vrijdag 4 maart 2011

Dit is mijn blog....This in mine blog....

Na nu alweer ruim een jaar in blogland mezelf erg thuis te voelen had ik even zin in een terugblik.......

After one year blogging .....i am very glad i found this  !! a little review of last year......


En wil ik al mijn volgers bedanken dat zij mijn blog volgen en iedere keer weer een berichtje achterlaten !! .......bedankt allemaal ik ben zo blij met jullie !!

And i will say thanks to my so many followers they always leaving a comment on my blog !!....thanks everyone i am so happy with you !!

Mijn berenpost / My bearpost.........  heel speciaal voor mij.....so verry special for me....




Nieuwe aanwinsten....New things in our home....


De honden.....en hun kadootjes......Our dogs and their presents.....Kijk hier / look here...



Mooie hoekjes in ons huis......Corners in our home.....


Nog meer hoekjes.....and more.....


Kadootjes.....Gifts....

Vele bezoekjes in de winkel.....die me allemaal willen zien.....whahahahhaa....

And the many visitors in our shop.....who all want to see me......whahahahaha......

Oude banner........Old banner....


En nieuwe.......New one....



Feestjes en give aways.....Partys and Give Aways.....


Buitenplantjes.....Outdoor plants....


Onze Karmann Ghia....Our VW Karmann Ghia.....


Keuken foto's.......Our kitchen

Roze koelkast......And pink Smeg......

De keuken tafel waar ik aan blog..... The kitchen table the place where i sit and blog.....


Mijn verzameling.......My collection.......

En nog meer.....And more.....

Bloemen....Flowers.....


Vakantie.......Hollidays....


Iris en Trevor.....


Samen.......Together.....

Vreugde en verdriet......Joy and sorrow......


Friday Pretties......Friday pretties   


Kerstwensen uit Italie..... Christmas wishes from Italy.....Gaia

Onze winkel....Our shop......


Met kadoos en bloemen....With gifts and flowers

Lekkers.......Tasty....


En brocante en ander moois.....And antiques and other goodies.......

Lieve vriendinnen ontmoeten......Meet dear friends.........!!

Eindig ik met onze logee......I end with our logee........


Zomaar een greep uit een jaar lang mijn blog ....waar ik dagelijks zo van geniet !!

Just a few of my blog for a year.....I so enjoy everyday!!

Een fijne dag allemaal liefs van mij...

Have a nice day love from me... 

115 opmerkingen:

Kat Ibáñez zei

Hi Riaaaaa!!!

What lovely look at the past year of blogging, you know I love your dogs, they are so cute!!!

Thank you for a year full of inspiration and friendship!!!!

Have a wonderful weekend!!!!!!

Home and Lifestyle zei

Wat een leuke terugblik Ria...en ik maar denken dat je blond was ha ha! Geen idee hoe ik daar bij kom, je had het boeketje beter even kunnen laten zakken voor het juiste totaalbeeld...hi hi!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

M. zei

Leuk hé om dat ze terug te zien,soms lees ik bij mezelf ook wel eens terug en dan is het heel vaak:oja...enne...oja...erg leuk om terug te zien!
geniet lekker van het bloggen en een fijn weekend!
groetjes manuela

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat leuk deze terugblik ....zo zie ik je mooie pastel verzameling .
Op naar een nieuw jaar vol mooie posten.

fijn weekend ,lieve groetjes Romkje.

Draffin Bears zei

Dear Ria,

I loved catching up with your year of blogging!
So many beautiful photos and things you showed.
Iris and Trevor, your Karmann Ghia, your pink Smeg to name but a few.
Thank you for all you share and look forward to the next year of blogging with you.

Happy weekend
Hugs
Carolyn

Petra zei

Lieve Ria,

Wat een onwijs leuk overzicht, sommige posten herinner ik me zelfs ook nog. Maar niet alles want dat jij begon met bloggen was ik er nog helemaal niet in thuis. Ik hoop voor ons nog vele jaren blogplezier met foto's en gezellige verhalen. Een hele fijne dag en voor straks een gezellig weekend.

Lieve groetjes Petra.

Bonjade zei

Wat gebeurt er dan veel in een jaar hè?
Maar volgens mij smaakt dit naar nog vele, vele jaren....;0)
Van harte met je 1-jarige jubileum.
Fijn weekend

Petra zei

Gefeliciteerd griet!
Ik geniet elke keer weer van je blog.
Nog maar weer een jaartje er bij!!!!!!!!!!
liefs van Peet

Pink Princess zei

Leuk zo'n teugblik op een jaar bloggies schrijven :) MOOOOOOOOI die roze koelkast, wat een beauty ♥♥

Liefs van Marian en OP naar het volgende jaar bloggen schrijven en ons mee laten genieten van alle moois ♥

Susan zei

Lieve Ria,

Het is zeker geen straf om je te volgen hoor...ik geniet elke keer van je prachtige foto's en spulletjes! Vooral doorgaan dus...

Lieve groetjes van Susan.

Het Hoogerhuys zei

Heel mooi jaar overzicht Ria, ik vond het heel prettig lezen.
Je hebt een hoop mee gemaakt zo zo'n jaar, een hoop nieuwe mensen ontmoet, dat vind ik ook zo leuk van het bloggen, nieuw mensen ontmoeten en ideeen uitwisselen en opdoen..
Een hele fijne dag, groetjes, Sandra

katja-Mariska zei

Wat een mooie, ontroerende,lieve blog is dit. Leuk om even samen met jou terug te kijken.
Een heel fijn weekend ook voor Rein natuurlijk.
Veel liefs
XXX

PS de bloemen doen het heel goed, net nog een beetje vers water er weer bijgdaan. En de witte druifjes zijn ook heel mooi.

Bizzy @ home zei

Leuk om even terug te blikken in een oud blogjaar..
Lieve groet Renny

toves sammensurium zei

Aaaaw Ria,this post actually touched me!A wonderful "year" in pictures and moments....so glad I found you!!!!!
Tove.)

What's in a day zei

Ook al doe ik nog maar kort mee in het blog- wereldje, ik geniet van je post, maar ook van je reacties, je mag er wel een secretaresse bij hebben:) ik hoop dat ik nog lang mee mag genieten van Its me!!!


Lieve groetjes, Eefie

Thuis bij Tjits zei

wat heb je dat leuk gedaan.. een heel mooi overzicht.. met mooie herinneringen..

zonnig en fijn weekend!
lieve groet, Tjitske

THE BLACK BARN zei

OP NAAR WEER EEN BLOGJAAR EN VELE MOOIE POSTEN

FIJN WEEKEND,
MIRANDA

Alle mooie dingen zei

wat een leuke blog.... gefeliciteerd!
Ik lees je blog graag en kom ook graag weer langs om de nieuwe JDL te halen (indien nodig)
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

faire un songe zei

Leuk om even mee terug te kijken....
En ik wens je nog heel veel leuke jaren in blogland toe...geniet ik met je mee..
Groetjes Hetty

Ger zei

Hoi Ria,

Leuk die terugblik, en al reageer ik dan niet op elke post van jou net als jij wel doet bij je 584 volgers.....toch heb ik al die posten van je gelezen en kan ze me goed herinneren.

Denk de laatste weken telkens als je header voorbij komt......Ball....Ball.....waar ken ik dat van???
Maar ik weet het al.....kreeg 'n helder ogenblik;-)heb al zeker 30 jaar 2 helder glazen potten met deksel en klemsluiting in de keuken staan, ik kocht ze eens op 'n rommelmarkt bij onze zuiderburen.
Maar ben nou eens gaan Google naar aanleiding van jou post met de woorden Mason Jars/Ball en de tekst op mijn potten en ben er achter gekomen aan het lettertype te zien dat het héle ouwetjes zijn(1910/1933)
Kijk zo wordt een mens elke dag wat wijzer en grijzer.....

Fijn zonnig weekend en als je nog moet werken.....werkse dan tussen alle fleurige voorjaarsbloemen!!!
En bedankt voor het altijd maar weer reageren!

Lieve groet,
Ger

Con encanto - Ana zei

Dear Ria, your blog is very successful and that's because you're behind it. I always tell you you're a great blogger. You are always there with your lovely greetings and comments. Congratulations my friend. Have a nice weekend Kisses, ana

Elisabeth zei

Wat gezellig om mee terug te kijken ,en wat gaat een jaar snel he.Jammer dat je verstopt bent,als het mooier weer word toch maar eens persoonlijk komen kijken wie er verstopt zit achter de bloemen ,dat word dan een mooie fietstocht haha .Fijn weekend
Liefs Elisabeth

~*~ saskia ~*~ zei

Wat leuk deze post, lieve Ria. Ik heb alle foto's nog eens rustig bekeken, heel leuk! De lieve hondjes zijn echte schatten net zoals hun baasjes natuurlijk.
Een heerlijk helder weekend Veel lieieieieieieieieiefssssssssss xxxxx

Annelies zei

Hoi Ria,
Gefeliciteerd meid met je 1 jarig jubileum als blogster! Je blogt er wat af en niet alleen bij jezelf maar je maakt ook altijd nog tijd vrij om bij zoveel anderen een lief woordje te bloggen. Je bent een bijzonder mens!
pssst..wat een gave roze Smeg!!!
Fijn weekend,
Liefs, Annelies

Caroline zei

Wat een leuke post over je 1 jarig blogbestaan :-) Ohhhh, die roze smeg en je verzameling pastel, ik ben blij met deze terugblik, want ik volg je nog geen jaar en nu ben ik weer helemaal op de hoogte, je 2 schatten van honden, je winkel, je mooie hoekjes, ik heb weer genoten !!!
Heel fijn weekend, Caroline

ditjes-datjes zei

Hoi Ria,
Gefeliciteerd met je 1 jaar bloggen.Ook ik lees altijd met veel plezier je blogs en ben stiekem ook wel benieuwd na de persoon erachter en dan bedoel ik achter die bos bloemen!!!En wil je ook zeker bedanken voor al die lieve reacties die je bij mij achter laat.
Hoop je nog vele jaartjes te mogen volgen.
Lieve groet,Ingrid♥♥♥

All Seasons zei

Leuk zo'n overzicht van een jaar lang bloggen. En iedereen komt hier met veel plezier, dat kan je wel zien aan al je volgers.
Ik had jouw verzameling nog nooit gezien, weet je dat? Tja soms kan er wel eens iets aan je voorbij gaan...
Ik wens je een heel mooi weekend, geniet van het prachtige weer
Liefs
~Patricia~

Catherine zei

You are such a sweet person Ria ~ I am glad you started blogging too! I hope you have a most wonderful weekend friend! xoxo Catherine

Bij Guusje Thuis zei

Leuk om zo even te terugblikken Ria, altijd zo gezellig op je blog dus wat mij betreft mogen er nog heel veel blogjes volgen het komende jaar. Groetjes en fijn weekend, Colin

Unknown zei

Ohhhh wat een leuke post zo! Prachtige foto's! En ik ben heel erg jaloers op je mooie servies verzameling. Ik doe ook mijn best maar een kast krijg ik nog lang niet vol.
Op naar een volgende jaar!
Groetjes Ilona

Desiree zei

CONGRATULATIONS ON YOUR 1st BLOGAVERSARY, RIA!!!
What a wonderful trip down memory-lane you've shared here with us today! Some lovely memories and treasures. And Iris and Trevor always hold a special place in all our hearts!

I hope you're having a WONDERFUL DAY!!! And that it will evole into an even more WONDERFUL WEEKEND!!!

And now, I think we all deserve to see a REAL photograph of you, Ria, not one of you hiding behind a large bunch of flowers!!! You can't remain 'hidden' from us forever :)

Hugs,

Des xo

Marieke Reintjes zei

Hé Ria, erg leuk om even het jaar bloggen door te lopen,Ik heb natuurlijk niet alles van je gezien, omdat ik zelf pas 4 maanden een blog heb... wat gaat zo`n jaar toch snel!!!
Ik heb erg zin in het boek!!!!
Groetjes Marieke en fijn weekend.

Petra zei

Ik geniet elke keer weer van je blogposts: de leuke stukjes en de mooie foto's.
Maar als ik foto's zie van Iris en Trevor dan smelt ik gewoon.... wat een schatten zijn het toch.

Gefeliciteerd met je 1-jarig blogbestaan en ik hoop nog veel van je te mogen lezen.

Fijn weekend alvast!

Warme groet, Petra

Elly's kleine idylle zei

Lieve Ria
Wat heb je dit leuk gedaan!!!!Een overzicht van een jaar bloggen heb je heel sfeervol weer gegeven hoor!!!!!Kom graag bij je langs,en die lieve honden maken het helemaal compleet!
Een hele lieve groet van Elly.

@nne zei

Leuk zo'n "it's me retrospectieve"! Dat we nog lang mogen genieten van je blog! iefs, @nne

Nicole (MLBV crafting) zei

En wij mogen heerlijk met je meegenieten. Dat je nog maar heel lang blijft bloggen.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Anoniem zei

Wat een leuke post Ria, maar je hebt dan ook een supermooi blog! Als ik een favoriete post moet kiezen dan kies ik voor die over Iris en Trevor, maar dat had je al kunnen raden misschien :)
Heel veel blogplezier en alvast een fijn weekend van Sonja

Katja zei

Nou....nog maar een jaartje doorgaan dan...
Vind ik niet erg hoor! ;)
Prettig weekend

alma zei

Wat leuk deze terug blik! En ik maar denken dat je al veeeeeeeeeel langer aan het bloggen was ;)

Lieve groet en geniet van je weekend!
Alma

Castles Crowns and Cottages zei

SWEET AND DARLING RIA...you have a beautiful world.....i love your teddy bear, YOUR DOGS ARE SOOOOOOO FUNNY AND CUTE! AND YOU....I can see a little bit of you! You are a sweet blogger friend and I so appreciate you! PEACE AND LOVE TO YOU, Anita

Margot zei

Ja, jij hebt echt al bloggeshiedenis geschreven, en hebt er een mooie bloemlezing van gemaakt...haha......en ik ben zooo blij, dat ik daar van mag meegenieten...
Ik had natuurlijk niet alles gezien...maar die koelkast...ja, daar ben ik ook een beetje(veel dus) jaloers op....
Dat je nog jaaaaaren fijn mag bloggen aan je heerlijke tafel, met al die prachtige foto's...ik blijf je volgen hoor.
Lieve groetjes, Margot

Sarah Tognetti zei

As I like the new picture header ... I love it!

Have a good weekend!
Sarah

Anja zei

Wat een terugblik MOOI en dat is nog niet eens alles. Ik ga nog niet zo lang mee als jij in blogland maar ik geniet van ja posten en je leuke reacties overal. Dankjewel en ga vooral door zo. Laat een volgende keer het boeketje even zakken voor je gezicht.
Lieve groetjes Anja.

Anoniem zei

Zoooo das heel wat blogjes Ria,genieten hoor bij je,op je blog als in je winkel,maak nog maar veel meer blogjes,ik wens je een heerlijk weekend,lieve groet Joke.

Desirée-ScrapDees zei

heerlijk hoor zo'mn overzicht, dan zie je toch wel dat een jaar snel voorbij gaat!

Michaja zei

Leuk om eens een jaar terug te blikken!
En nu op naar het volgende jaar met weer een hoop leuke berichtjes van jou.
Liefs Michaja

Nieneke zei

Hoi Ria, wat een ontzettend leuk overzichtje zo! En wat een lol kunnen je dan hebben zo van achter je pc'tje hè??? Ga zo door!!!

Sjonke's Kronkels zei

Val ik met mijn neus in de boter. Op het moment dat ik je ga volgen, krijg ik voor het gemak een overzicht :-)
Je winkel ziet er heel mooi uit....daar zou ik meteen een bloemetje willen kopen hoor. Is helaas iets te ver weg, dus ik heb vandaag mijn slag geslagen in mijn eigen woonplaats.
Groetjes en heel fijn weekend,
Marion (Sjonke)

jade zei

Oh Ria, i love, love, love your wonderful post.........soooooooooo lovely impressions!!!! And most of all i love the pictures of sweet Iris and Trevor - a lot of kisses to them ;)!!!! And have a wonderful weekend, my dear friend,

Hugs Jade

Anoniem zei

Hoi Ria,

Wat een jaar,he!!
Ik ben dan wel geen volger van je, maar wil je toch feliciteren metje 1ste blogverjaardag!!

Dat er nog maar vele mogen volgen!!

Fijn zonnig weekend, lieve groetjes van Thea♥

Gerreke zei

En ik mag al zeker een half jaar van je blog meegenieten. Is dat even leuk!

Ga je genieten van een heerlijk weekend?!
Wel jammer die bos voor je hoofd ... of is dat misschien iemand anders?

Joan Ottevanger zei

Gefeliciteerd Ria met je 1 jaar bloggen.
Mooi plaatjes die langs komen elke keer weer een genot om naar te kijken.Hopelijk een keer gauw tot ziens in jullie winkel.

Sem Nome zei

I love this flasback!!!!!!!!!!!!! Ria, you are so adorable!! All the images are lovely, thanks!! Dank!!
Have a wonderful weekend!
Bela

Anoniem zei

Nee, ik ben eigenlijk bij niemand volger!

Eigenwijs als ik ben, heb ik jullie allemaal in mijn leeslijst staan.
Dat is immers voldoende om op de hoogte te blijven!!!

Groetjesssssss

Carla zei

Ik lees dan nog geen heel jaar mee, maar het is altijd genieten hier.
Reactie's zijn leuk om te lezen, maar ook om achter te laten zeg ik altijd.
Meis...ik wens je nog heel veel blogplezier.

fijn weekend..liefs Carla.

Unknown zei

wat moet een mens in HEMELSNAAM in grubbenvorst....of all places!!!:D

X

koralee zei

You my friend...have given us all so much JOY. Thank you for being YOU and all the love you share with so many around the world. xoxoxoxo HUGS!

Jana zei

Hallo Ria, congratulate to your anniversary. What cuty dogs have you!!!! I wish you a lot of beautiful photos and plenty inspiration.
Have a nice day
Jana

Stina zei

wat een mooi overzicht heb je ervan gemaakt, Ria, en wat een verzameling heb je al, leuk hoor.

En dat kleine beertje ach wat een lieverd.
heb genoten van je post,
fijn weekend
liefs
Stina

Juule zei

Wat?? Een jaar alweer?? En je bent niets veranderd! ;-)) Complimenten lieverd. Je bent een schat. Blijf bloggen he...
knuffels!
Eeflien

Weermaarssen zei

Hallo Ria,
Leuk zo`n terugblik van een jaar bloggen. De meeste foto`s herken ik en heb zelfs in het eggie mogen aanschouwen. Bloggen is een leuke hobby van je. Je doet dat ook erg goed, anders had je niet zo veel volgers gehad. het is een lust naar jouw bloggies te mogen kijken. Eén maar!!! Je blogt echt te weinig.(whaahaaa)
Groet van je ex.

Karin zei

En wij mogen weer meegenieten! X

Anoniem zei

Congratulate you on your birthday blog! And I am celebrating one year:)
I love your blog because it always find something beautiful for yourself.
Wish you a pleasant and nice weekend dear Ria.

Martina zei

Wat leuke fotos Ria, een fijne jaar of blogging - i love your pastel collection and - of course your dogs!
Sorry you haven't received my cards yet, but they will arrive in the next week. I was sick with a bad stomach last week, so everything in my plans got a little messed up. Can't believe it's friday again!
Geniet een gezellige weekend lieve vriendin, see you soon!

brocante roos zei

Dit jaar gaat heel snel en er komt zoveel moois voorbij....en dan bedoel ik vooral de koelkast.....wauw.....zou hier ook eruugg mooi staan!!! Ik hoop dat je nog vele mooie posten gaat maken!!

Fijn weekend, liefs Marjan

Villa König zei

Dearest Ria, congratulation to your blogbirthday!!! It's so great to have you here!!! Hope it will be for a long long time!!! Warm hugs Yvonne

Madelief zei

Lieve Ria,

Wat een mooie flashback! Gefeliciteerd met je éénjarig blogjubileum!

Lieve groetjes & een gezellig weekend!

Madelief

La Maison zei

Ha lieve Ria,ik woon op je lip (en jij op de mijne) maar ik heb je nog nooit gezien maar kom wel in je winkel. Jij kent mij niet en dat vind ik wel grappig zo. Jij wilt ook geen foto van jezelf op je blog en ik ook niet. Spannend toch?
Misschien en wie weet komen we elkaar eens tegen.
Liefs
Hermine

Anya zei

Hi Ria
Ik heb echt genoten van je jaartje bloggen
wat een leuke blogpost vandaag :-)
Gefelicitaart met een jaar in de blogwereld
Yeahhhhh.......

groetjes knuffels van ons
Kareltje =^.^= ♥ Betsie >^.^<
Anja:)

wonen met brocante zei

Wat leuk zo'n terugblik. Veel van de foto's had ik nog nooit gezien als nieuwe blogster. Fijn weekend. Groetjes Peggy

Unknown zei

Wat leuk Ria, deze terugblik! Een jaar alweer...jeetje, wat vliegt de tijd, toch?!
Lieve groetjes,
en fijn weekend van,
Nicole

hokje zei

Wat leuk om op deze manier even terug te kijken op één jaar bloggen!

Fijn weekend,
Miranda

Pauline zei

Een jaar bloggen. Gefeliciteerd. En wat leuk om samen met jou terug te kijken met deze foto's.
Wens je een fijn weekend.
Liefs, Pauline

Ido zei

Beautiful! Thank you for sharing.
Hugs!

Sarah @ Modern Country Style zei

Hi Ria,

I love these glimpses into your life. It seems so full of happiness and loveliness.

Sarahx

Muisje zei

Lieve Ria,

Wat leuk dat overzicht, en niet stoppen hoor want ik kan je echt niet missen.
Dan kom ik je stalken in de winkel (haha).

Liefs Herma

flowersandhome zei

En wij genieten mee want veel van al dat moois zag ik nog niet eerder. Mooie en uitgebreide verzameling pastelservies heb je zeg! Dat is Irma achterna. Jij hebt er zelfs de passende kleur koelkast bij!
Een hele stapel herinneringen in foto's. Mooi!
Groetjes,
Marian
En PROFICIAT uiteraard!

Deco a la retro zei

Hi Ria dear!
OOOPPPs, blog paus again from me...
Thank u for your nice review and congratulation again!
Hope there will be many years more...=)
Hugs!

Anita zei

Wat een geweldige leuke post Ria !!!
En weet je waar ik nou zo nieuwsgierig naar ben
naar die dame achter die bos rozen :-)
Wie weet komt dat in het komende blogjaar hihi
Het proeft hier duidelijk naar meer ...
FIJN WEEKEND
Lieve groetjes, Anita

rommy moosie68 zei

wta weer supper foto`s heel mooi die honden zijn ook schaten ze zien er erg lief en knuflig uit groetjes rommy

Passione Helena zei

Lieve Ria, ik huppel overal een beetje achteraan hoor de laatste tijd. Maar wat heb je leuk highlights van het afgelopen jaar geplaats..wat een leuk idee!

Ik ben ook erg blij met jou ontzettende lieve, vrolijke berichten. Ik ken je niet persoonlijk, maar je straalt warmte en vrolijkheid. Ik blog deze maand ook een jaar en wat is dit jaar snel gegaan hé?! Het voelt met jullie zo vertrouwd..zo fijn om dezelfde passie met elkaar te delen.

Knuffel voor je lieve viervoeters.
En een trustekus voor jou.Kruip maar gauw tegen jouw Rein aan. hihi

Fijn weekend!!
Liefs Helena

Kellie Collis zei

Stunning pictures! I love your pink gorgeous smeg! Enjoy the weekend, Kellie xx

Simple Home zei

Happy blog anniversary dear Ria! I always enjoy the beauty you share with us :-)
Blessings,
Marcia

Elizabeth zei

Congratulations Ria! Very neat to see a little review of your year. Love, love your kitchen table where you blog! :]
And those adorable doggies!
Have a lovely day!

Monica zei

It's always a pleasure to stop by!
Hugs and love,
Monica and Kim xox

Tara zei

It is always so lovely to visit your blog.Thanks for the sweet memories..I adore you refridgerator..xx

Rozet zei

Gefeliciteerd Ria met je 1-jarig blogjubileum!
Een leuke terugblik, wat heb je ook veel pastelservies en die roze koelkast...mooi!
Ik wens je nog veel blogplezier en dat we maar vaak bij elkaar 'op bezoek' mogen komen. Het is erg leuk om op deze manier nieuwe mensen te leren kennen en ervaringen te delen!

Lieve groetjes,
Jolanda (Rozet)

Sanneke Panneke zei

Hoi Ria, Leuk deze post, ik zag je berichtje op mijn post, jaaaa. Chic Antique is super mooi. Je hebt zelf ook weer hele mooie spulletjes ingekocht. Net weer heel andere dingen als ik, en die beelden, ja die zijn heel erg mooi. geniet ervan, lieve groet en fijn weekend. Monique

Castles Crowns and Cottages zei

YOU ARE A BEAUTIFUL PERSON, RIA!!! YOU HAVE SO MUCH LOVE IN YOUR LIFE....your sweet soul just shines! THANK YOU FOR VISITING ME SO QUICKLY!!! LOVE TO YOU ALWAYS, Anita

Reading Tea Leaves zei

Hi Ria, I have been away from blogging for a while - but its nice to be back to pop over and share in your lovely photos. I have a cream Smeg fridge - my pride and joy!!

Congratulations on your blog anniversary!

Jeanne
x

Magia da Inês zei

Oi, amiga!
Agora, só alegria!...
Feliz Carnaval!!!
♫♫.•*¨*•♫♫¸
ღ°ºBrasil♫º
♥º

Hannekie(Sisterly) zei

wij genieten steeds met je mee
en ik hoop dat je nog heel lang doorgaat met je mooie blogjes
liefs hannie

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ria,
congrats to your first blogger year!
I´m so happy that I meet you here!
Have a wonderful weekend,
Hugs,
Yvonne

Sonja zei

Wat leuk om zo even een jaartje terug te kijken..
Heerlijk he, dat bloggen en wat een reacties allemaal, super!

Fijn weekend Ria!

Groetjes, Sonja

Pierelantijntjes zei

Dit wordt de honderdtiende reactie Ria. Ongeloofelijk veel reacties krijg je maar je bent zelf ook altijd zo trouw. Ik geniet altijd van je bezoekjes hoor lieve Ria. En van je blog. wat leuk om zo een jaaroverzicht te zien. Ik had telkens zoiets van oja en oja. die koelkast....die blijf ik mooi vinden net zoals je servies.
Een heel fijn weekend verder,
liefs Ester

Linda zei

Wat een leuk jaar overzicht en fijn dat je ons zo laat mee genieten. Hopelijk blijf je nog lang door gaan met deze mooie blog.
Fijn weekend nog, Liefs Linda

Helena, The Swenglish Home zei

Congratulations, Ria! Wow, I did not realize you had only been blogging for a year too. It is a fascinating and very encouraging community and you are amazing at spreading kind words of encouragement for the rest of us - thank you for that, Ria!

Wishing you many more years of happy blogging!

Love, Helena

Juud zei

en wij genieten al een hele tijd van jouw blogs! op naar nog zo'n gezellig blogjaar!

desde my ventana zei

Congratulations Ria,for this wonderful year of inspiration and hoping many many more,
Have a wonderful sunday,
Hugs
Cecilia

Miss Gracie's House zei

Such pretty corners and a oink fridge, too!
blessings to you!
Rene
THANKS for the sweet words about my grandbabies!

Maria zei

Hi Ria!
You have lovely things
Lovely flowers
sweet dogs
pretty cupboards
and most importantly ~
dear friends and family,
have a beautiful Sunday!
*xoxo*
Maria

Maria zei

Whaaaa wat een reacties.
Dank je wel lieverd voor je altijd geweldige post.
En je lieve reacties bij mij
Hoop dat we nog lang mogen bloggen

Happy sunday
liefs Maria

Lily zei

What lovely pictures of the year that has past by.
Sweet, lovely dogs :)
I wish you a sunny beautiful sunday
A lots of hugs and love
Lily

Fleurette zei

Hello my dearest Ria!!!!!
Your blog is amazing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I wish you a nice Sunday and new week!
A million kisses for Trevor and Iris:)
Warm hugs for dear Ria!
Fleurette

Home is where the heart is zei

Dank je wel!! Het zijn er 2 geworden, een zoon en een dochter, meer smaken waren er niet hahaha

fijne zondag verder

liefs

Jeanette zei

Zo'n blogjaar vliegt voorbij. Dank voor deze korte terugblik ik blog nog maar 9 maanden.

Fijne week,
Jeanette

Daydream Living zei

Hi Ria,
Die roze ijskast en je lange super mooie eettafel maken me aan het zuchten! Prachtig mooi, goede start van de week!
Maureen x

Castles Crowns and Cottages zei

LIEVE RIA!!!! I LOVE YOU! teeeeheeee! YOU ARE the PINK LADY! I have the CUTEST stuffed bunny rabbit and we call her the PINK LADY! Do you also like turquoise? I LOVE BOTH COLORS!

Have a wonderful week sweet friend! LIEVE VRIENDIN!!! Anita

Anoniem zei

Congratulations on your year of blogging, dear Ria! It was fun going down memory lane with you! :) xoxo ~ Jo

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Ria,

Gefeliciteerd met deze mijlpaal zeg! Erg leuk om te lezen.
Zeg meid, ook jóuw thumbnail photo (1ste foto van je blog) komt niet op de zijlijn van andere bloggers... net als bij mij. Maar ik heb 't nu gefixed; kun jij ook:

Here we go!

To have the first picture of your blogpost showing as a thumbnail on other blogrolls, you go back into Edit post and click the HTML button, Scroll down until you find the HTML code for the first picture in your post. Within that code you will find, once or twice this:

- https://...googleusercontent.com.

You need to make a couple of modifications, this is what you want -

http://...ggpht.com....

To RECAP https becomes http:/ / and googleusercontent.com becomes ggpht.com

Liefs,

Mariette

Vær våken zei

Hi Ria!!! Tell Iris and Trevor hi from Pelle (my parent's dog that we see a lot)!!! Your dogs are just too cute and so beautiful! How much fun they must have together! Have a great day, Ria!!!

Kristin xoxoxo

Rosemary and thyme zei

Congrats with one lovely blogyear!
It`s so fun visiting you. And I have to thank you for all your lovely comments on my blog!
Hope I can follow you many years yet!!!

Have a nice week, Ria:)
Hugs, Tove

Martina zei

Happy monday lieve Ria, een heel fijne week for you! xx

I Love Pretty Little Things zei

Hi Ria, I am sorry I was so late responding to Friday Pretties. I had an unusually busy weekend.

What a wonderful review of your year- and, to be included in that makes my heart sing! Thank you dear friend. :) You are a very dear and special blog friend to me and it has been a pleasure getting o know you over the mile through this incredible thing called "Blogland"
Much Loveeeeee!!!! Joyce

Bianca zei

Nou ja....die beer ken ik niet..waar heb je die verborgen gehouden...was je bang dat ik 'm stiekem mee zou nemen ....:)
Leuk bedacht hoor.....zo'n overzicht.....zoals altijd....creatief meissie.....xxxx....over voor je hemmes......van Vince en van mij....
Dag lieverds....