zaterdag 19 maart 2011

Tears in heaven...........Nog meer verdriet.........

Lieve allemaal......

Dear all...

Ik ga jullie even wat uitleggen.......afgelopen woensdag is de vader van vrienden van ons overleden.......vandaar mijn vorige post  .......het is verschrikkelijk.....

I will explain you something.....last wednesday the father of good friend deceased........it was terribble news......


En vandaag zijn er weer tranen......dikke tranen ...onze allerliefste vriend is overleden vanmorgen....ons maatje ...degene waarmee we konden lachen en huilen....degene die altijd humor had nooit klaagde ...zijn ziekte nam hoe het kwam.......lieve C wat jij achterlaat is onbeschrijfelijk we gaan je zo missen.....dat doen we nu al ........see you in heaven.......

And today.....tears tears .....our dearest friend is deceased this morning...our buddy ....our soulmate.....one that we could laugh and cry...the one that never complained  .....how it was his ilness took.......C what you leave behind is indescribable we will miss you  so.....we do now....see you in heaven.....



Jullie zullen begrijpen dat ik er even niet ben.......

You will understand  that i am not here........

156 opmerkingen:

http://truutske.blogspot.com zei

Die dikke tranen kan ik zo goed begrijpen...laat ze maar rollen hoor want dit verdriet is zo groot. 2 Lieve en voor jullie waardevolle vrienden op zo'n mooie lente dag te moeten verliezen is niet niks. Ik leef met jullie mee en zal voor beide een prachtig kaarsje opsteken (zoals ik elke avond doe voor diegene die het nodig hebben).
Ik wens jullie heel veel sterkte!!!
Liefs, Trudie

Geke zei

O lieve Ria, wat verdrietig. Heel veel sterkte.
Groetjes,
Geke

Elisabeth zei

Lieve Ria
Wat een verdriet deze week .Eigenlijk dacht ik dat je Moeder was overleden ,het was niet echt duidelijk!Maar ook het verliezen van deze mensen is er zoveel verdriet .Sterkte lieverd en neem je tijd.
Liefs Elisabeth

Anoniem zei

Great Song!
Kisses and happy weekend dear Ria.

Elsina zei

Ik vind het zo verdrietig voor je en wens jullie heel veel sterkte om deze moeilijke dagen door te komen. hugs, Elsina

Sjonke's Kronkels zei

Heel veel sterkte!!
Lieve groet,
Marion

Weermaarssen zei

Hallo Lieve Ria en Rein

Verdriet kan ook even TE veel worden.

Sterkte..........
Gepaste groet, Louis

Rosemary and thyme zei

So sorry, dear Ria!

Hugs, Tove

rommy moosie68 zei

hoi wat erg heel veel sterkte liefs rommy

Alle mooie dingen zei

ohh wat een verdriet....en een heel mooi liedje dit heeft voor mij ook altijd een speciaal plekje
tears in heaven
groetjes en veel sterkte de komende tijd
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Petra zei

Jeetje heftig allemaal, ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen in deze voor jou/jullie zo verdrietige tijd.

Lieve groetjes Petra.

wonen met brocante zei

Heel veel sterkte de komende tijd! En dan komt ook nog alles tegelijk. Dat zal hard aangekomen zijn. Neem je tijd. Liefs Peggy

theeleuten zei

Ach meis, hoeveel verdriet kan je hebben......Heel veel sterkte, ik denk aanje...

Liefs Evelien

André en Inka. zei

Heel veel sterkte en kracht voor nu en de aankomende tijd,............xxx

Saskia zei

Heel veel sterkte de aankomende tijd.
Groetjes Saskia

Een sneller kloppend hart zei

Ohh Ria...wat erg allemaal, wat een verdriet...
Heel veel sterkte gewenst

Liefs Veronique

Susan zei

Gecondoleerd met dit grote verlies...

Liefs van Susan.

Yvonne zei

Sterkte met jullie verlies.
gr yvonne

lia zei

Hé wat een akelig nieuws blijft dat toch, ook al zie je het soms aankomen.
Ik wens jullie heel veel sterkte de komende dagen.

Lieve knuffel, Lia

Inge zei

Lieve Ria,

Wat een vreselijke berichten allemaal...
Ik wens je heel veel sterkte met alles.

Liefs Inge...

M. zei

hoeveel kan een mens hebben....

heel veel sterkte.....

lieve groetjes manuela

Unknown zei

take care!! je hebt mn nummer he!!

X

birdie blue zei

so sorry to hear of your losses, ria. you'll be in my thoughts and prayers.

xo
~molly

little sweet things zei

Onbegrijpelijk, zo veel verdriet in een korte tijd.
Hoeveel verdriet kan een mens eigenljk aan?
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Lieve groetjes, Sas

Michelle zei

Heel veel sterkte...

Lieve groetjes Michelle

Home and Lifestyle zei

Wat erg Ria en twee vrienden in één week verliezen is ook bijna niet te bevatten!

Ik wens jullie heel veel sterkte, ben in gedachten bij jullie...

Dikke kus, Ingrid

What's in a day zei

Voor jullie allemaal, heel veel sterkte,je zult het nodig hebben. Vrienden verliezen odet zoveel pijn...

Lieve groet, Eefie

Haikey love of living zei

Ik wens jullie heel veel sterkte!

Lieve groet, Haikey

Huys 50 zei

We denken aan je Ria.........

LIEFS
Dicky Marie.

RUW MET STIJL zei

Heel veel sterkte.
Ellen

Anoniem zei

Oh lieve Ria en Rein, ik wens jullie heel erg veel kracht toe om dit verdriet te kunnen verwerken,
ik denk aan jullie,
dikke knuffel van Sonja

Stina zei

Lieve Ria, wens je heel veel sterkte in dit grote verlies!!!

liefs Stina

desde my ventana zei

So sorry Ria,

Hugs

Cecilia

Maria zei

Oooo lieverd,ik probeer een rondje te lezen.....
Kom ik jou dikke tranen tegen
Lieverd ik lees......
Heel veel kracht en sterkte met dit grote verlies

love you and big hugs
van mij XXXXXXX

Bianca zei

Diep zucht....heb je net gesproken en weet dat je het moeilijk hebt....weet dat we aan jullie denken.
Veel sterkte en een dikke knuffel van ons.
Veel liefs B & V xxxx

Pierelantijntjes zei

lieve Ria, wat een verdriet. ik denk aan jullie en wens jullie heel veel sterkte toe!
liefs Ester

Judith zei

Ach gos meis toch... Wens je heel veel sterkte en kracht toe met deze heftige gebeurtenissen die je moet zien te verwerken... Zorg goed voor jezelf!
Gecondoleerd, lieve groetjes Judith

Onder de knotwilg zei

Heel veel sterkte, nu en de komende tijd.

Liefs, Tineke

hokje zei

Wat een verdrietige berichten! Heel veel sterkte gewenst.

Lieve groet,
Miranda

Unknown zei

Lieve Ria,

Wat een moeilijke tijd heb je nu, alles achter elkaar...
Neem de tijd om alles rustig een plekje te geven.
Heel veel sterkte, ik denk aan jou en Rein!

Heel veel liefs,
Monique

Desirée-ScrapDees zei

oh wat vreselijk klap op klap, moest niet mogen. Kan je niet meer zeggen dan heel veel sterkte te wensen, hier heb ik echt geen woorden voor...
liefs desirée

Yn'e Steeg zei

Woorden zeggen nooit genoeg!
Maar weet dat ik aan je/jullie denk.

Liefs Jantsje

Anna zei

ach meis wat een verdriet!!
ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!
lieve groetjes en ik denk aan je als ik een kaarsje brand voor mijn vriendin! een tijdje geleden alweer, maar mis haar nog steeds...
xxx

katja-Mariska zei

Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
XXX

Gewoon Greet zei

Lieve Ria en Rein,
Soms is er zoveel wat we voelen
maar zo weinig wat we kunnen zeggen
het is moeilijk woorden te vinden
die troost kunnen geven
woorden zijn nu slechts
een teken van medeleven

Veel warmte en kracht in deze
moeilijke tijd....



Bij dit liedje komen ook altijd bij ons
de dikke tranen door het gemis van zoveel
geliefden....
liefs

Rianne zei

Laat de tranen maar rollen, zeker op zo'n moment. Heel veel sterkte!

Jolanda zei

Lieve Ria, heel veel sterkte. Prachtig nummer, we draaiden het tijdens de crematie van m'n schoonmoeder. xxxx Jolanda

*❀* zei

so sorry

warmest hugs, thoughts and prayers xxx

millie

oma leentje zei

Kan een mens nog meer hebben in 1 week.
Lieve schat ik wens je sterkte.
Knuffel Leni

Anoniem zei

Wat vreselijk voor jullie,heel veel sterkte,dikke knuffel,xxx van mij,doe rustig aan.

faire un songe zei

Lieve Ria en Rein... Heel veel sterkte ... vreselijk voor jullie...
Doe je linker hand op je rechter schouder en je rechterhand op je linker schouder... deze knuffel is van mij...
Liefs HEtty

Miss M zei

Dat liedje... een echte tranentrekker, zo mooi. Hopelijk heb je er steun aan!

Heel veel sterkte de komende tijd...

Groetjes, Marjolijn.

Josephine zei

Lieve Ria, woorden schieten tekort. Hoeveel kan een mens hebben...heel veel serkte in deze woelige en verdrietige periode...

Liefs Josephine

Nicole Claudia zei

Wat een moeilijke tijd heb je nu, zo alles achter elkaar...

Neem lekker de tijd om alles rustig een plekje te geven.

Heel veel sterkte. Ik denk aan je.
Veel liefst, Collie

flowersandhome zei

Veel sterkte in deze moeilijke periode.

Barb zei

Dearest Ria,
So sorry for all your loses.
Warmest thoughts to all of you.
Barb

Vosje zei

ook ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!!
Truus

Daniëlle zei

Ik denk aan jullie, dat er maar veel lieve mensen om jullie heen mogen zijn. XXXD

Bij Guusje Thuis zei

Oh lieve Ria, het één komt nooit alleen, maar zoveel verdriet bij elkaar, daar zijn geen woorden voor en kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Liefs, Colin

Peet zei

Lieve Ria,
Ik wens jou en de jouwen heel veel sterkte de komende tijd.
Lieve groetjes,
Peet

Jana zei

I think for you. I am with you in my thoughts.
Jana

Elly's kleine idylle zei

Lieve. Ria,

Wat is dit voor jullie een verdrietige tijd.Heel veel sterkte ook namens mijn Martin,
Liefs van Elly.

puur wit zei

verschrikkelijk ik snap helemaal hoe je je voelt bij ons was het 6 weken geleden dat mijn oom overleden is
nou je staat ermee op en gaat ermee naar bed
je mist iemand dan verschrikkelijk
ik wens je heel veel sterkte de komende tijd
bah wat een naar begin in dit jaar
gr sandra

peet zei

Lieve Ria, ik wens jullie de komende tijd heel veel sterkte toe.
Hier brand een kaarsje voor jullie !

Liefs Peet

Petra zei

Lieve Ria,
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met dit grote verlies!

Liefs van Petra

Katja zei

Lieve Ria,

soms weet je niet wat je moet zeggen, het liefst zou je willen vloeken bij zulke verschrikkelijke gebeurtenissen, waarom??....Sterkte

lavendel mio zei

Thinking of you dear Ria.
Big hug Hanne

Sarah B zei

What a terrible time for you Ria. I am so sorry for your losses. Tears in heaven is a beautiful song. Take care x

Anita zei

Voel even mijn armen om je heen ... !!!
STERKTE
Ik denk aan je xxx
Liefs, Anita

G-STYLE zei

och lieverd, wat een verdriet toch ......ik wens jullie heel veel sterkte toe met dit verlies......

dikke knuffel van Gea

Nicole (MLBV crafting) zei

Ach Ria wat verdrietig allemaal. Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies.
Lieve groetjes, Nicole

sylvia zei

dear Ria,
Im so sorry to hear about you lost.
Im thinking of you and send many hugs to you.
from sylvia

Jotilie zei

Heel... heel veel sterkte!
Knuffels,
Corien.

Charlotta Ward zei

Happy weekend to you too my dear and thank you for your visits. It's lovely.

xx Charlotta

Thuis bij Tjits zei

heel veel kracht en sterkte voor jullie lieve Ria..

liefs, Tjits

lottens vita och gröna zei

you are in my thoughts, warm hug lotten

Roelina zei

Ria,

Ik wens julllie heel veel sterkte toe.

Roelina

Daydream Living zei

Heel veel sterkte Ria,
Maureen x

Unknown zei

Maar...ik weet even niets te zeggen. ~schrijven~ stilte neemt over...heel veel sterkte, Nicole

Castles Crowns and Cottages zei

Oh precious friend, I am so sorry to hear of your loss....I have a friend who is dying of cancer and it is so UNREAL...I cannot believe it....we must all treat each other with the utmost love and we will be at peace when that times comes for us all...you are so darling and sweet for visiting me today. VEEL KUSJES, Anita

Kind An Huys zei

Lieve Ria,
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies, en dan 2 dierbare in zo'n korte tijd moeten missen....
Veel liefs, Anne.

Draffin Bears zei

Dear Ria,

So sorry for the loss of your dear friend.
May you find comfort at this sad and difficult time.
Sending my love, and hugs to you

Carolyn

Helen zei

I am so sorry for your loss...

Maria zei

Lieve Ria,
Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Knuffel
Maria

Rose M. Rodriguez zei

Hi Ria, I'll walk in your feelings. In these times of intense need I can only add a prayer for you that our God will give her love and felt able to cope with such loss. a hug, Rose Marie

Sewn With Grace zei

Thoughts and prayers are with you sweet Ria!

Fluitenkruid zei

Goh Ria, dat valt niet mee momenteel, ik wens je veel sterkte!

Fågel Blå zei

So Sorry Ria!!!!
Love to you!!!!
Kathrine

Desiree zei

Dear Ria,

I am so, so sorry to hear about your and your dear friend's recent losses! We all understand completely that you need time to deal with this and that right now, blogging is not where you want to be.

Take care and know that our loving thoughts are with you at this sad time!

Hugs,

Des xoxo

Sanneke Panneke zei

Heel veel sterkte gewenst met deze enorme verliezen.

Unknown zei

Lieve Ria,
heel veel sterkte toegewenst.
dikke knuffel,
Anneke.

monique zei

Ria, jeetje meis wat een rotnieuws allemaal.
Zijn gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte!
x Monique

Petra zei

Heel veel sterkte en kracht gewenst. Moeilijk en schokkend dat het ook nog tegelijk komt...
In gedachten bij jullie.

Veel liefs,
Petra

Marga zei

Hallo Ris.
Heel af en toe kijk ik even nog op de blogs.
Ik lees over jullie vele verdriet op dit moment.
Wil jullie daarom ook heel veel sterkte wensen in deze erg moeilijke periode.
Groetjes Marga

Marga zei

Hallo Ria.
Even af en toe bij een blogger kijken en dan zie ik jouw berichtje.
Zoveel verdriet op dit moment.
Ik wens jullie heel veel sterkte in deze zware periode.
Groetjes Marga

Martina zei

So horribly sad to loose a good friend - like loosing a part of yourself! Big hugs Ria, take care!

Brigitta zei

Lieve Ria,
Heel veel sterkte met al dit verdriet en deze pijn die nu in emmers over jullie heengestort lijkt te komen.

lieve groet
Brigitta

Jeanette zei

Heel, heel veel sterkte.

Groet,
Jeanette

In den Uylenbal zei

Lieve Ria & Rein, heel veel sterkte de komende tijd. Ik denk aan jullie. Probeer, ondanks het grote verdriet, ook aan de goede dingen des leven te denken. Wat kun je iemand nog meer toewensen in zo'n moeilijk periode ? Heel veel liefde en weet dat er zo veel mensen, in gedachten, bij jullie zien. Lejo

Unknown zei

Het is alsof niemand de afgelopen week
gespaard is gebleven van verdriet.
Het enige dat een beetje verzachtend werkt
is samen huilen
en niet te veel in je eentje blijven.
Zoveel mensen hebben nog tonnen liefde te geven aan jullie,
denk daar aan,
het helpt een heel klein beetje.
knuffel

Reginas Cottage zei

dear ria,
so sorry for the loss of your dear friend.
i'm thinking of you and sent many hugs to you,
lieve groet van regina

Anoniem zei

Lieve Ria & Rein,

we bidden jullie kracht & troost toe in deze verdrietige dagen!

Liefs Sas

Mayflower zei

Och lieve meis, hoeveel kan een mens dragen. Zo kort na elkaar zoveel verdriet.
Ik wens jullie met heel mijn hart veel kracht en sterkte toe voor de komende tijd.
Denk goed om jezelf lieverd.
Liefs, Mea

Ger zei

Lieve Ria en Rein,

......of...

Je zou kunnen huilen omdat hij er niet meer is,
of je zou blij kunnen zijn omdat hij geleefd heeft.
Je zou je ogen kunnen sluiten en bidden dat hij terug mag komen,
of je kunt je ogen openen en zien alles en ieder die hij achterliet.
Je hart kan leeg zijn, omdat je hem niet meer kan zien,
of je kan vol zijn van die liefde die je met hem deelde.
Je kunt morgen de rug toe keren en voor gisteren gaan leven,
of je kunt blij zijn voor morgen omdat hij gisteren was.
Je kunt hem herinneren en alleen dat hij er was,
of je kunt z’n herinnering bewaren en het voort laten leven.
Je kunt huilen en je afsluiten, leeg zijn en ingekeerd gaan,
of ......je zou kunnen doen wat hij zou willen:
Open je ogen, veeg je tranen af,
geniet van het leven, heb lief en ga door.

Deze mooie en oh zó ware woorden las ik eens....
en wil ze graag doorgeven aan jullie.

Veel sterkte gewenst!!!
Liefs,Ger....die in gedachten 'n arm om je heen slaat.

jade zei

My sweet Ria,
i´m so sorry for your friend - you are in my toughts and prayers!! Send you love and warm hugs,

Jade

Lily zei

Oh, I´m so sorry for the lost of your dear friend.
Take good care of yourself
Many many hugs
Love Lily

Juud zei

Ik wens jullie heel heel veel sterkte toe! dikke knuf van Judith

Con encanto - Ana zei

So sorry to hear of your losses, my dear Ria.

My loving thoughts and prayers are with you ...

Kisses, Ana

by kuzz zei

Ria en Rein,

Heel veel sterkte.

Erna

Babette zei

Heel veel sterkte.
Het liedje sla ik even over....

Sem Nome zei

Dear friend Ria, my soul is right beside you right now holding you tight and whispering sweet words to you!! My thoughts are for you and all the ones you love, dear Ria!!
My prayers are for you!
Love
Bela

Corine(THUIS) zei

Kus!

Nieneke zei

Heel veel sterkte!

Yvonne's Brocante zei

Heel veel sterkte....veel liefs van mij,Yvonne

La Maison zei

Och Ria wat hebben jullie toch veel ellende in de familie en vrienden kring. Ik wens jou en je lief heel veel sterkte. Ik denk aan jullie.

Liefs
Hermine

Gerreke zei

Gecondoleerd! Ik wens je God's sterkte, kracht en wijsheid toe.

Het Liefste Thuis zei

Lieve Ria, Wat een verdriet.... Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Veel liefs, Hanneke

Unknown zei

Wat erg Ria!Ik wens jullie heeeel veeeel sterkte in de komende tijd!
Lieve groetjes,
Nicole

Claudia Leertouwer zei

Lieve Ria ik wil je heel veel sterkte toewensen op je zware pad van dit moment...

cindy 'wonenmeteenhart" zei

STERKTE IN DEZE MOEILIJKE TIJD

X CINDY

Riet zei

Lieve Ria.
Heel veel sterkte en kracht met dit vreselijke verlies lieverd.
Wat moet ik zeggen,weet het echt niet,het leven is soms zo oneerlijk.

sterkte lieverd.
Dikke knuffel Riet.xxxxxxxx

Het Hoogerhuys zei

Heel veel sterkte gewenst Ria, voor de komende tijd! Er zijn weinig woorden voor om dit te beschrijven.
Groetjes, Sandra

marion anderson zei

neem je tijd, liefs,knufjes, kusjes, liefs marion

Marge zei

Dear Ria,

I`m sorry to hear so sad news!
I know, it is so heavy...
I send you many warm hugs and kisses!!<3
Remember that in heaven is peace and everything is there so so good!!
God bless you!

By the Bluegrass zei

I am so sorry for your loss! sending many prayers and well wishes your way....
xo,
Sena

Margot zei

Dit is teveel om te kunnen bevatten en in één keer te moeten verwerken.
Ik hoop dat je kracht kunt putten uit de liefde en saamhorigheid om je heen.
Hierbij stuur ik je een warme knuffel, en ik denk aan jou en je naasten...
Margot

Janet zei

Ik wens je heel veel sterkte!

Groetjes, Janet

WEERspiegeling zei

Lieve Ria,
wat een verdriet! Ik wens jullie heel, heel veel sterkte toe.
Liefs, Anita

Deco a la retro zei

Im so sorry for your loss.
Love***

Stacey zei

Ria what a sadness. Sorry for your loss friend. Thinking of you. Stacey

jolanda zei

Lieve Ria en Rein, heel erg veel sterkte en ik wens jullie alle kracht toe om dit verlies te kunnen dragen.
veel liefs, jolanda

Servies en Brocante zei

heel heel heel veel sterkte, neem je tijd!

Rozmeen zei

Lieve Ria,

Ik vind het zo verschrikkelijk en weet even niet wat ik moet zeggen..heel beel sterkte..neem je tijd..knuffel en liefs,
Rozmeen

Ambiente-nostalgia zei

Hoi Ria, ik was eigenlijk de eerste met mijn reactie , maar kreeg het helaas niet geplaatst. Wat een verdriet zeg. Je kunt nu wel weer wat zonneschijn gebruiken.
Veel sterkte met alles, ik denk aan je.

Liefs Dorine

~*~ saskia ~*~ zei

En nog een grote knuffel van mij XOXOXO

Een fijne maandag, lieve Ria.
Het zonnetje lacht, de lucht is blauw, Ria kom nu maar gauw, hihi Quinten kijkt de Teletubbies.
We zijn een paar dagen in Drenthe geweest, oh zo leuk, nu weer in het schoolse ritme en helaas ook de was en het huis..
xxxx

Stina zei

Oh how sad. Kiss an hug from me.
Stina

Catherine zei

Sending you love and hugs dearest Ria!
xoxo Catherine

ByIngeborg zei

Lieve Ria,

Ik sluit me aan bij de rest. Heel veel sterkte voor jou gewenst. Wat vreselijk wreed kan het leven soms zijn he?
Gewoon lekker je tranen laten gaan hoor. Muziek en je honden helpen daarbij.
Liefs van Ingeborg en veel sterkte.

Samira zei

Ik hoop dat het zonnetje je een beetje kan troosten, heel veel sterkte toegewenst :(

Liefs Samira

Luiza zei

I´m so, so terrible sorry for you!!!!!

Thinking of you and sending lots of strengh and love!

Hugs/
Luiza

Ido zei

I'm so sorry, my prayers are with you. I hope you are fine!

alma zei

Lieve Ria,

Omdat ik een weekend weg was lees ik nu pas je bericht! Wat een verdriet!

Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Je ziet dat er veel mensen met je mee leven!

Lieve groet
Alma

Antonia zei

Lieve Ria en Rein, heel veel sterkte gewenst. Dikke knuffel, Anja

Martina zei

Ria! So glad these card finally arrived. Am sending you more good energy and hugs in these sad times! Somehow, it all belongs to that intrinsic tapestry of live ... xox

Martina zei

Dear Ria, so glad these cards finally arrived! Am sending more good energy and healing your way. Somehow, all this belongs to this intrinsic pattern of life ... Veel liefs! xox

Trudy zei

Heel veel sterkte de komende tijd!! Ik denk aan jullie!

Michaja zei

Lieve Ria, wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik wens jullie alle strekte met het verlies van jullie dierbare vriend.
Heel veel liefs van mij

Soňa zei

Ria... jak smutné! Smutné zprávy! Přeji hodně síly do budoucnosti. S láskou,Soňa

Rosie zei

Oh Dearest Ria...
Tender HUGS my friend. It is so VERY difficult for those who are left. Memories are a special gift, that we will have forever...thinking of you...and knowing that the sun will surely come out soon...xoxo...Rosie

Suzy's Vintage Attic zei

So sorry Ria, losing someone dear is never easy.
Take care
Isabelle x

I Love Pretty Little Things zei

Dearest Ria. I am so sorry! I haven't been on my computer this weekend so I just read this. I will be praying for you and everyone who is feeling this terrible loss.
Many Prayers and Many Hugs,
Joyce

Linda zei

Vreselijk.....
Heel veel sterkte gewenst.
Liefs, Linda

Anya zei

Je maakt mij ook aan t huilen
dit lied hadden wij in het crematorium bij het afscheid van mijn lieve man :(
Ik denk aan je Ria
Ik stuur je de kracht om verder te gaan.
Het is moeilijk om een lieve vriend te verliezen.

Ik mis mijn liefje heeeeeeeeeeeeel erg
en dat is ook de reden dat ik soms vergeet te bloggen terwijl het toch een goeie afleiding is !!!
Lieve groetjes en heel veeeeel sterkte ...

Helena, The Swenglish Home zei

Dearest Ria,

I am so sorry for your loss!
Sending you lots of love and light in these difficult times.

Helena

whimages zei

My dear friend Ria, I am so so sorry for your loss. Please know that we are holding you in our thoughts and prayers sweet girl!

Polly zei

I'm so very sorry Ria. Much love to you,

Polly