woensdag 2 maart 2011

Winnaar give away.........Who won ???...

Het is zover de uitslag van mijn give away.....

Finally it is time for the winner......

Eerst even laten zien wat het is......

First i show you what it is.......

Een kado doos van Jeanne D'Arc Living...uit onze ....winkel / webwinkel .....

A present box from Jeanne D' Arc Living ....from our.....shop / webshop...

En de eerste Engelse uitgave van het magazine uit 2009.....

And the first English magazine issue from 2009......

Wie heeft er gewonnen???...uit meer dan 200  !!..berichtjes........

Who won ???....from more than 200 !! comments......

Is Zij het geworden !!!  She    won !!!.........Gefeliciteerd meis..........Congratulations girl !!!

Mail even je adres door !! Please mail me your adress !!

Voor iedereen bedankt voor het meedoen !!

For everyone thanks for count in !!!

Tot de volgende give away als de teller op 600 staat.....??.

Untill the next give away when i count 600 followers.......??

Iedereen een hele fijne avond.....liefs van mij....

Have a nice evening......love Ria....

78 opmerkingen:

katja-Mariska zei

Peggy gefeliciteerd met je mooie cadeau, helemaal te gek. En veel plezier ermee.
Wat een verwennerij Ria heel mooi allemaal.
Fijne avond samen met je man.
XXX Katja

Saskia zei

Peggy Gefeliciteerd.
Groetjes Saskia

Home and Lifestyle zei

Ohhhh...wat een mooi pakket, mijn hartelijke felicitaties voor de winnares!! En eh...misschien moet ik de volgende keer toch maar weer mee doen hi hi!

Een fijne avond Ria!! Lieve groet, Ingrid

ditjes-datjes zei

Gefeliciteerd Peggy met dit hele mooie cadeau.
Groetjes,Ingrid❤ ❤ ❤

What's in a day zei

Hé mooi zeg en gefeliciteerd voor SHE, dat wordt genieten.

Groetjes, Eefie

Vosje zei

Gefeliciteerd Peggy!!
Dat is een mooi kado!
Groetjes Truus

Haikey love of living zei

Peggy gefeliciteerd!

groetjes, Haikey

Thelma Louise zei

congratulations to the lucky winner ;-))

Bizzy @ home zei

Heel mooi, gefeliciteerd voor de winnares. Zal eens kijken wie het is..
Lieve groet, Renny

Kom Achterom zei

HHe Peggy gefeliciteerd meid!! wat een prachtig pakket zeg!!
Fijne avond
lieve groetjes
Yolanda

Carre zei

Wow Prachtige giveaway en gefeliciteerd voor de winnares.Groetjes Katolina:)

Petra zei

Zo dat is een mooi pakket prachtig, en wat een lief gebaar dat je dat zomaar weg geeft. En gefeliciteerd voor de winnaar. Ik wens je nog een fijne avond.

Lieve groetjes Petra.

Alle mooie dingen zei

ohh Ria wat een mooi pakket... gefeliciteerd aan de winnares!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Fågel Blå zei

OHhhh so lovely!!!!!
Have a nice evening!
Kathrine

Hannekie(Sisterly) zei

wat leuk voor peggy zeg. en dat te bedenken dat ze eerst geen blog wou hahah
liefs hannie

sylvia zei

congratulation to the winner.
a very beautiful gift..
so lovely..
ant to you Ria
have a beautiful evning.
..love from sylvia

wonen met brocante zei

Yihaaaa!!!!!!!!!!!!!! Heb ik echt al dit moois gewonnen?!?!?!? Wat ben ik hier ontzettend blij mee, Ria. Wat een prachtige give-away. Ik ben weg van JDL dus het komt zeker goed terecht en dat zal ik straks als ik het binnen heb op mijn blog laten zien. Echt geweldig!
Groetjes Peggy

Stina zei

gefeliciteerd Peggy, geweldig zo'n mooie give away

liefs Stina

Thuis bij Tjits zei

wow Peggy wat ben jij een boffert:) gefeliciteerd!!
wat een mooie give away Ria!! en op naar de 600:))

lieve groet, Tjitske

Mignonnn zei

Gefeliciteerd!!
Geniet van je prijs.. En ik hoop dat je veel nieuwe volgers hebt gekregen door je Give away..

Groetjes
Mignon

lia zei

Volgens mij komt dit kado op de goede plaats terecht.
Gefeliciteerd Peggy.
lieve groet Lia

Anoniem zei

Congratulations to the winner!
Kisses.

hokje zei

Peggy gefeliciteerd met deze prachtige give away! Dat zijn er dan twee ;-)

Fijne avond.

Lily zei

Congratulation to the winner!
What a lovely gift :)
Hugs Lily

by kuzz zei

Van harte met deze mooie prijs, dat wordt een feestje om uit te pakken! Ria bedankt dat we weer mee mochten doen met een prachtige give away!
groetjes, Erna

Mayflower zei

Ohhhh....wat een bofkont is Peggy, van harte met die mooie kado's.
Wat heb je een prachtige give away samengesteld lieve Ria.
Fijne avond en liefs, Mea

Anja zei

Peggy gefeliciteerd met de mooie give away!!
Groetjes Anja.

Little Emma English Home zei

Lucky girl, that box is a dream!!! xx

Elly's kleine idylle zei

Peggy,
Van harte gefeliciteerd met je prachtige give-away.helemaal leuk!!!!!!!
groet van Elly.

Jotilie zei

Gefeliciteerd Peggy.

Tierlantijn zei

Getsiederrie..wéér niets gewonnen..;)

Nee hoor, gefeliciteerd voor je gelukkige winnaar!

Groetjes!

Elly's kleine idylle zei

Peggy,
Van harte gefeliciteerd met jouw give away.
Fijne avond en geniet ervan.
Lieve groetjes, Elly

Unknown zei

YEP! missie geslaagd...Peggy happy!! gefeliciteerd Peggy!!!
Je bent te goed voor deze wereld Rietje!!!

X

All Seasons zei

Proficiat, Peggy!!

En nu op naar de 600, Ria. Tjee hoe doe jij dat zo snel...

Liefs,
Patricia

Elisabeth zei

Een prachtige Give Away heb je ervan gemaakt!! Natuurlijk mijn gelukwensen aan de winnares
Fijne avond,liefs Elisabeth

Sanneke Panneke zei

Wat een super cadeau.
Peggy, gefeliciteerd met je mooie prijs.
Fijne avond
Monique

Gerreke zei

Wat een prachtige give away zeg. Je hebt er weer wat moois van gemaakt hoor! Complimenten. Jammer dat het niet in mijn brievenbus terecht komt, maar het zij natuurlijk Peggy van harte gegund!

Huys 50 zei

Waauwwwww Peggy.....
GEFELICITEERD dat wordt genieten !!!!

lieve groetjes
Dicky Marie.

Bonjade zei

Van harte voor Peggy...wat een bofferd...
Zo'n prachtprijs!
Fijne avond
Liefs

Maria zei

Oooooooh wat een mooie Give Away,geweldig
Peggy gefeliciteerd,dat is genieten

Jeetje Ria alweer bijna 600,zucht ik moet nog ff hi hi,eerst maar de 100 halen

liefs Maria

Ger zei

De give away is op een goede plek terecht gekomen, ik lees dat Peggy helemaal weg is van JDL, tja....tuurlijk anders had ze niet mee gedaan.

Proficiat Peggy, jij bent die lieve Ria vast heel,heel dankbaar met zo'n royaal kado.
Geniet er van!!!

En voor Ria, jij gaat die 600 halen binnen de kortste keren;-)

Fijne avond en liefs,Ger

Elsina zei

Wat een prachtige pakket. Er is er iemand vast heel blij!

Bianca zei

Hallooooooo......wat een mooie give away...
Peggy, van harte gefeliciteerd...
Groetjes Bianca xx

Gewoon Greet zei

Gefeliciteerd Peggy! Het zal vast en zeker
een mooi plaatsje bij je krijgen.
liefs

Desirée-ScrapDees zei

ze is een echte bofkont deze winares, wat een gaaf pakket zeg. Proficiat ermee hoor. En jij nog bedankt voor de verloting, volgende keer beter!

Bij Guusje Thuis zei

Wat leuk Peggy, gefeliciteerd!

Jana zei

Hi Ria, it is wonderfull prize.
Have a nice evening
Jana

Josephine zei

Prachtige Give-Away heb je samengesteld Ria, en Peggy, gefeliciteerd met het winnen van al dit moois. Het is echt een geniet pakket!!!

Liefs Josephine

G-STYLE zei

Hartstikke leuk voor Peggy ! Ja en jij wint wat en geeft weer weg , wat leuk toch allemaal he ......

Fijne avond verder , lieve groet van Gea

Karin zei

Wow wat een prachtig kado. Gefeliciteerd voor de winnaar. Nee hoor, ik ben totaaaaaal NIET jaloers ;) Fijne avond! *zucht*

Michaja zei

Jammer! Maar van harte voor de winnares!
Liefs van mij

Anoniem zei

Congratulations to the lucky winner!! xoxo Jo :)

Antonia zei

Gefeliciteerd Peggy met dit prachtige cadeau! Ria, gefeliciteerd met jouw succesvolle give away! Lieve groet, Anja

Linda zei

Gefeliciteerd Peggy, geniet van je mooie gewonnen spulletjes.
Groetjes Linda

Con encanto - Ana zei

Congratulations to the winner!!!

What a lucky!!

Have a nice day. Kisses Ana

Gaia zei

Ria...this is magic and bizzarre!
I was thinking of you, I was in your blog and you just left a message on my blog....


It's fantastic!
How are yoU!?

VICKYFF zei

Wish all of the network of friends have a new start .
Scarves Scarves
hope you have a great 2011. Thanks for the link, sweetie!
Titanium Necklaces

koralee zei

Congratulations to the winner...xoxoxo Happy day sweet friend.

Simple Home zei

Congratulations to the winner. She's going to love it!
Blessings,
Marcia

Juud zei

Van harte gefeliciteerd peggy1 wat een mooi pakket zeg!leuk!

Kellie Collis zei

What a lovely giveaway! Good luck to everyone! Have a beautiful day, Kellie xx

Pauline zei

Wat zal ze blij zijn.
Gefeliciteerd Peggy!
Ik ga vanaf nu verder met een ander blog. Maar ik kan geen anonieme reactie achterlaten dus nog met mijn oude google account.
(nieuwe is trouwens; www.kostbaremomenten.nl/blog)
Wens je een fijne dag.
Liefs, Pauline

Nicole (MLBV crafting) zei

Wauw wat een mooi pakket. Gefeliciteerd voor de winnares.
Groetjes, Nicole

~*~ saskia ~*~ zei

Daar wordt weer iemand heel blij. Een leuke, blije vrolijke donderdag lieve Ria. Heerlijk met het zonnetje erbij. xxxxx en nog een paar xxxxxx

Pauline zei

Hallo Ria,
Dankjewel voor je berichtje. Je kan mijn nieuwe updates alleen maar volgen als je mijn nieuwe URL in je "lijst met blogs" plaatst. Zie maar wat je ermee doe. Omdat jij in je instellingen niet iedereen hebt gekozen voor reacties geven zal ik als Net als Toen blijven reageren hier. Het is niet anders.
Liefs, Pauline

Castles Crowns and Cottages zei

BRAVOOOOO!!!! Oh Ria, you are so cute...I love my Dutch pals! You have so many friends, and I know why. You treat every one of us as we were the only people in the world!!! Teeehheeee.. I love the picture of your dogs in the car!!!! VEEL KUSJES, Anita0

Stina zei

A big hug from me, Sally and Maja.:-)
Stina

Catherine zei

Happy Thursday Ria ~ hope March is being kind to you! xoxoxo Catherine

Anita zei

Wow Ria wat een verrassing heb je ervan gemaakt !!!
Gefeliciteerd Peggy met al dit moois :-)
FIJNE DAG
Groetjezz lfs mij x

Weermaarssen zei

Ria,

Je bent TE goed voor deze wereld. Altijd maar cadeautjes geven aan lieve mensen en cadeautjes ontvangen van lieve mensen voor een lief mens. Ben ik dan niet goed genoeg?? Ik ben toch ook een goed mens??? Snif (pilletje tegen de zenuwen etend) snif (bellend voor een afspraak met de psycholoog), Waarom Ik nou niet eens een keertje??
Verdrietig en overstuur groet ik je,

Ik

Madelief zei

Hoi Ria,

Felicitaties voor de gelukkige winnares. Jij een hele gezellige dag!

Lieve groetjes van Madelief

Het Hoogerhuys zei

Jeetje Ria, je geeft wel een geweldig mooie give-away weg zeg, doe maar luxe.
Ben wel een beetje jaloers hoor op de winnaar.

Nee hoor het is haar van harte gegunt, heb al even op haar blog gekeken!!!!

Groetjes, Sandra

Pretty Zesty zei

shoot i missed it. ive been living under a rock lately!

Gerreke zei

Ja fijn hoor Ria geef me maar een schuldgevoel! Ik heb het verdiend. Maarre het moest iemand zijn die niet meer dan driehonderd volgers had. Kortom jij hebt er twee keer zoveel ...

Een ding als er een award komt voor gastvrijheid krijg jij die! Absoluut!

Big hug!
Gerreke

Draffin Bears zei

Congratulations, to the lucky winner, she will be so happy.

Wishing you a happy weekend, dear Ria and thanks for visiting me.

Hugs
Carolyn

inga zei

Congratulations to the winners!

thank you, that you wrote to my blog
I have not found an appropriate compiler, but you'll have, I am writing.

Have a nice day!

Gloria zei

Congratulations to the lucky winner!!! Beautiful give-away!! :)

I hope you have a beautiful weekend!

XOXO Gloria

Vintage Home zei

WOW! Great gift and wonderful winner!Yeah!