dinsdag 29 maart 2011

Zo mooi..........So beautiful.....

Het nieuwe nummer van de Jeanne D' Arc Living Magazine........nr 3.......

The new issue from the Jeanne D' Arc Living Magazine.......nr 3.......

 Heerlijk lente.......Beautiful Spring.......

 Even lekker lezen.......

Just relax and read..........


 In het Engels en Nederlands te bestellen...........in onze webwinkel...,,,,,


In Dutch and English .......order in our webshop.......

Even lekker lezen en genieten van al dat moois !

Just relax and enjoy reading all that beauty !
 
Het leven is mooi ! pluk de dag !!

Life is beautiful ! seize the day !!


Er staan ook weer allemaal nieuwe dingen in de webwinkel dus kijk ook even verder......

There are also new things in our webshop so take a look ...........

 Fijne dag allemaal......

Enjoy your day......

76 opmerkingen:

Het Hoogerhuys zei

Het voorproefje van de foto's beloven weer veel goeds, kan niet wachten om hem weer in huis te hebben!!
Fijne dag, groetjes, Sandra

Room Seventeen zei

Oh prachtig, ik zie dat Belle Blanc er ook in staat! Gaaf!

Claudia Leertouwer zei

Dat ziet er mooi uit!

Theemuts Rommelhoekje. zei

Ik verheud me op nummer 3 en heb hem al besteld bij mijn vaste adres.
fijne dag ,Romkje.

Fluitenkruid zei

Dat ziet er veelbelovend uit!

Kat Ibáñez zei

Another wonderful issue!!!! With lots of ideas for spring, love it!!

Have a sweet day my dear friend Ria!!!

Pauline zei

Weer goed voor uren leesplezier en genieten.
Wens je een fijne dag.
Liefs, Pauline

Sjoukje zei

Oh, wat ziet dat er weer prachtig uit, heerlijk met dat tijdschrift op de bank duiken en weer lekker veel inspiratie op doen~!
Ga hem zeker in huis halen, dank je wel voor een prachtig voorproefje...

Groetjes sjoukje

Gerreke zei

Ja, daar kan ik echt van genieten. Alleen jammer dat mijn huis zich niet leent voor deze prachtige plaatjes. Maar dat maakt niet uit er op deze manier van genieten is ook helemaal leuk!

Gaat het een beetje met je?!

Unknown zei

I love these pictures!
Can I have your e-mail?
Enjoy a beautiful day
Mari

Draffin Bears zei

Dear. Ria,

Love all the beautiful photos in the Jeanne de'Arc magazine and I am going to have to buy a copy. I really love the white floorboards.
Many thanks for visiting me and I hope that you have a great week.

Hugs
Carolyn

Thuis bij Tjits zei

wat ziet dat er weer verleidelijk uit:))
zie me al zitten met dit mooie blad en een pot thee lekker in de lentezon!!

lieve groetjes, Tjits

Ger zei

Dat gaat weer een maand worden van geslaakte gilletjes van...

oh..wat leuk...

Dat ga ik ook maken....

Dat wil ik ook....

Hebben wij dat ook nog op zolder liggen...

Schat hebben wij die kleur verf nog ergens staan.....

Waar is toch dat kleine vaasje gebleven...

Kijk nou dat had mijn oma vroeger ook...

Stom heb ik zondag op de rommelmarkt zien liggen liggen had ik het nou toch maar gekocht...

Dat ga ik ook maken ziet er zó leuk uit...

Zat ik nou maar wat ruimer in m'n tijd ging ik dat ook maken...

Ik trek me even terug met de JDL en kop geurige thee op de bank in het voorjaarszonnetje...

We moeten toch eens proberen of die oude luiken mooi staan op de slaapkamer...

Nou ga ik toch echt sparen voor zo'n mooie paspop...

Nou ik door de JDL blader vraag ik me af of mijn moeder dat kommetje nog in de kast heeft staan...

Zit te twijfelen....zou ik het beeldje nou wel of niet wit kalken...

Super Ria heeft weer nieuwe oude vondsten in haar webwinkel staan...snel kijken of er iets voor mij bij staat....
en tevens de JDL bestellen...

En zo kan ik nog een hele reeks geslaakte gilletjes bedenken;-)

Nou lieve Ria....voordat de maand om is heb jij die dozen met magazins al weer de deur uit en moet je weer opzoek naar andere aanwinsten voor de webwinkel;-)

En er zijn vast weer veel creative handen bezig geweest en wij zien het resultaat in blogland.
Altijd weer leuk en soms facinerend om te zien hoe mensen in en om het huis bezig zijn geweest om ALLES mooi en fleurig te maken.

Succes met zaken doen!!
Lieve groeten,
Ger

Weermaarssen zei

Lieve Ria,
De Lente is mooi, het leven is mooi. Eindelijk de winterslaap is voorbij. De klok een uur vooruit. De voorjaarsblemen en de boemen lopen uit. LENTE, Heerlijk. En het wordt nog mooierderder (of is dat geen nederlands) In ieder geval geniet.

Groet,Louis

Elisabeth zei

Wat een heerlijke foto's weer ,om bij weg te dromen .
Liefs Elisabeth

Unknown zei

het leven is GEWELDIG!!!!:)

X

André en Inka. zei

Hoi Lieverds,voor Donderdag,heel veel plezier en maak er een mooie dag van bij Lynda,doe haar maar de gr van ons,xxx.

Een sneller kloppend hart zei

Oh wat gaat dat snel, er is alweer een nieuwe!!
Supermooi die foto's...ik denk dat ik 'm maar eens ga bestellen weer :)

Veel groetjes, Veronique

Babette zei

Mooie foto's weer van het blad. Lente, heerlijk. Vind ik de mooiste tijd van het jaar. Alles begint weer uit te lopen, nieuw leven, aangenaam temperatuur, lekker knoemelen in de tuin.
Heerlijk, fleur er weer helemaal van op.

Kind An Huys zei

Oooh die ziet er ook alweer zo mooi uit.....
Gaat het verder met je? Het was een zware week voor jullie...hoop dat je desondanks toch een beetje van de zon /voorjaar kan gaan genieten.
Liefs, Anne.

Castles Crowns and Cottages zei

Goede morgen mijn lieve zus! Ik heb zo veel plezier deze week in de rust van de ochtend, de activiteit van de middag en de rest van de avond. Hoe gaat het? VEEL KUSJES, Anita

Martina zei

Such a lovely, relaxed atmosphere in these pictures, makes me dream! Must take time to have a look at your lovely shop Ria! Een heel fijne daag , liefs van M.

Catherine zei

So many beautiful photos Ria!! Hope you are having a lovely week friend. xoxo Catherine

Juud zei

geen Jeanne'd arc hoekjes hier...alles is hier van hout en bruin.. Niets sjiek hoor, maar ben best tevreden zo. Morgen de paastakken maar eens neer zetten en nieuwe dingen ervoor kopen samen met de kleine man. En we zijn al druk in de weer geweest in de tuin. maar er moet nog zoveel gebeuren.Laat de t goed weer maar aanblijven....

Anoniem zei

Ow daar staan weer mooie plaatjes in,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

Pieternel zei

Yes, vanochtend vroeg werd hij al geleverd bij ons in de winkel. Ik heb hem meteen eentje voor mezelf achtergehouden. Hij is top.

Groetjes Pieternel

Unknown zei

Dit ziet er goed uit, verheug me al om hem door te bladeren!
Fijne avond!
Nicole

wonen met brocante zei

Dat zijn inderdaad prachtige foto's! Dat wordt weer genieten. GroetJes Peggy

desde my ventana zei

I always love the pictures in this magazine,

Hugs and good evening Ria,

Cecilia

Diana zei

Om heerlijk in weg te duiken met een pot thee, terwijl het zonnetje de broodnodige warmte geeft. Ga toch maar eens snuffelen in die shop van je ;)

Home and Lifestyle zei

Dat ziet er weer veelbelovend uit!!!

Een fijne avond Ria! Lieve groet, Ingrid

Ido zei

Hello Ria,I'm glad you're back, I missed you.
For some reason I can't find the magazine here, I think I saw it once at Barnes & Noble, not sure.
Have a nice day!
XXXX Ido

Vær våken zei

Life is beautiful, I will seize the day. What an uplifting post today!!!

Hugs, Kristin

Yn'e Steeg zei

Deugniet... nu doe je het weer he!
het is nog geen 1 8 april hihi

maar je hebt gelijk deze is weer super mooi.

Liefs Jantsje

Jeanette zei

Wat mooi!!!!

Groet,
Jeanette

What's in a day zei

Fijn dat de lente je ook dit gevoel geeft, het leven is mooi!! Als je het maar vastpakt en zo te lezen doe je dat en hou je daar ook aan vast...Mooi om te lezen!!!

Lieve groet, Eefie

Alle mooie dingen zei

ohh ik heb er zin in.. maar ik moet nog wachten tot vrijdagmiddag... wat een drama ;)
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Elly's kleine idylle zei

Kijk daar word ik heel blij van!!!!!,de foto's zien er weer prachtig uit,dat word weer lekker genieten;] in mijn tuinstoel met een hagelwitte jurkje en schone nagels en een kopje thee met een koekje, ZUCHT....... ik ga hem bestellen!!!!!

Yn'e Steeg zei

Ik plaag je natuurlijk maat wat hoor.
Maar.... je raad nooit waarin ik nu zit te lezen en te smullen haha

Jantsje

~*~ saskia ~*~ zei

Het blijft iedere keer weer heel bijzonder en prachtig door eenvoud, daar hou ik van! Gaat het goed met je, lieve Ria? De zon is er, dat zal het leed vast iets draaglijker maken.
Een fijne avond, met veel warme thee xxxxxx

Madelief zei

Hoi Ria,

Wat staan er weer mooie foto's in! Dank je wel voor het voorproefje!

Lieve groetjes van Madelief x

Muisje zei

Het ziet er weer prachtig uit.

Groeten Herma

Anita zei

FANTASTISCH
maarre ik moet nog even wachten :-)
Hoe is het met je Ria ?!
FIJNE AVOND Lieve groetjes, Anita

Anja zei

De JDL ziet er wer goed uit lijkt me. Ik ga nog even in de shop kijken!!
Groetjes Anja.

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Ria,

Je klinkt weer lekker 'bubbly' dus het komt weer goed. Na verdriet en trieste dagen is er àltijd wel weer iets moois, iets nieuws om naar uit te kijken. Geniet van de kleine dingen van het leven!

Lieve groet,

Mariette

Anita zei

Kan niet wachten hij ziet er weer ontzettend leuk uit!
Groetjes Anita

Josephine zei

Ziet er weer heerlijk lenteachtig en veelbelovend uit Ria, he blijven prachtige bladen. Heerlijk even in de tuin met een geurende kop koffie en maar bladreren.....

Fijne week,
Liefs Josephine

Michaja zei

Oh heel mooi, maar nee ik hou me in!
Liefs en dank je voor je lieve berichtjes elke keer weer.

Sylvia zei

Wat ziet dat er weer sfeervol uit, Ria !
Fijne week,
Sylvia

Fleurette zei

Hello my dearest Ria, I adore this amazing magazine!!
Good night
Hugs
Fleurette

Marga zei

Hallo Ria.
Mooie foto's. Lijkt me een leuk blad.
Groetjes Marga

Les Cotrions zei

Just read your email and answered you!
I just need to read this faboulous issue!
Thanks my dear!
Hugs
Vale

Chrissy...The Apothecary Shop zei

Oh how I love my jdarc magazines....going to go look at you shop now! All the best,Chrisy

koralee zei

Oh my goodness ...these images are lovely. That magazine must be beautiful!

Sending you some sunshine hugs my sweet friend. xoxox

Kellie Collis zei

These are lovely! Those mirrors look gorgeous! Enjoy the fabulous day, Kellie xx

By the Bluegrass zei

I have never heard of this lovely magazine. I am going to check it out. Thanks for sharing.
xo,
Sena

Fågel Blå zei

Hello Ria!!!!
Thanks for your comments on my blog!!!!
OHHH i can not wait till the magazine come!!!!
Have a nice day!
Kathrine

Sem Nome zei

I hope you are feeling better, sweet friend Ria!!!
I wish your days are full of hope and love!!
Much love, Bela.

anna zei

I am very happy that you're comeback.I hope that,the spring help you stay better.The pictures are wonderful as usual.Thanks for comment. Hugs Anna

Abacaxi & Hortelã zei

Dank voor je berichtje bij mij! Fijn je weer op je eigen blog te 'zien'. Ik lees dat je heftige tijden hebt gehad... wat een verdriet, ik wens je veel kracht voor de toekomst!
Bisous uit Versailles,
Chantal

Yvonne - Frl. Klein zei

Great inspirations in the new magazine!
Wish you a nice day,
Hugs,
Yvonne

Luiza zei

Hi sweetie!
I hope everything is well with you and your family =)!

As I allready told you, more than once, I LOOOVE everything about Jeanne d´Arc. It´s so clean and gorgeous!

Wish you a beautiful week!

Hugs and Love/
Luiza

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Kom maar brengen hoor, die spiegel!
Ik meen het echt, ik doe het met liefde, ik weet alleen niet waar je woont en of het uberhaupt mogelijk is...
Maar dan weet je het in ieder geval ;-))
Groetjes Hilde

lavendel mio zei

Dear Ria
We actually had beautiful sunshine today, so thanks for the sunshine you sent to us in cold Norway;)
Beautiful post! This magazine is full of wonderful inspiration.
Wish you a lovely Thursday, hug Hanne

Haikey love of living zei

Dit is weer genieten ;-)

groetjes, Haikey

My Shabby Streamside Studio zei

Dearest Ria,

Thanks for your kind comments on my blog.

And, for leaking pictures from the next JDL!

Bisous,
Sandy @ My Shabby Streamside Studio
http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com/

I Love Pretty Little Things zei

Gorgeous!!!
I have been thinking of you, Ria, and keeping you in my prayers.
Love, Joyce

Unknown zei

On my blog there's a prize for you!
Have a happy day
Mari

http://truutske.blogspot.com zei

Ik geniet weer van deze prachtige foto's.
Nog even duur de zure (regen)appel heen bijten en we kunnen weer buiten genieten.
Fijne dag, Trudie.

Reading Tea Leaves zei

Dearest Ria

I'm so sorry to hear your very sad news. I know I'm late with this comment and should have popped over sooner. I do hope you are now feeling a little better my dear.

Warm hugs
Jeanne
x

Nicole Claudia zei

Ik kreeg net een blogberichtje onder ogen uit het Zuiden (hint, hint, hint) dat morgen op 1 april jullie huwelijksdag is....

NOU.... GEFELICITEERD!!! En een hele fijne zonnige, vrolijke dag. En veel plezier vandaag bij Lynda, hè.

Groetjes, Collie

http://truutske.blogspot.com zei

Ik wens je een heel gezellige en plezierige dag vandaag (donderdag) bij Linda ennuh...wil jullie vast van harte felciiteren met jullie ... ste huwelijksdag....heel mooie dag...heel veel plezier en genieten van elkaar en alles erom heen.
Liefs, Trudie.

Reginas Cottage zei

dearest ria,
nice pictures!!! i like this magazine.
have a nice day,
love regina

Bizzy @ home zei

Genieten weer!
x Renny

maría cecilia zei

Dear Ria, I´m so sorry about your friend passing away... hope his family may find peace.
Blessings to you my friend

Ellinor zei

Lovely Ria, i Hope you are Better.....Magazin Give Me Inspiriation....
Hugs /Ellinors Hus