maandag 3 juni 2019

Please help.....!!



Even een vraagje ,misschien kan iemand mij helpen...
Just a question maybe someone can help me...


Ik kan niet meer reageren op sommige blogs en wel op dit comment scherm...
I can not comment on some blogs with this comment screen....

Maar bij deze lukt het wel!....ligt het aan mij ? Of aan de blogs ?
But with this one it works!...is it me ?..or the blogs ?



Hoop op jullie hulp....Hope That you can help me ..



Dankjewel Ria x ...Thanks Ria x ...






18 opmerkingen:

Castles Crowns and Cottages zei

Sweetest Ria, good morning! I have no idea how to help you, but I do know that Blogger has changed and there are so many ways these days to reach a blogger, but it's too confusing for me!

I hope you can find help my dear. So good to see you again!

La Table De Nana zei

I wish I could help!!

Madammeke Ongeduld zei

hallo Ria,
weet helaas niet waar het fout loopt, voorlopig het ik nog geen probleem
trouwens je pioenrozen zijn zo mooi van kleur

klaproos zei

op sommige blogs móet ik reageren met google chrome, en op andere met mozilla firefox, het is súperlastig, ik ben ook al tijden aan het zoeken Ria, heel veel mensen kunnen niet bij mij reageren ik ben van een druk bezocht blog naar een vrij rustig blog gegaan qua reacties, dat is erg jammer want ik mis ze wel en het maakt het bloggen nóg leuker

Marian zei

Ik lees het wel meer, dat er niet gereageerd kan worden op een blog, maar kan je ook niet helpen.,

Happy Earl Grey zei

Jammer dat ik je niet kan helpen, wellicht kun je via blogger help iets bereiken.
Succes!

Josephine zei

Hi Ria,

Wat is dit toch vervelend voor je, ik ben al druk aan
kijken of ik ergens een oplossing voorbij zie komen op internet.
Zelf heb ik nergens last met reageren bij niemand, en ik heb net
even bij mijzelf geprobeerd en dat lukt ook gewoon???
En van de week bij het girafje kon je wel nog gewoon reageren.

Wel las ik op internet dat verschillende browsers soms de
boosdoener zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld dat het via Google of
Chrome wel lukt maar via safari bijvoorbeeld niet. Gebruik je
toevallig sinds kort een andere browser???

Hoop echt dat het probleem wordt opgelost,

Liefssss
Josephine
🌼🧡🌼

Lowcarb team member zei

Hurrah!
It seems you got it sorted … because you have been able to comment on the low carb diabetic blog again, thank you.

Enjoy the week ahead.

All the best Jan

Jacqueline zei

I have heard the same complaint and someone said to use Google Chrome rather than Safari or the other way around.

Louca por porcelana zei

Beautiful peonies!I wish I could help you...

Alet Venhuizen zei

Ik zou het ook niet weten, helaas......

blooming home and garden zei

Hello, Ria, sorry I can't help you..
Hope you sort it out,
Lovely peonies!

Hugs, Ida

Jacqueline @ HOME zei

I think its all very random Ria .... some people have told me they can't comment on my blog but others don't have any trouble ! I can't offer any help I'm afraid. XXXX

Pippa's Hus zei

Ai geen verstand van. Bij zulke dingen bel ik mijn dochter altijd. ;-) XX Esther

Marga zei

Ik heb het ook wel eens gehad maar wat je er aan kunt doen.....geen idee, sorry!

Red Rose Alley zei

Ria, this was happening to me and another blog friend of mine. It wouldn't let me comment this way either, but one day, I was able to comment on all the blogs again. My friend couldn't comment on some blogs for the longest time. I know it's frustrating, but it might just be a temporary thing. I hope it all works out for you, my dear.

love, ~Sheri

Blogzweden zei

Denk dat het te maken heeft dat Google gestopt is met Google +. Veel Blogger blogs hebben hun reactie;s aangepast naar Google+ en nu dat verdwenen is werken er een aantal dingen niet meer. Het ligt dus puur aan de reactie instellingen van een blog.

Ik zie dat je een gmail account hebt. Daarvan werken reacties op een Blogger website beter als je al ingelogd bent en niet gaat inloggen via de reactie zelf.

lien zei

Ik heb geen idee! Zo krijg ik zelf nooit meer een mail als iemand een reactie heeft geschreven. Heb alles afgezocht maar kan ook gene oplossing vinden? Succes!