vrijdag 28 juli 2023

Dankbaar ….Grateful…

 

Ik kom jullie even gedag zeggen….ben er nog hoor maar ben met hele andere dingen bezig in mijn leven.



I’ve come to say hello…I’am still here,but I’am busy with completely different things in my life.

Het niet hebben van een huis voor mij en Leaf is echt het moeilijkste wat mij is overkomen tot nu toe in mijn leven ,geen eigen plek,het gelukkig mogen slapen bij lieve vrienden om mij heen ,dankbaar dat is wat ik ben op dit moment van mijn leven,om gelukkig samen met Leaf te zijn. 



Not having a house for me an Leaf is really the hardest thing that happened so far in my life,not having my own place,being able to sleep happily with dear friends around me,thankful that’s what I am at the moment of my life,to be happy with Leaf.

En mijzelf blijven vasthouden aan mijn geloof en hopen en bidden dat het goed komt…


And keep holding on to my faith and hoping and praying that it will work out….

Liefs Ria en Leaf….Love Ria and Leaf🍀🙏💗🐾🍀

22 opmerkingen:

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Ria,
Nee, het tijdelijk geen eigen onderkomen hebben is niet leuk.
Fijn dat er zulke warme vrienden bestaan!
Liefs,
Mariette

Red Rose Alley zei

You have faith, dear Ria, and that is the best thing. I do hope you get a house for you and Leaf soon, and that good things come your way. It was so nice to see a post from you again. We are in the middle of Summer here, and I'm patiently waiting for Fall. ; )

~Sheri

♥ Łucja-Maria ♥ zei

Dear Ria!
I really hope and believe that everything will turn out happily and you will find a place for you and for Leaf. I will be praying.
Sending hugs and greetings:)

Blogzweden zei

Kan mij volledig voorstellen dat je hoofd niet staat naar bloggen. Hopelijk komt er een lichtje in de duisternis.

Josephine zei

Lieve Ria,

Kan me zo goed voorstellen dat het heel moeilijk voor je is nog steeds
geen eigen woonruimte te hebben voor jullie samen. Hoop van harte dat het
een keer gaat lukken. Sta je op een wachtlijst of iets degelijks?
Vind het wel heel fijn voor je dat je lieve vrienden om je heen hebt
die je helpen zodat je je toch een beetje geborgen voelt.
Je schreef al een eens keer op mijn blog dat je het huis uit moest en
heb je toen een e-mail gestuurd maar wist niet of je de gelegenheid
had om met je computer bezig te zijn en hem daardoor niet gelezen hebt.
Veel sterkte wens ik je en veel liefs voor jouw en lieve Leaf, prachtige
foto van hem hij ziet er goed uit!!

Dikke knuffel voor jullie beiden, 🧡💛🧡💛🧡

anja zei

Ik weet uit ervaring wat je meemaakt, en hoop en bid dat je snel in dezelfde omstandigheden terecht mag komen waarin ik nu verblijf: een eigen huis, en rust in mijn leven, ik ben er heel dankbaar voor.
Alle liefs voor jou en Leaf!

Lowcarb team member zei

It was lovely to read your words here.
So grateful for good friends.
Keeping you and Leaf in my thoughts and prayers.

All the best Jan

Monica zei

I haven't been here on Blogger for quite a long time. And now I see this... I'm so sorry to hear you're going though difficulties, dear Ria. Sending you lots of Love and Light- keep your thinking positive and your heart open... and be sure that everything will be all right in the end.
Big hugs to you and sweet Leaf,
Thinking of you,
Monica (and Kim) xoxo

Sylvia zei

Zo spijtig dit te lezen, lieve Ria ... hoop dat je snel een eigen warme thuis hebt, samen met Leaf !
Zo fijn dat je lieve vrienden hebt die je helpen !
Proberen positief te blijven en alles komt weer goed,
veel sterkte wens ik je,
Sylvia

Hilly Nicolay zei

Lieve Ria,

Ik ken je niet persoonlijk, maar ik vind het spijtig dit te moeten lezen.
Weet dat ik jullie rust en een eigen plekje gun, zo belangrijk.


liefs en een dikke knuffel voor leaf,
Hilly

Nicole Orriëns zei

Thuisloos zijn lijkt me enorm moeilijk. Je mist je veilige basis. En zeker in tumulteuze tijden is dat juist zo enorm belangrijk: een plek voor je zelf om tot rust te komen.

Ik leef met je mee!

Hilly Nicolay zei

Lieve Ria,

Ik kom je even groeten en hierbij een dikke knuffel voor Leaf.

Hilly Nicolay

Lowcarb team member zei

Stopping by to send my good wishes.

All the best Jan

Lowcarb team member zei

It's now nearly the end of October ... I hope you are doing okay.

All the best Jan

Saskia zei

Heel veel sterkte lieve Ria en Leaf, hoop dat het inmiddels beter gaat. Groetjes Saskia

Polly zei

Seasons Greetings Ria, and very best wishes for 2024.

♥ Łucja-Maria ♥ zei

Dear Ria!
Sending you my warmest wishes for a wonderful New Year! May the New Year 2024 bring you peace, love, and prosperity! Hugs to Leaf!
Łucja - Maria

Lowcarb team member zei

May this New Year of 2024 be a good one for you and Leaf.

All the best Jan

Hilly Nicolay zei

Lieve Ria,

Ik hoop dat het goed met je gaat en met leaf.

Alle goeds en lieve groetjes,
Hilly

Willy zei

Lieve Ria,
Lees nu pas dit bericht. Hopelijk heb je inmiddels een fijne plek voor jou en Leaf.
Lieve groet Willy

anja zei

Lieve Ria,

Ik ben zo benieuwd naar hoe het nu met jou en Leaf gaat.
Hopelijk heb je inmiddels een eigen plekje gevonden, en heb je een beetje rust in je leven gekregen.
Ik hoop dat je de draad van je leven weer hebt kunnen oppakken, en dat we snel weer mooie berichtjes van je mogen lezen.
Warme groet,
Anja

Heloisa de Mesquita Inoue zei

Você ainda está aí? Dê notícias!