dinsdag 15 maart 2016

Lieve Annette........My dear Annette.....





9-3-2016

Je was een dierbare blogvriendin....je werd een echte vriendin.....ondanks je ziekte altijd naar me luisterde...me hebt geholpen het afgelopen zware jaar.....en dat terwijl je genoeg aan jezelf had...

Lieve Annette het is niet in woorden uit de drukken hoeveel ik je ga missen....je was zo'n lief mens......en nu moet ik verder zonder jou.......vaarwel lieverd...xxx




You were a dear blogfriend ......you were a true friend.....despite your illness you always listened to me.....you helped me last heavy year...even though you had enough of yourself..

My dear Annette it is not to tell in words how much i'm gonna miss you ....you was such a sweet person .....and now i have to go on without you....bye sweetie...xxx



42 opmerkingen:

Unknown zei

Sterkte!!

Liefs Anita

Anoniem zei

Dit zijn van die momenten dat het leven pijn doet...
Sterkte!
Liefs, Peetje

Unknown zei

Sterkte Ria...

Liefs,
Inge

Pippa's Hus zei

Heel veel sterkte, XX Esther

Elisabeth zei

Wat een verdrietig bericht lieve Ria .Ik heb vorige week nog even gekeken op het blog van Annette omdat het zo stil bleef .Ik kan haar man en kinderen alleen maar veel sterkte wensen .Ook jij veel sterkte lieverd .
Liefs Elisabeth

Marijke zei

Heel veel sterkte met het verlies van je blogvriendin!
lieve groetjes van Marijke

Huize Kip Kakel zei

Sterkte met dit verlies!

Anoniem zei

Lieve Ria,
We hebben elkaar al gesproken.
Ik heb vandaag ook een herinnering geschreven.
Heel veel sterkte!

Liefs, Gerry

Things and Thoughts zei

So deeply sorry Ria...
Olympia

Thuis bij Tjits zei

Zo triest en verdrietig.. veel sterkte lieve Ria..

liefs, Tjits

Sylvia zei

Ik vind dit zo erg, Ria, sterkte !
Sylvia

Home and Lifestyle zei

Gisteravond las ik het bericht over het overlijden van Annette op Gerry's blog. Vreselijk dat ze de ziekte niet kon overwinnen, terwijl ze er alles voor gedaan heeft. Ze was veel te jong om te sterven. Ik wil haar gezin nogmaals condoleren en heel veel sterkte toewensen.

Ik begrijp heel goed dat het pijn doet om je blogvriendin op deze manier los te moeten laten, lieve Ria. Ik wens jou ook heel veel sterkte toe!

Liefs, Ingrid

Tussen Wal en Schip zei

Sterkte Ria!

Liefs,
Alberta

Bianca zei

Heel veel sterkte xxx

lien zei

Ik las het net al bij Gerry, wat vreselijk triest. Heel veel sterkte!! Xxx

Josephine zei

Och lieve Ria, wat een vreselijk bericht.
Annette heeft zo gevochten tegen deze vreselijke
ziekte, zo verdrietig dat ze het niet heeft kunnen
winnen. Als goede vriendin van haar is het voor jou
ook heel moeilijk allemaal.

Wens je heel veel sterkte lieverd,

Veel liefs van mij....
Josephine

Unknown zei

Veel sterkte , Ria
Lieve groetjes ,
Christel , Garcya's place

Unknown zei

Woorden schieten tekort. Sterkte Ria.
Liefs, Nancy

Castles Crowns and Cottages zei

Oh no...my dearest Ria, I am so sorry to hear that you have lost a blogger friend! I can't even begin to think of losing ANY ONE OF YOU dear friends who have been there for ME! Hugs to you and just know, WE LOVE YOU!

Mapi zei

Heel verdrietig Ria.
Veel sterkte.


Liefs,
Mapi

Marjon zei


Verschrikkelijk verdrietig nieuws van Anette....veel sterkte Ria en natuurlijk ook voor al haar goede vrienden en familie....liefs Marjon

Hos Jorunn zei

I am so sorry for your loss of a good friend, Ria!
Take care♥
Big hug
Jorunn

Blondie's Journal zei

So, so sorry for your loss, Ria.

Much love to you at this difficult time.

Jane

Willy zei

Heel veel sterkte lieve Ria.

lia zei

Dit is en blijft verschrikkelijk.
Sterkte
Xx

Mijn Stijl zei

Sterkte!

Liefs,
Anita

Red Rose Alley zei

I'm so sorry to hear about your dear friend, Ria. This is a sweet picture to remember her by. :)

Sending love your way,
~Sheri

Madelief zei

Ik las het zojuist al bij Gerry. Wat verschrikkelijk! Ik wens haar familie veel sterkte toe. Als geen ander weet ik hoe zwaar het verlies van je partner is.

Je hebt een mooi blogpost aan haar opgedragen Ria.

Liefs,

Madelief x

Gerreke zei

Wat spijt me dat voor je! Heel veel sterkte!

Liefs,
Gerreke

Draffin Bears zei

Hi Ria,

So sorry dear friend, to hear about Annette.
Sending hugs
Carolyn

G-STYLE zei

Oh Ria , wat een verdrietig nieuws is dit.
Heel veel sterkte gewenst !

Liefs Gea

Anneke zei

Oh lieverd toch wat een zwaar verlies een dierbare vriendin te moeten missen. Ik wens je heel veel sterkte. Liefs Anneke

♥ Łucja-Maria ♥ zei

Ria,
I send kisses and greetings:)

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat verdrietig om een vriendin te moeten missen....veel sterkte!

groet Trijnie

Anoniem zei

Ojee, ik had het nog niet gezien. Heel erg jammer. Ze was een voorbeeld voor mij. Zulke leuke dingen maakte ze altijd!
Ik ga haar missen...

Liefs Thea♥

Zjietje zei

Sterkte X

Castles Crowns and Cottages zei

Lieve Ria!!!!!!!!!!!!!

DANK mijn vriendin, for coming to visit my post! You are such a faithful friend...it is SPRING!!!!!!!!!!! love you!

Angelsdoor * Penny zei

Dear Ria,
I am so sorry to hear you lost such a dear friend. Sending you a gentle hug.
Thank you so much for visiting.
blessings,
Penny

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Sorry for your loss
Warm hug/AM

Blondie's Journal zei

I am so sorry for your loss. Annette must have been a very dear friend. Sending a hug to you, Ria.

Jane

What's in a day zei

O, Ria wat schrik ik hier van, omdat ik amper nog op mijn blog kijk of lees heb ik dit gemist.
Wat verschrikkelijk, zo'n positief iemand die zoveel pijn heeft doorstaan.

Sterkte en een knuffel, Eefie

john zei

So sorry ...sending you much love Ria...Gail x