donderdag 18 december 2014

Kerst 2...Christmas 2....






Ja daar is ie weer de kerst banner !!...

Yes there it is again the Christmas banner !!...


Jullie dachten vast waar blijft ie ??

You may be thought where it stays ??...


En nog een boompje....And another three...

Op de keuken tafel....On the kitchen table....

Wat vinden jullie van de roze ster ?....Do you like the pink star ??

Leuk accent vanwege de roze Smeg !!...

Nice accent because of the pink Smeg !!....

En deze engel vind ik ook erg mooi.....en de baluster zo stoer !!

And this angel i find very nice...and the baluster so tough !!....





Rust.....dat is wat we nodig hebben......want hemmes heeft al maanden last van een burn out...en dat is zwaar....voor hem ...maar ook voor mij.....


Peace.... that is what we need...because husbunny has been months suffer from burn out...and that's tough.... for him.... but also for me.....

Ik wil jullie hele fijne kerstdagen wensen......met voor mij persoonlijk maar een wens dat mijn hemmes weer zichzelf terug vind....dat is het aller belangrijkste wat we nodig hebben op dit moment.....

I wish you all a  merry Christmas......for me personelly i wish that my husbunny find himself back that is the most important we need at this moment......

Liefs Ria....xxx! .Love Ria...xxx !



 











95 opmerkingen:

All Seasons zei

Wat een mooi boompje op je banner, Ria. Maken jullie deze zelf in de winkel?
Ik wens jullie samen veel rust, dat Hemmes weer gauw de oude is, zoals jij hem graag naast je hebt staan. Zorg goed voor hem en alles wat vandaag niet komt, komt later wel..
Sterkte meis!!
Veel liefs
Patricia

Huize Kip Kakel zei

Mooi gedaan je kerst banner!
Jullie zitten in een zware periode...een burnout is niet niks...ook voor jou niet!
Sterkte met alles...neem je wel je rust♥

Castles Crowns and Cottages zei

Good morning my friend! Oh Ria, your tree, it is like mine! Small, simple, BEAUTIFUL! And all your gray accessories are what I love. Now, my husband too had burn out all year long, but is starting to find joy again. I pray that your dear husbunny finds PEACE and that this season will be a good one for both of you to relax and rest. HUGS TO YOU BOTH! Anita

La Blomst-Living zei

Ik had het nog niet bedacht, maar je kerstbanner is geslaagd hoor!
Heel naar dat Hemmes last heeft van een burnout. Het herstel kost tijd, ik hoop dat jullie er samen goed doorheen slaan. Liefs en sterkte ermee, Linda

Unknown zei

Mooie banner Ria...
Hoop dat Hemmes weer snel de oude is....inderdaad rust is wat je nodig hebt....desondanks toch hele fijne Kerstdagen....en alle goeds voor 2015.

Groetjes,
Inge, my choice

Anoniem zei

Mooie sfeervolle banner! Ik vind het kerst-gezinnetje ;-)) ook zo leuk, zo zonder stalletje.
Ik wens jullie heel veel sterkte, samen. Want een burn-out heb je niet alleen. Klimmen uit een diep dal vergt heel veel energie voor diegene die eruit moet klimmen, maar ook voor diegene die aanmoedigt.
Geniet van de kleine dingen die wel lukken en leuk zijn en bouw het langzaam op. En laat met deze sfeerdagen een mooie warme gloed over jullie relatie schijnen...
Knuffel!
Liefs, Peetje

Teresa zei

So sorry to read about husband ailment. I hope he gets well soon. And you're so right to wish for that. I truly believe that if we have health all the rest can be arranged :).

Wishing you both Blessings of Health and Happiness on Christmas and New Year. And enjoy your lovely and sweet home.
Teresa

Easyliving zei

Ondanks alles hij en jij doormaken....Gezegende dagen!

Liefs Dinka

Elisabeth zei

Wat is je banner in Kerst sfeer mooi Ria .Gezellig zo'n mooi hoekje in huis .Wat naar dat je man zich helemaal niet goed voelt en ik hoop dat hij wat rust kan nemen om wat bij te tanken .En pas jij ook goed op jezelf !
Liefs Elisabeth

Unknown zei

Mooie kerst post!
Ondanks alles wens ik jullie fijne feestdagen en een gezond, speciaal voor Hemmes, 2015!
Op naar de lente....dat we weer meer daglicht krijgen, daar kan een mens van opknappen.Ik vind deze donkere grauwe dagen helemaal niet fijn.
Maar daar moeten we helaas nog een tijdje op wachten:((

Liefs Anita

Things and Thoughts zei

All your decorations are beautiful Ria and the pink star is just perfect!
My best wishes for a happy Christmas!
Olympia

latabledenana zei

Warm wishes Ria...lovely.

Mirjam zei

Hoi Ria,
Ik vind dit alles weer prachtig en vooral de kerstgroep, wat lief is dat...
Ik duim voor Hemmes dat hij weer heel snel de oude zal mogen zijn...
Liefs,
Mirjam

Bizzy @ home zei

Mooie kerstsfeer, geniet van deze tijd en alvast hele fijne feestdagen.
lieve groet, Renny

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Stress is not good, i hope your husband get better soon. And your home is so christmas nice, i like the pink star.
Hugs/AM

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Ria, wat weer een mooie sfeerfoto,s, straks ook maar proberen te genieten van de mooie momenten en de tijd voor jullie zelf,

Tartelette Maison zei

Heel mooie versiering! Fijne feestdagen en veel sterkte om de mindere dagen door te komen.

Little Miss Titch zei

its always so beautiful here merry christmas,xx Rachel and Speedy

Athomebymy zei

Oh zo gezellig allemaal .. en de boompjes zijn prachtig !!!

Liefs Petra

G-STYLE zei

Jaaaa we misten de kerstbanner al ;-))
Hij is weer mooi hoor ....erg sfeervol hoekje.

Ik wens jullie rust en voor Hemmes hoop ik dat hij zich snel weer gelukkiger voelt.
Kan lang duren maar jullie komen er wel . Heeft toch z,n tijd nodig.

Veel sterkte voor beiden !
Liefs Gea

Home and Lifestyle zei

Je hebt het huis mooi in kerstsfeer gebracht, Ria....ik vind de balluster er ook zo mooi staan.

Ik had hier en daar uit je reacties al wel geproefd dat het bij jullie niet van een leien dakje ging. Een burn out is heel pittig, voor degene zelf maar ook voor zijn omgeving. Je moet er dan voor oppassen dat je zelf ook niet in die spiraal wordt meegezogen.

Ik wens jullie beiden heel veel sterkte en hemmes een spoedig herstel. Ik hoop dat jullie uiteindelijk kunnen zeggen dat jullie er samen sterker uitgekomen zijn!!

Veel liefs, Ingrid

Anoniem zei

Lieve Ria en Hemmes,
Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop van harte dat Hemmes uit zijn burn-out kan komen.
Verdrink niet in kerststress, maar wees elkaar in liefde en hoop nabij. Uit mijn naaste omgeving weet ik dat het zwaar is en veel tijd vergt.
Met de winkel erbij zal het voor jou ook extra zwaar zijn. Pas goed op jezelf en probeer ook je rust te pakken.

Veel liefs, Gerry

Unknown zei

o jakkie, burn out, dat roept om rust en tijd! Neem dat!

X

Hos Jorunn zei

Love your banner, Ria!! Beautiful Christmas decoration! The rustic trees is also very pretty.

Wish you a nice Thursday evening!
Hugs
Jorun

Unknown zei

Je hebt het weer heel gezellig in huis gemaakt..het straalt echt rust uit!
Ik hoop van harte voor jullie dat jullie ondanks de zware tijd mooie dagen samen te gemoed gaan en dat het in 2015 beter gaat worden!
Sterkte! Liefs Daniëlle

Huys 50 zei

Volop Kerst bij jou Ria en mooi ook !!
De roze ster is super.

Fijne dagen samen.

Groetjes
Dicky Marie

Bij Guusje Thuis zei

Dat kerst maar veel rust voor jullie samen mag brengen!

Red Rose Alley zei

Ria,
Yes, we all need peace. I'm so sorry your husband is burnt out right now. I will say a prayer for him.....and you.

I really like the little tree in the pot, and the pink star too.

A big Christmas hug to my friend.

love,
~Sheri

SOBERenSTIJL zei

Heel mooi de banner, ik wens jullie fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar!

Patricia zei

Mooie roze ster. En dat boompje vind ik ook leuk. Die engel...
Ik wens jullie een fijne relaxte kerst! Een burn-out is niet fijn en heeft tijd nodig. Liefs, Patries xo

Bonjade zei

Oh.....heavy......een burn out dat is niet niets......
maar komt goed....heeft tijd nodig.....tja en dat heb je vaak niet.....maar gun jezelf tijd.....echt......
In ieder geval heerlijke kerst sfeer.......zo mooi!

Lekker rusten beidjes deze dagen
en liefs

Pierelantijntjes zei

ziet er allemaal gezellig uit Ria.Ik wens hemmes en jou veel sterkte en beterschap toe.
liefs Ester

Josephine zei

Lieve Ria, wat een narigheid toch,
een burn out is zeker heel lastig.
Hoop toch zo voor jullie beide dat
er na maanden alweer wat lichtpuntjes zijn en dat het in
2015 allemaal weer beter zal gaan.

Je nieuwe banner is SUPER mooi
geworden alleen jammer dat daar de
kaars niet op brand want dat staat
heel erg mooi. De roze ster ook
al zo' PLAATJE, heel mooi meis.

Ondanks de moeilijke periode wens
ik jullie toch fijne kerstdagen
toe die in alle rust gevierd
beleefd kunnen worden.

Hou je taai lieverd.....

Veel liefs,
Josephine
xxx

Esther zei

Fijn kerstfeest! De sfeer is helemaal goed (mooie rose ster). Voor je man (en jou): heel veel sterkte.
Groetjes, Esther

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Zier er super uit Lieverd hoop dat jullie even lekker bij kunnen komen en het snel weer beter gaat met beide ... goed op elkaar passen .... wens jullie veel rust , gezondheid en liefde toe ... een fijne dagen lieve groet Rosita

Mapi zei

Ria hoe mooi je bericht ook is toch schrik ik wel een beetje.
Hemmes een burnout !
Ik kan jullie vanaf deze plek alleen maar heel veel goeds toewensen, rust, vrede, warmte, liefde ...

en een arm om jullie beiden heen.

Liefdevolle feestdagen

Mapi

het moonhuis zei

Ach wat vervelend en dit is toch al zo'n hectische tijd. Laat m maar lekker uitrusten en denk jij ook aan jezelf!! Fijne dagen vast!! En sterkte!!

Liefs Monica

Heaven's Walk zei

Praying you a peaceful, healthy, and happy Christmas season, Ria! Sending hugs to you from Michigan! ♥

xoxo laurie

Unknown zei

Prachtige kerstspullen/dekoratie Ria! Wat erg van je man, ik hoop dat hij snel weer de oude is!
Voor jullie fijne, gezellige kerstdagen en alle goeds voor 2015!
Nicole

Onder de rieten kap zei

Wat een prachtig kerstboompje die groene, echt mooi!
Ik wens jullie een hele fijne en rustige kerst en beterschap voor je man,
Veel liefs, Yvonne

Joke zei

Ik hoop dat jou Hemmes maar weer snel de oude wordt,het kost tijd en veel geduld begrip en heel veel liefde.
Ik weet er alles van.
Als ondernemer ben je 24 uur bezig en ineens is het op, je ziet het niet aankomen maar het is er wel voor beide moeilijk.
Pas goed op je zelf en samen komen jullie eruit.

Groetjes Joke.

Le Style zei

Zo leuk die boompjes!
Ik wens jullie beiden zoveel rust! Een burn out heeft tijd nodig. Beiden zoveel sterkte!

Liefs!
Yet

john zei

Hi Ria, love your images ...especially those little trees !! My husband too is burned out ...this year has been a real tough one for him so I wish both you and your loved one and also me and my loved one peace and relaxation ....Gail x

Hann¥ zei

Mooie sfeervolle banner Ria :-)
Oh een burn-out en dat met een eigen zaak wat een zware last voor hem en ook voor jou, je wilt misschien zoveel maar dat lukt gewoon niet.
Sterkte voor beide en heel veel liefs,Hanny

Sylvia zei

Mooie kerstsfeer, Ria !
Ook voor jullie fijne kerstdagen ...
ik hoop dat je man snel weer beter is !
Denk aan jullie,
Sylvia

What's in a day zei

Wat een heerlijke sfeer Ria, lekker rustig dat zul je ook zeker nodig hebben na je werk.
Wat naar dat je man al zo lang klachten heeft, heel veel sterkte voor jullie allebei.

Liefs, Eefie

van alles wat in huis en tuin. zei

Ja....wat zijn die miniboompjes leuk hè! maar ook de boom van je banner: wat staat dat mooi bij elkaar!
Ik wens jou ook fijne dagen toe Ria....ik hoop dat het met je man weer goed komt maar het maakt alles wel zwaar! Veel sterkte en ik hoop dat jullie toch van alle feestelijkheden kunnen genieten!

groet Trijnie

Unknown zei

Het staat allemaal zo,mooi. De "kerstboom" in pot is super.
Ik hoop op snelle beterschap voor je man , je moet blijven geloven dat alles weer goed komt en ik kan er van meespreken .
Daarom lieve Ria , voor jou en hemmes fijne feestdagen gewenst en een gelukkig nieuw jaar.
Lieve groetjes
Christel

Julie Marie zei

Merry Christmas sweet Ria... wishing you and your husband much peace and many blessings, xoxo... Julie Marie

Elsina zei

Mooie fotos! Ik wens jullie een hele fijne kerst en een fantastisch 2015! Hopelijk voelt je man zich snel weer de oude.
hugs, Elsina

Marjon zei


Prachtige kerstsfeer Ria en zo leuk dat kleine boompje ...Ik hoop dat jullie toch een beetje genieten van de kerst en ik wens jou en je man veel kracht en sterkte om hier weer bovenop te komen....liefs Marjon

Marijke zei

Mooie kerstversiering en sterkte voor jullie beiden!
groetjes van Marijke

lien zei

Wat is het sfeervol bij jullie, ben ook niet anders gewend :) sterkte voor je man, een burn out is niet niks!!

Huis in de Provence zei

je hebt t mooi versiert in huis Ria! Fijne feestdagen en hopelijk knap je man gauw op!
Lieve gr. Mirjam

Marian zei

Ondanks de verveende burn out, wens ikjullietoch een fijn kerstfeest en een goed 2015...een burn out heeft net zoveel tijd nodig om te genezen als de tijd dat hij ' opgebouwd' is...vervelend,maar misschien wel iets om rekening mee te houden...

ida zei

Lieve Ria , sterkte voor jullie beide .En bedankt voor reactie fijne kerstdagen en een goed en vooral nu gezond 2015 !
Liefs ida

Housebythewaterhole zei

Hoi Ria, ik ben alsmaar, tussendoor, posten aan het inhalen om te reageren... wat een mooie banner heb je..helemaal gezellig Kerst !! Wat naar voor jouw en Hemmes... ik dacht eventjes alles is daar oké...hopelijk geeft 2015 jullie beterschap ! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat alles snel goed komt!
We leven ook in een enorm hectische maatschappij...
"alles moet...niets mag".... vroeger was dat omgekeerd !
Héél fijne zondag nog
Prettige Kerstdagen en Fijne Eindejaarsfeesten
Lieve groeten
Kathy xxx

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve♥ Ria..♥
Ten eerste een dikke warme knuffel♥ en geloof me het komt goed allemaal met de tijd♥..;
Wens jou/jullie een warme knus liefdesvolle♥ Kerstdagen toe..Liefs♥ Gaby..♥X♥
Die roze ster op tafel is prachtig..!!

TexWisGirl zei

may you have time to rest and relax and rejuvenate! blessings to you!

Fågel Blå zei

Happy Christmas to You!
Hugs Kathrine

Blondie's Journal zei

Your Christmas decorations are just beautiful, Ria! The trees...so festive!

Thank you for your kind visits and have a very Merry Christmas!

Jane xx

Indruk zei

Wat een mooie boompjes. Vervelend voor jou en je man Ria. Ik hoop dat 2015 een beter jaar wordt voor jullie.
Pascale X

Magia da Inês zei

⋯ ✰ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

O Natal está chegando... o amor, chamado Jesus, nos pede permissão para entregar toda a paz e felicidade que nos são destinadas.


FELIZ NATAL!
BOAS FESTAS!
°。✿⊱。。

Marcela Gmd zei

❊..(
✿.(,)
❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
✿%¤ª“˜¨¨ᴳᴼᴼᴰ
❊#ª“˜¨ ᴺᴵᴳᴴᵀ﹗
Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo 2015!!!
♥Besos, desde España, Marcela♥

Creations by Marie Antoinette and Edie Marie zei

Dear Ria,

Praying for special blessings for you and your husbunny!

Merry Christmas sweet Ria!
Edie Marie

Thanks for stopping by!!

Madelief zei

Gezellig foto's van jullie interieur Ria! Ik wens jou en Rein fijne feestdagen toe en een mooi en gezond 2015!

Liefs, madelief x

Anita zei

Hi lieverd, wat een prachtige hoekjes zie ik hier voorbij komen.
En je boompjes, zo mooi!
maar och ik weet dat is allemaal bijzaak: dat Hemmes zichzelf weer terug vindt is véél belangrijker.
Ik wens jullie dat vooral van HARTE toe !!!!
Een warme en sfeervolle kerst en alle goeds voor 2015
Een warme knuffel voor jullie allebei komtie XXX

Jacqueline zei

Dearest Ria, my prayers for you and your hubby are for that peace that you desire. Hopefully this Christmas will bring time off and respite for you and for him.
I love your live trees. I am sure everything is exquisite at your shop and your home. Have a joyous Christmas!
Hugs and love,
Jacqueline

Villakaardemumma zei

What a lovely decorations you have!
Have a wonderfull christmas and welcome to visit VILLA KARDEMUMMA. It's situated in northern Finland near the North Pole.

Loraine Living zei

Ik wens jullie fijne dagen en zeker een beetje rust voor beiden. Nog een paar dagen voor kerst en dan even niets....tot morgen Xx

Betty Manousos zei

hi ria, these are all beautiful!!

merry===christmas to you and yours! love xoxoxo

♥ Łucja-Maria ♥ zei

Merry Christmas, RIA !!!!

Catherine zei

Dear Ria,
Merry Christmas. I am having Christmas in Belgium in Bruges.

House of Seasons zei

Lieve alle2,
Hele fijne Kerstdagen, rust en gezelligheid!
Liefs
Lia

Room Seventeen zei

Wat een mooi boompje!!
Ik wens jullie fijne feestdagen, met veel rustige momenten. Voorzichtig met de burn out !

Sea Angels zei

Gorgeous trees and fabulous pictures. What a lovely blog you have.
Hugs Lynn x

Con encanto - Ana zei

Merry Christmas dear Ria!!! Love Ana

Janean zei

Op dit moment you made me smile with all your creativity! Hope your husband can rest and renew this Christmas season. Hugs!

MODERN COUNTRY zei

Happy holidays Ria !
Enjoy a lovely time with your friends and family.

Warm greetings from Norway ~ Aina

Cristina Deboni zei

Per te tanti auguri di Buon Natale e Felice Anno Nuovo! ciao Cri : )

Le Style zei

Fijne 'rustige' feestdagen, Enjoy!

Liefs!
Yet

Kukkaiselämää zei

Beautiful! Have a merry Christmas, Ria and your furry guys!

Magia da Inês zei



FELIZ NATAL!!!
✿╯BOAS FESTAS!!!
╰✿╮

Tina@WhatWeKeep zei

Wishing you the peace that you desire, Ria! I love coming to visit you- the beauty of your posts sooths me. I hope your dear husband regains his desire and inspiration in the new year.
Merry Christmas to you all!
xo, Tina

dancing-muffin.blogspot.de zei

Wish you a verry merry christmas,enjoy the last hours and make it cosy.
Ulli

~Lavender Dreamer~ zei

Merry Christmas sweet friend. I'm hoping the new year brings happiness and inspiration for you both. Lots of sweet hugs, Diane

Heloisa de Mesquita Inoue zei

Muito obrigado por sua visita e votos de um feliz Natal! Muitas felicidades a você e sua familia nestes dias de festa, beijos!

Nyanser av vitt zei

Thank you dear Ria and the same to you. So many wonderful Pictures you are sharing.
Big HUG
Agneta

Linda @ Life and Linda zei

Hello Ria, lovely Christmas decor. You have created some pretty vignettes. I hope your husband feels better soon. A new year is coming, so let's hope for for inspiration...xo

Hos Jorunn zei

Merry Christmas and A Happy New Year, Ria!
Love
Jorunn

Magia da Inês zei



ღღღ

Que o Ano Novo venha como uma chuva de paz no mundo todo!...
Que seja tudo de bom e nos surpreenda com muita saúde e muitas alegrias!

╔═════════ ೋღღೋ ══════╗
ೋ ♫ FELIZ ANO 2015 ♫ ೋ
╚═════════ ೋღღೋ ══════╝

Anne zei

Hope you had a lovely Christmas and best wishes for 2015 Ria:)
~Anne xx

Draffin Bears zei

Dear Ria,

Hope you had a wonderful Christmas dear friend and that you and your husband can relax and enjoy the holiday.
Sending hugs and best wishes
Carolyn x

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Wish you wonderful days before new years eve.
Hugs/AM

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ zei

Qute X-mas trees you have;)