woensdag 1 oktober 2014

Zaterdag 4 oktober ...je komt toch ook ? Saterday 4 oktober...you will come too ?




Je bent zo welkom herfst zaterdag...You are so welcome Autumn saterday.....


We gaan hele leuke dingen doen......We're going to do really cool stuff......


 Een herfsttaart maken......Making a Autumn cake......



We hebben weer Brood van Menno...We have also again bread from Menno...





Alles is herfst in de winkel....mooie nieuwe brocante....

Everything is Autumn is shop....beautiful new brocante....



Kortom een heel gezellige dag om even langs te komen.....Overall a really nice day to drop by...



Jij komt toch ook ???...Are you comming ???





Er is nog meer maar wil niet alles verklappen hier.....And there is more to come..i will not tell everything allready here...

Tot zaterdag !!..x !..Till Saterday...x !

48 opmerkingen:

G-STYLE zei

Zo jammer dat ik niet bij je in de buurt woon, anders was ik zeker gekomen ..
Wens je alvast een fijne dag
aanstaande zaterdag !

Lieve groet Gea

Mirjam zei

Ik zou wel willen maar de dag is al bezet! Jammer hoor, want het lijkt me super gezellig...!
Ik wens je alvast enorm veel plezier...
Veel liefs, Mirjam

Anoniem zei

Ja graag, maar helaas...te ver weg. Maar het ziet er naar uit dat het een hele mooie dag wordt, als ik de plannen nu al zie. En dat brood....hmmmmm. Heel veel plezier!
Liefs, Peetje

Home and Lifestyle zei

Dat klinkt als een heel leuk programma voor aankomende zaterdag. Ik wens je heel veel plezier, het wordt vast een inspirerende dag.

Liefs, Ingrid

Kom Achterom zei

klinkt super gezellig!!!! Oja facebook is niet echt nog mijn ding hoor ikke zoeken hoe antwoord ik jou nou weer waah nou ja dus hier maar effe
Ik ben het met je eens hoor het zijn prachtige kaasbakken maar ik heb er helaas zelf maar 2 en die zou ik heel graag zelf willen houden maar ik kijk voor je hoor misschien heb ik nog eens geluk er 1 te vinden
fijne dag
Yolanda

Elisabeth zei

Ik kan er niet bij zijn helaas maar wens je een heel gezellige dag!
Liefs Elisabeth

Geli zei

I wish you a lot of fun and joy on this day!!!!
Happy time dear Ria!
With love,
Geli

dancing-muffin.blogspot.de zei

Hello Ria,
i wish i can come.Have a nice time and enjoy the new Oktober.
Greetings,
Ulli

Huize Vizzini zei

Oow ik zou er wel zin on hebben, maar je zit zover weg.....veel plezier zaterdag!
Liefs Patricia.

La Table De Nana zei

Pretty pics!

Tante Mali zei

Sounds and looks so good - why I'm not in your neighbourhood??? Anyway love the pictures! The nuts are very lovely!
Have a wonderful time
Elisabeth

La Blomst-Living zei

Ik ben ook al bezet, maar het klinkt goed allemaal. Het zal best wel weer gezellig worden, heel veel plezier in ieder geval!
Liefs, Linda

Keity zei

Your autumn photos are beautiful!!!I wish I could go... Have a nice event:)

Madelief zei

Lieve Ria,

Zo jammer dat ik niet kan! Het had mij heel leuk geleken. Ik hoop dat je rond de kerst ook nog iets organiseert (en dat mijn agenda dan leeg is) :-)!

Heel veel plezier toegewenst!

Madelief x

eigen thuis zei

Dat klinkt en ziet er leuk uit Ria! Veel plezier.

Liefs Gonda

Marjonel M zei

Dat gaat vast heel gezellig worden, ik wens je heel veel succes zaterdag.

Liefs, Marjonel

Unknown zei

Hoi Ria , dat mis ik nu hier bij ons , een leuke bloemenzaak waar ze brocante hebben en toffe activiteiten organiseren.
Kan je niet naar België komen wonen ?
Lieve groet christel

Hann¥ zei

Je zit voor mij om de hoek Ria maar helaas kan ik niet.
Ik wens je een hele fijne dag toe :-)
Liefs,Hanny

Unknown zei

Leuk leuk leuk Ria! Voor mij niet haalbaar gezien de afstand en andere verplichtingen maar wat lijkt het me leuk worden! Veel succes hoor!
Succes ermee! Groeten, Jacqueline

Sylvia zei

Klinkt super, Ria, ik wens je een heel gezellige dag zaterdag !
Groetjes,
Sylvia

Sylvia zei

Klinkt super, Ria, ik wens je een heel gezellige dag zaterdag !
Groetjes,
Sylvia

het moonhuis zei

Leuk Ria, ik probeer te komen, maar met drie hokeyende kinderen is het passen en meten en het is tot 16.00 lees ik, dus ik ga mijn best doen ;-)

Liefs Monica

Josephine zei

Tsja......voor mij is het jammer genoeg ook veel te ver uit de buurt.
Maar wat gaat dat een ontzettende spannende dag worden lieverd, heel
erg leuk dat jullie dit soort dingen van tijd tot tijd ondernemen.

Ongetwijfeld zal er veel animo voor zijn. In ieder geval wens ik jullie een TOP dag toe, met heel veel plezier en mooie momente, GENIET!!!

Veel liefssssssss
Josephine

Angelsdoor * Penny zei

Beautiful post dear friend!
Wishing you a happy Autumn
blessings,
Penny

Claudia Leertouwer zei

Je ziet me verschijnen!

Unknown zei

Hello dear Ria, I would have loved to come if only I lived nearer! have a lovely day, that cake looks delicious and interesting! Sharon x

ETT RÖTT MONOGRAM zei

I would come if i lived closer. So much beauty you offer in your workshop.
Happy weekend
Hugs/AM

john zei

oooooh sounds like fun fun fun !
Gail x

renae zei

hi Ria, sweet sweet. Glad you are having fun expression of autumn. I prefer Spring to Autumn, but I'm ok. I love life and I am very happy chemo is done and radiation is half way done. Awh! ♥, Renae

Judith zei

Dat klinkt allemaal reuze gezellig Ria! Ik wens jou en de deelnemers dan ook veel plezier zaterdag!!!

Heloisa de Mesquita Inoue zei

É pena que moro tão longe! Ia ser a primeira a chegar! Boa sorte! Beijos!

Gloria zei

Hi sweet Ria,
Looks like a beautiful Autumn gathering. I hope you have a fun time...:)
Happy week to you!
xox...Gloria

Castles Crowns and Cottages zei

If I could, I'd be there SO FAST RIA!

I am even late to your post! But school is busy but this is what I love...I love to visit you and all the other dear friends who really care. Your décor is SO WONDERFUL! Have a cozy evening!

Red Rose Alley zei

oooo, that bread looks so good, Ria. Your shop sounds lovely, and this is such a special season, isn't it? I love all the pretty colors in Autumn.

Happy October!

love,
~Sheri

Burlap Luxe zei

Such a beautiful fall here, I am looking forward to winter, it's my favorite time of year.

Love the pictures that inspire a homey feel to the season.
Thank you Ria, for sharing your time at my place, and best my return to the beauty you inspire here.

Xx
Dore

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

GENIET♥ van de dag morgen♥ ..jammer dat het zover weg is..en fijn weekend Liefs♥ Gaby..x♥x

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Geniet♥ van de dag morgen♥..jammer dat het zo ver weg is kwam ik kijken..Liefs♥ en fijn weekend Gaby..x♥x

Unknown zei

Helaas te ver voor mij, anders was ik zeker gekomen om dat mooie taartje te maken. Ik wens jullie veel succes en vooral plezier toe morgen. Groetjes, Nancy

van alles wat in huis en tuin. zei

Kijk nu pas even op mijn blog en zie dat je vandaag iets in de winkel had: hoop dat je veel plezier gehad hebt! Je zult op dit moment wel moe zijn!

fijne rustige zondag!
groet Trijnie

Loraine Living zei

Het was weer even gezellig jullie te zien!
Ik wens jullie een rustige zondag <3

Draffin Bears zei

Hi Ria,

Would so love to be able to visit you at your sweet place.
Lovely Autumn photos.
Happy Sunday
hugs
Carolyn

Angelsdoor * Penny zei

Thank you dear Ria!
Happy Sunday

MARIANNE zei

Lieve Ria!
Gisteren is al weer voorbij...maar als ik het zo allemaal even heb gelezen, was het ongetwijfeld een super mooie, geslaagde dag!!
Het blijft 'zo' jammer ook, dat ik niet dichter in de buurt woon.
En als dat het brood van de Menno is, die ik ken...heeft ie super heerlijk brood hoor!!!!

Fijne avond, en lieve groetjes!

koralee zei

What fun that will be my friend...that cake looks amazing. Happy October to you. xo

Joke zei

Het is èèn en al gezelligheid bij jullie

Groetjes Joke.

Tineke zei

Wat een mooi blog heb je. Mooie foto's en gezellige dingen om te lezen. Hoe was de workshop. Geslaagd?

Anne zei

Your photos are so gorgeous! Have a good week:)
~Anne xx

TexWisGirl zei

lovely fall decor!