woensdag 24 oktober 2012

Het Nina en Franciska boek zijn binnen...The Nina and Franciska book arrived....



Ik ben zo blij......I am so happy.....


Het is nog mooier dan ik had gedacht..... It is even more beautiful than i had imagined....


Het kerstboek......The Christmas book....



En ook haar eerste boek is verkrijgbaar in het Engels....binnenkort...er zijn twee dozen zoek geraakt met de post......grrrrrrr....er worden nieuwe gestuurd !!

And also her first book is available in English.....soon...because two boxes are missing with the post........grrrrrr...they send us new books !!





Bestel ze nu in onze webwinkel .....Order now in our webshop ....

Wat ook nieuw is en vanaf 26 oktober te leveren.....

What also new and from 26 oktober to deliver......


Scarlet Bakes cookie mixen.....dit is zo leuk en verpakt in een weckpot.....we hebben diversen soorten...ook komt er een kerstkoekje binnen half november.....met een leuk ster vormpje...

Scarlet Bakes cookie mix...this is so nice and it is in a beautiful glass jar.....we have various types of.....and their will also be a christmas cookie mix from half november.....with a nice starshape.....


En wil je het boek winnen ??...dat kan ook.....

And you will win this book ??...that can also....

click here....


Wat ook binnen is het boek van Franciska !!!......Also new today is the Franciska book !!!...



En o wat is ie mooi !!.....And so so so beautiful !!

Ik vind beide boeken echt geweldig !!....I really like both books.....!!

Ik laat wat foto's zien....I will show you some pictures......





Wat nou zo leuk is...wij zijn de enigste winkel in Nederland die haar boek verkopen.....

What i like the most ...we are the only shop in Holland who sell her book .....



En mijn blog word er in genoemd.....And my blog will be named in....





En ook onze winkel....And also our shop....

Bestel hier...Order here...




Ik ben er zo blij mee !!...I am so happy now !!...

 

 


Liefs Ria....xxx......Love Ria...xxx..


 

92 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat zijn twee hele mooie boeken om de winter mee door te komen! Gaaf dat je zelf ook in één van de boeken vermeld staat, you are famous Ria...maar het is je van harte gegund!!! Ik weet niet of Sinterklaas en de Kerstman nog langs ons huisje komen, maar een lijstje maak ik...hoe dan ook...en dan snap jij wel wat daar op staat ;)!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

HWIT BLOGG zei

Hi!
Lovely pictures from lovely books!
Hope is everything is well with you...
Take care and have a nice week!

Love,
Titti

Castles Crowns and Cottages zei

MIJN LIEVE RIA!

I SO LOVE my copy of Vintage by Nina that I won months ago. It has inspired my art, my current home décor and other ideas. Now you show us another one and I need it! I must order soon..love to you my dear and wonderful Ria. Anita

Stella zei

Die laatste ( + nog een ander boek) heb ik vorige week al bij jullie besteld,dus ben héél benieuwd wanneer het bij mij binnenkomt én ik er heerlijk in kan gaan bladeren want het ziet er superrrrr uit ;) !!
Lieve groet,Stella

Anoniem zei

wat enorm leuk dat je erin wordt vernoemd zeg, en wat speciaal ook eigenlijk dat het alleen bij jullie wordt verkocht, wat een prachtige foto's allemaal
lieve groet jenneke

Mayflower zei

Wat een prachtige boeken en wat leuk dat je even wat foto's laat zien Ria. Ga even neuzen in je webwinkel.
Krijg nu al zin in de Kerst hihi.
Fijne avond en liefs, Mea

Jotilie zei

Heerlijke post Ria.... lekker voorgenieten!

Knuf Corien

Jane and Lance Hattatt zei

Hello Ria:
These books both look absolutely enchanting. So many different decorating ideas and all so very appealing.

How wonderful that your blog is named and that you are the only stockists in Holland. That makes you very special!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een mooie boeken zeg krijg gelijk kerst kriebels ...wat leuk dat jullie erin vermeld worden een eer die je zeker verdiend ....geniet ervan ...xxx rosita

Unknown zei

Beautiful books
xoxo
Mari

La Blomst-Living zei

Sfeervolle plaatjes, zeg. Dan krijg je wel zin in de Kerst! En wat leuk dat jullie in het boek vermeld worden, daar kan je trots op zijn!
Lieve groet,
Linda

What's in a day zei

Wow Ria, je wordt zo maar genoemd in het boek:)...wat een ster hebben we in ons midden en heerlijk dat wij mee mogen genieten...super!!!!
Wat een mooie sfeerplaatjes zeg...ik droom helemaal weg van de ....brr. winter

Lieve groetjes,
♥Eefie

lia zei

Ik denk dat jij niet de enige bent die ze prachtig vind. EN ze ook zo kwijt bent. Zelf ben ik niet zo'n fan van dit soort boeken.
Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde toch!

Fijne avond
Liefs Lia

Geli zei

Hello Ria! When I look at your photos and books I must say: I love winter and christmas! Best wishes Ria! Geli

Blomkje en Wenje zei

Lijken me prachtige boeken en wat een eer dat je er in staat. Gefelicteerd!

Groetjes, Pietrik

Marjan zei

Prachtige foto's....! Met die boeken kom je de winter wel door...Wat leuk dat je blog het boek vermeld wordt!

Fijne avond

groet,
Marjan

Petra zei

Wat een prachtige boeken Ria die over de kerst vind ik geweldig. Hele mooie plaatjes laat je er uit zien kan me voorstellen dat je trots ben. Geniet van je avond, groetjes Petra.

vrouw Hommel zei

Wat een heerlijke boeken om "gewoon" iedere keer in te kijken.

Het stokpaardje zei

Wat een heerlijke post. Je komt helemaal in decembersfeer.
Groetjes Iris

Gerreke zei

Je zou spontaan zin krijgen in de winter of niet dan ... ohhhh. Prachtige beelden hoor!

Liefs!

Madelief zei

Wat een prachtig boeken Ria! Vooral het boek van Franciska spreekt mij erg aan. Ik kwam het al tegen op de blog van Carolyn :-).

Een fijne avond toegewenst!

Madelief x

chica zei

Que lindo livro e vais aproveitar bastante! beijos,chica

The Cranky zei

These look like wonderful books; such great inspirations!

theromanticrose zei

Cara Ria congratulazioni!Sono felice che sei felice!Da quello che ci fai vedere il libro è proprio bello!Baci,Rosetta

Anoniem zei

Prachtige boeken, Ria! En wat leuk dat je erin staat! De plaatjes zijn sfeervol om te zien.
Opzich ben ik niet zo'n fan van kerstboeken, ik vind een gewoon woonboek mooier. Maar je zult vast heel veel afnemers hebben. En ik hoop dat de verloren gegane dozen weer boven water komen!

Lieve groet,
Gerry

little sweet things zei

Zucht...zo mooi!!!
Even mijn man lief aankijken.
Lieve groetjes, Sas

Kom Achterom zei

Wat een sfeertje Ria!
Prachtige boeken en de cookies zo leuk!
Dat wordt genieten van veel uurtjes lezen en kijken in de prachtige boeken!
fijne week
Yolanda

Elisabeth zei

Wat een mooie foto's laat je weer zien.Ja Winter en Kerstsfeer het komt al zo dichtbij!!
Liefs Elisabeth

Agnes zei

Daar wordt een mens toch blij van Ria. Wat een mooie boeken zeg. Krijg gewoon nu al zin in kerst. En wat leuk dat jullie er in vermeld worden. Helemaal terecht natuurlijk:)
Lieve groet,
Agnes

toves sammensurium zei

Well there is no doubt abot it,both books are must haves!!!!!I am looking forward to get them my self.How fun to be the dealer Ria,I am sure you'll have many happy customers :)))
Tovehugs:)

La Table De Nana zei

Looks like a fabulous book:)

Blondie's Journal zei

Both books look wonderful, Ria, and how exciting to be featured in one of them! Such beautiful pictures!

XO,
Jane

Leslie zei

They are both gorgeous!!! I wouldn't even need translations ~ I would be entertained by the photos alone! Have a great Thursday.

~Lavender Dreamer~ zei

They really are beautiful books to read over and over! What joy they will bring over the winter months! Sweet hugs!

Mirjam zei

Hoi Ria,
Oh wat ziet dat er allemaal mooi uit zeg! Die boeken lijken me echt prachtig. Dat wordt genieten...! En zo leuk dat jouw blog en jullie winkel er in staan!
Ik wens je een heel mooie dag,
Lieve groet,
Mirjam

MARIANNE zei

Nou aan de foto's te zien...zijn het zeker prachtige boeken...en ook zo gaaf, dat je er zelf ook in staat!
Die cookie jars zijn ook geweldig, en ook heel leuk om cadeau te geven.
Zo leuk ook weer om deze mooie niewe items...in je mooie winkel te hebben hé!

Een mooie dag, en lieve groetjes!
Marianne.

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Both books are wonderful, you will sell many. I am so glad you show my contribution, and your photo is beautiful.
Hugs
AnnaMaria

roan zei

Prachtige boeken, Ria! Kei leuk jullie vermelding erin!
Je dadeltakken komen eraan.....ik heb de foto's al gemaakt! ;-))
Liefs van Nicole

saskia zei

gefeliciteerd dat jullie vermeld worden leuk hoor .
en wat een mooie boeken zeg ik denk dat ik die maar eens op mijn lijstje ga zetten .
je krijgt gelijk zin in de kerst he .

grtjs saskia

Homemade Home zei

Prachtige boeken Ria, hier kan ik uren zoet mee zijn, ben gek op mooie woonbladen en boeken.
En wat leuk voor je dat je er in staat, daar kan je trots op zijn.
Fijne dag lieve groet Nelly

Juliëtte zei

Super mooie boeken ,Ria! Wat leuk dat je in een van de boeken staat!
Ik ga gauw eens kijken in de boekenwinkel hier!

Liefs, Juliëtte

Hannekie(Sisterly) zei

mmmm...ff sparen hoor..dat boek van fransisca..geweldig zeg...
liefs hannie

Teresa zei

A few years ago I had a colleague who enjoyed "reading" Japaneses Catalogs. Really. Once I asked her if she knew Japanese and could understand what was in them?! She said no but that the pictures was enough.

I'm with her today. One of those books that would be highly appreciated in English but so so wonderful even in unknown language.

So happy to witness your excitement. Enjoy, Ria!

Bloemerig Bloemen Blog / Marieke Nolsen zei

Dag Ria,

Ik heb het kerstboek besteld, lijkt me helemaal leuk, ben benieuwd dus.

Groet,

Marieke.

Carolyn zei

I love Franciska's book and am thrilled to be featured in it.Nina's book looks beautiful too.
I put a link on my blog to yours for any Dutch friends.

Take care,
Carolyn

Jade zei

Oh, I looooooooooove this books, dear Ria, everything looks so magical!!!!! Thank you so much for all your inspiration and have a wonderful weekend,

Hugs Jade

Sylvia zei

Wat een prachtige boeken, Ria, ik kom al helemaal in de kerstsfeer !
Zo fijn ook dat je winkel erin vernoemd wordt ...
Fijne avond,
Sylvia

Le Style zei

Geweldige sfeer foto's!

Alvast een fijn weekend!!

Des guirlandes zei

Oeh, te mooi gewoon, die boeken! zucht, kwijl (sorry).
Ik vraag zo'n boek aan Sinterklaas. Binnenkort is hij toch weer in het land?
Leuk dat je af en toe mijn blog bezoekt en een berichtje achterlaat. Dankjewel.
Groetjes,
Barry

Magia da Inês zei

°º✿♫ Boa continuação da semana.
°º✿
º° ✿♥ ♫° ·.

Gloria zei

Congratulations Ria! What a beautiful edition. How wonderful you were included in it. I am happy for you!

Please pray for our son-in-law...he was in a terrible car accident... :( He needs many prayers. Thank you!!

Blessings to you sweet Ria!
xoxo...Gloria

Red Rose Alley zei

Ria,
This book is wonderful with many pretty ideas. So happy for you that you are in there. The cookie mix and the jar look very nice.
~Sheri at Red Rose Alley

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Dearest Ria,

So, your shop is JIT = Just In Time ready for displaying those beautiful books. Nice additions for the holiday season.
Hugs to you,
Mariette

Draffin Bears zei

Hi Ria,

Both books look amazing and love all the gorgeous photos.
thanks for sharing and how neat that your blog and shop were featured there.

Happy weekend
hugs
Carolyn

Maria zei

Hi Ria!
What beautiful winter and Christmas pages you shared!
It makes me feel so much spirit!
Wishing you many blessings always, Ria!
- Maria

Cosy Life by Elly zei

Dit zijn idd geweldig mooie boeken..en wat leuk dat je erin vermeld wordt..Lieve groetjes,Elly

blossoms vintage chic zei

Wow Ria, So very happy for you...it is an honor that you are so deserving of!
Just love the look of Nina's Christmas book...
Much love & Congratulations to you!
xx
Debbie

Marcela Gmd zei

Lovely pictures!!!
Have a wonderful weekend, Ria!

Besos, desde España, Marcela♥

Unknown zei

I can see why you are so happy my friend. Those books look fabulous. Lots of gorgeous photos.

Hugs~

john zei

Too many nice pictures you show !!!!! The books look so nice and have put me in a little Christmas mood already !! Have a nice weekend..Gail x

Ans zei

wàt een prachtige plaatjes........wàt een sfeer. als manlief dit zou zien, dan ging ie nog eerder helemaal los, want die's nog een soortje erger als ik, als het kerst aangaat. die wil half november al de bossen in voor decoratie materiaal, duikt de zolder begin november op om te inventariseren en een lijstje te maken. je moet weten dat mijn man banketbakker is en het dus in december druk heeft, daarom vind ie dat we in november al voor kerst aan de slag mogen, want dan kan ie t versieren ook zelf mee doen............in etappes wordt de boel dan sfeervol aangekleed en ieder jaar geven we elkaar met onze trouwdag (29 november) een of een paar mooie kerstversieringen kado. de voorraad groeit en wordt ieder jaar weer opgepoetst en met liefde gebruikt............zou zeker een inspiratie zijn dat boek.........pràchtig! Liefs Ans.

Louis Althues zei

Wat gezellig allemaal. Lekker met leuke spulletjes de winter door.
Groet, Louis

Yvonne - Frl. Klein zei

This book looks so great!!!!
Hugs
Yvonne

Pierelantijntjes zei

Beide boeken zien er fantastisch uit Ria. En wat leuk dat je in het ene boek vermeld wordt!
heel fijn weekend, liefs Ester

Elna zei

Lovely book both of them and so nice that your shop is mentioned. Have a great weekend.

Hugs

Martina zei

Such pretty pictures Ria! Yes, not so far now until christmas - hard to believe but true! Love for a happy weekend!

Loraine Living zei

Wat zijn de boeken toch mooi!!
Ik moet nu echt gaan sparen :) wat een kerst boek, het ziet er super uit!!
Fijn weekend en een lieve groet Diana

Anne zei

What a fabulous book and photos!! Have a lovely weekend!
~Anne xx

Nancy zei

Gorgeous book and congratulations again for being featured. xo

vintagegirlbirgit zei

Hi Ria,
these books are absolutely magical.
Some days ago i´ve got my copy of the Nina book....amazing.

So wonderful that your blog is named in Franciska´s book...Congrats!!

Have a GREAT weekend, love, Birgit

Liefde voor kransen ♡ zei

Ooh wat gaaf Ria, dat je vermeld wordt in een boek!
Ze zien er echt geweldig uit!
Fijn weekend! Liefs Lindy

koralee zei

Oh my this book looks so lovely...tell me where is your shop...I would like my daughter to pop in and say hi to you while she is in your country ...she is loving her time there. xoxo

Shane Pollard zei

Dearest Ria
Both books are sooo beautiful.
now they are in English I will try and get them here!

Take care xxx
Shane ♥

Angelsdoor * Penny zei

Dear Ria
What a beautiful book... Oh... maybe one day I can order one.. I would love to have one.
Thank you so much for coming to the ballet. I am so happy you enjoyed
Love and blessings,
Penny

Anita zei

Ge-wél-dig maar heb geen idee of sinterklaas of de kerstman nog langs komt ;-) En dan móet ik nog een jaar wachten om al dat moois in de praktijk te brengen hahah
Wat super die vermelding in het boek !!!
Een hele fijne avond. Groetjezz lfs mij X

Loveley & Gizmo zei

wat mooi !!! krijg als ik dat zie kriebels om weer bezig te gaan in huis (nieuwe huis) om daar een droom van te maken!!!!

en dan die koekjes wat leuk heb je het al gemaakt ??

veel liefs mijxxxxx

Fågel Blå zei

Hello Ria!
Lovely boooks I have one of this and i love it!!!!
I whish you a lovely week
Kathrine

lavendel mio zei

These books look so beautiful!
Now it's only four weeks until the advent;)
Here it is winter, snow and cold, but we like it :)
Wish you a nice week!
Hugs, Hanne

Pink Princess zei

OEI wat een mooie boeken...helaas komt de kerstman of Sinterklaas niet bij me :( Maar ff over MIJN blogpost..hihi ja alles gaat geweldig hoor, hoezooooo.// HAHA JA LEKKER KITCH HE?? aCH VIND HET GEWOON LEUK EN DROM HEBBIK HET GEMAAKT :)

lIEFS EN DIKKE KNUF VAN MIJ WEER XXXXX

Stina zei

Yes, I really don't like this snow.
Big hugs to you.
Stina

Elly's kleine idylle zei

Ja...!!!Ria,
Dat was wel een feestje bij mij.
Dat mijn zoon dit wist hé!!!!!was helemaal verbaast.
Hij zei wel..."mam wat heb jij leuke contacten".
Ik was heel blij met deze persoonlijke cadeautjes, en...dat van je volwassen zoon.
Zal nog even bij het stolpje vermelden dat hij bij is gekocht hoor!!Je verdient het.
Dikke knuffel, Elly

Elly's kleine idylle zei

Hoi Ria,
Ik heb de indruk dat er wat met mijn vorige reactie is misgegaan.
Je moet maar even op mijn blog kijken hoor (heb een link geplaatst).
|Dat mijn zoon jouw adres kon vinden hé!!! Ik was helemaal verbaasd. Maar ik ben er helemaal blij mee, vooral omdat hij dat mij persoonlijk heeft uitgezocht. En die houten hart...zeg nou zelf....die moet je toch van je eigen kind krijgen.
De mooie boek zet ik nog wel op mijn blog in de schijnwerpers.

Dikke knuffel, Elly

P.S. Komt de vorige wel aan, heb je er twee, hi hi.

Betty Manousos zei

dearest ria,

ooh, congrats on being featured. great book too!

have a great week ahead!

xxx

Elly's kleine idylle zei

Nou zeg die zoon van mij is ook een lekker ding.....
Hij heeft dit niet verteld hoor dat die hart van jou was,
Dat noem ik nou pronken met andermans veren......ha,ha
Maar die hart wordt er wel steeds leuker van....
Alsnog Super bedankt Ria.....Hij heeft een mooie plekje gekregen in mijn hal ......
Liefs Elly xxxxx

Tammy at The Drill Hall Emporium zei

Hi Ria,

Wow, I think both books look really wonderful. I love all the nice warm Christmas ideas in the second book! And your shop in there, that is really great. I can see why you are excited.

Now, with Pinterest, I don't have a board yet, I meant that people have pinned my pictures on their boards. But I may create a board, and will let you know when I do so that you can have a look!!!

Take care, Lv Tammy xx

Rainbow Gatherer zei

I already miss the wintertime and the snow ,the photos are great!

Pauline zei

Echt geweldige boeken Ria. Ik geniet nu al van de vele foto's die je hier hebt geplaatst. Die koekjesmix is trouwens ook zo leuk.
Liefs, Pauline

Vintage Home zei

Breathtaking ...Beautiful, Stunning ! Thanks for sharing!

PASSIONEDECO FRANCESCA zei

Congratulations dear Ria for having been featured in such a beautiful book!

Fra

Susan EvelynAndRose zei

Such wonderful books, full of gorgeous photos. And congratulations on being mentioned in the 2nd book, Ria! So glad to hear you all happy. :)
xo, Susan

Eli crea shabby zei

Very beautiful this book!!
happy week
Elisa

Elsina zei

Wat een prachtige boeken, zoveel inspiratie!
hugs, Elsina