dinsdag 18 januari 2011

Verkleedpartijtje in de winkel....Dress up in store........

Er zijn van die dagen......

There are days.......
 
 Dan hoef ik niks te zeggen......

Than i have nothing to say....

 Hoef ik niks te doen....

I need to do anything.....

 Dan mag ik alleen maar genieten in onze gezellige winkel.........

I may just relax in our cosy shop....

Hoe de klanten/kinderen zich vermaken met onze honden......

How customers/ childrenplay with our dogs......


Blije Iris en Trevor.....

Happy Iris and Trevor.....

119 opmerkingen:

katja-Mariska zei

Aaaah wat lief en die labradors vinden ook alles goed hè.
Liefs Katja

Pierelantijntjes zei

Oooh wat geweldig...wat een lieve honden hebben jullie toch.
Liefs ester

Abacaxi & Hortelã zei

Ohhhh wat een lieverds (honden & kinderen!). Ziet er heerlijk gezellig uit in jullie winkel! Jammer dat het een eindje uit de buurt is ;-)
Bisous, Chantal

Home and Lifestyle zei

Ze vinden ook alles goed hè...wat een schatjes zijn het toch!

Lieve groet, Ingrid

~*~ saskia ~*~ zei

Zooooo cute! Een gezellige avond hoor, lieve Ria. Liefs en nog meer liefs van mij xxxxxxxx

Corine(THUIS) zei

Zo leuk dat ze dat zo maar goed vinden! Die lachende bekkies van die meiden..mooi!
Groeten, Corine(THUIS)

Sylvia zei

Zo schattig, Ria, en ze vinden het ook nog fijn, zo te zien !
Spijtig dat je winkel zo ver weg is, ik zou Iris en Trevor ook willen knuffelen !
En dan had ik zeker een stuk van die lekkere taart meegebracht :-)
Groetjes,
Sylvia

sylvia zei

oohhhh so nice,hihihihi very good picture,
have a nice evning.
from sylvia

Jeanette zei

Helemaal gelijk, je hoeft niets te zeggen....

Groet,
Jeanette

Muisje zei

Wat een leuke foto´s
Heerlijk, wat zijn het toch schatten.

Liefs Herma

Unknown zei

whahahaahhahaah wat zijn het toch ook een stel tuttebellen die doggies van je he!! DUo penotti!!!

LIEFS
X

THE BLACK BARN zei

WAT EEN LIEF TAFREELTJE!!

LIEVE GROET,
MIRANDA

Elisabeth zei

Ach gossie wat zijn die meiden van jou toch een lieverds ,ze vinden echt alles goed
Liefs Elisabeth

by kuzz zei

Wat leuk Ria! Dat zal echt genieten zijn geweest en zo te zien vinden ze alles best!
groetjes Erna

Anoniem zei

Klopt helemaal, Ria!

Je hoeft alleen te zorgen dat je het fototoestel binnen handbereik hebt!!

Heerlijk zoiets!!

Fijne avond, liefs Thea♥

La Maison zei

Nee, hier zijn geen woorden bij nodig.

liefs
Hermine

Reading Tea Leaves zei

They are so sweet - children and dogs of course!

Have a lovely week Ria.

Jeanne
x

Stina zei

wat prachtig om te zien zoals ze genieten, fijne blogweek liefs Stina

Emmy zei

Blije meiden blije hondjes nou dan is Ria natuurlijk ook helemaal blij. Fijne avond Groetjes Emmy

Susan McShannon-Monteith zei

The pictures say it all... a day for smiles and contentment.
Susan x

Marieke Reintjes zei

MMmm, schattig, leuk om te zien, de blonde denkt, ik ga er maar eens voor liggen...!!!
Groetjes Marieke

Alle mooie dingen zei

ja die honden van jullie zijn echt geweldig... heb elke keer weer moeite om me los te rukken van ze
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Carla zei

Iris en Trevor gebieten er wel van zo te zien!!!

fijne avond...liefs Carla.

Anna zei

och wat een lieverds!!!
zo te zien genieten niet alleen de hondjes!!!

. zei

Wat zijn het toch een ontzettende lieve honden!!

Huis, Tuin en Quilt zei

Wat leuk dat jullie de honden mee nemen naar de winkel! Zelf vinden ze dat zo te zien helemaal gezellig! Wat leuk als kinderen er zo in op gaan en de honden als goed vinden wat ze doen!

Fijne avond, liefs Susan.

Desiree zei

Iris and Trevor look as though they are loving every minute of all this attention. Gorgeous dogs - and what a clever way to bring in the customers ;) Who could resist those two!!!

Kom Achterom zei

hiihi doet me denken aan mijn dochters die ze ook altijd van alles aantrokken!
Wat een heerlijke lobbesen heb je toch
fijne week
knuffel Yolanda

Fleurette zei

Hello my dearest Ria, It are beautiful and funny photos!!!
I love Trevor and Iris:))))
Have a very nice evening
Big hugs
Fleurette

Yn'e Steeg zei

Ja dat is de labrador he? Zo heerlijk sociaal.
Onze Leila luisterde voor geen meter naar me. ( of ik moest wel heel erg boos worden, wat ik op haar bijna nooit kon zijn) maar ze was zo lief voor kinderen.
Ik zie dat in jullie schatten helemaal terug

Jantsje

Claudia Leertouwer zei

En happy ouders die even heerlijk ongestoord rond kunnen neuzen.

Thelma Louise zei

so Cute.:-) all of them.:-)

Unknown zei

Lovely young ladies, sweet Ria!!! I love the pictures!!! So bright eyes they have!!! I wish you the best, my sweet friend!! I love U!!! Bela

Huys 50 zei

Ooccchhh dat is toch weer zo leuk !!
Wat een gezellige sfeer als je de honden in de winkel hebt,ja ik hou daar wel van.

lieve groetjes
Dicky Marie

Anja zei

Wat leuk ze genieten van elkaar. Volgens mij kunnen de kids alles met je honden doen!
Groetjes Anja.

Tanja zei

Leuk je foto's Ria, mijn zoons vonden het ook altijd zo leuk om de hond aan te kleden.
Leuk dat je honden het gewoon lekker accepteren.
Lieve groet
Tanja

Daniëlle zei

Wat een heerlijk prachtig diertje! Zo'n vriendelijke uitstraling..
Groetjes
Dani

Josephine zei

Hahaha heerlijk deze taferelen, die schatten van jullie vinden volgens mij alles goed en leuk. En voor jullie weer enig omdat allemaal te bekijken, goed hoor dat je altijd je cameraatje bij de hand hebt. Enige foto's!!!

Liefs Jospehine

lavendel mio zei

Dear Ria
So beautiful photos, they are sooo sweet:)
Have a nice veek, hug Hanne

bikim zei

Hi Ria,
Just love your dog on that pic!!!! Thanks for making me laugh!
The pillow you saw on my blog is a lavender pillow that i made to sell. i love to do them! it's sooo peaceful when i'm creating! if you want you can check out the new ones too!
hugs,
Rosa

Anoniem zei

What cute pics, Ria! Enjoy your day in your lovely shop! Lots of love! ~ Jo :)

Sarah B zei

What gorgeous furry kids. I bet they help attract the customers! x

Mayflower zei

Ohhhh......wat geweldig die foto's en wat laten je honden dit allemaal gewillig toe hihi.
Het zijn net twee modellen.
Liefs, Mea

hokje zei

Wat een schatten van honden!

Fijne avond,
Miranda

Anoniem zei

Het zijn engelen hondjes,zoo lief,jij en hemmes zijn geluksvogels met zulke schatten,truste voor straks,liefs ikke.

Knus en Kneuterig zei

Hallo Ria,

Geweldig he, wat je allemaal met de honden kunt doen, ze vinden alles goed! Mijn zoontje Mark is ook helemaal gek van Max. Rond de Sinterklaas is hij altijd een beetje bang om alleen naar boven en naar de WC te gaan en dan roept hij eigenlijk altijd Max en die gaat mee naar boven, of blijft onderaan de trap liggen en ook bij de WC op wacht.... Zoooo liefff....

Lieve groet Willemijn

Donna Reyne' zei

Your dog children are adorable!
I think it's precious how they visit with your customers!
Have a wonderful rest of the evening
Hugs Ria!
Donna

Drömmen om Villa Grönskog zei

Hello!
Lovely dogs!
And what beautiful pictures of the flowers.
Have a ice week.
Anette

jolanda zei

Wat zijn Labradors toch ook schatten van honden hé? Die van ons is ook zo'n lieverd die alles maar goed vindt.
Leuke foto's!!
Dankjewel ook weer voor je lieve woorden op m'n blog hoor... kon ik wel gebruiken.
liefs, jolanda

Trudy zei

Volgens mij vinden ze die aandacht helemaal niet erg.... We hebben zelf een kruissing labrador/duitse staande en die is ook blij met elk klein gebaar....

Groetjes Trudy en een poot van Tukker

André en Inka. zei

Wat een heerlijke verkleedpartij,heerlijk.


xxx

alma zei

Ach moet je hem zien zitten. Daar zijn inderdaad geen woorden voor nodig. Wat een schatje. Lekker buitenspelen met zijn jasje aan ;)

Lieve groet
Alma

Helen zei

So nice, it`s wonderful to see children and dogs together.

Robyn zei

OHHH they are so cute! I'd love to visit a store that had happy pups like that!

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Ria,

Zoiets is 'priceless' zoals ze hier zeggen. Schátten van honden. Die eerste foto is énig met dat rose jasje aann en een gezicht zo van: 'En hoe vinden jullie mij?'
Geniet ervan en het blijken goeie klantenbinders te zijn die viervoeters van jullie.
Dieren kunnen zo vreselijk lief zijn met kinderen; dat is niet te koop en je kunt het alleen in je hart inlijsten of over bloggen...

Liefs,

Mariette

Gerreke zei

Ik dacht dat ik snel was met reageren, maar niets is minder waar. Leuke foto's! Leuk ook dat dat kan in de winkel!

Janne zei

Love your new header:)

Have a nice week, Ria:)

Hug from Janne

Pauline zei

Ach wat een schatten dat ze dat zo toelaten. En zo te zien geniet iedereen ervan.
Liefs, Pauline

Kind An Huys zei

Oooh wat een heerlijke dag hebben jullie gehad....zo schattig met z'n sjaal en jasje aan!!!

Liefs, Anne.

Mignonnn zei

Wat een lieve honden. dat ik nog heel jong was heb ik zelf ook een blonde labrador gehad.

En bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik heb al een stage daar heb ik ook mijn kerstboom gemaakt bij het Boerma Instituut dat zal je vast wel kennen. In maart ben ik daar mee klaar en begin ik met mijn examens. Dan heb ik Mbo afgerond en wil ik een vakopleiding gaan doen bij het Boerma Instituut. Dan hoop ik ergens in een bloemenwinkel te gaan werken om dan uiteindelijk voor mezelf te gaan beginnen.

Groetjes mignon

Janet zei

Hoi Ria,

...en dat zijn de meest waardevolle momenten.

Groetjes, Janet

Tuur zei

Ze zijn niet alleen heel mooi maar ook heel lief, prachtig!

Meertje zei

Wat een leuke foto´s.
Groetjes Miriam

Anoniem zei

They are very sweet and happy!
Kisses and big regards dear Ria.

koralee zei

What ever you do today my friend make it a good one! These images are totally adorable..your sweet pups are so beautiful! {and so are the lovely girls}

xoxoox Hugs.

Catherine zei

Sometimes no words are needed ~ just photos with sweet dogs will do! :)
xoxoxoxoxo Catherine

Anoniem zei

Ach, kijk nu eens, en die laten dat allemaal maar toe, lekker genieten van de extra aandacht. Wat zijn het toch twee scheetjes hè!
Fijne dag van Sonja

Juud zei

Heel erg lief!!!!!!!en wat hebben de honden er een lol in ook. Ze genieten van al die aandacht

kienkele zei

Dat is op en top genieten Ria, geweldig!
Fijne dag, lieve groet, Tineke

Inspiration i vitt zei

hello my dear dear friend, what amazing pictures, how cute they all are hihi. Many hugs to you Ria / Ingela.

Susan zei

Hahahahaha, wat zijn het toch grappige honden van jullie...
Onze Briard is 2 jaar geleden overleden...we zeiden toen tegen elkaar...dit nooit meer...wat doet dat pijn om je huisgenoot in te moeten laten slapen...hij was bijna 11 jaar dus hij was op leeftijd maar toch komt het moment NOOIT goed uit...
Heel langzaam zijn we toch weer aan het nadenken over een nieuwe hond want tijd heelt alle wonden...
Ik hoop dat jullie nog jaren plezier aan deze 2 schatten zullen beleven!!

Lieve groetjes van Susan.

Yn'e Steeg zei

Had jij je aangemeld voor de nieuwsbrief? vreemd ik heb eventjes gekeken maar je naam staat er niet bij.

Jantsje

Roelien zei

Wat herelijk hè, honden en kinderen...en wat heb je toch een gezellige winkel!

Groet ROelien

Sarah Tognetti zei

What beautiful girls and beautiful dogs! :)

A kiss,
Sarah

Kellie Collis zei

They're so adorable! Not to mention great with kids too! Enjoy the beautiful day, Kellie xx

Thuis bij Tjits zei

puur genieten!! ohh jullie honden.. wat een lieverds lijken me dat!!

lieve groet, Tjitske

Castles Crowns and Cottages zei

OH RIA!!!! THAT CHOCOLATE LAB and your little darlings are SOOOOOOOOOOOOOO CUTE!!!! THank you for you have said SO MUCH in these sweet photos!!!! Anita

Tierlantijn zei

Ze vinden het ook allemaal prima volgens mij! Wat een schatten!!!

ditjes-datjes zei

Zo horen honden toch te zijn....wat een lieverds.....geef ze maar een dikke knuffel van mij en jij ook hoor........
Hoe gaat het met moeders?
Lieve groetjes,Ingrid

puur wit zei

hoi wat een goedzakken die honden van je .
zit ook geen kwaad in met kinderen leuk is dat hé dat dit allemaal zo kan
gr sandra

Margot zei

Haha, ze vragen er gewoon om, hè...
Gezellie, warme groetjes, Margot

Ingrid zei

Wat zalig je foto's Ria,dat is zeker genieten!ik wens je nog een zalig dagje......veel liefs..

Karin zei

:))

Villa Björkenäs Backen zei

Hej!

Very nice!

Bye

Maria zei

Die vermaken zich heerlijk,is dat even genieten

liefs maria

Deco a la retro zei

So Funny!
---LOL-----
They seem enjoying themselves!

Hugs!

Hannekie(Sisterly) zei

aahhh wat lief..echt van die goedzakken
liefs hannie

bellaboo zei

Ahhhh,soooo sweet! LOVE your doggies. X :0)

Saskia zei

Wat zijn ze toch lief.
Groetjes Saskia

Stina zei

Your dogs are just lovely.:-) Hug Stina

Joan Ottevanger zei

Zo te zien vinden ze alles best, maar ze zijn natuurlijk ook super lief.

lia zei

Ach die hondjes van jou zullen wel veel gewend zijn in de winkel. Wat leuk.....
Liefs Lia

Bij Guusje Thuis zei

Dit is toch echt veel leuker dan al die echte hondejasjes :-)

Unknown zei

Ooooooh wat schattig!!!
Heerlijk zo friemelen met die schattige honden van jullie.
hele fijne avond nog.
groetjes Anneke.

Mignonnn zei

Helaas moeten de muisjes nog even wachten.. Maar zodra het zover is zal ik kaartjes maken en foto´s.

Groetjes
mignon

Gloria zei

How cute! I wouldn't be able to resist visiting with your adorable pups either!!! Very sweet friends they are...:)

Have a beautiful day, Ria!! @}~`}~~~

XOXO
Gloria

ByIngeborg zei

Hey Ria,
Ach gossie..... wat een schitterend gezicht. Die schatten allemaal bij elkaar...puur geluk of niet dan ?
Dank voor je magazine. Ik geniet er vaak van. Prachtig magazine is t.
Groetjes en geniet ze ook weer.
Ingeborg

Abacaxi & Hortelã zei

Dank voor de tip Ria, maar ineens ging 'ie weer gewoon???? Fijne avond nog!
Bisous, Chantal

Een sneller kloppend hart zei

Wat schattig deze foto's! Wat zal jij genoten hebben!

Groetjes, Veronique

Con encanto - Ana zei

Thanks Ria for your visit and your words. Thanks for being there, thanks my blogfriend... Kisses, Ana

MissMette zei

Hi
Get over your blog, and thought I'd leave a small slot ...
Lots of inspiring and beautiful photos here with you:) and many fine animals. I love dogs and have even a dog - Pomeranian. Beautiful pictures of the rabbits also

Have a great week and thanks for the look
Hugs from Mette

----------

Hallo
Holen Sie sich über Ihren Blog, und dachte, ich hinterlasse einen kleinen Schlitz ...
Viele inspirierende und schöne Fotos hier bei dir:) und viele schöne Tiere. Ich liebe Hunde und haben auch einen Hund - Pommern. Schöne Bilder von den Kaninchen auch

Habt eine tolle Woche und vielen Dank für das Aussehen
Hugs von Mette

Heather ~Pretty Petals zei

Ria, those little children and dogs are SO cute... I love how they have dressed them up!! Wishing you a wonderful week... xoxo heather

Michaja zei

Zo lief!!!
Liefs Michaja

Malin's Hus zei

soooo cute the dogs are!!! ;)

Wow so many comments U have ;)

hugs from me!

Martina zei

Boy, are they cute - kids and dogs, you lucky Ria you! Fijne avond een veel liefs!

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Ria,

Géén probleem hoor! Inderdaad is de profielfoto ouder... Ha-ha we zijn en bljven vrouwen tòch?!
Maar de foto met de laarzen is niet zo goed omdat door de scherpe zon het gezicht en háren bijna kleurloos lijken. Wij leven hier in Georgia en dat is op hoogte van Tunesië voor jullie om te vergelijken.
Het is héél moeilijk om buiten foto's te maken omdat de contrasten té groot zijn. Ik had mijn (lange!) haren gewassen en in een 'snood' gedaan met strik eraan vast en de volgende dag weer los. Dus dan heb je geeen 'frame' om je gezicht.
In mijn archive onder Trust Honesty and Caring zie je nog een recente foto. En, op mijn website zie je onderaan drie recente foto's ook: http://www.mariettesbacktobasics.com/photo_album.html Click onderaan op photo album en dan kun je met de muis over de foto's gaan en zie je de ondertitels met datum. Je kunt ze ook groter clicken (elke foto op de blog en op mijn website). De button rechts bovenaan mijn blog brengt je direct naar mijn website en scroll dan naar beneden om de verschillende pages te zien, buiten mijn boutique.
Okay? Enne ik ben puur natuur; nóóit mijn haren gespoeld en maak eigenlijk aleen mijn ogen op. Tja, als je bijna zestig bent komen er ook grijze haartjes... En ook dat maakt niks. In je hart blijf je jong en zolang ik kan zal ik jongensachtig en strekelig blijven en ik houd van avontuur. Voor en na zal ik de reisavonturen (naar en van ons werk als international constultants) beschrijven. We hebben veel beleefd en dat maakt je rijk van binnen en héél tevreden omdat wij allemaal stront verwend zijn vergeleken met de meesten op deze aarde.

Liefs,

Mariette

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Ria, ik vergat je te vragen waar jij vandaan komt (geboortig...)...

Liefs en maak je niet bezorgd; wij beidjes hebben téveel meegemaakt en gezien om ons over dergelijke z.g.n. misverstandjes op te winden. We hebben wel wat anders te doen. Het geheim van het leven is denk ik om content te zijn en altijd opgewekt en positief! Ook om altijd het goeie in de ander te zoeken en de minder prettige dingen snel te vergeten.
Ja, een jaar geleden op 9 januari was ik totaal verlamd. Een zeldzame auto immune disease met hóge koorts en afvallen tot 46.8 kg maar ik weeg wbeer goed 53 en maat 34 valt me niet meer af. Verleden jaar was dat 't geval dat me letterlijk de broek afzakte!
Ik vertrouw weer op het leven en wil graag d.m.v. workshops en dergelijke nog wat kennis overdragen op diegenen die geen anderhalf miljoen mijl gevlogen hebben en zoveel rondgekeken op de wereld.

Liefs,

Mariette

Magia da Inês zei

Olá, amiga!
Como é bom ter tempo para relaxar!...
Beijinhos.
Brasil✿ܓܓ
♫°º
•*• ♫° ·.

lisje astrid's husblogg zei

Hei sunshine;)

Soooo cute cids and dog♥

And relaxing is very important!

Thank you for visit and good words fin my blog:)

Love from Astrid♥

Unknown zei

Wat lief van de hondjes! en wat fijn voor de kids...dan kunnen de ouders lekker ff rondkijken!
Lieve groetjes,
Nicole

Tara zei

Hi Ria,I don't know whose cuter the puppies or the kids..Wishing you a wonderful weekend..xx

Weermaarssen zei

Hallo Ria

Heel leuk die verkleedpartij en die Trevor laat ook alles met zich doen. Wanneer verkleed jij je eens?? Roodkapje lijkt me wel leuk, ik maak de foto`s wel.
Groeten Louis

Villa Björkenäs Backen zei

Helou!

Lovely weekend you to!

Love Sirpa

Michaja zei

Dank je, en jij ook!
Liefs Michaja

G-STYLE zei

Wat een reacties heb jij toch altijd , leuk hoor .........
Wat een lieve kinderen zijn dat , jullie honden genieten zichtbaar !

Een heel gezellig weekend gewenst , liefs van Gea

Castles Crowns and Cottages zei

GOOD MORNING DEAREST RIA! So good to see you every weekend! Anita

Vær våken zei

Hi Ria!!! Those dogs are just so adorable!!! I love that setting :) :) :)

Lots of hugs, Kristin

Jan Hennings zei

LOL! What cute pictures!

jade zei

Ooooooh Ria,
i wish, i could visit your lovely shop - to see all the wonderful treasures and to enjoy my time with Trevor ans Iris.....soooooooooo sweet!!! Kisses to your two sweethearts and have a wonderful week,

Hugs Jade