woensdag 3 maart 2010

Voorjaar.............

Na het gefreubel van vorig week met de kransjes .............had ik nog een paas/voorjaars item beloofd..................nl mijn aquarium...............deze vul ik eigenlijk sinds dat we hem hebben steeds met andere dingetjes kijk maar even...      

Ik heb er stro ingedaan en hier en daar een eitje en natuurlijk voorjaarsbloemetjes !! en mijn brocante spulletjes natuurlijk maar deze hadden jullie al eerder gezien !




Ik ben er erg tevreden mee hoe ie is geworden gewoon heel rustig en simpel eigenlijk.....................maar moet eerlijk zeggen na een dag bezig te zijn geweest met allerlei soorten bloemen zoek ik thuis toch de rust !


Ik had nog anemonen over dus die belanden dan ook in een vaasje ,......... 

Iris en Trevor waren het er niet helemaal mee eens zij waren te moe om een beetje gezellig op de foto te komen....................  

Erg he?? kijk ik werk maar drie dagen...............maar als ik hier na kijk word zelfs ik moe !!

Ze gaan eigenlijk altijd wel mee naar de winkel .....Trevor is er bijna de hele week die wil altijd zo graag mee zit elke morgen al klaar bij de deur te wachten tot we gaan !! die heeft het zo naar haar zin in de winkel.................nou leuk toch??

Ze krijgen daar erg veel aandacht van de klanten en er zijn er die wel eens een kluifje oid meenemen  voor ze lief he??!!

Toen rein thuis kwam met ook nog een voorjaarsboeketje kon mijn dag niet meer stuk hoor ! Deze wil ik jullie niet onthouden ik vind hem superrrrrr!!

Lief he??

Tja...................zo is ie gewoon ! nou nog een keer dan en dan hou ik op hoor!! ga ik even eten koken ,want dat moet ook gebeuren toch??



Iedereen eet smakelijk en een fijne avond !

Enne je weet het ..................vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat !

Groetjes Ria

34 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Ha Ria
Zie ik toch als eerste je prachtige boeketten.
wat een plaatjes zeg vooral die witte is erg leuk Ik zou net gaan bedenken wat ik er nog op zou kunnen zetten vandaag
Heb om 6 uur nog de auto uitgebaggerd want ik heb ook 2 honden en deze houden geweldig veel van water en molshopen dus die zag er niet meer uit.
Nu weer even tijd voor den nieuw item
tottot Yolanda

Home and Lifestyle zei

Wat een heerlijke bloemen, dat is toch wel het voordeel van jullie winkel hi hi! Maar het is ook hard werken, dus dan verdien je het ook om het thuis gezellig en bloemrijk te hebben!

Mocht je nog aan het eten zijn...eet smakelijk en een fijne avond!

Lieve groet, Ingrid

Marion zei

Helemaal gezellig bij jullie!!!
Leuk hé al die lentebloemen en de eitjes niet te vergeten...
Heerlijk ook dat jullie dezelfde passie delen.
Jij ook een fijne avond!!
liefs Marion

Bizzy @ home zei

Je boft maar met zo'n man. Een mooi bosje, de helleborus zie ik er ook tussen. En je paasbak is prachtig geworden, lief met de anemonen.
Fijne avond,
Groetjes Renny

Pierelantijntjes zei

Hoi Ria,
Wat leuk al die spulletjes en bloemetjes in je aquarium. Staat heel gezellig. En wat wordt je toch verwend door je man. mooi boeketje. Wat heerlijk dat de honden graag meegaan. Die vinden de aandacht natuurlijk heerlijk. Lief ook als de klanten een kluifje meenemen.
Fijne avond nog hoor.
Groetjes van Ester

~*~ saskia ~*~ zei

Paarse bloemen, mijn favoriet! Heerlijk he, al die bloemen weer... straks ook weer gezellig in de tuin!

Loveforpiemonte zei

Ria wat heb je toch een vervelende baan!!! hahah.
Fijne avond en dank voor je berichtje.
Groetjes Madelon

Mayflower zei

Hey Ria, maak je ons niet te jaloers met al die mooie boeketjes en kransjes die manlief meeneemt hihi ik zit hier al een beetje sjacherijnig naar de mijne te kijken haha.
Prachtig je aquarium en wat mooi het bosje Anemoontjes, ik heb vorige week een klein boeketje gekocht en daar zaten ook van die lieve Anemoontjes in.
Oooh en wat een schatten die lieve honden van. Ja...slapen kunnen ze als de beste, de mijne wordt morgen...13 jaar (Hoera) en die ligt ook de hele dag te slapen.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

kienkele zei

wat een gezelligheid in jouw post Ria, mooi aquarium, ziet er fantastisch uit. Jouw honden zijn werkelijk heel leuk, en het bosje bloemen van jouw lief: nou, die mag hier ook wel eens langskomen hoor!
Fijne avond nog, lieve groet, Tineke

t brocante sfeertje zei

Hai Ria,ook bedankt voor je berichtje.Mijn winkel is iedere laatste vrijdag en zaterdag van de maand open van 10 tot 4,Panoven 93
IJsselstein (Utr.)Geef t ook altijd aan op mn blog.Helaas kan ik even geen foto's plaatsen ben mn snoertje nogal kwijt die mn fototoestel met de pc. in verbinding brengt.Groetjes,Ingrid

Anoniem zei

Hoi Ria,

Jaaaa, annemoontjes zijn erg mooie bloemen zo zacht en teer. Alleen zijn ze zo snel weg.Of is dat alleen in oasis zo?? Weet jij dat?
En je witte boeket.....wauw helemaal toppie hoor!! Jullie hebben het makkelijk, gewoon meenemen uit de winkel!
Hihihi....nee ik weet best hoe het werkt, hoor!!Hard werken!!
Dat groen erin van de Helleborus is geen slecht idee!! Mag ik dat van je pikken??

Fijne avond verder, groetjes Thea

Karin zei

Leuk zo dat aquarium Ria, je hebt er een mooi stilleven van gemaakt.
En ja, jouw Rein blijft het maar zeggen met bloemen.....bofkont.
Ben zo benieuwd morgen, moet de hele dag werken, maar wie weet.......:o)
Groetjes, Karin

Janean zei

your flowers are beautiful!!!!!

Trevor is a boy. most boys do not like flowers much. LOL.

Claudia Leertouwer zei

Hallo Ria, Dank je wel voor je leuke reacties op mijn stukjes. Daar word ik helemaal blij van. Heel erg leuk idee zo'n aquarium als stijlplekje, erg origineel maar wat wil je ook met zo'n achtergrond! Groet, Claudia

Unknown zei

Nice pictures and I love the flowers!! Hugs from me to you

FEDERICA zei

Have a nice day and don't forget to enter my Giveaway tomorrow!
Federica
xoxo

Patricia zei

Mooi versierde aquarium hoor! Mooie bloemen..

Liefs Patricia

lia zei

Hallo Ris, leuk je spulletjes bij elkaar en dat boeket is natuurlijk altijd leuk.

groetjes Lia

bikim zei

JUST LOVE THE FLOWERS!
YOU HAVE SUCH PRETTY LUCKY DOGS!
HAPPY DAY,
ROSA

Bonjade zei

Wat bof je toch met die man van je.
Je aquarium is super. Mooi juist rustig, ik houd ervan. Ben druk aan het oefenen met less is more en zo te zien heb jij het al onder de knie. Echt genieten ervan.
Fijne avond

Faded Charm zei

Thanks so much for stopping by and leaving such a nice comment. I will look into getting a translator on my blog.

Enjoy your weekend.

Kathleen

Kind An Huys zei

Oooohh, allemaal jaloerse vrouwen hier in blogland!!! Wat een mooi wit boeketje heeft hij weer gemaakt!! Geniet ervan en rust lekker uit... zie dat je honden dat al lekker doen.
Lieve groet, Anne.

LiLi M. zei

Hoi Ria, bedankt voor je aardige berichtje! Leuk dat je ook een Piet Zwart keuken hebt én ook nog eens het pastelkleurige servies verzamelt! Ik ben vandaag de hele dag in Antwerpen geweest en ben nu behoorlijk afgeknoedeld. Ik kom morgen nog even terug om je blog wat beter te bekijken, ik verheug me er al op!

Kom Achterom zei

ha Ria

dacht je toch hetzelfde als ik, iedere keer als ik op mijn site kwam dacht ik er klopt iets niet
vreemd hé dat je zo snel aan iets kan wennen en ik ben verschrikkelijk op dat gebied ik hecht me heel snel aan dingen en kan ze dan ook niet meer weg doen.
Zo heb ik een schatkist vol met prutteltjes waar ik af en toe heerlijk in kan rommelen.
Hij staan bij mij dan ook midden in de kamer als salontafel. Het is een Chinese scheepskist.
Nu weer genoeg gekwebbelt kan wel uren doorgaan hoor! maar moet ook nog een keer naar bed
Welterusten
Yolanda

Antonia zei

Wat een mooie combinatie, brocante met voorjaarsbloemen! Ben dol op paarse anemonen. Fijn weekend zovast, groetjes Anja

Kathy @ Sweet Up-North Mornings... zei

Ria Hello ... Your such a dear one ....
Flowers are beautiful and everything ... love the little eggs ..,

I'll be watching the mail ... very excited!!

Such a fun life you lead happy ... love your spirit ...

xoxo ~ Kathy Mornings @ Sweet Up-North.

Karin zei

Hi Ria,
Ja de post is vandaag al geweest......maar er zat niets van jou bij. Ik weet niet wanneer je het hebt verstuurd?
Karin

Karin zei

Oeps Ria ik was te vroeg met reageren. Envelop ontvangen, ga het meteen uitpakken, mail je nog wel!

Nieneke zei

Prachtige bloempjes en lekker sfeertje!
Fijn weekend alvast!

Pink Princess zei

Hoi hoi, over Thailand : Nee ik had het nog niet eerder verteld (wist nog niet of het echt doorging) MAAR heb een "afteller" bovenaan mijn blog...misschien heb je die gezien?? Nou ja geeft ook niet, lol. YES ik vind het echt geweldig ♥

Groetjes van Marian vanuit een sneeuwig Gieterveen jakkes!!!

André en Inka. zei

Hallo Ria,wat lief van je dat je aan ons gedacht hebt.
Het gaat redelijk,we zijn momenteel bezig om het huis van mijn moeder leeg te halen wat zwaar en emotioneel is.binnen een maand moet het leeg zijn.
afgelopen woensdag was het alweer een week geleden dat we afscheid hebben genomen.wat gaat een week toch,snel,hé.
dre is de dag daarna weer begonnen op de markt wat hem zwaar is bevallen.ik wil verder wel van alles doen maar er komt behalve het leeg halen van het huis niets uit mijn handen maar goed dat komt allemaal wel weer goed.
ik probeer hier en daar wel weer reakties op sommige blogs te plaatsen en ga zo nog even wat foto’s plaatsen op onze blog.

wat hebben jullie schitterende honden,plaatjes.

heel fijn weekend,lieve gr inka en andre

Haikey love of living zei

Leuke sfeer in je aquarium en de honden wat een schatten :)

Ook ik heb de ramen gezeemd!
Er ligt hier nu ± 4 cm sneeuw, het is niet tegeloven.

Toch een fijn weekend!

Haikey

Les Cotrions zei

Gorgeous arrangements Ria! I love the white flowers!
Happy week end to you!
Hugs
Vale

alma zei

Hoi Ria,

Wat een leuk idee om een aquarium zo in te richten. Het ziet er echt heel erg leuk uit.
Mijn complimenten!

Groetjes
Almay