donderdag 18 maart 2010

Lente !!.......................mail !!

Deze mooie foto kreeg ik vandaag per mail binnen ...........................

Lief he?? van onze oude buurman.............hij weet als geen ander hoe we Murdock nog steeds missen !! het was echt onze kanjer !! .....en toen we in ons oude huis nog woonde lag ie altijd met mooi weer heerlijk voor de deur ,en als ie dan onze buurman zag............................dan ging ie heerlijk bij hem liggen !!

Zo lief dat ie op deze lentedag aan ons dacht en deze foto stuurde...........

Vandaag hadden Iris en Trevor ook de lentekriebels hoor!!..........................de deuren van onze erker ( bij de keuken ) stonden vandaag open en zie wat er gebeurd.................heerlijk even een frisse neus halen allebei !! leuk toch ??

Eerst Iris...........


En dan gauw even Trevor inseinen dat ie ook moet komen.............



En daar staat ze dan onze twee meiden.............wat zullen ze allemaal te bespreken hebben??...............


Ik dacht ik wil jullie dit niet onthouden...en dan maar een keer twee posten op een dag !!


Wie heeft er niet genoten vandaag??!!    wij wel we waren heerlijk vrij............en hebben genoten van de zon !!  En van elkaar !! hihihihih!!  Laat maar komen die LENTE !!

Fijne avond lieve groetjes Ria......enne iedereen bedankt voor de vele reacties !! toppie !!

En?? heb bijna 100 volgers.........jippie !!

21 opmerkingen:

Pink Princess zei

Wat een schattige foto's en wat een fijne buurman :)

Ja heerlijk die zon! Moest werken maar omdat ik postbezorger ben...je raadt het al!! Lekker gefietst/gelopen in het zonnetje, voor het eerst sinds MAAAAAANDEN zonder handschoenen en sjaal!! JOH wat een luxe ♥ De mensen waren vriendelijk en vrolijk, want.....de zon scheen ♥♥

Pierelantijntjes zei

Wat lief van jullie oude buurman! Het is dan ook echt een prachtige foto hoor. En dan die foto van Iris en Trevor, Echt geweldig!
Wat een heerlijke dag was het he? Fijn dat jullie zo genoten hebben hoor. Ik trouwens ook.
Liefs van Ester

Sylvia zei

Prachtige foto van Murdock, zo ontroerend lief van je buurman !
Hoe schattig staan die andere lieverds voor het raam.
Ik zie op de foto van de lampetkan weer iets moois met katten.
Het was een heerlijke lentedag vandaag,
nog een fijne avond Ria,
Sylvia

Mayflower zei

Nou met zo'n post verwen je mij hoor, ben gek van honden. Wat lief dat je buurman jullie zo'n mooie foto van Murdock stuurde, een prachtige foto en wat ligt ie daar heerlijk te rollen, dat vind ik altijd zo'n prachtig gezicht, je ziet dan dat ze zo genieten.
De andere foto's van jullie nieuwsgierige meiden zijn ook prachtig. Wat lekker dat jullie een vrije dag hadden, het was echt zo mooi weer, ik had ook alles wagenwijd open gezet.
Fijne avond en een lieve groet van Mea en een poot van Roxy

Claudia Leertouwer zei

Wat een mooie herinnering. Echt een om te koesteren. Groet, Claudia

André en Inka. zei

o,wat een heerlijke foto’s en wat een heerlijke weertje vandaag.
ik ben twee en half uur met de honden vanmiddag wezen lopen met een paar dames uit onze straat,erg gezellig en daarna even in de tuin bezig geweest en je snapt wel dat ik ontzettend veel hulp heb gehad van de viervoeters alles wat ik erin zet wordt er weer hardhandig uitgehaald en vindt ik weer op de woonkamervloer terug.

Harry weer door de bocht,komisch gezicht,rex sleept alle takken nou takken,boomstammen en alle flesjes ed mee naar binnen.
Bram staat als een gek in de aarde te wroeten en indy heeft gelukkig alleen maar oog voor haar speelgoed en het liefst iets met een piepertje waar je knettergek van wordt.

fijne avond,lieve gr inka en andre

Karin zei

Nou die twee en jullie hebben er vandaag dan in ieder geval van kunnen genieten. Sommige moesten werken en zaten de hele dag binnen :o( Wacht maar...mijn tijd komt nog wel!
Fijna avond, Karin

Yvonne zei

HAHA ze genieten net als wij van het mooie weer.

Daniëlle zei

Oh wat een geweldige foto van Murdock!! De foto van Iris en Trevor doet me denken aan de tijd dat onze 2 zwarte meiden er nog waren, altijd samen op pad, ook een heerlijk duo! Heerlijk he dit mooie weer! Samen met Yvette in de tuin "gewerkt", zij aan zij hihi! Mooie avond, groeten, Daniëlle

Unknown zei

Wat een schatjes zo voor dat raam met zn tweeen he!! En wat een prachtige foto heeft je oude buurman gestuurd zeg. heel schattig.fijne avond.groetjes Anneke

Josephine zei

Wat een enorm lief gebaar van julllie buurman om deze prachtige foto van Murdocktoe te sturen. Hij lag daar duidelijk te genieten, zo schattig. Maar die twee nieuwsgierige meiden, ooohhh...wat een giller hoe ze daar zo lekker naast elkaar staan te genieten, enige foto's.

Heerkijke avond verder...
Lieve groet, Josephine

Marion zei

Wat een mooie foto zeg, mooi gebaar ook van jullie buurman. En de "meiden" staan er ook goed op, grappig hoe ze zo naast elkaar staan.
Ja het was echt lente hé, ik was ook vrij en Ray moet vannacht werken dus vandaag ook lekker samen vrij geweest.

lieve groetjes Marion

kienkele zei

Ooh Ria, wat een lief gebaar dat je die foto vandaag kreeg. Die krijgt vast een ereplaatsje. En die van de twee honden die van alles aan het bekokstoven zijn, zijn ook errruuug leuk! Groetjes, Tineke

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Fijn dat de buurman die prachtige foto had van Murdock. Aan de foto kun je zien dat Murdock hem dierbaar was. Iemand anders fotografeert ook vaak weer op een andere manier dan jezelf.

Genieten was het vandaag van dit prachtige weer, niet alleen voor Trevor en Iris.

groet Pauline

by kuzz zei

Hoi Ria,

Bedankt voor je lieve reactie enne jij....jij mag ALTIJD mee doen natuurlijk, mn allereerst "klant"! Fijn dat je kado in goede aarde viel! Ik had je berichtje van gisteren nog niet gezien maar wat leuk de hondjes gezellig samen dromend over het goede leven bij jullie.....! En die foto in het gras...agggh zoooo leuk!
En ik heb nog een stukje taart voor je bewaard hoor dus...
nog een fijne dag en goed weekend! Liefs, Erna

Monique zei

Wat een ontzettend mooie foto! Persoonlijk zou ik zo'n mooie exemplaar wel uitvergroot in huis willen hebben hangen...

Anoniem zei

De 1e foto is echt prachtig,wat lief van de buurman en oh oh wat een schatjes zo samen naast elkaar,fijn weekend,lieve groet Joke.

Monica zei

Oh Ria, what a sweet post!! Your two furry friends peeping out of the window are sooo cute, and the first picture is just amazing! Very inspirational indeed.
And, to reply to your question... in Italy!
Enjoy your weekend,
Monicax.

Passione Helena zei

Hallo Ria,

Ontroerend en tegelijk zo ontzettend lief van je buurman, om je deze foto toe te sturen. Prachtig gefotografeerd!

Wat een leuk verhaal van je meiden haha.
Wie heeft er nu geen lentekriebels gekregen, afgelopen week! Zelfs de dierenwereld is blij en vrolijk! Dankjewel voor je leuke reactie.
Tuurlijk kom ik af en toe bij je buurten, gezellig!

Ik ga je volgen hoor?!

Lieve groetjes, Helena

Susan zei

Hallo Ria!

Congrats on 100 followers!
And thanks for the lovely gift I received in the mail last week - the timing was perfect; I was in the middle of a stressful work week, it was cold, snowy & rainy and miserable outside - and there suddenly came the postman to bring me chocolates and decor from Europe. :)) Lovely!

faire un songe zei

Sterkte vanmiddag, ik zal aan je denk.. het komt goed.. je kunt het..!!
Liefs Hetty