maandag 8 maart 2010

Saskia Bedankt !!!..............Memobord............

Ik wil jullie vandaag mijn memobord laten zien !............ik hang hier van alles en nog wat op kijk maar eventjes.......................................... 


We hebben het nog niet zolang maar hij hangt al behoorlijk vol !
Met ook iets heel speciaals ..........................heb ik zomaar gekregen van saskia.............omdat ze mijn ideetje leuk vond dat ik mijn eerst volger een kadootje ging geven met mijn give away

Kijk dit is het ....................

Zij noemt het zelf een wonderwolkje....................en de kaart die ernaast hangt kreeg ik erbij.................ik was wel ontroerd door dit leuke geschenk !

Gewoon gekregen van iemand die je helemaal niet kent ! zo leuk......Bedankt Saskia !!!

Verder hangt er van alles aan kijk nog maar even.........................



Zie je het kleine roze vogeltje ?? ......deze heb ik uit de kerstkist van mijn ouderlijk huis ,deze kist stond na het overlijden van mijn vader nu alweer 16,5 jaar geleden............nog steeds ongeopend bij ons in de schuur,is mee verhuist en afgelopen kerst was ik er aan toe om er een kijkje in te nemen................en daar lag ie dit schatje !,heb hem gelijk een plekje op het bord gegeven en daar gaat ie nooit meer weg !...........de kaart van het konijntje en pup heb ik van mijn lieve vriendin gekregen zomaar een keer ! lief is ie he??


Verder hangt er een kerstkaart zonder afzender met de tekst vrede op aarde...............vond deze ook al zo leuk dus  die mocht ook................net zoals de vakantie kaart met labrador pup van mijn nichtje............de kaart die ik aan Rein heb gestuurd toen ie eindelijk zijn droom auto kon kopen !!

Verder hangen er kleine lieve kadootjes aan................ en tot slot ............het kransje wat rein heeft gemaakt maar deze kennen jullie al ..................
Nou dit word en is dus een bord vol met herinneringen....................ik vind hem echt super!

Iedereen een fijne blogweek ! ,en helaas geen zonnestralen........maar Sneeuw !!
hier vandaag !!..........snik...........

Groetjes Ria

39 opmerkingen:

Pink Princess zei

Mooi is dat, al die speciale herinneringen aan zo'n memo-bord :) Ik heb er eentje in de kamer hangen met lieve kaartjes die ik kreeg.

Oude lappen zei

Vond het een prachtig verhaal bij jouw memobord. Geniet er maar elke dag van ....
groetjes
Liliane

Bizzy @ home zei

Mooi memobord. En lief gebaar van Saskia zeg. Geniet er van!
Groetjes Renny

by kuzz zei

Leuk hoor je verhaal bij dat memobord! Ik heb presies dezelfde hangen en regelmatig veranderd de collectie die er op hangt. Ik heb op dit moment mn hartjes verzameling er aan hangen, het is gewoon een super leuk en handig ding he!
Enne die zon...die laat het hier ook afweten helaas...er vliegen kleine sneeuwvlokjes maar gelukkig blijft het niet liggen!
Een fijne week, liefs Erna

Laura @ 52 FLEA zei

Hello Ria,
I love your wire memo board...it is unique in style and filled with personal, meaningful and charming mementos...Enjoy!
Take care,
Laura

Rosemary and thyme zei

A beautiful memoboard!
And all the nice things you have on it!!!
Have a nice day:)
Tove

Marijke zei

Hoi Ria,

nou ik ga je volgen hoor!! Niet meer verdrietig zijn he'? HAHAHA!!!

Ik vindt je blog zoooo leuk. En dat Memobord is ook erg leuk en dan al die mooi dingen er aan. Zeker dat schattige roze vogeltje....met een verhaal.

En dat kransje wat Rein heeft gemaakt, ik ben er heeeel erg verliefd op. haha!

Ik zal mijn zoontje een dikke knuffel van je geven hoor.


Lieve groetjes Marijke

Kom Achterom zei

Wat een prachtig kado zeg en wat een bijzonder memobord!
een hele fijne week ook in de sneeuw hoor!!
ben nog steeds helemaal blog verslaafd maar had dit weekend andere verplichtingen maar vanmorgen dacht ik sneeuw kou vrij ik ga heerlijk achter de laptop en kom er niet meer achterweg en dat in mijn pyama erg hé!
ik ga nog even verder genieten
groetjes Yolanda

Karin zei

Hi Ria,
Je memobord is niet alleen mooi, het verteld ook nog een verhaal en dat maakt de simpelste zaken vaak juist bijzonder. So Liev!(dat ik de eerste mocht zijn)
Ennuh, volgende week ben jij aan de beurt hoor, ben nu druk met mijn 7 vragen in 7 dagen :o)
Hele fijne (jaaaa helaas weer witte) dag.
Liefs, Karin

Claudia Leertouwer zei

Goedemorgen Ria, leuk zo'n bord vol herinneringen, erg persoonlijk! Probeer nog te genieten van de sneeuw, het is tenslotte nog maar 13 dagen winter! Groet, Claudia

Belle Brocante design zei

Leuk is het hier zeg! Ik kom hier even binnenwippen via de keuken van Brocante Roos! Ik ga je meteen maar volgen!
Fijne week,
Annemiek

Anoniem zei

Hoi Ria,

Wat een leuke en lieve dingen op je memobord!!

Geniet ervan, meid!!

Hier ook sneeuw........bbbbrrrrrrr!!!

Fijne maandag,

groetjes Thea

Mayflower zei

Prachtig Ria het memobord en wat een dierbare spulletjes heb je er aan gehangen, het is zo een bord vol herinneringen. Wat lief dat kostbare vogeltje met herinneringen aan thuis en dat lieve kaartje wat je zomaar van een medeblogster kreeg, dat zijn toch prachtige dingen. Ik heb thuis ook een memoboard met verzamelingen mooie kaartjes en spulletjes en ik heb een paar jaar terug een memorykastje gekocht, daar bewaar ik de emotioneel kostbare spulletjes.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Kom Achterom zei

Jou schatjes had ik dit weekend al gezien hoor
Ik wou dat ik de tijd had gehad om zo heerlijk op de bank te liggen
Wij hebben zelf ook 3 honden, en 2 katten
en wil soms graag met ze ruilen, maar ja de baas is er maar druk mee en had dit weekend allerlei minder leuke dingen aan het hoofd.
vandaar dat ik ook niet heb gereageerd dit weekend.
Maar goed hopenljk keert de rust nu weer terug en kunnen we weer babbelen
groetjes en een fijne dag
Yolanda

Kom Achterom zei

Ha Ria
Ik had jou lieve schatten wel gezien hoor maar had dit weekend minder leuke dingen aan mijn hoofd helaas!
Maar ja soms hoort dat erbij!
Wij hebben zelf ook 3 van die verschrikkelijke verwende grappenmakers een maltezer met grootheidswaanzin zij is de baas in huis en 2 frieze stabijen die daar ook nog naar luisteren.
Heerlijk hé je wilt zo met ze ruilen.
Ach ik vind dit ook gezellig, ik werd anders nu door mijn dochter onderhanden genomen, knippen kammen vlooien en dat allemaal dan tegen mijn zin. doe toch maar niet ik klessebes liever met jou
tottot
Yolanda

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk memobord...en wat hangen er mooie spulletjes aan met mooie, vrolijke en dierbare herinneringen! Heerlijk om zo'n plekje in huis te hebben waar je dat allemaal kwijt kunt!

Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Pierelantijntjes zei

Wat een mooi bord zo, Ria. En dan bedoel ik natuurlijk niet alleen het bord, maar ook al die dierbare spulletjes aan het bord. Leuk om zo een plekje te maken voor lieve herinneringen.
(Ennuh, die give away, daar zal ik eens over gaan brainstormen hoor. Het wordt dan natuurlijk wel iets zelfgemaakt, en het lijkt me ook wel een beetje spannend, dus ga eerst moed verzamelen)
Lieve groet van Ester

Marion zei

Hey Ria,
Heerlijk al die diebare herinneringen hé, zo is het een heel persoonlijk iets geworden.
En wat lief dat kaartje en "wolkje" van Saskia.
Fijne avond hoor

liefs Marion

Catherine zei

nice memo board , i have one too, and will make a second one soon

Hannekie(Sisterly) zei

wat leuk zeg zo een bord. ik ben al druk aan het denken waar ik hem kan hangen hahahha
gr hannie

La Maison zei

Heerlijk al die dingen waar je aan gehecht bent. Het ziet er mooi uit Ria.
Raar maar waar, ik heb geen sneeuw gezien vandaag. Van mij hoeft het ook niet meer hoor.

Lieve groet
Hermine

monique zei

Wat een leuk memobord zo. Je kan er zo te zien veel meer aan hangen dan kaarten. Leuk en bijzonder creatief. Groetjes

Unknown zei

Hoi Ria,wat een handig memo bord he! Ik heb precies dezelfde hangen. Ik moet alleen even lachen om hoe netjes die van jou eruit ziet.ha ha. Die van mij hangt helemaal vol met kaartjes, fotos, hartjes, lintjes enz enz.Ik zal er ook eens een foto van maken,dan weet je hoe het er over 1 jaar uit zie.Zolang heb ik hem al hangen. groetjes Anneke

Loveforpiemonte zei

Nou wat een mooi kado!!! kan mij voorstellen dat je er erg blij mee bent en je hebt hem ook al leuk ingericht eh opgericht eh.. behangen.. nou.. je snapt wat ik bedoel.
Groetjes en fijne avond Madelon

Bonjade zei

Oh een real moodboard of schatten rekje.
Tja en dan is het kransje van Rein zeker wel je grootste schat....?
Fijne avond

kienkele zei

Dag Ria, wat een heerlijk gezellig memobord is dat, zo fijn met allerlei dingetjes met emotionele waarde waar je naar kunt kijken zo vaak je maar wilt, super!
Wij hebben hier vanmiddag toch nog even lekker van de zon kunnen genieten, de poeskes lagen te genieten in de serre!
Fijne avond, lieve groet,Tineke

~*~ saskia ~*~ zei

Nou ja, lieve lieve Ria, wat lees ik nu? Wat ontzettend leuklief liefleuk van je!! Je memobord ziet er super uit. Vind het vogelhuisje heel erg leuk! En dat witte wolkje vind ik ook erg schattig, waar heb je dat gekocht? Hihihi...
Een hele leuke nieuwe week! XXX

I. zei

Moooooi Ria, dat herinneringenbord...! Ik hou er ook van en zelfs mijn man kijkt soms of er iets nieuws aan hangt ;-)
Ja, het setje van Br@n.d heb ik gekocht. Zo'n leuk merk! De site is online al helemaal uitverkocht!
Groetjes uit België van Isa

Jolanda zei

Ook ik vind het een supermooi memobord/rek. Mag ik vragen hoe je eraan komt? Ja vast, dat kan ik wel vragen aan jou!
En wat een lieve herinneringen hangen erop en aan.
Ik heb wel een kaartenrek hangen met daarop een aantal kaarten van schilderijen die ik mooi vind. En daar komen dan kaartjes bij die ik/wij krijgen zoals nu, deze periode. Van lieve vriendinnen.
Maar straks haal ik ze er weer af en dan komen er bijv verjaardagskaarten op.
Maar dit is wel erg leuk, zo bewaar je "schatten"door de jaren heen.
Veel plezier ermee, lieve groetjes Jolanda

Riet zei

Ohhh wowww Ria,wat een schitterend cadeau zeg,ben er echt weg van.
En wat een leuke dingen hangen erin.
Geweldig dat vogelhuisje.

Liefs Riet.

André en Inka. zei

Hoi Ria,wat een leuke memobord en leuke/mooie waardevolle schatten heb je eraan hangen.

fijne week,lieve gr inka en andre

lia zei

Wat een leuk memobord vol met herinneringen. Er zullen nog wel meer dierbare herinneringen bijkomen.

fijne week
groetjes Lia

Nieneke zei

Wat een mooi en persoonlijk memobord krijg je zo! Daar houd ik wel van!

Unknown zei

Ria hello! Your memo board is really wonderful! And I just love all the little bits of fun and interesting things you've added to it!

Hugs ~

:) T

Janean zei

Ria, hello!

It looks wonderful. I like the cloud and the floral.

Hugs!

Monique zei

Ja, ja... deze wilde ik gewoon vast allemaal kwijt! ;o)

Goede nacht!

Anoniem zei

Ik vind het ook super en zo zie je altijd je lieve en dierbare spulletjes bijmekaar,heel lief wat je hebt gekregen,het is ongelovelijk eigenlijk wat er allemaal gebeurd onder de blogdames,niemand kent elkaar zowat persoonlijk,maar toch is er een band,geweldig toch,zo kreeg ik van Renny lieve cadootjes opgestuurd als oppepper,ik vind het fantastich dat dit bestaat,lieve groet Joke.

Janet zei

Hoi Ria,

Bedankt voor je reactie,dat vind ik zo leuk aan tweede-hands spullen er zit altijd een verhaal achter,en soms weet je inderdaad helemaal niet waar het vandaan komt of waar het voor gebruikt word.
Ik vind het verhaal van jou roze vogeltje ook heel bijzonder trouwens....

Groetjes, Janet

basiclabelSweden zei

Wat een mooie verhaal achter je memobord, zo leuk een kadootje van een onbekende ontvangen of niet, wat een heerlijke genieten momenten.

liefs uit Zweden, waar nog veel sneeuw ligt, maar waar de zon volop schijnt :)