maandag 1 maart 2010

En de winaar is................

Ja daar ie is dan de uitslag van mijn give away.......................................



Allereerst mijn eerste volger Karin van seasons of my home http://seasonsofmyhome.blogspot.com/
En Susan van graceland http://gracelandissa.blogspot.com/   mijn 50 ste volger krijgen een prijs opgestuurd !

Ook wil ik zo sportief zijn om de 49 ste volger anja van antonia http://antonia64.blogspot.com/
en Mama Monique omdat zij het 50 ste bericht gaf  http://mamamonique.blogspot.com/

Oja dan heb ik er ook nog op de valreep de 75 ste volger bij.....dus die krijgt ook een aardigheidje,elise van brocante prulletjes http://brocanteprulletjes.blogspot.com/

Nou het lijkt wel sinterklaas nou meiden allemaal gefeliciteerd hoor!! ik stuur het deze week naar jullie op !! willen jullie je adres gegevens doormailen  doe dit maar via de link van de webwinkel


En dan nu de grote winnaar : Kathy van   http://sweetup-northmornings.blogspot.com/

Congratualations !!  will you send me your adress to the webshop ??




En voor iedereen die niks heeft gewonnen dit ........... een mooie deurhanger gemaakt door Rein ............hij kwam daar zaterdagavond mee thuis mooi he??  Ben er superblij mee en geef hem graag door aan een ieder van jullie !!    


En speciaal...............voor jouw bonnie !! dit in navolging van wat er van de week gebeurde ........met het kransje ..............en hij kijkt nu dagelijks even op je blog !! hahahahahahah!!


Is deze voor jouw !! met een knuffel erbij.................

Op naar de 100 !!.............................Groetjes fijne dag allemaal Ria ...............en je weet het he?? ik krijg graag commentaar........hihihihihihih!!

41 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ria,

Bij deze wil ik even iedereen feliciteren, met het winnen van je leuke give away!!
Veel plezier ermee!!

Die deurhanger is leuk !!!!!!!!

Met eucablad kun je zulke leuke dingen maken....en het blijft zolang mooi!!

Geweldig!! Je voelt hem natuurlijk al weer aankomen, geef Rein maar weer m'n welgemeende complimeten door!! Geweldig zo'n creatieve man, Ria!!

Groetjes en een fijne week, vandaag dicht??

Geniet ervan!!

Liefs Thea

Anoniem zei

Eerst en vooral mijn felicitaties voor de dames die zoveel geluk hebben om jouw give-away te winnen. En dan ook je man, wat is die creatief zeg, wat een prachtige deurhanger.
Zelf heb ik hem nageaapt met de krans van kwarteleitjes, ik hoop dat hij het niet erg vind dat zijn inspiratie gebruikt wordt:))
Ik vond dat zo een leuk idee, je mag blij zijn met zo een man in huis,
lieve groet, Sonja

by kuzz zei

Alle winnaars van harte! En je lijkt sinterklaas wel.... stjonge jij hebt een heleboel mensen blij gemaakt vandaag!
En de deurhanger is ook weer super!!
Nog een fijne week!
liefs, Erna

Loveforpiemonte zei

Gefeliciteerd allemaal en een creatieve week toegewenst...
Groetjes Madelon

Corinne zei

Hoi Ria,

Tjonge zeg, wat een kado's. Lief van je hoor. Iedereen gefeliciteerd!

En wat een leuke deurhanger. Je boft maar weer.

Fijne dag!
Groetjes,
Corinne

Patricia zei

Iedereen van harte gefeliciteerd met het winnen van de give away!

Wat een ontzettend mooie deurhanger... Ik ga hem even opslaan want vind dit wel heel erg uniek hoor! Mijn moeder is gek met bloemstukjes enzo maken dus wie weet kan ik haar hiermee inspireren!

Liefs Patricia

Pierelantijntjes zei

Allemaal van harte gefeliciteerd! Het lijkt inderdaad op sinterklaas, Ria. Leuk hoor!
En wat heeft Rein een prachtige deurhanger gemaakt. Echt heel crea!!
Fijne week toegewenst,
Groetjes van Ester

Karin zei

NOu nou, sinterklaas is er idd niets bij. Gefeliciteerd aan alle winnaars (en mezelf natuurlijk *trots*). Mijn adres heb je inmiddels (nog) anders hoor ik het wel. Fijne dag nog (en bedank Rein voor de mooie deurhanger) Tot ziens, Karin

Antonia zei

Goedemorgen Ria,
de dag is nog maar net begonnen en kan nu al niet meer stuk. Superleuk dat ik ook bij de winnaars hoor! En wat een prachtige deurhanger, je boft maar met zo'n lieve man. De mijne is ook lief hoor, maar die zit in de techniek. Zou raar opkijken als hij met een bosje zekeringen aan kwam zetten :-) Ook nog bedankt voor je berichtje van het kaartenboekje. Gefeliciteerd met je succesvolle give away, dikke knuffel (ook voor Trevor die ik gisteren vergeten ben) Anja

Mayflower zei

Wat een prijzenfestival Ria, heel leuk gedaan en aan iedereen die wat gewonnen heeft van harte met de kado's.
Wat heerlijk zo'n creative man, geef hem mijn complimenten maar want ik vind de deurhanger prachtig, bedankt voor dit virtuele geschenk.
Enne....wat die vacture betreft, ik voel me zeer vereerd hihi, maar het is me net even te ver fietsen;)
Fijne week en een lieve groet, Mea

Anoniem zei

Zo het lijkt zekers wel sinterklaas bij je haha,geweldig en alle dames gefelciteerd en veel plezier ermee,de deurhanger is echt een plaatje.

Nog even over het tuinboek,ik heb besloten om het niet te doen,en dan tikte ik nog wel,ik wil er zeker 1,maar dacht echt iets van 12 euro ook,maar 50 is op dit moment helaas teveel,ik geloof dat het boek het zeker waard is,maar op het moment niet in mijn budget,dus sorry,ik wens je nog een fijne dag,lieve groet Joke.

Home and Lifestyle zei

Wat ben je heerlijk aan het uitdelen!! Mijn felicitaties voor iedereen die wat gewonnen heeft...super leuk!

Als manlief met wooncreaties aan de gang gaat, zou ik dat heel leuk vinden maar hem ook naar de dokter sturen...! Ik kan mij totaal niet voorstellen dat hij dat zou gaan doen! Hij vindt het prima dat het mijn hobby is, maar hij wil ook graag dat het mijn hobby blijft en niet de zijne ha ha! Maar ik ben al lang blij dat hij alles goed vindt, dus je hoort mij totaal niet klagen hoor!

Fijne dag nog! Lieve groet, Ingrid

Carre zei

Hoi Rita:)Dank je wel voor commentaar
Ik ben ook volgers met jij op blog:)ik zie dat jij houdt bloemen en echt zeker mooie bloemen en ook leuk decoratie.
Liefs groetjes Karolina

Kathy @ Sweet Up-North Mornings... zei

Ria I sent my adress to your shop...I think!
Let me know if it came through!!!
Thank You again My dear...such a lovely gift!

xoxo~Kathy @ Sweet Up-North Mornings...

Love your blog!!!

Home and Lifestyle zei

O ha ha, nee het was nog niet tot mij doorgedrongen dat je man ook in de bloemen zit! En ja, ik heb tijd om een blaadje door te lezen, want vanmorgen - toen ik naar mijn werk was - heeft een kaboutertje gepoetst en o...ik heet geen Mea, maar met al die namen op de blogs haal ik de boel ook wel eens door elkaar hoor ha ha!!

Ik ga nog even verder met lezen hi hi! Lieve groet, Ingrid

Carre zei

Dat is goed?ik ben volgers bij uw blog?omdat ik nog leren met mijn blog:)
fijne maandag:)

Mayflower zei

Wat ben je toch een schat enne.....niet al die namen door elkaar halen hoor hihhi

FEDERICA zei

Congratulations!
Warm hugs,
Federica.

La Maison zei

Iedereen gefeliciteerd en Ria, je had er duidelijk zin in om eens lekker los te gaan op deze eerste dag van de lentemaand.
Heel leuk hoor, en op die creatieve man van je moet je zuinig zijn.

Groetjes
Hermine

Jootje zei

wat een gulle giften allemaal! alle winnaars van harte gefeliciteerd!
groetjes van jootje.

Madelief zei

Hoi Ria,

Felicitaties aan de winnaars. Wat een bofkonten zijn het!! Zo'n mooie giveway!

Lieve groet, Madelief

Sylvia zei

Proficiat aan de winnaars !
Wat een creatieve man, zeg !
Groetjes,
Sylvia

Rianne zei

Wauw, jij deelt goed uit, maar het is ze van harte gegund! Die hanger die je daar hebt, is trouwens ook erg mooi!
Succes met je rit naar de 100 volgers!

The Old and the Beautiful zei

Heel veel winnaars geloof ik maar helaas ik sta er niet bij boehoe....;-)
Iedereen wel van Harte Gefeliciteerd natuurlijk en jij bedankt Ria voor deze leuke Give Away.

Groetjes,
Gonda

kienkele zei

Nou Ria, jij deelt even lekker uit zeg. Helaas zat ik (ook deze keer) niet bij de winnaars, maar ach, ik ben heel gelukkig in de liefde, ha ha.
alle prijswinnaars van harte, het is jullie gegund. Fijne avond, lieve groet, Tineke

t brocante sfeertje zei

Via,via kom ik je blog binnen en krijg gelijk n mooie deurhanger!Alle dames die de give-a-way gewonnen hebben gefeliciteerd.Heb even in je webwinkel gekeken en ja die winkel ken ik als t maar even kan en ik kom in de buurt loop ik even binnen heb ook wel al eea. aan moois bij je vandaan!!Leuk hoor en leuk te weten dat jij ook de JD verkoopt!Groetjes,Ingrid

Kind An Huys zei

Wat een prijzenfestival bij jou!!! Wat leuk, en de winnaars bij deze gefeliciteerd.
En wat zal het heerlijk ruiken bij je met zo'n mooie, geurende deurhanger. Lief en leuk dat je man dat maakt, wees maar zuinig op hem.
Lieve groet, Anne.

Bizzy @ home zei

Proficiat voor alle winnaars. Bofferds!
Wat een verwennerij Ria en bedank Rein maar voor de mooie deurhanger. Prachtig is ie.
Groetjes Renny

fleur zei

Gefeliciteerd meiden!

Lief van je dat je ZoVEEL kadootjes weggeeft.
Lijkt me heerlijk om met bloemen de hele dag werken!
En dan ook nog een man die bloemstukjes voor je maakt!
groetjes fleur

Kom Achterom zei

Ha Ria
Ben ik dan even bij jou, ja spannend en verslavend. Ik heb steeds de neiging om er nog meer op te zetten en ben daarnaast nog in brocanteland aan het rondstruinen en zie steeds meer super mooie sites maar ik heb besloten om er iedere dag een paar toe te voegen zodat ik een beetje het overzicht houd. Ik kwam er net achter hoe dat werkt met een give away dat was mij helemaal niet duidelijk toen jij zei dat ik nog mee kon doen maar nu wel hoor!! je leert steeds wat.
Super leuk hoor je bloemenhanger van je man ga ik geloof ik ook maar eens uitproberen super leuk idee
groetjes en tottot Yolanda

Les Cotrions zei

Hello Ria! Congratulations to the lucky winners!
I just read your email...thank you! I'll write you back...I had a busy day today!
Lovely flowers arrangement!
Sweet dreams!
Vale

Rosemary and thyme zei

Congratulations to the lucky winners of your giveaway.

Tove

Unknown zei

Wat een ontzettend mooie deurhanger heeft je man gemaakt, heerlijk zo'n creatieve man!
De mijne is ook heel creatieg maar dan met andere materialen, hihi
Super dat je zoveel mensen gaat verwennen, iedereen van harte!!!
Genieten!!!

Onze winkel ligt aan de rand van Barneveld, kijk maar eens op de site www.dejongenostalgischwonen.nl
Ja, ik ga nu gauw het mandje opzoeken, want je weet het, ik moet er morgen vroeg uit, leuke dingen kopen!

Lieve groet,
Monique

Miss Gracie's House zei

Such pretty pictures here!
Rene'

Nicole (MLBV crafting) zei

Dank je wel voor je leuke reacties op mijn blog. Wat heb jij een gezellige blog. En prachtige bloemen ik kom nog vaak kijken.

Fijne dag en groetjes,
Nicole

Marion zei

Het is echt sinterklaas bij jou haha.
Leuk hoor, en voor je weet zit je aan de 100 volgers.
Errug leukkkkkkkk die deurhanger!!!
Ik heb ook een give away lopen, dus als je een kansje wil wagen moet je maar even kijken!
Fijne avond!
lieve groet marion

WEERspiegeling zei

Hai Ria, via-via kwam ik op je blog terecht en ik kan wel zeggen, het is hier heel gezellig! Je hebt er -alweer- een volger bij :-) OP naar de 100e.
Jammer dat ik nét te laat ben voor je give-away haha.
Groetjes,
Anita

Anna-Malin zei

congratulations to the lucky winners!!

beatuiful flowerarrangement there....!

have a nice day and thank you so much for your always so kind words...

love
anna-malin

OneCraftyFox zei

Very beautiful and romantic ;)

Catherine zei

blogger is working again! thank you for your visits and always sweet comments.catherine

Monique zei

O Ria, wat lief!! En wat een heerlijke opsteker! Ontzettend dank je wel. Ik ga de brievenbus in de gaten houden! ;o)