zaterdag 13 maart 2010

De keuken.............

In deze post wil ik wat hoekjes van de keuken laten zien..........

Het is een Piet Zwart keuken uit de jaren 30.........we zijn er supertrots op !!

We vonden hem toen ie was geplaatst een beetje klein,ahum....ja echt waar ! maar dat komt dat we hebben gekozen voor een tafel van 3 meter !! en niet voor bv  een kookeiland ........

De tafel komt weer aan bod ik een andere post hoor! zoals gezegd krijgen jullie dat allemaal te zien ! ik zelf zie al op deze foto's dat we blijven veranderen het aanrechthoekje is nu alweer anders geworden nl.

Vol is wel wat het hier meer en meer word !! ik probeer me in te houden maar vind zoveel dingen leuk !! en roze voert de toon in de keuken weet je nog een van mijn eerste post ??

Net zoals gezelligheid we hebben stoffen slingers gekocht met....ja ja met roze erin ..en deze hangen er al sinds we er die dag mee thuis kwamen, bij ons is het leven elke dag een feestje !! Enjoy Life dat is ons motto !!



 
Je kan ze nog net zien.....


Ik ben wel heel wat uurtjes in de keuken aanwezig hoor moet wel allemaal spik en span blijven natuurlijk !! ik ben een echte poetsmiep hoor !!

Maar goed ik vind dat niet zo heel erg,doe het met plezier.

Net zoals koken dit doe ik ook graag het liefst voor veel mensen gezellig met zijn alle aan de grote tafel heerlijk !!

En niet te vergeten de laptop waar ik mijn blogs op maak en lees staat je raad het al..........
ook hier !! wat moeten we met de rest van het huis?? hahahahah!!





Tot slot het vliegenkastje .
Dit is een echte oude en ooit gekocht op marktplaats.hij staat daar kom ik net pas achter op een geweldig mooi echt oude hakblok  hier heb ik geen foto van gemaakt stom !!
Nou ik hoop dat jullie genoten hebben van een kijkje in onze keuken , ik vind het leuk als jullie een reactie achterlaten

Heb een goed weekend ! Enjoy Life !


57 opmerkingen:

Karin zei

Tsja, dat vraag ik me ook wel eens af. Heb een heel huis en de meeste tijd wordt doorgebracht in de keuken! Maar daar is natuurlijk helemaal niets mis mee wanneer dat zo'n gezellig plekkie is.
Fijn weekend, Karin

Patricia zei

Wat heb je een gezellige keuken zeg!
Ennuh om even te reageren op je vorige post wat een drama zeg, maar alles is gelukkig goed gekomen met de boekenkast!! Geniet er maar lekker van!

Liefs Patricia

Claudia Leertouwer zei

Ziet er gezellig bij je uit in de keuken Ria! Echt een plek waar je graag wilt vertoeven. Hopelijk heb er er vandaag een beetje tijd voor. Groet, Claudia

Pierelantijntjes zei

Ria, Wat een prachtige keuken hebben jullie. En die gootsteenbak met die tegeltjes... PRACHTIG! Heerlijk dat je ook een tafel in de keuken hebt. Wij konden dat helaas niet wegens ruimte gebrek maar anders zou ik daar ook menig uurtje zitten.
Fijn weekend,
Lieve groetjes van Ester

André en Inka. zei

hoi ria,wat een mooie gezellige keuken en leuk met de roze accententen.

alvast een heel fijn weekend,lieve gr inka en andre

Mayflower zei

Hoi Ria, wat heb je een prachtige keuken en mijn voorkeur gaat ook uit naar een grote leeftafel dan naar een kookeiland. En wat heb je alles gezellig met al die mooie spulletjes, het vliegenkastje vind ik ook prachtig, wil ik ook nog wel, maar heb ook een te kleine keuken en hou dan helemaal geen werkblad meer over.
En je motto is ook geweldig hoor, geniet van elke dag.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Hoi Ria, wat heb je een gezellige keuken en wat heerlijk dat je er een tafel kwijt kunt. Mijn droom is een woonkeuken, maar daar is ons huis en de keuken niet groot genoeg voor. Er past dan ook echt geen tafel in ha ha!

Dat vliegenkastje vind ik geweldig, helemaal leuk!

Geniet van het weekend! Lieve groet, Ingrid

Claudia B. zei

Wat een herkenning! Ook hier brengen we verreweg de meeste tijd in de keuken door. We hebben hier ook nog een tv hangen en de laptop staat op tafel. Het is zelfs zo dat we 's avonds na de koffie (ongeveer 9 uur) zeggen dat we toch echt nog even in de woonkamer moeten gaan zitten hoor :-)

Keuken is trouwens zo ontzettend gezellig bij je, helemaal mijn ding...

Claudia B. zei

O nog even dit: ben benieuwd naar je tafel, wij zijn op dit moment ook op zoek naar een tafel van 3 meter. Waar heb je hem vandaan en mogen we hem snel zien :-)

basiclabelSweden zei

Je zult het niet geloven, ik zag je net voorbij komen en dacht wat een mooie keuken, echt een plaatje. Zit jij bij mij, hier een druligere dag, dus lekker binnen bakken en bloggen!

Voor mij alles vrij kaal hoor, maar vind het bij jouw erg mooi! Maar ik ben niet een super poestmiep hahaha...

fijn weekend en liefs van bellavien

~*~ saskia ~*~ zei

Je keuken is erg mooi, Ria. Heel leuk, die rose accenten!! Een stijlvolle plek!
Have a happy and wonderful weekend, sweet Ria! xo

Ger zei

In mijn jonge jaren borduurden ik op een overhanddoek...
***Mijn keuken is mijn trots***

en die woorden zijn bij jou keuken lieve Ria zeker ook van toepassing!

Lekker gezellig,veel en van alles wat...

ik noem mijn blog niet voor niets Hoorn des Overvloeds.
Prettig weekeind!
Ger

Hannekie(Sisterly) zei

oo wat een gaafe keuken zeg. en zo gezellig. vind ik altijd zo knap van die poetsmiepen. ben er zelf helaas geen, wie weet als de jongens de deur uit zijn . ik hou de moed erin hahha
gr hannie

Bonjade zei

Echt het hart van het huis volgens mij. Zo gezellig en warm en zo smaakvol. Daar wil ik ook best een kopje koffie drinken....
Fijn weekend

Thamar, zei

hoi Ria

Nou dat is een leuke keuken, mijn ouders hebben een jaren 30 huis en hebben toen ze het huis hebben gekocht 1970 de keuken eruit gehaald. Jammer want nu is het weer helemaal hip. Wij willen ook graag een nieuwe keuken we zijn het samen nog niet met elkaar eens ik wil een oude landelijke keuken en Henk iets moderner. Dus blijft het maar even zo. Moet maar iets vaker mijn charmes in de strijd gooien.

gr en een fijn weekend
Thamar

monique zei

hoi, je keuken is echt leuk. Van mij mag hij ook best vol hangen en staan. En als ik het zat ben haal ik ook rustig weer veel weg. Toevallig heb ik in de keuken ook een vliegenkastje waar ik mijn glazen en bekers in zet. Ik heb nl geen bovenkastjes(niet jammer, mist wel ruimte)

fijne dag nog

Janean zei

Ria, alles kijkt zo goed. ik houd voornamelijk van de vliegdoos en banieren die uw levensdevies steunen: Geniet van Leven!

ria, everything looks so good. i especially like the fly box and banners that support your life motto: Enjoy Life!

Nieneke zei

O ja, wij zitten ook het meest in de keuken, lekker, hè? Wat mij betreft had ie nog wel wat groter gemogen, maar ja..
Ik vind je roze accenten super-schattig...
Fijn weekend, Nieneke

Monique zei

Oohh... wat een gezellige plek heb je daar!

Hier is mijn keukentje vandaag opgefleurd door een nieuw hebbedingetje. Kijk maar eens op mijn site!

La Maison zei

Mooie keuken Ria en natuurlijk roze accenten hoe kan het ook anders met zo'n mooie roze koelkast.
Ik ben achter met lezen, wat een ellende met je boekenmolen, enfin 't is goed gekomen.
Een gezellig weekend en groetjes,

Hermine

Daniëlle zei

Via Mama Monique bij je op blogvisite gekomen! Wat een geweldige keuken hebben jullie, gewoon genieten zou ik zo zeggen!! toen viel mijn blik op die 2 Labs .... en ik viel stil hihi! Wat een koppies!! Wij zijn hier aan onze 3e, een Verkadereepje dit keer, zo enorm lief! maar daar weten jullie alles van denk ik! Mooie dag verder, groeten, Daniëlle

Unknown zei

Hoi Ria, wat een heerlijke keuken hebben jullie zeg, vooral met het roze erin.Ben erg benieuwd naar je tafel. fijn weekend.groetjes Anneke

Jolanda zei

Wat 'n gezellige keuken, logisch dat je er graag zit. Veel plezier en fijn weekend in je keuken!
Lieve groet Jolanda

by kuzz zei

Hoi Ria,

Leuk dat we een blik in je keuken mogen werpen!
Wat ontzettend leuk dat vliegenkastje!
En die broodplank is ook super!
Ik snap dat jullie daar lekker genieten!
liefs, Erna

Anoniem zei

Prachtige keuken en wow wat een spulletjes,geweldig zeg,ik vind alles er super uit zien bij je,zo`n vliegenkastje wil ik ook nog weleens,een heel fijn weekend,lieve groet Joke.

Rosemary and thyme zei

Hi, Ria!

Nice kitchen!
I really like the pink color too!

Thank you for all your comments on my blog. They make me very happy!

Have a nice weekend!
Tove

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Bedankt voor je berichtje
het vliegenkastje vindt ik
zo leuk !
groetjes Manja
Brocante de Knotwilg

Janet zei

Hoi Ria,
Wat een gezelligheid in die keuken van jou,en wat die chocolade betreft....uuh ja,op hè! haha....

Groetjes Janet

Jeanette zei

Die Piet zwart keukens zijn toch heel populair hè? en wat vind ik het een gezellig maar ook best een strakke keuken, helemaal goed dus. Gezellig aangekleed met roze, ja....ik hou ervan!

Groetjes,
Jeanette

Kathy @ Sweet Up-North Mornings... zei

Ria hello sweetie!
Thank You for sharing your darling Kitchen!
I'm in love with all the pinks especially in your flight box ...

I bet some marvelous dishes have been made in that kitchen!

Show more .... Love seeing your home

I'm keeping my eyes pealed on the mail box ... maybe tomorrow ...
 such a long distance between us I'm sure it will take a while ...

Is not it wonderful we have close to blogging in the miles!!

Great gift from Saskia ... a good friend!

Have a lovely weekend my friend,

xoxo ~ Kathy Mornings @ Sweet Up-North ...

Stina zei

I like your things in the kitchen.:-) Stina

Josephine zei

Hoi Ria,

Bedankt voor je berichtje op mijn blog, dus meteen even bij jou kijken natuurlijk, wat een schitterende keuken hebben jullie en zo sfeervol ingericht, heerlijk al die spulletjes. En dat vliegenkastje, toen ik een klein meisje was had mijn moeder ook zo'n vliegenkastje op het balkon, en alles bleef er prima in, we hadden toen nog geen koelkasten.
Nou ik ga je volgen hoor, ga op mijn gemak eens bij je rondkijken.

Een fijn weekend,
Lieve groet, Josephine

Pearl zei

Greetings from the U.S.A. !! Thanks for stopping by my blog. I really enjoyed seeing your kitchen, I love black and white with the cherry on top in PINK! You have such sweet little cups. Have a great weekend.

Bizzy @ home zei

Mooie keuken zeg. En het vliegenkastje vind ik ook super gaaf.
Groetjes, fijn weekend,
Renny

brocantezussen zei

mooie keuken! wij hebben dezelfde. Fijn is hij he? wij hebben ook een grote tafel staan. De meiden kunnen lekker huiswerk maken aan de keukentafel en thee drinken.

Carre zei

Hoi Ria:)

Mijn droom van een kleine witte kaaskast als je hebt..echt zeer mooie decoratrice voor keuken.Groetjes Karolina
Een fijne weekend.

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat een gezellige keuken hebben jullie. En al die mooie spulletjes geen wonder dat je zo veel en zo vaak in de keuken bent. Fijn dat wij mee mogen genieten.

Fijn weekend en groetjes,
Nicole

greet's foto's zei

heerlijke keuken hoor,precies mijn kleuren roze.wat hebben wij vrouwen toch met keukens,we willen allemaal een knusse keuken.
Maar we zijn er dan ook veel,dat vliegenkastje heeft mijn dochter ook verkocht,ze zijn leuk.bedankt dat ik even binnen mocht kijken.

groetjes oma nijn

lia zei

Ja zoals je dus in mijn keuken hebt gezien, houd ik van rustig. Maar bij een ander vind ik het altijd wel leuk hoor! Juist omdat iedereen zijn eigen dingen heeft word iets speciaal. Mooi die tegelbak in de aanrecht.
En een hakblok? Ja als ik daar plaats voor had wilde ik er ook een.

fijn weekend, lia

Kom Achterom zei

Ohhh ria
Super mooie keuken wat ben ik vrezelijk jaloers op je zwart met wit geblokte gootsteen!!!
en poetsen doe je dan ook met liefde toch op zo'n geweldig keuken,
en wat is het fijn om te zien dat jij ook alles vol hebt gepakt HAHAHaha
Ben ik gelukkig niet de enige.
Oh super gezellig ik wil zo wel bij je aanschuiven.
Ik zit trouwens ook altijd in de keuken
Daarvoor heb je toch ook een woonkeuken toch!!
Peter mijn man heeft bij ons de keuken aangebouwd en ik ben er nog steeds apetrots op verder hebben we de keuken zelf ook zelf gemaakt.
Ach ik wijdt weer helemaal uit over van alles en nog wat terwijl we het juist over jou keuken hebben!!
Ben ik altijd super enthousiast en wil dan weer van alles over mezelf vertellen erg hé!
Nou ik ga je maar weer eens verlaten snik
Een hele fijne avond en een nog beter weekend
liefs Yolanda

Monica zei

Hi Ria,
what a FANTASTIC kitchen you have!!!!!!
That cream cabinet is just divine, and the doggie biscuit canister is to die for!!! My furry girl would love it ;))
Have a great Sunday,
Monica.

Oude lappen zei

Wow Ria wat is het geweldig bij jouw in de keuken zeg. Niet te geloven, daar zou ik me wel thuis voelen hoor !!!!!!
groetjes liliane

Marion zei

Hoi Ria,

Een prachtige keuken hebben jullie, heel gezellig al die spulletjes.Je hebt een mooie verzameling hoor, dat vliegenkastje is een toppertje hoor!
Ik ben ook wel zo hoor vind ook zo veel leuk hihih dus heel herkenbaar. Ik kook ook graag en ook het liefst voor veel mensen.Volgens mij zijn wij allebei wel levensgenieters hihi.
Je vroeg me of de winkel waar ik werk een Fleurop is; nee daar zijn wij niet bij aangesloten.En je vraag over die vogelhuisjes, dat hartenvogelhuis en die drielingvogelhuis komen beiden van m'n werk vandaan. Ze zijn erg leuk hé.
Fijne zondag
Lieve groetjes Marion

vosgesparis zei

mooie keuken , in een van mijn eerste huizen had ik ook zo'n gootsteentje.... er zat een zwart blokje los... dat vergeet je nooit haha

LiLi M. zei

Jaja de Piet Zwart!! Ik wilde ooit eens een prullie kopen bij onze blauwe Piet Zwart. Zegt de verkoper: Piet Zwart? Is dat mat zwart of glimmend? Hihihi! Het pastelservies staat er ook goed bij hè? ;-)
Fijne zondag!

FishBowl zei

Leuk en knus keukentje, maar ik zou er niet in kunnen werken. Ik gebruik graag de gehele keuken tijdens mijn kookwerken.

Is de rest van je huis in dezelfde stijl gehuld?

Unknown zei

What a lovely kitchen, I love all the highlights of pink! Have a sweet day!

Marge zei

Hello Ria,

I just found your blog:)
Beautiful and sweet photos!
So many sweetie things you have in your kitchen!
I love pink, too;)

Have a lovely Sunday!

Haikey love of living zei

Hoi Ria,

Nog bedankt voor je lieve woorden op mijn blog.

Wat een gezellige keuken heb je zeg.Nu snap ik wat je laatst bedoelde met dat mijn nieuwe theedoeken zo goed in de jouwe staan :)

Yvonne zei

Ben vandaag een beetje aan het "bij" bloggen, en ik val hier gelijk met de neus in de boter, wat een schitterende keuken !!!
ik val vooral voor de tegelspoelbak (vond ik als klein kind al mooi en nu nog, staat dus hoog op de verlanglijst, samen met een granito aanrechtblad)
ik vind je keuken gezellig vol, gezellige en vrolijke spulletjes, ja daar zou ik me wel thuis voelen :-)
Groetjes Yvon

Stina zei

Thank you.
I'm glad for your comment.:-) Hug Stina

Kaatjekraal zei

Hallo Ria,
Ja een super leuke vakantie!
En het idee van die leuke kransjes heb ik natuurlijk van jouw blog! Helemaal super!

Een fijne week!
Groetjes Klaske

Loveforpiemonte zei

Wat een prachtige tijdloze keuken Ria, complimenten en een eettafel van 3 meter YES.. daar kan je nog eens lekker aan tafelen.
Wens je een hele fijne week,
Groetjes Madelon

alma zei

Hoi Ria,

Wat leuk een kijkje in je keuken. Ziet er heel erg mooi uit. Ik ben dol op die zwart/witte spoelbak die heb ik zelf ook. Het is wel een klus om het ding schoon te houden!!
Wat een leuke reactie op mijn beginnende blog! Ik heb nog meer bewondering voor jullie gekregen hoor! Ik moet nog verder uitdokteren hoe je meer foto's geplaatst kan krijgen. Maar het begin is er!

Groetjes
ALmay

koralee zei

I adore your black and white kitchen...my kitchen is black and white too. Your dishes are adorable! Thank you so much for visiting me the other day! I love your blog! And your sweet dogs. xox

double U zei

Hoi,

Zie dat de posts teruggaan tot 2010 maar toch een poging

Per toeval zie ik je geweldige Piet Zwart keuken.
Wij kwamen deze dit weekend bij Bruynzeel tegen.
Overwegen om dit prachtige exemplaar te nemen, echter....wij willen wit en die wordt niet aangeboden.
De jouwe is wel wit....denk ik... Hoe ben je aan de keuken gekomen?

Dank voor je antwoord!

Groet, Patrick

It's me zei

Hoi Patrick....ik kan je niet bereiken dus probeer ik het maar zo...deze komt ook gewoon bij bruynzeel vandaan in Utrecht meubelboulevard Kanaleneiland .....ik hoop dat je dir leest het is geen wit maar heet magnolia beetje crème wit......zit er nu heel anders uit in de keuken als ik deze foto's zie...hihihihihi....fijne dag ! Hoop dat het lukt !