maandag 22 maart 2010

De GROTE Verrassing !!

Ik ben toch zo verwent afgelopen weekend.............mocht op zaterdag avond van Rein niet in de gang komen...........................dus ik bleef maar gezellig jullie post lezen...........ik hoorde wel gerommel en getimmer ,maar kon me echt niet bedenken wat het zou worden............zo spannend!!!

Toen hij na een klein uurtje klaar was werd ik geroepen..............................nou ik kon mijn ogen niet geloven.............wat ik toen zag !!!!

Eerst even een foto van de oude situatie...........links slaapt Rein.................

En rechts ikke kijk maar naar de teddybeer uit mijn eerder post......

Nou daar komt ie aan hoor .......Tata !!..........................


En zo is het geworden......................mooi?? nee superrrr mooi toch ?????..................zal je even het verhaal erachter vertellen......wij hebben in de winkel een oud frans strandhuisje staan vol met brocante spulletjes zie ook in een eerdere post .....................deze had natuurlijk twee geweldige deuren die niet werden gebruikt..en Rein zij wel eens daar ga ik nog wat mee doen ........nou en dit is het geworden....................ben er zo blij mee..........loop elke keer weer even naar de slaapkamer.....om te kijken of het echt waar is........................of ik niet droom ...............

Zo leuk moet je kijken wat er allemaal aanhangt !!............allemaal dingen uit onze eigen winkel natuurlijk !!!    Het meeste is van Jeanne D'arc dat combineert natuurlijk perfect samen met de franse sfeer van de deuren !!............... en Rein heeft het allemaal zelf uitgezocht en
gedaan !!....blij blij..............

Nu begrijp je misschien ook wel waarom ik weinig in andere winkels koop !!??


Het huisje had dus nr : 56 zoals je duidelijk kunt zien op de foto.............ooooooooo.ik vind het zo mooi.moet ook eerlijk zeggen wist ook niet dat de deuren er zo stoer uitzagen hoor..........



En dan gellijk ook maar even het nachtkastje veranderen in dezelfde stijl.................tja Rein kan alles !! hahahahaha!!........................


Nou ik denk dat ik geen woord teveel heb geschreven,....................en mijn blijdschap niet is overdreven........want elke keer als we gaan slapen zie ik dit............wie wil dat nou niet !!??

Gezellig even de kaarsjes aan..............misschien af en toe een wijntje erbij.........hihihih !! en dan heerlijk genieten van de gezellige omgeving....en van Rein.......................

Iedereen een fijne blogweek !! en ben benieuwd wat jullie er van vinden ..................

Lieve groetjes van mij.........

77 opmerkingen:

~*~ saskia ~*~ zei

Nou Ria, dit is ECHT GEWELDIG! PRACHTIG MOOI!! Hoe origineel ook. Je slaapkamer is een heus juweeltje zo. Herlijk genieten van alles!!!
Complimenten aan Rein, doen he!!! Fijne avond. toedeloeoeoeoeoe

Karin zei

Ik ben JALOERS!!!!! Doe mij ook zo'n hoofdeind .....en zo'n man! :o)
geniet ervan Ria,
Karin

oma leentje zei

Mens wat een bofkont ben jij met die Rein. Prachtig geworden. Waarom draai je je bed niet kan je het altijd zien.... nee hoor zo is het ook mooi.;-) Geniet er maar van.....

Kom Achterom zei

Ha Ria
Als ik zo naar je nieuwe slaapkamer kijk denk ik dat jullie niet meer aan werken of bloggen toe komen hahaha
Wat mooi zeg!!!
Nou Rein mag bij mij ook langs komen hoor voor zulke mooie deuren heb ik ook wel plek!
Een strandhuis wat een genot!!
Nou ik wens je heeele fijne avonden toe
en tot de volgende keer.
Als je tenminste nog tijd hebt
Yolanda

Home and Lifestyle zei

Wat heb je toch een droomvent...of jij bent een droomvrouw, waar hij zich het vuur voor uit de sloffen loopt, omdat hij anders bang is je kwijt te raken ha ha! Wat is hij superlief en superhandig...er is er maar één in Nederland met zo'n bed, besef je dat wel!? Ik zou mijn ogen niet eens dicht willen doen om te gaan slapen...hier wil je toch 24 uur per dag naar blijven kijken!!

Geniet er maar lekker van Ria!

Lieve groetjes, Ingrid

Loveforpiemonte zei

Denk dat wij allemaal wel Rein willen!!!! BOFKONT, wat mooi joh. Geniet er maar lekker van met zijn 2!
Groetjes Madelon
PS nog gefeliciteerd met je 100 + volgers.

Rosemary and thyme zei

Looks really nice behind the bed!
Love your dogs too!

Have a nice day!
Tove

Claudia Leertouwer zei

Mijn mond valt open...

Ria, wat ontzettend leuk gemaakt. Ik heb je al eerder gezegd: "Doe mij ook zo'n man!"

Groet,
Claudia

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hallo Ria,

Wat geweldig, een complete metamorose. En wat lief om je er echt mee te verassen.

Uit het werk natuurlijk even rustig kijken op de blog,s en ziedaar jouw bericht.
Prachtig dat oude doorleefde hout, dat kun je steeds weer opnieuw veranderen door er andere objecten aan te hangen.

Handig zo,n man he met wel 3 rechterhanden. Nu niet alleen blijven dromen, De nachtkastjes heb ik alle vertrouwen in.

een fijne week en een lieve groet Pauline.

paula zei

hallo Ria
via via kom ik hier op jouw blog vandaag voor het eerst.
Het is inderdaad prachtig en wat een schat van een man heb jij,dat hij dat zomaar als verrassing voor jou maakt.Geef je man maar mijn complimenten hoor dat verdiend hij zeer zeker.
groetjes Paula

Dutch Apple zei

Hoi!

Dankje voor je compliment! Gelijk eens even hier kijken en wordt al gelijk stik jaloers op jou zeg! Wat een ge-wel-dig bed is het geworden.
Ik vind je nachtlampje ook erg lief, detail ;-)
ik ga je volgen! Leuk!

Pink Princess zei

JOH WAT LIEF!! Wat een verassing en wat mooi!! Echt een beauty hoor, kan me voorstellen dat je er zo blij mee bent. Wees maar trots (en zuing) op hem hihi.

Liefs van Marian

Pierelantijntjes zei

Ohhh Wat super super mooi!! Wat een handige, mega lieve man heb je toch. Geweldig origineel, en dan al dat moois wat eraan hangt. Gewoon zonde dat je met je ogen dicht moet slapen.
Lieve groet van Ester

Anoniem zei

Hi,Ria:)
wooow jij hebt romantisch slaapkamer en braver decoratice.ik vind jij nummer 5 is zeer mooie en kleur.
Een Goede Avond:)
Groetjes Kara

Jootje zei

die man van jou is echt een lieverd! en dat doet hij zomaar even tussendoor in een uurtje?
geweldig zo'n man. ik heb ook een lieverd, maar die is helaas niet zo handig, maar ik dacht; je kan niet alles hebben, jij dus wel!
hihi, even serieus: ik vind het prachtig, wat een leuk idee! dat wordt een week niet slapen ben ik bang..
groetjes van jootje.

Anoniem zei

Geweldig mooi Ria !! Hij weet wel precies wat jij leuk vind!! Knap hoor!

En hij doet het toch maar allemaal!!
Snap best dat jij niet in andere winkels koopt, wat zou je, je hebt zulke leuke spullen in je winkel! En natuurlijk ook goedkoper! snap um helemaal!!

Gaan jullie nog slapen?? Of alleen kijken en genieten!!

Groetjes Thea

by kuzz zei

Hoi Ria,
Wat is het MOOOI geworden, echt super!
Wat heb je toch een wereldvent! En wat hebben
jullie mooie spullen in de winkel, heerlijk om daar iedere dag van te genieten, een superman en een superwinkel! Geniet er maar lekker van hoor, en zo leuk dat wij ook iedere keer mee mogen genieten!
Nog een fijne avond, maar dat komt zeker goed!
Nu ga je toch zeker niet zo laat naar bed he....
Liefs, Erna

peet zei

Wat een heerlijke verrassing zeg !
Wat een top vent jou Rein !

Het ziet er super uit !

Slaap lekker !
Droomse
groetjes Peet

Unknown zei

hoi Ria,dit ziet er echt geweldig uit zeg!!!! wat een prachtige oude deuren.en al die plaatjes enz,GEWELDIG. Je kennis uit voorthuizen heeft gebeld en hij komt vanavond je bakken ophalen.ik doe er een klein dingetje bij.kun je misschien ook wel aan je bed hangen,hihi.groetjes Anneke

Anoniem zei

Wat een ge-wel-dig leuk kado!!!

Geniet er lekker van vanavond ... *knipoog*

groetjes Sas

Haikey love of living zei

Wat geweldig! je boft maar met Rein :-)
Geniet er lekker van meid...

groetjes,

Haikey

lia zei

Wat lief om je daarmee te verrassen.
Nou dat word vroeg naar bed om te genieten.....

groetjes Lia

Bizzy @ home zei

Dat is zeker een verrassing. Het is echt een plaatje zo. En heel origineel. Je treft het maar met Rein. Jullie gaan vast vroeg op bed vanavond;)
Groetjes Renny

Hannekie(Sisterly) zei

jammer dat er geen leenbank bestaat waar je rein-en kan lenen. wat geweldig leuk gedaan zeg. dat is echt genieten
gr hannie

Anoniem zei

Ja hoor, ook ik ben jaloers, op je Rein én op je mooie slaapkamer. Ik ben gewoon twee keer gaan kijken, zo mooi vind ik het!
En ook al kan je gewoon uit eigen winkel nemen,dan nog moet je het toch maar in je vingers hebben om er iets moois van te maken en dat kan je Rein!
Geniet er maar lekker van,
lieve groet, Sonja

Madelief zei

Hoi Ria,

Jij boft maar met Rein! Het is heel mooi geworden. Ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar een mooi headboard voor achter mijn bed. Je brengt mij op een idee!!

Lieve groet, Madelief

La Maison zei

Wat een feest om nu naar bed te gaan Ria.
Het is prachtig maar eh...wist je er echt niets van?
Wel heerlijk zo'n handige man.

Groetjes
Hermine

Thamar, zei

dat is gaaaaaaaaaf, wat een goed idee van rein zeg. Dat vind ik zo romantisch, dus dat wordt lang het licht aanhouden. anders kan je er niet van genieten.

gr Thamar

Josephine zei

Enig die oude deuren en zo lief door Rein helemaal naar eigen idee ingericht. Als ik jullie was gingen de hoofdkussens naar het voeteinde dan kan je er nog veel meer van genieten...en waan je je letterlijk in een Frans strandhuisje, leuk hoor...

Lieve groet, Josephine

Nieneke zei

Hoi Ria,
Wat een schat is die vent van jou toch! Geweldig! Ik weet zeker dat jij heerlijk slaapt! (of niet...)
Lieve groet, Nieneke

Unknown zei

Nou, ik vind het dus helemaal geweldig!!!
Wat zul je heerlijk slapen... of niet?
Omdat je steeds mar weer achterstevoren in bed ligt te turen naar dit prachtige achterbord, hihi ik zie het al helemaal voor me.

Wat een heerlijke man heb jij toch!
Geniet er maar lekker van, van die creatieve buien die hij afreageert in huis!

Fijne week en lieve groet,
Monique

Madelief zei

Hoi Ria,

Ik lees zojuist je post. Volgens mij hebben onze berichtjes elkaar gekruist. Kan mij zo voorstellen dat je trots bent op het hoofdeinde. Het is ook heel mooi!!!

Lieve groet, Madelief

Les Cotrions zei

Waw Ria! I believe you're so happy!!! You have a wonderful husband! What a great job he made! The old doors are so nice with all the lovely stuff hanging from them! You'll have sweet dreams in your beautiful bedroom!!!
My eyes are much better now and I can blog again! I'm happy! Finally I could read my magazine! Faboulous! I'll order the new issue!
Happy new day!
Vale

La Maison zei

Ria, ik geloof je rondom en helemaal!!;)
Nu ga ik maar eens snel naar bed, want bloggen begint een beetje op werken te lijken.
Groetjes
Hermine

André en Inka. zei

Wat een geweldige man is Rein,toch.
Schitterend en, wat een leuke verassing.
Helemaal top.

hele lieve gr inka en andre

Pearl zei

Wow you did a great job! Nice transformation.

koralee zei

You are so so creative..I love it!!!! Have a great week. xoxo

Deb zei

So cool, I LOVE this! You are very lucky, barn board is the best! Enjoy your night!

Porva Inn - Greenvalley Estate zei

Hallo Ria,

Die Rein toch....kent zijn Ria maar al te goed.
Wat leuk om zo verrast te worden.

groetjes Trudy

Mayflower zei

Hoi Ria, ik wilde gisteren al reageren maar had problemen met de pc grrr. Maar je heb een man uit duizenden, wat prachtig is dit. Die man van jou kan bij al die blogdames niet meer stuk haha.
Fijne dag en een lieve groet, ook voor je manlief.
Mea

Bizzy @ home zei

Ja, jammer dat we haar niet kunnen volgen hé, ik had er ook al om gezocht. Nou ja, in de favorieten dan maar..
Ps: lekker geslapen???
Groetjes Renny

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat een mooie en gezellige slaapkamer heb je nu. Dat is dus echt met plezier naar je bed gaan. Heerlijk zo'n handige man. Geniet er maar lekker van.
Fijne dag en lekker slapen ;)
Groetjes Nicole

Jolanda zei

Hoi Ria, wat een verrassing. En wat leuk dat jouw man zo "huiselijk"is. Ik heb een lieverd maar hij zou dit nooit kunnen verzinnen!En....lekker gelapen of de hele nacht liggen kijken:)
En wat lijkt me dat heerlijk als je allemaal leuke spulletjes in je winkel hebt...geniet er maar lekker van.
Lieve groet Jolanda

Stina zei

It looks really great.:-) Hug Stina

@nne zei

Geef die superman van jou maar een dikke knuffel, vroeg naar bed met een heerlijk wijntje. Met vriendelijke groet, @nne

Oude lappen zei

Ik heb een hele lieve man die ook veel knutselt maar dit moet ik van hem niet verwachten. Niet te geloven, ben er gewoon jaloers op zeg.
Geef hem maar veel knuffels hoor.
Liliane

FEDERICA zei

Here I am! Your bedroom looks soo pretty! Great job!
Federica
xoxo

Shirley zei

Just found your blog. Your Bedhead looks fabulous and your dogs are gorgeous. I have a labrador too.

Hetty zei

Wauwie dat ziet er echt helemaal geweldig uit. Jij zult lekker slapen!
Gr Hetty

Flaviana zei

Molto creativo, Sembra bella e piena di fascino! Amore il tuo blog e anche i vostri cani --
Hanno una grande serata
Flaviana

kienkele zei

Wauw Ria, dat is nog eens een metomorfose, wat een verrassing zeg, kan me zo voorstellen dat je helemaal flabbergasted was!
Geniet van je nieuwe slaapkamer, enneh.... ook van Rein natuurlijk.
Lieve groetjes, Tineke

Fleurette zei

Hello dear Ria, thank you very much for your comment and visit!! Your blog is also very nice!!! I am pleased that I have met you!!!
Have a nice evening and very nice spring
Fleurette from Prague

André en Inka. zei

Hoi Ria,

De geitjes worden maandagmorgen opgehaald.
Het vervoer is geregeld en,ze moeten zo gauw mogelijk weg van de boederij.
Dat is zo goed als rond als de boer zich aan de afspraak houd??????????
Heb er eerlijk gezegd een slecht voorgevoel van maar goed we blijven positief.
De vlaamse reus komt over een paar weken en,dan maak ik een paar foto’s die komt bij ons thuis wonen,over het hertenkamp kan je bij onze blog lezen onder het kopje sam en moos en vanmorgen voor het eerst het hertenkamp verzorgd.

fijne avond verder,lieve gr inka en andre

Flaviana zei

Dear Ria!
I don't know what happened with my previous comment..I wrote it in english but then I think i've messed up with google translator as that is not proper italian either ;))silly me.
Just wanted to let you know that you did a brilliant job on your bedroom, it looks very charming, like a fairytale room! I love everything about your blog , and i do love your dogs ! greetings from Italy
P.S.I'll happily follow you!

André en Inka. zei

Hoiiiiiiiiii,sam en moos staat onder 30 jan 2010 en het andere onder 10 jan 2010.

lieve gr inka en andre

Pierelantijntjes zei

Hoi Ria,
Ik ga gelijk naar de web winkel om een J.D. L te reserveren. Het vorige nummer was prachtig!
Groetjes van Ester

Karin zei

Hi meid,
Las net je reactie, wat een vervelend bericht. De wereld staat dan even stil, en verdrietig zijn dat mag dan. Kop op meid, sterkte.
Liefs, Karin

Janean zei

Ria, uw zoete teugel is heel een fantastische man om te doen dat voor u. ..and u ook verras! het is mooi. ..much beter dan slechts het kleinere hoofdeinde. grote omhelzingen naar u!!!

ria, your sweet rein is quite a wonderful man to do that for you...and surprise you too! it is lovely...much better than just the smaller headboard. big hugs to you!!!

Catherine zei

I'm sorry for your friend, it's too young! be sure i will think and pray for him.hugs , Catherine

Lovely Vintage zei

... Great these Shutters and your decoration on it. ;o

... i like your wonderful blog and now i am also an official follower of your blog ;O

You asked for my give away ... Sure ... I like to count you in for my give away .

Thank you for visiting an reading my blog ... your`re always welcome. ;o

Warm Regards, Bea

sylvia zei

Heath
Woow så vakker du får gjennom, iLike det svært mutch ..
 fra sylvia

~*~ saskia ~*~ zei

Lees zojuist je berichtje op mijn blog. Het kan soms zo oneerlijk zijn. Heel veel sterkte!
Veel liefs van mij x

Petra zei

Hoi Ria,

Heel veel sterkte.

Liefs Petra

sylvia zei

hi.
thanks for visit me.
I have a translation on my blog,google.
so I hope you will visit me again and read it to..
vish you a nice evning.
hug from sylvia

Monica zei

Beautiful Ria!
Have a nice end of the week,
Monicax.

Sylvia zei

Ria, kan mijn reactie er nog bij ?
Wat een verrassing moet dat zijn,
héél gezellig !
En wat een goede smaak heeft jouw Rein.
Geniet ervan,
Sylvia

Unknown zei

So so gorgeous! I love the toadstool, Have a sweet day!

Giovanna zei

This is beautiful!
Love,
Giovanna
www.bohomarket.blogspot.com

A home far away zei

Hi, Oh so many comments you have!!

I wish you a wonderful day, and my life is not ALL party:)

Hugs Gunilla in Singapore

Cindy / Aka Chymecindy zei

That is so cute.

Anyway, link your blog to me. visit here:

http://chymecindyblog.blogspot.com/2010/03/blogs-around-world.html

Stina zei

Hug to you my friend.:-) Stina

Laura @ 52 FLEA zei

Hi Ria!
Your new headboard is fabulous! I love the old doors and you have decorated them with all those beautiful JDL treasures....The number 56 was not so bad...but of course it would have been perfect if it had been number 52! :)
I hope you have a wonderful day...
Take care,
Laura

Unknown zei

Wat waanzinnig mooi.....super gedaan...
Geef die man van jou maar een dikke blog kus....
groetjes Kari

Unknown zei

zeg uhm, die Rein van jou he, doet hij ook dat soort klussen op locatie????;) Mijn man zou van die oude deuren die "over"waren aan gort slaan....moet je ermee???*ZUCHT*.....maar goed dat ik me altijd overal mee bemoei;)!
Leuk dat je eens bij me langskwam, en natuurlijk wil ik je volgen, zoals al gezegd...ik steek mn neus graag in andermans "zaken";)....

Groetjes
Lynda

Antonia zei

Goed dat je me even over je slaapkamer hebt verteld. Nou, in zo'n prachtige slaapkamer deed ik geen oog dicht :-) Wat heeft Rein goed zijn best gedaan. Stoer en toch romantisch door de JDL spulletjes. Wat een verdrietig nieuws over jullie vriend, ik wens jullie veel sterkte toe. Dikke knuffel van Anja

Monique zei

Ooohhh... wat een lieverd!!

vosgesparis zei

wat een mooi geheel is t geworden, ikzou er zelfs mijn bed (als het mijn bed was) voor op de schroot gooien en een boxspring ervoor zetten zodat er nog meer van te zien is ;) Knap gedaan van je man!