zaterdag 6 maart 2010

Luie zaterdag avond ..............weekend !!!!

O jongens of moet ik meisjes zeggen ?        heerlijk........het zit er weer op !!

Alle bloemetjes ,plantjes ,en de hele reutemeteut is weer verkocht de afgelopen week !

Rust...............................

Heerlijk niks doen...............................


Alleen maar tegen elkaar aan liggen.....................het echte weekend gevoel !




Wel stil liggen he?? anders word ik steeds wakker.....................






Er gaat niks boven ons honden leven alleen dat kleed ik snap er niks van ,kan het er niet af ??

Nou ik hoop dat jullie allemaal net zo genieten als wij deze avond !

Een hele goede zondag morgen......en maandag  ? begint het weer allemaal opnieuw......................klanten ............................aaien.............kluifjes..............bloemen........
planten..............freubeltjes...........

Maar dat is maandag pas!!!!.............................Weltrusten........................


                                                                         Iris en Trevor

26 opmerkingen:

Rosemary and thyme zei

Hi, there!

Thanks for all your sweet comments on my blog!
I really like them...

These two dogs look just adorable!
Can se they are relaxing for the weekend.
Hope you have a nice weekend too!

Tove

Home and Lifestyle zei

Deze rust hebben ze na een zware week van alles ondergaan, vriendelijk blijven tegen klanten ondanks dat de zoveelste aai licht gaat irriteren, enzovoorts enzovoorts wel verdiend! Jullie moeten dit koppel dit weekend maar eens extra in de watten leggen :-)!

Fijn weekend allemaal! Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

OOOH,wat schattig zeg. Heerlijk zoals ze samen lekker liggen. jullie ook een heerlijk weekend.groetjes Anneke

André en Inka. zei

och,wat een scheetjes zijn het toch en,na al het harde werken hebben ze het toch dubbel en dwars verdiend.
wij nemen de honden ook vaak mee naar de markt en dan zijn het echte trekpleisters en vaak paspoppen voor hondenjasjes en halsbanden ed.
we hebben ze in verschillende soorten en maten dus komt altijd wel van pas.en leuk om te horen als we ergens anders staan op een markt en wanneer er klanten langs komen jullie hebben toch die leuke kleine hondjes bram en harry uit spanje en die hele grote en mooie herders.ja,hoor dat zijn wij,leuk toch.

heel fijn weekend allemaal,lieve gr inka en andre

Pierelantijntjes zei

Oh wat heerlijk lui ziet dat er uit. Ik ben vandaag net zo lui moet ik bekennen. Maar daar is het weekend voor, toch?
Geniet van de rust!
Groetjes van Ester

Anoniem zei

Trusten lieve honden!

Sas

Nieneke zei

Geniet er maar van!

La Maison zei

Heb je geen zin om erbij te kruipen Ria?
Lekker warm.

Lieve groet
Hermine

kienkele zei

Oh Ria, wat ziet dat er heerlijk uit, zo ontspannen, dat hadden ze ook wel nodig he, na zo´n drukke week.
Wens jullie allemaal een hele fijne, relaxte zondag! lieve groet, Tineke

Marijke zei

wat een schatten van honden heb je zeg... geef ze maar een lekkere knuffel van mij.

En al die mooie bloemen.....oooo zeker een leuk idee de kievitseitjes...Kransje prachtig!!

Fijn weekend, groetjes Marijke

Antonia zei

Jeetje, had ik ook maar zo'n hondenleven :-) Superbedankt voor de leuke kadootjes Ria, mijn weekend kan alvast niet meer stuk. Rust lekker uit! Groetjes Anja

Jeanette zei

Geniet van je weekend en neem een voorbeeld aan je hondjes, lekker slapen op een groot bed, trusten:-)....ooo..ja als ze zon morgen schijnt wel even eruit hoor krijg je weer de juiste energie van en dan vind je maandag in eens helemaal niet erg meer:-)

Groetjes,
Jeanette

Anoniem zei

Looks like the pups have the right idea! Thank you for your kind comments and for following along on my adventure :) Love the flowers from yesterday's post too!

~*~ saskia ~*~ zei

lieve post, RIa! Ook heel leuk: jouw reactie zojuist op mijn post.... hier ook de 3 meter lange tafel... dreamteam.... Een hele leuke zondag! En alvast een nog leukere nieuwe week! xx

Mayflower zei

Nou Iris en Trevor, jullie treffen het maar met zo'n heerlijk bedje, dan zou ik ook de hele dag lekker luieren hihi. Wie praat er nu over een hondenleven??
Lieve groet van Mea en natuurlijk van Collie Roxy, die ook heerlijk languit ligt.
En even voor jullie baasje Ria, ik was je net even te vlug af bij Janet hihii en bedankt voor je lieve woorden, ik koester al die warmte.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Rianne zei

oooooooooo, als ik jullie zie, wil ik er ook een viervoeter bij..... Maar ja we hebben al een poes en we zijn te weinig thuis. Vis (de poes) is soms al beledigd als ik een dag gewerkt heb, dus met een hond zal dat helemaal niet gaan, maar dromen mag toch?
Fijne zondag nog!

lia zei

Ja lekker even niets. En vandaag even een luchtje scheppen en wat nieuwe energie opdoen zodat we er weer een week tegenaan kunnen.

groetjes Lia

Monica zei

Hello Ria,
many thanks for visiting and for your sweet comment (and to be one of my followers too!).
Iris and Trevor are soooo cute!!! Love the way they curl up on the bed!
Give them belly rubs from me!!
Have a nice week ahead,
Monica.

Sylvia zei

Hoe schattig liggen ze bij elkaar, echte lieverds !
Geniet nog van deze zondag, knuffels aan Iris en Trevor,
Sylvia

basiclabelSweden zei

Zo heerlijk, jaloers kun je erop worden, onze eigen Hugo kan ook altijd zo intens liggen zucht! Morgen alweer maandag! Hoop dat je heerlijk hebt genoten, aaagh klanten zijn ook altijd gezellig toch :)

liefs bellavien

Janet zei

Hallo Ria,
Bedankt voor je berichtje op mijn blog Details.....
Leuke site heb je trouwens,en natuurlijk de 2 prachtige honden,die vinden het ook helemaal leuk volgens mij.
Veel succes!
Groetjes Janet

Marion zei

Hey Ria,
Ik loop vreselijk achter met het reageren op al mijn favoriete blogs, maar ja dat is niet gek hé nu m'n vriendje net weer terug is hihi....
Het weekend is alweer voorbij, dus kan jullie geen fijne zondag meer toewensen.
Dus bij deze...een hele fijne creatieve blogweek!!!
Bedankt ook voor al je lieve reacties bij mij, ik vind het ook altijd erg leuk om de reacties te lezen.

liefs Marion

Pearl zei

I still drool over your plants and how you arrange them such imagination!!! Your pups are so beautiful and tired??? We wore our pups out too this wkend. Beautiful weather here at 60 degrees its so nice for a change. Hope you warm up soon? I have been so busy that I have not had time to blog. I am pooped!! I will try to post tonight. Have a wonderful week!, Pearl

Anoniem zei

Wat een geweldige honden heb je,dit vind ik zoo lief enne ik verlang alweer naar het weekend haha,morge vrij,dan 2 daagjes werken en uitrusten en genieten en hopelijk rommelen in de tuin,lieve groet Joke.

Susan zei

Your dogs are precious...how happy they must be to have each other!

greet's foto's zei

wat een heerlijke honden heb je,wat geven ze een mens toch veel liefde he,vind ik hoor.mooie foto's heb je ervan gemaakt.je vorige post ook al zo mooi,helemaal in de paassfeer,enig hoor.
lieve groetjes Oma nijn