vrijdag 17 december 2010

Weekend korting in webwinkel !!!....Weekend sale in our webshop !!!...

Wij hebben het hele weekend en wel vrijdag 17 december vanaf 18.00 uur tot en met maandag 20 december 18.00 uur 10 % korting op het gehele assortiment in onze Webwinkel en op alle kerstartikelen nog eens 10 % extra !!!

We have a weekend sale in our  Webshop  and give you 10 % discount on everything and another 10 % extra on christmas things......from friday 18.00 hour till monday 18.00 hour ....

Wij verzenden het dan nog voor de kerst uiteraard..........is het een kadootje?? wij pakken het leuk voor je in..........je krijgt na de bestelling een aangepaste nota per mail waarin de korting is verrekend.....


After orderning you get a new account by mail.......we sent before christmas of course....but i think that is not possible for outside Holland ...before christmas.....if it is a present for someone we make  a beauttiful gift from ......

Heb een fijn en gezellig weekend !!

Have a nice and cosy weekend enjoy !!!

En ik ben ook nog in Italie  vandaag alweer !! hahahhah!! neem even een kijkje bij .......Haar

And today i am again in Italy.........!!! hahahahah!! please take a look by Her .......



 


 

63 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat leuk Ria dat je in Italie weer wereldberoemd wordt hi hi...ze kunnen daar toch niet meer om je heen hè? Ik hoop dat je wensenlijst in vervulling gaat, wie weet waar hemmes je mee verrast :-)

Een heel fijn weekend!!! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Beautiful images!!!
Have a nice weekend.

Stina zei

Zomaar een dagje naar Italié, geweldig zeg!
Alvast een heel fijn weekend liefs Stina

Sem Nome zei

Dear dear Ria!!! Good morning!!! No, no, I have just one big xmas tree!!! But the image I posted yesterday was an old one and your anges were not there yet!!! Next post I will show the tree finished, with the pretty pretty angels and stars YOU gave me!!!!!!:o)))
How is your mom? I hope she is better, sweet friend! Bela

PASSIONEDECO FRANCESCA zei

Hi Ria!
I've just read your Christmas wishlist!!
Wonderful, I love that café machine!
Have a good weekend
Fra

Castles Crowns and Cottages zei

Hallo Ria!

May ALL your wishes come true dearest!!!! HAPPY CHRISTMAS! Anita

Little Emma English Home zei

Hello dearest! I did send you magazine, but could not finish my present yet...I will send you forward. I need my mum's collaboration ;)

Warm hugs xx

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat een leuke actie zo voor de feestdagen !

Lieve groetjes Romkje.

Corinne zei

Hoi Ria,

Ik kom even langs om je alvast een heel fijn weekend te wensen. Enne.....veel plezier in Italië!!

Liefs en groetjes,
Corinne

Sarah @ Modern Country Style zei

Oooh, Ria. I like your snazzy letter to Santa!! I think he will be so impressed by your collage-skills that he will definitely HAVE to get you all those goodies!!

Merry Christmas, my friend.

Sarahxx

I Love Pretty Little Things zei

Hello Ria! The things from your shop are so, so Beautiful! i hope that, in spite of the stress of your Mom's illness, that you are finding moments of Joy & Peace. I am continuing to pray for you,your family and your precious Mom.
God Bless,
Joyce

Mayflower zei

Wat een leuke weekend actie lieve Ria, hier maak je vast veel mensen blij mee en wat lees ik nou........alweer in Italië, wat leuk meis.

Fijn weekend.
Liefs, Mea

Hannekie(Sisterly) zei

nou ria jij komt nog eens ergens hahha...succes met de verkoop..oo als ik toch eens niet zo blut was,,,,,
gr hannie

alma zei

Hoi Ria,

Het is volgens mij in Italië best lekker!
Zo kom je nog eens ergens!

Wat een leuke aanbieding in je webshop!

Groetjes
Alma

Helen zei

Hello :) Thanks for your lovely comments in my blog - they make me happy. I live in Norway.
I wish you a wonderful weekend :)

Fågel Blå zei

Beautiful!!!!!
have A NICE WEEKEND!!!!
Kathrine

Anoniem zei

Jij bent echt wel een wereldburger, even op en neer naar Italië stelt niet veel meer voor hè ;)
Je vraag over het Zweedse "Onze Vader"heb ik even doorgespeeld aan die vriendin van me, dat is Lililian van het vroegere blog "ditjes en datjes) Zodra ik een antwoord heb hoor je ervan maar het zal pas na het weekend zijn tenzij ze zelf met je contact opneemt.
Zelf sta ik samen met een vriendin op een kerstmarkt dit weekend dus kom alleen nog thui s om te slapen ;)
Fijn weekend van Sonja

La Maison zei

Hoe is het met je moeder Ria, zulke zorgen drukken toch zwaar op je en in deze tijd extra.

Heel veel sterkte hoor en een gezellig weekend
Hermine

Bonjade zei

Op alles????
Toe maar jullie pakken echt uit ;0)
Fijn weekend en succes.
Liefs

Unknown zei

*holtnaarbinnen*....wat?wat?wat?......nee he....was ik wéér te vroeg met mn mandjes?!?!?!??!??!?(die ik trouwens nog steeds ehm.....dinges, weet je wel......)
*holtweerverder*.......later!!!

X

~*~ saskia ~*~ zei

Bonsoir RiJA, een heel gezellig weekend, wat een sneeuw he? Ik heb nog geen boodschappen gedaan, broodjes gezond uit de oven dan maar als avondeten. Een heel gezellige avond en een super weekend! xxxxxx

Caroline zei

Ohhhh, volgende week openmaken ? Ik had het nog even doorgelezen maar maakte er niet uit op dat je het ingepakt moest laten ... ik hou zo van openmaken, ik liep al met de schaar in mijn hand naar de brievenbus want ik zag dat de postbode iets leuks in mijn bus gooide :-))) Nou ja, het staat erop, ik laat het maar staan, ik vond het zo leuk om mee te doen !
Jij weer heel veel plezier in Italie, ik ben even in je webshop als je me zoekt, even mezelf verlekkeren aan al dat moois !!!

Marga zei

Hallo Ria.
Eventjes tijd op mijn werk, dus eerst een berichtje naar jou. Jij die altijd zo trouw reageert op mijn blog. Ik kom er de laatste tijd niet aan toe of gun er mij geen tijd voor. Vond het vervelend dat ik nu pas in je vorige blogs lees dat je moeder weer zo ziek is. Wens je er heel veel sterkte mee. Verder zie ik dat je het druk met je winkel hebt. Heb je vorige posts ook even bekeken. Altijd gezellig en leuk.
Fijne avond.
Groetjes Marga

Sandi zei

I love your dear santa letter Ria! How clever. Oh how my heart longs to go to Italy. I hope I make it there someday as I know it is very beautiful!!
Blessings~

Monique zei

Wat een leuke actie Ria! Ik wens je er veel succes mee.

En natuurlijk hoop ik ook voor je dat je mannetje zo strakjes snel thuis zal komen. Al zou het best nog even kunnen duren. Het is me een ramp op de weg hé?

Smakelijk in ieder geval!

lavendel mio zei

Dear Ria.
Finally I have time to look in your blog.
Beautiful pictures you show us, as usual:)
Wish you a peaceful and lovely weekend, hug Hanne

t brocante sfeertje zei

Hai Ria,ook ingesneeuwd??Heb je het lekker druk gehad de 11e?Heb niog wat mensen naar je doorgestuurd.Lekker weekeinde,Ingrid
ps.Italie???ff lezen nog

Anja zei

Heerlijk Italie, ik moet nog wachten tot de zomer zucht. Leuk de sale zo voor de kerst.
Fijn weekend groetjes Anja.

Gloria zei

Beautiful!!!
I hope you have a relaxing weekend, and can enjoy a warm cup of tea!

Blessings to you dear Ria!

Love,
Gloria xoxo

Pauline zei

Even de winter gedag zeggen voor een dagje Italië; dat doe je goed ! :)
En oh, zo'n mooi espresso apparaat, dat zie ik ook wel zitten Santa !
Ik wens jou een heel gezellig weekend.
Liefs, Pauline

Anoniem zei

Ha Ria,

Ja, die lichtjes...je zou er ook zo'n led theelichtje in kunnen ztetten.Maar met glas erin kan het volgens mij geen kwaad.

Leuk hoor daar in Italie!! Wereldberoemd,zeg dat wel!

Wat een toestanden op de wegen he,ben ik weer even blij dat we in Limburg wonen!!!

Druk zal het bij jullie wel zijn in de winkel!Moet ook!
Moet jij vandaag ook werken?Alle hens aan dek zeker??

Sterkte!! Maar is wel leuk natuurlijk!

Een heel fijn weekend alvast,groetjes Thea

Weermaarssen zei

Hallo R&R
Leuk idee die kortingen. Ik hoop even een kijkje te kunnen nemen.Anders alvast een rustig en gezellig weekend gewenst,
Groet, Louis

Vær våken zei

Hi dear Ria, cute wishlist! Have a beautiful Saturday!!!

Kristin xo

Oude lappen zei

Hoi Ria, je vraag over het Onze Vader is geen probleem hoor, zo vlug als ik het gevonden heb stuur ik het je door.
Het probleem is weet niet meer waar ik het gezet heb op de computer maar dat komt wel.
Naar welke adres mag ik het mailen of wil je dat ik het opstuur afgedrukt op dat linnen? Dan heb ik natuurlijk je adres nodig.
liliane.grauls@telenet.be

Ingrid zei

Hey Ria veel succes met je kortingsweekend en ook genieten van al het moois buiten hé??veel liefs...

Catherine zei

Hope you are having a beautiful weekend sweet Ria! Good luck with your store!
xo Catherine

Hoop dat jullie een mooi weekend met lieve Ria! Veel succes met je winkel!
xo Catherine

Thelma Louise zei

Hi.:-)

Santa is coming soon.:-) to day the christmastree is in the house.:-) you dont like it ? i mean to rember ?

Have a nice weekend...

Soon its a game to watch between Denmark and Norway...in the semifinal in EM , im looking forward to see on the tv..:-)

hug

Thuis bij Tjits zei

leuke aktie!! en wat heerlijk voor je even een dagje Italië;)

lieve groet, Tjitske

Unknown zei

Echt ff naar Italie??? Ik dacht al dat was je verlanglijstje...zal in blik in de shop werpen...hi hi
Fijn weekend!
Nicole

G-STYLE zei

Lieve Ria ,
fijn dat de postzakken goed zijn aangekomen, veel plezier ermee !!

Fijn weekend verder , geniet van de sneeuw buiten en de aanloop naar kerst , lieve groetjes van Gea

Unknown zei

Riaaaaahhhh, op zondag in Barneveld een winterfair is niet zo handig... hahaha, er komt geen kip! Behalve jij dan... oke, volgend jaar speciaal voor jou zal ik aan de standhouders vragen of ze een dagje langer willen blijven speciaal voor Ria omdat ze altijd werken moet, uhhh zwoegen, hahaha.. dikke schik met jou!
Nou, meid... ik wens je een goede zondag toe (ahum) en succes met je drukke webshop dit weekend en de dagen voor de kerst, mens wat haal je nog allemaal aan zo net voor de kerst, waar haal je de energie vandaan?
Ciao! (effe in het Italiaans...)

Unknown zei

ohhh nee, berichtje weg... morgen een nieuwe poging

Inspiration i vitt zei

Just want to check back to you sweetie and wish you a wonderful fourth Sunday of Advent. Hugs / Ingela.

Unknown zei

Pretty stuff! And can I just tell you how much I love the word Webwinkel?? XX!

Castles Crowns and Cottages zei

Precious Ria,

It was a pleasure to see you tonight at my theatre!!!! THANK YOU FOR COMING TO SEE how my mind works when I need to seek my childhood fantasies!!!

MUCH LOVE TO YOU OUT THERE IN SNOWY AND COLD HOLLAND!!! Anita

Maria zei

Heerlijk er even tussen uit,en Italie is helemaal goed.

Vandaag nog Dickens Festijn hier,hoop dat de mensen er door kunnen.

Dank je wel nog voor je berichtje,het gaat helemaal goed hier.

liefs Maria

Jeanette zei

Hoi Ria,

dank voor je waardevolle tip, ik heb gelijk het linkje van haar blog toegevoegd, voor jou nog even in mijn reactie, kan je ff kijken. http://wonen-enzo.blogspot.com/

Fijne zondag,
Jeanette

@nne zei

bedankt voor je bezoekje! ik blijf vandaag ... lekker binnen. lieve groet, @nne

krys kirkpatrick zei

What a beautiful site you have here.. Thank-you for the english also. I hope your mama gets better. Happy Jolly Winter to you.

Reginas Cottage zei

dear ria,
just beautiful!!!!
have a nice week.
lieve groetjes,
regina

koralee zei

So lovely my sweet friend...your gifts would be such a JOY to receive...hope all is well..thinking of you and your sweet mom. xoxoxox Christmas love to you all

faire un songe zei

Lieve Ria,
Ik wens jou en Rein ook een heel goed 2011
Inderdaad met een lach en een traan..
Vorige week twee mensen die me heel dierbaar waren begraven... ik moet zeggen dat hakt er meer in dan ik dacht...
Oma was wel 103 geworden... maar toch...!!
We gaan haar missen.

Liefs Hetty

Reading Tea Leaves zei

Dear Ria, your little vignettes are lovely! I always have white flowers in the home for Christmas and lilies are wonderful for their fragrance.

Thinking of you and your dear mum. I hope all is well.

Jeanne
x

Kom Achterom zei

jaaaah ik weet het! woehahahaha
en weet jij het ook?? zo leuk vandaag de give away gewonnen zoooo mooi de stolp! Na het mailtje aan jou! hihihi las ik het
Helemaal super ik was helemaal blij vandaag!!
zoo mooi maar bij jou is het ook weer super hoor meid! Ik was vanmorgen nog even in je webwinkel.
mooie vleugels staan erin zeg!
fijne avond
ga nog even bij haar kijken
Yolanda

Room Seventeen zei

Ik ga gauw in je webshop kijken, het is nog weekend....

Catharina Maria zei

Lieve Ria ,
Hoe is het nu met je Mam , het is ook zo'n nare maand om ziek te zijn .
Weet niet of we nog langer internet houden maar wilde je dit even vragen .
Ik denk aan je, dat weet je !!
Lieve groet van Maarten en ♥RINI♥ uit Kip

Soňa zei

Krásné fotky, krásné zboží z obchodu a určitě velmi krásný výlet v Itálii. Itálii mám moc ráda... Děkuji také velmi za návštěvu u mě na blogu a přeji všem u Vás doma Krásné Vánoce!!! S láskou Soňa

Michaja zei

Jij reist wat af zeg!!!
Heb vandaag aan je gedacht want heb heerlijk zitten bladeren en genieten in de JDL's die hier op mij lagen gte wachten. Ik vond die van 2009 trouwens veel mooier!!! ga ze lekker mee nemen naar FR 1 januari. Maar eerst nu hier in NL even genieten>
Hoe is het met je moeder inmiddels?
Heel veel liefs
Michaja

JUMP!4ART zei

Ria je vroeg of ik weg ging ... ja word morgen geopereerd, krijg een nieuw heupje ... op naar de bionische vrouw. Natuurlijk zou ik anders ook door bloggen, maar nu dus even iets anders aan mn koppie of moet ik heupje zeggen ;-) Heb 't er wel van op mijn heupen hoor, best zenuwachtig, maar straks is dat dus ook voltooid verleden tijd en daar kijk ik graag naar uit!
Wens je super sfeervolle dagen, zal wel goed komen zo te zien aan al het moois wat je verzameld hebt voor deze dagen. Lieve groet,Benona

I Love Pretty Little Things zei

Hello Ria, Thinking about you and praying for you and your Sweet Mom today. Have a wonderful and joyful week before this most wonderful holiday! Enjoy!
Many Hugs for you and your furry friends,
Joyce

Rozmeen zei

Hoi Lieve Ria,

Naar je winkel komen staat ook nog een keer op mijn wenslijstje..kom ik gezellie een bakje doen.

Ik vind je reacties altijd zo lief!
Met mijn webwinkel gaat het goed..het is allemaal zooo spannend, nieuw maar zo leuk..tot nu toe lieve mensen om me heen met warme reacties en dat doet goed :-)

Ik wens je een heerlijke week en een dikke knuffel,
Rozmeen

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ria, I have to visit you on your webshop!!!!!!!
Have a wonderful week,
Big Hugs,
YVonne

Gunilla zei

Hi Ria.
What a wonderful blog you have.
I must look in your webshop too.
Here we have alot of snow so a white Christmas we´ll have.
Enjoy your trip to Italy.

Gunilla