donderdag 9 december 2010

It happened two weeks before Christmas.........My mom....

Ja ja ......twee weken voor kerst om precies te zijn Zaterdag 11 december.......zijn jullie welkom voor DE gezelligste zaterdag van het jaar !!!!...........


Deze zaterdag mogen jullie allemaal naar Maarssen komen..............................................................
Voor  de........"It happened two weeks for Christmas day " ..........

Het begint om 11 uur tot.....???????.....de winkel sluit om 17.00 uur........maar we kunnen ook gezellig doorgaan toch ???..........

Iedereen is welkom............en breng gezellig een vriendin,buurvrouw of collega mee.........

We hebben de winkel....... vol liggen met leuke  kadootjes,bloemen ,planten  en nog veel meer.......

En natuurlijk zal een heerlijk drankje en hapje niet ontbreken........

En wie denkt met lege handen naar huis te gaan................


Die bieden wij een leuke attentie  aan.............

Graag tot ziens op 11 December. !!

Raadhuisstraat 48

3603 AW  Maarssen ....


For my English readers this post i invite people for a special saturday 11 december...to come over to the store.....for the nicest saturday before christmas.......it is  to far for you all......but maybe......we have sleeping places in our house !! ...hahahahahha!!......warm hugs from me......Ria....


Verder wil ik jullie nog even wat vertellen.......mijn moeder is  sinds afgelopen zondag weer erg ziek....haar toestand is zorgelijk.........ik ben daar vaak en daardoor niet veel in blogland........en heb ook niet echt mijn aandacht erbij op het moment..........maar ik kom terug en laat als afleiding heus wel ergens een berichtje achter mij kennende...ik ben een bikkel !! hahahhah!!....ook ben ik natuurlijk druk met zaterdag........mam deze is voor jou lieverd.......

I have terrible news right now....my mon is very very very ill at the moment......her situation is worried on this moment ...so i am much by her site on  this time.....and i am also busy for saturday for the shop...........so my comments are much  less this time ....but don't worry i'll be back !!!....love Ria....this candle burning for you sweet mama.........

27 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ria, het ziet er leuk uit hierboven maar voor mij helaas te ver weg.
Maar ik kom hier eigenlijk even langs om je sterkte te wensen met je moeder en je een dikke knuffel te geven,
liefs, Sonja

Yvonne zei

Hee lieve Ria,
wil je eerst Sterkte wensen met je moeder, hoop dat ze nog weer er bovenop mag komen !!
wij gaan zaterdag als het goed is naar Dongen, ook een Kerstfair, maar Maarssen zou voor ons veel dichterbij zijn ! ik kan me helaas niet opsplitsen, wil je wel zeggen dat ik in gedachten bij je ben meid, kop op !
Lieve groetjes Yvon

desde my ventana zei

So far for me Ria....sorry!!!
Have a wonderful day,
Bss
Cecilia

Huys 50 zei

Hallo Ria,

Bij deze als eerste heel veel Sterkte met je moeder,ik weet natuurlijk niet hoe of wat maar weet als geen ander hoe het is als je moeder erg ziek is.

Jammer dat je zo ver weg woont anders was ik graag even langs gekomen.

Hoe de moed er een beetje in Ria !!!

Sterkte
lieve groetjes

Dicky Marie

DE LORELEI BROCANTE

Anoniem zei

You and your mom will be in my thoughts, dear Ria... I will be wishing her well and sending you strength!
I wish I could be there for your special day at your lovely shop, Ria! Sounds like such fun!!
xoxo,
Jo :)

Draffin Bears zei

Dear Ria,

I so wished I could come to your lovely shop, everything looks gorgeous.
Wishing your Mother, good health and hope that she is feeling better.

Happy rest of the week
Hugs
Carolyn

Anoniem zei

Wat erg voor je Ria,ook al ben je een bikkel,dit is toch heel erg triest,een knuffel van mij,liefs Joke.

Weermaarssen zei

Hallo Ria en Rein.

Wat lees ik nou! Het gaat niet goed met je moeder? Ja het ging al een poosje niet zo lekker met je moeder, maar dat ze nu ineens achteruit gaat, hadden jullie toch niet verwacht. Ik hoop dat onze lieve Heer er voor kan zorgen dat je moeder nog bij jullie kan blijven. Ik wens jullie veel sterkte en bid mee.
Groet,
Louis

Unknown zei

Oh Ria, today I have you searched and not found! Thank you so much for your comment!!!

Besos

Tine

The Stylish House zei

Ria,
I'm so very sorry to hear your mother is ill. My thoughts and prayers are with you now my sweet friend.
Heather and I love the angel you sent before her transplant. Heather keeps it in her room near her.
Please don't worry about visiting, but I will be thinking of you and your family. Take care and I hope your mother returns to good health soon.
Hugs, Cathy

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Ria, ich wünsche für Deine Mutter "Gute Besserung" und hoffe ihr geht es bald wieder gut! Und viel Erfolg am Samstag!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Unknown zei

Nee ikke...jij wint al zo vaak..haha!! :-)
Liefs

Fågel Blå zei

Hello Ria!!!!
Ohh i sisit your shop in my dreams!!!!
Have a nice day!
Kathrine

Bizzy @ home zei

Heel veel sterkte Ria, denk aan je.Wij blijven er wel hoor, bloggen is nu even minder belangrijk.
Lieve groet, Renny

Gerreke zei

En ik maar denken, wanneer komt Ria nou met een nieuwe blog, ze heeft veel te lang niet geblogd. Ik dacht, ik ga maar eens kijken en wat denk je ... loopt mijn blog op de een of andere manier achter!

Dat eerste plaatje is weer heerlijk sfeervol Ria!

All Seasons zei

Lieve Ria,
Als eerst wil ik jullie heel veel sterkte wensen met je moeder. Soms komen dingen altijd allemaal tegelijk, precies met de drukte van Kerst...
Geniet van die heerlijke zaterdag. Ik zal er niet zijn, het is voor mij té druk die dag. En 's avonds moet ik zelf om 17.00 uur paraat staan, chique gekleed en wel.
Zorg goed voor jezelf ☼
Liefs,
Patricia

Desiree zei

Dear Ria,

I have just read the news about your Mother's serious condition. I know how very worrying that must be for you and all those nearest and dearest to her.

My heartfelt thoughts are with you.

Big hug,

Des.

Helena, The Swenglish Home zei

Dearest Ria,
I am so sorry to hear your mother is ill and my thoughts are with you.

Oh, I would love to come to your event on Saturday, if only I lived a little closer...

Wishing you all the best!
Love, Helena

birdie blue zei

sweet rie, i'm so sorry to see that your sweet mum isn't feeling well. my thoughts and prayers are with the both of you.

sending sweet thoughts from the states.
xo
~molly

Unknown zei

weg reactie...SJUCHT....ik zei dus: Ik kom zterdag...winkel vol!!:D

er brandt elke dag een kaarsje voor je moeder, houdt moed meis!!

X

Gloria zei

Hi Ria,
I am sorry to hear about your mom being ill. My prayers are with her to feel better. May God give you both strength, and may He wrap his loving arms around you both today.

As always, your shop is SO lovely!

Sweet blessings to you my dear friend,
xoxo Gloria

Catherine zei

Sending you warm thoughts and best wishes that your mom gets feeling better Ria! Hugs for you sweet friend! xo Catherine

Stuur je warme gedachten en de beste wensen dat je moeder krijgt beter gevoel Ria! Knuffels voor jou lieve vriend! xo Catherine

Unknown zei

Jeetje ,,we denken aan je...
sterkte ermee..

liefs Kari

Jolanda zei

Lieve Ria, een bikkel ben je maar je moeder zo zien doet pijn...een beetje afleiding zaterdag voor je, ik was heeeel graag langsgekomen om je een dikke knuffel te geven maar dat lukt nu helaas niet....denk aan je en ik hoop dat zaterdag een hele gezellige dag wordt, lieve groet Jolanda

Kom Achterom zei

Ha lieve Meid
Wat een vervelend bericht aan het eind. Alles tegelijk lijkt het wel. Hopelijk knapt ze net als de vorige keer weer een beetje op. Ik kan me voorstellen dat je daar veel bent. Meid ik wens je morgen heel veel succes hoor! Voor mij is de rit wat te ver momenteel. veel last van de kou op mijn werk! dat is dan wel weer een nadeel maar het weegt niet op tegen de voordelen! Meid doe Rein een dikke knuffel en jij ook een hele dikke pakkerd van mij!
Wel genieten hoor!! morgen!!
Yolanda

Pauline zei

Wat een zorgelijk bericht over je moeder. Ik snap wel dat dat je nu meer bezig houdt. Wat een dubbel gevoel moet dat zijn voor zaterdag.
Veel sterkte.
Liefs, Pauline
xxx

alma zei

Ik wil je heel veel sterkte toewensen met je moeder. Ik had graag naar Maarssen toe willen komen maar ik ga het helaas niet redden!

Sterkte hoor!

Groet
Alma