dinsdag 28 december 2010

Wat een verwennerij weer......What a present again ......!!!

Allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken voor alle lieve reacties elke keer weer.....en voor alle kerstwensen op mijn vorige post.......en ook voor de vele kerstkaarten die we van jullie mochten ontvangen....ik word hier echt elke keer weer stil van ...........en daarom zijn deze voor jullie ......

First i want to  thank  everyone for all your sweet comments evey time.....and all the Christmas wishes on my previous post.....and for the manny Christmas cards we received  from you ...i am really speechless every time......and so are these flowers for you...

En wil ik ook eens uitdelen dus neem gerust een snoepje.......

And i also agree so feel free to hand out  candy.........




Allemaal nog lekkers over van de kerst.........dus ga gerust je gang......

All still on the Christmas goodies....so go right ahead.......


Ik heb zo voor de kerst een aantal kadootjes gekregen en een give away gewonnen....kijk even mee......

So i have some gifts before Christmas and also had won a give away.......just watch it.......

Weer een tafel vol.........jullie verwennen me zo....en ik ben er zo dankbaar voor!!.....het afgelopen jaar is het bloggen in mijn leven gekomen.......en ik weet een ding zeker.......ik zal het nooit meer willen missen...zoveel vriendschappen over de hele wereld...........ik word er erg blij van....


Another table full of....you spoil me so.....and i am so thankful  !! for the last year blogging came into my life ....and i know one thing for sure......i'll never want to miss it ......so many friendships all over the world......i am verry happy  .....

Allereerst mijn give away van Haar......   echt een kado dat bij me past !! superrr bedankt lieve Inge.......

My first is the give away from Her .......truly a gift that suits me ! Inge superrr thanks dear ....


En dan kreeg ik ook nog wat tijdschriften opgestuurd.........kijk even mee.....

And then i got some magazines sent.....watch it here......


Uit Zweden van Haar....  bedankt lieve Marion !!

From Sweden  of  her .......thanks dear Marion !!

 Uit Italie van Haar.......  bedankt lieve Zaira !!!

From Italy of  her.......thanks dear Zaira !!!


En de laatste komt uit Noorwegen van Haar.......  Lieve Tove bedankt !!!

 And the last one from Norway of  her .......My dear Tove thanks !!!



Ook kreeg ik nog een kaart uit Amerika van ...Haar.......

I also got a card from America of  her .....

 






Kijk even op haar geweldig mooie blog !! en haar boek komt voorjaar 2011 uit ...!!!!!......zie mijn zijbalk op mijn blog !!

Look at her very beautiful blog !! and her book comes out spring 2011 !!....see my sidebar on my blog.....!!

Nou wat een verwennerij weer he??? ben er zo blij mee......en nu op naar 2011.........een week vol met overdenkingen.........ik vind dat altijd nogal heftig....vooral omdat we het afgelopen jaar nogal wat mensen hebben verloren.......maar het was ook een jaar vol vreugde en goede dingen......en ga zeker van deze week ook genieten........en herinneringen zitten in je hart die vergeet je nooit.......


Well what a treat again ??i am so happy...and now one week into 2011....full of thoughts that i think are a bit much...especially beacause last year we have lost quite a few people...but it was a year full of joy and good things....and will definitely enjoy this week......and memories are in your heart that you never forget........


Net zoals de verjaardag van mijn overleden broer op 29 december.......er gaat geen jaar voorbij dat je daar niet aan denkt je herinnert je de leuke dingen en alles wat je in de jaren met elkaar hebt meegemaakt hij is maar 47 jaar geworden.....het was echt een kanjer mijn maatje....we missen je lief broertje van me......zeker op deze dag .........je bent en blijft in ons hart voor altijd......

Just like the birthday of my deceased brother on December 29 .......there is no year goes by that you do not think you remember the fun and everything you've experienced with each of the years he has only 47 years old......it was really a whopper my buddy.......we miss you dear brother of mine.....especially on this day......you are and will remain in our hearts forever....

98 opmerkingen:

sylvia zei

hi to you..

so many nice magasin you got....I love drømmebolig, and the from Italy..
lucky you.

have a beautiful week,
love from sylvia

Anoniem zei

Hoi Ria,

Jij bent wel verwend...echt wel!!!

Hoe weten die mensen allemaal jou adres? Of word er gewoon opgezet:RIA in Maarsen?
De post kent jou natuurlijk!!!Hihihi...ik vind het heel leuk voor je!

Geniet ervan, meid!

Ik wens je nog een prettige week, en voor straks eine gooije roetjssssss...zoals ze hier zeggen!!

Liefs Thea

Elisabeth zei

Lieve Ria
Wat verwen jij ons ook met mooie bloemen en iets lekkers .Geniet maar lekker van alle lieve dingen die je gestuurd krijgt ,het is je zo gegund!Zo aan het eind van het jaar kijken we altijd even terug ,ook mijn jaar was niet echt fijn ,maar gelukkig ook met wel lieve en leuke dingen .Het is moeilijk he je broer te moeten missen en ik begrijp je volkomen ,ik heb er pas over geschreven .ook mijn broer was nog zo jong 45 jaar is hij slechts geworden .Ik wens je veel sterkte morgen ,het is toch altijd extra moeilijk zo'n dag
Liefs Elisabeth

toves sammensurium zei

I was wondering if you got the magazine,and now I am soo happy to see that it´s there with the sweetest girl around.Ria you are such a nice and sweet person that all of these gifts are well deserved!!!!!!!!Hopefully you enjoyed them all!!!!!!! But now,you have to do me a favour...hihi;)
Nothing big,I can see that you´ve got theCasa Chic /Casa Romantica as a gift as well.I´ve ben trying to get info about the Casa Chic magazine on the net withouth luck and I want to subscribe...can you take a look in your magazine and see if there´s a website or email-adress I can write to and hopefully get help???That magazine is not to get here in Norway!!!!!!!!!!:(
And I am a HUUUGE magazine lover...Habiatania is also on my lt if anyone can give me info:)))
Thanks for the lovely flowers Ria,I´ll keep them in my mind and you in my heart:))))
thansk for all the christmas wishes as well,- i´ve been so busy it´s just in and out on the blog so now it was wonderful to sit down for a while and blog....blogging is just as you described....and I love it too:))))))))))))))))
See you around sweetie:)))))))
Hugs ,Tove:)))

Unknown zei

zeg bofbips....heb ik nou voor niks een deuk in mn auto gegooid?????????*kuch*...;)))..GEINTJE!!!!!
Je kunt weer de nodige uurtjes vooruit met al dat leesvoer, ik denk dat ik maar bij je kom zitten, kunnen we ruilen ;)!

X

Juud zei

heerlijk toch van die fijne cadeaus! lekker van genieten. en kan me heel goed voorstellen dat je je lieve broer mist. Op zijn manier zal hij toch wel bij je zijn maar je had nog zoveel willen delen met hem. sterkte de komnde dagen en veel liefs van judith

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat een heerlijke verwennerij !!
Leuke give away en mooie woonbladen .
Geniet ervan ,lieve groet Romkje.

Anoniem zei

Wat een heerlijke verwennerij allemaal Ria, het stroomt niet zomaar naar je toe hoor, zoiets verdien je op de een of andere manier. Geniet er lekker van in deze toch ook wel moeilijke dagen voor jou.
Daarom een dikke knuffel van mij,
liefs, Sonja

Anna zei

jij bent goed verwend zeg...wat een leuke spulletjes!
sterkte morgen en
natuurlijk zet ik je kaart op mijn blog!
is toch heel lief dat je aan mij denkt, ondanks je eigen zorgen!
XXX

Weermaarssen zei

Hallo Ria

Wat een verwennerij weer. Allemaal leuke cadeau`s en heel veel boeken om te lezen of lekker door te bladeren. Als je daar maar tijd voor hebt. Veel plezier met alles.
Groet,
Louis

Bij Guusje Thuis zei

Nou Ria, dat is wel een heleboel veel verwennerij zeg. Heerlijk, geniet er maar van!

lia zei

Dat waren echt wel heel veel reacties.....

Maar goed, ik wil je dan ook even een fijne jaarwisseling wensen.
Lieve groet Lia

Claudia Leertouwer zei

Het is dat je er foto's bij doet anders zou ik je bijna niet geloven.

Veel sterkte!

Thelma Louise zei

haha....not more pink but more blue for the spring.:-))))) i like the new england style...in the summertime...in my caravan.:-)
So nice whit the different magazine...Good idea.:-)

Have a greate time...soon its a new year....and after that..the springetime...is here...earlyer in your place then in mine.:-(

Thelma Louise zei

good idea..not nice idea.:-)) i do have a problem whit my english.:-))

Tanja zei

Zo jij valt toch altijd met je neus in de boter Ria, wat een leuke kadootjes allemaal. Geniet er maar lekker van!

Ik wens je een mooi blogjaar maar vooral het allerbeste voor 2011

Liefs
Tanja

André en Inka. zei

Heerlijk,wat een verwennerij,Ria,het is je van harte gegund,we denken morgen aan je,xxx.

Castles Crowns and Cottages zei

Oh Ria, there is something about you that I just adore....I have the most wonderful friends out there in the Netherlands...it has quickly become my destination of dreams for my travels, so that I can meet

The Dutchess
Sandra
Saskia
Lili M.
RIA!

What a fabulous group of women we have all met, n'est-ce pas?

I am so sorry to hear about your brother....I had always wanted a brother and I could not imagine the pain of losing one....hugs to you mijn lieve vriendin!

VEEL KUSJES! Anita

Unknown zei

Hoi Ria,
Hier gaat alles heel goed hoor.
Bedankt voor je leuke berichtje,
Ik ben nu druk bezeg om mn muren grijs te schilderen.Wat een werk zeg!!
Er gaan zoiezo een paar kluisjes naar mn webshop.
Groetjes Anneke

~*~ saskia ~*~ zei

Leuk leuk leuk, al die tijdschriften uit het buitenland! Heerlijk bladeren, kijken en lezen, Riaaaaaa.
Nog 4 dagen 2010 en dan glijden we 2011 in, ik ben er klaar voor, hihi
Liefs en nog meer liefs van mij xxxxx

Tierlantijn zei

Wat heerlijk dat je zo verwend bent!!!

Kun je voor mij de nieuwe JdL reserveren?

Liefs, Ilona

katja-Mariska zei

Wat het je een leuke cadeautjes gekregen, die tijdschriften zijn echt het einde.
En wat een ellende dat je broer zo jong is overleden.Natuurlijk doet dat nog pijn als je zo'n dierbaar iemand moet verliezen.
Ik ben voor de kerst helemaal niet meer bij je langs geweest op je blog, ik schaam me diep.
Maar ik wil je wel alvast een heel gelukkig en gezond en liefdevol 2011 toewensen.
En hopelijk zien we elkaar dan een keer als ik dan eindelijk in je winkel kom want dat wil ik steeds maar het komt er niet van.
Liefs Katja

Emmy zei

OOh wat heb je weer een boel moois gekregen, je moet volgens mij bijna verhuizen of passen al die kado's in je huis haha. Geniet er lekker van en van je bankhangdagje heerlijk met een dekentje en een pot thee. Leuke blog die ene van haar ga hem ook volgen. Sterkte hoor morgen op zulke dagen is het gemis nog erger dan normaal. Hoop dat je even goed een gezellige oudjaarsavond zult hebben en ik wens je een heel goed nieuw begin in 2011. Groetjes Emmy

I Love Pretty Little Things zei

Ria, Beautiful gifts and cards and flowers! I hope that your Christmas was Wonderful. Ours was very good, with a couple of hard days of missing my Mom. But, there was lots of fun family time, and Sherrie and her family are coming for New Years.
I am thinking about you today, and my heart aches for you as you remember and miss your brother. I will say many prayers for you today, Ria, as I think about you throughout this day.
Much, Much Love ,
Joyce

Carla zei

heerlijk hoor al die verwennerijtjes!!!
En dat je je broer mist deze dagen, dat maakt het wel wat moeilijker....zolang je de mooie dingen ook nog maar weet...dan vergeet je hem nooit.
bedankt voor je mooie bloemen en de overheerlijke snoepjes...blij dat er nog wat over was...hier is ook nog genoeg over hoor...manlief is altijd bang dat we van alles te weinig hebben ((-;

fijne dag meis...en probeer de laatste dagen van het jaar nog te genieten.

liefs Carla.

Inge zei

Jeetje wat ben jij verwend zeg!!
Geniet van al wat je gekregen hebt en ik hoop dat je zoveel kaartjes krijgt dat je een groter memobord nodig bent, hihi...

Heel veel sterkte met vervelende herinneringen en denk aan de goeie, dat zal je sterk maken...

Liefs Inge...

Jotilie zei

Je krijgt wat je toekomt Ria!

Babette zei

Wat zien die tijdschriften er leuk uit! Je bent maar een bofkont hoor. Laat je maar heerlijk verwennen!

Groetjes Babette

Gerreke zei

Wat ben je toch weer verwend! Nou en dat mag ook best wel hoor!

Die snoepjes zien er verleidelijk uit, maar ik ga op het moment voor de oliebollen!

Sylvia zei

Wat een mooie dingen heb je weer gekregen, Ria, geniet ervan !
Bedankt voor de snoepjes !
Ik denk aan je op deze moeilijke dag,
Sylvia

t brocante sfeertje zei

Hai Ria,jij kan lekker op de bank zitten tot aan de lente met al die mooie tijdschriften.Ik kom in Januari gezellig langs voor de oude badkamer JD en lekker de nieuwe.Wens je sterkte in je overpeinzingen maar weet achter iedere traan die je laat schuilt een warme herrinnering!!Wens je 2011 vreugdevolle momenten toe lieverd in t nieuwe jaar!Ingrid

Leslie zei

what wonderful gifts. I love this post ria.. it reminds us that our loved ones truly do live on in our hearts and although we are sad to have lost them.. we can smile at the memories and beautiful holidays that we've shared.
Have a great day.

Saskia zei

Wat een mooie bladen heb je gekregen, heerlijk met dit weer in een hoekje van de bank ze doorkijken. Geniet ervan.
Groetjes Saskia

Anja zei

Wauw Ria wat ben je heerlijk verwend. Al die tijdschriften zalig, en zo leuk van die buitenlandse. Je hebt het verdiend bent zelf voor iedereen ook een trouwe altijd gezellige volger. Ik vraag me weleens af hoe je het allemaal bij kunt houden. Fijn dat je lekker zo door gaat!
Lieve groet Anja.

Anoniem zei

Such lovely gifts you received, sweet Ria, and you are so deserving of them!! :)
I'm sorry for the loss of your dear brother, my friend.
I'm so glad to hear you had a wonderful Christmas, and I wish you a very happy New year filled with lots of love and joy!!
See ya in 2011!
xoxo,
Jo :)

Knus en Kneuterig zei

Hallo Ria,

Ik kom even langs om op je blog te "snuffelen". Mijn complimenten hoor... Ik ben net begonnen en krijg het nog lang niet zoals ik het hebben wil... Wat een leuke foto's, helemaal mijn stijl! Enne... we delen iets.... een donkerbruine labrador! Is die van jou ook zo lekker ontstuimig? Maar wel ontzettend lief.....

Groetjes Monique

Bizzy @ home zei

Heerlijk verwend ben je zeg. Sterkte morgen, dan komt het allemaal weer even boven.
Bedankt voor je felicitaties. Ik wens je een voorspoedig 2011!
Lieve groet, Renny

THE BLACK BARN zei

WAT LEUK AL DIE KADOOTJES!!
HET DOET JE ALTIJD GOED ALS JE KADOOTJE KRIJGT!!
JE WORDT ER ALTIJD BLIJ VAN.
TEKEN DAT ER IEMAND AAN JE DENKT.
HET IS JE VAN HARTE GEGUND.

IK WENS JULLIE EEN GEZOND 2011 TOE!

LIEVE GROET,
MIRANDA

Kat Ibáñez zei

Hi Ria!! Of course my dear friend, if you ever come to Barcelona we will have a coffee together!!! I would love to meet you and I´m sure we will have so much fun!!!! :)
All these magazines look so nice and interesting!!!!

Wishing you peace and comfort and a wonderful New Year to you :)

Room Seventeen zei

Oh wat een verwennerij! Heerlijk die tijschriften, super! Geniet er maar lekker van.
Groetjes Hennie

Luiza zei

Well Ria!!!
I have to say you are a popular and lycky girl, to recieve these treasures =)!

Hope you had a wonderful week so far.
Enjoy the last days of 2010!

Hugs/
Luiza

Madelief zei

Lieve Ria,

Dank je wel voor je lieve en mooie berichtje op mijn blog!

Wat ben jij enorm verwend door alle lieve blogdames! Leuk is dat he?! Ik geniet er ook zo van :-).

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een mooi, gezond & creatief 2011!

Lieve groet, Madelief

Bonjade zei

Dik verdiend


Fijne jaarwisseling samen met Hemmes.
Liefs, liefs
xx

Unknown zei

Oh, my dear, you have got so wonderful gifts... magazins... in Uruguay it's unpossible to get them. You are a luck-child :-))

Sometimes I think, I'm little bit crazy, if I work inside and clear and sort all.... But if I'm finish, it's a good feeling.... shortly :-))

I send you love hugs, a bucket full of summer and a bag with sun!

Tine

Desiree zei

Hello Ria!

It's good to know you had such a lovely Christmas (& were so spoilt with all your super gifts!), in spite of your sadness at your beloved brother's absence. It's beautiful the way you continue to honour his memory. I do hope your Mother's ailing health is improving?

Enjoy the countdown to the year's end and wishing you and your family everything of the very best for 2011!!!

Big hug,

Des.

Jeanette zei

Wat een verwennerij, zeker verdiend. Inderdaad wat Anja zegt, je reageert altijd, hoe doe je dat toch, naast je drukke werkzaamheden in je winkel/webshop.

Goede jaarwisseling,
Jeanette

Anoniem zei

Wat ben je weer lekker verwend met al dat mooi`s.

Een dierbare verliezen,het gemis blijft altijd,maar terug denken aan de fijne momenten dat is zo geweldig en dat gaat met een lach en een traan en je weet...ooit....is iedereen weer samen.

Werk je eigenlijk deze week wel,want wilde nog langs komen,maar Bart dacht dat je een weekje vrij was,ik hoor het wel,liefs en knuffel,Joke.

flowing moments zei

Ha, ha het klopt ik was je uit het oog verloren met al het veranderen op mijn blog, goed dat je het aangeeft ik heb je nu in mijn zijbalk staan :) Gezellig!!!

Groetjes Joke

Thuis bij Tjits zei

dank je voor je lieve reactie Ria.. zal voor jou morgen ook weer een dag met een speciale herinnering zijn..

wat ben jij lekker verwend!! geniet ervan heb je wel verdiend!

fijne jaarwisseling en een gezond en inspirerend 2011!!

lieve groet van Tjitske

Muisje zei

Wat een leuke dingen heb je gekregen.
Geniet ervan.
Sterkte morgen, we denken aan je.
Net wat je zegt, altijd dubbel deze week.
Er komen altijd zoveel herinneringen boven.
fijne jaarwisseling alvast.

Liefs Herma

Stina zei

Wat een bofferd ben jij met zoveel moois wat jij heb gekregen.

En een hele goede jaarwisseling hoor Ria.
De herinneringen die blijven hé.

Liefs Stina

Alle mooie dingen zei

ohhh die tijdschriften... wat heerlijk die zou ik ook nog wel een keer willen inkijken heb al eens gekeken of ik die hier ook kon krijgen maar helaas nog niet gevonden.
voor jou en je dierbare een prachtig 2011
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

La Maison zei

Wat ben je verwent Ria, zo lief allemaal. Maar jij bent ook heel lief voor iedereen, dus zo je doet, zo je ontmoet. Toch??
En ja aan het eind van een jaar komen de verdrietige dingen boven drijven, dat is het leven.
toch wens ik je een gezellige jaarwisseling en een mooie start van het nieuwe jaar samen met je lief.

Liefs
Hermine

Dutch Apple zei

Lieve Ria, wat ben je weer heeeeerlijk verwend meid! Maar dat verdien je, je bent gewoon lief!
Ik moet jou bedanken voor de lieve reacties op mijn blogje! Telkens weer :-)
J bent een machtig mooi mens....

Ook wil ik je sterkte wensen op de 29ste, dat je je broer op een mooie manier mag herdenken op deze dag. Met een lach en een traan...

Lieve en warme groetjes!
En speciaal voor jou....
Een dikke knuffel van mij... Esmee ;-)....

Fleur zei

Fijne post Ria.
Tijd van terug kijken en vooruit kijken is het. Voor jou morgen nog eens extra.
Knuffel
Fleur

theeleuten zei

Wow wat een verwennerij, super joh al die tijdschriften!!!

En ik herken het dat overdenken, heb ik er een goed jaar van gemaakt?
Maar we krijgen weer een nieuwe kans in eht nieuwe jaar...
Fijne jaarwisselinge enne bedankt voor je reacties op mijn blog.....liefs Evelien

Ingrid zei

Hey Ria wat een mooie hebbedingen allemaal en die heb je dubbel en dik verdient hoor!!!!geniet van een mooi eindejaar samen....liefs...

desde my ventana zei

Wonderful Ria,you have a very good friends in bloggland,
Hugs
Cecilia

Karin zei

Je bent heerlijk verwend Ria geniet ervan. Je hebt in ieder geval genoeg leesvoer voor de komende dagen, of toch meer plaatjes kijken ;)
Morgen zal een lastige dag voor je zijn, maar ik hoop dat je vooral terug kunt kijken op de mooie herinneringen die je aan hem hebt X

Josephine zei

Nou nou nou.....super allemaal, wat een verwennerijen. Heerlijk al die mooie woonbladen, dat worden weer heerlijke uurtjes op de bank en bladeren maar, genieten dus.

Lieverd sterkte morgen altijd weer zo moeilijk maar gelukkig zijn er veel mooie herinneringen.

Lieve Ria, wens je samen met Hemmes een onvergtelijke jaarwisseling toe, en al het goede voor 2011.

Liefs Josephine

flowersandhome zei

En maar scrollen, en maar scrollen, want zooooveel reacties en ik wil er toch ook nog bij! ;-) Kwam onderweg de lievigste liefste konijntjes tegen!!!! In de allermooiste koppen en potjes... toch niet opgegeten hé ;-) Zoooo lief!!! En de mooiste zomerbloemen.... aaah... zomer... wat verlang ik daar naar...
Maar nu, BOFKONT!!! Al die leuke woonmagazines die je hier gewoon niet vindt!!!! Reuze!!! GENIET ervan!!!
Bye,
Marian

Kathy @ Sweet Up-North Mornings... zei

Merry Christmas and a blessed New Year Ria...
Charming gifts for you ...bloggers are an amazing people.
Thank You for your sweet e-mail.
Remebering your brother also...good memories.
Thankful that your life with him was wonderful.

Love to you and Rein this New Year...
may your days be Merry and Bright.
xoxo~Kathy @
Sweet Up-North Mornings...

Catherine zei

Sending you warm hugs sweet Ria!
xo Catherine

Unknown zei

Awesome! I got a bunch of Blogger friend Christmas cards too, what a surprise! XX!

Jacqueline zei

What beautiful gifts from such lovely friends. What fun that you would take the time to share them all. I would be immersed in the fabulous magazines. I think I am addicted to magazines!

So sorry about your brother, that is so young to be gone. I know, when the date comes around the feelings are always so tender. May your memories be sweet, sweet thing!

Fågel Blå zei

Hello Ria!
Ohh so many lovely magazine you got!!!!
And whart a lovely gifts!
Have a nice day!'
Kathrine

by kuzz zei

Wat ben je weer verwend, heerlijk hoor, geniet er van!
Ik wens jullie een gelukkig en gezond 2011!
lieve groet, Erna

Gerreke zei

Hoi Ria,
Ben je lekker aan het genieten van je vrije dagen?!

Sem Nome zei

Ria, I love your post!! We are on our way to my husband´s hometown. I am writing from a hotel. Get in touch as soon as we get there! I love U!! Bela

Kellie Collis zei

Lovely! Glad to hear about the presents you have received! Enjoy the rest of the year, Kellie xx

Margot zei

Wat een internationale tafel zeg...zo kom je nog eens ergens...
Ik vind het bloggen ook errug leuk...je kunt er veel emoties op kwijt, en delen...
Ups en downs...
Ik hoop dat je morgen een rustig dagje hebt, waarin je over de mooie dingen na kunt denken...Dikke knuffel, en jij ook erg bedankt voor je altijd lieve reacties...
Margot

Pauline zei

Het blijkt nu wel weer dat vriendschap je niet alleen blij maakt maar ook zo bijzonder is. Wat ben je verwend.
Veel sterkte vandaag.
Liefs, Pauline

marion anderson zei

je krijgt wat je verdient, zeggen ze wel eens, je hebt het verdient , geniet er maar lekker van, mooi toch dat bloggen ? knufje voor je moeder enne neem er zelf ook maar een , liefs marion

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ria, thank you so much for your lovely comment! I like it so much with all the stars!
Wish you a happy new year too!
Kisses,
Yvonne

Stina zei

Lovely pictures.
A big hug to you my friend who always are so kind.:-) Stina

Sarah Tognetti zei

Best wishes you happy holidays sweet Ria! :)

A kiss,
Sarah

~*~ saskia ~*~ zei

Wat heb je een mooie 'handtekening', zo met al die sterren!!
Een heel gezellige avond. xxxxx

ByIngeborg zei

Hoi Ria,

Jeeminee zeg..... wat heb jij een reakties steeds op je blog. Pfff, heb je tijd om dat allemaal te lezen ? Knap hoor ! Maar ja, het ziet er ook supergezellig bij je uit allemaal.
Ik tik nu een berichtje aan je en hiernaast mijn reaktie zie ik allemaal prachtige voorjaarsbloemen in rose..... hmmmmm. Ik ruik ze bijna joh. Ook wel weer zin in het voorjaar hoor. Dank altijd weer voor je lieve en leuke reacties op mn blog ! Erg lief van je !
Groetjes en alvast fijne jaarwisseling !
Ingeborg

faire un songe zei

Dank je wel voor de lieve woorden
Ik wens jouw en Rein een fantastisch Nieuwjaar...Dat wensen groot of klein maar uit mogen komen..
Lieve groetjes Hetty

Anne Lorys zei

Of course you're spoiled Ria, you deserve it!!!!

Happy New Year, my friend!
XOXO,
Anne

lavendel mio zei

Dear Ria
Thank you for all the nice comments on my blogg:)
So many great magazines you've got, you've had much nice to read this Christmas:)

I

W
I
S
H

Y
O
U

A

H
A
P
P
Y

N
E
W

Y
E
A
R

A big hug to you my friend, Hanne

Tammy at The Drill Hall Emporium zei

You received such lovely gifts, Ria. I still owe you a magazine too, I will post to you... Have the happiest of New Years!

Wildflowerhouse zei

All the best wishes to you Ria in the New Year. I so enjoy your blog. May we all have a creative 2011 full of wonderful things. Hugs, Sharon

G-STYLE zei

Wat een verwennerij Ria ! Maar je verdient het hoor , echt waar ........

Dat zijn nou ook de leuke dingen in het leven he en die nare herinneringen horen er helaas ook bij .
Jammer dat je je broer niet langer in jullie midden mocht houden .......

Nou ik hoop dat met je mams alles goed gaat ........

Ik wil je in elk geval een hele gezellige oud en nieuw wensen en voor het nieuwe jaar heel veel goede dingen !
lieve groet van Gea

Gewoon Greet zei

Lieve Ria, ik hoop dat je de dag van gisteren
doorgekomen bent....het blijven toch heftige
dagen telkens weer...
We hebben ons kaarsje gisteren voor jullie en
je broer laten branden...

heel veel liefs

Home and Lifestyle zei

Lieve Ria, bedankt voor je warme woorden...en ik ben blij dat je me een beetje in de gaten houdt en mist hoor hi hi...! Wat ben je vreselijk verwend Ria, maar wie hartelijkheid geeft krijgt hartelijkheid terug!

Ik zie dat je al 500 volgers hebt...een waanzinnig aantal, maar je investeert er ook zoveel in!

Ik wens jou en je lieve man een hele fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2011 toe, we gaan heerlijk verder met bloggen en wie weet komt het er eens van om je in Maarssen te bezoeken!! Geniet lekker vandaag van je dagje uit...!!!!!

Heel veel liefs, Ingrid

Annelies zei

Lieve Ria wat ben je ongelooflijk verwend meis!
het is je van harte gegund!! Jij steekt altijd zo veel energie en liefde in de mensen om je heen! Je bent echt een lief, betrokken en hartelijk mens!
Ik wens jou en je man dan ook een hele gezellige jaarwisseling en alle goeds en moois wat er maar te wensen is voor het nieuwe jaar!
liefs, Annelies

Monica zei

Oh my, Ria! What amazing treats!!!!!
Thanks for your kindness, sweet words and always bubbly attitude... it's such a pleasure to hear from you!
Big, big hugs,
Monica xo
P.S I'm making your pink heart, will tell you when it's ready to be shipped :)

puur wit zei

hallo

puur wit zei

haalo ik ga je volgen wat een mooi blog en leuk de webwinkel
ik wens je een jaar vol gezondheid en geluk hebben we allemaal nodig
fijne jaarwisseling
gr sandra

Yvonne zei

ZZZZo dat was even scrollen, zoveel berichtjes al.

Nou van mij dus ook de beste wensen!!!!!


Gaat lukken in 2011...
Gr yvonne

Unknown zei

Wat n lieve kado's, zeg, jij krijgt je dagen wel om met al die tijdschriften!
En ja, nu op naar 2011, en maar hopen dat ddit een supergoed jaar word voor iedereen!
De beste wensen van,
Nicole

Carre zei

Warmest thoughts and best wishes
for a wonderful holiday and a Very Happy New Year 2011:)Warm hugs from Karolina

Barb zei

Hi Ria,
Wonderful post about wonderful friends!
I want to wish you and your family the very best in the New Year!
Barb

Fleurette zei

Hello my dearest Ria, I wish you good health, happiness and love in the new year 2011:)))
Big, big ,big hugs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
With love Fleurette

Castles Crowns and Cottages zei

Hallo dierbare vriendin! Ik ben gewoon een bezoek aan uw blog en ik ben betoverd met uw wereld. Geluikkig nieuw jaar!!! Anita

Drömmen om Villa Grönskog zei

Wish you a Happy New Year.
All the best.
Hugs Anette

Gizzy zei

Nog de beste wensen. Wel leuke cadeaus en fijne spullen, het zijn echt helemaal tof. Ik heb ook enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl , vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven. Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?