maandag 6 december 2010

Er is er een jarig !!!.....11 jaar !!!......There is a birthday.....11 years !!

En dat is vandaag 6 december ons meisje Iris..........

And that is today 6 december our girl Iris........

 Kijk haar nou liggen in huisje weltevree........het is zo'n lieverd he !!.....

Look at her lie on our sofa..............she is so so sweetie !!....

Iris vind foto's maken helemaal geweldig !! en gaat er ook heerlijk voor liggen.......

Iris find it great to make pictures of her !!  and lying wonderfully.......relaxing.....


Of zitten....geen probleem voor haar.......

Or sitting......no problem for her.....

Hieperdepiep !! laat de kluifjes maar komen.........................heeeeeeeel veeeeeeel graag !!......

Hurray !! let the bones come........much please !!!.....

Emmmmm hij zakt nu wel een beetje hoor.......oei !!!.....

My hat is almost falling down....hurry !!!....


Oneeeeeehhhhhh !! help me dan .........please !!!......ik ben al een oude hond hoor.................zuchtttttttttttttttt...........

Will you please please help me !!...i am an old dog right now today...o my....


Dit is de laatste hoor echt !!! ik hou er mee op !! komen jullie feestje vieren ??.......eh...ik hou van kluifjes .......heel veel kluifjes...........fijne dag allemaal..........dikke lik van mij..........

This is the last picture really !! i am off now !! will you come and celebrate my party??.. .....i am in love with bones.......much much bones please......have a nice day .......big kiss from me......

102 opmerkingen:

Rozmeen zei

Gefeliciteerd!!! Wat een schatje!!

Liefs,
Rozmeen

Een sneller kloppend hart zei

Ohhh wat een lieverd! Van harte gefeliciteerd!

Veel groetjes, Veronique

Ingrid zei

Dikke knuffel voor de jarige schoonheid.......toffe post weer Ria.....liefs

Theemuts Rommelhoekje. zei

oooohhh al een dame op leeftijd !!
Gefeliciteerd en maak er een leuke dag vol met lekkere kluiven...
Liefs Romkje.

Carla zei

Lieve...lieve Iris...Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
Dat je maar goed verwent mag worden en héél veel kluifjes krijgt vandaag.

dikke verjaardags knuffel van Carla

Belle Brocante design zei

Van harte lieve Iris met je verjaardag! Enneh niet te veel kluifjes eten he ;) Er zijn al veel te veel arme veel te vette labjes!

Knuffels en aaitjes,
Annemiek

Geke zei

Gefeliciteerd Iris en dat je maar een heel oud wijvie mag worden.

Pink Princess zei

Gefeliceerd, wat een goedzak hihi. Pink krijg ik niet zover hoor :) Wil het wel proberen met de kerstmuts maar ik betwijfel of madammeke het toelaat. Ach een kat he...eigen willetje.

Dutch Apple zei

Gefeliciteeeeeeerd!
Wat een lieverd zeg, en die feestmuts hahaha..
Fijne dag!

Groetjes!

Jacqueline @ HOME zei

Oh Ria,
Iris is beautiful and, I think that she looks great in her party hat !! I wish her many happy returns of the day. XXXX

peet zei

Gefeliciteerd !!
Een dikke knuffel van mij !!!
Verwen haar maar lekker
Heb genoten van de foto`s !

Liefs peet

Unknown zei

Och wat een schat is het ook...dat ze dat hoedje zo op wil houden.. Van harte gefelicihondestaart!! En een kleine poot van Noa voor jullie doggies. Fijne dag!
Lieve groet,
Karin (en Noa)

Susan zei

Iris, van Harte Gefeliciteerd met je 11de verjaardag. Dat je maar heel veel kluifjes en knuffels mag krijgen vandaag!!

Gr. Susan.
p.s. Ria bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog. Mijn moeder is diabetisch en ze heeft een zware hipo (laag suikergehalte) gehad. Ze krijgen haar op dit moment niet goed ingeregeld met de insuline dus moet ze nog even in het ziekenhuis blijven. Ook is deze week bekend gemaakt dat ze niet meer zelfstandig mag blijven wonen omdat dat te gevaarlijk wordt voor haar en haar omgeving. Er komt nu dus heel veel werk op me af om dit allemaal te gaan regelen maar niets is te veel voor mijn moeder hoor. Over 3 weken wordt ze 87 jaar en dat is al heel wat...

Alle mooie dingen zei

gefeliciteerd... jammer dat ik vandaag niet bij je in de buurt ben.. anders had ik een kluifje voor iris meegenomen
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Ger zei

Wat 'n lobbes dat ze dat allemaal goed vindt....
ben maar blij Ria dat jou meisje een hond is, want dit krijg je meestal met 'n 11 jarige puberende meid niet voor elkaar.
Die zal zeggen........ mam,....dat stomme hoedje zet ik echt niet op........eeeeeeecht nie.......!!!

Dat jullie nog veel jaartjes plezier mogen beleven aan de honden!!!

Fijne dag en lieve groet.
Ger

Anna zei

gefeliciteerd met jullie schat!!!
onze hondjes willen echt geen hoedje op en willen ook liever niet gefotograveerd worden door al die paparazzi...hiihhii
een fijne dag en ik hoop dat je vandaag lekker veel kunt kluiven, Iris...
xxx

Anoniem zei

2 pootjes van ons om je van harte te feliciteren Iris, en natuurlijk een dikke lebber ... de kluifjes eten we lekker zelluf op! hahahaha

Tinka & Uska

Anoniem zei

Hihihi...een echt feestvarkentje!1

11 Jaar, dat is niet mis!

Gefeliciteerd!

Fijne week, groetjes Thea

Hannekie(Sisterly) zei

hoi iris
gefeliciteerd en een lik van Boy...wel wat jong voor haar maar ja moet kunnen toch...
gr hannie

by kuzz zei

Hierperdepiep Hoera! Gefeliciteerd!
Het staat je goed, die hoed.. haha! (tjsa dat heb je na sinterklaasfeest he..rijmen zit er nog in! Fijne dag en hopenlijk veel kluifjes!
liefs Erna

Emmy zei

11 jaar alweer deze lieverd van jullie, op naar de 12 en geef 'r maar een extra kluif heeft ze wel verdient vandaag. Groetjes Emmy

Margot zei

Een jarig fotomodel...Je zou niet zeggen dat hij al 11 is...
En stond er bij hem ook een cadeautje op de trap??? Geweldig verhaal van je, bedankt.
Maar bij jullie blijft het feest zo....Van harte...
Warme groetjes, Margot

Petra zei

Wat lekker aandoenlijk. Gefeliciflapstaart. Mijn schatje wordt morgen 48, misschien ook maar 's zo'n leuk hoedje voor 'm halen.

(ik had je nog een mailtje gestuurd, hoop dat ie aangekomen is, anders hoor ik het wel, groetjes )

Elisabeth zei

Hieperdepiep Hoera,gefeliciteerd .Maak er maar een fijne dag van met de jarige en het andere meisje natuurlijk
Liefs Elisabeth

Anoniem zei

Gefeliciteerd hoor met Iris, 11 is best al een hele leeftijd. Ik zou het hier niet klaar kerijgen om zo prachtige foto's te maken, dat hoedjes zou heel snel in snippertjes verdwijnen. Mooi dat ze dat allemaal maar ondergaat, ze voelt zich vast heel erg een feestbeest vandaag. Lekker van haar genieten Ria en mega verwennen,
xxx voor Iris van Sonja

marion anderson zei

gefeliciflapstaard met je verjaardag iris, en dat ouwe soppie koppie staat je heel wijs, lekker he? je hoeft er alleen maar te liggen enzo , voordeel als je een oude hond bent, geniet van je verjaardag , liefs en knufjes van Joyce, liefs marion

Catherine zei

Happy Birthday ~ 11 years old ~ how wonderful! I love the party hat ~ what is a party without a hat! :) I hope there were lots of doggy treats! xo Catherine

Happy Birthday ~ 11 jaar oud ~ hoe prachtig! Ik hou van de partij hoed ~ wat is een feest zonder een hoed! :) Ik hoop dat er veel doggy traktaties! xo Catherine

Sarah B zei

How adorable! Happy Birthday Iris! I hope you have had lots of doggy treats! x

Mayflower zei

Hoeraaaaa.....gefeliciteerd lieve Iris en wat zal je straks heerlijk verwend worden door je baasjes. Je bent er helemaal klaar voor met zo'n mooie feesthoed, al mag ie volgens mij nu wel af haha. Maar je staat als een echt model heel mooi op de foto.
Een dikke knuffel van Mea en een poot van Roxy.

Petra zei

Hieperdepiep hoeraaaaaa!! Lieve Iris, van harte gefeliciteerd met je verjaardag... al 11 jaar, dan ben je een echte Grande Dame.
Hele fijne dag gewenst, met veel kluifjes en ander lekkers (maar wel een beetje delen met Trevor hoor).
Ook fijne dag voor je vrouwtje en baasje.

Knuffel van Petra en poot van Tess.

Josephine zei

Gefeliciteerd Iris, hieper de piep HOERAAAAAAA!!!!! Wat een schat is het toch, hihihihi, dat mutsje, hihihi. Geniet van een heerlijke dag met je grote schat...

Liefs Josephine

Malin's Hus zei

ofcourse your in ;) all u have to do is commenmt and link ;) hugs from me

Castles Crowns and Cottages zei

Oh now this is way cute! THis is my favorite dog ever, Ria! HAPPY BIRTHDAY LITTLE GIRL!!!! Anita

André en Inka. zei

Iris lieverd,van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een knuffel/stevige poot van
Indy,Rex,Brammetje,Harry,Rexie en Tombol en van onze baasjes,xxx.

Desiree zei

Happy 11th Birthday, Iris. I hope you get your birthday wish for LOTS of bones.

Unknown zei

WHAHAHAHAHA PROOST!! ze lijkt wel dronken met heur hoedje zo scheef!;)

GEFELICITEERD lekker ding(hond;)) knuffelen doen we zaterdag!!!!

X

Sarah Tognetti zei

Haha, how sweet your dog ... to be filled with pampering! We also have a large dog "yellow"! It's called Buster and a golden retriever!

A big kiss
Sarah

Katja - Bag End zei

Gefeliciteerd to your grand old lady. She looks so cute :-)

Fijne dag!
Katja

Porva Inn - Greenvalley Estate zei

gefeliciteerd en een leuke dag toegewenst
groetjes Trudy

Sem Nome zei

Many many years for your both together!!! Ria, your dogs are lovely!!! I DO LOVE your writing in English!!!!!!!!!!!!!!! So much easier!!! Love!!! Bela

Anja zei

Ach wat lief, gefeliciteerd! Mijn hond krijg ik er nooit goed op of met geluk. Legt altijd de oren in de nek alsof ik hem wat aan wil doen. Genieten he die doggies!
Groetjes Anja.

hokje zei

Wat een heerlijke hond! Gefeliciteerd en dat je maar veel kluifjes mag krijgen...

Fijne dag,
Miranda

Home and Lifestyle zei

Mijn hartelijke felicitaties voor deze dame op leeftijd!!!

Lieve groet, Ingrid

Yn'e Steeg zei

He Ria van harte gefeliciteerd met je meisje.
Het blijven toch poepies he, die labradors.

Groetjes, Jantsje

Unknown zei

Happy Birthday to Iris! I love yellow labs, they are the best dogs! XX!

~*~ saskia ~*~ zei

Happy happy Birthday, Iris, tell your bosses they will be extra sweet to YOU, ok? Actually, I know they will.
g e f e l i c i t e e r d ! Een extra leuke maandag, Riaaaaaa. Het is gelukkig niet meer zo heel erg koud, he!
Toedeloeoeoeoeoeoe

Jolijn zei

Aaah, lief!... Echt een fotomodel, hi, hi! Gefeliciteerd, maak er een fijne dag van!

Groetjes,
Jolijn

Muisje zei

Van harte, en wat is het toch een schat he.
Ze krijgt van ons meisje ook nog een dikke knuffel.

Groeten Herma

Tierlantijn zei

Heyyy wat leuk!! Van harte met je lobbes!!

Groetjes, Ilona

Leslie zei

hahahhaa.. I love it. Happy Birthday Iris!!!!! Lots of doggie kisses her way!

Reginas Cottage zei

hi ria
happy birthday to iris!!
iris is a sweet dog.
have a nice time,
hugs from regina and kisses from jackless

Anoniem zei

Happy Birthday!!!
Cute dog!
Kisses.

Nicole Claudia zei

Ah, gefeliciteerd met die schattige lieverd!!!

Groetjes, Collie

koralee zei

Soooooo sweet...what a good pup to keep the hat on...Happy Birthday Sweet Iris! xoxoxoxoxo

Thanks for the smile today.

Caroline zei

Ha, ha, ha, die foto's !!! wat is het toch een heerlijk beest, hartelijk gefeliciteerd met Iris, dat ze maar veel echte kluiven mag krijgen, van mij krijgt ze een knuffel en een aai :-)

All Seasons zei

Een jarig Jetje. Van harte proficiat, Iris.
We zullen eens met z'n alle voor jouw zingen (of is dat al gebeurt..)
♫ Lang zal ze leven
♫ Lang zal ze leven
♫ Lang zal ze leven in de gloria
♫ in de gloria
♫ in de gloria
♫ HIEPERDEPIEP
♫ HOERA!!!

Niet te veel van de taart snoepen hè..
Liefs

Yvonne - Frl. Klein zei

How lovely, what a cute dog!!!!!
Have a wonderful evening
Yvonne

Daniëlle zei

Ohhh helemaal geweldig!!! Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid!!! Zo geduldig is Yvette nog niet hoor!! Mooie dag, liefs, Daniëlle en een lik van Yvette

Stina zei

Wat feestelijk ziet Iris eruit, hiep hiep hoera!!!!!

Gr Stina

katja-Mariska zei

Gefeliciteerd met Iris.
En wat een schatje dat ze dat allemaal maar toelaat.
Fijne avond met je jarige hond.
Liefs Katja

Weermaarssen zei

Hallo Lieve Iris
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent nu op de pensioengerechtigde leeftijd dus geniet er maar van. Als je geen zin hebt om te lopen of je kan moeilijk lopen, dan vraag je toch een rolmand ( dus geen rolstoel) en laat je lekker voortduwen door een van je baasjes.
Je heb er recht op hoor!! Tenslotte heb je je leven lang al overal lekker rondgesnuffeld.
Groetjes van Louis

Babette zei

Hoera gefeliciteerd!
Leuke foto's.

groetjes Babette

Pauline zei

De lieve schat.
Geef Iris maar een dikke verjaardagsknuffel van mij.
Leuke foto's ook !
Liefs, Pauline

Tanja zei

Gefeliciteerd met je meisje Ria, leuk de foto's met het feesthoedje, en inderdaad je hoort het haar ook echt denken.
Groetjes
Tanja

Stina zei

So cute.:-) Hug from me.
Stina

jolanda zei

Gefeliciteerd!!!!!! Heeft ze nou al te diep in het glaasje gekeken?? Die muts zo scheef op haar hoofd hihihi.
Maak er maar een gezellige dag van hoor, liefs jolanda

ditjes-datjes zei

Hoi Iris,

Gefeliciflapstaart,laat je maar lekker verwennen met veel grote kluiven.
Wat een leuke foto's weer,super!!
Pootje van Henk en Harry.

sylvia zei

hi
happy happy dag to a beautiful dog..
so nice picture,
have a good evning.
hug from sylvia in frozen norway

Reading Tea Leaves zei

Oh Ria these photos are so sweet! Iris is adorable in her birthday hat, especially with it jauntily over one eye and almost falling off - so cute!

Hope you all had a lovely birthday celebration.

Jeanne
x

Saskia zei

Gefeliciteerd met de lieverd. Ik hoop dat jullie nog wat jaren mogen genieten van haar.
Onze Faust is 15 jaar geworden en zag er net zo uit, ook zo lief.
Geniet maar lekker van haar.
Fijne avond.
Groetjes Saskia

Bonjade zei

Ho ho...het feest is toch nog niet over....?
Nee nu begint het pas...tot in de late uurtjes...
Van harte met deze lieve dame
Liefs

La Maison zei

Wat een dot, gefeliciflapstaart ;)

Lieve groet
Hermine

Madelief zei

Elf jaar en nog steeds zo'n schoonheid! Gefeliciteerd Ria!!

Lieve groet, Madelief

lia zei

Muts af, en kom op met die kluiven......

gefeliciteerd hoor
lieve groet Lia

Simple Home zei

Happy Birthday to your sweet Iris :-)
Have a wonderful week Ria.
Blessings,
Marcia

jade zei

Ooooooooooh, how sweet........HAPPY BIRTHDAY to Iris and 1000 kisses to her!!!! She looks soooooooo lovely and she´s a winter child, like me ;))!!!! Thank you so much for your lovely whises to my birthday and have a wonderful time, with your sweet dogs.........a lot of kisses also from Sheila ;)),

Hugs Jade

Antonia zei

Iris ligt waarschijnlijk al heerlijk na te genieten in haar mandje. Hartelijk gefeliciteerd Ria! Groetjes Anja

Bij Guusje Thuis zei

Oh Iris, ik kan nog wat van jouw fotogenieke kwaliteiten leren hoor ... maar kom je natuurlijk vooral even feliciteren! Hoop dat je mand vol kluifjes en koekjes ligt.

Een dikke poot van Guusje ...

G-STYLE zei

Hahaha, geweldige foto's weer , die arme hond vind foto's maken leuk maar zo'n hoedje op weet ik zo net nog niet hoor........

In elk geval van harte met haar verjaardag en dat ze nog maar vele jaren in goede gezondheid in huisje weltevree mag doorbrengen bij jullie!

Liefs Gea

Michaja zei

Joyeux anniversaire Iris! Dat je maar lekker veel botjes hebt gekregen.
Liefs Michaja
p.s. Ik hoop voor jou ook lieve Ria dat het zaterdag mooi weer is!!

Marieke Reintjes zei

Jeetje, eer dat ik iets kan schrijven, wat leuk al die felicitaties zeg...Nou ook van mij, van harte met de grote schat Iris, ze staat er mooi op..en ziet er blij en weltevree uit!!!
Fijne avond, groetjes Marieke

Huis, Tuin en Quilt zei

Van harte met Iris, wat is ze al oud zeg, wat heerlijk dat jullie zo lang van haar mogen genieten! En ze ziet er zo uit als een echte goedzakkie, wat een lieverd!!!

Gezellige week, Susan.

Unknown zei

VAn harte gefeliciteerd Iris, hopelijk had je n fijne dag!(En veel kluifjes)
Groetjes,
Nicole

Inge zei

Van harte meid!!!
De pretmuts staat je goed!!

En zeg even tegen vrouwtje dat ze even mn laatste post MOET lezen!!!

Dikke knuf van mij!!!
Liefs Inge...

Jeanette zei

Gefeliciteerd met jullie 4-voeter en wat staat dat feest-hoedje lekker eigenwijs:-)

Knuffel Jeanette

Pierelantijntjes zei

Van harte gefeliciteerd hoor. Wat moet ik weer lachen om de foto's Ria.
Fijne week,
liefs Ester

Sarah @ Modern Country Style zei

Your lovely dog is GOOOORGEOUS! Such a sweetie, especially in the birthday hat. Please give an ENOOOORMOUS bone from me!!

Tuur zei

oooh wat een schat is het ook!
van harte gefeliciflapsteerd en nog heel veel jaren!!
En de roze kan je bestellen hoor, no problemo.
enige dat je me een kleurnr geeft....
dan doe ik "n tikkeltje roze hier en tikkeltje roze daar" :)

Karin zei

HIEPERDEPIEP HOERA!!!!! Gelukkig ik ben nog net op tijd Pfffff. ;)

alma zei

Proficiat Iris! Je hebt een mooie feesthoed op gekregen!

Heb je een leuke dag gehad?

Groetjes aan je baasjes!

Alma

I Love Pretty Little Things zei

Aaaaaahhhhhh...Iris! Happy, Happy Birthday! She looks like such a happy birthday girl, even with her hat falling off. I hope her day was Wonderful! If Junie could, she would send many bones to her Blog Dog Friend.
Hugs, kisses and scratches behind the ears for Iris from Junie and I!!!

P.S.Ria, you are doing great with you English. :)

Rosie zei

Happy Birthday sweet girl...
I know you are STILL celebrating because your hat is so VERY cute...kisses for you and your mom...love Rosie

Ann zei

So adorable...

Happy Birthday:)

Fluitenkruid zei

He ja een gezellig hondenfeestje, van harte met iris!

ByIngeborg zei

Hoi Ria,
Wat leuk dat je volger bent geworden bij me. Jouw blog is ook leuk zeg en allemaal hondevrienden en konijnen zie ik. Wat een schatten allemaal! Die foto van jouw honden in de auto. Net of gaan ze trouwen.... te leuk.
Zijn die konijntjes ook van jou? Ik zie al: jullie zijn net zo gek op dieren als wij.
Leuk hoor. have a GREAT day ! Ingeborg

theeleuten zei

Ach die lieverd, 11 jaar gefeliciteerd hoor!!

Dikke knuffel voor jou...Evelien

Juud zei

Nog van Harte gefeliciteerd iris!!!! leuke foto's van jou zeg!!!! hahahahaha.. ik hoop dat je een heleboel kluifjes hebt gekregeñ!

Huys 50 zei

Heeee IRIS,!!!!

Nog gefeliciteerd meid !!!!!
Leuk hoedje !!!

Groetjes van RAKKER ( hondje van Dicky Marie 14 jaar oud)

kijk even op Dicky Marie haar BLOG kun je zien hoe lief ik ben !!!

Groetjes van RAKKER en

Dicky Marie


De Lorelei Brocante.

I Love Pretty Little Things zei

Oh Ria, I am so sorry to hear about your Mom. You, your husband and your Precious Mom are in my thoughts and prayers today. If you have a minute, please let me know how she is doing later today.

Many, Many Prayers & Much Love,
Joyce

hokje zei

Ria, ik las net je berichtje wat je hebt achtergelaten op mijn blog (nav de 10 gedachten) Ik kan mij voorstellen dat je nu inderdaad maar één ding bezig houdt. Ik wil je hierbij veel sterkte toewensen!

Liefs Miranda

All Seasons zei

Dat zou idd een heel leuk idee voor jullie winkel zijn. Maar vooral deze krans daar gaan zoveel tijd in zitten. Kerstkransen heb ik vorige jaar ook aan een winkel geleverd. helaas is de bloemenveiling in Bemmel weg en moet ik een eind rijden eer ik m'n spullen in huis heb. Kan het ook bij tuincentra halen, maar dan moet ik zoveel voor de kransen gaan vragen, dat is niet leuk mee.
(ps volgens mij ben ik nr 100 die hier een berichtje achter laat..)
Fijne dag vandaag, ik ga zo naar Oosterhout, naar Dèjá-vu's Kersthuis. Morgen zal ik hier foto's van plaatsen op m'n blog.
Liefs ☼

Anoniem zei

Ohh alsnog gefeliciteerd en geef haar een dikke kus van mij,kom het eerdaags zelf ook nog doen,geweldig dat hoedje,wat een moppie!lieve groet Joke.