woensdag 15 december 2010

Kerst Engelen......Christmas Angels.....

Ik wil jullie vandaag nog een hoekje laten zien van onze kerst huis......

I will show you today just an other corner in our christmas home.....

En wel de engelen tafel......

And that is the angel table.......

Ik vind dit zelf een mooi geheel geworden........ben benieuwd wat jullie ervan vinden...??

I really like this table.......and i am curious if you also like it ???



Wij verkopen deze engelen in de Webwinkel.....

We sell this angels in our  Webshop  and we send worldwide !!


Mooi he ??

Beautiful isn't it ??


En met een mooie vaas witte kerst bloemen erbij vind ik het helemaal af .......

And with a vase of white christmas flowers it is completely finished.......



 Een heerlijk rustig sfeertje in huis daar hou ik van in deze drukke tijd.................

A quiet atmosphere in the house i like in these busy times...



Vleugeltje aan elke kant....

One wing on each side .............


En nog een op de deur............en klaar weer wat af.......er komt nog meer hoor........!

And a big one on the door.....and finished a bit off......there is more to come in my next post !...



Hoe het met mijn moeder gaat ??......het gaat redelijk het lijkt erop dat ze ietsje vooruit gaat.....ze is nog erg erg moe......en eet nog zeer slecht........we kunnen nog niet zeggen wat voor kant het op gaat.....ze lijkt iets op te knappen.......zit af en toe in de stoel maar merendeel van de dag ligt ze op bed en slaapt ze........ook is ze erg in de war......kortom zorgen nog steeds !!!

How my mother is ???......it is reansonable  it seems they are slightly ahead...she is stil verry verry tired......and eat a very poor.....whe can not say what way it goes.......she looks like something to restore......sit in the chair ocassionally,but most of the day she lies in bed and she sleeps......also she is very confused words......so still care and worried !!!

Allemaal heer erg bedankt voor jullie lieve berichtjes en steun !! het helpt me echt.....

Thanks for all your lovely words and comments it's really helps me a lot ......

Fijne dag liefs van mij.....

Nice day love you ...... 




94 opmerkingen:

Karin zei

Je kunt nooit genoeg engeltjes hebben naar mijn idee, ze zorgen voor licht, brengen een glimlach op je gezicht en geven je rust. Ik wens jou en je moeder heel veel engeltjes toe de komende tijd X

Desiree zei

Your angels are exquisite, Ria! So, so delicate and beautiful and what a stunning display they make in your home with your lovely flowers. Peaceful, indeed!

It's heartening to know that your Mother is able to sit up occasionally - that's at least some progress. If she needs to sleep, that's good for her, too. Continuing to send loving thoughts for her recovery.

Take care! xo

Yn'e Steeg zei

Goedemorgen Ria,

De engeltjes herken ik, ze zijn zo lief en natuurlijk ook zo mooi!
Fijn dat het ietsje beter gaat met je moeder.

Groetjes, Jantsje

Mayflower zei

Ohhh.....wat zijn ze leuk die engeltjes in een groepje bij elkaar Ria. Je heb er een sfeervol hoekje van gemaakt met de mooie guirlander, pumpkins en vaas met prachtige bloemen.
En die vleugeltjes die zijn ook zo leuk om zomaar ergens op te hangen. Een gezellig kerthuis.
Een klein lichtpuntje lieve meis dat het iets beter gaat met je moeder, ik hoop voor je dat dit zich voortzet.
Lieve groet, Mea

katja-Mariska zei

Hoi Ria,
Mooi hoor al je engeltjes en de vleugels vind ik ook erg mooi,heb er zelf ook één aan de spiegel hangen.
Ik hoop dat het toch dat het beter zal gaan met je moeder en dat ze weer een beetje gaat eten.
Hele fijne dag en sterkte.
Liefs Katja

Carla zei

Mooi de tafel met de engelen....rust....en dat is mooi!!

Fijn te lezen dat je moeder (voorzichtig) vooruit gaat....elke stap is er één...toch!!

fijne dag meis...liefs Carla.

FEDERICA zei

Good morning Ria!
Here I am again! :)
I'm sorry for my absence lately!
How are you sweetie?
Federica
xoxo

Home and Lifestyle zei

Wat een gezellig sfeertje in je huis Ria! En sterkte met je moeder, ik hoop dat het herstel zich beetje bij beetje voortzet zodat jullie zorgen ook wat af kunnen nemen!

Lieve groetjes, Ingrid

Thelma Louise zei

So nice .:-) I like it all.:-) could have it in my house.:-)

Have a nice day.:-)

Hug

Bonjade zei

Heerlijk (voorzichtig....) nieuws.......
Hopelijk zet de stijgende lijn voorzichtig door.
Enne tja je huis......engelen schoon, sprookjes achtig.....net een sprookje zo mooi.
Wat is het heerlijk terugtrekken bij je.....
Heerlijk in deze hectische tijd.
Veel liefs en knuf

Corine(THUIS) zei

Mooi subtiel, die engelen met de grijsgroene eucalyptusbladeren.. een kaarsje erbij aan voor je moeder, dat geeft rust..
Groeten, Corine(THUIS)

Bizzy @ home zei

Leuk engelenhoekje. Sterkte met je moeder. Je weet het nooit hè, als ze zo kwetsbaar zijn. Pas ook een beetje op jezelf, dat wil je nog wel eens vergeten als je zo'n zorgen om een ander hebt.
Liefs, Renny

THE BLACK BARN zei

WAT ZIJN JOUW GLAZEN ENGELEN MOOI ZEG!!
ECHT HEEL MOOI!!

JE HEB EEN HELE MOOI SFEER IN HUIS.

STERKTE MET JE MOEDER EN IK HOOP DAT ZE VEDER OPKNAPT.

LIEVE GROET,
MIRANDA

Servies en Brocante zei

Mooi hoor ria! Veel sterkte met je moeder, lijkt me heel erg moeilijk..ik brand een kaarsje voor jullie vanavond!
X

grada zei

Hoi Ria

Wat een gezellige engelen tafel zeg
Met kerst kun je toch zoveel dingen bedenken dat je soms echt keuzes moet maken anders staat het hele huis vol
Ik wens je veel sterkte met je moeder en hoop dat het weer wat beter mag gaan

Liefs Grada

Tammy at The Drill Hall Emporium zei

J'adore your "angel table"...so many of them, keeping a silent vigil. Absolutely wonderful. I put some Christmas fairy lights up today, ready for Christmas, I will send a photo maybe. But not nearly as beautiful as your table with the flowers and the wings. I am still thinking of you and your mother, that she may regain some strength. Take care...

Anoniem zei

Oooh, die glazen engeltjes zijn echt prachtig!
Heb je d'r al eentje bij je moeders bed gezet? Doen hoor!
Veel sterkte met alles en een dikke knuf terug!
liefs Sas

Jolanda zei

Lief he die engeltjes, ik heb er een aantal gehad toen ik het ziekenhuis lag, binnenkort vliegen ze bij me voorbij....heel veel sterkte met en voor je moeder, ga er maar lekker veel heen, samen zijn is het belangrijkste nu, lieve groet

toves sammensurium zei

You´re angels are beautiful Ria,and the flowers too! But most of all I hope an angel is looking over your mother and you!!!!!!!!!!
Take care!!!
hugs,Tove:))

Gerreke zei

Oh Ria dat vind ik echt prachtig! Die kerstengeltjes zijn helemaal top!

Wat lijkt me dat geweldig om zulke spullen in te kopen! Ben je nou niet geneigd al die mooie dingen te willen houden?

Con encanto - Ana zei

Hi Ria,

thanks very much for your recommendations to care my "Bromelia".

Your angels and your wings are beautiful.

You are a lovely person and your mother must be also. She will be proud of you.

I wish you the best these days!!

Love, Ana


It´s fantastic your English translation because sometimes google translator is horrible.

Draffin Bears zei

Dear Ria,

I love your Angel table and love all the decorations around your place.
Happy Wednesday

Hugs
Carolyn

Muisje zei

Wat een lief hoekje heb je gemaakt.
Heerlijk he die kerstsfeer.
Hopelijk knapt je moeder weer op.
Dochterlief heeft hier griep, en morgen mocht ze nog wel een dagje komen kijken op school.
Zelf ook elke beroert, dus heb me vanochtend maar ziek gemeld.

Groeten Herma

Rozet zei

Hallo Ria,

Bedankt voor je berichtje in mijn nieuwe weblog. Leuk dat je me wilt volgen! Ik heb me inmiddels ook bij jou aangemeld. Je zal nu wel een drukke tijd hebben met de bloemenzaak en dan ook nog zorgen om je moeder erbij las ik.
Veel sterkte in ieder geval.
Je hoekje met engeltjes is erg mooi, rustige kleuren. Nu nog even bij de webwinkel kijken!

Fijne dag,
groetjes, Jolanda

Anja zei

Hoi Ria,
Erg mooi al die engeltjes bij elkaar. Het grijze bellenkransje aan de vaas is ook leuk. Heel sfeervol zo samen. Hoop dat jullie met je moeder weer de goede kant opgaan, sterkte.
Lieve groet Anja.

Helen zei

It`s very nice and the angels are beautiful. I haven`t yet decorated for Christmas.
I hope your Mum will be fine.

Anoniem zei

Hier in huis heerst ook een overvloed aan engeltjes, sommige blijven het hele jaar door, andere 'verschijnen' alleen met kerst.
Jouw engelentafel is prachtig Ria, hier komen er met de feestdagen ook altijd verse bloemen bij, het geeft zo een feestelijk tintje!
Er brand hier een kaarsje, ook voor jouw moeder, er wordt aan jullie gedacht hoor,
lieve groet, Sonja

lia zei

Leuk die engeltjes in een groepje.
Sterkte met je moeder....hoop dat ze snel opknapt.

liefs Lia

Huys 50 zei

Ohhh Engeltjs...

Wat een versiering bij jou thuis, helemaal op&top KERST !!!

De vleugeltjes vind ik wel heel schattig en ook lekker gemakkelijk neer te hangen en gelijk de juiste sfeer.

Prachtig !!!!

groetjes

Dicky Marie

DE LORELEI BROCANTE

Villa König zei

Hi my friend, I hope that everything will be better soon, that your mom is feeling better with each day!

Your angel table looks so special and wonderful, also the angelwings which are hanging everywhere...Warm hugs Yvonne

Margot zei

Het ziet er super uit...en één engeltje zit hopelijk op de schouder van je moeder...
Knuffel, Margot

jolanda zei

Erg mooi Ria al die engeltjes... ik ben er ook gek op!
Wat fijn te horen dat het iets beter lijkt te gaan met je moeder. Och, och wat een zorgen kun je er toch om hebben hé? Ik hoop heel erg dat de vooruitgang van de conditie van je moeder doorzet.. ik denk aan jullie hoor!
veel liefs, jolanda

Alle mooie dingen zei

die engeltjes zijn geweldig.. ben ook zo blij dat ik ze bij je gekocht heb.
Ik hoop dat het echt beter gaat met je moeder veel sterkte!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Unknown zei

Sweet Ria, your house looks like heaven! The wings and angels are wonderful!!! I wish I could visit you and hold you tight, my lovely friend!!! My prayers go for your dear mom yet!! Bela

Claudia Leertouwer zei

Your mother must be an angel!

Pierelantijntjes zei

Wat is het gezellig bij je Ria. De engeltjes zijn prachtig neergezet zo, en de vleugeltjes vind ik trouwens ook heel erg leuk!
Het allerbeste met je moeder hoor.
Liefs Ester

André en Inka. zei

Hoi lieverds,wat een heerlijk kerstsfeertje hebben jullie gecreerd in huis.

Wat fijn om te lezen dat het wat beter met je moeder gaat.
Wij hopen dat het herstel zich voort zal zetten.

Denken jullie ook een beetje aan jullie zelf?

xxx

Theemuts Rommelhoekje. zei

Ik vind je engeltjes super!
Zelf geloof ik in beschermen-engeltjes .....

Liefs Romkje.

marion anderson zei

ik wens je alle engeltjes bij je moeder's bed, sterkte en je bent een sterke vrouw zeg, knufjes voor jullie beiden, liefs marion

Catherine zei

Those silver angels are beautiful Ria! So pretty! I am glad your mother is doing a little bit better and I hope she keeps getting stronger every day! Lots of love to you sweet friend! xo Catherine

Die zilveren engelen zijn mooi Ria! Zo mooi! Ik ben blij dat je moeder is een beetje beter doen en ik hoop dat ze wordt steeds sterker elke dag! Veel liefde voor jullie lieve vriend! xo Catherine

I Love Pretty Little Things zei

The angels, the flowers, the angels wings...everything looks so festive and beautiful! Gorgeous!!!

I am still praying for you, your mom and your entire family. I know that these days are hard, so just know that someone is praying for you from far away.

Love & Prayers,
Joyce

Rosarie zei

ERg mooi de engeltjes..ik ben zelf gelemaal dol op engeltjes, is toch altijd iets heel speciaals. De vleugels vind ik ook erg mooi!
Fijn dat het iets beter gaat met je moeder!

Groetjes van Ria

Unknown zei

en dat zegt tegen mij Less is more!!! WHAHAHAAHHA er komt nog meer zegt ze......boom??? Leuk man, klein boompje zo bij je pop en stoeltje...DOEN DOEN DOEN...leuk in een mand of zinken emmer...JAAAAAAAAAAAAAAAAAA helemaal leuk....lekker losgaan.....plaats genoeg!;)

X

Ger zei

........Engeltjes moeten rust uitstralen.......anders zijn het bengeltjes;-)

Het enige engeltje wat ik in huis heb is een poëzieplaatje op 'n heel oud kerstbal ornamentje.
Als je goed kijkt zie je het liggen bij mijn post van gisteren.

Hoop dat jullie alle drukte voor de feestdagen aankunnen en dat het met moeder de goede kant op mag blijven gaan.
Kan me voorstellen dat jullie zorgen om haar gezondheid groot is.

Liefs,
Ger

Hannekie(Sisterly) zei

wat een snoepies zeg die engeltjes. echt heel mooi zo...en ik zal een kaarsje branden voor je moeder hoor..alle kleine beetjes helpen toch
gr hannie

by kuzz zei

De sfeer zit er bij jullie al goed in Ria, mooi gedaan!
Ik hoop dat je moeder er weer snel bovenop komt, sterkte!
groetjes, Erna

Susan zei

PRACHTIG Ria!!

Nogmaals heel veel sterkte met je moeder en alle zorgen daar om heen!

Lieve groetjes van Susan.

Weermaarssen zei

Maar Ria, wat leuk al die engeltjes. Echt wel een feestelijk geheel, echt kerstsfeer. En Jij als grootste engel door het huis lopen zonder vleugels, want ik zie je vleugels overal hangen. Is dat niet koud zonder veren?
Ria je blijft een engel!!!!!

Ambiente-nostalgia zei

Ja leuk zijn die engeltjes hé. Ik heb ze ook in de winkel gehad, maar ze zijn alweer op.
Fijn dat het langzaam aan weer ietsjes beter gaat met je moeder.

Groetjes Dorine

homemadebysylvia zei

Beste Ria,
Fijn om te horen dat het iets beter gaat. Nu maar blijven bidden voor meer herstel.
Je foto's zijn weer erg mooi. En het is een prachtig hoekje geworden. De lichte kleuren spreken me erg aan.
Sterkte!!!!!
Liefs Sylvia

desde my ventana zei

Hi Ria,
Your angels are so sweet and beautifu!!!
I ever like to use it in my Chritsmas decoration,
Hugs and happy evening,
Cecilia

Rozmeen zei

Lieve Ria,

Mooie sfeer en die engeltjes zo lief! Vind de enelen vleugels ook zo een mooie sfeer geven.
Hopelijk gaat het snel beter met je moeder..

Veel liefs,
Rozmeen

Barb zei

I love the angels!!

Ingrid zei

Prachtig je engelhoekje in je winkel Ria,ik denk dat die succes heeft!ik wens je ook veel sterkte toe met de zorg van je moeder....veel liefs van mij...

Thuis bij Tjits zei

wat mooi je engelenkoor!!
en wat fijn dat het ietsje beter lijkt te gaan met je moeder!

lieve groet, Tjitske

Madelief zei

Gezellig al die kerstengeltjes op je kastje. Ook je bloemen vind ik erg mooi. Wat heerlijk om een eigen bloemenwinkel te hebben en iedere keer weer wat anders mee naar huis te nemen!

Een gezellige avond!

Lieve groet, Madelief

Stina zei

Love from me to you.:-) Stina

Unknown zei

Wat fijn Ria, dat het toch ietsje beter gaat met je moeder!
Prachtige engelen, en de guirlande en het bloemstuk vind ik ook prachtig!
Fijne avond!
Nicole

Carre zei

Hoi ria
Ik vind dat vleugeltje echt prachtige ook leuke voor de paspop:)Groetjes Karolina

Emmy zei

Hoi Hoi ik had deze post allang al gezien hoor, maar kan toch niet elke keer een reactie geven heb meer te doen hoor,haha ziet er leuk uit hoor geniet van je mooie kerststuk en je vleugeltjes zijn ook schattig, fijne avond hoor samen, Emmy

Bij Guusje Thuis zei

Je had ze al eens laten zien, maar zo bij elkaar zijn ze wel heel erg leuk. Heerlijk sfeertje zo!

Het Hoogerhuys zei

Hoi Ria,

Ik zie de vleugeltjes op vel blgs terug komen en ik vind ze fantastisch, ik dank dat ik ze ok maar ga bestellen, voor in de boom.
Het ziet er sfeervol uit bij je.

Veel sterkte met je moeder.

Groetjes, Sandra

Castles Crowns and Cottages zei

I am sooooo late Ria dearest! I am sick, but oh so happy to see those angels' wings!!!! MUCH LOVE TO YOU, Anita

Jeanette zei

Ik vind de engeltjes geweldig en ik wil je veel sterkte met je moeder wensen.

Lieve groet,
Jeanette

~*~ saskia ~*~ zei

Wat een schatjes zijn dat! Witte bloemen zijn ook mijn favoriet. Prachtig, prachtig, alles, zoals altijd. Een heel gezellige avond nog, kaarsjes aan!
Liefs van mij xxxxx

queenieshome zei

Schattig en ook weer heel deftig de engeltjes
Mooie fotos ook weer

Veel sterkte met je moeder

alma zei

Hoi Ria,

Mooi hoor met al die engelen! Mooi symbool voor de kerst!

Sterkte met je moeder maar wel fijn dat het iets beter met haar gaat. Kwetsbaar op die leeftijd!!

Lieve groeten
Alma

Thamar, zei

hoi Ria

Wat heb je het weer gezellig ik blijf steeds het zelfde zeggen maar het is gewoon zo
En ik verbaas mij elke keer weer hoeveel reacties jij altijd krijg gaaf hoor.

Ik ben blij te lezen dat het een klein klein beetje beter gaat met je moeder. gelukkig.

liefs Thamar

Catharina Maria zei

Lieve Ria , Lees eigenlijk nog een beetje wat je gisteren al mailde over je mam , naar dat het zo langzaam gaat hé ??
Je zou ze wel beter willen kijken lijkt mij .
Hier gaat het goed , wel hebben wij een enorme wind , schone zonnige hemel maar het is te koud om buiten te vertoeven dus doen wij maar spelletjes .
Las vandaag dat het in de Provence ook zo erg is , daar noemen ze het de Mistral .
Het kan van 3 tot 7 dagen duren hoorde wij hier op de camping van iemand die hier al 45 jaar komt .Heb daarnet even op internet gezocht en begrijp nu wat beter hoe zoiets ontstaat .
Dit is het weer vanuit Kip .
Heel veel liefs van ♥RINI♥

Saskia zei

Ze staan prachtig, ik heb ze ook staan, ben er nog steeds erg blij mee. Ze staan zo mooi.
Nog een keer bedankt.
De andere 3 die ik bestel had heb ik aan mijn schoondochter gegeven die vind ze ook prachtig.
Gelukkig dat het ietsje beter gaat met je moeder.
Groetjes Saskia

Unknown zei

Love those sweet little angels! XX!

Pauline zei

Wat een gezellige en sfeervolle hoekjes. Ook ik vind de engeltjes prachtig.
Ik hoop van harte dat de kleine stapjes vooruit met je moeder ook doorzetten.
Ik denk aan je.
Liefs, Pauline

Catherine zei

Hi Ria! i LOVE your little angels dear Ria! wish you good night! Catherine

Unknown zei

Dear Ria,

you have great decorated each corner. Specifically, the angel parade is delightful. It's even more sad that your mother is doing no better.

I think, you have a lot of questions and nobody can give you an answer...

Hugs

Tine

Inspiration i vitt zei

Hello my dear friend, what a wonderful collection of angels, very beautiful to look at long long time. I also like the angel wings and think it's so great to decorate with at Christmas. Hugs and kisses / Ingela

Unknown zei

SO beautiful !
Hope your Moms gets to feel better !
Thank you so much for saying hi !
Hugs
Frenchy

Janean zei

lovely wings.
lovely angels.
hugs to your mother.
hugs to you, ria.

Gloria zei

I love your beautiful table of silver angels! The perfect touch for Christmas decorating...:)

I hope you are having a peaceful night. Praying God will be with you.

XOXO
Love,
Gloria

Pearl zei

Fabulous!!!

Loveforpiemonte zei

HOIIII RIA,
Zie dat je nog steeds lekker actief bent hierzo. Vind het zo knap dat je daar altijd tijd voor vrijmaakt. En wat ziet het er allemaal weer goed uit.
Liefs en sterkte met je moeder
Madelon

Kom Achterom zei

Ha Ria
Schaam me diep hoor!! 2 posten gemist!! errug!!!
Ik ben op mijn Werk echt super druk!!
Ik heb intern een nieuwe baas gekregen en deze heeft schijnbaar te veel budget aan het eind van het jaar! niet erg hoor maar nu moet ik allerlei nieuw gereedschap kopen werkkleding etc. en dit moet naast mijn 2 werkdagen gebeuren! en aangezien ik daar alleen werk ben ik de hele week bezig! Af en toe even een uurtje bloggen maar ik mis wel heel veel
Aangezien ik niet van rust!!! hou hihihih heb ik mijn hele tent ook nog volgebouwd woehhahahah Nou meid hopelijk zet het herstel van je moeder door. Wat rot dat ze zo in de war is! lieverd zorg goed voor jezelf en Rein en vanaf nu kom ik wat vaker aanwapperen hoor!
knuffel
Yolanda

Josephine zei

Lieve Ria,

Wat naar toch allemaal dat het niet echt goed gaat met je moeder, ben wel blij te lezen dat het lijkt iets beter te gaan.

Je engelentafel vind ik helemaal FANTASTISCH, daar mag je trots op zijn, en je foto's zijn ook prachtig genomen, een heel rustgevend geheel zo bij elkaar.

Lieverd veel sterkte met alle bezorgdheid, en hoop dat het weer wat beter met je moeder zal gaan.

Veel sterkte voor jullie,
Liefs Josephine

Muggensteekjes zei

Hoi lieve Ria,
oooh wat vind ik je engeltjes mooi, heb er ook heel veel in huis. Als klein meisje mocht ik en mijn zus en broertje iets voor in de boom uitzoeken en ik koos een engeltje. Zij hangt nu nog steeds elk jaar in onze eigen boom en ben er heel zuinig op.Vind het heel gezellig in je kersthuis ook met de mooie witte bloemen.
Hoop ook dat het elke dag iets beter zal gaan met je moeder,denk aan je....
Liefs, Ingrid.

greet's foto's zei

lieve Ria,,hoop dat het snel iets beter gaat met je moeder,het is toch een hele zorg zo,
Je engelen hoekje is heel mooi,en geeft ook rust en sfeer,deze engeltjes ken ik niet,nooit gezien,maar mooi zijn ze.vooral met je bloemen erbij.
doe rustig aan deze dagen , liefs van oma Nijn

All Seasons zei

Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest zie ik. Tja dat krijg je in deze drukke tijd..
Wat lief die engeltjes op je kast, mooi geheel zo bij elkaar.
Fijn te horen dat het met je moeder de goede kant op gaat. Toch wel fijn zo nu met deze mooie dagen.
Ik wens je een heerlijke avond ☼
Liefs,
Patricia

@nne zei

veel liefs, @nne

Michaja zei

Ik weet zeker dat deze prachtige engeltjes jou en je moeder bij zullen staan in deze moeilijke periode. Fijn te horen dat het iets beter met haar gaat.
Een hele dikke knuffel
Michaja

Shirley zei

Your home looks beautiful and serene - you are making me jealous, LOL. Best wishes to you and your family.
Blessings,
Shirley

Juud zei

geweldig je engeltjes.. prachtig gewoon....
bestellen zit er even niet in.. maar ik kijk wel naar je mooie plaatjes ervan en geniet. Engeltjes blijven voor mij speciaal.
Ik hoop dat het iedere keer wat beter met je moeder zal gaan..zo rot he dat t zo langzaam gaat....
Ik hoop dat 2011 een goed jaar voor jou en je moeder zal worden en natuurlijk voor jouw hele familie!Veel liefs van Judith

Tara zei

Just beautiful Ria..To your mother I send happy,healing thoughts..Have a wonderful week..xx

Vintage Home zei

The wings of angels......so pretty!......Thinking of you and your mom!

Deb zei

Such beautiful Christmas decorations Ria...love the angels and the wings too! Wishing the best for your mom and your family! hugs...Deb

Sarah @ Modern Country Style zei

The atmosphere of these images is so calm and peaceful.

Have a wonderful weekend, Ria.

Sarahx

Zuly zei

Hola Ria!
Qué linda tu casa en Navidad! Realmente me gustaron mucho los ángeles.
Feliz Navidad y Año Nuevo que los pases bien junto a tu familia.
Con cariño desde Costa Rica,
Zuly Castillo
http://pedacitosdetela.blogspot.com/