donderdag 2 december 2010

Kijkje in de winkel.......Take a look in our store........

We hebben hard gewerkt....en zijn tot nu toe erg tevreden............gaan jullie even mee ??????.......

We worked hard and have so far been very happy here you go along with me ??


De mistletoe hangt..........er kan gezoend worden........

Hangs the misletoe............... we can kiss eachother.........



Dennenappels genoeg........

Pine apples enough.........


Hyacinten staan geduldig te wachten.......

Hyacints are patiently waiting.........

Kasten zijn gevuld..........

Cabinets are filled.......


.


Met allemaal mooie spulletjes.......

With all beautiful things..........

Ik denk dat er voor iedereen wel wat bij zit.......

I think that there's  for anyone some to buy...........



Oud en nieuw.........modern en klassiek........jong of oud..........iedereen vind wel wat leuks....!!

Old and new.......contemporary and classic......young or old. everyone can find something
fun.......... !!



Vinden jullie het gezellig of niet ???......

You find it fun or not ??.......


Jeanne d'Arc Living.......Bloomingville......Marienwaerdt........bloemen en planten....kerstbomen en kransen en stukjes........noem het maar op.......en het staat er.........

Jeanne d'Arc Living....Bloomingville....Marienwaerdt....flowers ans plants........Christmas wreaths and arrangements.....it all will be there.......


 Curious ???..............

Hello Girls from now on i will try to write in English too........please forgive me my language mistakes!!!!......i show you today pictures from our shop........and hope you will enjoy them......and if you are in the time to come and visit us on 11 december for a lovely and cozy day in our shop ..........with drinks and snacks.....hahahahahh!! you are all more than welcome.......on the enjoyable saterday before christmas......every blog lady get a gift to take home..........


Nieuwsgierig geworden ???

Kom gezellig een kijkje nemen............wij houden op 11 December vanaf 11 uur tot ???....een gezellige zaterdag voor jullie  .........en al onze klanten natuurlijk..........iedereen is welkom..............onder het genot van een hapje en drankje kunnen jullie al dit moois komen bewonderen...........en je krijgt nog wat leuks mee naar huis ook !!.......


It happened two weeks before christmas............zaterdag 11 december van 11.00 uur tot ...??? uur.




DE gezelligste zaterdag voor kerst !!!.......

Graag tot ziens.........

Raadhuisstraat 48

3603 AW Maarssen 

115 opmerkingen:

Anoniem zei

Beautiful decoration, i lake it!
Have a nice weekend.

Theemuts Rommelhoekje. zei

Oooh wat een mooie winkel !!
Daar kunnen jullie met recht trots op zijn .
En idd ik zie al heel veel moois...
Zal eens kijken hoeveel km wij van elkaar vandaan zitten.

Fijne dag ,liefs Romkje.

Nicole Claudia zei

Wat is het mooi ingericht! Ik zie zoveel moois... prachtige kussen, héél véél moois op de plankjes van de kasten...

Geniet ervan!

Groetjes, Collie

Jana zei

Hello,
my English isn`t very well too. I am like for every chance to improve my English and blogs are perfect. Your photos are always beautiful and your shop is very nice.
Jana

Ingrid zei

Wat een pracht weer allemaal Ria,spijtig dat ik zover woon anders had je me zeker een keertje bij je hoor!geniet zelf van al je mooie dingen ik heb het langs deze weg gedaan hoor!!veel liefs...

katja-Mariska zei

Het ziet er heel gezellig uit.
Je bent er helemaal klaar voor.
Ik wil wel even langs komen, dat wil ik al steeds , maar mijn dochter viert dan haar verjaardag.
Ik ga mijn best doen.
Liefs Katja

Bij Guusje Thuis zei

Heerlijk sfeertje in de winkel Ria, dat hebben jullie weer top gedaan!

Unknown zei

11 december zeg je??? OEEEE....*bladertdooragenda*............
en als we insneeuwen...kunnen we dan blijven slapen???;)

X

Margot zei

Denneappels hè, GEEN eikels...haha...
Het ziet er prachtig uit...
Maarssen...bij Utrecht????
Wij zijn dan onderweg, naar ergens in Nederland, galaweekend, bluhr..., maar weet niet meer waar. Wie weet...en anders: ik kan me niet voorstellen dat er mensen met lege handen de deur uitgaan....super allemaal!!!
Warme wintergroeten, Margot

Margot zei

Oja, bollen zijn hier 3 keer zo duur...wel groot... Ik zal ze vertroetelen hoor, lekker warm..
Margot

Josephine zei

Zooooo Ria, dat ziet er fantastisch uit allemaal, zou voor mij een erg gevaarlijke winkel zijn want.......zou alles wel willen, hihi. Mooi al die speciale feestelijke accesoires, en inderdaad voor ieder wat wils, SUPER!!! Jul;lie hebben meer dan je best gedaan.

Heerlijke dag lieverd,
Liefs Josephine

Kom Achterom zei

ooh lieverd dat lijkt me super leuk!! wat heb je het mooi gemaakt zeg!
Ik zit alleen met een landelijke presentatie over zorg en natuur! ik schijt nu al 10 kleuren ... want ik moet mijn praatje gaan houden!! oooh errug!! Maar wanneer we zo meer mensen met beperking in de groene wereld witte?? kunnen krijgen dan heb ik het er graag voor over
Lieve reactie weer van je zeg!
meid een heerlijk weekend
Yolanda

peet zei

Hey Ria
Wat een heerlijke kerstsfeer !!! Ik heb heerlijk even bij je rondgewinkeld !!
Ziet er top uit hoor !!!

Fijne dag !!
Liefs Peet

Catherine zei

You must have plenty of decorations in your home!lovely things in your shop i love the stars and angel wings! nice day Catherine

Rosarie zei

Wauw..wat een mooie dingen allemaal..heb inderdaad heeeeeel wat gezien wat op mijn verlanglijstje komt!
Schitterende winkel...je mag trots op jezelf zijn hoor!

GRoetjes Ria

by kuzz zei

Wauw Ria, jullie winkel ligt echt vol met mooie spullen! Dat wordt vast een hele gezellige zaterdag, jammer dat het voor ons zover weg is!!
Fijne dag, lieve groet Erna

Mayflower zei

Ohhh....ik ben dol op die prachtig ingerichte winkels rond de feestmaan en dit is ook smullen lieve Ria, wat een prachtige sfeervolle hoekjes. Ohhh.....als ik toch eens rijk was.....er verdwijnen dan heel wat van die mooie spulletjes die ik tijdens deze virtuele wandeling in mijn mandje.
Een fijne dag en bedankt voor deze rondleiding.
Lieve groet, Mea

Unknown zei

Sooo pretty pretty treasure you have in your shop, Ria!!! I wish I could visit you there!!! Love!! Bela.

Catherine zei

You always have the prettiest things in your shop Ria! I love those stars. They make me happy! Hope your December is starting off lovely! xo Catherine

U hebt altijd de mooiste dingen in uw winkel Ria! Ik hou van die sterren. Ze maken me blij! Hoop dat je december is het wegrijden mooi! xo Catherine

Het Liefste Thuis zei

Oooh, Ria, het ziet er prachtig en sfeervol uit! Jullie hebben zeker hard gewerkt!! Nu maar volop genieten van de mooie omgeving waar jullie in kunnen werken :-) En een hele gezellige dag de 11e!! Liefs, Hanneke

Anoniem zei

Oooh, Ria wat hebben jullie alles weer mooi ingericht!!! Maar goed dat je me nu niet achter de computer HOORT zitten ... ik doe nl. niets anders dan bij elke foto van oooh en van aaah roepen!

Liefs Sas

Bonjade zei

Ja chips....en ik ben net ziek...kuch,kuch....;(
Maarre even een roddel, heb ik het goed...?
Heb jij die mooie engel nu.....? Oh bofferd!!
Hij is zo mooi!!! Heb hem gezien hoor ;)
Enne je winkel, nee fout....jullie winkel is ook een plaatje zeg, zie heel veel moois!!!
Kuch,....kuch....maar nu vlug in mijn bed terug.
Ha dat rijmt ook nog, handig voor de Sint.
Liefs

Anna zei

Ik zou heel graag dit alles eens komen bewonderen, het ziet er super uit!
mag ik ook na half januari komen...als ik weer in mijn goede ritme zit? maar dan is natuurlijk wel al de kerstdeco weg?
tja ik kan ook niet alles hebben hé?
LG.

Juud zei

zeker weten is de winkel mooi!!! superleuk!!!als ik ooit langs Maarssen kom.. tis maar 136 km...

Alle mooie dingen zei

ohh dat kruisje heb ik helemaal niet gezien in je winkel....ahhh en die vind ik zoooo leuk!
tja.. ik weet niet of ik 11 december langs kan komen.. maar we komen zeker weer een keertje bij je kijken.. en dan zal ik van te voren aangeven dat we komen zodat jij me bij de voordeur kan opvangen ;)
groetjes en je winkel ziet er super uit!
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Home and Lifestyle zei

Jullie zijn er helemaal klaar voor zie ik...dat ziet er goed uit allemaal, wat hebben jullie ook veel woonaccessoires!! Veel succes de aankomende maand, want het zal vast erg druk worden!

Lieve groet, Ingrid

homemadebysylvia zei

oh, leuk, leuk, leuk. Het ziet er écht fantastisch mooi uit. (Helaas kan ik niet zo makkelijk even langs rijden.) Geniet er lekker van. Groetjes Sylvia

Polly zei

OH MY GOODNESS Miss Ria!!!! Lots and lots of wonderful goodies in your store!! Oh how I wish I could just pop in there to do some shopping!!

Happy Day sweet friend!

Polly

Marieke Reintjes zei

OOOOooohhh,wat ziet het er allemaal leuk uit, vooral die grote grijze tonnen, blikken en manden vind ik super, zou willen dat ik (even)naar je toe kon rijden..
Fijne dag alvast, groetjes Marieke

Katy Noelle zei

Hi, dearest Ria! You have such a loving eye for beauty! I think that you are just having way too much happy fun in that store of yours!!!

It was so pleasant to visit you, today. Love to you, Katy Noelle xxo

hokje zei

Dat wordt zeker een groot succes; wat een prachtige spullen (word er altijd een beetje hebberig van)

Fijne dag,
Miranda

Susan zei

Hoi Ria,

Wat ziet het er allemaal geweldig sfeervol uit! Ik ga kijken of ik een "gaatje" in mijn agenda kan vinden om langs te komen op 11 december...ik zou het zo graag allemaal een keer in het echt willen bewonderen!!
Mijn moeder is afgelopen nacht opgenomen in het ziekenhuis en als dat allemaal weer wat beter gaat dan lukt het misschien wel!

Lieve groetjes van Susan.

Stina zei

Ziet er allemaal geweldig uit Ria, dat wordt vast een succes!!

Maar de 11 de is onze oudste dochter jarig, dus is er feest.

Veel plezier,
liefs Stina

koralee zei

I think there is magic happening in your shop! Everything is soooo beautiful my friend..you are back from Italy? Hope you had fun fun fun.

Happy December 2nd to you sweet one.

Dutch Apple zei

Heerlijk heerlijk heerlijk!
Zal ik je vertellen dat ik een aantal jaar in Vleuten heb gewond en veel in Maarssen kwam voor de boodschappen!
Ik moet zaterdag helaas werken en s'avonds een feestje anders had ik zeer zeker een kijkje komen nemen, al was het alleen al om je een keer in het echt te zien hihihi....
Volgende keer als ik in Utrecht ben kom ik een keertje langs ;-) BOEH!!! Kijken of je het in een keer ziet ;-)

Groetjes!

Caroline zei

Wat een lust voor het oog, schitterende spullen !!! Wat lijkt het me toch heerlijk om zo'n winkel te hebben, hard werken maar met zulke spullen om je heen geeft dat niet, genieten !!!

Karin zei

Het ziet er inderdaad heel gezellig uit, jullie hebben hard gewerkt. Nu maar hopen dat voor de kerst je winkel leeg is ;)

lia zei

Volgens mij heb je al veel blogdames op bezoek gehad. Ik ben dan mijn zus helpen omdat ze 40 jaar is getrouwd.
Maar er zal ongetwijfeld genoeg bezoek komen.

lieve groet Lia

Anoniem zei

Zoo wat veel,wat ziet het er gaaf uit,ik had het natuurlijk wel beter gestijld whahahah,nee hoor,het ziet er supergaaf uit bij jullie,ik zie echt geweldige spulletjes langs komen en wat geweldig zo`n zaterdag met lekkers erbij,jammie daar houdt Musje wel van haha,wens jullie een fijne avond,liefs mij.

La Maison zei

Wat ziet het er allemaal mooi en gezellig uit Ria, wat een werk en nu maar hopen op een goede verkoop.
Groetjes
Hermine

Barb zei

Hi Ria,
It is all so beautiful!! Candy for the eyes for sure!!
Enjoy,
Barb

marion anderson zei

wauw ria wat hebben jullie inderdaad keihard gewerkt,het resultaat is splended, je mag heel trots zijn op je winkeltje, geniet van deze tijd, helaas kan ik niet komen, maar geniet zo ook wel hoor, succes en heel veel plezier met de verkoop, liefs marion

Servies en Brocante zei

Ohh 1 en al gezelligheid!! Daar wil ik ook wel even tussen neuzen!
Groetjessss en liefss

Kat Ibáñez zei

Ria your shop is full of lovely and cute things!!! Ooooohhhh and those cabinets!!! I´d love to come to your beautiful place, if I were in Holland...Hope you enjoy the day so much with so many clients and friends!!

Hugs&Kisses

Stina zei

I can see many beautiful things.:-)
Hug to you my friend.:-) Stina

alma zei

Wat ziet het er gezellig uit!! Wat een warm welkom moet dat zijn! Jammer, jammer, jammer het gaat me niet lukken om zaterdag de elfde jouw kant op te komen! Het had me heel leuk geleken!!

Ga je misschien vast nog wel een keer doen (hoop ik...)

Groetjes en heel veel plezier!!
Alma

Anja zei

O wat ziet het er fantastisch uit, er staat zoveel moois! Jammer dat ik zover weg zit, maar ik kom een keer dat is zeker.
Alvast succes je zult het druk krijgen.
Groetjes Anja.

Sylvia zei

Ria, wat een mooie spulletjes !
Spijtig dat het zo ver weg is, anders kwam ik je zeker een bezoekje brengen.
Véél succes,
Sylvia

Carla zei

Het ziet er super uit!!!!
En Maarsen is nu ook weer niet zo ver hier vandaan...
Maar...we zitten in Maastricht dat weekend.

Kan wel eens een dagje uit met mijn vriendin plannen...je zult toch weleens vaker open zijn neem ik aan?

fijne avond...liefs Carla.

Pierelantijntjes zei

Dat ziet er zeker gezellig uit Ria. Ik kom ogen tekort. Wat een mooie spullen hebben jullie in de winkel.
Ik hoop echt een keer alles met eigen ogen te komen bekijken.
Liefs Ester

Jennifer zei

Hi Ria, Thanks for stopping by. In answer to your question - my neice had twin preemies that are doing well. I'm a nurse at a high school and I work after school with high functioning special need adults. I recently left an abusive marriage and I'm a kidney cancer survivor. Instead of feeling negative ... I'm a strong woman and decided what I want most for my life is to turn the page and give back. That's it! Jennifer Have a blessed day!

kienkele zei

Het ziet er prachtig uit Ria, als ik wat dichter bij je woonde, dan kwam ik zeker langs! Hele fijne avond, groeten, Tineke

Tanja zei

O Ria, om te likkebaarden al die mooie dingen, het ziet er helemaal geweldig uit bij je.
Ik ga niets beloven maar als het lukt kom ik bij je kijken.
Groetjes
Tanja

Bizzy @ home zei

Ik sluit me bij Tineke aan, woonde ik maar wat dichterbij....het ziet er prachtig uit. ALvast een super dag toegewenst, komt vast goed.
Lieve groet, Renny

Leslie zei

Ria darling, the decorations are stunning!!! I love the soft colors.. it is all so warm and inviting.
smooches to the doggies.
Have a great night

Jeanette zei

Het ziet er heel mooi Kerstachtig uit. Succes op de zaterdag de 18e.

Groet,
Jeanette

Tara zei

Oh everything looks fabulous,I'd love it all..So beautiful..xx

Joyti zei

How lovely....it looks like you are all ready for the holidays.

~*~ saskia ~*~ zei

Wat vind ik dit een leuk idee!! Ik kom een keer onverwachts langs, vind ik ook een leuk idee, hihi. De elfde is mijn schoonbroer jarig, woont de ontzettende andere kant op van Maarssen. Onze ontmoeting komt er op een ander moment .... Misletoe, zoo leuk, ik las het gisteren op een blog ook en bedacht toen dat ik die dit jaar ook in huis wil. Jullie winkel is werkelijk prachtig, heel sfeerval en fantastische merken!!!
Een gezellig avondje nog, lieve Ria, kaarsjes aan, heb ik ook. Zal jij vast en zeker ook hebben. xxxxxxxxxxxxxxxxx

Ambiente-nostalgia zei

Hoi Ria,
Je winkel ziet er toppie uit hoor.
Een gezellige tijd is het nu in de winkel, zo sfeervol alles.
Ik heb het zelf ook erg druk in de winkel dus ik kan niet naar je open dag komen. Volgende keer beter.

Groetjes Dorine

Elisabeth zei

Wat ziet jullie winkel er super uit Ria ,ik zie zoveel moois ,word er gewoon hebberig van.
Liefs Elisabeth

Desiree zei

Hello Ria.

I had to pop on over and return your visit - my goodness, you have an enormous following.

I can't wait to steal some time to start reading through your archives. I can see I'm going to have a happy time. I love your dogs, too :)

I'll be back again, soon...promise ;)

Con encanto - Ana zei

Hi Ria, thank you very much for the translation. It´s easier for me to understand your words. What a pity!! I can´t go there to visit you and your shop. There are lot of beautiful things.I´ll be there with my thoughts.
Happy weekend my friend!! Love, Ana

Juule zei

Jaaa! Eindelijk! Nu in t echt. Zondag of maandag laat op de dag.
Neem ik de standaards voor je mee en een paar flessen Zweedse glogg... Daar weet Lyn wel raad mee...
geen zorgen..er zit geen alcohol in..;-))

Tot gauw

mimi zei

Ria, I am so happy you are writing in English....it is so much easier for me!! I would love to come to your shop! I love everything!! wonderful!

Leslie zei

ria.. Your shop looks beautiful. I wish I could come visit on dec 11th.
Have a great weekend

Kathy @ Sweet Up-North Mornings... zei

Ria...I would love to walk through your shop...
Such beautiful treasures.
Thank You for stopping...
Yes we recieved your sweet card,
My children loved it! and from so far away!
We are always Missing him but God is good and carries us daily.
Thank you for your love and kindness,
You are a true friend.
xoxo~Kathy @
Sweet Up-North Mornings...

Pearl zei

Your store is so amazing looking! I love it all. Have a supper wkend.

@nne zei

wat een prachtige spullen ... kerst kan niet eer stuk! lieve groet, @nne

Anoniem zei

Heerlijk vind ik jouw tourtjes door de winkel, jullie hebben zo een prachtige winkel, helaas te ver voor mij om eens in het echt te bewonderen. Veel succes met de opendagen,
liefs, Sonja

Weermaarssen zei

Hallo Ria
Het ziet er goed uit in de winkel de kasten puilen uit de tafels goed gevuld en de artikelen zijn leuk en apart. Bloggers regelmatig neem ik een kijkje in de winkel en ik kan u zeggen dat het zeker een bezoekje waard is om eens naar Maarssen te komen.
Groet. Louis

Pauline zei

Het is echt heel sfeervol geworden. Zoveel leuke hoekjes en prachtige hebbedingetjes. Jammer dat je niet in de buurt woont. Ik was anders zeker even komen kijken.
Het zal 11 december vast een succes worden.
Liefs, Pauline

Fluitenkruid zei

Volgens mij ziet het er altijd toppie uit bij jullie maar erg mooi hoor. Ik hoop op veel lieve blogbezoekers de 11e!

marion anderson zei

lieve ria, k werk op een gesloten afdeling en weet wat het is, wat echt heel erg voor je dat je moeder je moeder niet meer is, ik zorg voor lieve mensen als zij. Dat is mijn drive om het goed te doen als ik zo'n fijne momenten kan hebben met m'n eigen moeder. Mijn werk is m'n roeping en doe het jaren met veel plezier en toewijding, sterkte en een dikke knuf voor jou en je moeder, moest dit toch even aan je kwijt, je berichtje heeft me echt geraakt, goed he? dat we dit zo samen kunnen delen ? veel liefs marion.

desde my ventana zei

Hello Ria,
Many persons have written to me asking to take part. If free dates stay I warn you in order that your you could take part,
Thank you,
Bss
Cecilia

I Love Pretty Little Things zei

Hi Ria! Everything looks so beautiful and festive. I Wish that I could stop in, say Hi in person and do a little shopping in your gorgeous shop! Maybe someday...?
ENJOY!!!
Hugs from Junie and I,
Joyce

bellaboo zei

Hi Ria!
Thanks for stopping by.I'm sorry I havn't visited you for a while.You have some wonderful goodies in the shop.I love to decorate the house at Christmas.I will start next week.I daren't take the car out yet,the roads are so icy!

Love Bellaboo and Bella xx

greet's foto's zei

ohhh,ria,,wat doe je me aan,zou zo graag even door je winkel struinen,wat ziet dat er gezellig uit.Ja Maarsen,elke Zondag zaten we op het terras op he water ,ohh,daar zat je zo lekker, achter ons de brocante winkels.
heerlijke herinneringen heb ik aan Maarsen.
lieve groetjes van mij Greet

Sarah @ Modern Country Style zei

Hi Ria,

It all looks beautiful. What I would give for a shop like this near me!!

Your English is excellent, by the way, and it's really nice not having to click on the Translate button. Thank you!

Sarahx

Sarah @ Modern Country Style zei

Oh, Ria, it all looks so lovely. I wish I had a shop like that near me!

And your English is excellent, by the way. It's so much nicer than having to click on the Google translate button!

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ria, wow, so many beautiful things!!!!
And your mistletoe is so wonderful!
Have a nice friday,
Warm regards,
Yvonne

Michaja zei

Wat ontzettend jammer dat ik niet even bij je langs kan komen de 11e!!! Ziet er geweldig uit en krijg steeds meer zin om het huis in de kerststemming te gaan maken. Nog een paar daagjes geduld hier :)
Liefs Michaja

Unknown zei

Beetje te ver uit de buurt, maar ziet er erg gezellig uit!
Succes de 11. en n fijn weekend wenst je,
Nicole

basiclabelSweden zei

Sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje..... heb je al wat in je schoentje gehad Ria!?!?!?

liefs van JulSint

Unknown zei

Beautiful treasures ! I love all the white and glass ! I could spend hours in your store !
Big hugs from me !
XO

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Wat een mooie spullentjes allemaal
veel succes met je winkel,
nog bedankt voor je berichtje
groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

Muggensteekjes zei

Hoi Ria,
wat een heerlijke rondleiding door jullie winkel en wat hebben jullie je best gedaan om er een prachtige sfeer te creëren. Wens jullie een hele gezellige zaterdag op 11 december maar dat gaat vast wel lukken,succes!!!
Liefs, Ingrid.

Antonia zei

De winkel ziet er echt schitterend uit Ria. Je kunt nu heerlijk uitpakken natuurlijk! Dankjewel voor je berichtje en ik wens jullie ook een heerlijk Sinterklaasweekend natuurlijk! Pas je wel een beetje op jezelf in deze drukke tijden! Lieve groet, Anja

Soňa zei

Krásné dekorace Ria!!! Fotky se mi moc líbí. Děkuji za zprávu u mě na blogu. Krásný večer a celý vánoční víkend...S láskou Soňa

Gloria zei

Hi Ria,
Oh my!!! Your shop is gorgeous! I Love everything in it! The silver pinecones with that mercury glass is so beautiful! Very, very pretty...:) I wish I lived closer to it!
Thank you for all of your nice comments on my blog. To answer your question about the teapot...No, it does not really have the text on the real teapot, although I wish it did. I used the Picassa editing program and just put the text on it for the Christmas season photo.
I hope you have a happy weekend.
p.s. your English writing was very good! :)

Donna Reyne' zei

Hi Ria!
Everything looks so beautiful!
I love how you mixed the zinc and metals with all of the other pretty things!
I hope you have a magical Christmas Season!
And I think your English writing is really good too!
Hugs,
Donna

Draffin Bears zei

Dear Ria,

I loved seeing all your beautiful photographs and shop ~ everything looks amazing and would be great to be able to pop in and visit you.
Your English is really good and thanks for all that you share.

Happy weekend
Hugs
Carolyn

Fågel Blå zei

Hello Ria!
I love allthe thing you show us!!!!
So many beautiful stuf!
Have a nice weekend my friend!'
Kathrine

Een sneller kloppend hart zei

Oh wauw!!! Wat een geweldige winkel hebben jullie....ik zou best eens lang willen komen, als ik in de buurt ben kom ik! :)

Een heerlijk weekend voor jullie!

Groetjes, Veronique

G-STYLE zei

Meid, wat heb je toch een gezellige winkel, zoooo jammer dat het zo ver weg is anders was ik er al lang geweest hoor.
Ik wens je hele gezellige verkoopdagen toe en hoop dat alles vlekkeloos verloopt.

Werkse vandaag en alvast een hele gezellige zondag gewenst.
lieve groetjes van Gea

Passione Helena zei

Wat hebben jullie hard gewerkt! Wat een gezelligheid en leuke spullen..Als ik in de buurt woonde, kwam ik regelmatig even bij jullie langs.

Een succesvolle dag gewenst de 11e, het zal vast heel erg gezellig worden bij jullie.

Voor nu, een heel sfeervol, gezellig weekend!
Liefs Helena

Castles Crowns and Cottages zei

Hallo mijn vriendin! Thank you sweet Ria for coming to visit me so soon! Oh, I am a bit unsatisfied with my post today. I am so tired and I just couldn't think!!! I LOVE YOUR TOUR and I so wish to be in the Netherlands for I have some magical friends that live there. I will go to your shop whenever my dream comes true to visit your country! I LOVE ALL THE DOGS ON YOUR SIDEBAR....ARE THEY YOURS? THEY ARE SO CUTE!

Have a wonderful day dear lady! Anita

Maria zei

Good morning Lea {it's 6am here now}
I am visiting your beautiful shop via the wonders of the internet!
Thank you so much for taking the time to translate in English!
I used Google translator which is an amazing tool, but sometimes the meaning would get a little fuzzy ~ Your English is wonderful! I appreciate the efforts people from all over the world make to be able to communicate ~
It shows me how important we are to each other!

I wish I could make the world a little smaller sometimes so that I could visit all my beautiful friends that live in the farthest places!
Your shop would be a place that I would definitely love to spend hours! Enjoy the wonderful day you have planned for your customers ~ I'm sure they'll have the best time!
Blessings to you always, Ria!
~Maria

Janne zei

Like, like like;)

I back on the internet, yeah;)

Have a nice time Ria,
**Janne**

Jacqueline @ HOME zei

Oh Ria,
Your shop looks beautiful. What I wouldn't give to be able to visit your shop and enjoy a glass of wine with you.
Wishing you aa lovely day on the 11th. XXXX

Rosemary and thyme zei

Hi Ria.

So many lovely things in your shop.Many things I would love to have in my house.
You liked my knitting? Sure, I can make a pair for you. Which color would you prefer?

Have a nice evening
Hugs, Tove:)

Huis, Tuin en Quilt zei

Wat een sfeervolle post zeg, zo mooi in jouw winkel!!!
Jammer genoeg even te ver weg om bij je te komen kijken, al ga ik het geheid een keertje doen!!!

Goed weekend, Susan.

Marga zei

Hallo Ria.
Wat een erg leuk winkeltje hebben jullie en wat zou ik daar graag rond willen snuffelen.
Leuke hebbedingetjes ben ik gek op ook al weet ik er niet altijd een plekje voor.
11 december dan ga ik naar de Kerstmarkt in Duitsland met een groepje dames.Traditie en meestal erg gezellig.
Fijn weekend verder.
Groetjes Marga

Petra zei

Hoi Ria, toevallig nog wel het bordje Maarssen gezien van de week. (Moest in Tienhoven zijn)
En zaten jullie niet zonder water vandaag?

Wordt er al veel gezoend onder je mistletoe? Hahaha. Gezellig bij je hoor!

Heel fijn weekend saampjes!

Tammy at The Drill Hall Emporium zei

Wow, Ria! Your shop is looking full and vibrant. All ready for Christmas by the look of it. How much fun!

lavendel mio zei

Hei Ria!
I am so impressed with their beautiful store!
So many beautiful treasures:) I wish I lived closer to the Netherlands:)
I wish you a beautiful 2 Advent Sunday
Hug Hannah from cold Norway

lavendel mio zei

Hei Ria!
I am so impressed with their beautiful store!
So many beautiful treasures:) I wish I lived closer to the Netherlands:)
I wish you a beautiful 2 Advent Sunday
Hug Hannah from cold Norway

Unknown zei

Wish you a wonderful week, dear Ria!! Bela

I Love Pretty Little Things zei

Lovely Sunday to you Dear Ria!
It finally stopped raining and we are getting lots and lots of snow instead. It's Beautiful!
I hope that you enjoy a quite, peaceful and blessed Sunday.
Love,
Joyce

Thelma Louise zei

oh oh oh..so many beautiful things.:-)Have a nice evening.:-)

Bring Pretty Back zei

Thank you for taking the time and effort to write in english too!
Wish I could go to your shop for your holiday open house!!!
Have a pretty day!
Kristin

Vær våken zei

Dear Ria, how lovely it must be to have a store like that around Christmas time! So many things to get you in a good mood. Thanks for your comment on my blog. I'm changing back and forth and having a hard time to make up my mind. But I'm excited about it! Well, have a beautiful new week!

Kristin xoxoxo

Christie zei

Oh, Ria! Thanks for stopping by Three Pixie Lane! I wish I could spend a day in your shop! I have fond memories of Sweden as a child! Just lovely things!! Thanks for your kind comments! They mean so much! Christie

ByIngeborg zei

Hai Ria,
Het ziet er allemaal prachtig uit en supergezellig ! Complimenten voor jullie. Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders zou ik gezellig even langs komen. Zeker weten.
Groetjes en suc6 met alles. Groet van Ingeborg

Cassie zei

Such beautiful things. Lovely, lovely pictures. :)