maandag 20 december 2010

Groepsknuffel.............Hugssssss......

Daar is ie dan mijn groepshug kadootje........

Their it is my group hug present........

 
Wat was het spannend had hem al bijna een week in huis voordat ie open mocht.....

How exciting it was almost one week in the house before i may open it.........


En het is zo'n leuk pakje kijk even mee.....

And it is so nice present watch with me......

 

Allemaal kleine kadootjes en het ruikt toch lekker.......

All little presents and it smell so nice and sweet............


 Kijk nou zo leuk....lavendel vleugels , twee zeepjes met muziekpapier erom en een ienemienie sleuteltje....,en een zeep hartjes ketting......erg leuk en lekker ruikend allemaal.....

Look so nice angelwings filled with lavender,two soaps with musicpaper and little key.and a soap heart chain...it all smell verry verry nice......and i am happy with all the presents.....

Alles heeft een leuk plekje gekregen in ons huis !

Everything has a nice spot in our house !!

Dankjewel Inge ......voor dit leuke kado !!

 Thanks  Inge ....... for this wonderful present !!

Enne Lynnnnnnnn jij krijgt een hele dikke knuffel van mij voor het organiseren !!


And Lynnnnnnnn for you the most huge big hug ever thanks for doing this for us !!


Fijne avond allemaal......lieve groetjes van mij Ria.......

Have a good evening all of you.........warm hugs from me Ria.....

63 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat jij ook zo verwend bent...een goed idee van Lynda om dit te organiseren, heerlijk om overal te zien wat iedereen voor elkaar gemaakt of gedaan heeft!

Nog een fijne dag Ria! Lieve groet, Ingrid

Barb zei

I love the smell of Lavender! Great gifts.
Happy Holidays to you and your family,
Barb

Bonjade zei

Zo leuk!!!! Weer heerlijk verwend dus....
Hier nog steeds niets...;(
Word nu wel lichtjes nerveus......
Fijne avond
Liefs

Sem Nome zei

YOU aree so special, Ria!!! You deserve the best gifts!!! Always!! I am preparing something for YOU!!! Surprise! Lots of love!!! Bela

----- zei

Dag Ria,
Heb dit even niet gevolgd maar ziet er lief uit, geniet ervan!
groetjes Yvet

Unknown zei

WOOOOOOHOOOOOOO!!!!!!! wat IS dit leuk allemaal!!!!!

X

Hannekie(Sisterly) zei

hoi ria
wat een geweldige knuffel ook weer. al die creatieve mensen heerlijk om te zien
gr hannie

Anoniem zei

Wat een lieve knuffel cadeautjes heb je gehad,super hoor,fijne avond,liefs Joke.

Emmy zei

En je hebt echt een week gewacht??.....(dus dit zijn geen oude foto's hahaha) Leuke dingen hoor allemaal veel plezier ervan. Groetjes Emmy

Sarah @ Modern Country Style zei

You had that present for a whole week!? I'm impressed at your will-power!

Sarahx

Marge zei

I love lavendel, too:)

Dear Ria, thank you for you sweet blogfriendship!!:) I wish you and your family MERRY CHRISTMAS!!:)

Big hugs, Marge

desde my ventana zei

Hello Ria,
My best wishes for this Christmas for you and your family. Have some days full of love, Joy and Hapiness
Hugs
Cecilia

André en Inka. zei

Wauw,zo lief allemaal.

Hoe gaat het nu met je moeder?

xxx

Elisabeth zei

Leuk hoor ,jij ook zo heerlijk verwend.Geniet er maar lekker van
Liefs Elisabeth

Thuis bij Tjits zei

wat ben je lekker verwend Ria!! erg leuk!

lieve groet, Tjitske

Muisje zei

Dat zal wel heerlijk ruiken.
Heerlijk toch al die kadootjes.

Liefs Herma

Unknown zei

Dear Ria, you're a luck-child! This little gifts are very pretty - you can be happy!

Thank you so much for your comment - I love them! :)

Very worm hugs (35°C in the shadow) *lol*

Tine

Saskia zei

Leuk is het, ik heb meegedaan met de Kerstswap, was ook al zo leuk. Iets krijgen van iemand die zoveel moeite voor je hebt gedaan.
Leuke pakjes heb je gekregen.
Groetjes Saskia

Dutch Apple zei

Ow, wat ontzettend leuk zeg! Wat een heerlijke cadeautjes! En dat je zo lang hebt kunnen wachten met uitpakken, dat had ik echt nooit vol gehouden grinnik..... ;-)

Groetjes!

Kaatje zei

Heel lekker geknuffeld ben je. Mooi zeg....Geniet ervan!

Pieternel zei

Hoi Ria.

Ook al zo verwend. Toch leuk om zoiets te krijgen en dat ze er ook allemaal hun best voor doen om ook iets leuks te sturen.

P.ieternel

~*~ saskia ~*~ zei

Dat ziet er allemaal even leuk uit. Wat een goed idee! Geniet ervan en van je avond natuurlijk. Wat een sneeuw he? Heel de dag binnen geweest, zelfs de kinderen speelden liever binnen!
Toedeloeoeoeoeoe xxxx

La Maison zei

Oei wat een leuke verwen knuffel heb je gekregen.
Geniet ervan.

Lieve groet
Hermine

Jolijn zei

Wat ontzettend leuk, geniet er, lekker van! Wat zal het bij jullie heerlijk ruiken!..

Fijne avond,
Jolijn

Weermaarssen zei

Hallo Ria
Wat een leuk knuffelcadeau heb je nou toch weer eens een keer gekregen. Iedereen wil jou altijd knuffelen, om jaloers op te worden. Nou als het met cadeautjes knuffelen is dan valt het mee toch? De Echte dikke vette knuffels krijg je van je lieve mannetje toch?

Nou en een klein knuffeltje van mij voor jou.

Nicole (MLBV crafting) zei

Hoi Ria,
Wat ben je lekker verwend en wat zal het heerlijk geuren bij jullie.
Geniet ervan.
Groetjes, Nicole

Thamar, zei

hoi hoi

Nou Ria geniet er maar lekker van hoor.
en ik knuffel gewoon een beetje met je mee.

Gr Thamar

Monique zei

Oohh... hier ook al zo'n verwennerij... Geniet er van hoor!

by kuzz zei

Oh wat heb jij ook leuke kadootjes gekregen! Super he, dit doen we toch nog wel eens...??
geniet ervan, fijne avond,
lieve groet Erna

Huys 50 zei

Gezellig zo,n knuffel.
En deze ruikt dan ook nog eens lekker,hoe of wat het precies allemaal inhoud ??? 't is voor mij nog allemaal nieuw hoor ik blog pas..haha..

Geniet er maar lekker van.

Groetjes Dicky Marie.

DE LORELEI BROCANTE.

Anja zei

Hoi Ria, wat ben je leuk verwend, het zal inmiddels wel allemaal een plekje hebben.
Een knuffel van mij erbij, groetjes Anja.

Unknown zei

Wat leuk Ria wat je gekregen hebt! Had jammergenoeg niet mee gedaan, was me iets te druk, volgende keer beter.
Wat de theedoek betreft, die heb ik op de kerstmarkt in Oberhausen gekocht. Er staat geen merk op alleen Handduk, dus ik denk iets uit Zweden of Denemarken.
Fijne dagen toegewenst van,
Nicole

Mayflower zei

Wat een prachtige kadootjes zaten er in jou 'knuffel'post lieve Ria. Die engelenvleugetjes wat zijn ze mooi. Ik vind het zo leuk om overal die mooie en lieve kadootjes te zien, het is echt een superidee van Lynda.
Geniet ervan.
Liefs, Mea

Jeanette zei

Jij bent ook leuk verrast! Het is zeker een leuke actie verzonnen door Lynda!!!!

Groet,
Jeanette

Kom Achterom zei

HA Ria
IK BEN ER!!! hihihi goed hé
Wat een leuke knuffel heb je ontvangen zeg!! wauw!
mooi die vleugels zeg!
nou dat krijgt bij jou wel een mooi plaatsje ik weet het zeker!
fijne avond
Knuffel
Yolanda

Bij Guusje Thuis zei

Wat een leuke kerstknuffel heb je gehad, ik word bijna knuffelig van al die knuffelblogjes dus weet je wat ...

Dikke knuf,
Colinda

Pauline zei

Wat zien al die kadootjes er toch schattig uit en zo met zorg gekozen.
Echt een verrassing om dit bij de post te vinden.
Liefs, Pauline

homemadebysylvia zei

Beste Ria, Wat leuk allemaal. En erg leuk idee die groepshug. Lieve groet Sylvia

jootje zei

Hoi Ria,

Hardstikke lief, dat REUZE hart van zink. Ik ben helemaal gek met hartjes. Ik ben "nog geen" blogger, maar wel verslaafd aan blogs lezen en de jouwe stond ook al bij mijn favorieten.
Ik wens je knuffelige en gezellige feestdagen.
Bedankt!
Jootje

Anoniem zei

Hoi Ria,

ik ben blij dat alles goed terechtgekomen is.
Geniet ervan!

hugs, Inge

Stina zei

Leuk om te zien bij een ander wat ze krijgen, leuk hoor Ria!!

Liefs Stina

It's me zei

Lieve Jootje........ben zo blij dat je het leuk vond !!!......pffff......zo moeilijk om in te schatten....geniet ervan....bedankt voor je berichtje !!!......liefs Ria.....ik hoop dat je dit nog leest !!!.....

Juud zei

leuk hoor zo'n knuffelcadeautje!

ByIngeborg zei

Hai Ria,
Dank voor je leuke reaktie. jeempie, ik zie dat jij ook nog alles vertaald. Wat een klus joh ! Knap hoor.
Vast drukke tijden nu voor jullie in de winkel. Suc6 met alles en straks voor jullie ook lekker uitrusten hoop ik.
Hartelijke groet van Ingeborg

Michaja zei

Leuk leuk leuk al die knuffeltjs. Nog even geduld voor de mijne!!!!
Liefs vanuit de hoge Veluwe :)
xxx
Michaja

ByIngeborg zei

Hai Ria,

Hoop niet dat mijn berichtje nu 2x is gekomen. Af en toe lijkt hij niet door te komen.
Ik vind het zo knap dat jij ook nog alles in het engels vertaald. Wat een klus joh...
Jullie vast druk nu ook in de in de winkel, vast zeer drukke tijden.
Suc6 met alles en fijne week weer.
Groet van Ingeborg

Josephine zei

Heeee lieve knuffel, goh wat ben jij heerkijk beknuffeld zeg. Erg lief die kleine heerlijk geurende cadeautjes...

Liefs Josephine

Carole zei

Nothing better then coming home and finding lovely packages waiting for you.
Merry Christmas!
xx
C

Sylvia zei

Wat een leuke groepsknuffel, Ria !
Mooie cadeautjes !
Fijne kerstdagen,
Sylvia

Anna zei

ben ik even een dag of 10 uit blogland en dan is er ineens iets nieuws...hihihi
ik heb dit nog niet eerder gehoord of gelezen..
leuk hoor zo'n groepsknuffel...
Ik voel me nog lang niet goed...maar wil af en toe even wat anders en ga dus ik maar ff bloggen...hihihi
tot nu toe is het niet zo erg als de dokter had gezegd, maar die ging dan ook van de ergste senario uit....gelukkig maar....
lieve groetjesxxx

Catherine zei

I hope you are having a wonderful Christmas week Ria!
xo Catherine

koralee zei

So so lovely my sweet friend.....hugs and love to you. oxxoxo

Inspiration i vitt zei

Hello my dear, you must have been very very kind Ria receiving so many nice gifts hihi. Heavy winter hugs and kisses to you / Ingela.

Claudia Leertouwer zei

Geluksvogel!

Joyti zei

Adorable and sweet...

Unknown zei

Hele fijne dagen...

XXKari

Castles Crowns and Cottages zei

Precious Ria, you are a beautiful human being and your enthusiasm is great....I LOVE YOUR LITTLE BUNNIES ON YOUR SIDEBAR! Enjoy all the love mijn vriendin!

BISOUS, Anita

marion anderson zei

het zijn de kleine dingen die het doen , die het doen , het zijn de kleine dingen die het doen , en wat een grootste happening is het geworden he? goed van die lynda, geniet van je cadootjes en knufjes voor je moeder , liefs marion

brocante roos zei

Hoi Ria,
Bedankt voor het warme welkom, ik krijg het er écht warm van......ik kom weer regelmatig langs. Wat ben jij heerlijk verwend zeg, geniet ervan ( doe je al maar toch.....)

Lieve groet Marjan

jootje zei

Lief, dat REUZE zinken hart dat ik mocht ontvangen van jou met de groepsknuffel. Ben zelfs helemaal gek van hartjes!Ik ben nog geen blogger, maar ben wel verslaafd aan blogs lezen. 'n knuffel terug... Jootje

FEDERICA zei

So many beautiful packages! :-)
Wishing you a very Merry Christmas and a Happy New Year!
Federica
xoxo

jootje zei

Lieve Ria.

Ben wel een dikke wintermuts.Ik zag niet, dat mijn 1e berichtje er al stond. Dit komt dat ik een beginneling ben en ook enigzins onhandig.
Ik las ook in je volgende blog dat het niet zo goed met je moeder gaat. Wens je sterkte en knuffel je nog een keer.

Jootje

Unknown zei

Ria, these decos are so sweet and natural..just the way you are!
Your follower, friend and fan!
Laura@RicevereconStile