woensdag 8 september 2010

Wat leuk......een Kerst magazine van Jeanne D'Arc.....

Vandaag een leuk bericht...............iedereen heel hartelijk dank voor alle lieve woordjes van gisteren........echt zo fijn !!....en jij Janne bedankt voor de mooie foto van de harten.....!!



Ik kreeg een geweldig leuk nieuwtje gisteren per mail dat het bekende kerstboek van Jeanne D'Arc nu uitkomt als magazine..........verwacht word ie 29 Oktober.......maar je kunt en mag hem nu al reserveren in onze Webwinkel ........ook als je in het buitenland woont is dat geen probleem wij verzenden wereldwijd...................ik laat je al wat mooie foto's zien.......

En dat allemaal in een magazine voor maar € 12 !!!...echt het Kerstkado van dit jaar voor de liefhebber...........

Oja en de gewone uitgave nr 7 van Jeanne D'Arc is ook te reserveren in de Webwinkel.........

Deze verschijnt op 8 oktober dus reserveren mag alvast......en ook weer wat foto's.......


Zo veel mooie foto's vandaag................

Ik wil iedereen een hele fijne dag wensen.......lieve groetjes van mij.....

66 opmerkingen:

Claudia Leertouwer zei

Ik zwijmel even lekker bij je weg...

Liefs Claudia

~*~ saskia ~*~ zei

Ooh, Kerst op zijn Jeanne d'Arcs, genieten!
Tja dat begint nu weer, Kerstsfeer zo langzaam aan. Eerst nog goed van de herfst genieten hoor. Met herfstbonbons, ze zijn er weer! Heb je ze al geproefd, lieve Ria? Heeeeeeeeerlijk!
Toedeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe, een leuke dag in de R*E*G*E*N hihihi, regent het bij jou ook, vast wel he. Veel liefs van mij xxxxxxxx

Hannekie(Sisterly) zei

iiieeekkk. die ga ik voor mijn verjaardag vragen. ik ben 1 december jarig us mooi cadeautje lijkt mij...
gr hannie

flowing moments zei

Wat een prachtige foto's altijd een bijzondere tijd de kerst!! Ik ga even op je webwinkel kijken . groetjes Joke.

peet zei

Hoi Ria

Ik krijg meteen zin in de kerst hoor , met zo`n mooi magazine opkomst ! Maar even een vraagje , ik heb het boek al dus ben benieuwd of het magazine hetzelfde is of er nog meer mooie foto`s in staan ?

X peet

Emmy zei

Het is zeker een aanrader hoor het kerst magazine van JDL ik heb zelf het boek en het is zo prachtig en je ziet er telkens weer nieuwe ideeën in. Het is trouwens wel een mooie tip voor de Sint voor iedereen die hem nog niet heeft, maar goed eerst genieten van de herfst en alles wat dit met zich meebrengt en dan gaan we vanzelf weer richting december. Fijne dag verder, Groet Emmy

Kom Achterom zei

goedemorgen meid,
Hopelijk goed geslapen vannacht!! Het zit je niet mee hoor met het weer in je vrije week!
Ik zit hier nog steeds ziek te zijn en dat terwijl ik morgen jarig ben BALEN!! nou ja kiek'n wat wordt zeggen zie hier!
Mooie post hoor, toch wel een mooi blad hoor! maar kerst in het wit??? mooi maar voor mij te wit!!
Meid maak er nog even een lekker dagje van
knuffel Yolanda

Carre zei

ziet er super op jeanne d'arc voor kerst decoratie ook buiten.Groetjes Karolina

Fågel Blå zei

Hello Ria!
Ohhhhhhh I love that pictures!!!!!
So beautiful!!!!!
Have a nice day!
Many hugs from me!
Kathrine

The things I like to do zei

Die doosjes zijn leuk om ook zelf te maken....het is weer knutseltijd dus wie weet..eerst maar eens kleine doosjes verzamelen.

Joan Ottevanger zei

Hai had je nieuwsbrief al gelezen gisteren avond en heb ze al besteld.Kan niet wachten tot het weer zover is.Groetjes Joan.

wonen bij de dijk... zei

kerst, de mooiste tijd van het jaar...
ik heb er wel weer zin in, om het huis gezellig te maken.
Ik zal deze uitgave maar eens gaan reserveren.
Enne, dat verhaal van gisteren..
sterkte, he..
Trouwens mooie harten op de foto van gisteren.
lieve groet, cobi

Unknown zei

oke oke oke!!!!!! Gots...;)....zal ik het nog eens wagen??>??;)

groetjes
Lynda

Anna zei

zoals altijd prachtige zwijmelfoto's en dus weer een must have;o)

Anna zei

oh bijna vergeten...
maar sorry Ik wil geen klos kwijt ;o(
je kunt ze wel eens tegen hoor op bouwplaatsen en waar ze bouwmaterialen verkopen! in allerlei afmetingen!
of misschien via MP?
Fijne week,

Passione Helena zei

De herfst moet nog beginnen...langzaam begin ik dat te accepteren hihi. Maar met het zien van deze beelden mag de herfst zich in zetten hoor?! Dan kruimelen we gezellig naar die donkere dagen voor kerst.

Beelden zeggen genoeg over deze kersteditie.
Liefs Helena

Elisabeth zei

Wat een prachtige bladen,om lekker bij weg te dromen al die mooie foto's!!In het grote tuincentrum zijn ze al heel erg druk met de kerstmark opbouwen en dat duurt altijd wel een paar weken.Eerst even wennen dat het toch echt wel herfst is en dan op naar de feestmaand December
Lieve groetjes Elisabeth

Josephine zei

Scitterend Ria zo'n speciaal kerst magazine, voor mij ook veel te wit maar ziet er wel heelstijlvol uit allemaal. Hoop dat je een beetje goed geslapen hebt na zo'n emotionele dag. Lieverd geniet van een heerlijke dag vandaag...

Liefs Josephine

desde my ventana zei

Love this magazine!!!
Bss

Ingrid zei

prachtige foto's weer Ria,het zal weer de moeite zijn!!!geniet van je dagje

liefs..

Bij Guusje Thuis zei

Dat ziet er weer super sfeervol uit ... even genieten van die mooie foto's op deze druilerige woensdag.

Groetjes,
Colinda

Mayflower zei

Ohhh.....wat een heerlijke sfeervolle foto's Ria, daar kan je toch geen genoeg van krijgen en wat leuk dat er nu ook een speciaal kerstnummer uitkomt. Dat wordt weer genieten. Ik vind zowiezo zo rond die tijd alle magazines prachtig.
Bedankt dat we even mee mochten kijken.
Lieve groet, Mea

Kat Ibáñez zei

Hi Ria, What a beautiful selection of pictures, love the French inspired interiors and all these lovely stylish details, especially the pumpkin!!

Have a sweet day!!

Madelief zei

Hoi Ria,

Kerst is nog wel ver weg, maar als ik de foto's zo zie en uit het raam naar buiten kijk, krijg ik er toch wel weer zin in!

Een fijne dag!

Lieve groet, Madelief

Fleurette zei

Hello my dear Ria, it are very beautiful decorations!!! I love you magazine Jeanne D'Arc!!!
Have a very nice day and evening:)
Big hugs
Fleurette

Home and Lifestyle zei

Het liefst sluit ik mijn ogen hier nog voor hi hi...want ik wil nog lang nazomeren! Maar ik geef toe...het zijn prachtige foto's!

Lieve groetjes, Ingrid

peet zei

Hoi RIa

Even antwoord op je vraagje , ik heb de zakken zelf gemaakt .

Groetjes Peet

Reginas Cottage zei

hi ria,
i love this magazin....nice photos.
have a nice time,
hugs regina

Muisje zei

O wat ziet dat er allemaal weer prachtig uit.

Groeten Herma

koralee zei

You so got me thinking CHRISTMAS!!! can you believe how close it is...wow. Hugs to you for a great day...your images always warm my heart. xoxoxo

Anoniem zei

Weer een mooi blogje van hoog kwijlgehalte ... hihi.
Zo leuk om al dat moois te bijven bewonderen!

Fijne middag & avond gewenst!

vosgesparis zei

Heeeeeeel veel mooie fotos vandaag!

Bonjade zei

Oh smullen smullen.........
Jinglebells...jinglebells........
Fijne avond
Liefs

Unknown zei

Dear Ria, thanks for these lovely images!! My sick eyes had some instants of JOY!!
Thanks for the lovely comments on my blog, Ria!!
hugs!! Bela.

Nieneke zei

Wat een prachtige plaatjes! Ik heb meteen die van die doosjes met cijfers erop geknipt en geplakt, dit idee wil ik vasthouden!!! Bedankt Ria, Dikke knuffel, Nieneke

Diana zei

Zalige foto's...om bij weg te dromen en groen te zien van jaloezie vanwege al die goede smaak in blogland......

Caatje zei

Dan ga ik Sinterklaas lief aankijken en wie weet vind ik dit magazine in mijn schoentje.
'n Hebbe hebbe boek/tijdschrift.

Ria, is het scherpe misgevoel al een beetje minder?
liefs, Carina

Shirley zei

Fabulous photos. Your blog is always a feast for the eyes. Thanks for all your kind comments on mine. love, Shirley

Helena, The Swenglish Home zei

Wow, such lovely, inviting images from a beautiful magazine! I hope I can get hold of the latest Jeanne D'Arc Living when I visit Sweden again next week!

Wishing you a lovely weekend!
Helena, The Swenglish Home

Riet zei

Ohhh heerlijk om met dit weer lekker op de bank die bladen te lezen Ria.
Er staan toch prachtige spullen in,echt om van te kwijlen.
Wil je voor mij die bladen bewaren en een mailtje sturen als ze er zijn.
Want hier bij mij weten ze nooit wat ik bedoel.
Gaat het weer een beetje met je,na die rot dag van gisteren.
Ik word volgende week zondag 19 september weer opgenomen in het ziekenhuis.
Ziet er vreselijk tegen op.

schat dikke knuffel Riet.xx

Stina zei

A BIG BIG hug to you my dear friend.:-) Stina

Gloria zei

So very beautiful!!! Love these photos..:)

~*~ saskia ~*~ zei

Veel, heel veeeeeeeeeeeeel plezier in het mooie Friesland! Leuk voor jullie, het beloofd ook regen-vrij te worden, he? Extra leuk!!
Ik wacht hier geduldig op je.
Welterusten liefste lieve Ria xxxxxxxxxxxxxx

Kathy @ Sweet Up-North Mornings... zei

Hello sweet Ria...
the Christmas Mag. looks wonderful, My favorite time of the year.
Happiness everywhere, people seem to be more tolerant at Christmas.
I listened to the song for your Brother, 6 years.
Remember the good memories, still with you in your heart.
Miss blogging so much...just don't have the time yet.
We'll be gone for a couple weeks to the ocean, leaving Monday...can't wait!
Love the ocean.
God Bless,
xoxo~Kathy @
Sweet Up-North Mornings...

Janne zei

You are so sweet Ria, thank you for mentioning my name. I think the new dutch follower come from you, thank you:)

Have a nice day,
Hug from Janne:)

Unknown zei

Gorgeous! I love that silver trumpet! XX!

Anne Lorys zei

I just can't get enough of these gorgeous Jeanne d'Arc images, can you? :-)

Simple Home zei

It's still warm here, but these images are so beautiful that I realize Christmas will be here before I know it. Thank you for sharing :-)
Blessings,
Marcia

Babette zei

Het ziet er weer heel mooi uit.
Kijk nog steeds met veel plezier in de JD die je mij toen opgestuurd hebt. Echt heerlijk om in te bladeren.

Groetjes Babette

Loveforpiemonte zei

Count me in!
En ontzettend bedankt voor je lieve kaartje het heeft me erg goed gedaan om zoveel medeleven van je te ontvangen. Sorry dat ik zo laat reageer maar ja ben nog van slag en ziek.
Dikke knuffel
X

Michaja zei

Mooi alhoewel Kerst nog maar heeeeeel lang mag duren!

Unknown zei

Zo Ria wat een reacties allemaal.
leuk dat je me gaat volgen!
Maar jou blog is zeker de moeite waard hoor.
Ik ga je zeker volgen.
liefs van Vlinder

casa nostra zei

Ja dat boek is geweldig mooi, ik heb het al tig keer doorgebladerd en het blijft prachtig.
dat boek wat je trouwens gekregen hebt in een eerdere post ziet er ook geweldig uit. Goed dat je laat weten dat de nieuwe JDL al weer bijna uitkomt. Ik ga hem meteen reserveren.
groetjes,

About Cassandra zei

Ah, Ria! Christmas! What lovely photographs! So many beautiful examples and ideas! Thank you! Cassandra ♥

maría cecilia zei

Hola Ria, an awesome magazine!!! so sad I couldn´t have it for the high price!!!
We are celebrating the coming of spring and our 200 years of independence... nothing about christmas yet... thank god!!!
cariños,
maria cecilia

Jeanette zei

Geweldig magazine!

Groet,
Jeanette

Anoniem zei

Heej Mie, je gaat lekker weg??

Zomaar een weekendje er tussen uit? Da's helemaal niet verkeerd hoor! Hardstikke leuk voor je. Geniet er maar lekker van.

Wij gaan weer naar een rommelmarkt....hihihi, Er valt wel eens wat kapot he, met 4 van die kiddies.En als je dan spullen hebt van 2,- of 2,50 is dat helemaal niet zo erg!! Toch?

Fijn weekend,liefs Thea

AT HOME BLOG zei

What a beautiful book! It's a grate idea for a christmas gift!
Kisses
Etta

Sonja zei

Ohh dat ziet er weer veel belovend uit..gaaf!
Heb je post van dinsdag helemaal gemist, maar je hebt heel veel steunberichtjes gekregen zag ik. Hopelijk ben je de dag een beetje doorgekomen.. blijft een gemis, zeker.

Ben twee dagen weggeweest, maar het lijken er wel 4. Loop gelijk met vanalles achter..

Groetjes, Sonja

Ingrid de Villiers zei

Dear Ria
Oh...what beautiful picture from the Jeanne d'Arcs magazine....I love Christmas and when looking at these gorgeous photos it makes me so excited about Christmas coming closer! THanks for sharing all this beauty with us!
Ixx :)

Les Cotrions zei

Waw! I simply adore you post Ria!!!!! Stunning images!!!! My friend was so happy about the gifts.....I must buy them for me too!!!!
I've a lot of work to do now...we'll open a new exhibition in 2 weeks...my brain is still on holidays and we still have Summer days...can you immagine my efforts to be at work???? It's so difficult!!! Anyway Autumn will be back soon and unfortunately my brain have to be back!!!!
Enjoy a great week end darling!
A big hug from a lazy me!
Vale

Pearl zei

Beautiful magazines I hope you sell lots! Hugs, Pearl

The Tablescaper zei

Such gorgeous photos.

- The Tablescaper

Anoniem zei

Hi sweet Ria! These pictures from Jeanne d'Arc are gorgeous!! I can't wait until I get my copy. I can't believe Christmas is only 3-1/2 months away (yikes)!
Have a great weekend my friend! :)
Hugs ~ Jo

awal.ny zei

I have never seen this magazine but I will make sure to get the christmas one.

FEDERICA zei

Morning sweetie! Yes, I am back from my holidays! It's time to get back work...
How are you?? Hope fine!
I wish you a wonderful new week!
Hugs
Federica