zondag 26 september 2010

Lekker even met de meiden naar buiten......

Nou  we gaan vandaag even met de meiden weg,...het is mooi weer dus we gaan genieten........

groen groen is het gras.......
Eh,...............er zit niet voor niks een slot op het hek................


Tja te laat....de meiden lopen er al....en als we er dan toch zijn maken we gelijk even wat foto's....
Heerlijk dat hoge gras............
Lekker om van te eten.......heerlijk.........
En in te snuffelen....
Enne om in te .......................

En weer verder eten.....

Lekker hoor.............
Even uitrusten...............



Ik zie wat...............even kijken hoor......

Ook even rusten.......
Als het zitten dan toch goed bevalt dan maar een foto shoot........door papa genomen he!!


Het lijken wel twee standbeelden............hahahhahahha!!! allebei dezelfde kant op kijken.....
Wat zijn ze mooi he????....

Onze meiden Iris en Trevor..........

We gaan weer naar huis.........lekker bakkie koffie drinken.......en zondag  vieren......allemaal een heel fijne dag !........liefs van ons......

74 opmerkingen:

Unknown zei

Wat zijn het ook schatten! Prachtig...
Wij hebben gisteren een nestje bekeken waar nog 2 bruine teefjes een baasje zochten..en ja we zijn voor de bijl gegaan. Het is zo stil in huis..en onze Bo heeft haar welverdiende rust achter in de tuin. En wij mogen van onszelf weer uitkijken naar week 43.
Fijne zondag!
Wij trekken er zo ook op uit...er schijnt iets in Zwolle te doen te zijn..even kijken en combineren met een boswandeling op de veluwe.
Liefs,
Karin

Home and Lifestyle zei

Een mooie plek voor de meiden om hun energie kwijt te kunnen...en dat met prachtig weer!

Jullie ook een hele fijne zondag! Lieve groetjes, Ingrid

Caroline zei

Wat een leuke foto's ! Veel plezier vandaag, het is droog !!! Jullie ook een hele prettige zondag.

Janne zei

Hey Ria,

Have a nice sunday:)
Hug from Janne

vosgesparis zei

Het hartje op de foto is niet die van jullie.... maar ik weet bijna zeker dat die wel in het ikea blad komt , ik heb namelijk allerlei hartjes die ik van mensen heb gekregen bij elkaar ergens hangen ;) leuk he. het duurt alleen nog tot februari voor je (en ik) allles kan zien.

Alle mooie dingen zei

wat een schatjes!
groetjes en een prettige zondag
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Passione Helena zei

Wat een heerlijk begin van de dag met jullie meiden! De zon schijnt zelf..hier komt deze net flauwtjes door. het is nog behoorlijk mistig.

Ik heb weer bij je genoten!
Geniet van jullie zondag, lieve groetjes Helena

Petra zei

Geweldige foto's van 2 prachtige honden. Dankjewel voor het delen, ik kan hier echt van genieten.
Zelf heb ik een zwarte labrador... ook zo'n schat.

Fijne zondag verder.
Groeten, Petra

Karin zei

Ik moet telkens weer glimlachen om je "stripverhalen" van je twee meiden. Ze hebben prima baasjes getroffen!
En wat heb je een schitterende foto in je header staan. Ben al weken op zoek naar de juiste kleur pompoenen/kalabassen, maar krijg ze tot nu toe maar niet gevonden. Ik geef niet op hoor, als we dan toch de herfst in gaan, dan ook goed ;) Een hele fijne zondag Ria, en hoe was het met Lyn??

Unknown zei

Heeeee meis, je hebt Duo penotti er weer lief opgezet hoor, wat waren jullie al vroeg op pad!!!*gaapt*;).....zal vandaag mn hart eens op een leuk plekje gaan hangen, hebben wij goed geregeld, al zeg ik het zelf ;)!!!

Groetjes aan Rein,

X
Lynda

Bij Guusje Thuis zei

Wat een heerlijk stel is het zo samen en net zo dol op hoog gras als Guusje (hoewel je Guusje dan dus niet meer kan zien, behalve als hij er als een konijntje bovenuit hopst).

Groetjes,
Colinda

Hannekie(Sisterly) zei

zo jullie zijn al vroeg op pad..hier is iedereen net wakker. gedaan met de rust. heb al wel lekker met boy gelopen. het is hier mistig en behoorlijk fris. maar wel lekker
fijne dag verder
gr hannie

Tuur zei

Wat een schatten!
ook voor jullie een hele fijne zondag!

Jolanda zei

Wat een lieverds, heerlijk er zo op uit! En een prachtig herfststukje heb je in je headerfoto!
Mooie zondag, lieve groetjes Jolanda

Anna zei

heerlijk rennen en spelen...altijd fijn om hun energie kwijt te raken!!! het zijn inderdaad mooie honden...maar Trevor voor een meisje?
komt de foto in je header uit de JDL?
Lieve Groetjes en een fijne dag!
XXX

Yn'e Steeg zei

Aha jullie zijn dus ook van die vroege vogels.
Heerlijk he?

wij moeten nog heel erg wennen, dat onze Leila er niet meer is.
Het is zo stil, wanneer we 's ochtends beneden komen, en er is niemand die op je wacht.
Maar goed het gemis zal moeten slijten, al zal dat nog wel even duren.

Fijne zondag toegewenst, Jantsje

Kom Achterom zei

OOh meid wat een prachtige heather heb je!!
WAUW factor is super groot!!!
Wat een heerlijke wandeling en wat zijn het toch
heerlijke knuffeldozen die schatten van jou!
prachtig op de foto gezet hoor!
Ik wil je nog even een nieuwe blogster introduceren, mijn dochter is ook een blog begonnnen! zoooo leuk ook!
Ik heb er net een bericht aan gewaagd dus als je zin hebt kijk dan ook even bij haar om de hoek dat zou ze heel leuk vinden.
je bent dan ook wel echt onze internet familie dus tante Ria er is werk aan de winkel!! hihihih
fijne dag lieverd
knuffel Yolanda

Haikey love of living zei

Ik kom ook zojuist terug van een lange wandeling met Joris. Heerlijk zo 's ochtends vind je ook niet?

Fijne zondag!

Haikey

Alle mooie dingen zei

he ria.... ja hoor ik volg je wel kijk maar bij je volgers die paaltjes op het strand dat ben ik!
echt waar......

ja ik heb wel pijn de ene keer meer dan de andere maar ik moet er om denken mijn arm niet hoger te houden als mijn schouder dan is het het ergst.. en onverwachtse bewegingen..maar ik moet hem natuurlijk ook niet helemaal stil houden want tja dan wordt hij stijf en daar zijn we helemaal niet mee gebaat... dus het is weer afwachten en hopen dat ik niet op de wachtlijst hoef maar meteen weer geopereerd kan worden (de wachtlijst is 4-6 weken)
heb je nu gezien dat ik je volg?????? (giechel)

Anoniem zei

Hey koffie zonder mij,dat kan niet he whahaha,wat een prachtige foto`s hebben jullie gemaakt van mijn 2 lieve vriendinnetjes,ze zijn echt zo lief,ik wens jullie nog een heerlijke zondag,lieve groet Joke.

Claudia Leertouwer zei

Wat heb je ze weer lekker kunnen laten genieten!

Liefs Claudia

Jotilie zei

Heerlijk er even op uit met de honden.
Bij ons staat dat voor zodadelijk ook nog op het program.

The Stylish House zei

Ria,
Such cute doggies! Give them a scratch behind the ears for me.
Hugs, Cathy

Tammy at The Drill Hall Emporium zei

Hi Ria, I just added you to my blog list...love your gorgeous dogs!

by kuzz zei

Wat een prachtige meiden hebben jullie toch!
Ze hebben heerlijk genoten van de fotosessie zo te zien! Mooie foto's!
fijne dag, lieve groet Erna

~*~ saskia ~*~ zei

Rustgevende foto's, terwijl ik toch eigenlijk niet het gevoel heb dat jij een rustig type bent, hihihihi. Een leuke zondag, hier is het mistig, zo een beetje heel de dag al. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

lia zei

Ik kom net onder de douche vandaan na een heerlijke lange wandeling. Het is weer zo heerlijk buiten, en hebben walnoten geraapt. En hebben net ook heerlijk buiten koffie gedronken. En jullie meisjes hebben ook heerlijk genoten. En ze zijn inmiddels wel gewend om even te poseren voor jullie.

een fijne dag verdee
lieve groet Lia

Huis, Tuin en Quilt zei

Hoi Ria,

Ik heb wel even hartelijk moeten lachen hoor, om die meiden en die leuke foto-shoot!!!
Het is vandaag ook prachtig weer, wij zijn er ook even op uit getrokken vandaag, we hebben hier op fietsafstand een klein natuurgebied met een kleine dierentuin waar het heel erg leuk is en je zomaar anderhalf uur zoet kan zijn! Dat vond Sterre wel leuk dus vandaag ging ze mee...


Fijne zondag nog,
lieve groet Susan.

Carla zei

heerlijk als je ze zo ziet genieten hè!!
Prachtige honden en héle mooi foto's trouwens!!!

fijne zondag...lieve groetjes Carla.

Daniëlle zei

Wat een schitterend boeket in je blogtitel zeg!
Heerlijk zo lekker wandelen met de hondjes, ze hebben er vast van genoten.
Fijne zondag,
Dani

Sylvia zei

Fijn dat jullie mooi weer hebben, Ria, bij ons is het koud en het regent.
Prachtige foto's !
Iris en Trevor zijn zulke lieverds !
Fijne week,
Sylvia

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Heerlijk hè, en wat prachtige meiden zijn het!
Ik wil vandaag ook zoooo graag nog even naar het bos, maar nu is manlief eerst aan het genieten, lekker op de bank formule 1 kijken
;-))
Fijne dag!!

Carla zei

Hoi Ria,

Bedankt voor je reactie.
Leuk dat je volger geworden bent.
Ik was al een heel tijdje volger van jou Blog hoor ;-)!!

groetjes Carla.

Nieneke zei

Hoi Ria, wat een geweldig bloghoofd heb je!! Ik kwijl gewoon van die vaas, die bloemen, die pompoen met dat lintje......(sshhhllll...) Zo; ik kan weer verder..
Wij komen net uit het bos met de kinderen; paddestoelen zoeken, spelen met zand en water, wat eten op het terras...heerlijk!! Jullie hebben ook genoten van jullie meiden en het mooie herfstweer! Fijn!
Liefs, Nieneke

Joan Ottevanger zei

Het zijn prachtige honden die jullie hebben.En wat me opviel in de winkel ook zo stil.Groetjes Joan.

marline zei

hallo it's me

wat een super leuke honden en foto's maak je.
lekker gewandeld ik heb net ook lekker de natuur opgezocht. heerlijk he de natuur. jou honden vinden het zo te zien ook heerlijk. geniet er maar lekker van. nu is het nog lekker weer. die konijnen in de kopjes zijn ook super lief en leuke zithoekje's echt super.
geniet er nog maar even van.
marline

Splashes of Pink and Mint zei

Lekker zo even met de dames op stap! Jammer genoeg kunnen onze heren niet loslopen, dus dit zou bij ons niet gaan, maar heerlijk even zo uitwaaien!
Geniet nog van je zondag!

alma zei

Ha de Ria,

Wat zijn het ook een schatjes! Heerlijk even met de meiden de hort op! Ziet er gezellig uit hoor!

Groetjes
Alma

Unknown zei

Ahhh Ria, wat n mooie honden!! En wat fijn als ze zo vrij kunnen rennen!!
Fijne zondag nog!
LG,
NIcole

Madelief zei

Hoi Ria,

Zo te zien hebben jij en je meiden genoten! Wat heb je trouwens een mooie foto als header gekozen! Een schitterend boeket!

Fijne zondagavond!

Lieve groet, Madelief

desde my ventana zei

Happy Sunday evening Ria,
Bss

Elisabeth zei

Dat was een gezellige wandeling zo te zien ,de dames hebben zich lekker uitgeleefd ,en wat zijn ze mooi !! Fijne avond .
Liefs Elisabeth

@nne zei

Heerlijk om met de meiden door het gras te struinen. Liefs, @nne

ditjes-datjes zei

Hoi Ria,
Super lief dat je probeert te helpen.
Zie alleen geen koppeling staan bij nieuw bericht?Wel link invoeren en blokquite invoegen.Is het dat?Heb ik al wel geprobeerd maar lukt ook niet.Ik en computers!!!
Ga er nog wel eens voor zitten.
Wat heb je toch een heerlijke honden.
Dankjewel,groetjes,Ingrid

Luiza zei

Did I tell you?
Your previous post is breathtaking?
If not, I´m telling you now!!! It´s breathtaking!!!

Your sweethearts in this post are gorgeous, playing around =)!
I imagine they make you happy everyday!

Have a wonderful sunday evening, sweetie!
Hugs/
Luiza

Jeanette zei

Wat hebben de dames zich mooi laten vastleggen, een plaatje.

Groet,
Jeanette

Kind An Huys zei

O, heerlijk zo buiten genieten, en zo te zien vonden hun het ook heerlijk...wat een schatjes!!! Ik ben benieuwd waar ze nu zo stil naar zaten te kijken....
Nog een gezellige avond, lieve groet, Anne.

Stina zei

I love to see the pictures of your lovely dogs.:-) Hug Stina

Vintage Home zei

Oh your Doggies are wonderful....we love Labs!..and a chocolate one & a yellow!...so fun...lots of walks I am sure!...Thanks for dropping by!

Catherine zei

Such sweet pups! Hope you are having a beautiful Sunday!

xo Catherine

Zulke lieve pups! Hoop dat jullie een mooie zondag hebben!

xo Catherine

Sanneke Panneke zei

Zo te zien hebben de meiden en jullie een prachtige dag gehad.
Wat een mooie omgeving.
Ik heb trouwens ook genoten van die prachtige sfeerfoto's eerder in de berichten.
Groetjes Monique

Unknown zei

Dear Ria, sooo cute images and the two beauties are lovely!!! I do wish your week is off to a sweet start!! Have fun and live your best, dear Ria!!
Kiss! Bela.

Anoniem zei

Hi Ria!! I love your new header picture... so pretty!!
Your dogs are soooo CUTE! I'll bet it was the best day ever for them! :)
Have a great week!
Hugs ~ Jo

Maria zei

Hi Ria ~ Your blog is just beautiful these days... love the flowers in the pumpkin at the top ~ love all the photos in the sidebar ...so pretty!
Your dogs are so cute!
I hope your new week is so wonderful!
love and hugs,
Maria

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat een prachtige meiden hebben jullie. Je kon zien dat ze het naar hun zin hadden. Mooie foto's ook.
Fije week en groetjes, Nicole

Fluitenkruid zei

Het was gisteren heerlijk wandelweer en nu weer een nieuwe week. Groetjes Jannet

Michaja zei

Wat heb je een prachtige foto in je banner Ria!
Fijne maandag
xxx
Michaja

Muggensteekjes zei

Hoi Ria,
wat een prachtmeiden, wat heerlijk om zo de zondag door te brengen. En ze zijn heel fotogeniek hoor hihi.
Lieve groetjes, Ingrid.

Kat Ibáñez zei

Hi Ria!! Seems like you had a wonderful day out!! Your dogs are so cute and adorable, give them a big hug from me!!!

Have a wonderful week my sweet friend!!!

Servies en Brocante zei

Prachtige honden labradors!
De buren van mijn ouders hebben ook een labrador, daar ben ik mee opgegroeid, hij is nog steeds gek van mij als ze in een gesprek mijn naam zeggen spurt hij nog steeds (ondertussen doof en blind) naar de sloot om te ruiken of ik er aan kom! Zulke trouwe lieve honden dit!
Fijne week

~*~ saskia ~*~ zei

Zal aan je denken vanochtend.... xxxxxxxxxxxxxx

Weermaarssen zei

Heerlijk,
Zo even een frisse neus halen. Trouwens waar haal je die eigelijk? Goed jij hebt hem dus gehaald. En is ie nog steeds fris? Mooie foto`s gemaakt door een oorlogslachtoffer.

Groeten je ex

Sarah B zei

Aren't they gorgeous! They obiously had a wonderful time. Dogs really now how to enjoy life xx

Bonjade zei

Oh zeggen het was even zoeken hoor hier in het gras naar je....eerst al zoveel nieuwe posten die ik bij langs moest en eindelijk daar is ze.
En dan nog zoveel berichten af....tjonge, alweer een peleton aan reacties.....
(nog steeds geen secretaresse nodig?)
Geef die knappe meiden een knuf van me en voor jullie beidjes een fijne week
liefs

basiclabelSweden zei

Wat zijn pappa&mamma toch dolgelukkig met dit duo zo genieten, wij hebben ook ipv 2 drie kinderen hoor en de kleinste op 4 poten vraagt de meeste aandacht, heerlijk door het hoge gras.

Liefs Marion

Saskia zei

Wat een mooie honden toch, wij hebben zelf 15 jaar een Labrador gehad. Donker blond Faust heette hij. We hadden hem uit het asiel, hij was zo'n lieve trouwe kameraad. We hebben nu Moppie de poes, voor een hond werk ik teveel. Maar als ik jou foto's zie, moet ik terug denken aan de mooie herinneringen die we van Faust hebben. Wij konden zondag niet naar buiten, want mijn vader was er een dagje. Hij is 85 en niet meer zo goed te been. Het was reuze gezellig en nu hoop ik op nog een dag mooi weer van de week, nu we vrij hebben.
Fijne week.
Groetjes Saskia

Inspiration i vitt zei

hello my dear friend, it's always interesting to visit you and your blog. You always have something fun going on. I can see that you and your dogs enjoy together, I can understand, they look so healthy and happy.
Right now it's not so much crafting going on here at home but we are approaching the course's Christmas and then there will be speed.
Many warm hugs to you sweetie / Ingela

Barb zei

Hi Ria,
I got your message about not liking witches...still love you! Yes, if you win you can choose another piece!! Thanks for commenting and good luck!!
Your dogs are so beautiful! Makes me miss our dog Shadow-black lab that we had to put down not to long ago.
Hugs to you,
Barb

Stina zei

Hahaha...I love you! You are so fun.:-D Hug Stina

Unknown zei

I love Iris and Trevor, they are so gorgeous! Looks like they love that yard! XX!

koralee zei

I adore your sweet dogs...did I ever tell you we had a black lab..rosie...but she has been gone for 8 mos. now...still miss her.

Thank you for posting my giveaway button. xoxoxo

Gaia zei

My boyfriend got crazy for your dogs! The brown ( what's his name?) is so lovely! He has a black labrador...A TORNADO!!!
Have a great week!

Elizabeth zei

Hi Ria,
Oh my goodness! Iris and Trevor are sooooo cute! I love all the pics and that green grass so pretty!
Thanks so much for your comment, I had been waiting for a reply back from the gentleman
that set offered the 35.00 gift card to CSN stores , and he just replied back,it's a bummer, you have to live in the US or Canada.:[
I totally forgot to ask that! Thanks for your sweets comments! Also I love,love,love all the photos of the outdoor tables in your last post! Beautiful!
Elizabeth

Janean zei

they are so contented!! sweet photos. :)