woensdag 15 september 2010

Theetuin Eemnes ...........nog een keer !

 Een tijdje geleden alweer heb ik jullie de theetuin in Eemnes laten zien.......dat was in het voorjaar....wij gaan dan in de zomer nog altijd even terug om te kijken hoe het er dan uit ziet prachtig kan ik je vertellen........kijk even mee.......

Ik wil er wel zo een op het terras hier zo mooiiiiiii...........


Zo heerlijk sfeertje.......

Allemaal gezellige hoekjes........


Een hele mooie zonnewijzer........

Mooi toch??.......we gaan nog even verder lopen.......

Mooie zinken spulletjes......


En heeel veeeeeel bloemen................
En moeder kip met haar kuikens.....

Wat een heerlijk sfeertje ...ik kan hier uren lopen hoor.......zo leuk.......

Maar aan alles komt een eind dus zo ook aan deze mooie dag........wij gaan zeker nog eens terug.......en jullie???

Fijn dat jullie even een kijkje kwamen nemen vandaag...bedankt daarvoor......fijne dag lieve groetjes van mij......

76 opmerkingen:

Bij Guusje Thuis zei

Wat een geweldig mooie tuin. Jammer dat hij niet om de hoek is want daar zou ik mezelf prima vermaken.

Mooie foto's weer Ria!

Groetjes,
Colinda

Passione Helena zei

Zeker weten, bij jou kom ik altijd terug!

Fijn dat je ons even weer mee hebt genomen!
Heerlijk om daar door alle gezelligheid te lopen en je dag af te sluiten, met een zeer voldaan gevoel!

Bedankt voor deze tuinwandeling!
Tot de volgende keer;-)

Fijn avond, liefs Helena

Anna zei

die tuin lijkt me super!!
idd jammer dat ie zover rijden is voor ons ook!
je hebt er mooie foto's van gemaakt, het was alsof ik er toch een beetje bij was ;o)
LG.XXX

Katy Noelle zei

Dear Ria,

This garden has the feel of romance - the feel of a secret garden! It's so beautiful! I love how the practical in a garden can be so very lovely to look at - like watering cans and piles of pots!

Love, Katy xo

Claudia Leertouwer zei

Ria wat veel....

Liefs Claudia

Kom Achterom zei

Ha Ria,
Jeetje mineetje wat was dat nou Jij niet met de billetjes bloot! nou zeg!! hihiihi genoeg blote billen gezien zeker!! en ach met al die visite ben je natuurlijk ook super bekent!! Woehhahaha
ben ik toch even blij dat ik in een relatieve uithoek van het land zit!! Tja jij natuurlijk in het middelpunt van het land
Wat een prachtige foto's zeg!! gaan we zeker ook nog eens samen naar toe?? want uhhh dit is natuurlijk wel een heel relaxed uitje!! mooi hoor!
Ik zit hier nog steeds ziek te zijn! bah al 2 weken een keelontsteking met koorts. Ik kom er op één of andere manier niet doorheen en anti'
biotica is geen optie omdat daar mijn lymfeklieren stil van gaan liggen!! grote klieren zijn het!! hahaha Nou meid weer genoeg gezeurd ik ga met de billetjes in een warm bad!!
Lekker pyama aan en dan filmpje kijken!!
Dag lieverd groetjes aan Rein
Yolanda

Reginas Cottage zei

hi ria
your garden is soooooooooooooo beautiful.the dahlias looks pretty and i love your decorationen.
groetjes regina

Anoniem zei

beautiful garden!
Kisses.

Carre zei

Mooie tuin...ik ben dol op zinken:)Groetjes Karolina

Unknown zei

Neh, te ver fietsen hoor!! MAAAAAAAAAAR daarvoor hebben we jou dan toch weer, jij laat ons meegenieten...JOEPIEDEPOEPIE.....kan ik jullie ook ergens heen sturen??;))

KOES
Lynda

Sylvia zei

Fantastisch deze tuin, Ria !
Bedankt voor de rondleiding, heel sfeervol !
Fijne avond,
Sylvia

la féneïre zei

waou!! it's your garden, very beautiful!! i love it
bonne soirée

Bela zei

Ria, sweet, that is A garden!! Fabulous!! Dreamy!! Treasure for my eyes!!
Be fine, sweet!
Have a bright day!! Bela.

Een sneller kloppend hart zei

Mooie tuin hoor....ziet er prachtig uit!

Groetjes, Veronique

lia zei

Mooie tuin en mooie plaatjes. Bedankt voor je lieve reactie, weet niet wat migraine is maar kan niet langer dan 15 min achter de pc. En heb het beeld al aangepast omdat het veel te fel aan de ogen is. Dus ga zo maar weer heerlijk in op de bank in het schemerlicht.

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk adresje...om te onthouden! Heerlijk hè, zo'n dagje uit...daar kan ik ook altijd zo van genieten!

Lieve groet, Ingrid

Angela zei

Hebben ze daar ook chocoladetaart ;-)....mooie foto's hoor, geweldige tuin, ik geniet ervan via jou!

groetjes angela

De Ruijsbroekjes zei

ojaaaaa dat ziet er ook super gezellig uit, al die bloemen opgestapelde kratjes en bloempotten, doorkijkjes en gangen, even genieten hoor !

Ingrid zei

Prachtige post weer Ria en zeker hele mooie hoekjes ook voor mij!fijne avond...

Ingrid

Zara zei

De theetuin is enig! Erg mooi daar en 'van alles wat'. M'n vriendin woont er om de hoek, maak mij wel erg nieuwsgierig waar jij dan woont...

Muisje zei

Wat is het daar toch geweldig, toch eens onthouden.

Groeten Herma

~*~ saskia ~*~ zei

Okay, wanneer gaan we? Doen we een paar potten thee tegelijk, gezellig! Een leueueueueueueueueueuueke avond, xxxxxxxxxxxxxxxx

Stina zei

Kom graag even bij je aan Ria!!
Wauw hé wat een potten op elkaar gestapeld zeg.
gezellig al die sfeerhoekjes zo her en der, blijft altijd weer mooi om er dan foto's van te maken.

Fijne avond, liefs Stina

André en Inka. zei

Fantastische tuin,aha,daar houden wij nu van,heerlijk zo’n tuin we wilden er van de zomer ook een keertje heen gaan maar,helaas ging dat niet door.

xxx

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi zei

Hi Ria!
So nice to see an inspirational gardenpost here:-)

Hugs Hillevi

Jeanette zei

En waar blijft de thee? Ik ben een enorme theeleut.
Mooie plaatjes.

Groet,
Jeanette

Michaja zei

Oh ik zou graag willen maar het is alleen zo ver weg.
Prachtige foto's Ria. Maar de mooiste vind ik van die rode bloem. Prachtig!
Liefs Michaja

Daniëlle zei

De theetuin in Eemnes is echt een van de prachtigste theetuinen die ik ooit heb gezien. Heerlijk om daar rond te wandelen, heerlijke dingen te eten en drinken en niet verkeerd...leuke spulletjes te kopen.
Jammer dat het nu zo ver weg is voor ons sinds de verhuizing.
Mooie foto's!
Groetjes
Dani

Madelief zei

Hoi Ria,

Ik begrijp waarom jullie graag in de theetuin komen. Het zou ook wel iets voor mij zijn! Mooi die felgekleurde Dahlia's!

Lieve groet, Madelief

Mayflower zei

Wat een heerlijke sfeer hangt daar lieve Ria, ik kan mij voorstellen dat je daar nog eens naar toe bent gegaan en in een ander jaargetijde ziet alles er ook weer anders uit. Ze hebben er prachtige sfeerhoekjes gemaakt, mooi al dat zink en de terra-potjes.
Lieve groet, Mea

justwendy zei

Hoi Ria,

Bedankt voor de mooie wandeling, heb er van genoten. Iets om te onthouden,om zelf eens te gaan ontdekken. Dagje of weekeindje uit.

Thanks xxx

Unknown zei

Tuurlijk kom ik nog eens langs
en wel meer dan 1 keer !
En dat er mensen zijn die nooit wandelen en genieten van de natuur,
waar zit die hun verstand ?
hugs

Jacqueline zei

Absolutely gorgeous. I am visiting the USA capitol in Washington DC. I got to see several gardens today. This reminds me of them.

awal.ny zei

You take such beautiful photos. My favorite are your garden ornaments and the moss covered containers.

Janean zei

lovely....all of it....lush and lovely!!!!

Rozmeen zei

Mooie tuin Ria...hier zou ik me ook uren kunnen vermaken..

Liefs,
Rozmeen

Fluitenkruid zei

Wat een heerlijke groene plek, die theetuin gaat op mijn lijstje van ooit nog eens doen.
groetjes jannet

flowing moments zei

Wat een gezellige tuin het lijkt mij heerlijk om daar even rond te lopen.

Groetjes Joke

Flaviana zei

Hi darling Ria!
this is truly a magical garden, thank you for taking us with you. Ooooh the hen with the chicks... so sweet!!!!
Hugs to you my friend

G-STYLE zei

Prachtige tuin hoor , kan me voorstellen dat je daar een paar keer per kaar graag komt, ik vind die stapels met terra-potjes ook zo geweldig leuk.........
Fijne dag lieve Ria
groetjes Gea

Luiza zei

This garden and it´s details are perfect!!!!
I love it, Ria.

Wish you a wonderful day, my friend.
Hugs/
Luiza

Hannekie(Sisterly) zei

pff heerlijk zeg. een koppie thee erbij en genieten maar. bedankt voor de mooie fotos
gr hannie

Janne zei

Happy day to you,Ria:)

Nice garden pictures:)

Hug from Norway

Angela zei

Hoi Ria,

Heb je getikt, kijk maar even op mijn blog, hoop dat je mee wilt doen?

liefs angela

Elisabeth zei

Lieve Ria
Wat een heerlijk sfeertje in die tuin ,ik kan me voorstellen dat je daar uren kunt rondlopen.Ik ben er nooit geweest maar kan eens kijken of dit met het openbaar vevoer te doen is ,tja dat is het probleem van geen auto bezitten.
Liefs Elisabeth

Unknown zei

Love the hydrangeas and weathered pots, Ria! Gorgeous! XX!

Anoniem zei

Hallo Ria,

Wat is het daar mooi!!! Geweldig!

Niks gek dat je daar vaker heen wilt! Zou ik ook wel willen.

Die betonbladeren vind ik ook zo mooi!Ben er ook een beetje verliefd op.Vooral als er zo'n mooi groen randje omheen groeit!

Ik heb er verschillende in de tuin staan, allemaal zelf gemaakt! Maar volgens mij vinden de vogels daar niks aan, aan zo'n mooie groene rand. Telkens gaan ze er aan pikken en beschadigen hem helemaal! Erg!!
Tja...niks aan te doen!

Groetjes Thea

Angela zei

hahaha tuurlijk vind ik je nog aardig!!!

groetjes angela

The things I like to do zei

Leuk zo'n rondleiding...volgend jaar zeker weer!!!

FEDERICA zei

Hello sweetie, how are you?
Your garden is gorgeous!
A big hug from me to you :)
Federica

Bonjade zei

Mijn hemel wat al weer een rij zeg.......
Dat je er niet overspannen van wordt.;0)
Vind het een prachttuin zeg, heerlijk voor mijn herfstgevoel......geniet, geniet......
Een adres om te onthouden.
Nu rustig aan hoor en liefs

Roelien zei

Wat een geweldige sfeerplaatjes....die eerste foto, is dat een schaal, een minivijvertje? ik vind het prachtig!!

Heerlijke sfeerhoekjes, ik zou er zo in willen kruipen...

Juud zei

Zeker weten hartstikke mooi!

Barb zei

Ria,
I come and look at this beauty and wish I did not live in a desert not had a black thumb. I touch a plant and it dies. So I will have to enjoy through your posts!! BEAUTIFUL!!!
Enjoy your day!
Barb

Catherine zei

Such a beautiful garden Ria ~ I wish I could walk through it with you but your photos are beautiful!

xo Catherine

Gloria zei

Your garden is a bit of heaven here on earth! Very lovely stroll through the most beautiful garden! Thank you for taking us along...:)
Sweet blessings to you, Ria.
xoxo,
Gloria
@}~`}~~~

Servies en Brocante zei

Ahhh zinken kann!!!!

mooie foto's weer! Wat een mooi plekje weer!!

Carla zei

Wat een prachtige tuin...en wat een mooie foto's!!
Zo'n blad van beton heb ik hier ook in de tuin liggen, die heb ik een paar jaar geleden gemaakt...erg leuk om te doen trouwens.
Mijn kat Diesel vind het een heerlijk slaap plekje.

Eemnes...da's volgens mij ruim een uurtje rijden hier vandaan..dus dat is te doen.

fijne avond...lieve groet Carla.

Muggensteekjes zei

Hoi Ria,
zo nu ga ik even zitten hoor...op dat mooie bankje dat je ook op de foto hebt gezet want het was me het wandelingetje wel zeg hihihi.
Maar wat een prachtige wandeling, een heerlijke theetuin... ik heb genoten.Volgend jaar weer??(ja toch hè).
Liefs, Ingrid.

Antonia zei

Hallo Ria, ik kom even langs om je te bedanken voor je felicitatie voor Fabienne. Ze lijkt wel op mij, maar ik gebruik iets minder make-up :-) Heb enorm zitten genieten van je foto's van de theetuin. Wat is het daar prachtig! Zovast een heel fijn weekend gewenst, groetjes Anja

Pierelantijntjes zei

Schitterende locatie voor een theetuin hoor. Je foto's lijken zo uit een boek te komen.
Liefs Ester

Rosemary and thyme zei

Such a beautiful garden...
Thank you so much for your kind words, Ria. you have a spesial place with me too!
Good luck in my giveaway!!!
Hugs Tove

Inspiration i vitt zei

Hello my dear friend, what wonderful pictures and I liked the moss and all the pots on high. It is so sad that summer is over but the autumn is pretty nice too. Many warm autumn hugs to you Ria / Ingela.

Maria zei

Hi Ria!
Oh I wish I could have strolled this beautiful garden with you...
My favorite photo is of the mother hen and her chicks... It must be such a peaceful place...
Imagining myself there with a cup of tea...
Well, at least I can make myself the tea for now :o)
Wishes for a great weekend ~ Maria

Pearl zei

Beautiful! What a great tour you give, the flowers and moss are amazing. Hugs, Pearl

Les Cotrions zei

Marvellous garden Ria! Everything I like is there!!!! I want it!!!!
It's raining today...you know I love the sun...anyway...happy week end!
Vale

Fågel Blå zei

Hello Ria!
This garden are so beautiful I love it!
And your photo so lovely!
have a nice weekend!
Kathrine

Nicole Orriëns zei

Prachtig zeg. Wat biedt de natuur ons toch veel pracht.

desde my ventana zei

Beautiful images Ria,
Happy weekend,
Hugs
Cecilia

Con encanto - Ana zei

Your photos are lovely. Happy weekend!!! Kisses, Ana

I Love Pretty Little Things zei

Oh Ria! Soooo Pretty and Peaceful! I could spend hours there too.
Please give your girls hugs and scratches from Junie and I.
Joyce

A Ruffled Nest zei

Dear Ria,
What a beautiful place to go and spend an afternoon.
Thank you for all of your love and prayers, your comments always make me smile.
Love, Sherrie

Sewn With Grace zei

Hi Ria! Your pictures are just beautiful! It is the beginning of fall here and the flowers are starting to fade, so I'm enjoying your pictures greatly. Have a blessed day!

Unknown zei

Your garden is so gorgeous, Ria! XX!

Sonja zei

Geweldig wat leuk, bedankt dat we even mee mochten kijken. Zo simpel soms ook he, zos het stukje metalen hek, zomaar ergens. En dan die stapel terracotta potjes.. Je moet er wel veel hebben, maar t is een fraai plaatje!

Fijne week he..

Groetjes, Sonja

Anoniem zei

Hi my dear friend, Ria! Oh... I was so busy when you did this post last week... I didn't get a chance to look at it then. I LOVE this garden!! It's gorgeous... love all those terra cotta pots and the flowers... sooo pretty! Thanks for sharing this with us!!
Love ya ~ Jo :)