vrijdag 17 september 2010

Kadootjes !!....wie kan mij helpen ??????....

Hallo allemaal....het heerlijke weekend is weer gekomen rust in de tent........( voor ons bijna dan morgen nog een dagje...) maar vele van jullie zijn heerlijk vrij...........



Ik heb een give away gewonnen !! bij Huisje 9 ...en het is zo leuk kijk even mee...

Helga heeft me erg verwend...de give away was een tasje.....de inhoud wist niemand...nou ik nu wel.........een mooi zelfmaak  pakketje....ik weet nog niet zo goed wat ik ervan ga maken maar komt goed....er zitten schattige knoopjes.in.....hartjes een bijtje en bloemetjes , en  een lapje stof, een gehaakte vlinder en bloemetjes ,zo leuk allemaal een zelfgemaakte sleutelhanger...twee kleuren lint.....nou ik ga eens even nadenken wat ik daar van ga maken........hebben jullie tips voor mij??? ik ben niet zo heel handig met naald en draad hoor........zeg het maar eerlijk......

Verder heb ik van mijn lieve blogvriendin uit Zweden een mooi tijdschrift gekregen......
Ook hier ben ik erg blij mee..............kijk even zo mooi.......

Ook dit vind ik zo lief !! dankje wel Stina !!!.... Thanks Stina you are a  good friend to me.........!!

Ze heeft een gesloten blog dus kan geen linkje toevoegen helaas..........

Verder kregen wij van vrienden van ons ook nog iets leuks toen ze op visite kwamen.....ik had het nog nooit gezien en wil het graag met jullie delen........kijk nou zo leuk ......


Een theedoek helemaal mijn kleur roze met hartjes !!! gevouwen als een bloem en daarin lekkere pruimen !!.das weer eens wat anders dan een bloemetje toch?? ......ik vind het zo leuk .......


Verder wil ik jullie wat vragen ben namelijk al een tijdje op zoek naar grote koppen van Bastion Collectie....en kan ze gewoon nergens vinden ik zoek nl........ja ja ........hoe kan het ook anders ROZE !!.......hier en foto in een andere kleur.....
Ik heb ze nl wel in bordeaux rood en grijs......mooi voor de herfst.......maar de roze ontbreken dus nog,ik weet dat er ook lichtblauwe zijn ook hier zal ik erg blij van worden.........ik wil er het liefst van elk twee.....en ik betaal ze gewoon en de verzendkosten uiteraard ook !!......

Wie o wie kan mij helpen en blij maken.........verder wil ik jullie allemaal een heel fijn weekend wensen......geniet van alles maar vooral van elkaar.......Ik ga Trevor wakker maken voor zijn rondje naar buiten ..........liefs Ria....

70 opmerkingen:

Anoniem zei

Beautiful images!
Kisses and nice weekend.
Zondra Art

Unknown zei

die kommen wil ik ook, in grijs svp, en dat magazine wil ik ook, zelfde is goed ennnnnn die lintjes...geeeeeeeeeen idee.....hanger voor rein??? halsband voor duo penotti????
Melig?? IKKE??? NEUJ...*ZUCHT*

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Sarah @ Modern Country Style zei

Wow! You've had some great giftsd! Lucky you.

I'm so jealous of that magazine. It's gorgeous. I hope you have a lovely relaxing weekend reading that magazine, eatingyourplums and admiring your gifts (and, if you have a spare moment, admiring my kitchen renovation at Modern Counry Style....;-) ).

Sarahx

Catherine zei

So many pretty things here today ~ lovely!

Have a terrific weekend friend!
xo Catherine

Karin zei

Heeft Tuzehome ze niet in het roze?
Je bent flink verwend meid, heerlijk
Grts en een fijn weekend!

basiclabelSweden zei

Jij bent heerlijk verwend! Genieten lieverd en ik hoop dat de andere blogdames je een creatievereaktie geven.... hahah.. ik heb op dat gebied geloof ik twee linkerhanden.

liefs

Emmy zei

Het blijft maar kadootjes regenen bij jouw, heerlijk hoor om zo verwend te worden. Misschien kun je van die lap stof een pyama zak maken ofzo voor een klein nichtje. Leuk gevouwen die theedoek, in de nieuwste flow staan ook wat afbeeldingen van vouw werkjes en er zit zelfs vouwpapier bij. Ik kan je niet helpen aan die prachtige koppen al zou ik ze al hebben dan hield ik ze zelf zo mooi als ze zijn lekker groot voor warme choco of soep.
Fijn weekend, groet Emmy

Muisje zei

Ideen nee die heb ik niet, maar het ziet er allemaal wel erg leuk uit.
En nog bedankt voor je lieve reaktie, alvast een heel fijn weekend.

Liefs Herma

lia zei

Wat een verwennerij bij je. Leuk hoor. En die kommen daar kan ik je ook niet aan helpen.

fijn weekend
lieve groet Lia

Gewoon Greet zei

Hoi Ria, er blijven bij jou ook kadootjes
binnenvallen, bij mij ook (bloos bloos)
late verjaardagskadootjes maar allemaal zo
mooi en goed gevonden!
Dat theedoek met die pruimen vind ik echt
goed gevonden!
heel veel liefs

toves sammensurium zei

I think I have to make you a list!
here it is:
1) I loooooove Trevor on your beautiful bench...the picture captures such a precious moment!!!!!
2)How fun t win the give-away...(but you still haven´t entered mine ;P)
3) Do they sell Lantliv in your country?It´s a wonderful magazine!!Have you ever read the norvegian "Vakre Hjem" ???
4)If you want any more plums please come and visit..we have so much this year we can´t eat them all!!And they´re soooo goog :)))Yummy!
4) why amI not surpries you have Bastian cups??? You cup-crazy lady *lol*
Well I looove them too and will absolutely get some!!!
5) And at last - have a Wooonderful weekend:))))))

hugs

Elisabeth zei

Wat ben je weer verwend!! dat word weer volop genieten .Creatief ben ik niet helaas dus daar kan ik niet bij helpen en die mooie koppen heb ik nog nooit gezien ,maar mooi zijn ze wel!!!Ik hoop dat anderen je wel kunnen helpen.Een fijn weekend ,liefs Elisabeth

Bij Guusje Thuis zei

Zeg boffert wat een cadeautjes allemaal, leuk! Geniet er maar van, vind die theedoek-met-pruimen wel een heel gaaf idee.

Mocht ik de kommen toevallig tegenkomen, laat ik het je weten.

Groetjes en geniet van je weekend!
Colinda

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

I'm loving that magazine! Have you put it down yet :)

Have a wonderful weekend!
XO
KRistin

~*~ saskia ~*~ zei

Die theedoek is inderdaad een heeeel erg leuk idee. Ga ik onthouden maar dan met chocolaatjes erin. Van die heerlijke herfstbonbons bijvoorbeeld, ze zijn er weer! Ik vind deze rode hartenkop erg mooi. Had die kleur ook nog nooit gezien. Wanneer ik rose tegenkom, mail ik je acuut maar dat wist je al. Heerlijk lezen en wegdromen in dat prachtige tijdschrift. Een leueueueueueueueueueueueuk weekend RiJaaaaaaaaaaaaa xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx aangebrande aardappelen, ik stel een extra sausje voor... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

~*~ saskia ~*~ zei

Oh en ik heb 3 RIAbriefjes in de grote schaal gedaan natuurlijk. xxxxxxxxx

~*~ saskia ~*~ zei

... nog een laatste keer (voor vandaag dan tenminste) ik vind je site bar erg mooiiiiiiiiii xxxxxx XXXXXXXXXXXX xxxxxxxxxxxxx XXXXXXXXXXX

Bizzy @ home zei

Wat ben je weer een bofferd! Geniet er maar lekker van. En aan die mok kan ik je niet helpen helaas.
Fijn weekend,
Lieve groet, Renny

Vær våken zei

Isn't it wonderful to read interior magazines!! I love when I have time to do that and maybe a cup of cappuccino! Love your picture! Thanks for entering my giveaway and have a fabulous weekend!!!!!! Hugs, Kristin

Patricia zei

Lucky you ;)
Je kan er een mooie schattenzak van maken!
Mooie mok!! Heb ik nog niet eerder gezien.

Fijn weekend xo

Daydream Living zei

Hi Ria,
Ik weet niet of ik je nu voor niets blij ga maken, maar (of all places...) hier in Zwitserland is een winkeltje waar ik ze in het roze heb gezien, dusssss..... ik laat je zsm weten of ze er nog zijn ok? (wel zwitserse prijzen). Groetjes,
Maureen

Anoniem zei

Jeetje Ria,

Je valt wel in de prijzen de laatste tijd!

Een echte bofkont!Maar dat wist je zelf ook wel, dacht ik???

Die theedoek vind ik wel heel erg mooi! Leuk idee om hem zo te vouwen,en die pruimen erin te doen. Je neemt ook niet snel bloemen mee denk ik, naar iemand die zelf een bloemenwinkel bezit!Of wel??

Fijn weekend, groetjes Thea

bijzonder-oud zei

Hoi Ria,
Wat een onzettend leuk idee die theedoek!! krijgen we nog uitleg hoe we zoiets moeten vouwen: ;-)
En dat tijschrift, leuk!! jammer dat zulk soort tijdschriften hier niet te koop zijn...

Ik wil wel voor je kijken voor die kommen, volgens mij hebben ze hier bij Intratuin dat merk, ze hebben hier een hele grote winkel met een riviera maison shop en volgens mij verkopen ze ook Bastion, ik wil morgen wel even voor je kijken of ze ze hebben in jouw kleur.

groetjes,
Yolanda

Stina zei

Ha Ria, ben niet zo'n crea dus geen idee!
Wat een leuks heb jij ontvangen zeg wat een bofferd.
Lachen dat ik mijn naam tegen kwam bij jou, nog nooit gehoord en dat zó ver weg.
Jammer dat ik haar blog niet kan zien.

Fijn weekend, liefs Stina

Kom Achterom zei

Ha Ria
Wat ben je weer heerlijk verwend!! zoo mooi dat blad en die theedoek wat eens super leuk kado!
echt leuk om dat zo te doen!!
Ik heb het ook nog nooit gezien.
je stofje is ook schattig! dat wordt dus naailes hihii
De bekers ken ik niet helaas maar ik ga er wel voor je op letten hoor!
nog een goed kijken en het merk opschrijven!
Ik ga morgen heerlijk met mams shoppen voor mijn verjaardag nog! Heb er helemaal zin in!!
Fijn weekend lieverd en doe Rein de groetjes
Yolanda

Anoniem zei

Hoi Ria,
wat een leuke cadeautjes, de handdoek vind ik geweldig!
En dat stofje van de give-away, lekker vrolijk. Mooi om bv hartjes van te maken, of een slinger van hartjes;het ziet er zo vrolijk uit!
Fijn weekend van Sonja

Anoniem zei

http://ilregalo.nl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=3&keyword=&manufacturer_id=0&Itemid=3&orderby=product_list&limit=10&limitstart=0

ken je deze site al,ben er ff snel want ben zo moe,maar zag dit blogbericht,gave cadootjes heb je gehad,wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

Chantal (uit het Zuiden) zei

Hallo Ria,

je moet eens www.juule.nl tikken en dan kijken bij Bastion collectie wordt verwacht daar staan de koppen in lichtblauw.

Succes ermee!

Groetjes Chantal

Unknown zei

Hai Ria,

Zou je ons kunnen vertellen uit welk nest Trevor komt? Hij heeft een mooi koppie (wij vinden het erg mooi als ze een wat langere snuit hebben)
Nu kunnen we het nog niet over ons hart verkrijgen, maar we weten dat we in de toekomst zeker weer een willen hebben. Je mag me ook mailen: poelarends74@zonnet.nl

Liefs,
Karin

Home and Lifestyle zei

Huh....o....ik dacht even dat de titel van je post "Kadootjes...wie kan mij er vanaf helpen" was ha ha! Ik zou mij uiteraard spontaan hebben aangeboden...wat ben je weer verwend zeg! En je hebt in Duitsland volgens mij ook weer wat gewonnen, dus dat maakt je weekend nóg leuker!

Geniet er van lieve Ria...en bedankt voor je altijd zo lieve reacties!

Fijn weekend! Hartelijke groet, Ingrid

Chantal (uit het Zuiden) zei

Ps ,

mag ik vragen waar jij deze kleur tray van hebt?

Vind edeze erg mooi .

Groetjes Chantal

It's me zei

Hoi Chantal...doe het even zo hoop dat je het leest...ze komen bij Riviera Maison vandaan....probeer het eens op Marktplaats......lukt vast !! fijn weekend liefs Ria...

Pierelantijntjes zei

Gefeliciteerd met je giveaway Ria. Heel erg leuk, iets om zelf te freubelen.
De theedoek zo gevouwen met pruimen erin is echt geweldig!
Ik kan je helaas niet aan de kommen helpen. Hoop dat je ze nog tegenkomt. En dat tijdschrift lijkt mij super leuk zeg.
FIjn weekend,
Liefs Ester

lisje astrid's husblogg zei

Hei♥

SMILE:)

Thank you so much for your visit in my blog and for always so nice words from you♥

You seem like a warm og lovely person:)

Hope you find the cups in pink and blue:)

Wish you a lovely weekend♥

♥ Astrid♥

Lilla Blanka zei

Congrats Ria!

I like Lantliv, it´s a lovely magazine!

Wishing you a lovely weekend!
Mia

Unknown zei

Hi, Ria!! Your magazine looks so pretty!!! And the fold flower is lovely!!!
Hope your weekend is full of happy moments!!!
Kiss!! Bela.

Donna Reyne' zei

Hi Ria!
How lovely!
I think that you got quite alot of goodies!
Have a wonderful weekend!
Hugs,
Donna

Elyse zei

happy weekend

xo
elyse

Rosie zei

Greetings Ria...
Those are some delicious looking plums. Makes me want to bake a "Plum Crisp"...YUM....Have a rest filled weekend sweet friend...sending you a HUGE hug...smile on Rosie

Nieneke zei

Die theedoek!!! Wat leuk!!! Kun je ook even nog een berichtje maken met het vouwstappenplan, heb al zitten klooien zelf, maar snap 't effe niet....

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Hoi Ria,
Ik heb toevallig gisteren die kopjes in het grijs gezien bij; www.casaelcampo.nl
Misschien kun je ze eens bellen/mailen en vragen of ze ze in andere kleurtjes kunnen bestellen voor je, en verzenden??
Groetjes Hilde

Hannekie(Sisterly) zei

lekker verwent zeg. heerlijk toch. mijn zoon loopt stage bij de rpuimenpot. een boerderij waar ze jam en zo maken. en daar heeft hij dinsdag pruimen geplukt. en hij mocht er een voor me meenemen. de lekkerste van de wereld zei hij. nou hij was inderdaad heerlijk. en wat leuk om ze op zo een originele manier kando te krijgen. met de kopjes kan ik je helaas niet helpen.
fijn weekend
gr hannie

Passione Helena zei

Gefeliciteerd met je Give Away Ria! Wat ben je toch heerlijk verwend door iedereen!

Enne die kop zag ik laast in een andere kleur bij je vriendin Sas!! hihi
Ze zijn erg mooi!!

Fijne weekend!
Geniet van al deze verwennerijen!

Liefs Helena

Fågel Blå zei

Hello Ria!
So many lovely things here!!!!!
I hope your weekend be nice!
MANY HUGS FROM ME
Kathrine

Michaja zei

Ik hoop dat je inmiddels je prachtige koppen gevonden hebt. Ik kan je in ieder geval niet helpen Ria.
Wat een verwennerij zeg! Heerlijk.
Fijn weekend en heb je mijn mail nog gehad?
Liefs Michaja

Servies en Brocante zei

Ik wil wel uitkijken voor je op rommelmarkten, wat mogen ze kosten per stuk?
Fijn weekend:)

Stina zei

Love you!
Your dog is so cute.:-) Hug Stina

Splashes of Pink and Mint zei

Hmmm... helaas, kan je niet helpen aan die prachtige koppen!
Jeetje, wat ben je weer verwend! Allemaal weer even leuk, dat tijdschrift is trouwens ook om van te smullen hoor (net als die overheerlijke pruimen overigens!)
Fijn weekend!

whimages zei

Oh RIA! Such wonderful surprises! Those plums look DELISH! I think that magazine looks absolutely fabulous. I really love the photo of your sweet brown puppy sleeping. He's so adorable. Have a wonderful weekend sweetheart!

G-STYLE zei

Lieve Ria, als ik de koppen had dan kreeg je ze van me hoor maar
helaas , ik heb ze zelfs nog nooit gezien.......

Je hebt trouwens mooie kadootjes gekregen , lekker van genieten en ik ga duimen dat iemand de kopjes voor je heeft .

Fijne dag morgen , lekker weekend voor jullie ......liefs van Gea

Monica zei

Thank you thank you thank youuuuuuuuu, dear Ria!!!
Love your mug!
Hugs to you and kisses to the puppies ;)
Monicax.

Sylvia zei

Ria, wat een mooie cadeautjes heb je weer gekregen !
Zo'n kop ben ik ergens tegengekomen, maar ik kan me niet meer herinneren waar.
Fijne zondag,
Sylvia

Drömmen om Villa Grönskog zei

Hello Ria,
Thank you for your visit in my blog,and your kind words.
Wish you a nice weekend.
Hugs Anette

Een sneller kloppend hart zei

Hoi!
Jee, die koppen kan ik je denk ik niet mee helpen, heb ze nog nooit gezien, maar jij kent gelukkig veel dames...er is er vast één bij die dat weet!
De Give Away die je hebt gewonnen is hartstikke leuk, wat zal jij blij zijn....en die theedoek zo mooi gevouwen met die pruimen erin, wat een leuk en creatief idee zeg! Super!

Wens jou ook een heerlijk weekend!

Groetjes, Veronique

Weermaarssen zei

Hallo Ria
Ja dat zakje had ik al gezien, leuk voor je al die frutseltjes en wat ga je er van maken is nu je vraag?? Ik zou het niet weten? Dus aan mij heb je alweer niks. En die mooie koppen die heb ik toevallig afgelopen week (in 12 verschillende kleuren) allemaal laten vallen. Anders had ik ze graag aan jou gegeven.
Groetjes Louis

Katja zei

voor het geval het nog niet genoemd is...een canvas en sterke lijm, wat mooi pakpapier en alles mooi schikken en zorgen dat je je vingers niet vastlijmt(door schande wijzer geworden!)
prettig weekend

Lilla Blanka Vintage Collection zei

Hi Ria!

100 swedish crowns = 10,37 EUR

Have a lovely day!
Mia

Lilla Blanka Vintage Collection zei

Hi again :)
forgot...I can investigate how much the shipping cost to Holland would be, in case you are interested in something, if you like?

Margot zei

De koppen heb ik in het taupe bij Tutze gekocht, misschien kan zij ook aan rose komen, dan houd ik mezelf aanbevolen, ook voor lichtblauw hoor:
dus voor mij: 4 roze, 4 lichtblauwe en nog 4 taupe...(alleen met hart hoor)
Nu kan je een grote bestelling plaatsen, en misschien zijn er nog wel meer blogvriendinnen...
Ik hoor ervan???...
Groetjes, Margot

The Stylish House zei

Ria,
It’s such fun to be a winner! Your images are beautiful and the plums are so clever.
Cathy

Nicole (MLBV crafting) zei

Hoi Ria,
Leuk jouw reactie op mijn blog. Vind je reacties altijd zo leuk, dank je wel daarvoor. Heb ik je onbewust op een idee gebracht. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Fijne zondag en groetjes, Nicole

Claudia Leertouwer zei

Ik kan je niet helpen om nog blijer te worden, maar ik hou het in de smiezen voor je!

Liefs Claudia

maría cecilia zei

Dear Ria, the translation is so funny that I don´t get what you say, but I did understood that napkin folded as a flower, so lovely!!! and that your sweet and pretty dog something bad did to the giveaway you won, lovely things!!!!
cariños,
maria cecilia

Unknown zei

Ria,
van harte gefeliciteerd met alle kado's, zag net dat je nog iets gewonnen had! Wat heb jij n geluk, zeg! Met de koppen kan ik ja jammergenoeg niet helpen,maar wens je veel succes met het zoeken, maar misschien heb je wel al inmiddels...
Een fijne week wenst je,
Nicole

Luiza zei

Oh, you lucky, lucky girl!!!!
So many sweet things!!!
And a swedish magazine ammong them =)))!!!
Haha, that magazine is one of my favorite!!!

Hope you had a wonderful weekend , Ria!

Hugs/
Luiza

Josephine zei

Och Ria, wat ben je weer heerlijk verwend zeg, prachtig blad en lieve knutsel accessoires. En nu ga je dus leuk cratief aan de slag, je kan er leuke lieve hartjes van maken en mooi aan je bedbord hangen. Benb wel heel benieuwd hoor hoe het gaat worden en natuurlijuk wil ik het ook zien hier op je blog, hihihi. Ja hoor, je moet nu echt aan de knutsel.

Heerlijke week schat...
Liefs Josephine

Simple Home zei

Congratulations on winning the giveaway. Others are right, the translation doesn't always work correctly but we can get enough of it to understand. I wish they would sell those Swedish magazines here in the U.S.
Those plums look delicious!
Blessings,
Marcia

Anne Lorys zei

Lucky girl!

Thanks so much for your input on the paint color for the bench, I really do appreciate it!

Have a wonderful week!
Hugs,
Anne

@nne zei

Ik wens je een heerlijke week! Liefs, @nne

Vintage Home zei

HI Thanks for dropping by!...Your magazine is wonderful & I would like to read it & have that latte in the fun mug!