maandag 20 september 2010

Bijzonder verhaal............

Ik wil jullie vandaag laten delen in een heel bijzonder verhaal .......het verhaal van Heather........eigenlijk hoef ik zelf niets te vertellen maar wil jullie vragen om de blog van haar moeder Cathy die ik al een geruime tijd volg te lezen over haar............

Ik vind dit zo bijzonder en ben er zo door ontroerd dat mensen die haar verhaal lezen op een  blog .............en dan besluiten na het lezen  van Heather's verhaal een deel van zijn lever wil gaan laten afstaan voor donatie  aan haar !!.........Robert moet een bijzonder mens zijn .......dat hij dit voor haar gaat doen..........ik ben er echt door gepakt.......

En hoop dat jullie dit de moeite waard vinden om even aandacht aan te schenken......

Die Robert is voor mijn een echt engel gezonden door God dat kan toch niet anders.........ik geloof daar in en hoop dat de operatie zal slagen.....



My dear Heather ....Robert ...and  Cathy and Familly me and my husband will pray for you all........We believe that God can perform miracles.............

Love blessing and warm hugs from us........

Allemaal een hele fijne week.......liefs van mij..............

65 opmerkingen:

Kat Ibáñez zei

Dear Ria, what a beautiful and touching post, we send prayers and blessings for them.

A big hug for you my dear friend

Nicole Claudia zei

Wauw, dat is inderdaad een engel...!! Het is niet niks, een operatie ondergaan terwijl je niets mankeert, en dat om een ander te helpen... Geweldig!!

Groetjes, Collie

Claudia Leertouwer zei

Wat een bijzondere post Ria...

Liefs Claudia

Unknown zei

Wat mooi dat deze mensen nog bestaan!! Erg ontroerend.
Dat de operatie mag slagen en dat we straks weer twee gezonde mensen hebben.
Liefs,
Karin

Anoniem zei

Hoi Ria,

Dat is idd niet niks!!

Er bestaat toch nog zoiets als naastenliefde!!

Fijne week!

Groetjes Thea

Passione Helena zei

Wat lief dat je hier aandacht aan schenkt Ria!

Wat een prachtige mooie meid! Wat een godsgeschenk dat er iemand is die zomaar een deel van zijn nier voor haar afstaat!
Hoe bijzonder, dat er mensen zijn die zoiets groots en warmhartigs aan zijn medemens wil overdragen. Want wees eerlijk..wie zal dit zomaar doen! Voor je eigen familie, maar dan houd het eigenlijk wel op.

Ja, die operatie gaat lukken, dat moet gewoon zo zijn!

Dankjewel, goed om eens bij stil te staan.Dat gemiep van mijn zoon net, doet er ineens niet meer toe;-)
Fijne week, liefs Helena

~*~ saskia ~*~ zei

Jeetje, tjeetje wat een post en dat op de maandagochtend. De foto komt me bekend voor, volgens mij heb ik inderdaad al eens gelezen op haar blog, Ga zo meteen nog een keer.
Ik wens je een week vol herfstige heerlijkheden, leukerd, lieverd, grappigerd, schattigerd van me xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Unknown zei

Ook ik ben ontroert door het verhaal,
zulke gebeurtenissen zouden op de voorpagina vd krant moeten komen,
al is het zonder hun namen,
dan beseft iedereen dat de wereld niet naar de vaantjes is !
hugs

PASSIONEDECO FRANCESCA zei

I hope the operation will succeed, and I am sure it will.
Fra

Tuur zei

Bijzonder dat er zulke bijzondere mensen zijn!
Het leven is soms ineens niet meer ..ieder voor zich.
Maar met zijn allen...is het zoveel leuker!
Een hele fijne dag...en ook al kom ik hier veel te weinig reacties plaatsen...
Ook jij bent een bijzonder mensje...je reacties bij mij en anderen ...super!

Elisabeth zei

Lieve Ria
Ik had het blog over Heather al gelezen en nu kon ik dus het vervolg lezen .Wat geweldig ontroerend he dat iemand dit doet voor zijn medemens.Daar kan ik even stil van worden !!Nu hopen dat alles goed zal gaan ,dat moet gewoon!.Een fijne week wens ik je.
Liefs Elisabeth

Een sneller kloppend hart zei

Wat een bijzonder verhaal, gelukkig zijn er nog heel veel mensen die onzelfzuchtig zijn en veel over hebben voor anderen!
Een wijze levensles!

Groetjes, Veronique

Yn'e Steeg zei

Wat ontzettend bijzonder, en inderdaad ontroerend.
Er zijn gelukkig nog heel veel lieve mensen in de wereld, die altijd klaar staan voor een ander.
Op wat voor manier dan ook.

groetjes, Jantsje

Unknown zei

Wat leuk van je Ria, dat je zoiets ook ns noemt op je blog! Ik ken de blog niet,maar zal dadelijk ns een kijkje gaan nemen.
Een fijne week wenst je,
Nicole

Anoniem zei

Heel bijzonder en wat een geluk heeft ze,het is trouwens een prachtige meid om te zien zeg,fijne dag,lieve groet Joke.tot ZATERDAG,staat de KOFFIE klaar whahahahah

Unknown zei

dat geeft de burger moed!!!! Er zijn HEEEEEEEEEELE bijzondere mensen op deze aardbol!!!! THANK GOD!!!

X

ps ..zie ik nou dat Joke ook komt zaterdag??

lia zei

Goh, wat fijn dat er nog zulke mensen bestaan. En ik zie jouw naam overal opduiken met lieve en leuke berichtjes, jij bent ook niet verkeerd hoor......

liefs Lia

G-STYLE zei

Oohhh dat is echt heel bijzonder , dan moet je hart wel heel erg groot zijn .
Mooi dat je het even liet zien hier . fijne dag , liefs van Gea

Rozmeen zei

Ik ben er sprakeloos door Ria ...wat een bijzonder mens die Robert...send by god I am sure!

Liefs en een fijne week,
Rozmeen

Bonjade zei

Zo bijzonder...ga direct er even heen zappen.
Maar voordat ik ga:
Fijne week Ria en rustig aan hoor.
Liefs

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

wat mooi.
ik ga ook meteen een kijkje nemen.
liefs Margarita

whimages zei

Ria, my dear, how nice of you to post this. I'm so happy that there are great people in the world who are so selfless. We will pray for everyone involved as well. I hope you have a lovely week.

Home and Lifestyle zei

Dit is inderdaad heel bijzonder Ria...en voor zover ik weet is de lever ook niet zo'n makkelijk orgaan om daar een deel van af te staan! Dit mag gewoon niet fout gaan...we leven hier in ieder geval met z'n allen erg mee!

Ik wens je een fijne week...en doe de medeblogsters die je eind deze week ontmoet de groetjes van mij hi hi!

Lieve groet, Ingrid

Jacqueline @ HOME zei

What a touching story... I hope that it is completely successful and I will be thinking of all of them. XXXX

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Geweldig toch!!

Groetjes Hilde

Catherine zei

I have already read about Heather , this beautiful young lady, i hope it will be a success .I will pray for them. Have a lovely week dear Ria. HUGS Catherine

Kom Achterom zei

Dit is zeker een heel bijzonder verhaal!!
nu allemaal dik duimen draaien zodat het allemaal gaat lukken!!
Fijne avond
dikke doei zegt mijn dochter dan, combie van dikke kus en toedeloe!!
Yolanda

Zara zei

Heel bijzonder! dank je voor dit logje...

Huis, Tuin en Quilt zei

Hoi Ria,

Volgens mij ben je zelf ook een engeltje, zo begaan met andere mensen!!!

Groetjes Susan.

Marga zei

Hallo Ria.
Probeerde ik vannacht jou een reactie te sturen doet de site het niet.
Nu heb ik ff tijd en zie ik al weer nieuwe post van jou.
Erg ontroerend! Ongeloofwaardig! Wij zullen duimen dat het een goede afloop krijgt. Wat heb je toch moedige en lieve mensen op de wereld.
Kijk ook eens bij mij op de zonnebloem( zijkant van mijn blog). Ook daar schuilt zo'n moedige vrouw achter met een aangrijpend leven.
Wat mogen wij ons toch steeds weer gelukkig prijzen als we soms zo veel leed horen.
Oh ja, bedankt dat je toch steeds weer een reactie achter laat op mijn blog. Zelf lukt het mij helaas niet altijd.
Fijne avond.
Groetjes Marga

Stina zei

Dat is wel heel bijzonder ja.

Fijne week liefs Stina

Luiza zei

I peeked in to this blog, and it´s really a great story, hopefully with an happy ending.

Hope you had a wonderful monday!
Hugs/
Luiza

Vær våken zei

Amazing story and amazing Robert!!!! I too believe in miracles! Have a beautiful day, Ria, and again thanks for your sweet comments! xo

alma zei

Wat een ontroerend en mooi verhaal. En dan geen sprookje maar gewoon werkelijkheid! Fijn dat je dit met ons wilde delen!

Lieve Groetjes
Alma

Mayflower zei

Wat lief van je Ria dat je hier aandacht aan besteed in deze post. Het verhaal ontroerd mij, wat een prachtmens is Robert dat hij een medemens op deze manier wil helpen. Wat een geluk dat er zoveel lieve mensen zijn, ik duim mee voor een goede afloop.
Liefs, Mea

Jeanette zei

Laten we hopen dat het allemaal goed gaat komen. Maar het ziet er veelbelovend uit!

Groet,
Jeanette

Anoniem zei

Lovely post dear Ria.I Surely Will Remember them in my prayers .Thanks for the visit today Ria and yes my blog is always changing LOL

Happy new week ahead!Tommorrow is the first day of fall here in the states im ready,lovely lovely season.

Tanja zei

Zo dat is nog eens heel erg bijzonder omdat te doen. Ik heb een groot respect voor Robert.
Mooi dat je ons hier op wijst. Geeft mij in ieder geval het gevoel dat de wereld toch wel mooi is ook met internet. Dank je wel
Groetjes
Tanja

Gaia zei

have a fantastic week darling!!!

Margot zei

Wat geweldig om te weten dat zelfs door eenvoudige blogjes, levens worden gered!!!
Dank je wel om dit met ons te delen,
Groetjes, Margot

Josephine zei

Een heel bijzondere post en erg lief van jou dat je daar aandacht aan besteed. Het moet gewoon allemaal goed gaan, en geweldig dat er mensen zijn die alles voor hun medemens over hebben...heel bijzonder.

Liefs Josephine

desde my ventana zei

Happy new week Ria,
Hugs

Unknown zei

Rie, I will be praying for your loved ones.

Janne zei

What a special story, Ria. You and your familiy have a nice heart:)

Happy week to you:)

Hug from Janne

Pierelantijntjes zei

Wat bijzonder Ria.
Liefs Ester

Anoniem zei

Ohh, Ria, wat een verhaal, hier wordt ik toch even stil van. Wat ben ik blij dat er nog mensen bestaan die belangenloos iemand anders vooruit helpen.
Lieve groet, Sonja

Fågel Blå zei

I whish you a happy new week!
Lovely photo!
Many hugs from me!
Kathrine

Catherine zei

A beautiful post!

Warm thoughts,
xo Catheirne

The Stylish House zei

Ria,
I’m Heather’s mother and want to thank you for spreading the word about Heather’s story. We are so touched this wonderful man Robert has volunteered to be Heather’s donor. My family feels blessed such mercy has been shown to Heather by a stranger. I’m also grateful to Robert’s wife Kayren who saw Heather’s story and showed it to her husband.
Transplants are life saving so it’s important to think about organ donation. We had to find a live donor, because of the shortage of cadaver livers in the States. I’m praying the surgeries will be a great success for Robert and Heather and each will have long and healthy lives.
Cathy

Bizzy @ home zei

Heel bijzonder verhaal zeg.Wat dapper om zo voor iemand klaar te staan. Dat is zeker een engel...gezonden door God, je hebt gelijk.
Lieve groetjes, Renny

Reading Tea Leaves zei

Such a loving act for someone so dear to them. A very touching post Ria. My thoughts and prayers go out to Heather and her family.

Jeanne
x

koralee zei

I am so off to read heathers story....thank you for sharing. xoxox

~*~ saskia ~*~ zei

Doet hij het nou of niet, nog maar een keer dan, die schoenen, nee hoor, helemaal niets voor mij, dat had jij heeeeeeeeeeel goed ingeschat, lieve schat, hihi
Smakelijk eten en een hele leueueueueueueueueuke avond. xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Gloria zei

Dear Ria,
I am saying a prayer for your dear friend, Heather right now (& Robert). I know we serve a God of miracles!
May God bless your life with sweet blessings,
xoxo Gloria @}~`}~~~

Anna zei

Ikke meedoen aan De fotoshoot????
bedoel je van JDL?
Ik heb nog 3 kamers te gaan om te klussen, de woonkamer, waar ik volgende week mee begin, dan nog de badkamer en de keuken...en ik wil heeeeel graag een veranda, die komt daarna nog!!!
dus ik en ons huis zijn nog niet klaar voor die fotoshoot denk ik...wat denk jij?

ik ga nog even naar die link toe die je hier aanraad!

Kayren zei

Hi, Ria,
I'm Robert's wife, Kayren. Thanks for sharing their story with all your readers!

Anna zei

je bent ook nog laat aan het puteren...
maar
Wacht nog maar heel even met doorgeven!
is verstandiger en
dan is er ook meer te zien en te fotograveren ;o)
welterusten voor straks...

Rosie zei

Oh Lea, what a precious story. Will be praying for a perfect outcome...blessings...Rosie

Flaviana zei

Dear Ria
thanks for letting me know about Heather's story. Robert is truly a hero and I'll be praying for them both! God bless them
xx much love to you

Miranda | Taxx Life Blog zei

Idd een mooi verhaal....poeh...even slikken!
ThanXs voor het delen!

Con encanto - Ana zei

You are so sweet!!! My dear Ria, thanks for your comment. All my love, Ana

I wish the best for Heather!!!!!!

Sonja zei

Wat mooi toch.. dat dit kan en gaat gebeuren.. je zal zo'n bericht thuis krijgen!

Groetjes, Sonja

Gerreke zei

Wat een bijzonder verhaal!

En wat goed dat je dat met zoveel mensen wilt delen!

Our God is an awesome God!

Christie zei

Hello from Three Pixie Lane! Praying for this sweet girl although I do not know her story. She is so lovely. I love the beauty you share in your posts...so peaceful and elegant! Blessings, Christie

t brocante sfeertje zei

Hai Ria,ja je vertelde t me al.Gelukkig er zijn nog mensen die iets om anderen geven!En dit is wel n heel bijzonder iets!Groetjes,Ingrid