maandag 13 september 2010

Pastels..................Ik ben er weer.....


Hallo allemaal ik ben er weer hoor!! ...we hebben een reuze lekker weekend gehad en we hebben heerlijk genoten !! We zijn met de Karmann naar Friesland geweest en hebben de 11 steden tocht gereden !!.....bedankt voor alle lieve leuke en aardige reacties.....de meiden zijn weer opgehaald en de nieuwe week kan weer beginnen...ik ga mijn best doen weer overal langs te gaan....................... 


Waar ik erg van hou dat is pastel kleuren.......ik vond op het net de volgende mooie foto's.........
Ik heb al deze plaatjes van een site afgehaald .......gewoon omdat ik ze zo mooi vond......kijk even mee.......
Eigenlijk doe ik dit nooit ......maar dacht waarom niet ???......


 Deze bovenste is van Jeanne D'Arc living een merk wat wij in de winkel verkopen..........

En het zijn foto's die ik leuk vind........en die wil ik graag laten zien...........

Heerlijke sferen..........

Wie wil hier nou niet zitten wat een heerlijke veranda.........vol met pastels......


Mooi..alleen die stoel ...........zo wowwwww........


Geweldig deze is van Bloomingville een merk wat wij ook in de winkel gaan verkopen dit najaar.....

De rust die het uitstraalt...........heerlijk toch...........


Heerlijk deze  keuken..............


Of toch liever deze???

Ik wil iedereen een hele fijne gezellige week wensen.......lieve groetjes van mij...............

Oja de meiden hebben het geweldig gehad met hun  logeerpartij...............


Trevor is erg moe......en Iris is dolblij en wil alleen maar spelen......


Ze loopt de hele morgen al met knuffels te slepen...........zo lief.........






foto's pastels zijn van :Lovely Clusters



87 opmerkingen:

Anna zei

fijn dat je het zo heerlijk heb gehad!
is soms gewoon even nodig!!!
je foto's zijn om te smullen, ik vind vooral de veranda erg mooi maar ook de keuken in roze/grijstinten!!!
fijne week!
ik ga nu nog even bij je link kijken!

Gewoon Greet zei

Wow mooie foto's, vooral die van die veranda,
ik zie me daar al zitten met een bakje koffie
en een tijdschriftje :)
Fijn dat je zo een leuk weekend had.
alvast een fijne week toegewenst.
liefs

Susan zei

Hoi Ria,

Wat een geweldige foto's. Ik wil die roze keuken wel, haha, maar ik denk dat ik daar bij manlief niet mee weg kom...
Fijn dat jullie en de beestjes het zo naar jullie zin hebben gehad!

Gr. Susan.

André en Inka. zei

Hoi,hoi,jullie hadden het afgelopen weekend erg getroffen met het weer vooral zaterdag was het super,wat leuk om een elfstedentocht met de auto te houden en ,dan jullie kanjers wat zullen ze weer blij zijn dat ze thuis zijn.

Fijne week,xxx.

Claudia Leertouwer zei

Wat een mooie foto's, maare dan helemaal niets van jullie tocht?

Liefs Claudia

All Seasons zei

Wat zijn het toch een lieverds, die meiden van jouw, schatjes hoor :-)
Mooie foto's heb je met ons gedeeld, heerlijke sfeer. Straalt echt rust uit, daar hou ik wel van.
Goed te horen dat jullie zo genoten hebben van jullie weekend.
Ga een fijne week te gemoed!!
Lieve groet,
Patricia

Sarah B zei

What gorgeous interiors Ria. I love the verandah image as well. Soft beautiful pastels are so peaceful.
Your pups are so cute and obviously happy to be home with mama!!

Daydream Living zei

Hi Ria,
Lekker zeg een weekend weg! Mag je wel vaker doen hoor, zulke mooie foto's bij elkaar zoeken, erg inspirerend, bedankt!
Maureen

Daydream Living zei

Oh, en Mackenzie doet de groetjes aan de meisjes!

erin's art and gardens zei

i love these interiors you have shared and just the touches of pastel pinks and blues.
have a good week,
erin

Elisabeth zei

Lieve Ria.Fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend gehad hebben,en wat zijn ze schattig de honden Wat een prachtige foto's!,ik ben zelf ook dol op pastel kleurtjes en zeker zachtroze .Ik zie dan ook een mooie roze stoel staan ,wow!!.Ik wens jou ook een heel fijne week
Liefs Elisabeth

toves sammensurium zei

Oh I love your monday post Ria....the color palette is right up my alley and I am drewling over the pictures you show.And there´s a few things I´d like to have as well....hmmm.....
I wish you a wonderful week!!! :)
Hugs,Tove

Nicole Claudia zei

Wat een schitterende sfeerplaatjes laat je zien. Die ijsblauwe kast, prachtig. En een veranda zou ik best aan mijn huis willen, dit exemplaar op de foto zou gelijk mijn gehele tuin vullen hahaha, maar ik vind het prachtig!!

Geniet nog lekker na van jullie elfstedentocht!

Groetjes, Collie

Rozmeen zei

Goedemorgen Ria,

Fijn dat je weer terug bent en dat je het lekker hebt gehad.

OO ik ben ook dol op pastels. Prachtige fotos hoor :-)

Liefs,
Rozmeen

flowing moments zei

Wat een mooie inspiratie foto's, mooi die pastel kleuren vooral de combinatie met het stoere hout vind ik mooi!!

Jij ook een hele fijne week,

Groetjes Joke

Nicole (MLBV crafting) zei

Mooie foto's, heerlijk al die zachte kleuren. Inspiratie voor mijn slaapkamer misschien? Dat mooie bloemenkussen, ooh ik zie het al helemaal op mijn bed liggen. Zucht.
Fijne week en groetjes,
Nicole

Pink Princess zei

Oh wat mooi, dat roze vooral ( ja geen verassing dak dat roze mooi vind hahaha)

Groetjes van Marian

Unknown zei

Hoi Ria,
wat leuk dat jullie n fijn weekend hadden! Ik hou niet zo heel erg van pastels,meer vergrijsde tinten,maar plaatje 2 en 3 vind wel weer erg mooi...
Een fijne week wenst ,
Nicole

~*~ saskia ~*~ zei

Welcome back, sweet friend!
Een prachtige collage, laat je me daar toch zien!!
Toedeloeoeoeoe, rustig aan vandaag hoor, lekker veel knuffelen met T&I. xoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

Michaja zei

Goed zeg dat jullie het zo fijn hebben gehad en de meiden ook.
Prachtige plaatjes om bij weg te dromen. Ik ga je deze week de foto's sturen. Heb nu geen excuus meer wat ben weer kip lekker :)
Bisous
Michaja

Tuur zei

Wauw...leuke foto's!!
En jullie meiden...prachtig!! zou zeggen kom eens een keertje op hondenvisitedag....
zal onze dame vast heel leuk vinden...

Ingrid zei

Hey Ria,nice to see you back!!zo te lezen een mooi weekend achter de rug!nog een beetje na genieten hé? mooi foto's van de pastels!

Ingrid

Babette zei

Wat een leuk uitstapje hebben jullie gemaakt en fijn dat de honden zich ook goed hebben vermaakt bij hun oppas. Leuk te zien dat de ene moe is en de andere nog lekker wilt gaan spelen.

De foto's zijn mooi.

Fijne dag.

Groetjes Babette

Razmataz zei

Ria, I can't decide what I like more. The pink or the blue.

Tierlantijn zei

Heerlijke zoete plaatjes. Fijn sfeertje!

Super dat je een fijn weekend hebt gehad!

Groetjes, Ilona

@nne zei

welkom terug van jullie weekendje-batterijen-opladen! lieve groet, @nne

alma zei

Ha die Ria,

Heerlijk zo'n weekendje eruit! Leuk idee om de 11 steden te rijden. Prachtige sfeerfoto's heb je geplaatst. Ja ....er moet iets te wensen blijven....toch?

Groetjes en fijne week!

Alma

Kom Achterom zei

Ha Ria
Zeg!! had jij geen plaatsje voor mij achterin???
schaam je wat!! zomaar een beetje door dat mooie friesland karren zonder mij!!
en dat beweert dat ze met mij mee wil naar winterswijk!! woehahahah
Nou ja en die plaatjes!! zeg ben je in een droomfase beland!! Wat prachtig!! tja een huis met van die dikke balken wil iedereen toch!!
maakt niet uit pastel of niet doe mij maar zo'n trapgat hihiih
fijne week hoor lieverd
dikke knuffel Yolanda

Pierelantijntjes zei

Ooh die veranda en die keuken Wauw!!!!
Lieve groet en een fijne week,
Ester

Mayflower zei

Wat leuk zo'n elfstedenroute met de auto en jullie hebben het wat het weer betreft volgens mij ook getroffen.
Wat een prachtige plaatjes Ria, ik zit echt even te genieten, ik hou ook van die zachte pastels en wat leuk dat jullie ook Bloomingville gaan verkopen.
Ach....en wat een heerlijke foto's van jullie meiden, wat fijn dat ze zo'n fijn logeeradres hebben gehad.
Fijne week en liefs, Mea

Servies en Brocante zei

Praaaachtig, ik houd van aarde tinten en ruig maar ik kan toch ook echt vallen voor dit lieve, rustige, zomerse..huis is alleen nog steeds te klein om 2x per jaar compleet van interieur te veranderen hihi :P

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad, daar kan je weer een tijdje op teren :)

Ger zei

De pastels doen het altijd goed voor de liefhebbers....en zeker op de sfeerfoto's uit de bladen of van het net...

Maak ons blogmeiden maar weer lekkuuuuur....jij gaat straks vast overuren draaien(volgens mij doe je dat al,meid hoe kan je het hier allemaal bijhouden????)

Maar waar zijn je foto's van je heerlijke 11 stedentocht;-).....ik wet dat je onderweg ook veel moois bent tegengekomen.....offe.....is dat Rein zijn liefhebberij?

Doei,doei en liefs,
Ger

jade zei

Soooo lovely pictures.........thank you for all the inspiration!!!! Have a wonderful week, a lot of kisses to Iris and Trevor,

Hugs Jade

Emmy zei

Wat een leuke rit beter dan op de schaats haha. Eigenlijk zouden ze het moeten verbieden zulke plaatjes op het net. het begint dan gelijk te kriebelen dat wil ik ook zo en dat is ook mooi en datendatendatendat enz... je word er soms ook zo moe van en je weet gewoon niet meer wat je moet. Erg hé!!!!!!!! fijne week,groet Emmy

Muggensteekjes zei

Hoi Ria,
lijkt me hartstikke leuk zo'n elfstedentocht met de auto, Nederland is prachtig en ik heb zeker nog niet alles gezien dus is dit wel een hele leuke reistip!
En ik geniet met je mee hoor, prachtige foto's met al die pastelkleuren, ben er ook dol op.
Fijne week,liefs Ingrid.

Carla zei

Wat een heerlijke plaatjes!!
Ik wil alles wel...maar met mijn rose verslaving hier weet ik niet of manlief er wel tegen bestand is tegen nog meer van die zoete kleurtjes...hahaha.
Maar ja...er naar kijken kan altijd natuurlijk!!

fijne dag..lieve groet Carla.

Home and Lifestyle zei

Wat leuk, zo'n rit met de auto...dat zal een aardig afstandje zijn geweest! En de foto's op je blog zijn geweldig...een heerlijk sfeertje!

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

En bedankt vrolijke vriendin Ria! ik ga helemaal voor wit,eindelijk weet ik het zeker....NOT...na het zien van jou post weet ik het niet meer,ik wil ook pastel en wal hetzelfde als op de foto`s whahaha,prachtig hoor en de lieve hondjes,ik blijf het tikken,ze zijn zo geweldig lief,een fijne week,lieve groet Joke.

Con encanto - Ana zei

Hi Ria, I´m back. I missed you.
Love all the pictures. Kisses, Ana

Rosie zei

Oh my sweet Ria...
I am back and oh have missed you soooo much!
and to be greeted with this PASTEL beauty...
............Ahhhhhhhhh...................
so very lovely!...wishing you the best of Mondays!........happy to be back...Rosie

Muisje zei

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.
En wat een prachtige kleuren, ik ga nu weer meer voor de donkere kleuren.
Maar pastel blijft leuk.

Liefs Herma

Bij Guusje Thuis zei

Heerlijk zo'n weekend, daar kun je lekker van nagenieten en op terugkijken en wat een mooie sfeerplaatjes heb je gevonden!

Groetjes en een fijne week,
Colinda

Anoniem zei

Hi Ria! Glad to hear you had a great time on your trip! I love all your inspirational photos... pretty pastels!! Have a wonderful week, my friend!
Hugs ~ Jo :)

kienkele zei

Hallo Ria, dan ben je vast vlakbij mij geweest!
Fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad.
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Servies en Brocante zei

Hahaha, allemaal gestoord hier in blogland!!

Sylvia zei

Fijn zo'n heerlijk weekend, Ria !
Prachtige foto's heb je uitgezocht, zo mooi deze pastelkleuren !
Knuffels voor Iris en Trevor,
voor jou ook natuurlijk !
Sylvia

Madelief zei

Hoi Ria,

Fijn dat de Karmann jullie weer veilig heeft thuis gebracht! Je hebt mooie plaatjes gevonden. Sommige heb ik volgens mij al eens in een tijdschrift gezien. Prachtig al die pastelkleuren!

Geniet van je nieuwe week!

lieve groet, Madelief

Unknown zei

en?? gewonnen?????:D......die houten trap...STOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR....ennhe...Bloomingville...ook in je webbie??????? wanneer wanneer wanneer?????
Welkom thuis!!!!

Groetjes
Lynda

maría cecilia zei

wonderful inspiration, thank you Ria!!!
abrazos,

Sonja zei

Hey Ria, welkom terug!! Helemaal weer opgeladen.. ;) Elf steden tocht en dan geen foto's?? Toestel toch niet vergeten? De sfeerplaatjes waren daarom ook leuk hoor!

Fijne week!

Groetjes, Sonja

Jolanda zei

Prachtige plaatjes.Zwijmel, zwijmel....Had je geen camera bij je op jullie tour?!Of komt dat nog:)
Lieve groet Jolanda

Fluitenkruid zei

Ach die honden van jullie, wat is dat toch een aandoenlijk stel. En jullie weer lekker opgeladen!

Petra zei

Leuk hoor mag je vaker doen, En ze passen heel goed bij je, dus...

Groetjes Petra

Bizzy @ home zei

Wat leuk, komt er nog een post over jullie 11-stedentocht...ben toch zo benieuwd.
Maar deze sfeerplaatjes zijn ook heel gaaf!
Lieve groet, Renny

Margot zei

Mijn kleuren hoor, hier wordt je fris en fruirog van, totaal geen herfstsfeer... super...
Groetjes, Margot

Rianne zei

Heerlijke plaatjes, voor een zomers gevoel. Fijn dat jullie weekend zo goed was. Fijne week! Liefs

Daniëlle zei

Wat een prachtige afbeeldingen! Er zitten echt juweeltjes tussen. Dank voor het delen..
Super dat je het zo heerlijk hebt gehad!
Fijne week, groetjes
Dani

G-STYLE zei

Gelukkig , hier kan ik wel een reactie achterlaten , bij veel anderen dus niet .....
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad , heerlijk om er even uit te zijn he...

De pastelkleuren vind ik zo op de foto's erg mooi, niet voor hier in huis maar bij een ander zou ik vol bewondering staan te kijken hoor.

Nou, ik wens je een fijne avond lieve Ria en tot de volgende keer maar weer, doeiiiiii Gea

Marga zei

Hallo Ria,
wat fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad. Heeft een mens soms nodig.
En je laat schitterende foto's zien.
En even zonder de "meiden" is toch ook eventjes lekker.
Fijne avond.
Groetjes Marga

lisje astrid's husblogg zei

Hei Ria♥
Ah!So beautiful pictures!
And so much inspiration♥..ME LIKE;)

Thank you for lovely words♥
Of course you can link and i am so glad you want to join my Give away:)

Love from Astrid♥

Josephine zei

Heerlijk Ria dat jullie zo genoeten hebben, altijd fijn een weekendje weg, even lekker alles doen waar je zin in hebt en de beslommeringen thuis vergeten. Prachtig al de pastel interieuren die je laat zien, gewoon even lekker dromen. Gezellig dat je er weer bent, een fijne week wens ik je...

Lieve groet, josephine

Karin zei

Ik wist dat het weer eenstukkie kouder was, maar de elfstedentocht!!!!??
Gelukkig brengen je foto's me weer in een zonnige stemming ;)

Haikey love of living zei

Hoi Ria,

Goed te horen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad.
De foto's zijn om te smullen ;-)

fijne week!

Haikey

Unknown zei

WOW Ria, this color palette is lovely!!! All the images ae charming and soooo romantic!!
I just LOVE your Monday post!!!
Kisses!!! Bela.

Pearl zei

Beautiful pastels love the colors they just make you happy! I love your style, Hugs,Pearl

Flaviana zei

Ria this post is absolutely fabulous, wonderful images and lovely, delicate, gorgeous pastels !!That kitchen is to die for!
Love the photos of your sweet pooches, Trevor and Iris are tooooo cute and funny :-))
big hugs to you

Fågel Blå zei

Hello Dear Ria!
Thanks for your comments!
Lovely photos from you today makes me be happy!
I hope your day be nice!
many hugs from me
Kathrine

Hannekie(Sisterly) zei

ik hou er ook zo van. ik zag ook al in een woonblad mooi pastel blauwe muren. wie weet volgend jaar....
prachtige fotos hoor
dank je wel voor het delen
gr hannie

Monique zei

Fijn dat je weer heelhuids terug bent Ria, we missen je (net als je meisjes) allemaal hoor! ;o)

En ja, mooi hé? Zo lekker helder en licht, met die witte kleur gecombineerd. Soms zou ik zó alle donkerbruine meubels hier in huis een lik verf willen geven. Dat wit is zó sprankelend!

Kom Achterom zei

Hai schatje!!! hhihi ik ben getikt wist je dat al??
Heel erg getikt!!! hihii en nou vind ik dat jij ook getikt moet zijn!!!
Veel plezier ermee!!
toedeloe Yolanda

Stina zei

Oh, I love your dogs. They are so cute.:-) Hug Stina

Bonjade zei

Ha ze hadden jullie vast heel erg gemist....
Leuk je verslagje van het weekend...moet natuurlijk wel weten waar je zit toch...?

Ik wist niet dat je nog niet getikt was, dacht dat je al lang en breed was geweest........
anders had ik je zeker getikt hoor.
Maar zag nu op een ander blog dat ze je toch gevonden hebben....;)
Je zat goed verstopt.....maar ben benieuwd naar je tassen en slaapkamer verslag.
Nu knuf voor de meiden.
Liefs

Anne Lorys zei

Absolutely beautiful, Ria!
Wow! :-)

Have a wonderful week!
Big hugs,
Anne

Fleurette zei

Hello my dearest Ria, it are very beautiful photos with pastel colours!!!
I send big kiss for Trevor and Iris...I love your dogs:))
Have a nice evening
Fleurette

Gloria zei

Oh Ria! Beautiful! I am a lover of pastel colors, they are so soft and soothing to the soul!
Thank you for sharing all of this wonderful inspiration!!
Sweet blessings to you,
Gloria
@}~`}~~~

Luiza zei

I LOVE the 3:rd image!!!!
Love that room....

Oh, thank you for sharing all those wonderful things...
i love pastells =)!

Have a nice evening!!!!

Hugs/
Luiza

desde my ventana zei

Hi Ria,
Very lovely and beautiful post,I like it,
Hugs
Cecilia

Passione Helena zei

Zie je, het bericht van gisteren is niet goed gegaan, dat dacht ik al!

Opnieuw dan... Wat heerlijk dat het jullie uitstapje zo fijn was! Gelukkig hebben Trevor en Iris zich ook vermaakt. Iris is nog helemaal hyper van haar uitje haha. Wat en schatten zijn het ook hé?!

Heerlijke foto's Ria, wat een mooi zacht sfeertje.

Fijne avond,
Liefs Helena

justwendy zei

Fijn te horen dat jullie het zo naar het zin hebben gehad. 1 van de leuke dingen van weg gaan is thuis komen. Zeker als het om de beesten gaat,mis die van ons atlijd mega. En ze zijn altijd zo blij als we weer thuis zijn, lekker knuffelen en spelen.

Vind de foto's met al die pastel tinten echt prachtig. Super leuk om naar te kijken, word er helemaal vrolijk van.

Liefs wendy

Een sneller kloppend hart zei

Ohhhh, wat een prachtige plaatjes heb je erop gezet! Geweldig!
Welkom terug btw...Fijn dat jullie 't zo fijn gehad hebben in Friesland!

Groetjes!

Unknown zei

I adore these light blues! So shabby and romantic! You always find the best pictures, Ria! Iris and Trevor are adorable! XX!

Reading Tea Leaves zei

Beautiful images Ria - I love that wonderful oak staircase - it would look just right in my cottage!!

So glad you had a good weekend. Hugs to Iris and Trevor.

Jeanne
x

Bella's Rose Cottage zei

Hi Ria,
So many wonderful rooms! So much inspiration:-) Love those amoires! I am glad you had a wondeful getway:-)
Bella

Kat Ibáñez zei

Hi Ria!! Oooooh I love pastel colours so much!! What a beautiful veranda pic, with this lovely chandelier it´s not difficult to imagine myself hosting a party with some friends in a charming place like this!!

Your furry friends, Iris and Trevor, are so cute, give them a big hug from me!!

Have a wonderful day sweet Ria!!

Siren zei

Thank you so mutch Ria, your pictures are adorable...I like them so mutch! I wish you a nice day, hugs from me! :)

Katy Noelle zei

Oh, Ria, I am in heaven!!! These are just the kind of colors and rooms that I love!!! Heaven!!!!! Here's a hug and a kiss to you for putting all of this beauty together for our inspiration!

Leslie zei

What a beautiful world you live in Ria!!!
Smooches to the pups.
Have a great week.