donderdag 2 september 2010

Ik heb hem !!!....Lev Vackert....Het nieuwe boek !!!

O meiden blij zo blij ben ik kijk nou..................een envelop uit Zweden..........met het prachtige boek van    Ingela     en     Petra   ........

En mijn allerliefste Ingela heeft het persoonlijk naar mij opgestuurd.......kijk ze heeft nog iets liefs in het boek geschreven..........


Ik ben hier zooooo superrrrrr blij mee..........zo gaaf ditte !!!............dit is zo speciaal voor mij......!!!....Lieve lieve Ingela en Petra heel hartelijk dank voor deze lieve woorden !!........


Nou daar gaan we dan gaan jullie mee even bladeren in dit super mooie boek ?? ............en zoals jullie weten hou ik dan eindelijk mijn mond...........je kan op de foto's klikken dan worden ze groter....

Mooi he ???  ....hebben jullie gezien dat er diversen blogs in het boek worden vermeld ?......

Je blijft er echt elke keer weer in kijken.........ik ben er echt helemaal blij mee.......

Echt alle seizoenen worden erin verwerkt van de Pasen tot de Kerst.....en er staan heerlijke recepten in.........


En dan kom je na 212 pagina's toch aan het eind......ik ga een cursus Zweeds volgen want helaas is het wel in die taal geschreven......maar door alle mooie plaatjes vergeet je dat heel snel.....

Ingela en Petra nogmaals superr bedankt vriendinnen voor het leven....................kus van mij.......

Ik doe met dit mooie boek gelijk mee  met de Friday Pretties van Joyce...



Iedereen een hele fijn weekend  .....liefs van mij...

125 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Wat een heerlijk mooie platen in dat boek!!
Voorlopig ligt het boek bij jou vast binnen handbereik, want hierin raak je niet uitgekeken!
Groeten, Corine(THUIS)

Patricia zei

Bedankt Ria! Ik vind het heerlijk om in boeken te bladeren :)...mooi bladerboek!

Jij ook een fijn weekend xo

Saskia zei

Wat een schitterend boek, leuk dat je ons even laat meegenieten. Ik heb alle foto's vergroot bekeken. Bedankt.
Groetjes Saskia

Een sneller kloppend hart zei

Wauw wauw en nog eens wauw, wat superleuk voor je!
Geniet van dit prachtige boek joh....ik wil 'm ook bestellen, als ik 'm ergens kan vinden tenminste ;) ....lijkt me geweldig!

x Veronique

Anoniem zei

wat een SCHITTEREND boek !!!, dankjewel voor het meegenieten! groetjes Marjo ps. ik ga weer een poging wagen hoor! tis me vanavond al een keer gelukt dus hopelijk kan ik jou nu ook gaan volgen

~*~ saskia ~*~ zei

Weer zo een must-have! Veel kijkplezier, liefste lieve Ria. Beentjes hoog, kop thee en bladeren maar!! Leueueueueueueuke avond, welterusten voor spaeter and beaucoup de bisous xxxxxxxxx

Yvonne zei

Tja zo'n huis droomt iedereen van.

Leuk dat je zoveel laat zien.
Ga nog eens goed kijken.

gr yvonne

toves sammensurium zei

Hi Ria,I can see you´ve gotten something to enjoy this weekend!!! That book is fantastic!!!!! And you even got it signed!!!!!I wish you many wonderful and inspiring moments with it ...and a loooovely weekend :)))
Hugs to you sweetie :)

Claudia Leertouwer zei

Wat is ie mooi hè?

Liefs Claudia

Jacqueline zei

Absolutely gorgeous once again! I love the white and white and white. Could I have my grandkids over with it, probably not, but it is lovely.

Yvonne zei

Nou ik heb ze allemaal in het groot gezien.
ik ga nl een minihuisje maken in die stijl.
dus kom nog vaak loeren ideeetjes pikken

Gr Yvonne

Josephine zei

ZooooooOOOOOoooooo Ria, ohhhh dit is een smullertje, dacht eerst dat je alle afbeeldingen uit het boek ging laten zien, hihihahahhihi. Echt een heerlijk kijk en ideëenboek, lekker glaasje wijn erbij en Ria hoor je dit weekend niet meer.....nou ja......uitsluitend de genotskreuntjes...MOOIIII en OHHHHH, GAAFFFFFF
Geniet schat van dit prachtige boek...

Liefs Josephine

Een sneller kloppend hart zei

Thanks voor de tip!! Ik heb nog wel wat centjes over van de vakantie ;) hihi

liefs Veronique

Carre zei

suppppppppeeeeeeeeer ik wil kopen boek:)

Stina zei

Nou Ria jij verveelt je voorlopig nog niet.
Veel plezier met het kijken en vooral lezen, hihi...!!!

Ziet er geweldig uit.
Fijn weekend,
Liefs Stina

Annelies zei

Hallo Ria,
Wat een praaaaaachtig boek zeg!
Zou je mij kunnen vertellen waar dit te koop is en ehh voor hoeveul?....
Volgende week jarig dus dan kan die mooi op m'n verlanglijstje ;)
liefs, Annelies

Unknown zei

Åh thanks my friend, my heart gets so warm of all off you're nice words!! Hope that you will have a long long long inspiration of it! Many hugs from me to you!

Pierelantijntjes zei

Prachtig Ria. wat leuk dat ze er een persoonlijke boodschap ingeschreven heeft.
Zo nu ga ik nog een keer alle foto's bekijken hoor.
Liefs Ester

All Seasons zei

Nu weet ik het echt zeker, dit boek wil ik ook!!! Ik dacht even aan de zoveel foto's te zien, nog even en alle foto's staan erin :-)
Dit is weer zo'n boek waar je in blijft kijken, met veel plezier!
Dank je, Ria dat je dit met ons wilt delen.
Lieve groet,
Patricia

Diana zei

Klik ik via Lynda door.... kom ik wederom bij een Dame terecht met SMAAK. Bij deze lijf ik je in bij mijn I-Team dus, mits je mee wilt werken ;-)
Oeps...de bel...zou de meneer van de foto mijn adres hebben gevonden?!?!?!?!

André en Inka. zei

WAUW,..............heel veel kijkplezier,alvast een heel fijn weekend,xxx.

paola zei

Wow Ria! Very beautiful book! Thank you for sharing these pics!
Hugs paola

Caatje zei

Echt een hebbeboek Ria, bijzonder dat de auteurs persoonlijk een berichtje erin hebben geschreven.
Uit dit boek haal je vast heel veel inspiratie; de avonden worden korter, op de bank, koffie/thee erbij en genieten maar van al dat moois.
Lieve groet van Carina

Mayflower zei

Ohhhh....Ria wat een prachtig boek en wat ontzettend lief van je dat je ons er ook een kijkje in gunt.
Ik kan me voorstellen dat je daar geen genoeg van krijgt en ik zag het.....er staan ook diverse blog in....ooohhh....je zal maar n zo'n mooi boek komen te staan.
Is dit boek niet in Nederland te verkrijgen?
Nou lieve meis ik hou je niet langer op, dan kun je weer verder gaan met genieten in dat prachtige boek.
Lieve groet, Mea

Daniëlle zei

*kijkt groen van jaloezie* ... nee hoor, het is je van harte gegund, maar wow wat is dit boek mooi!!
Ga er even hard over na denken om deze ook te bestellen. Jammer dat ik niet snel jarig ben.
Heel veel kijkplezier!
Groetjes
Dani

Mayflower zei

wat lief dat je zo snel een berichtje achterliet, ik ga van de week naar de Zinkenviool bij ons in het dorp want volgens mij verkopen ze die daar ook en anders bestel ik hem bij de old stuff shop. Ik ben in oktober jarig, dus alvast een kado vooraf hihi.
Bedankt voor de tip

Karin zei

Wat leuk dat ik even mee heb mogen kijken. Mooi hoor een beetje JDL maar dan anders!

Hetty zei

Wauw wat een prachtig boek! Daar kan je heel veel inspiratie uit halen.
Gr Hetty

Sylvia zei

Dat is inderdaad een prachtig boek, Ria !
Kan me voorstellen dat je daar uren van kan genieten !
Groetjes,
Sylvia

Bij Guusje Thuis zei

Ik kan vandaag naar je blog blijven staren ... wat een prachtig, geweldig, schitterend en vooral sfeervol boek vol inspiratie.

Geweldig gewoon, ik ben er stil van (en da's bijzonder haha).

Geniet van je boek en al het moois!

Groetjes,
Colinda

Daydream Living zei

Hi Ria,
Ik ga dus morgen weg (had gisteren berichtje achtergelaten) en ik hoorde net dat mijn kadootje aan is gekomen, dus nog even wachten voor mij! Wat een schitterend boek! Is het te bestellen via jou? Zweeds of niet, inderdaad de foto's zijn zo mooi! Bedankt hiervoor en groetjes!
Maureen

La Maison zei

Wat een prachtig boek. Daar wordt ik helemaal hebberig van.
Heerlijk genieten en het steeds weer oppakken, nee, jouw weekend kan niet meer stuk.

Liefs
Hermine

Anoniem zei

Oh my goodness, Ria... you lucky girl! This book looks so beautiful! Thanks so much for sharing some of the pages with us! Have a wonderful day!
Hugs ~ Jo :)

Anoniem zei

Hoi Ria,

Een pracht boek zo te zien!Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent!

Geniet ervan, het weekend komt eraan, dus tijd genoeg!!

Veel leesplezier, groetjes Thea

Joan Ottevanger zei

Je bent wel een bofkont zeg.Het ziet er super gaaf uit.Groetjes Joan.

Unknown zei

Oh, Ria, what a treasure you got!!! This book is lovely!!! Enjoy each page and do not forget to show us the best images!!!
Kisses, dear Ria! Bela.

G-STYLE zei

Wauw , wat een prachtig boek Ria , inderdaad voor uren kijkplezier, nu nog een cursus volgen om de taal te lezen en dan ben je helemaal uren zoet . Wat lief dat je het boek opgestuurd kreeg , het is je van harte gegund hoor .

Oja ......aanstaande donderdag gaat het gebeuren .........
je weet genoeg he......liefs van Gea

Ingrid de Villiers zei

Dear Ria
What a lovely and an inspirational book! Every single picture you shared feeds one's soul...it is wonderful! Thanks for sharing it with us and enjoy every single page of the 212 pages!
Ixx :)

desde my ventana zei

Ahhh,it looks so so wonderful.Enjoy,
Bss

Nieneke zei

Waar waar waar kan ik dit boek scoren????

alma zei

Ha die Ria,

Wat een prachtig boek! Mooi dat je ons even liet meegenieten!

Groetjes
Alma

Janet zei

Hey Ria,

Wat ziet dat er mooi uit zeg,en wat een leuke verrassing dat soort dingen over de post te krijgen hè,Ik moet je eerlijk zeggen ik vind bloggen leuk hoor,maar het haalt het niet bij gewoon ouderwets post door de bus krijgen vind (lueke post dan wel hè...).
Geniet ervan !
Groetjes, Janet

Ger zei

Ha lieve Ria, kan me héél goed voorstellen dat jij een vreugdedansje gemaakt hebt met dit prachtige boek onder je arm.

Sfeervolle foto's zie ik hier voorbij komen, echt een boek waar je nooit op uitgekeken raakt en waar je telkens weer nieuwe ideetjes uit kan halen........'' 'n beetje van jezelf en 'n beetje uit Lev Vackert''!!!

Lieve groet!
Ger

Luiza zei

Hi my dear!!!
What a wonderful present the girls sent you!!!
That is really a nice book!!!

I have their first book, and it´s also fantastic.
Thank you for letting us see inside.
I think I´ll have to buy one now ;)!

Have a wonderful day, sweet friend!
Hugs/
Luiza

Sarah B zei

What a lovely gift. So many pretty pages!

Fågel Blå zei

Oh my Godness!
You are a lucky girl!!!!
This book are so nice!
i hope your weekend be nice!
many hugs from me
Kathrine

Anoniem zei

Super zeg zo'n verrassing bij de post!
En wat heerlijk dat je ons ook meteen mee laat 'lezen'!

Fijn wiekent!

Liefs Sas

Deb zei

Hi Ria, this book looks amazing...I love it! Just wanted to let you know that I buy some of my aqua mason jars on Ebay...make sure you check the shipping price first. Deb

Michaja zei

Prachtig mooi boek heb jij gekregen zeg, bofkont!
Ik speel tikkertje en heb je getikt :) Kijk je even op mijn blog.
Bisous
Michaja

Cornflakes and Honey zei

Lovely Ria, thanks so much for your continued visits and leaving such wonderful comments as always :-)

What a lovely book, so inspiring I can see!
xx

Annelies zei

Bedankt voor de tip Ria! Ik ga eens even lekker neuzen op die site.
liefs, Annelies

jolanda zei

wowwwwww Ria... wat een gewéldig mooi boek!!!! Ja logisch dat je daar superblij mee bent!!
Echt zo'n boek waarmee je zometeen tijdens een herfstige regenbui lekker in een luie stoel bij de open haard gaat zitten en met een kop thee bij de hand er de eerstkomende uren niet meer vandaan komt hihihi.
Leuk dat je ons ook een beetje laat meegenieten. Ik ben blij voor je hoor.
liefs jolanda

Het Liefste Thuis zei

Hoi Ria,
Wat een mooie foto's heb je gemaakt van het nieuwe boek van Ingela en Petra! Zo kunnen wij alvast een beetje meegenieten :-) Bij mij staat hij op mijn verlanglijstje, maar ja.... Ik ben pas jarig in december en dan is het nog maar afwachten of ik hem krijg.... Dus misschien dat ik het toch maar zelf bestel! Ik hoop dat je een heel fijn weekend hebt waarin je lekker kunt genieten van je nieuwe boek. Liefs, Hanneke

Weermaarssen zei

Hallo Ria,

Je wordt veel te veel verwend door iedereen.
Je krijgt nu toch geen verbeelding hè?
Nou ben ik jaloers.
Je ex

Emmy zei

Het is weer een SUPER boek. Ik ga zo maar eens even kijken bij de zinken viool of ze hem al binnen hebben. Fijn weekend, groet Emmy

Fluitenkruid zei

Wat super om zo'n mooi boek kado te krijgen, geniet er lekker van Ria!

Meertje zei

Wat een mooi boek!
Bedankt voor de mooie Foto´s.
Groetjes Miriam

Kom Achterom zei

Wow wat een super mooi boek Ria!!
tjeetje als je van wit houd is dit het paradijs op aarde!!
Gaaf hoor!!
alles goed daar in het midden van het land! hier wel hoor en inderdaad geen haaksbergen deze keer ach de lokale rommelmarkt is eigenlijk veel leuker met veel leuks voor weinig!!
jullie saampjes een heerlijk weekend
knuf Yolanda

Les Cotrions zei

You're right Ria! I love this post! That book looks fantastic! I'd like to have it!
Happy week end darling!
Vale

Anoniem zei

Prachtig, en heel mooi ook het woordje voor jou erin, het maakt het al helemaal een boek om te koesteren. Dankjewel dat we mochten meegenieten, deze staat zeker op mijn lijstje ;)
Fijn weekend van Sonja

Ingrid zei

Kan ik goed geloven dat je geniet van dat boek Ria!ik wens je er een zalig weekend mee

liefs Ingrid

André en Inka. zei

Hoi Lieverds,het is geen asbak.

Ga nu de deur uit,kijk vanavond laat nog even,alvast een heel fijn weekend en knuf aan de diertjes,smak,dikke kus voor jullie,gr inka

I Love Pretty Little Things zei

Oh My Goodness Ria- That book- So Pretty!!! I could spend hours with a book like that.
Happy Friday Pretties to you. I hope all is well. How's your Mom doing?

Thanks you for your sweet comment! When I think about you, Ria, one word come s to mind-
LOVE!
Thanks for your love, compassionate, kindness and prayers. You are a very sweet and kind friend!!!
Love,
Joyce

Kat Ibáñez zei

Hi Ria!! This book is simply amazing and so enchanting!!! Thank you for sharing with us all these beautiful images, this was a really great present!!

Thank you for joining El Jardin´s giveaway and good luck!!!

Have a wonderful weekend my sweet friend!!

Jacqueline @ HOME zei

How funny....I had just commented on Ingela's blog and then came over to see you and look what you got !! How exciting. It looks a wonderful book and full of inspiration. I am researching to see if I can get it in the UK.
Have a lovely weekend. XXXX

Anoniem zei

Oww wauw wat gaaf,is dat boek duur en waar te koop haha,geluksvogel dat jij het boek hebt met lieve tekst erin,geniet ervan,goed weekend,groeten aan je Man haha,lieve groetjes Joke.

bijzonder-oud zei

Wat een prachtig boek zeg! Ik denk dat ik ook maar eens op zoek ga :-).

Geniet er lekker van en een heel fijn (en hopenlijk zonnig) weekend!
Lieve groet,
Yolanda

AT HOME BLOG zei

What a beautiful book... lots of inspirations!!
Thank you Ria for all your sweet comments!!!
kisses
Etta

Unknown zei

drie keer is scheepsrecht maar ik wordt er wel grumpie van hoor!!!;)
HALLOOOOOOOHOO HIER LIMBURG AAN MAARSSENNNNNNNNNNNNNNNN...........let me in!!!!

Maria zei

Hi Ria!
What pretty, pretty pages!
Your book is very inspiring... it makes me want to brighten up and whiten up everything!
:o)
happy weekend to you dear ♥
*Maria

Riet zei

Wat ben je toch weer een bofkont Ria,jou weekend kan niet meer stuk.
Jij bent zoet,lezen,en dromen in al dat moois.
Veel plezier ermee.

dikke knuffel Riet.xx

Kind An Huys zei

Kwijl, kwijl.....wat een prachtige foto's!!!
daar word een mens hebberig van!! Ga je deze ook in jullie winkel verkopen? Ik ben benieuwd...dan ga ik Sinterklaas alvast lief aankijken!
Fijn weekend. lieve groetjes, Anne.

Ticking and Toile zei

Hi Ria,
Wow what an amazing book!!! I would love to find that somewhere! One fabulous picture after another. Also, thanks so much for coming by today! It's always so nice to hear from you!

And, I am so in love w/ the pictures of the bunnies in the teacups on your sidebar! They are just the cutest. :)

Have a wonderful weekend!

xo,
Shellagh

Farm Girl zei

Hello Ria, thank you so much for all of your sweet little notes.
Have a wonderful weekend.

Simple Home zei

Oh Ria, such beautiful images in that book. I wish we had books here like that. Thanks for sharing these beautiful pictures.
Thank you too for the sweet birthday wishes for my daughter, and your kind comments.
Blessings,
Marcia

Catherine@AGardenerinProgress zei

I can see why you're so happy to get this book. It's so beautiful, I'd love to look through it. So many ideas and inspiration!

Bonjade zei

Uhhhh.....heb ik iets gemist....????
Tjonge ik mag wederom onderaan de lijst aansluiten......wat een fans weer....
(Zoek je nog een secretaresse....? Je weet het hè???)
Maar logisch hoor, wat een geniet post, zo'n prachtboek....een wanna-have...althans voor mij wel......
Hmmm heb ik nog wat over in de porte met niks?
Ben ook nog niet jarig......chips.......
Geniet ze lieverd en fijn weekend.
liefs

rockit zei

Ja wat een prachtig boek he, ik heb het bij The Old Stuff Shop besteld en heb het inmiddels ruim een week in huis en geloof ik al honderden keren door gekeken en zie telkens weer wat nieuws! Echt 'n geweldig boek!
Fijn weekend.
Groetjes Anna

Inspiration i vitt zei

Hi dear friend, you are so kind and generous and I am very happy that you want to view pictures from our book. I always translate your blog and now all the comments so I can understand a little of what you write. I laughed aloud at the funny translation that is so funny. Have a great weekend and thousand hugs to you / Ingela.

Babette zei

Wow wat een prachtig boek. Daar raak je nooit op uitgekeken.
Fijn weekend.

Groetjes Babette

Unknown zei

Look at all the beautiful, beautiful whites1 Ria, thank you so much for always coming by and commenting on my blog, I often visit yours but I sometimes have a hard time commenting for some reason, just so you know, I still visit you and so enjoy your posts! XX!

koralee zei

Oh my this book is amazing...makes my heart sing. Thank you for sharing the JOY!

Hugs for a great weekend..put your feet up and enjoy some ME time. oxoxox

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

What a gorgeous book! Your a lucky lady to have a copy! Thank you for sharing some of the beautiful pictures with us! I hope you have a great weekend!
Love
Kristin

Madelief zei

Hoi Ria,

Ik weet waar jij dit weekend bent te vinden. In de tuin, al liggend in de deckchair met dit prachtige boek!!!!

Een fijn weekend, geniet ervan!

Lieve groet, Madelief

Bonnie zei

Simply gorgeous book!! I'm drooling over each and every page. Lovely Friday Pretty, thank you so much for sharing!!

Have a fabulous weekend Ria!

xoxo,
Bonnie

Leslie zei

Such beautiful pages Ria. Now I am inspired...
Have a wonderful weekend.

desde my ventana zei

Happy weekend Ria,
Hugs,
Cecilia

Splashes of Pink and Mint zei

Hè, krijg m'n berichtje niet geplaatst! Nou, hier nog een poging!
Ik heb genoten van je foto's, wat is dit een prachtig boek! Om te kwijlen gewoon! Ik zet 'em op m'n verlanglijstje, wie weet of iemand hier in huis de hint opvangt!
Fijn weekend!

Elisabeth zei

Hallo Ria
Dank je voor je leuke reactie bij mij ,volgen deed ik jou al een beetje dus heb mij nu maar meteen aangemeld.Wat een schitterend boek ,ik kan me voorstellen dat je er in blijft kijken ,dus heel veel plezier met je mooie boek.
Groetjes Elisabeth

Jeanette zei

Wat een ontzettend mooi boek laat je ons zien. Echt genieten!

Groet,
Jeanette

Elizabeth zei

I'm drooling! What a beautiful book! With lots and lots a pure prettiness! Thanks for sharing!
Hope you are having a wonderful weekend Ria!
Elizabeth

Unknown zei

Ja Ria,
ik had hem ook vorige week binnengekregen,maar gewoon hier besteld hoor en je hebt gelijk inspiratie genoeg, heeeel mooooi boek!!!
Groetjes,
Nicole

Rosie zei

Oh dearest,
This is an endless supply of inspiration...completely perfect...thank you sweet one for your kind words...I miss you, and will be back soon...love Rosie

Kom Achterom zei

Zeg zo praat je toch niet tegen de barones van .... tot..... !!! Woehahahahahaha
Ik ga even door mijn jachtgebied hoor!! kijken of er nog meer te jagen valt!!
Toedeloetjes fijne dag
Yolanda

André en Inka. zei

hoi,hoi,wij kopen alleen handdoeken en soms dekbedovertrekken bij ikea verder eigenlijk niets,vier jaar geleden een dressoir voor ons trouwen gekocht maar die zakte al na een jaar door zijn hoeven,terwijl er bijna niets inlag en was meteen genezen maar vind de catalogus altijd wel leuk om in te kijken en ideeen op te doen.

Fijne zondag,xxx.

Razmataz zei

Hi Ria, I am book obsessed and this one looks so lovely,

I love that pink door on your sidebar!

Chania

Martina zei

Dear Ria, lucky girl! What a lovely book - with so much inspiration. Thanks for sharing it today. Have a sunny sunday :)

Anne Lorys zei

Wow, lots of people wanting to know where to find this book, including me.
Tell us!!!! :-)

Have a wonderful Sunday and Labor Day!
Hugs,
Anne

Bella's Rose Cottage zei

Hello Ria,
A book is always a lovely gift! Your new book is pure joy (even without the words:-), so much inspiration and beauty!
Thanks for visiting me, it has been a busy summer:-)
Bella

bijzonder-oud zei

Hoi Ria,

Ik ben nog weer even bij je terug, wil toch even een keer zeggen dat ik het zo leuk vind dat jij altijd gelijk zo enthousiast reageert als ik een berichtje heb geplaatst, zo leuk, hartelijk bedankt!!

lieve groet,
Yolanda

Hannekie(Sisterly) zei

tje..dit is toch wel geweldig zeg. kan me voorstellen hoe blij je ermee bent
bedankt dat we even mochten meegenieten
veel liefs hannie

The things I like to do zei

Had er ook al naar gekeken maar het boek is best prijzig.Nu ik die plaatjes bij jouw zie is het wel het geld waard!Geweldig

Michaja zei

Oh lieve Ria ik hoop dat je niet boos bent dat ik nog geen mailtje heb gestuurd met foto's van mijn stofjes? Maar ben het hele weekend niet lekker geweest en heb het vrijdag heel rustig aan gedaan.
Deze week komt het er aan!
Liefs Michaja

Vær våken zei

Hi Ria! I'm back and feeling so much better! What a BEAUTIFUL book! Congratulaions!! xoxo Kristin

Marga zei

Ha Ria.
Wat een prachtig boek.
Je blijft er in bladeren, en nog eens en nog eens. Lekker relaxed.
Groetjes Marga

Fabulously French zei

Now that it what I call a gorgeous book!

A tres bientot,

Leeann

Tammy at The Drill Hall Emporium zei

Hi Ria, I love the images in the book, thank you for sharing. I can never have enough of inspiring photos! from Tammy

Natasha in Oz zei

Oh I am swooning over that book! I would love to get a copy. I must google it see how I can find one. Those Christmas pictures are gorgeous!

Hope you have a lovely week Ria, reading that beautiful book!

Best wishes,
Natasha.
xo

greet's foto's zei

oehhhhhh,,ria,riiiiiiiia,,haal die doppies eens uit je oren,goh,zit ze nog met haar neus in het boek,,potjandorie.
nou vooruit dan maar,omdat het zon mooi boek is,want mooi istie.
lieve groetjes hoor GREET

Vintage Home zei

...WOW ...what an inspiring book...I only hope I can find it here in Canada !...beautiful!

Huis, Tuin en Quilt zei

OOOOOHHHH!!!! IK WIL OOK ZO'N BOEK!!! DAAR WORDT JE TOCH HELEMAAL BLIJ VAN???
Geweldig mooi boek, Ria, ik kan me voorstellen dat je dat altijd bij de hand houdt en moeite hebt met het wegleggen ervan!

Groetjes Susan.

Catherine zei

Hi Ria!! lovely magazine! your lucky!!!it would be nice to have it in france! good week! big hugs catherine

vosgesparis zei

wat een leuk boek... ik ben niet meer zo into de JDL inrichting, ben er een beetje op uitgekeken en heb niet meer zo;n zin in l die frutsels overal maar er staan mooie juweeltjes in en een paar blog vriendinnen ;) Bedankt voor de fotos!
desiree

Little Emma English Home zei

Oh Ria, I love your book!! It looks gorgeous, I couldn' believe to my eyes!!!

Zaira xx

Margot zei

Ik zit nu na reactie 113, hoe doe je dat??????
Je reageert toch niet bij iedereen zeg.
Wat een superblog van je.
Maar eigenlijk wilde ik alleen maar zeggen: zus is met rug, goed geraden dus, kus, Margot

faire un songe zei

Kleine paspop... ik hou mijn ogen open en als ik iets zie zal ik aan je denken.

En hoe bedoel je een winkel aan je blog koppelen..?? Help me even verder.

Mooi boek trouwens...
Groetjes Hetty

Janean zei

ria, how fantastic!!!!!! every page is a delight.

many hugs to you, sweet lady!

Vintage Home zei

...yikes,...seriously I can't find your Follower spot...how do I follow you?.am i blind?..or losing my mind?.....where can it be?

Vintage Home zei

...found it ...sorry!

Vosje zei

Waar o waar kan ik dit prachtige boek kopen????

Hagaholm zei

Hej! Viavia kom ik op je blog terecht, leuk hoor. Via deze site http://ordbok.lagom.nl/ordbok.html kun je makkelijk wat zweedse woorden naar het nl vertalen. En verder is zweeds lezen makkelijker dan je denkt hoor. Hälsningar van een friezin uit Zweden

Sarah @ Modern Country Style zei

That book is so heavenly. I adore your blog. I've just become a follower!

Hagaholm zei

Hej igen, eigenlijk zou je dan ook nog eens een kijkje op haar (http://lantlif.blogspot.com/)blog moeten nemen. Zij is ook met een boek uitgekomen, lantlig charm. Groetnis, Anna

desde my ventana zei

Happy weekend Ria,enjoy it,
Hugs

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hoi Ria
Ik heb genoten van de foto's van het
mooie boek
en zo te zien hier aan al die reacties
vele met mij,
Ik wens je nog een goed en gezond 2011 toe
groetjes Manja

Brocante de Knotwilg