dinsdag 15 februari 2011

Voorjaarskriebels........Almost Spring......

Heb vandaag niet veel te vertellen maar laat jullie even mijn bloemen zien.....

Today not much to tell but i show you my flowers......


Mooi kersenbloesem met agapanthus......heel eenvoudig maar ik vind het mooi.....

Beautiful cherry  blossom with puple agapanthus.....very simple but i like it..

Ik kan hier zo blij van worden.....heerlijk...

It makes me very happy....nice ....



En ik dacht neem gelijk maar een hortensia mee.....ook leuk toch??

And i thought i took also a hydrangea with me.....nice isn't it ??


Ook blauw natuurlijk.....

Also blue of course....


En wat zag ik vandaag.....kreeg vorig jaar sneeuwklokjes en dacht toen ze waren uitgebloeid  ik stop ze gewoon buiten in mijn pot en zie.......

And what i saw today...my snowdrops are almost blooming...i got them last year and thought i put them outside in the pot........and look they almost blooming !!!....


Zo leuk !!...So nice !!...

Fijne dag allemaal.....liefs van mij....

Happy day ....love from me.....

101 opmerkingen:

wonen met brocante zei

Prachtig de kersenbloesem met agapanthus. Ben ook gek op blauw. En dubbel plezier van je sneeuwklokjes. Geniet ervan. Groetjes Peggy

p.s ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb een set van 2 engeltjes met bijbehorend mariabeeld kunnen scoren! Zo verkoop ik er 2 omdat het er wel veel werden maar deze kon ik cht niet laten staan. Je zal ze binnenkort wel een keer bij een post zien. Groetjes Peggy

Unknown zei

Heeeeeeeeeeeeee ik wil ook bloesemtakken!!! (hier nog niet gezien...stom dorp :(..)
Wat heb je nou buiten al gesnoeid dan? Wel spannend je klokjes! Ik ontdekte vandaag lelietjes van dalen op een HELE vreemde plek:)

X

Alle mooie dingen zei

ohhh wat heerlijk die sneeuwklokjes.. ik ben ze in onze tuin nog niet tegengekomen.maar goed het is hier ook erg nat
geef je even door wanneer de JDL er is?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Thuis bij Tjits zei

heerlijke voorjaarspost Ria!! daar word ik blij van:))

fijne avond!
lieve groetjes, Tjitske

Home and Lifestyle zei

Je hebt mooie bloemen in huis Ria, ik vind de combinatie kersenbloesem en agapanthus helemaal geweldig!! En het sneeuwklokje...een aangename verrassing, de lente zit vast in de lucht :)

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Hoi Ria,

Dat zijn nou de leuke dingen in het leven!

Zomaar een verrassing van de lente! Leuk toch!

Ik vind je hortensia ook heel mooi!

Zo langzaam aan begint het nu wel echt te kriebelen,ja!!

Ik hoorde dat het 3 weken eerder lente zou worden dit jaar!! Laat maar komen, niet?

Fijne avond, groetjes Thea♥

What's in a day zei

Wat kun je toch genieten vanal die mooie, kleine dingen uit de natuur, het zijn prachtige plaatjes...

Fijne dag nog, lieve groet, Eefie

Pieternel zei

Leuk, zin in het voorjaar. Lekker fleurig.

P.ieternel

Pink Princess zei

MOOI die hortensia, een van mijn favorieten in huis EN in de tuin.♥ Agapanthus wil ik graag in mn tuin

rommy moosie68 zei

hoi het ziet er weer fantasties uit bij je mooi hoor een nu het voor jaar veel liefs rommy

Rosemary and thyme zei

Beautiful purple Cherry Blossom branches, Ria.
Love them:)

Have a nice evening:)
Hugs Tove

Petra zei

Mooi die agapanthus, zoals ook je hortensia mijn ervaring is wel dat ze in deze tijd niet zo sterk zijn als over een paar maanden weet ook niet hoe dat kan maar ze blijven prachtig.
En sneeuwklokjes zo hart verwarmend.

Lieve groet Petra.

Gloria zei

Hi Ria,
I love your beautiful flowers! All of them!

Your new banner is so very sweet....beautiful!

I hope your Valentine's Day was a lovely one...:)

Love,
xoxo Gloria

Theemuts Rommelhoekje. zei

Mooi die blauwe bloemen op je kastje ,zo leuk dat in de prent ook blauw zit.
mooi geheel !!

Lieve groetjes Romkje.

Vær våken zei

They're really beautiful!!! And your new header photo is beautiful! There's always beautiful flowers here...makes me longing for spring :)

Kristin xoxoxoxoxo

Passione Helena zei

Mooie combinatie Ria...ik vind de agapanthus ook zo mooi. Wat kunnen een paar takken toch zorgen een heerlijk voorjaarsgevoel in huis hé?! Wat een mooie verassing dat de sneeuwklokjes nog gaan bloeien.

Hoe gaat het met je moeder?

Fijne avond, dikke knuf!
Liefs Helena

La Maison zei

Agapanthus?? in februari?? vast uit het buitenland hè? Wel heel mooi.

Lieve groet
Hermine

Elly's kleine idylle zei

Hoi Ria,
Heel mooi die combinatie van kersenbloesem met agapanthus. En de sneeuwklokjes!!? Schattig!!! Ben vanmiddag ook bij de bloemist geweest, maar tsja...moeilijk kiezen met zo een aanbod van voorjaarsbloeiers!!
Ben toch voor de witte ranonkeltjes gegaan.
Een hele lieve lentegroet van Elly

Nicole (MLBV crafting) zei

Mooi al die bloemen, prachtige kleuren. Dat is toch helemaal leuk als vergeten bolletjes weer opkomen.
Groetjes, Nicole

Tanja zei

Mooie foto's en gewoon lekker om van te genieten. Ik vind je spiegel ook wel een hele mooie lijst hebben.

Liefs
Tanja

Kom Achterom zei

Mooi blauw met wit is super! prachtige combi!
Wat was het heerlijk vandaag buiten nu lekker uit bad en een beetje rondstruinen in blogland!
Wat leuk je sneeuwklokjes! ieder jaar denk ik ik ga ze planten maar het komt er nooit van!
Fijne avond
DIkke knuffel
Yolanda

lavendel mio zei

Hi Ria
So lovely spring post.
It is so wonderful now that it goes against the spring, but spring comes earlier in Netherland, lucky you:)
Have a lovely evening, hug Hanne

Mayflower zei

Wat een heerlijk voorjaarsgevoel lieve Ria en wat zijn je Agapanthussen mooi zo in de vaas. Ik had ze voorheen in blauw en wit in potten in de tuin staan.
En Hortensia's blijven ook één van mijn lievelingsplanten, zowel binnen als buiten.
Een prachtige bloemweelde bij jullie thuis.
Fijne avond en veel liefs, Mea

Sem Nome zei

So pretty your flowers, Ria! You are so swet and then your flowers can feel that love!!
Lots of kisses to you!
Bela

Emmy zei

Een lekker luchtig boeketje met mooie bloemekes erin. De sneeuwklokjes heb ik hier ook al ontdekt het voorjaar komt er weer aan. Groetjes Emmy

Colinda en Jeroen zei

Ria

erg mooie combinatie die agapanthus met kersenbloesem. Gelijk weer een idee om in me winkel te verkopen ;)
Maar dat jij al hortensias heb, ik vandaag na de plantengroothandel en bij ons zijn ze nog niet te koop. vreemd
liefs colinda

hokje zei

Hoe mooi kan eenvoud zijn...

Fijne avond,
Miranda

marion anderson zei

fijn dat je zo blij kan worden van een beetje voorjaar he? geniet ervan , enne kan het niet laten , knufje voor je moeder, liefs marion

lia zei

Bij mij staan de bloesemtakken ook alweer een week, en beginnen nu zelfs uit te komen.
Heerlijk voorjaar........ of toch niet...

liefs Lia

Rozmeen zei

Heerlijke voorjaarsfoto en wat leuk in de blauwe pot die je bij mij gekocht hebt...:-))) Mooi is ie he :-))

xxxxxxx Roz

erin's art and gardens zei

your flowers are so pretty! i am ready for SPRING!!

justwendy zei

Hoi Ria,

Heerlijk al die bloemen,krijg zin in de Lente.
Vind sneeuwklokjes zo lief.

Als goed is staan er ook nog een paar naast onze garage. Ik hoop dat ze weer op komen dit jaar.

Als ze uit gebloeid zijn dit jaar ga ik ze verplaatsen naar de achter tuin. Want als het goed is krijgen we deze zomer een nieuwe oprit, en dan zijn ze weg. Dat vind ik zonde.

gr wendy

Bianca zei

Het ziet er....zoals altijd....weer erg mooi uit...mooie kleur van de hortensia....de lente komt eraan.....fijne avond xxxxxx bianca

Saskia zei

Wat mooi die combinatie met die Kersenbloesem.
Groetjes Saskia

Fluitenkruid zei

Wat gezellig bij je Ria, maar jij hebt ze zo voor het uitkiezen in je mooie winkel he?

Pauline zei

Prachtige bloemen in huis. En zeker de agapanthus vind ik erg mooi. Geniet er maar van. Wat een mooi engeltje heb je daar ook in dat lijstje.
Fijne avond.
Liefs, Pauline

Monica zei

Beautiful flowers, Ria! I noticed tulips sprouting up from the ground in my garden...
Hugs,
Monicaxo

Alexandra zei

Oh! mooi.
Heerlijk het voorjaar in huis.
Geniet er maar lekker van.

Lieve groeten, Alexandra.

André en Inka. zei

Hoi lieverd,mooi de agaphantus,volgens mij hadden wij er een van de zomer in de tuin staan?
En de sneeuwklokjes,zo lief,fijne avond verder,xxx.

Yvonne's Brocante zei

Heerlijke foto's.....krijg ik meteen nóg meer zin in de lente!
Nee Donderdag wordt het Soest, we moeten ook weer redelijk op tijd terug zijn want we gaan nog uiteten....en dan moeten we zo haasten...als ik dan EINDELIJK eens kom,wil ik ook niet steeds op mijn horloge moeten kijken!!!
Liefs Yvonne
ps. Ik vond het ook gezellig, net alsof het geen jaren geleden was! x

Josephine zei

Heerlijk al die bleimen weelde Ria, daar krijgt een mens toch nooit genoeg van. Wist helemaal niet dat je die Agapanthus als bloemen kon kopen, ze zijn ZOOOoooooo mooi!!!

En wat een prachige nieuwe header heb je, SUPER!!!

Liefs Josephine

Eleonore zei

Hoi Ria,wat zijn we toch bevoorrecht met onze bloemenwinkel he.Heerlijk altijd een bloemetje op tafel.
Fijne avond en groetjes van Eleonore.

Carla zei

Bloemen maken mij altijd blij!!
De seringen die ik kocht vrijdag zijn al bijna weg..zo zonde...zes euro een bosje en zo kort...echt jammer!!
Maar ja...kan er weer wat anders in straks ((-;

fijne avond...liefs Carla.

Bij Guusje Thuis zei

Heerlijk voorjaar in aantocht, word vrolijk van je blogje!

flowersandhome zei

Een beetje laat maar gisteren wilde het internet even niet vandaar dus nu nog: prettige Valentijnsdag voor gisteren, haha...
Mooie bloemen!!!! Hou van Agapanthus maar heb ze nog nooit gehad. Mooie nieuwe header ook!
Leuk hé, sneeuwklokjes...
Groetjes,
Marian

Pierelantijntjes zei

Ooh wat een mooie bloemetjes...heerlijk zo vrolijk!
Liefs Ester

ditjes-datjes zei

Heerlijk een beetje voorjaar....wat zijn we daar toch aan toe.Heb genoten van je bloemetjes.
Lieve groet,Ingrid

Fleurette zei

Hello my dearest Ria, Your decorations are very beautiful. Picture an Angel is absolutely perfect....very, very much!!!!!!!!
Have a very nice evening
Big hugs
Kisses for Iris and Trevor
Fleurette

Muisje zei

Wat een prachtige takken.
En sneeuwklokjes, zo lief.
Laat het voorjaar nu maar komen.

Groeten Herma

Bonjade zei

Nou de beelden zeggen genoeg toch? Heerlijke post Ria....zo mooi al die voorjaarsbloeiers in huis.....en zo leuk weer een glimp van je mooie huis.
Veel liefs hè van mij hoor

Jana zei

Hallo Ria, very nice flowers. I love Hydrangea too. I like your mirror on the photo too.
Have a nice week
Jana

Luiza zei

First of all, Congratulations to winning that nice giveaway...
Lovely stuff =).

Hope you had a wonderful valentines day.

Hugs and love!
Luiza

Loveley & Gizmo zei

hoi hoi als .. dat ziet zou ie trots op je zijn hihihihi....leuk he ben weer back me pc doet het weer.....joepie.....

Daniëlle zei

Prachtig hoor Ria! Staat erg mooi bij elkaar.
Groetjes
Dani

Unknown zei

Oh Ria, you have a new intro - I love it, my dear!!!!!!

I send you a truck full of hugs :-))))))))

Tine

Linda zei

Heerlijke voorjaars post Ria. Vandaag scheen bij ons ook eindelijk weer eens na een lange tijd de zon. Was echt genieten buiten. En overal zie je de knopjes opkomen.
Liefs , Linda

My Shabby Streamside Studio zei

Wow, Ria, I love all the spring, especially the snowdrops!

xo
Sandy
My Shabby Streamside Studio
http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com/

Catherine zei

Hurry up spring ~ I want some pretty flowers too! xoxoxo Catherine

Carole zei

Wonderful to see such blooms in the middle of February. Both one of my favorite flowers.
Hope you had a wonderful Valentines Day.
xx
C

Pearl zei

The flowers are lovely! Nothing like bringing spring into our homes. I also like this look, great job. Hugs, Pearl

koralee zei

Spring is almost here....I love your new banner! hugs to you.

Simple Home zei

What a beautiful bit of Spring coming up there! I've been praying for you mom :-)
Blessings,
Marcia

marja zei

wat een mooie foto's ria en wat is het al voorjaar met de kersenbloesm takken!!!
echt gezellig!!!!

lieve gr. marja

Yn'e Steeg zei

Het is ongelooflijk, maar terwijl ik jou prachtige bloemen zit te bekijken regent het hier...niet normaal.
Maar... ik heb op buienradar gekeken, en het komt goed.
het wordt droog, en morgen komt de zon!!!( althans hier in het Noorden)


Liefs, Jantsje

Hannekie(Sisterly) zei

wat mooi zeg. heel transparant. prachtig. ik zie nog veel meer mooie dingen op je tafeltje zeg. prachtig allemaal.
en nu werken!!
liefs hannie

Desiree zei

Your home is so beautiful and elegant, Ria and your flowers work so well. Blue is also one of my favourite colours in the garden. I can never resist buying blue flowered plants :)

I love snowdrops. Your plants look so healthy and stubby - mine become very gangly and only give me a couple of flowers. Perhaps they really grow best in a cold climate and it's too hot for them where I live :( Enjoy yours for me, too, when they open soon!

Corine(THUIS) zei

Oh ik heb ook zo'n trek in het voorjaar, heerlijk dat je zoveel bloei in huis hebt!
Groeten, Corine(THUIS)

Yvonne's Brocante zei

Dank je wel!! Liefs Yvonne

Weermaarssen zei

Hallo Ria
Ja. Het zit je in het bloed hè. Bloemetjes, plantjes en living spulletjes. Bij jou komt het voorjaar al te voorschijn. Ik hoop dat het echt nu eens lente wordt, maar ja het is pas februari. Wie weet wat voor weer we allemaal krijgen. Ik hou het voor je in de gaten. Al dat grijze gedoe buiten daar worden wij niet vrolijk van toch.
Geniet van het voorjaar bij je thuis.
Groetjes, Louis

Vintage Home zei

Snow Drops!..a sure sign that we will see spring!

Gerreke zei

Prachtig die kersenbloesem, maar die hortensia ook hoor. Je hebt ze ook op een prachtige plek staan. Gezellig!!!

Elsina zei

Prachtige photos! Ik vind je hortensia zo mooi. Ik had er ook een gekocht voor de tuin, harstikke duur (20 dollar) en dan moet ie in een pot omdat de hortensias niet van de aarde in Israel houden en dan nog ging ie bijna dood. Het is een miniscuul zielig bosje zonder bloei. Als ik bedenk wat voor mooie hortensia struiken we in Holland hadden! Bucanvilias doen het dan wel weer goed hier. Groetjes! Elsina

jolanda zei

Afgelopen zondag op de Patchwork en Quiltbeurs stond ook iemand met kersenbloesem takken en ik dacht nog: 'wanneer ik straks naar huis ga, neem ik een bos mee.'
Vergeten natuurlijk.. stom!!! Het staat heerlijk lenteachtig hoor. En wat een verrassing zo ineens zo'n bosje sneeuwklokjes hé?
liefs, jolanda

Kind An Huys zei

Wat een heerlijk vrolijke boel bij jou!! Prachtige bloemen...Bonhof zeker? hihi.... het is dat je niet in de buurt woont anders was ik even langs gekomen voor de agapanthus..mooi!!!
Liefs, anne.

Alle mooie dingen zei

ja ik begreep dat HIJ er was.... haha ik had gereageerd op je nieuwbrief is dat aangekomen??
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Een sneller kloppend hart zei

Heerlijk! Ik krijg echt lentegevoelens hier...al had ik ze al een beetje, de kinderen zijn vandaag vrij en ik heb vanochtend gewerkt 2 uurtjes, nu heerlijk boven alle ramen open en de bedden aan 't verschonen, zo fijn!!!
De sneeuwklokjes zijn ook super..heb ze ook in de voortuin...schatjes zijn 't ;)

Veel groetjes, Veronique

Judith zei

En je hebt er weer een volger bij (een druppel op de gloeiende plaat...); Wat een mooie blog heb je!
Kersenbloesem... hortensia's... maak me gek!!!
Groetjes Judith

~*~ saskia ~*~ zei

Oeoeoeoeoe, wat ben ik laat dit keer. De agapanthus is een van mijn favorieten! Prachtige sfeer, heel heel voorjaarsachtig. Ik heb er zin in! Het weer buiten doet goed mee, he?
Een leuke gezellige grappige fijne middag en avond lieve Ria xxxxx

Miss Gracie's House zei

There is nothing like spring! And the beauty it brings...
Rene

Lily zei

Beautiful flowers! I just love them :)
Hugs Lily

Tierlantijn zei

Prachtig! Inderdaad heel eenvoudig maar zo mooi!!

En die sneeuwklokjes...; spring is coming!!!!

Liefs, Ilona

The things I like to do zei

Prachtig de combi Agapanthus met kersenbloesem!

Unknown zei

Aaaah sneeuwklokjes,
dat zijn toch de schattigste bloemmetjes die er zijn, zo mooi klein en puur,
heb vanddag wel even lekker van het zonnetje genoten hoor.
hele fijne week nog,
groetjes Anneke.

alma zei

Wat een heerlijk lente sfeertje bij jou in huis!
Met die bloemen zit het wel goed ;) Prachtig!

Lieve groet
Alma

ByIngeborg zei

Hoi Ria,

Prachtig je bloemetjes ! Genieten !
Lekker om in de voorjaarsmood te komen.
Helemaal goed.
Fijne avond. Groetjes van mij.

Marge zei

Spring is almost there, I see that in your beautiful pictures!!:))

Hugs, Marge

Claudia Leertouwer zei

Ben gek op sneeuwklokjes. Afgelopen zondag was het 6 jaar geleden dat mijn vader overleed. Op zijn graf staan nu allemaal sneeuwklokjes, dat gaf echt iets extra's aan mijn bezoekje.

Stina zei

bloemen het blijft gezellig soms moet ik mezelf tot de orde roepen van:nu effe niet...snap je!!!

Iedereen wacht op het voorjaar he.

Lieve groet Stina

Trädgårdsflow/Garden Flow zei

Lovely spring feeling in those!!!! Beautiful flowers that makes you happy!!!!!

Have a nice day tomorrow!!
Many hugs
Charlotte

Magia da Inês zei

Olá, amiga!
A primavera é minha estação preferida.
Eu também gosto das flores mais simples,
principalmente flores do campo.
Seu arranjo ficou muito bonito.
Boa quarta-feira.
♥ Beijinhos ♥ ° º
° ♥ °º ♥ °º
° ·.·. do Brasil.

Antonia zei

Heerlijke kleurtjes Ria, prachtig je agapanthus en hortensia. Had ook een hortensia meegebracht maar die was nogal kaal. Dus helemaal afgeknipt en ze staan nu als snijbloem. Lieve groet, Anja

brocante roos zei

Oohh, ik ben op dit moment helemaal van de kersentakken.....mag ze hier bij jou ook bewonderen, heerlijk!

Lieve groet Marjan

Juud zei

het is weer genieten van al dat moois.. laat de lente maar komen hoor

Soňa zei

Drahá Ria, květiny jsou tak krásné a je radost mít je doma. Krásné fotky!!! Cibulky sněženek už dávají najevo, že bude brzy jaro. Už se také moc těším.V mojí zahradě sněženky ještě nevidím, tak doufám,že nezmrzly.Dobrou noc,s láskou Soňa

Villa König zei

Wonderful flowers!!! Hugs Yvonne

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

So pretty Ria!!
I hope you are having a wonderful week!
Thank you for always stopping by and for all your super kind comments, you are so sweet!
XOXO
Kristin

Draffin Bears zei

Hi Ria,

I loved seeing your pretty flowers today!
Always wonderful to see ~ I have agapanthas and hydrangeas growing too.
How fun that your snowdrops are almost blooming.

Hugs
Carolyn

{Bellamere Cottage} zei

Very pretty blog!

Warm blessings,
Spencer

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ria, you have beautiful flowers in your home!
Have a nice day,
Yvonne

Kat Ibáñez zei

Hi sweet Ria!!!!!

I love all the details in your lovely house, and that enchanting mirror!!!!

Beautiful flowers, would love to see the snowdrops with flowers in some weeks!!

Hugs&Kisses!!!!!

Anoniem zei

Prachtige hoekjes heb je met de bloemetjes erbij,hortensia`s vervelen nooit en oohhh sneeuwklokjes,wat gaaf en het worden er alleen maar meer,liefs Joke.