vrijdag 4 februari 2011

Gezellig hoekje ....buiten.....Nice corner.....outside....Friday Pretties....

Vandaag laat ik jullie het eerste buiten hoekje zien......

Today i show you a corner outside the terrace......

Een heel lief roodborstje streek neer......

A lovely Robin bird take his place.....



Op deze zonnige koude dag ......

On this sunny cold day.......

Ik ben er weer blij mee......

I am verry happy with it ....

We verkopen deze vogeltjes in onze winkel ....

We sell these birds  in our shop ....


Waar ik ook erg blij mee ben zijn deze schoen mallen die ik kocht bij haar ........

I am also verry happy with  these shoe molds purchased by her .......

Ik zal ze even onder de stoel vandaan halen.....

I'll just get it under the seat..............

 

Kijk zo mooi !!

Look so beautiful.......


Ik vind ze geweldig !!

I love them !!


En jullie ???....

And you ???.....



Iedereen een gezellige dag vandaag ! oja dit witte druifje is voor jullie !


Everyone a great day today ! o yes this white grape is for you !


Vergeten jullie mijn Give Away   niet ??



Don't forget my  Give Away    ..............

Ik doe natuurlijk ook weer mee bij Joyce  haar Friday Pretties.......look at her beautiful blog !!!





105 opmerkingen:

Unknown zei

Hey! You're so late It's time for bed!!! :-))) Ok, it's spring by Ria - therefore you need new shows...... I understand ;)

The very old shoe-trees are terrific - Ria, I'm totally thrilled!!!!!!!

Are you ok? Pay attention to you!

Big hugs

Tine

Unknown zei

Dear Ria, I love your post today! The bird is specially beautiful!!! The shoes mold too!

Dear friend, I sent you two emails and they came back to my email box I do not know why. I would like to tell you the japanese fabric you like (that purse) is over and the store will not have it again anymore. What can I do for you, sweet Ria? Do you want to choose any other one? Please write to me!

Much love!! Bela

Katy Noelle zei

These ARE all very pretty, Ria! Those shoe molds are very unusual and elegant.

Congratulations on one year of blogging, Ria! You are such a dear, sweet heart - so fun and such a joy! (That's my "message in a bottle" to you, okay? =D)

Love, Katy Noelle xo

I Love Pretty Little Things zei

Hi Ria, I love your terrace, and the bird. I love birds. :) The shoe molds are beautiful!
Happy Friday,
Joyce

M. zei

zooooooooooo gaaf!!! en heerlijke voorjaarsfoto's...je zou bijna vragen....wat wil je nog meer???(iets meer de zon zien??ik hoor nu alleen de wind maar brullen)

fijn weekend!
groetjes manuela

Stina zei

Hoi Ria, jij bent ook lekker vroeg, hihi...

wat leuk zijn die schoenmallen ze zien er nog zo mooi uit., lief hoor dat roodborstje.

Lieve groet en een fijn weekend,
liefs Stina

Alexandra zei

Het was gisteren een hele zonnige dag.
Ik heb met Bolleke de kat, even lekker in het zonnetje gezeten op een beschut plekje voor de deur.

Je hoekje is heel knus en je schoenmallen zijn prachtig.
Wat kun je daar eindeloos mee decoreren.
Lieve groeten, op deze stormachtige dag.

Alexandra.

saskia zei

leuk dat je mijn blog volgt ben jou ook gelijk aan het volgen.
wat een mooi vogeltje is het van hout ofzo dat is op de foto niet zo goed te zien.
en die schoenmallen zijn inderdaad geweldig mooi.

jij ook een hele fijne dag en kijk uit dat je niet weg waait vandaag grtjs saskia

Claudia Leertouwer zei

Wat een schatje (dat vogeltje dan hè) haha

Bij Guusje Thuis zei

Oh die schoenmallen zijn helemaal geweldig en dank je wel voor de druifjes, de bolletjes hier zijn dit weekend weer aan vervanging toe en heb nu dus alvast wat nieuws in huis :-)

Fijne vrijdag!

Maria zei

Wat een prachtige vormen,kan me voorstellen dat je daar heel happy mee bent.
A little bird so sweet

geniet van je vrijdag
liefs Maria

Catherine zei

I would like to sit and drink tea with you on that terrace sweet Ria! Have a beautiful weekend friend!!! xoxo Catherine

Daniëlle zei

Ach een wit druifje!!! Ruiken heerlijk he?! Heeft het roodborstje al tegen je ruit getikt? Kan me voorstellen dat je daar vrolijk van wordt joh!! Mooie vondst de schoenmallen! Mooie dag vandaag, liefs, Daniëlle

Home and Lifestyle zei

Wat een lief hoekje heb je op de buitentafel...we gaan richting de lente!!!

En je schoenmallen zijn mega gaaf!!!! Hele mooie exemplaren, zo zie je ze niet vaak! Geen wonder dat je daar zo blij mee bent!!!

Een heel fijn weekend Ria!! Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Zie je nu: Spring is on it's way......
De vogeltjes zitten alweer in je tuin....
Geef je hem wel wat brood.....hebben ze nog wel nodig hoor....;0)
Mooie aankoop weer zeg....zit je nog niet vol?
Enne dank voor die blüme......heerlijk voor op mijn tafeltje.
Hugs en liefs
Fijn weekend

André en Inka. zei

Hoi lieverd,wat een heerlijke post,geweldig de schoenen en de witte druifjes,hier nergens te krijgen alleen paarse.
Gezellig hoekje heb je gemaakt en je windlantaarn is prachtig.

Heel fijn weekend enne een knuf aan de twee kanjers van indy,rex,bram,harry en rexie,xxx.

Fluitenkruid zei

Hoi Ria, wat gezellig bij je zowel binnen als buiten. Bedankt voor het witte druifje, die staan leuk bij m'n witte ranonkels :-)

Ambiente-nostalgia zei

Ria , wat ziet het er weer gezellig uit op je balkon.
Daar krijg je toch al een echt weekend gevoel bij.
En die schoenmallen zijn helemaal t einde.
Bedankt voor de witte druifjes, ik heb ze al in de woonkamer gezet:)

Fijn weekend,
Liefs Dorine

Gerreke zei

Lieve Ria,
Goede morgen. Ik vind het best vroeg om achter m'n pctje te zitten, maar een van de kinderen is ziek.

Ik vind dat roodborstje zo mooi. Als ik het goed zie heb is dat van hout gemaakt? Enne verkoop je die in je winkel?

Jij ook een heel fijne dag!

André en Inka. zei

Geloof dat ik paars schreef ipv blauw,oeps,ha,ha,xxx

Karin zei

Het ziet er allemaal weer sfeervol uit, en je zult begrijpen dat ik een zwak heb voor de schoenenmallen ;) Fijne vrijdag!

Home is where the heart is zei

Gezellig je hoekje, hou zelf ook heel erg van hedera's op zo'n rond ding :)))
Fijn weekend

liefs xxx

Catherine zei

CONGRATULATIONS on your blog aniversary!
very nice shoes mold. Hugs Catherine

Pierelantijntjes zei

Wat een schattig vogeltje Ria. Leuk hoor je buitenhoekjes. En die schoenenmallen zijn geweldig!
FIjn weekend, liefs Ester

faire un songe zei

Hoi Ria.. wat leuk dat je even "mijn"schoenmallen op de foto hebt gezet, ik zie dat ze een mooi plekje hebben gekregen.. !!
Heerlijk sfeertje zo samen..
Als het voorjaar bij jou thuis nu ook eens kon omslaan in het voorjaar buiten.. Ik ben het zat kou, nat, en wind...brrrr.. ik wil zon..!!

Fijn weekend.

Emmy zei

Nou de zon schijnt hier niet hoor het wappert stevig buiten. Gister was het hier wel mooi en dan krijg je echt zin in de lente en om naar buiten te gaan. Het plantje met 't veugeltje doen het goed op je balkon en je schoenmallen zijn ook bijzonder mooi. Fijn weekend Emmy

Muisje zei

Wat ziet dat er allemaal weer leuk uit.
Heb gisteren lekker over je geroddeld bij Hanneke (het liefste thuis), alleen maar positieve dingen hoor.(haha)
Kan niet anders want je bent een schat.

Liefs Herma

Petra zei

Die schoenmallen zijn prachtig maar wat een grote maat of lijkt dat maar zo. En je buiten hoekje ziet er ook weer gezellig uit hopen dat het blijft staan er zit een storm aan te komen voor vanavond, het waait hier nu al stevig.
Een gezellig weekend

Groetjes Petra.

Anna zei

die schoenen zijn helemaal super...nog nooit zoiets gezien met die lange neuspunten...
die zouden hier ook niet misstaan hihi
lieve groet en een heerlijk weekend!

homemadebysylvia zei

Beste Ria, Wat staan de witte druifjes schattig in het oude kistje.
Gisteren heb ik ook lekker in de tuin lopen rommelen. Naja...lopen ruimen, want dat was wel nodig. Vandaag is het een stuk minder mooi weer.
Jij kan tenminste al genieten van je mooie hoekje buiten. Fijn weekend. Sylvia

Gerreke zei

Dank je Ria, ik heb gelijk de link uitgebreid bekeken. Meid wat een mooie vogels. Wat een knap staaltje werk is dat. Overigens de vogelhuisjes ook hoor! Weet wat ik voor mijn verjaardag ga vragen!!!

Fijn weekend!

Kat Ibáñez zei

Hi Ria!!!

Ooooohhhh this little wooden robin bird is so cute!!!! He looks like the perfect terrace accessory to me!!!

Have a wonderful weekend my sweet friend!!!

Ellinor zei

Shoe Molds i Love them. So Beutiful Bird on Terrace (I am Very Bad to Write English but a true hope you understand)
Happy Friday
Hugs
Ellinors Hus

Room Seventeen zei

Mooie schoenmallen!!

Martina zei

Hey Ria, een heel fijne weekend for you, filled with JOY and more lovely treasures! Love that Robin and the shoe model - awwww, isn't decorating fun? xox

Unknown zei

ik heb nog wel een setje damesmallen als je wil, want dit zijn natuurlijk heren he, dat zie je zo ;)))))
Je bent al lekker bezig buiten...brrrrrrr

X

ByIngeborg zei

Hai Ria,

Leuk gedaan je buitenhoekje. En ik zie een streepje zon.... Hier vreselijk weer momenteel, de wind giert om het huis en mega regen. Bah.
Prachtig je zwarte houten mallen, erg mooi.
Geniet van je weekend !
Hartelijke groet van Ingeborg

Elisabeth zei

Gezellig hoor je voorjaarshoekje,dat vogeltje is zooo schattig.Ik heb ook maar vast een gezellig mandje bloeiers op de tuintafel gezet en Felix decoreert het af met zijn modderpootjes grrr ,mijn witte tuintafel zit constant vol met zwarte afrukken .Ik wens je een fijn weekend
Liefs Elisabeth

monique zei

Hoi Ria, lekker he als het zonnetje schijnt. Hwt is gezellig zo. Moest even goed kijken naar je vogeltje. Hij is net echt. Groetjes en een fijn weekend

Yn'e Steeg zei

Prachtige schoenmallen Ria!
En...dat lieve vogeltje, hopelijk is'ie nu niet weggewaait?

Jij ook een heel fijn weekend toegewenst, Jantsje

Castles Crowns and Cottages zei

HALLO LIEVE RIA! May I join the giveaway? LOVELY PICTURES that reflect your JOY! You are a sweet and lovely human being...ENJOY YOUR WEEKEND! Anita

toves sammensurium zei

Riaa sweetie.....GOT IT :D
Yep.....no bills,no commercials....just one precious thing in my mail today and that´s the magazine from you!!I am sooo looking forward to sit down and enjoy it....but first I have to walk the three animals you now...and it is pouring real bad outside....not looking forward to that:/
But of course....when I get back to the house I´ll have a goooood time,thanks to you!!!!!!!!!!!!!!!!! Thanks a lot,but you really didn´t have to!!!!! But thanks a lot anyway *lol*
hugs once more - Tove:))))

Bizzy @ home zei

Mooi die mallen! Heerlijke plaatjes weer hier bij jou Ria.
Fijn weekend,
x Renny

Theemuts Rommelhoekje. zei

Mooi hoekje buiten bij jullie...als ik hier naar buiten kijk wordt ik niet vrolijk..

fijn weekend,Romkje.

jolanda zei

Mooi zeg die schoenenmallen, helemaal zo bij die oude koffertjes!
Hopelijk blijft je vogeltje zitten, want het is inmiddels flink gaan waaien hé?
fijn weekend, liefs jolanda

Margot zei

Die mallen niet op tafel zetten hoor, brengt ongeluk....Mallerd...
Knuf, Margot

Weermaarssen zei

Leuk hè dat vogeltje buiten.
Maar wat zie ik nou? Schoenmallen die verboden hadden moeten worden.!!! Stel , ik zeg "stel" dat je daar een schop mee krijgt onder je achterste. Nou ik wil niet weten wat er dan gebeurd. Oei wat zal dat zeer doen met die grote punt. Maar daar denken we maar niet aan. Apart hoor die grote mallen. Het doet mij denken aan mijn opa, die was schoenmaker.
Groetjes, Louis

Antonia zei

Heerlijk hè Ria dat we weer buiten aan de slag kunnen. Leuk hoekje zo! En je schoenenmallen zijn fantastisch!!!! Dankjewel voor de witte druifjes, daar ben ik net naar op zoek :-) Heel fijn weekend gewenst, groetjes Anja

Ingrid zei

Wat een mooie post weer Ria,ik geniet hier ook weer een moment!!!!heel fijn weekend....veel liefs..

Rozmeen zei

Gezellige fotos Ria..

Lieve groetjes en een fijn weekend,
Rozmeen

Sylvia zei

Héél mooi met het lieve roodborstje, Ria !
Die schoenmallen zien er prachtig uit !
Nog mijn felicitaties met je 1 jaar bloggen en bedankt voor je altijd fijne reacties !
Groetjes,
Sylvia

~*~ saskia ~*~ zei

Dat ziet er heel heel gezellig uit! Is wel nodig met die Herfstige weer. Stay cozy and warm my sweet friend xxxxx hihi een heerlijk weekend xxxx

Pauline zei

Wat een gezellig hoekje op de buitentafel. Als je naar buiten kijkt kun je daar echt van genieten.
Dank je wel voor het schattige witte druifje.
Wens je een fijn weekend.
Liefs, Pauline

Elly's kleine idylle zei

Hoi Ria,
Het is hier stormy, stormy,weather. Maar je witte druifjes, wat een schatjes. ben helemaal verkocht, en je roodborstje maakt het helemaal af!!!!!!.
Een fijne weekend van Elly.

Bianca zei

Jij hebt echt een gave voor het maken van mooie hoekjes.....ziet er weer prachtig uit....

Vraagje: op vele blogs staan gifaways ?
Kun je deze kopen of winnen ? hoe werkt dit..

...zucht....ben echt een blognerd....

Fijn weekend

Liefs Bianca

Het Liefste Thuis zei

Hoi Ria,

Ik kan ook niet wachten om weer buiten aan de slag te gaan. Jouw eerste buitenhoekje ziet er mooi uit, lief dat kleine roodborstje. Maar binnen is het ook mooi: prachtige schoenmallen! Een fijn weekend.
Lieve groet, Hanneke

Ps, bedankt voor je trouwe reacties op mijn blog, terwijl ik er vaak niet de tijd voor neem om een reactie achter te laten... Is wel een goed voornemen van me hoor. Het is natuurlijk veel leuker om heen en weer te reageren :-)

Anoniem zei

Lief buiten hoekje en de mallen zijn echt gaaf zeg,haha zag je Louis zijn reactie op mijn blog over de tulband,ik kwam niet meer bij,tenminste een man met humor,leuk hoor je witte druifje,sinds wanneer heb je die haha,niet toen ik er was enne heb Hemmes het mij al vergeven,kan hij al weer slapen whahahahah,fijn weekend altesaam,liefs,xx Joke.

Unknown zei

No, Ria, please don't paint them white - they are a dream as original!!!!!!!!!!!!!!!! Don't do it, don't do it,.................forget this thought ..... :-)

Big hugs

Tine

Kom Achterom zei

HA Meid daar ben ik dan
Wat een mooie schoenmallen zeg!! wauw!!
Ik zit hier maar de hele tijd rond te kijken op mijn mail vanmiddag werd ik er helemaal onrustig van!!hhihi wennen hoor!! maar super leuk!!
Ik dacht weet je wat ik ga de zolder maar eens op ruimen allemachtig wat een zooi. Maar het is gedaan klaar finisch wauw wat een ruimte.
Nog meer oplag dus! woehahahaha.
Fijn windjewaai weekend
Yolanda dikke knuffel voor jou en Rein.

Rose M. Rodriguez zei

Hi Rea, I love the birds you sell in your store and you have in your terraza, they look so cute and delicate, and boot fitters! or talk! Have a happy weekend, greetings, Rose Marie

Anoniem zei

what an adorable vignette! with the sweet little bird! well done...I am pleased with it too!

thanks for your visit!
have a great weekend

ciao bella

Creative CArmelinA

wonen met brocante zei

Ik hoop dat je vogeltjes niet wegwaaien met die storm! Daar zijn ze te leuk voor. De schoenmallen zijn ook prachtig. Fijn weekend Peggy

Unknown zei

He Ria,
die witte druifjes zocht ik al n tijdje, niet te vinden hier! Die schoenenmallen zijn helemaal geweldig!
Fijn weekend!
Nicole

Mayflower zei

Ohhh.....ik ben dol op roodborstjes, heb er s'winters altijd eentje op bezoek in de tuin. Wat een sfeervol hoekje Ria en ook je nieuwste aanwinst, de schoenmallen zijn beeldschoon.
Maar je laatste plaatjes met de druifjes in het kistje is ook prachtig, dank je voor die voorjaarsbode en ook voor je lieve woorden.
Fijn weekend.
Liefs, Mea

Unknown zei

Dank je wel voor het druifje, lief!
Sfeervol hoekje heb je weer gecreeerd, roodborstje is net echt.
En ja, natuurlijk kom je een keer gezellig bij me koffie drinken (of thee) dat lijkt me hartstikke leuk! Ik ben ook echt van plan om eens naar jullie gezellige winkel te gaan! Iedereen is er zo vol lof over...
Trouwens... wat een schattige schoenmallen heb je bij Hetty gekocht, wauw! Zulke heb ik nog nooit gezien... prachtig!

Splashes of Pink and Mint zei

Vind roodborstjes altijd zo schattig, maar je ziet ze hier niet zoveel, misschien toch ook maar een nepperdje in de tuin zetten???
Je schoenenmallen zijn prachtig, mooie aanwinst!
En nu ga ik eens gauw bij je give away kijken!
Lieve groetjes Elly

Gloria zei

Hi Ria,
I did a post about birds today too, we must have been thinking the same...:) Your corner on your terrace is beautiful!! And the shoe molds are very unique for display too.

Happy One Year anniversary on your blogging!! I always enjoy your pretty blog!! :)

Love,
Gloria xoxo

Ido zei

Hello Ria,
Those shoe forms are to die for!
Saludos!

alma zei

Mooi hoekje Ria! Lief dat roodborstje!
Leuke "schoentjes" echt een blikvanger!

Lieve groet
Alma

bikim zei

great photos! the decor is sooo pretty!
happy wkend, Ria!
Rosa

Elizabeth zei

What a nice cozy start to your porch and that little robin perched on the pot is so cute!
Thanks for the beautiful grape hyacinths!
Have a wondeful day!
Elizabeth

Tracie~MyPetiteMaison zei

Oh Ria,
I love all your goodies, so very pretty!
xo~Tracie

Anoniem zei

What a pretty outdoor vignette, Ria!! The shoe forms are lovely in black, too!
Wishing you a happy, warm and cozy weekend to you, my friend!
xoxo,
Jo :)

Shirley zei

I love Robins, this one is adorable. The shoe lasts are very nice - must have belonged to a big person!
Happy weekend,
Shirley

Conny - Frøken Klara zei

Hi Ria. Love your shoe molds, they are geordious.... Really nice pictures you show here... Have a noice day my friend..

Conny - Frøken Klara zei

Hi Ria.
L O V E your shoe molds, they are geordious I think. Woluld really like them myself. Nice pictures you show. Have a nice day my friend
Conny :)

Anja zei

Heerlijk voorjaarshoekje, krijg er nog meer zin in zo. Supermooie mallen, kan me voorstellen dat je hier blij mee bent.
Heel fijn weekend,
groetjes Anja.

Andi's English Attic zei

I LOVE those shoe moulds. They gave me shivers. If I looked down and saw them approaching I'd know there was someone evil attached!
Congrats on winning 52 Flea's giveaway. xx

Carre zei

Hoi Ria
Dank je wel voor mij reactie:)Zo mooie oude schoen mallen van Hetty...ook prachtige kleur.
Een fijne avond groetjes van mij xxxx

Hannekie(Sisterly) zei

oo die schoenmallen zijn gaaf zeg..enehhh een give away..ga snel even kijke hoor
fijn weekend
liefs hannie

lavendel mio zei

You have a lovely balcony, imagine sitting there with a good cup of tea and enjoy life:)
Wish you a lovely Saturday evening, hug Hanne

La Maison zei

Mooi die schoenmallen en ze passen goed bij je koffers en zo.
Dank voor de druifjes druifje ;))

Liefs
Hermine

Kellie Collis zei

Loving that adorable bird! Have a wonderful weekend, Kellie xx

Juud zei

superlief dat roodborstje...en die witte druifjes.. die hoop ik hier eens te vinden...maarssen is zo'n end weg van hier...anders wist ik t wel.. ben dol op bloemenwinkels met veel leuke spullen...

Castles Crowns and Cottages zei

Oh my precious friend, thank you for coming to visit me today! VEEL KUSJES! Anita

Ingrid de Villiers zei

Dear Ria
Thank you so much for your visit! It was so good to hear from you! What are you doing up so very early in the morning?? I just love your beautiful little corner...and the birdie!!! It is still cold there right? Love Ixx

Anoniem zei

Wat voor linkie moet ik plaatsen,waar heb je het over????? ow wenst Hemmes ons beide een fijne dag,dus hij vind mij weer lief whahahahah,ow van je give-away,maar ik doe toch niet mee,maar als jij wilt dat ik reclame voor je maakt,doe ik dat wel hoor haha,maar je hebt er al zoveel die willen winnen,liefs en kus.

Anoniem zei

Ik wil wel mee doen,maar dan wil ik wel winnen whahahahahahha,nee hoor grapje,ik ga niet echt meer meedoen,alleen dat boek van Madelief vind ik heel erg gaaf,dus waag een kansje,ik ben zelf ook bezig om wat te verzinnen voor een give-away,fijne zondag nog,liefs mij,x

Abacaxi & Hortelã zei

Leuk hoor, al die lente-bodes op alle blogs, kan er niet genoeg van krijgen!
Van mij mag de winter plaats maken voor de lente!
Hier lijkt het er al een beetje op: waterig zonnetje vanmiddag, meteen van genieten en met man & hond het park in!!
Fijne zondag nog!
Bisous vanuit Versailles,
Chantal

Anoniem zei

Ohhh een grotere tulband,vandaar dat die van mij weg was whahahahaha,maarre jongedame ga maar eens op mijn blog kijken,dat gekleurde eendje van je staat erop hahaha,doei,kussie.

Stina zei

Nice! The little bird is very cute.:-) Hugs Stina

koralee zei

Your world is beautiful my friend. xoxoxoxxo

desde my ventana zei

Hello lovely Ria,
I like your pictures from your terrace with the little birds,so cute!!!
Have a wonderful new week,
HUgs
Cecilia

Unknown zei

Love the shoe molds, your home is so beautiful, Ria! XX!

Luiza zei

Hi Ria!
Did you know, that I was really happy to see, you were one of the first persons commenting on my post?
I´m so happy to have you, Ria! I hope you know that!

I´m slowly comming back to blogland, and I hope that I will start blogging "full time" any day, haha!

Wish you a wonderful week!
Hugs & Kisses from me!

Soňa zei

Ria, miluji Vaše fotky! Krásná terasa a všechno okolo...i ptáček je moc milý. Moc pozdravů, s láskou Soňa

Monica zei

Soooooooo beautiful, dear Ria!
Big hugs, hope you're enjoying your heart!;)
Monica xo

Michaja zei

Wat een pretties weer bij jou lieve Ria!
Hoop dat je een fijn weekend hebt gehad.
Liefs Michaja

Sonja zei

Hoi Ria, gefeliciteerd met je 1 jarig blog-bestaan (besefte me dat ook al een jaartje blog.. iets minder actief en trouw, dat dan weer wel, nog maar niet te hebben over het aantal volgers hahaha) Super leuk om altijd je reacties te lezen!

Gezellige foto's weer..

Fijne week alvast!

Vær våken zei

Very cute birds, Ria! Have a wonderful week!

xo

Trädgårdsflow/Garden Flow zei

It looks lovely at your terrace.. nice bird!!! You have beautiful things in your shop....

Wishing you a week filled wtih joy an sunshine!
Many hugs
Charlotte

Unknown zei

oh zo mooi!
Ik won een wedstrijd en won een reis naar San Fransisco en winkelen bij Kmart! Check mijn bericht van vandaag!
Oh, het was zo leuk!
Ik zal uw giveaway!
Oh jij bent de beste! Love you!
Frenchy

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Hi Sweet you!
Love the bird, so cute!
Thank you for your super nice words, you are always so sweet!
Love
Kristin

whimages zei

Ria, I just LOVE your sweet little Robin and those shoe molds...fabulous! Have a happy day!

24 Homes zei

Hoi Ria,
Bedankt voor je enthousiaste reactie op onze blog. En wat een boel inspiratie op die van jou! heerlijk. We zullen jou ook volgen! En hopelijk kunnen we jouw woonwinkel een keer in het echt zien. liefs,
Claire en KJ