donderdag 17 februari 2011

Jeanne D'Arc Magazine .......nr 2......

Het is alweer bijna de derde week van februari en  dan ligt ie weer in de winkel het nieuwe nummer van JDL......en vanaf nu in het Nederlands.....

It is almost the third week in februari than it is time that the new issue from JDL is comming out......and from now on in Dutch too.....

Hier alvast een voorproefje....

Join a vieuw pictiures ....

 
Is ie niet mooi ??

Is it not pretty ??

 



Mooi hoor al dat roze.....

Beautiful pinks.......


Ga snel naar onze webwinkel  en bestel hem nu want op = op !! in het Nederlands......



Go quick to our webshop and order quick before it is sold out !!.....also avialable in English....


En terwijl ik lekker ga lezen........liggen de hondjes heerlijk te slapen.....

And while i am reading ...the dogs are sleeping......


 Heb een gezellige dag !....liefs van mij.....

Enjoy your day !!...love from me ....


94 opmerkingen:

Miranda | Taxx Life Blog zei

Nou inderdaad mooi, altij genieten met JDL! Een hele fijne en gezellige dag!

puur wit zei

hoi ria bedankt voor al je reakties
ziet er mooi uit zo romantisch
en de honden zijn munt zo te zien
gr sandra

Abacaxi & Hortelã zei

Wat een snoepjes, die hondjes van je! En JDL in het Nederlands, dat helpt ook wel ;-)
Fijne dag & bisous uit Versailles,
Chantal

Unknown zei

oke oke....*zucht*...leg er maar eentje aan de kant dan.....*zucht*.....;)

X

Bizzy @ home zei

Super! En wat een heerlijke rust zal dat zijn bij jou.
x Renny

Bij Guusje Thuis zei

Slapende honden, da's heel wat beter dan meelezende honden ... die daarna voor doorleefde-look-stylist gaan spelen. De nieuwe JDL ga ik dan ook ver uit de buurt van Guusje lezen zodat hij niet op nieuwe ideetjes komt!

Thuis bij Tjits zei

mooi!! leuk dat er ook een vleugje kleur in zit, zo heerlijk voorjaar..
geniet er maar even lekker van met de honden aan je voeten:)

lieve groet, Tjitske

Home is where the heart is zei

wat een dotjes!!! Veel leesplezier en een fijne dag en een aai voor die mopkes

liefs Brigitte

Jana zei

Hallo Ria, thanks for notice of JDL. Thanks for visiting my blog. Have a nice day.
Jana

http://truutske.blogspot.com zei

Wat 'n prachtige hondjes heb je. Zo aandoenlijk. En van de JDL gaan we het weekend weer genieten.
Fijne dag, Trudie

Passione Helena zei

Jean d' Arc stapelt gezellig mee, op de cover;-)
Heerlijk ontspanenn, met je lieve viervoeters.

Fijne, zonnige dag!
Liefs Helena

Elisabeth zei

Dat word weer genieten voor jou en heel veel andere dames.Heerlijk zo met de honden bij je .En dan schijnt het zonnetje ook nog zo heerlijk .Fijne dag!!
Liefs Elisabeth

Alexandra zei

Wat een heerlijk sfeertje bij jullie op de bank.
Ik zie je al voor me, lekker bakkie, iets lekkers, hondjes aan het knorren en dan je mooien tijdschrift.
Geniet er van.

Lieve groeten, Alexandra.

Emmy zei

Ik kijk er naar uit hoor de nieuwe JDL heerlijk in het Nederlands dat leest toch het makkelijkst hé. Fijne dag groetjes Emmy

Tammy at The Drill Hall Emporium zei

Hi Ria, the latest JDL looks gorgeous gorgeous! And your dogs are the sweetest, sleeping away. My sister had a little baby girl this week, she is the cutest. And I am now an Aunty, I am very excited! Take care, Tammy

Claudia Leertouwer zei

Ook voor jou een fijne dag!

Desirée-ScrapDees zei

wat een prachtige plaatjes!

Unknown zei

HEERLIJK, als je alleen deze paar fotos ziet uit de nieuwe JDL dan kun je hem toch al niet meer weerstaan!!!
En dan die honden,zooo schattig.
hele fijne dag nog verder,
groetjes Anneke.

lia zei

Wat liggen ze toch heerlijk relaxt in je huis.
En de JDL, ik ben wel nieuwsgierig.
Lieve groet Lia

Weermaarssen zei

Hallo Ria

Weer de mooiste plaatjes op je blog, sfeervol hoor. En dan die Trevor en Iris wat een hondeleven hebben die toch. Lekker slapen als je dat wil. De enige zorg die ze hebben is eten en op tijd de behoefte doen, verder lekker keutelen, en lekker luieren.
Ria maak er wat van. Ik zie nou al uit naar je nieuwe blog. Het duurt altijd even voor je weer een nieuwe blog hebt (whaaaahaaaa)
Groetjes, Louis

Oude lappen zei

Wat heb je toch een heerlijke blog!
Liefs Liliane

wonen met brocante zei

Heerlijk, de JDL in het Nederlands. Mijn engels is best goed maar niet alles is even goed te begrijpen. Ik ga 'm bij je bestellen. Heb je het vorige nummer ook nog? Ik ga lekker met Bruno naar het bos en van de zon genieten.
Groetjes Peggy

Juud zei

Zeker mooi!kinderkamers staan er in.. leuk zeg...
oh heerlijk die honden.. zo gezellig. zo'n kleed zou voor Quibes wel wat zijn... maar hij schijnt een huismijtallergie te hebben..hahaha sinds hij bij ons woont heeft hij er nog geen 1 keer last van gehad...bij zijn oude baasje constant..gek he...zij liep de dokter plat met hem en wij hoeven nooit.behalve voor zijn inenting dan..en hij woont alweer bijna een jaar bij ons.

Kom Achterom zei

ooh heerlijk op de bank ploffen met een nederlandse versie! super
Geniet er heerlijk van hoor!
Ik ben met de schoonmaak bezig bleeeehh!!
fijne dag
Yolanda

Een sneller kloppend hart zei

Oh joepie, deze heb ik sinds vandaag!
x x x x x x x x x x x x x x x x x x

~ Veronique ~

~*~ saskia ~*~ zei

Ziet er weer veelbelovend uit! Alles goed met jou, de hondjes, Reinlief, mama en de bloemetjes? Wat is het heerlijk buiten he!
Veel liefs xxxxxxx

Mayflower zei

Ohhh....heb jij hem al....bofkont hihi.
Ik haal hem volgende week hier in het dorp en wat leuk dat het nu in het Nederlands is.
Veel leesplezier.
Liefs, Mea

La Maison zei

Nooit slapende honden wakker maken hè Ria.
Heerlijk weer vandaag ben je er nog met die rakkers uit geweest?
En?? genoten van de nieuwe JDL?

Groetjes
Hermine

alma zei

Wat is het toch een heerlijk tijdschrift.

Lekker genieten met de meiden om je heen!

Lieve groet en alvast fijn weekend!

Alma

marion anderson zei

ik zie dat vachtjes in een stoel in de mode komen, ben ik zeker in , hihi, en je hondjes, mmmmmmhhhhhhhh, warm en lekker ruiken die pootjes dan he? , liefs marion

Home and Lifestyle zei

Ohhh...jij mag al vooruit kijken, dat is leuk! Waar ik benieuwd naar ben is of de Nederlandse taal wat is, op de voorkant staan al een paar taalfouten, een paar is ook niet erg maar een heel blad vol...! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik eind vorig jaar besloten had om de JDL niet meer te kopen (ik vind het veel van hetzelfde) maar wie weet of ik nog om ga...een paar nachtjes over slapen.

Wat een lieve reactie kreeg ik vandaag (eigenlijk moet ik zeggen altijd) van je, dit keer op de gewonnen give away! Ik was er super blij mee, maar vandaar dus dat ik mij bij jou heb afgemeld. Ik zou het gewoon echt genant vinden als ik wéér zo'n mooie give away zou winnen!

Lieve R(rrrr, van mijn gewonnen letter R)ia, een fijn weekend alvast! Lieve groet, IngRrrrrrid ha ha

P.S. Ik reed vandaag over de snelweg langs Maarssen, moest natuúúrlijk aan je denken maar was aan het werk! Jammer, maybe next time!!!

Madelief zei

Hoi Ria,

Het is toch wel fijn dat jij ons iedere keer zo goed op de hoogte houdt!!

Een gezellige avond & lieve groet, Madelief

Home and Lifestyle zei

Ideen en creer...moet allebei met een e-tje meer...

xxx

Fluitenkruid zei

Het lijkt me wel een beetje gek in het Nederlands maar ik kijk alweer erg uit naar de nieuwe uitgave. Wat liggen je honden er weer lekker lui bij, ga ik ook zo doen :-P

Ido zei

Beautiful! now I'm in the mood for pink.
Have a great day
Ido

Hannekie(Sisterly) zei

aaahhh is ie er al???
snel halen
liefs hannie

Elly's kleine idylle zei

Hoi Ria,
Eindelijk de JDL in het Nederlands. Ga hem bij jou bestellen hoor!!.
En...laat de honden maar even slapen, is erg rustgevend, ja toch!!!
Lieve groetjes, Elly

Stina zei

Love Love Love LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove LoveLove Love... to Ria and her lovely dogs.
:-D Hug Stina

rommy moosie68 zei

hoi zal hem snel halen zodra hij in de winkel is vriendlijke groetjes rommy wat heb je weer mooie foto`s op je blog

Colinda en Jeroen zei

Dank je voor je reactie op mijn blog.
Het is dat ik de jdl al bij eleonore heb besteld anders had ik het bij jou gedaan. Volgende keer dan bij jou he ;)
en wat een lieve honden heb je.
liefs colinda

ByIngeborg zei

hai Ria,
Dank voor je leuke reaktie. Wat een lieverds je honden !! Heerlijk een tukkie doen.
En zeker mooi de nieuwe uitgave van Jeanne d'Arc...
Jij zegt op mijn blog: wat een leukie! Grappig, dat zeg ik ook vaak, leukie. Hah.
Fijne avond,
Groetjes van Ingeborg

Saskia zei

Hallo Ria
Ik heb de JDL weer ontvangen hoor, bedankt.
Ook nog bedankt voor het kleine kruisje.
groetjes Saskia

Unknown zei

Bedankt voor je meedenken, ik dacht al dat het veel werk zou zijn maar nu na jouw reactie... hellup! oefff maar ja, weet je... ik heb zo vaak vraag er naar, dus ik wil het echt heel graag gaan proberen, dus ik moet het gewoon gaan ondervinden en ervaren en dan zien we wel weer of het de moeite waard is en of het echt genoeg loont om het erbij te houden. Wat is die Trevor toch een heeeerlijk chocolaatje, ik ben zo verliefd op 'm! En zo'n mooie glans heeft die grote baby zeg! Lekkurr ding! Maar Iris is ook een schatje hoor (sorry Iris, dat ik Trevor zoveel aandacht geef, dikke knuf ook voor jou)

nou, lief mens tot de volgende keer maar weer!

Maria zei

Heerlijk dat blad,ja en rose past hier ook heeeeel goed.
Je beessies liggen er ook heerlijk bij je zou er lui van worden hi hi

liefs Maria

Thelma Louise zei

Beautiful...also your dogs.:-) have a nice evening.:-)

Yn'e Steeg zei

Ik heb overdag nog geen tijd gehad maar..
Jij weet vast wel wat ik vanavond ga doen.....
hihi

Jantsje

Theemuts Rommelhoekje. zei

Heerlijk dit voorproefje !!
Bedankt ,liefs Romkje.

Unknown zei

Wat lief die hondjes, zo in slaap, en jij kunt lekker lezen, geniet ervan!
Fijne avond nog!
Nicole

brocante roos zei

En...is't wat??!! Vast wel, ik ben in ieder geval erg benieuwd.

Lieve groet Marjan

Bianca zei

Hallo.....wilt u er ook 1 voor mij reserveren ? Levert u ook aan huis...hi...hi...
Schikt volgende week zondag misschien ? Geef die 2 lieverds maar een dikke knuffel, heb volgende extra lekkere snoepjes voor ze...en ook de groeten aan je mannetje....
Liefs Bianca xxxx

Michaja zei

Lente, lente, lente! Kom maar op!
Liefs van mij
xxx

Luiza zei

Oh, I love the interior images!!!!! This is a part of how I imagine my home to look like...
Beautiful.

Lots of love for you, Ria. For always being so wonderful to me!!!!
Lots of love and hugs/
Luiza

In den Uylenbal zei

Hoi Ria, al een beetje bijgekomen ?? Kon je het verwerken ? Sorry hoor, maar ja wij zijn geen bloemisten, alhoewel Christy wel . . . ik heb opleiding biologisch dynamische landbouw gedaan maar kan geen plant of bloem in leven houden :-) !!! Ach . . . alles went, toch ? Mooi he de nieuwe JDL magazine. Laat de Lente nu maar eens echt komen ! Liefs & Greetz Lejo

Anita zei

Euh ... hebbie vandaag nog wat uitgespookt hihi
De hele dag zeker met je neus in de JDL HEERLIJK
En wat fijn dat we hem nu gewoon in het nederlands kunnen lezen hè
Lieve groet, Anita

What's in a day zei

O, jammer dat ik moet werken, anders lag ik er net zo bij als je honden.
Wat een mooi plaatjes uit de JDL, weer heerlijk wegdromen.

Groetjes, Eefie

bellaboo zei

Hello Ria!
What a gorgeous bedroom...but more gorgeous are your sweet doggies!
Licks and woofs from Bella XOXO

Sylvia zei

Altijd zo sfeervol die JDL !
Knuffels voor Iris en Trevor !
Groetjes,
Sylvia

Unknown zei

Fantastic images, my dear! I like this style so much... *nick*

I wish you a very nice friday

Big hugs

Tine

I Love Pretty Little Things zei

Oooooooh Ria! I love your new header! Springtime flowers are always Pretty!

Kate zei

Ria
the room is stunning and I LOVE the doggies so beautiful. You have such lovely things to share
Have a wonderful weekend.

xoxo
much love
Kate

Fågel Blå zei

LOVELY PHOTOS!!!!!!
WHISH YOU A NICE WEEKEND !
KRAM KAthrine!

Ellinor zei

Sooo Lovely and Nice o Pretty and Beutiful Colurs on Photos,and sooo Lovely Nice Dogs you have
Hugs Ellinors Hus

Castles Crowns and Cottages zei

Oh Ria, everything from the chippy white paint on your table, the angels' wings and THE DOGS....everything is ENCHANTING!!! I LOVE YOUR HOME!!! VEEL KUSJES, Anita

Sarah Tognetti zei

When I come to you are always sure to find great pictures! And so it is today! :)

I wish you a good weekend!
Sarah

Alle mooie dingen zei

ja hoor wij zijn er morgen..... heb je de JDL al weggelegd voor me???
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Deco a la retro zei

HI =)

Your 'Puppies' are so cute!
Beutiful Magazine!
I wish u a nice sunny weekend!
H*U*G*S

Elizabeth zei

Looks like lots pf prettiness!
Your dogs are sooooo cute!
Have a lovely day Ria!

Elizabeth zei

Ooops! I did't have time to catch it!
I wanted to say looks like pure prettiness :]

Anoniem zei

I can't wait to get my Feb. issue of JDL! It looks fabulous!! Love those angel wings!
I did see that lovely bouquet in the Mason canning jar in your last post... I didn't know you were wanting the jars... so glad you finally got them!!
Happy weekend to you, sweet Ria!!
xoxo,
Jo

Gloria zei

Beautiful, and pretty!!! I love this look!

My favorite room is the bedroom with the tiny floral print wallpaper, with the letter "R" on the wall....very PRETTY! :)

Have a wonderful weekend, dear Ria!
Love,
Gloria xoxo

Antonia zei

Heerlijk languit op de bank genieten! Heel fijn weekend gewenst Ria, lieve groet Anja

All Seasons zei

Wat zal jij genoten hebben toen je de JDL aan het doorbladeren was, prachtig magazine.. En dat tuniek zou ik graag eens willen dragen, helemaal mijn ding!!
Ik wens je mooi weekend toe
Liefs,
Patricia

Martina zei

Hoi Ria, sooooo mooij het photos, would like to leave through the whole thing! Een heel fijne weekend een veel liefs!

Catherine zei

Happy happy weekend to you dear Ria! xo Catherine

bikim zei

thanks for the sneak peak!
can't wait to see mine!!
i got the mail, but didn´t quite understand! is there a problem?!
happy weekend!
Rosa

Castles Crowns and Cottages zei

SWEET SWEET RIA! Well, if that is not your house, I STILL LOVE YOUR DOGS' PICTURES TOO!!!! THEY ARE SOOOOOO SWEET!! Have a lovely weekend dearest, Anita

Castles Crowns and Cottages zei

Teeeeheeeee! VEEL KUSJES to IRIS, TREVOR AND YOU MY SWEET, MIJN LIEVE VRIENDIN!!! Anita

mimi zei

Hi Ria, beautiful photos! Thanks for stopping by you are soooo sweet! Have a wonderful weekend! mimi

Kellie Collis zei

Lovely pictures! The bedroom looks gorgeous! Enjoy the weekend, Kellie xx

Rose M. Rodriguez zei

Hallo Ria, ik feliciteer je winkel. Vandaag Hise een rondleiding en ik vond het leuk. Alles is fantastisch, natuurlijke rieten items, mooi! Het magazine ook bewonderenswaardig, mooie foto's bedankt voor het delen, zegeningen, Rose Marie

Sarah @ Modern Country Style zei

Look at all the gorgeous things in this post! I love 'em all - and not least your beautiful dogs!

Sarahx

Sarah @ Modern Country Style zei

Look at all the gorgeous things in this post! I love 'em all - and not least your beautiful dogs!

Sarahx

Pierelantijntjes zei

Hallo Ria,
Nou ik heb hem vandaag al binnengekregen hoor. Dank je voor de snelle levering weer!
Ik ben snel door je plaatjes gescrold want ik bewaar hem voor morgen.
Morgen ga ik heerlijk op het gemak heel de JDl uitpluizen!
Een heel fijn weekend,
liefs Ester

Tierlantijn zei

Wat goed oplettend van jou!!! Oeps...snel de boel omgooien, contact opnemen...pfff! Heb ik dat!!

Liefs! xxx

Castles Crowns and Cottages zei

MIJN LIEVE VRIENDIN RIA,

DID you enjoy sitting on that fabulous gray couch???TEEEHEEEE....wouldn't it be lovely for all of us Dutch and American friends to just have a wonderful picnic, a couch party and talk and laugh and have the dogs at our feet? Let us dream dear heart....Anita

Alle mooie dingen zei

Ohh Ria wat geweldig... ik heb dat vachtje gewonnen.. weet je hoe graag ik die wilde????
echt super en dat jij dat zag.. ik kijk nooit of het wel klopt....
we hebben vandaag niets gekocht... die 1e winkel vond ik wel wat duur had wel de juiste lampen maar daar wil ik toch nog wat nachtjes over slapen hoor.. misschien kunnen we dit wel goedkoper oplossen.. ;)
en die 2e winkel (winkeltjes in winkel) was leuk mooie dingen maar ik ging voor een lamp dus ik heb me beheerst.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

PeregrineBlue zei

thank you so much for stopping by to comment on my blog. i love the links you have on your sidebar and i notice you are an admirer of my friend maria cecilia. will stop by often.

MODERN COUNTRY zei

Hi Ria,

Thank you for always taking the time to visit me. I really appreciate! I do not know how you get the time to manage everything, with your husband, dogs and also house and your own company. You are doing it so well! And I can see there are very many who are inspired by it too, so many nice comments. Fun! I long for spring also, although it comes a little earlier in The Netherlands than here in Norway, we've already seen a few buds on the trees. During the day the sun is high and the buds stretches out on the branches and take in the new energy. Having already cut off some branches and put them in a vase. And you will not believe it, within a few days now they will flourish. Then it is spring in our house, looking forward!

I'm looking forward to the next issue of Jean d`Arc living, they always manage to inspire. So much beauty.

Have a nice evening Ria send you a
"dikke knuffel" ;)

Aina

Inspiration i vitt zei

Hello my dear friend Ria, I yearn for the new number of the JDL, I am so inspired by the magazine. Yes we will open a store. We have rented a huge house on 520 square meters and it is my life's biggest projects.
I have resigned myself to the job after 28 years in psychiatric care and it is a big step for me.
It will be a great French inspired boutique with a rural Cafe '.
Many many Hugs to you / Ingela.

Deb zei

Love love love your new header picture Ria...some of my favorite things! So glad you finally found an aqua Ball Mason jar! Hope you're enjoying a wonderful weekend! hugs, Deb

G-STYLE zei

Hoi lieve Ria,
wat een lange reeks reacties alweer meid . Wat ben jij toch ook een actieve blogster he , jij bent daar zo goed in om trouw reacties te plaatsen bij anderen en dat wordt gewaardeerd , dat zie je hier wel .

Mooie plaatjes laat je ons zien uit de nieuwe JD magazine, aanstekelijk hoor maar neem hem deze keer niet ....

Ben aan het opruimen en veel tijdschriften tegen gekomen en die ga ik eerst nog weer even doorspitten ...

fijne zondag verder , xxx Gea

maría cecilia zei

Darling Ria, here from the South of the world in my holidays I´m enjoying your blog!!!!
hugs my dear

Petra zei

Wauw wat heb je een hoop berichten!
Zal mij dat ook ooit lukken?
Maar je hebt ook wel een heel mooi boek te laten zien en twee schitterende honden.
Labradors zijn het allerliefste!!
Vind je niet!
Fijne dag Ria!!
groetjes van Peet

Hanlie Joubert zei

hello ria
first i want to tell you that you have a beautiful blog! i love these pictures from jeanne de' arc magazine. sad that we cannot by it here in the states :(
thank you for stopping by my blog, really appreciate it
have a wonderful day
hanlie