maandag 28 februari 2011

Bedankt Laura.....Thanks Laura....

Oh ......ik ben zo blij.......laat ik nou weer een Give away hebben gewonnen bij haar


O my.....i am so glad i won  a Give Away by her


Kijk nou zo mooi !!!.....

Look so beautiful !!!......



Het was in samenwerking met haar

It was in collaboration with her  



En ze stuurde er ook nog een mooi magazine bij zo leuk vol met blogs waaronder Laura......dankjewel Paula !! ik ben er zo blij mee.....

And she also send me a beautiful magazine  filled with blogs including Laura...Thanks Paula !! I am so happy with it.....


Wat foto's....

Some pictures...



Ik ben er zo blij mee...


I am so hapy with it.....

Kan ik gelijk even ons nieuwe fototoestel uitproberen........

I can used our new camera.....

 Er valt nog genoeg te leren  zo te zien.......

There is still plenty to learn as shown........


Vergeten jullie mijn Give Away   niet ? ...het kan nog 1 dag !!!

Don't forget my Give Away  their is one day left !!!

En het mooie boek hier  te bestellen.....

And this beautiful book pre order here...........

Neem een kijkje op haar blog....


Take a look on her blog....

Heb een gezellige dag !

Have a nice day !

105 opmerkingen:

Juule zei

Het wordt bijna eentonig maar toch:VAN HARTE WEER!!!! Bofkontje!! Je lijkt Gusta Geluk wel..;-))
Geniet ervan...en trouwens..mooie tak ook

Anoniem zei

beautiful images and giveaway!
Kisses and happy new week.

Helen zei

Congratulation with winning the Give Away :)I just won a Give Away too :)

flowersandhome zei

Proficiat met je giveaway en een inspirerend magazine erbovenop. Jouw week kan niet meer stuk!
Fijne week!
Marian

Anoniem zei

Nee he...niet alweer!!

Hihihi......grapje!

Van harte gefeliciteerd meid!!

Kome die bloemen uit in de vaas? Ik heb ze in mijn voortuin staan,maar nog nooit in de vaas gehad. Kan even niet op de naam komen!!
Ik vind ze zo mooi!!

Fijne week, liefs Thea♥

Rosemary and thyme zei

Congratulation, Ria. You`re really lucky:)

I already ordered the book in Norway!!!
I think it will be very beautiful!

Have a nice week!
Hugs, Tove

Anoniem zei

Bedankt Ria,

Ga er morgen meteen wat knippen en in warm water zetten.

Jij ook lekker slapen he, ik slaap slecht ga nog even lekker badderen!!

Doeiiiiiii

alma zei

Wat een bofkont ben jij toch!
Geniet er lekker van!

Fijne week!

Lieve groet
Alma

Ingrid de Villiers zei

Dear Ria
Congratulations on the give-away that you won! I am so happy for you! Wow, a new camera...enjoy!! Can't wait for some more photographs!
I love the photograph on your header of your blog...it looks and feels like spring!
Enjoy your week!
Ixx

Draffin Bears zei

Hi Ria,

Congratulations on winning the lovely giveaway ~ the magazine looks gorgeous.
Love the pretty blossom or is it a magnolia.

Have a happy week
Hugs
Carolyn

Catherine zei

I just bought that copy of Artful Blogging Friday ~ how wonderful that you won it! Happy Evening Ria!!! xo Catherine

Anoniem zei

Congratulations on winning such a beautiful giveaway, Ria! Love the magazine... love Dreamy Whites and Maria that I see in it! Have a wonderful week! xoxo ~ Jo

Karena zei

Ria how exciting it is and so fun to give back!!

Come and join the Artful Offering and an Interview on my site!

xoxo
Karena
Art by Karena

Desiree zei

You've done it again! You must surely be the luckiest person alive with all the things you win :) So happy for you, Ria!

I LOVE the wood of your dining room table!!!

Stina zei

Ha Ria, wat een mooie give away heb je gewonnen, leuk!!Geniet ervan en die tak is ook mooi.
Veel plezier met je nieuwe foto toestel.

Liefs Stina

Anoniem zei

Met zo'n pr8ige give away kan jij de week weer vrolijk beginnen! Bijzonder trouwens ... een blogtijdschrift!

Lieve groet van Sas

by kuzz zei

Gefeliciteerd Ria! Mooie prijzen heb je weer gewonnen! Geniet ervan, en een fijne week!
groetjes, Erna

Elsina zei

Wat een leuk cadeau! Geniet er lekker van! Prettige week!

~*~ saskia ~*~ zei

Een heel heel leuke giveawaay, dit keer. Have fun fun fun, lieve Ria. Maandagochtend, de nieuwe week gaat weer van start, oh nee, wacht ik zit nog in Brugge hihihihi

Hoe kan het toch dat de foto's in mijn blogroll niet meer getoond worden? Ik zag nu bijvoorbeeld alleen, it's me, en de titel van je post. Normaal zag ik ook je eerste foto. Iets nieuws van onze fijne vriend Blogger misschien?

Een heel heel leuke nieuwe dag, ik ga de oven aandoen voor de croissantjes
Liefs xxxx

Home and Lifestyle zei

Ria, wat ben jij toch weer verwend met deze prachtige give away! Super hoor, dat blad ziet er ook erg mooi uit!

Geniet er van en een fijne week!!!! Lieve groetjes, Ingrid

Pierelantijntjes zei

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige giveaway Ria. Wat leuk een blad over bloggers.
Leuk zeg een nieuwe camera. Veel plezier ervan.
Fijne week,
liefs Ester

Desirée-ScrapDees zei

wat een mooie spulletjes zeg, leuk joh! HEt is je gegunt!

Carla zei

Nou...wat gezellig weer...gefeliciteerd hoor!!
Je bent een boffertje hè!!

fijne dag meis...liefs Carla.

@nne zei

Gefeliciteerd met je award. En met je nieuwe camera kan je al goed aan de slag! Liefs, @nne

natuurlijk groen en doen zei

Hallo Ria,

Gefeliciteerd ,wat een leuke cadeaus ,een tijdschrift over bloggen ,dat missen we nog in Nederland

fijne dag
groeten Bep

Petra zei

BOFKONT!!!

Bij Guusje Thuis zei

Jij hebt gewoon een abonnementje op het winnen van give-aways, da's pas leuk. Geniet er ook deze keer weer van ... boffert!!

Home is where the heart is zei

van harte met je gewonnen give away.
Fijne week en nee ben jouw give away niet vergeten :)))

lieve groet Brigitte

Home is where the heart is zei

Proficiat met je gewonnen give away!!! En jouw give away ben ik zeer zeker niet vergeten :)))
Fijne week
lieve groet Brigitte

Home is where the heart is zei

ik was te snel met wegklikken waardoor ik niet zeker wist of het wel of niet verstuurd was *bloos* vandaar de dubbele reactie :))

Thuis bij Tjits zei

wow alweer hihi.. maar van harte hoor meid!! heel erg leuk!!
spannend nog 1 dagje en dan weten we de uitslag van je giveaway:))

fijne week!
lieve groet, Tjitske

Tanja zei

Gefeliciteerd met je prijs, ziet er heel leuk uit. Jij bent toch maar een bofkont met al die prijsjes die je wint.

Ennuh veel oefenen met je fototoestel dan komt het vanzelf goed. Gewoon de flitser gebruiken ook al hoeft het niet voor je gevoel i.v.m. licht en/of zon. Kijk maar eens naar het resultaat dat je dan krijgt. Succes!

Lieve groet
Tanja

Bonjade zei

Tjonge zeg wat weer een verwennerij.....en nog een nieuw toestel...het kan niet op....
Maarre...als je nu die mooie bladen uit hebt...
dan niet weggooien hoor.....

Weet je mijn adres?
;0)
Fijne week
Liefs

hokje zei

Gefeliciteerd geluksvogel; leuk hoor om zulke leuke kadootjes te winnen, geniet ervan!

Fijne dag.

Anja zei

Hoi Ria jij bent echt een bofkont hoor. Wat een leuk magazine, de foto's zijn super! Genieten zo'n give away. En je nieuwe toestel werkt goed!
Groetjes Anja.

Mignonnn zei

War ontzettend leuk dat je dat gewonnen hebt.. GEFELICITEERD.. Veel plezier ermee.:)

Groetjes
Mignon

Geke zei

Hoe doe je dat toch. Heb je Guus Geluk aan je.....hangen ? Nou ja, ik heb geluk in de liefde, ook fijn, ha.
Het is je van harte gegund meid. Geniet ervan.
Groetjes,
Geke

Stina zei

Lovely magazine. Hug to you my darling friend.:-) Stina

Nicole (MLBV crafting) zei

Gefeliciteerd, wat ben je weer heerlijk verwend. Geniet ervan.
Groetjes, Nicole

Colinda en Jeroen zei

Gefeliciteerd,
En ik ben je give away niet vergeten heb me ingeschreven hoor. Jou vraag op me blog was of ik ook fleurop was. Maar dat ben ik niet ben op dit moment niet lid van een verzendorganisatie. Mijn gebied is daar te klein voor zitten 5 kleinere dorpen in straal van 10 km. En is al een euroflorist en fleurop op dat gebied.

liefs colinda

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat een prachtig boek !!

groetjes Romkje.

Unknown zei

Wat leuk Ria! Lijkt me n erg leuk tijdschrift!
Fijne dag nog!
Nicole

Josephine zei

Ohhh heerlijk Roa, een nieuwe camera, dat gaat even puzzelen worden maar heel leuk om alles te ontdekken. Gefelociteerd schat, met het winnen van deze prachtige Give-Away, een PLAATJE!!! En je takken.....ooooo....zo MOOI!!!! Ja hoor, de lente kriebelt al behoorlijk.....

Een fijne dag wens ik je,
Liefs Josephine

Petra zei

Geweldig gefeliciteerd! Mooie tafel heb je ook.
Hé vind jij niet dat heel veel mensen geen plaatje meet bij hun bericht hebben, dus in lijst met blogs zeg maar. Ik had het ook niet de laatste keer (nix veranderd ofzo) en da's toch veel leuker?

Groetjes Petra

toves sammensurium zei

Now I think you need to get on the first plain to Norway Ria,and then fill out the lottery coupon for me!I´ve never seen anyone with such "winners luck"!!!!! And if you can fix that,I can buy all I want *sweet dreams* :))))
ANd hey,I didn´t even know there was a magazine about blogging!!!
Hopefully everything is well - wishing you a great new week:)))
tove:)

Rozet zei

Wat leuk dat je weer gewonnen hebt! Gefeliciteerd en veel plezier ervan. Dat tijdschrift over bloggen lijkt me ook leuk, dat heb ik hier nog nooit gezien (zal ooit ook wel komen).

Groetjes, Jolanda (Rozet Brocante)

Huis, Tuin en Quilt zei

Hey lieve Ria,

En terecht dat je een give-away gewonnen hebt! Het ziet er super uit zeg, leuk tijdschrift.
En nog bedankt voor je lieve reactie!!! Dat doet me ontzettend goed! Ik heb het wel druk, (moet zo ook weer naar mijn werk, zou net de pc afsluiten...) maar ik wil proberen zo af en toe toch nog even bij je langs te komen!

Liefs, Susan.

bikim zei

that is beautiful Ria!
and it goes really well with the magnolia branche!
love that!!!!!!!!!!!
happy new week!
Rosa

Reginas Cottage zei

dear ria,
what a lovely book!!!
nice photos.
have a wonderful sunny week my friend,
hugs regina

ditjes-datjes zei

Het blijft volgens mij elke keer een feestje als jij de postbode aan ziet komen!!!Leuk hoor en in zo'n magazine kun je uren neuzen....
lieve groet,ingrid ♥♥♥ en nog bedankt voor je uitleg van de hartjes ♥♥♥

Nicole Claudia zei

Gefeliciteerd, dat wat heerlijk ontspannen genieten met een kopje thee/koffie/warme chocomel (kan nog, hè!), het mooie tijdschrift met mooie blogs erbij... super!

Groetjes, Collie

rommy moosie68 zei

he van harte leuk boek ook kan je die in alle winkel kopen of ergens bestelen heel leuk om in te sneupen groetjes rommy

lia zei

Dus jij ook weer geluk..... Geniet er lekker van meid.
fijne week, liefs Lia

Elisabeth zei

Wat ben je toch een bofkont,alweer zulke mooie dingen gewonnen .Leuk hoor,geniet er maar lekker van.
Fijne week,liefs Elisabeth

Unknown zei

Mens je moet je huis nog een keer uitgraven met al die give aways die je wint ;)!
Magazine niet wegdoen, wil ik doorbladeren!
Enne...die tak???? in dat flesje....is dat een echte??????

X

La Maison zei

Leuk voor je deze gewonnen giveaway.
En ik ziek??? Nee hoor,ik vond het gisteren echt weer om in bed te blijven (bij wijze van spreken) , vandaar de foto's op mijn blog.

Weermaarssen zei

Hallo Ria
Al weer cadeau`s en ook weer een boek erbij.
Je mag wel aan de bouwer van je huis vragen of de heipalen dit allemaal wel kunnen dragen.

Je foto`s zijn trouwens prima gelukt hoor en nu maar knippen. We zullen nog veel van je zien denk ik.

Groetjes van Mij

Villa König zei

Congratulation! It looks great, also the magazine! Hugs Yvonne

Michaja zei

Je bent weer een bofkont Ria! Prachtige give-away heb je gewonnen.
Spannend je give-away.
Liefs Michaja

Sarah @ Modern Country Style zei

They're so beautiful, Ria. By the way, I LOVE your English bits that you post. I really like your style!

Sarahx

Yvonne's Brocante zei

Van harte! Gezellig toch!
Lieve groetjes Yvonne

Bianca zei

Ja..ja....alweer iets gewonnen...hoe doe je dat toch...ben echt niet jaloer hoor :) oke dan...een klein beetje maar....hi..hi...
Veel plezier er mee..
Lieve groetjes avn Bianca xx

by.hårenberg zei

..lovely photoes.. again.. as usual.. :)
.love.
..la petote perle

Petra zei

Wat een geluksvogel ben je toch. Maar het is je van harte gegund hoor. Heel veel plezier ermee. En is dat een magnolia tak of vergis ik me.

groetjes Petra.

All Seasons zei

jij valt nogal eens in de prijzen... Wat leuk van Laura. Ik volg haar blog ook al een lange tijd. prachtig dat vaasje!!
Veel succes met je nieuw foto toestel, er lekker op los knippen, wij zien het resultaat hier wel verschijnen :-)
Liefs,
Patricia

Rozmeen zei

Gefeliciteerd lieverd...geniet er maar lekkr van.

Liefs,
roz

THE BLACK BARN zei

VAN HARTE MET JE MOOIE GIVE AWAY DIE JE HEB GEWONNEN.

FIJNE WEEK,
MIRANDA

Ido zei

CONGRATULATIONS! She sent you those goodies fast!
Have a beautiful day!

What's in a day zei

Na al die berichtjes weet je het natuurlijk al lang , je hebt een GIVE AWAY gewonnen........YES!!! Het is je gegund, heel veel plezier ermee.

Lieve gr. Eefie

AT HOME BLOG zei

Happy week to you my dear! :-)

Sem Nome zei

Lovely, lovely magazine Ria!!!
I wish you a wonderful week !!!
Much love!!
Bela

Martina zei

Hi Ria, Gefeliciteerd dat je het giveaway gewonnen hebt! Such lekkere gifts! Another will be arriving soon! Hugs for a sunny week!

Alle mooie dingen zei

gefeliciteerd met je give away... wat een leukerdje... en dat blad ziet er ook heel leuk uit.. heb net het verslag van Bianca gelezen.. volgens mij was het wel gezellig
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Karin zei

Gefeliciteerd meid, het is je gegunt!

Monique zei

Hi 'cyber-aunty'! ;o) Haha!

Wat een moois heb je weer mogen ontvangen. Lucky you! Ben erg benieuwd naar de winnaar van morgen.. wie weet.. misschien? ;o)

Mooie week!

Bizzy @ home zei

Gefeliciteerd!!! Het ziet er geweldig uit allemaal! Het is je van harte gegund, lieve Ria.
En je foto's zien er goed uit, lekker mee aan het experimenteren nu.
x Renny

Kom Achterom zei

Gefeliciteerd hoor meid!! leuk leuk! ennuh ik vind je platen zo mooi!jammer dat we maar een klein stukje zien! kan je die niet eens helemaal ten toon stellen?
Vandaag een drukke dag op het werk dus even lekker uitpuffen met een kop koffie en een bloggie!
fijne avond
Yolanda

Elly's kleine idylle zei

Hoi RIA,
van harte gefeliciteerd met je hele mooie give away,ook vind ik die takken erg!!!!mooi staan op je vaas.
een hele lieve groet van Elly.

sylvia zei

congratulation Ria,
so beautiful gift you won...
and tomorrow is Mars....the spring will come..
have a nice evning.
love from sylvia..

Saskia zei

Gefeliciteerd en nog een fijne avond.
Groetjes Saskia

Anoniem zei

Gefeliciteerd hoor met je gewonnen give-away, wat lijkt me dat een ontzettend leuk tijdschrift!!!
Liefs, Sonja

Huys 50 zei

JIJ....................BOFKONT !!!!
T,is wat hé,jeetje maar uuhhh GEFELICITEERD met de mooie Give Away.
Helemaal leuk toch..ja hoor.
Nu hoop ik toch ook eens...... maar ja...

Heb ooit een een Koetjesreep gewonnen met schoolschaatsen,whaaa en da,s al heeeeeeeeeeel lang geleden.
Maar dat was het dan ook, haha..
Wie het kleine niet eert zeggen ze toch altijd dus eer ik die Reep nog steeds

lieve groetjes
Dicky Marie

Madelief zei

Hoi Ria,

Gefeliciteerd met je mooie giveaway!

Lieve groet & gezellige nieuwe week!

Madelief

Hannekie(Sisterly) zei

meis het houd ook maar niet op bij jou hahahah
maar het is je van herte gegeund hoor
veel plezier ermee..maar dat heb je wel dat weet ik zeker
liefs hannie

Anita zei

Gefeliciflapstaart :-)
Hahaha jij zit wel in de hoek waar de feestelijke klappen vallen BOFKONT
Lekker van genieten !!!
Groetjezz lfs mij

koralee zei

I love that magazine..Artful blogger! Enjoy my sweet friend. xoxo

desde my ventana zei

Wonderful Ria,congratulations
Happy new week
Hugs
Cecilia

Tammy at The Drill Hall Emporium zei

Hi Ria, what a beautiful give away prize! I like the look of that magazine, it has letter stamps in it! Lucky you... have a wonderful day, Tammy

Unknown zei

I am so glad you won ! So gorgeous ! So dreamy !
Thank you for your visits !
I am doing better.
have a lovely week end !
XO

Maria zei

Gefeliciteerd meis
Geweldig zo'n boek,ziet er goed uit
Heerlijk in bladeren en ideeen op doen

liefs Maria

Gerreke zei

Hé wat ben je weer lekker verwend. Het leuke is, is dat je er altijd zo blij mee bent. Nee, echt je weet je enthousiasme op je lezers over te brengen! Ik ben blij met je mee!

Samira zei

Gefeliciteerd :)
ik vind de tak met bloemen echt heel mooi!

xXLiefsXx

jolanda zei

Alwéér?? Jeetje, jij bent echt een geluksvogel zeg! Maar het is je van harte gegund hoor ;-)
Wat een leuk blad is dat ook... vol met blogs.
lieve groetjes, jolanda

Rose M. Rodriguez zei

Hallo lieve Ria, cumplistes jaar onlangs op mijn blog, dus proficiat! dus je kreeg ook veel eh! Bedankt voor je mooie bezoeken Ria, met zo veel berichten die ik bewonder dat u tijd voor je fans te nemen. hugs, Rose Marie

André en Inka. zei

Hé,bofkont,van harte gefeliciteerd,hóór,het is je van harte gegund.

Fijne week,xxx

le ciel flamand zei

Wat ben je toch een gelukzakje! Proficiat met het winnen van de give away.
Ik heb jou give away helaas gemist, ik ben de laatste dagen ook alleen maar met onze Smilla bezig geweest... Dankjewel voor de lieve woorden...
Groetjes, Annelies

In den Uylenbal zei

Hoi Ria, leuke give away heb je gewonnen ! En een nieuwe camera, snik de mijne weg . . .maar mag van de verzekering een nieuwe kopen ! Fijne avond, liefs & greetz Lejo

Yvonne - Frl. Klein zei

Congrats dear Ria, you are a lucky one!!!!
Big Hugs,
Yvonne

Het Hoogerhuys zei

Oh Ria, wat ben je toch een bofkont,
van harte met je prijs, geniet er van.
Zal wel lukken toch.....

Groetjes, Sandra

Maria zei

Kom toch nog even bij je langs..je reactie.
Oeps ik heb hem gemist,sorry ik was te veel met je blad bezig.
Heb jij hem ook gekneust nu ?
Mooi is die he,kon het niet laten staan

liefs Maria

Southern Shop Girls zei

Hi!
I have to say that Gerbera Daisies are my favorite! And in a blue glass jar! How Lovely!

Jennifer

Kat Ibáñez zei

Hi Ria!!!

Ooooohhh this magazine looks so pretty and nice!! It´s so great you have won her giveaway!!

Hope you have a wonderful day!!!

marline zei

hey ria,

helemaal niet aan je gedacht!! oow zow erg !! daarom krijg je een persoonlijke award van mij!!
hahaha jij verdient hem namelijk zeker zal je bij de lijst zetten. hahaha liefst geef ik hem aan iedereen hahah en had helemaal niet aan jou gedacht.

xx marline

Kellie Collis zei

Congratulations! Sounds like a great read! Have a beautiful day, Kellie xx

Juud zei

Mooie foto's en wat een leuk cadeau heb je gekregen!