maandag 7 februari 2011

Even stil........a moment of sillence.......

Vandaag wil ik even stil staan bij de mensen om ons heen die het moeilijk hebben... 

Today i will be quiet for a moment for people around us who are struggling.....
Ik zelf denk dan als eerste aan mijn moeder ...en het gaat al stukken beter met haar hoor maar dan toch schiet zij als eerste binnen.......en verder de vader van onze vrienden die gestopt is met zijn chemo omdat zijn lichaam het niet meer aan kan ..........en een vriendin  die vrijdag geopereerd word aan borstkanker.....

Me thinking first about my mom......it goes better and better with her but she is  the first person who i am thinking off....and the father fom our friends who stopped his chemotheraphy beacause his body can handle it anymore..........and our girlfriend who has surgery friday for breastcancer......

En als je op diversen blogs leest dan zie en hoor je genoeg mensen met hun eigen verhaal... 

And when you read different blogs you also know manny people with her own story...

Mijn idee laat eens een berichtje achter met in je hoofd die persoon waar aan je denkt of  bij betrokken bent  op dit moment......

My idea leave a comment with in your mind that person who you thinking of on this moment.....

Je hoeft natuurlijk geen namen te noemen als je wilt...

You do not need to name .....


In onze gedachten zijn die mensen........ In our thoughts are those people...........

Waar we voor bidden......we  pray for them...........


Fijne week allemaal..........Have a nice week !!







124 opmerkingen:

Unknown zei

ik ga weer eens een "melevertje"op mn blog zetten......je hebt gelijk!!!

X

Anoniem zei

Beautiful post Ria!
Kisses and happy week.

La Maison zei

Wat een mooie post Ria, er is zoveel ellende en verdriet overal.
Iedereen kent wel iemand denk ik.

Lieve groet
Hermine

Elisabeth zei

Wat een lieve post .Ieder van ons kent wel ''iemand'' die het moeilijk heeft of soms hebben we het zelf moeilijk zonder daar over te schrijven .Ik lees wel eens op blogs en zie dan het verdriet ,ik durf vaak niet te reageren omdat ik me dan een indringer voel ,gek he! Misschien toch wel eens een woordje schrijven!!.Ik wens jou een fijne week
Liefs Elisabeth

Weermaarssen zei

Ja Ria,
Daar word ik even stil van. Er is zoveel persoonlijk leed op deze wereld en we staan er te weinig bij stil. Ieder huisje heeft zijn kruisje heet het spreekwoord, maar als het een KRUIS word dan is dat heel moeilijk. Lieve Ria het is goed dat je dit even aan de kaak stelt we moeten meer aan elkaar denken op een positieve manier niet aan iedereen want dat is een onmogelijke klus. Wel aan degene die je na aan het hart liggen.
Groet, Louis

toves sammensurium zei

Life is hard,unfair and gives us surprises every now and then....you thinking abut all your friends and family struggling is for sure hearthwarming and supportive....I´m sending my warmest thoughts as well Ria.Can only say;life´s a bitch sometimes!!!!! BUt we have no other choice then to do our best and bite our teeth together sometime and carry on,even though it might be hard!I hope it turns out well for your friends and family!!!
And a big hug to you,a very special lady:))))
tove

Gerreke zei

Wat ben je toch een goed mens! Mijn zoon vond je foto mooi. 'Hé een hartje', zei hij.

Ik denk aan familie die gebed kunnen gebruiken, onze buren met een te vroeg geboren kindje en twee vriendinnen die een kindje verwachten.

In den Uylenbal zei

Lieve Ria, je hebt gelijk, vaak worden we opgeslokt door beslommeringen en drukte om ons heen. Ik merk ook dat het soms moeilijk is om te reageren, zoals Elisabeth schrijft, omdat ik me dan een "indringer" in iemands persoonlijke leven voel. De laatste tijd heb ik ook een aantal blogs geplaatst met persoonlijke ervaringen. Ook dat is een hindernis die ik moest nemen. Hoeveel geef je van jezelf bloot en wat wil je delen. Moeilijk, moeilijk allemaal . . . maar wat ik met name merkte, is dat je vaak lieve en persoonlijke "opkikkertjes" krijgt, van mensen die je niet of bijna niet kent. Vorige week was ik van slag door al de emotionele gebeurtenissen, terugkijkend denk ik : "Wat een lieve reacties !". Dus ik sluit me bij je aan . . . voor alle mensen die het op dit moment moeilijk hebben een kaarsje zodat ze weten dat ze niet alleen staan ! Liefs Lejo

Carre zei

Prachtige foto hartje...Groetjes Karolina

Petra zei

Je heb helemaal gelijk, zelf heb je er een mooie blog over gemaakt. Sterkte voor je gewenst voor de mensen waar jij aan denkt.

Veel liefs Petra.

Pretty Zesty zei

Thinking of my mother too... what a sweet post for a Monday. Take care!

Bianca zei

Wat een mooi gebaar.....ik ben niet iemand die zich snel zal uiten naar anderen.....maar dat weet jij wel....maar ik kan ook voor een ander een gebaar maken...daar ga ik eens over nadenken.... Liefs Bianca

Claudia Leertouwer zei

In gedachten bij mijn oudste waarvoor het leven op dit moment zo moeilijk is...

Rosarie zei

Lieve Ria...wat ontzettend mooi deze post en wat een lief gebaar.
In deze gehaaste tijd is het inderdaad weleens
goed om bij een ander stil te staan! Ik ben zelf ook jaren geleden ziek geweest en was zo dankbaar voor het meeleven van mensen om me heen!Dat doet een mens goed!
Sterkte gewenst voor de mensen om je heen!


Liefs van Ria

http://truutske.blogspot.com zei

Wat ontzettend LIEF dat je hier 'n blogje aan besteedt . Wij hebbeb ook erg moeilijke weken achter de rug maar wat doet het je dan goed als je van je mede bloggers zomaar een woordje van troost krijgt en ze met je meeleven, er nog eens op terug komen en na 'n poosje nogeens vragen hoe het met je gaat. Het heeft mij bijzonder goed gedaan en heb het (en nog) zeer zeer gewaardeerd.
Dus lieve blogsters schroom niet en laat 'n woordje achter bijdiegene die het zo goed kunnen gebruiken. Lieve groetjes en fijne avond, Trudie.

wonen met brocante zei

Mooie post Ria, kunnen we allemaal wel even gebruiken, Groetjes Peggy

puurstijl zei

Wat een mooie liefdevolle post Ria! het straalt hier hartjes, pluk de foto gewoon van http://puurenstijl.blogspot.com net zo makelijk :)

liefs uit Zweden

Yn'e Steeg zei

In het bijzonder denk ik aan mijn nicht en een vriend van ons die net te horen hebben gekregen dat ze K..... hebben!
Zij kunnen echt wel een steuntje in de rug gebruiken.

Jantsje

Mayflower zei

Wat een mooie post lieve ria, wat ben je toch een warm en betrokken mens.
Het is zo goed om eens stil te staan bij de mensen die het moeilijk hebben en ze dan even een blijk van medeleven te geven, er is zoveel leed om ons heen en daar mogen wij de ogen niet voor sluiten.
Ik wens jou veel sterkte met je moeder, gelukkig gaat het wat beter met haar, en met je vrienden die op dit moment wel die steun kunnen gebruiken.
Liefs, Mea

Home and Lifestyle zei

Wat lief van je...en helaas zijn er altijd wel mensen om je heen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken! Ik denk aan de familie van een meisje hier in het dorp...ze overleed anderhalve week onverwacht op 17-jarige leeftijd! Vreselijk om je kind los te moeten laten!

Veel liefs, Ingrid

Juud zei

mooi geschreven lieve Ria! en wat een mooie plaatjes erbij.het is zo goed om stil te staan bij t feit dat veel mensen t moeilijk hebben. en ze te steunen. xxxx van Juud

Stina zei

Dan denk ik ook in het bijzonder aan mijn lieve zus die het ook zo moeilijk heeft...
lief Ria dat je er aandacht aan schenkt.

Lieve groet Stina

Saskia zei

Alleen maar mooi, dat zegt voor mij op dit moment genoeg.
Groetjes Saskia

Thuis bij Tjits zei

wat lief van je Ria!! je hebt gelijk.. het is goed om stil te staan bij al het verdriet en gemis.. en er is heel veel verdriet.. van mensen die we kennen maar ook van onbekenden.. hoorde net op het nieuws dat er 4 kinderen bij een brand omgekomen zijn.. vreselijk..
ook denk ik aan de mensen met een stil verdriet.. hoop dat ze allemaal iets van de warmte van deze berichtjes voelen!

lieve groet, Tjitske


en aan jou en je moeder.. en je vrienden..

Hannekie(Sisterly) zei

mooie post meis. je hebt gelijk er is altijd wel iemand die je nodig heeft. goed om er eens bij stil te staan..
liefs hannie

Corine(THUIS) zei

Ik ben even stil...

Kom Achterom zei

Lieverd!
Yolanda

Jotilie zei

Liefs

lia zei

Helaas zijn er iedere dag wel mensen die verdriet hebben. En lief idee van je.

liefs Lia

Anoniem zei

I'm so grateful for each day that I have with my immediate family... all healthy... so, so grateful!! My loved ones who are not so healthy and are struggling are always on my mind and in my hearts, and I wish I could end their suffering... I wish... ♥
I wish your mom well, too, sweet Ria, and all of those who have sick loved ones! ♥
xoxo,
Jo

Desirée-ScrapDees zei

ik wil alleen maar even zeggen wat een mooi logje en goed van je dat het gewoon neerzet, want inderdaad denken we te weinig aan anderen en vaak alleen aan onszelf. Hoop van harte dat het goed gaat(komt) met de mensen die je hier beschrijft, ikzelf ben blij dat ons pap goed door zijn ziekte heen gekomen is en ook daar denk je dan weer veel te makkelijk over.

Luiza zei

Sweet Ria...
I´m thinking of my mom, my grandmother , your mother and every single person that had too or still is struggeling with some kind of illness... They are always on my mind, and also remind me that I should be happy to be healthy and alive, so that I can help in any way...
Just like you are doing.

Lots of hugs and kisses , darling!

Luiza

Sylvia zei

Hoe lief van je, Ria !
En zo'n prachtige foto's erbij !
Mijn positieve gedachten voor iedereen die het moeilijk heeft,
Sylvia

Anne Marie zei

yes, we all have loved ones that suffer...it's so nice of you to pray for them....I have an aunt going through chemo-therapy right now as well...very hard on her

xo+blessings,
Anne Marie

Rozmeen zei

Lieve Ria,

Wat een mooie post en ik denk dat iedereen wel iemand kent die het zwaar heeft..zo goed om daar even bij stil te staan.

Liefs,
Rozmeen

Anna zei

we kennen denk ik allemaal wel verdriet...
iedereen krijgt zijn eigen portie te verwerken...goed om daar eens bij stil te staan!

nog even over de Vakre
hahahah Ik liet alleen de mooiste foto's zien hoor...de rest is niets aan....echt niet hoor!!! LOL

Oude lappen zei

Wat lief van jou maar ook typisch voor jou. Als alles op wieltjes loopt en je kunt gaan werken of het huishouden doen. Lekkere dingen bakken voor je gezin lijkt het allemaal vanzelfsprekend.
Toen ik juist bij de dokter wou binnengaan en vaststelde dat ik de deur niet zelf meer kon openduwen vond ik het verschrikkelijk maar toen ik jou verhaal las over je moeder enz. dacht ik dat is toch geen probleem. Bel gewoon aan bij de dokter en vraag of hij de deur wil opendoen voor mij. Ofwel de pomp eraf halen. Zo opgelost.
Ook ik zal bidden voor alle mensen die het moeilijk hebben
Liefs Liliane

Karin zei

Ik denk dan als eerste aan mijn oppasoma, wiens man in december een herseninfarct heeft gehad. Samen met mijn zoon troffen ze hem aan op de grond van de gang, waar hij al een poosje lag. Inmiddels is hij in van het ZH overgeplaatst naar een verzorgingstehuis. De vraag blijft of hij ooit weer thuiskomt. Het doet pijn haar verdriet te zien. Er is zo weinig wat ik kan doen om die pijn voor haar te verzachten. Er zijn voor haar waneer dat nodig is, das alles maar wel waardevol.
Lief berichtje van je hoor.

faire un songe zei

In gedachten ben ik bij mijn vrienden Richard en Elly.. gisteren is Richard"s moeders overleden..!!

Mooie post Ria.......
Fijne week

Inge zei

Ik sta vandaag niet alleen stil bij dierbare personen, maar ook bij onze 3 kanjers die wij zo vreselijk missen...
Chevy, Cooper & Skyler.

Heel veel sterkte met het dragen van het verdriet van de mensen om jou heen Ria...
Liefs Inge..

André en Inka. zei

In gedachten bij mijn broertje en, allen die het moeilijk hebben.

Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je moeder gaat.

bijzonder-oud zei

Lieve Ria,
Wat is dit een mooie post en ik vind het prachtig als mensen (zoals jij dus) stil kunnen staan bij het verdriet van andere mensen. Ik kan uit ervaring spreken dat het fijn is als je verdriet hebt en je weet dat er mensen zijn die aan je denken.

Mijn gedachten gaan (uiteraard) naar onze lieve Yinthe, mijn lieve oppaskindje dat op 9 september 2010 overleed op de leeftijd van slechts 2 jaar, mijn gedachten zijn nog elke dag bij haar, haar ouders, haar broertje, haar opa's en oma.

Ik denk ook aan jou, en aan jouw moeder!
Liefs, Yolanda

~*~ saskia ~*~ zei

Mooie post hoor! Very thoughtful, my friend.
Een heel gezellige avond voor jou en iedereen. Gelukkig gaat het stukken beter met je lieve moeder, liefste Ria xxxxx

Bij Guusje Thuis zei

Wat een oprecht lieve blog Ria. Zoals bij velen ook in mijn omgeving, naast mooie en fijne dingen, meer dan genoeg sores, ziektes etc. maar met gedachtes toch het meest bij mijn 2 pubers die het zo ontzettend moeilijk hebben met onze jungeltoer en waarvan ik er eentje zo zie worstelen dat ik het even niet weet ...

Voor iedereen die er behoefte aan heeft een hele dikke knuf en voor jou de allerdikste Ria!

hokje zei

Wat een mooi en vooral lief idee! Goed om stil te staan bij het leed van anderen en ze een hart onder de riem te steken met je prachtige foto...

Josephine zei

Eigenlijk doe ik dat dagelijks, maar het is heel lief en wijs om het eens te benoemen. Er is zoveel leed om ons heen of betreft onszelf. Veel stil verdriet ook...Je bent een lieverd...
Sterkte met je moeder en vrienden, en fijn te lezen dat het met je moeder weer iets beter gaat.

Liefs Josephine

Ingrid zei

Wat een mooi gebaar weer lieve Ria!en wat goed dat je moeder weer aan de betere hand is,vast door de vele liefde die ze krijgt van je!!!ik wens je nog een hele cozy avond en wat mijn kruisje betreft zo was er maar ééntje anders was jij wel de persoon die ik het zeker gunde.......veel liefs van mij...

Miranda | Taxx Life Blog zei

Ik bid met je mee....voor iedereen!!

Antonia zei

Wat ben je toch een lieverd Ria. Dikke knuffel van mij!

Linda zei

Wat mooi gezegd Ria.
Veel liefs , Linda

alma zei

Soms gebeuren er zoveel dingen tegelijk. Goed om even stil gezet te worden en te denken aan de mensen die het moeilijk hebben. Mooi gebaar Ria!

Lieve groet
Alma

ByIngeborg zei

Hai Ria,
Mooie post heb je gemaakt. Het is zeer zeker heel belangrijk om stil te staan bij mensen om je heen die het moeilijk hebben en soms hebben we het zelf moeilijk natuurlijk...
Goed om bij stil te staan. En wat een mooie foto met die struiken in de vorm van een hart.
heel bijzonder.
Fijne avond en sterkte met je dierbaren.
Groetjes, Ingeborg

Muisje zei

Wat een lieve post, iedereen heeft denk ik wel personen om zich heen die het erg moeilijk hebben.
En wat is er beter dan voor hen te bidden.

Liefs Herma

Michaja zei

Je bent echt een schat!
Liefs van mij

Anita zei

Wat een hartverwarmende post !!!
Lief dat je aandacht schenkt aan mensen om je heen die het moeilijk hebben.
We zitten er helaas midden in
manlief vecht tegen de gevolgen van melanoomkanker.
Voor wat extra tijd samen. Ik wens je sterkte !!!
Lieve groet, Anita

Unknown zei

Ach, Ria, you're so right - there are so much people I have in mind ... I often think about this or that person ... not just for Valentine's day ...

Are you ok? Don't forget yourself - remember: you're the most important person in your life!

Big hugs

Tine

Jolanda zei

Lieve Ria, wat een mooi gebaar... we hebben allemaal mensen in onze omgeving die het moeilijk hebben, ik ook natuurlijk. Regelmatig aan ze denken maar het vooral hun laten weten dat je aan ze denkt, is zo belangrijk...lieve groet

G-STYLE zei

Lieve Ria,

echt mooi deze post, zpu zo goed zijn als mensen nog veel meer omkeken naar hun medemens , ik probeer er wel naar te leven maar kan natuurlijk altijd nog meer.

Bedankt voor deze post !
Hele dikke knuffel van mij
xxx Gea

Sarah B zei

You are such a sweetheart Ria. A beautiful post :)

brocante roos zei

Ach wat lief van jou Ria.....zoveel mensen die het zo druk hebben met van alles en nog wat in deze jachtige maatschappij....wat is het fijn dat er mensen zijn zoals jij.... mijn gedachten uit naar kennissen die niet lang meer als gezin samen zullen zijn.....

Een hele dikke knuffel......

Pauline zei

*

* Staat voor dat ik even stil ben. En denk.
Dank je wel voor dit moment.
Liefs, Pauline

desde my ventana zei

So lovely Ria,
Hugs and good week to you too,
Cecilia

Ambiente-nostalgia zei

Pfff , wat heb ik hier nog aan toe te voegen alles is al gezegd geloof ik.
Mooi gedaan Ria en sterkte.

Liefs Dorine

Castles Crowns and Cottages zei

YOU are such a beautiful person, Ria. Your love and care reaches across the ocean blue....Anita

Cindy at her Country Home zei

Och wat ben je toch een lieverdje Ria, krabbel weer overeind maar het gemis is het ergste zo na 19 jaar!
Wat heb je een mooie post gemaakt, je helpt mij er absoluut verdriet mee te verzachten! Zóóó lief ben je, love you Cin x

flowersandhome zei

Ach Ria, wat goed van je dat je dit even schrijft. De laatste tijd denk ik elke dag wel aan Roos, iemand die ik niet persoonlijk ken maar wel via haar blog 'Roos, rust en regelmaat' en ik denk dat zij nu alle steun kan gebruiken.
Ik wou dat ik meer kon doen. Dat is het, dat je soms zo hulpeloos moet toekijken en meer zou willen doen... en nu denk ik aan nog heel wat mensen....
Liefs,
Marian

Catherine zei

Sometimes we forget to stop and count our blessings ~ thank you for reminding us sweet Ria! xoxoxoxo Catherine

Unknown zei

Absolutly gourges!!!!!! Big love to you my friend!

kienkele zei

Wat en prachtig en lief gebaar Ria, en ja, iedereen heeft in zijn omgeving mensen die een steuntje in de rug nodig hebben...... Voor jouw moeder en vrienden: heel veel sterkte.
Een lieve groet, Tineke

Unknown zei

Prachtig idee Ria! Dan denk ik meteen aan mijn vriendin, die midden in een scheiding zit, en aan vele anderen, die het op het moment moeilijk hebben, met wat dan ook!
Sterkte allemaal!
Nicole

Unknown zei

I adore these hearts!!!!!
Love, darling!
Laura@RicevereconStile

Tanja zei

Mooie post Ria, goed om weer eens even met je beide benen op de grond gezet te worden.
Het is een echte nadenker.........er komen bij mij regelmatig mensen langs, kleine en grote

Ik wens iedereen veel kracht toe met de vervelende dingen in hun leven.

Voor jou veel liefs
Tanja

Anoniem zei

Nee hoor..........helemaal buiten de lijntjes!!!

Hihihihi...gekkerd!!

Fijne dag,

Liefs Thea♥

Nicole (MLBV crafting) zei

Lief gebaar met een mooie foto. Om even stil bij te staan...
Groetjes, Nicole

Anette Willemine zei

Beautiful written. It's so easy to say some words of love to someone who really needs it.

Wish you a lovely week! Thank you for your kind words on my blog! I really appreciate it!

Hug,
Anette Willemine

Elly's kleine idylle zei

Lieve Ria,
Wat een hele mooie post van jou.
Het is altijd goed om even een stil moment te vinden op een dag om aan mensen te denken die het moeilijk hebben (ook in dit huis).
Jij heel veel sterkte met je dierbaren.
groetjes, Elly

Sem Nome zei

LOve you, pretty soul!!
I will pray, be sure!
Much love!
Bela
http://belachadebaunilha.blogspot.com/

Fågel Blå zei

Lovbely photos!!!!!
Have a nice day!
Kathrine

Unknown zei

Liebest Ria, thanks for this...I'm thinking of HER...she's left too soon...and she is my immortal..
Love.
Laura@RicevereconStile

Loveforpiemonte zei

Hoor ik toch pas jouw mooie stem op mijn voicemail waar ik nooit naar luister dacht met die gemiste oproep dat het heel iemand anders was die ik NEVER nooit meer wil spreken. Maarre nee neem even geen abonnement meer... heb een enorme financiele tegenvaller (tanden in mijn mond blijken er op sommige plaatsen uit te gaan vallen als ik niet direct actie onderneem kosten 600 euro... TJING.... weet niet waar het vandaan moet komen maar tja het is niet anders... Had ik maar niet zoveel moeten roken (jammer dat je dan al die klachten krijgt als je stopt hihihih maar goed het kan goedkomen dus lig nu 1 x per week een uurtje bij de tandarts). Zodra het financieel beter gaat wil ik ze dus wel met terugwerkende kracht.
Dikke knuff!

Con encanto - Ana zei

So lovely my dear Ria ... I have no words just thoughts. Kisses, Ana

Martina zei

Hoj Ria, so nice posting this! Yes, i believe in prayers and will pray for the people you've mentioned and some more that i know. Everyone has times in life, when all the good vibes are needed! Have a lovely week! Kussjes!

Daydream Living zei

Hi Ria,
Zo'n lieve post, prachtig hoor! Je bent een lief mens, bedankt voor al je beterschapswensen, ik voel me iedere dag een beetje beter. Groetjes!
Maureen x

Monique zei

Wat een enorme waarheid Ria... gewoon elke dag even stil staan bij die of gene... tijd nemen voor elkaar... in gedachten of met liefdevolle woorden... Dank je wel voor het delen.

Servies en Brocante zei

Jij bent een schat..

Soňa zei

Ria, moc nerozumím překladu, ale vím, že jsi velmi dobrý přítel. Obrázky se srdcem jsou moc krásné. Miluji takové fotky. S láskou Soňa

Draffin Bears zei

Dear Ria,

You are such a kind and caring friend and love what you have written.
My prayers go out to your dear Mother, and all others that so badly need prayers at this time.

Hope that you have a lovely week
Hugs
Carolyn

bikim zei

love the 1st photo!
Rosa

Trädgårdsflow/Garden Flow zei

Beautiful post Ria! There are many who need our care and love. Many people who have challenges with different things ..... It is important that we appreciate what we have and don't go around and are not satisfied, you never know what will happen the next day ....

Thank you very much for your kind words on my blog!
Wish you a nice day tomorrow
Many hugs
Charlotte

Deco a la retro zei

Hi.
Nice post.
My feelings with you.
***grettings and hugs from me.

koralee zei

Sending my prayers....xoxoxo

Elizabeth zei

Hi Ria,
What a beautiful post! My thoughts and prayers right know for all those who are really struggling to survive right know & trying to make ends meet and all who need prayer.
blessings to you and your familiy Ria

Karena zei

Ria with much love, courage and will for our dear ones close to us.

I hope you will come visit me...

xoxo
Karena
Art by Karena

Desiree zei

As always, you're being a true Angel, thinking about everyone else's pain, Ria! I'm so pleased to hear your Mom is improving, albeit so slowly - but very sorry to know your two friends are going through some really tough stuff with their respective cancers.

With hugs,

Des xo

Margot zei

Je hebt zoooo gelijk..... en bedankt hè...
Knuf, Margot

Stina zei

Lovely photo:-) Hug to you my friend

Catherine zei

Lovely post for Valentine! Hugs and good evening. Catherine

Bonjade zei

Lief gebaar.....helas keni ik ook mensen waar we wel voor mogen bidden......
Fijne avond
Liefs

lavendel mio zei

Dear Ria
Beautiful post and beautiful pictures.
So good that your mother is better.
I think of my mother every day, and try to talk every day on the phone, she lives 6 hours from me, soon it's winter holiday and the whole family to visit her for 6 days:)
Wish you a nice Thursday, hug Hanne

Madelief zei

Lieve Ria,

Mooi om er bij stil te staan. Heel veel sterkte!!

Lieve groetjes van Madelief xxx

Bizzy @ home zei

Soms heb je van die periode's, dan is het schering en inslag. Dan lijkt iedereen het moeilijk te hebben. Goed dat je er aan denkt en het benoemt.
Lieve groet Renny

Fleurette zei

Hello my dearest Ria, it are beautiful and romantic photos!!!
Have a very nice evening
Hugs
Fleurette

Tara zei

Thank you Ria for the kind words you left me..My thoughts also go to you and your family..xx

Petra zei

In gedachten ben ik o.a. bij een jongen in de klas bij m'n dochter (14) Die z'n vader (51) vandaag heeft verloren aan K. En zo heb je leuke dingen op een dag en nare.

Liefs Petra

P.s. na m'n uitje vandaag ben ik ook meteen gaan ruimen toen ik thuis kwam. Tafeltje in de keuken, hup eruit. Stoel ook. ...En Heerlijk!
(ben wel benieuwd hoe lang)

Deze wil ik hebben ! zei

Hallo, wat een mooi gebaar. groeten Adriana

My Shabby Streamside Studio zei

Ria,

Thank you for your comment. You should link your hearts picture up, it would be perfect!

Sandy @ My Shabby Streamside Studio
http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com/

MaroDe zei

Let's take a moment of silence and fill it with heartfelt Love, Love that fills all space and there is nothing left...No matter how things appear to be, there is a knowing in that prayer that God is in charge indeed, and brings us together in Oneness...

Tammy at The Drill Hall Emporium zei

Wow, Ria. Your words and images have sent chills over my face, very moving. I am thinking of a 16 year old girl with a sick dad and a mum who is getting tests as she may be very sick too. This girl has slender little shoulders and is carrying so much weight upon them...I am praying for the tests to be negative so she can breathe again for a while...thank you for making us all stop and think of someone else for a while...I am thinking of your mum also. Lv Tammy

Kayren zei

I hope and pray that your friend is doing well and that her surgery was successful. My mom is a breast cancer survivor. She has been cancer free for over 10 years now. She also had breast cancer.

Pauline zei

Hoi Ria,
Het recept, dat wil zeggen de link, heb ik gisteren al meteen onder jouw reactie geplaatst.
Liefs, Pauline

Sarah @ Modern Country Style zei

What a lovely, thoughtful post, Ria. you are so kind and generous.

Sarahx

Reginas Cottage zei

dear ria,
beautiful photos and a beautiful post.i love what you have written
i pray for your mother and your friends.
have a wonderful day,
love regina

I Love Pretty Little Things zei

There are so many to pray for on this earth! Life can be a struggle along with many blessings! Keeping you in my prayers today Ria!
Love, Joyce

homemadebysylvia zei

Beste Ria,
Wat een lief gebaar!!!!
Lieve groet, Sylvia

le ciel flamand zei

Eergisteren is hier in Vlaanderen een gekende politica gestorven, een sterke en moedige vrouw. Ze laat twee kleine zoontjes na. Toen ik woensdagochtend mijn jongens wekte was dat met tranen in de ogen, blij dat ik ze kan wekken, dat ze me aankijken en omhelzen... Hoe gelukkig zijn we niet, elke ochtend weer te mogen wakker worden zonder pijn of al te grote zorgen...

Groetjes, Annelies

paola zei

Hi Ria! I really appreciate your post, you are a special girl!
A big hug
paola

*❀* zei

your pictures are so beautiful
your blog is lovely
i am sorry to hear your family and friends have so many troubles
my prayers are with them
sending hugs for you xoxox

millie

*❀* zei

your pictures are so beautiful
your blog is so lovely
i am sorry so hear your family and friends are having such troubles
my prayers are with them
sendding hugs for you xoxoxox

millie

Gloria zei

Dear Ria,
I am saying a prayer for your loved ones for healing and strength, and a special prayer for God to comfort your heart today and bring you some joy and peace to you today.

I love the ivy heart path photo. It is so pretty! :)

Love,
Gloria xoxo

Jacqueline zei

My prayers are with you and your ones you love. What a beautiful thought. Yes, we all have friends who are struggling. All of your images are gorgeous as usual. Have a beautiful day.

Yvonne's Brocante zei

ERG leuk dat jullie gisteren in de winkel waren...gezellig jullie weer te zien!
Lieve groetjes Yvonne

faire un songe zei

Pfff.. bovenstaande post heeft wel wat los gemaakt...Mooi..!!

Ria als je er graag eentje in het roze wil hebben ik maak hem met plezier voor je..
Misschien is het dan makkelijker om het via de mail te regelen..
Kijk maar...Ik vind het heel leuk werk.. maar tig dekens in mijn kamer neer leggen is echt te veel van het goede..
Groetjes Hetty

Pierelantijntjes zei

Wat een mooi idee ria. Ik denk aan een vriendin die op het ogenblik een hele moeilijke tijd doormaakt. Ik wens haar kracht toe, om voor zichzelf te kiezen.
Liefs Ester

Miss Gracie's House zei

sweet post...pray without ceasing...
Rene