donderdag 29 maart 2012

Het terras.....The terrace....


Omdat Hemmes en ikke afgelopen week de griep hadden is het nog wel groen....kuchhh...

Beacause Husbunny and me had the flu last week it is still green.....cough....



Maar het ziet er toch al gezellig uit vind ik......But it looks all cozy i think........





En het lijkt nog leeg...maar dit is pas het begin he??!!....And it seems empty.....but this is only the beginning ??!!.......hahahhahahha!!!



 Dit ben ik......This is me ...........



Mijn kijk op tuinieren.......My view of gardening.......


Ook de tafel is groen......Also the table is green........hahahhhahaha!!


Dus als er iemand tijd over heeft ?? .......So if anyone has time ???....


Mag ie helpen met ontgroenen.......Can you help me with cleaning the green......


Wij moeten eerst nog even op adem komen...de griep is nog niet helemaal verdwenen.....We need first some breath......The flu isn't totally gone yet......



Geniet nog even van het mooie weer !!.......Enjoy the beautiful weather !!....

Liefs van mij....xxx....Love from me....xxx...



105 opmerkingen:

Blomkje en Wenje zei

Hey Ria,

Helaas geen tijd om bij jou te 'ontgroenen'. Ik heb met opzet nog geen foto's van onze tuin op mijn blog gezet....alles moet hier ook nog 'ontgroend' worden, ha ha!
Sterkte met uitzieken!

Groetjes, Pietrik

theromanticrose zei

Spero che tu ti rimetta presto dall'influenza!Pian ,piano farai giardinaggio!Il tavolo così ha un fascino in piu'!Baci,Rosetta

Kom Achterom zei

hhaha Ria wat woon je toch heerlijk in het groen! hihihi Hier laat ik het soms gewoon zitten vind ik wel wat hebben. Balen hé de griep heerst echt Peter zit ook thuis op dit moment.
Doe het rustig aan want je kunt gewoon genieten van de prachtige hoekjes die je hebt gemaakt.
dikke knuf
Yolanda

Huys 50 zei

Oooo wat is het STILLLLLL ;-))
En ook zo groen hé maar dat is het hier ook hoor,geeft niks...
Ziek maar lekker uit meis.

groetjessss

Dicky Marie

Het Liefste Thuis zei

Het ziet er al heerlijk lente-achtig uit. Ziek nog even goed uit, beterschap allebei! Liefs, Hanneke

Claudia Leertouwer zei

Nou, er staat alweer behoorlijk wat hoor!

ETT RÖTT MONOGRAM zei

It will be much scrubbing, but first you must get well.
Love
AnnaMaria

Petra zei

Wat jammer net nu het zo mooi weer is ben jij ziek, doe maar rustig aan hoor. En dat groen geeft niks lekker rustgevend qua kleur. Sterkte en ik hoop dat je snel weer opknapt.

Groetjes Petra.

hokje zei

Ziet er al gezellig uit hoor! Eerst even goed uitzieken en dan komt de tuin wel weer...

Lieve groet, Miranda

Abacaxi & Hortelã zei

Ondanks de griep heb je toch al leuke hoekjes weten te maken!!
En groene aansalg? Praat me er niet van.. moet hier ook nodig aan de slag!!
Beterschap!

lavendel mio zei

Dear Ria
So beautifully decorated!
I could have helped you to clean algae, but I live sooo far from the Netherlands;)
Wish you a wonderful day, hugs Hanne;)

Anoniem zei

Nou, het eerste begin is er en de lente is nog maar net begonnen. Tijd genoeg om het te laten groeien.
Ontgroenen doe ik met schoonmaakazijn. De tafel flink besproeien en in laten weken. En later afspoelen/borstelen met water.
Beterschap voor jullie, Ria!

Elna zei

Beautiful pictures and here's everything to green * smile *. You may get well and hope you are really well soon.

Hugs
Elna

Judith zei

Het ziet er hartstikke gezellig uit! En een beetje groen heeft ook wel z'n charmes, toch?!

Fijne dag en doe het rustig aan... Liefs Judith

Con encanto - Ana zei

You are creating a lovely place!!!
Happy spring!!
Love Ana

House of Seasons zei

Wat een verfrissende kijk op tuinieren!
Ziet er goed uit hoor!!!!
En groen is groen! Mooie kleur toch!
En ja griep is griep en dan doe je even lekker niks!
Wij hebben het weekend hard gewerkt om dat groen weg te krijgen.....pffffft, dus ik kom je niet helpen, sorry!
Ik hoop dat jullie snel opgeknapt zijn!
Heb genoten van de Jeanned'arcs!!!
NA het ontgroenen......als beloning!
Liefs
Lia

Pierelantijntjes zei

Wat ziet het er gezellig uit Ria! Helaas...ook hier moet ontgroend worden ;-) kan dus helaas niet komen helpen...
Fijne dag, liefs Ester

Petra zei

Je hebt al gezellige plekjes gemaakt Ria, als het straks klaar is zal het vast een klein paradijsje zijn.

Doe rustig aan en ziek goed uit van die vervelende griep... dat geldt ook voor je man.

Warme groet,
Petra

Castles Crowns and Cottages zei

GOEDE MORGEN MIJN RIA! Keep the green my dear. It looks so AUTHENTIC and SHABBY AND BEAUTIFUL!!! LOVE TO YOU! Anita

Alie zei

Mooie plaatjes allemaal, heel gezellig bij je!

Thuis Thuis zei

Ja, ontgroenen moet hier ook nog niet veel want de tuin is niet groot.
Wat een mooie stilleventjes heb je gemaakt.
Wel de griep uitzieken hoor want je moet wel klaar zijn voor de lente ;-))
Groetjes, Annette

Juliëtte zei

Nou ondanks het groene ziet het er al heel gezellig uit! Eerst maar eens even goed uitzieken!
Leuk al die natuurlijke elementen.
Zo ben ik ook altijd bezig!

Liefs, Juliëtte

Christine zei

Hello Ria ,
ik zou well langs kommenn om te ontgroenen - maar de weg is toch te veer .
Jammer !!!!
Ik wens je beterschapp - .... ik vindt je groene hoekjes erg leuk -
Beste groeten ,
Christine

Rosalie zei

Eine ganz wunderbare Dekoration ist das wieder! Sehr natürlich, wie ich es mag und die farbe der Hornveilchen ist bezaubernd. Wunderschön!
Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

john zei

Get well soon!! yes our garden is also looking a little green but you have such lovely planters to look at ...leave the green till you have strength ! I love those 2 fir cones in with the bellis , are they real or stone ? Gail x

Peet zei

Wat een mooie "groen"-decoraties (haha) heb je! Schitterend hoor... en dat groen misstaat niet eens. Wat vervelend dat jullie ziek waren, hoop dat jullie snel weer helemaal beter zijn. Je viooltjes vind ik zo mooi. Ik ging gisteren zelf op pad om ze te kopen, maar ze waren allemaal uitverkocht!!! Nou ja, binnenkort maar weer eens kijken.
Lieve groetjes, Peet.

Teresa@1800 Farmhouse Rd zei

If I were closer to you, I would be there cleaning everything for you. So sorry ya'll had the flu, and hope it is totally gone soon!

Elsina zei

Vind ik juist zo mooi, dat mossige op die tafel :) Hier was het zonnig en net brak er een regenbuitje door! Lekker en zo goed voor de tuin! Hopelijk zijn jij en hubbie weer snel de oude! Prettig weekend alvast!
Elsina

All Seasons zei

Die griep is zó heftig. Ik heb gisteren weer een hele dag plat gelegen, alles kwam eruit en dit voor de 2e keer in nog geen twee weken tijd. Er blijft zo niet veel meer van mij over wat gewicht betreft :-/ (al zou een ander dat graag willen..)
Achja het komt wel weer goed.
Veel beterschap voor jullie en doe rustig aan, dat doe ik hier ook, maar sommige dingen moeten nu eenmaal gebeuren en het ander komt van zelf wel weer een keer.
Ik heb een mooie give-away, kom je even kijken?

Liefs,

Anoniem zei

Dat ziet er gezellig uit,beterschap voor jullie saampjes,lieve groetjes mij.

Elisabeth zei

Wat ziet het er gezellig uit bij jullie op het terras,en ach dat ontgroenen komt wel.Eerst even opknappen van de griep.
Beterschap en liefs Elisabeth

Unknown zei

Is so beautiful, love your special planters!

Hugs
Charo

Linda (More Fun Less Laundry) zei

My outdoor tables look exactly like your "green" one right now! It is still too cold to think about putting plants outside. The trees have not bloomed yet--that is my guide! Your little bunnies are adorable. Hope you both feel better soon. Linda

vintagegirlbirgit zei

i love your decoration!!...Get well soon, dear Ria!!
Love, Birgit

We will visit beautiful Holland soon,
jippiiehh!

Unknown zei

Dankjewel lieverd, voor de "smakkerds" die ik terugkrijg :)))
Wat ziet jullie tuintje er al mooi uit met al die prachtige plantjes valt het groen niet zo op hoor. Komt allemaal wel weer een keertje aan de beurt, eerst maar goed uitzieken en voor jullie zelf zorgen.
Heel veel beterschap,
liefs, Sonja

Caroline zei

Wat een prachtige foto's mét groen ! Joh, dat gaat vanzelf toch weg als de zon erop schijnt ? En anders is het maar gewoon zo, niet alles hoeft perfect. Lekker uitzieken met z'n tweetjes, beterschap !!!

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Ria,

Haha, jij neemt het 'Going GREEN' wel héél erg serieus... Hopelijk gaat het snel beter met jullie beiden. Je kunt er zo lamlendig van zijn.
Liefs,

Mariette

Home and Lifestyle zei

Hoi Ria,

Wat vervelend dat de griep jullie zo te pakken heeft, ik hoop dat jullie héél snel weer opknappen!! En samen met het groen zie ik toch ook al echt wel kleur hoor, mooi die paarse bloemen!

Lieve groet, Ingrid

Julie Marie zei

Get well soon!... I love your little garden, the moss is even beautiful... xoxo Julie Marie

Unknown zei

het ziet er zo al super leuk uit groen of niet.
even goed uitzieken en dan ben je er als het goed is weer voor een hele tijd vanaf.
fijne dag nog,
groetjes Anneke.

Anoniem zei

Ziek eerst maar even goed uit, beterschap allebei!
Het ziet er al heerlijk lente-achtig uit en dat ontgroenen komt nog wel!

Lieve groetjes,
Esther

TexWisGirl zei

i like your mosses. very pretty green. :) hope you are both feeling better soon!

Willy zei

Eerst maar even uitzieken voor je de boel gaat ontgroenen. Het misstaat ook niet en je hebt mooie hoekjes gemaakt.
Lieve groet,

Michelle zei

Beterschap hoor Ria en Hemmes! en als het wat gaat met de hoge drukreiniger dat gaat goed en snel!

Liefs Michelle

Weermaarssen zei

Hallo Zieke Luitjes,

Buiten is het inderdaad groen , maar alles beter dan je "groen en geel" ergeren toch? Wel mooie kleuren hoor groen en geel. Nog niet helemaal hersteld en dan toch weer aan het bloggen. De ergste griepverschijnselen kunnen dan voorbij zijn , maar zorg goed voor jezelf en rust goed uit.
Beterschap en de groeten van jullie ex buurman.

Villa König zei

Wonderful! Lots of Love Yvonne

Anoniem zei

Prekrasno cvijeće, jako romantično! Divne fotogrfaije!

Veliki pozdrav i ugodan vikend draga Ria!

Kiss!

Anoniem zei

Beautiful photos and flowers dear Ria!

Big kisses and greetings.:)

Unknown zei

Op zich heb ik wel wat tijd, maar ja je woont zo ver weg he (Hahahaahaa)
En hier moet de boel ook nog ontgroend worden.
Ik hoop dat jij en Hemmes weer snel wat fitter zijn. Beterschap.
Groetjes, Nancy

@nne zei

Mooie sfeerhoekjes ... ik wens je heel veel beterschap. Eerst goed voor jezelf zorgen, en dan pas de tuintafel. Liefs, @nne

What's in a day zei

Ondanks het groen is er toch veel kleur te zien hoor...en ja die griep is hardnekkiger dan je dacht...uitzieken hoor!!!!Denk aan jezelf en Hemmes:))

Lieve groetjes,
♥Eefie

Thuis bij Tjits zei

doe nog maar even rustig aan hoor, want anders blijf je zolang sukkelen.. ik ben ook nog steeds niet fit..
en ondanks de groene aanslag ziet het er al heel gezellig uit! ik vind de lichtblauwe bloemtjes zo lief!!

beterschap voor jullie voor de laatste griepsrestjes!
liefs, Tjits

Homemade Home zei

Ha Ha helaas geen tijd om jou te...
ontgroenen....
Toch heeft het wel wat dat groen en het past heel mooi bij de stronk met mos. Ik vind je balkon al heeeel mooi en gezellig, en dat groen dat komt wel, eerst maar helmaal beter worden.
Fijne avond liefs Nelly

Saskia zei

Jammer dat jullie griep hadden met dat mooie weer.Ik hoop dat het snel weer beter gaat met jullie.Ik vind het toch al gezellig worden op je terras, jammer dat het vandaag weer zo kil is.
Groetjes Saskia

vrouw Hommel zei

Ik vind dat "groene" juist altijd zo mooi staan, lekker verweerd maar natuurlijk niet op tafels en stoelen.
Ziek maar wel even goed uit hoor!
lieve groet

Unknown zei

Ach dat beetje groen...hi hi dat komt ook nog wel, de rest ziet er al super uit!
Lg, Nicole

Gloria zei

Dear Ria,
Sorry to hear you have the flu...:( Sending lots of prayers and hugs your way to get well. Feel better soon!

I love your garden views! I love your green moss too...:) I wouldn't change a thing. I know eventually the sun will kill the moss, but I sure have enjoyed the pretty views of it today. Thanks for sharing.

Blessings for a beautiful day!
xoxo...Gloria

puur wit zei

hoi hadden jullie met dat mooie weer de griep wat jammer
en de griep is best hardnekkig goed uitzieken hoor
beterschap gr sandra

Anita zei

Groen is gras ;-)
Nouh je bent echt niet de enige waar het nog groen is hihi
Lekker natuurlijk toch ?!
De frisse kleurtjes maken het al een mooi geheel.
Eerst even goed herstellen saampies !!!
Groetjezz lfs mij X

Especial and More zei

Ziet er prachtig uit, vooral met die mostak er bij, zonde om het groen weg te halen!

Rae zei

Very pretty , hope you and yours are feeling better today!!

Bente zei

Hi, dear Ria. I love this lovely, inspiration photos. This is spring.
I hope we will have a better weather soon. It`s raining and raining non stop.

Hugs from me

lien zei

Mooie stillevens! Balen dat jullie geveld waren door de griep, manlief hier ligt ook al een week plat! Liefs Carolien

Bij Guusje Thuis zei

Troost je hoor Ria, bij jou is het al veel meer in lentesfeer dan in mijn tuintje; ziet er al heel gezellig uit zelfs met dat groen :-)

little sweet things zei

Goed om te lezen dat het weer een ietsie pietsie beter met jullie gaat.
Wacht gewoon nog even met het ontgroenen van je plaatsje en geniet gewoon van alles wat wel groen hoort te zijn. De rest komt wel weer als de zon terug is en jullie gezondheid ook.
Lieve groetjes, Sas

Het Hoogerhuys zei

Nou Ria, wij hadden daar een heel handig goedje voor; je spuit het erop en het groen gaat vanzelf weg, echt waar, we hebben het terras er mee gedaan en ons houten tuinset.
Weer helemaal mooi, dus geen geboen en hogedrukspuit.
Maar ik moet er bij zeggen dat mijn man het gedaan heeft, want mij stoort het eigenlijk niet zo.
Het ziet er toch heerlijk fleurig bij je uit.
Fijne avond, Sandra

Het Hoogerhuys zei

Ha Ria, ken je het merk HG, wij verkopen het toevallig bij ons in de Supermarkt, maar het is vast bij elke bouwmarkt te verkrijgen.
Ik weet niet meer exact hoe het heet maar HG heeft voor alles wel een middeltje dus je vraagt gewoon om alg weg.
Succes, hoor het nog wel toch, hoe het is afgelopen?

Reading Tea Leaves zei

Dear Ria, I hope you get better soon!

I love the little vignettes you have created in your courtyard, the moss looks very tactile.

Have a lovely weekend.

Jeanne
x

Monique zei

Hoi Ria, ondanks het "groene"ziet het er al heel lenteachtig uit bij je, het groene, tja het is de natuur. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt, vandaag ben je binnen beter af, het is waterkoud buiten. Lieve groetjes
Monique

Corine(THUIS) zei

Het ziet er in ieder geval al wel gezellig uit! Oh en wat een klus hè dat ontgroenen..ik heb de blaren op m'n handen van het schrobben met groene zeep!
Ziek de griep er maar goed uit, anders blijf je de hele zomer kwakkelen..
Groeten, Corine

Claudia. zei

Ook groen heeft wel wat.
Zijn jullie weer beter!
Rustig aan doen, dan komt alles weer goed.
Claudia.

Lydia zei

Hoi Ria, lekker laten zitten joh dat groen, het is toch prachtig zo! :) Bedankt nog voor je vorige post he, er zijn weer heel wat mensen op mijn blog geweest, heel gezellig! Jij beterschap nog!

Lydia

Magic Moments zei

What a beautiful place...It's lovely..

The Cottage Market {Andrea} ♥ zei

all of the pictures are GORGEOUS and AMAZING!!! thank you for the morning smile! hugs...

Fågel Blå zei

Lovely lovely!!!
Have a nice Weekend
Kathrine

André en Inka. zei

Hoi,hoi,en al een beetje opgeknapt allebei,ik hoop het!

Mooi hoor,allemaal,ik moet hier ook nog alles ontgroenen,hahahahaha,komt wel weer! Fijn weekend,...XXX

lia zei

Hoop dat jullie inmiddels hersteld zijn van de griep, en dat groen komt nog wel. Het word nu toch minder.

Fijn weekend, liefs

Anneke zei

wat heb je een gezellig terras ria en zo leuk die stenen ook in die bak.
het lijkt mij gezellig daar bij jou te zitten.
fijn weekend en groetjes van an

Mapi zei

Hier ziet ook alles groen hoor Ria !
Volgende week stuur ik het boekje naar je toe en tja die masseur kan ik maar niet vinden .....
Fijn weekend
liefs
Mapi

Stina zei

Lovely! Hugs to you my friend.
Stina

Unknown zei

echnie, mooiweernie....koud hier!! Griep...das balen zeg, doodmoe wordt je daarvan! Anyway, kom NIET ontgroenen, doe ik thuis ook niet ;)!

X

Unknown zei

echnie, mooiweernie....koud hier!! Griep...das balen zeg, doodmoe wordt je daarvan! Anyway, kom NIET ontgroenen, doe ik thuis ook niet ;)!

X

Josephine zei

Heel gezellig al allemaal Ria en dat ontgroenen komt wel hoor. Eerst maar even klekker bijkomen van het griepje toch.

Gniet van een heerlijk weekend meis,

Liefs
Josephine

Anoniem zei

Beterschap jullie tweetjes, hopelijk gauw weer op de been.

Rustig aan groetjes

Ingrid zei

Veel beterschap lieve Ria en ik vind je terras wel al mooi worden hoor,het is lang geleden maar voel me hier weeral zo thuis!!!

fijn weekend met liefs...

Valentina zei

I love your flowers and your decorations, you can try to clean the gree with water and some bleach...
Have a nice weekend
Vale

Faded Plains zei

Your potted flowers are so pretty...I can't wait to plant some flowers.

Have a beautiful weekend...and I hope your feeling well soon!

Catherine zei

Such a beautiful garden sweet Ria!
Happy weekend!
xo Catherine

Stella zei

Hi Ria,
Volgens mij heeft iedereen wel last van groene aanslag en het vervelende is dat het ieder jaar terug komt....Maar goed het ziet er al heel gezellig bij jou uit !!
Wens jullie beiden een spoedig herstel toe en ontvang hierbij een lieve groet,Stella

Babette zei

Heel veel beterschap voor jullie twee gewenst.
Je tuintje ziet er ondanks het groen al heel leuk uit.
Ik doe zelden ontgroenen. De zon heeft het tot nu toe bij ons gedaan.
Fijn weekend.

Liefs, Danique

Frøken Frida zei

Beautiful pictures!

Now you get a challenge from me:
Show your best and sweetest Easter finery
This week you can put your Easter finery until the display
Join - and send your post

Have a nice easter holliday

Hug Miss-frida

Loraine Living zei

Hoi Ria, ik weet het ook niet, maar heb het zelf ook wel eens bij andere blogs?! Lief van je dat je jezelf opnieuw bij me aanmeld!
Knap je al een beetje op, ik hoop dat jullie de griep snel achter de rug hebben, maar dat moet het weer wel even mee blijven spelen! Fijn weekend en een lieve groet Diana

Castles Crowns and Cottages zei

My darling friend,

YES! STARTING IN SEPTEMBER, I will no longer be a FULL-time homeroom teacher, but I will be a substitute, ONLY WORKING WHEN I WANT. But I am going to try to work on developing my art and writing and get involved somehow in the process of exposing my art locally and try to make a living out of it. It will be difficult. But I can no longer teach because the amount of stress on me is MUCH TOO MUCH.

BIG HUGS RIA!!! Anita

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Ria
Bedankt voor je berichtje
Ja, ik weet het het is nog
geen pazen maar ik denk
beter te vroeg dan te laat,
ik loop zo wie zo altijd achter
met het Bloggen, er zijn ook altijd
zoveel klusjes te doen op een dag
dat het er wel eens bij inschiet.
fijne dag nog
Jou blog ziet er gezellig uit !
Vriendelijke groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

Stan and Jody Gabara zei

Love all your green mossy photos. I love how you know what to put together for that perfect picture. Hope you are feeling not so sick and will feel better soon. Sending you bright sunny days from California to get you well.


Jody

Betty Manousos zei

dear ria,

i love your spring flowers, they are all so pretty!

this totally brightened my day.

wishing you a great weekend!

big hugs!
xxx

Martina zei

Liefs voor een gezellige weekend - take care! I love your gardening and the word "husbunny" ;) xox

Sylvia zei

Het terras ziet er gezellig uit, Ria, dat groen heeft ook zijn charmes !
Rust maar goed uit, want van zo'n griep kan je flink uitgeput raken ... fijn dat je weer beter bent !
Groetjes,
Sylvia

Sylvia zei

Ik hoop ook dat het lukt, Ria, ik duim voor je, ik geef jullie alvast mijn felicitaties en wens jullie een superleuke dag morgen !
Sylvia

Lily zei

I think it´s lovely..
Hugs and love
Lily

Unknown zei

Weer wat vrolijkheid in deze mooiste tijd van het jaar :-) Ziet er weer gezellig uit Ria! Nu jullie nog weer fit en je kan lekker genieten (ok, de zon nog weer terug dan is het helemaal perfect)
Liefs Karin (en pootje en lik van Noa)

Unknown zei

Oh ja..Richard heeft hier de houten tuintafel met de hoge drukspuit gedaan...heeft wel geholpen..moet ik hem even sturen ;-)

Jacqueline zei

Looks like the perfect size garden to me! Mine isn't large but it does take a lot of work this time of year. I love the moss covering everywhere. Everything you touch becomes a thing of beauty, lovely lady!

Anoniem zei

Ria, these photos are lovely.The purple flowers are so pretty!

Katy Noelle zei

Oh, Ria! Those pansies in the pots....my favorite - flower - color - everything! ;)

I'm afraid that I won't be any help with your table - I think the patina is really beautiful!

So pleasant to visit you! =]

xo