vrijdag 9 maart 2012

Bijna Lente......Almost Spring......



Even een kijkje in de nieuwe Jeanne D'Arc Magazine..........nr 3....

Today a look in the new Jeanne D'Arc Magazine.......nr 3......














Het is weer een heerlijk nummer......It looks like a lovely magazine.......

Je kunt hem alvast reserveren in onze webwinkel     ......



You can order it in our webshop .........



Hij komt rond 1 april uit........He comes out round 1 april........



Mooie datum he ???  onze trouwdag........echt waar !!

Beautiful date isn't ???   our weddingday....real true !!


xxx.........xxx.......

97 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Waah ik zie groen om de hoek kijken jij ook!! Mooi hé Ria volgens mij ben jij ook wel een beetje van het groen! hiih
fijne dag
Yolanda

Het Liefste Thuis zei

Wat een heerlijke lentefoto's he... Je krijgt er echt al zin in! Wat een mooie trouwdatum hebben jullie! :-)
Fijn weekend alvast. Liefs, Hanneke

Fluitenkruid zei

Hij ziet er weer prachtig uit, nog even wachten voordat het zover is. Liefs en groetjes

Room Seventeen zei

Ziet er weer goed uit! Heerlijk z'on lentenummer.
Fijn weekend!

Diana zei

We ruiken 'm hè Ria...die Lente ;)))

Unknown zei

It's looks so beautiful
Have a nice weekend
xoxo
Mari

Unknown zei

Dear Ria, great pictures. I'm waiting for spring! Cheers, Katerina

Bizzy @ home zei

Prachtige plaatjes....!
Liefs, Renny

Nicole Orriëns zei

Prachtige plaatjes en mooi die pasteltinten. Echt van die tere lentekleuren.

Vlijtig Liesje

Nicole (MLBV crafting) zei

Heerlijke foto's, laat de lente maar komen.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Home and Lifestyle zei

Mooi hoor, kan niet wachten tot ie weer in de brievenbus ligt!

Fijn weekend Ria! Lieve groet, Ingrid

Loraine Living zei

Prachtige foto's in het Lente nummer en dan op jullie trouwdag verschijnen, een mooi cadeau! Lieve groet Diana

Juud zei

JIPPIE laat de lente maar komen. ben net al even gaan opruimen in de tuin.leuk weer werken in de moestuin binnenkort en maar gauw van alles zaaien binnen nog..

Elna zei

Yes it looks really nice with lovely spring pictures. Have a nice weekend.

Hugs
Elna

Stella zei

Hi Ria,
Zo als altijd staan er weer prachtige foto's in de JDL !!
Fijn weekend en lieve groet,
Stella

Rozmeen zei

Heerlijke fotos!

Liefs en fijn weekend,
Rozmeen

Babette zei

Wat een mooie plaatjes! Zou zo het blad kopen. Krijg ik nog meer zin de lente. En vandaag schijnt de zon ook al zo heerlijk.
Nog een teken dat de lente bijna komt bij mij is dat mijn hond zodra de eerste zonnestralen op de vensterbank komen, ze er meteen gaat liggen om te zonnen en te doezelen.

Een fijn weekend gewenst.

Liefs, Danique

What's in a day zei

De zon schijnt...ik ga bijna geloven dat het nu toch lente wordt....mooie inspiratie...en 1 april....onthouden dus:))

Lieve groetjes,
♥Eefie

Huys 50 zei

Hehe...ben ik weer even, drukdrukdruk....
Het bloggen komt er niet van..
Het JDL magazine en er komt groen tevoorschijn zie ik,mijn ding ik hou wel van groen.
Het blad daarintegen koop ik al lang niet meer na twee jaargangen vond ik het wel genoeg al blijft het mooi hoor.

Fijn weekend Ria !!!!

lieve groetjes
Dicky Marie

Tammy at The Drill Hall Emporium zei

Hi Ria, the Spring magazine looks wonderful, thank you for sharing your favourite images... I wish you a fantastic weekend, until next time, Tammy

Michelle zei

Fijn weekend, Ria!
Liefs Michelle

Catherine zei

Beautiful magazine Ria! Wishing you a wonderful weekend! xo Catherine

Kellie Collis zei

I agree! It's a lovely magazine! Have a wonderful day, Kellie xx

Linda zei

Ik wens jou ook een heel fijn weekend toe. De zon schijnt het voorjaar zit in de lucht. Heerlijk dat gevoel.

Lieve groetjes, Linda

Willy zei

Een mooie lentebode, ligt daar voor de liefhebbers al te wachten.
Ik doe je nog even een dikke knuffel n.a.v je berenverhaal.
Lieve lentegroet, Willy

Juliëtte zei

Hele mooie plaatjes,Ria!
Ha laat de lente nu maar komen!

Hier stormt het :(


Liefs, Juliëtte

Castles Crowns and Cottages zei

RIA! Your wedding anniversary is also coming up???? HOW PERFECT! You know we just celebrated our 30th...I wish you HAPPINESS MY DEAR FRIEND! And yes, my sweet DUTCHESS has been showing that spring is almost there for you all beloved friends in the Netherlands!!!!! YIPPPPPEEE!!

LOVE! Anita

Jana zei

Oh, really? Congratulate you very much. Finally some good news. Really nice photos. I enjoy for spring.
Have a nice day
Jana

paola zei

Also this number looks very nice!
Have a great weekend dear :)
paola

Anoniem zei

Beautiful spring pictures!

Nice weekend dear, kisses!:)

Elisabeth zei

Wat een heerlijke foto's .Het zonnetje schijnt zo lekker hier ,laat de Lente maar beginnen !!Fijn weekend.
Liefs Elisabeth

Anoniem zei

Ja, mooi he!
Wat een mooie trouwdatum hebben jullie!

Heel fijn weekend, Ria!

Liefs, Gerry

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Lovely inspiration.
Wish you a happy weekend
Hugs
AnnaMaria

Het lijstje van brocante zei

Prachtig het wit & groen....zo fris.....heel mooi!!!!
Ik kan bijna niet wachten.....LENTE.....YES!!!!!
Ik wens je een fijn weekend & lieve groetjes,
Silvia

A Ruffled Nest zei

I love this magazine, I bought the winter issue and I might have to splurge on the new spring one. I hope you are doing well.

Sherrie

Con encanto - Ana zei

Lovely pictures. Happy weekend Ria!!

Kisses, Ana

Anoniem zei

Oh heerlijk Ria, was het maar vast 1 april (of is het een grapje?).

Het Pasen-nummer is door mijn schoonmoeder meegenomen, ik mocht zelf een nieuwe halen (bij ons in het dorp zit Duifje van Drenthe, zij verkopen ze ook ). Ze wilde hem bij de boekhandel kopen ;-).

De leeslijst heb ik alweer terug, idd kwam zo terug. Gelukkig maar.

Cristina Deboni zei

Una bella rivista da cui prendere spunti e sognare un pò. Ciao cara e buon weekend a te! Cri : )

lien zei

Dat ziet er weer veelbelovend uit Ria! Jij ook een fijn weekend.

lia zei

1 April, de geboortedag van mijn vader.
Jij ook een fijn weekend.

Judith zei

Zelf ben ik meer fan van de WLS dan de JDL, maar ik kan wel genieten van deze mooie sfeerplaatjes!

Groetjes Judith

Elsina zei

Ziet er prachtig uit! Een heel prettig weekend gewenst and alvast een hele fijne trouw-anniversary!

Groetjes, Elsina

Anoniem zei

Heel leuk is tie weer enne als jij nou ff hier een bloemenwinkeltje begint,ga ik er werken,koop ik de bloemetjes en geen stress meer,want dan heb ik leuk werk,weet je wat...denk er maar even over na hahaha,fijn weekend,lieve groet Musje,x

Anita zei

Prachtig is ie weer Ria !!!!
Nog eventjes geduld voor het nieuwe exemplaar er is :-)
Wens jullie een héérlijk weekend saampies.
Groetjezz lfs mij X

Krek wak wou zei

Dat ziet er weer prachtig uit, Ria! Ik kan niet wachten tot ie in de bus ligt.
Ook voor jou een heel fijn weekend en liefs van Nicoel

alma zei

Ziet er mooi uit de nieuwe JDL. Leuk vooruitzicht!

Een heel fijn weekend!
Lieve groet
Alma

Marga zei

Hallo Ria.
Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog.
Heb even over je blog gesurfd. Heerlijk weer even genieten van al die leuke foto's, woorden enz.
Wens je een fijn weekend.
Groetjes Marga

Thuis bij Tjits zei

heerlijk zo'n voorproefje van het voorjaar! nu het zonnetje nog.. heel graag!!

fijn weekend,
liefs Tjits

Vintage House zei

hi
lovely pictures....
have a really really great weekend...
love
sandra

Rummet för välbefinnande zei

Fantastic photos. I do hope that spring will come soooooon, but some days ago it came snow again :(

Hopefully the weather will be better soon, so we can enjoy the sun again.

Congratulations on your wedding day! <3

Wish you a wonderful weekend dear friend.
Take care!

Hugs from Mia

Christine zei

Hooi Rita ,
de lente is er aangekomen . Wat lekker weer .

Ik wens je een prachtig weekend - bedankt voor je alltijd so liefe reacties .
Beste groeten , Christine

Weermaarssen zei

Gelukkig wel Ria
Wat dan??? Nou de lente, hij komt er aan hoor. Ik heb al lammetjes gezien. Eindelijk, die koude winter hoeft voor mij niet hoor.

Prettig weekend gewenst door ons.

André en Inka. zei

Alvast een heel fijn weekend,...Lieverds,...XXX

Marjon zei

Prachtige inkijk in de Jean d'arc Living wat een heerlijke lentebeelden....lieve groet Marjon

Castles Crowns and Cottages zei

Lieve vriendin,



JE T'AIME!!!!!!!

Anita

Thuis Thuis zei

Het zijn zulke mooie tijdschriften!
Fijn weekend met veel zon.
Groetjes Annette

Especial and More zei

Prachtig...vooral die krans!
Ook een fijn weekend.

het tuinengeltje zei

Hoi lieve Ria,

dat je mij in jouw zonnetje hebt gezet, heeft mij nieuwe volgers opgeleverd en lieve commentaren.
Ben er nog steeds blij mee.

Liefs, fijn weekend, Sylvia

het tuinengeltje zei

En wat is Anita van Castles, Crowns and Cottages een schatje.
Echt een lieve vrouw.

Doeidoei, Sylvia

hokje zei

Alvast even sfeer proeven...

Fijn weekend. Liefs, Miranda

Unknown zei

Oh jeetje, alweer de nieuwe...wat vliegt de tijd!
Voor jou ook n fijn weekend!
Liefs, Nicole

HWIT BLOGG zei

Lovely spring pictures..nice!
Best wishes for a lovely weekend and take care now!
Titti

Anita zei

Wat is het toch een prachtig blad he. Zo kom je helemaal in de sfeer. Ik wens je een heel fijn weekeind. Warme groet Anita

Stina zei

tis zeker een mooi blad Ria,

fijn weekend
gr Stina

Josephine zei

Heerlijke beelden weer Ria, beelden die binnen niet al te lange tijd werkelijkheid zullen worden, JIPPIE!!!!

Mooiiiiiiije nieuwe kussentjes zo heerlijk vrolijk en fris, echt lenteachtig.

Fijn weekend,

Liefs Josephine

little sweet things zei

Oh jeempie de volgende Jdl alweer? ik heb de vorige nog niet eens helemaal uit gelezen.
Toevallig heb ik net al mijn groene glas bij elkaar gezet dus wat dat betreft ben ik nog wel een beetje bij.
1 april... dan zitten mijn man en ik op de 13,5 jaar.
Wens jullie een heel gezellig weekend!
Liefs, Sas

Unknown zei

http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Beautiful pictures, love the dummy. I think the magazine can be purchased even her, but, I do not really know.
Hugs Maggie

Rae zei

Very pretty! I love Springtime.
Have a happy weekend!

Verrassend Goed! zei

Beloofd weer een mooie uitgave te worden gezien de mooie foto's.
Is het echt geen grap?
Ja, die 1 april he....is en wordt ook dit jaar voor mij weer een speciale dag en dat is geen grap!
voor jullie alvast voorgenieten voor de komende trouwdag. warme groet en fijn weekend van mij,
Marianne

Gloria zei

Beautiful photos! Your anniversary is on April 1st? Congratulations to you! Wishing you a blessed day!

xoxo...Gloria

Bring Pretty Back zei

Hugs! Have a PRETTY weekend!
Kristin

Anoniem zei

Ziet er weer heel belovend uit het nieuwe nummer.
Heb er zin in.


Lente groetjes

Het Hoogerhuys zei

Kijk er al weer naar uit,
Zowel naar de lente als het lente nummer van JDL.
Fijn weekend, Sandra

Sylvia zei

Ziet er weer mooi uit !
Fijn weekend, Ria !
Sylvia

Polly zei

lovely images...i am so ready for spring!!

xo

lia zei

Haha, ja hier mag het ook niet te schoon zijn hoor. Dus het is alleen het ergste groen... Dus niets erg...

Liefs

Nyanser av vitt zei

So many lovely pictures Ria. Thank you My dear.
Have à lovely weekend.
Agneta

Unknown zei

jaaaaa tuuurlijk!!!!! dat ik daar nu niet aan heb gedacht, wat een sufferd ben ik !!!!! hahahaha.... maar... euh.... waar zitten jullie eigenlijk?????

Splashes of Pink and Mint zei

Heerlijk al die lenteplaatjes! En wat een grappige trouwdatum! Geloofden ze jullie wel?!?
Fijn weekend, lieve groetjes Elly

Unknown zei

3 euro??? dat is goedkoop!!! ik betaal het dubbele voor 1 tak!!!
kun je ze niet opsturen hahahaha....

dan wordt jij mijn bloemiste!!

Rose M. Rodriguez zei

Hoi Ria, prachtige foto's, kortom, grote magazine! groeten. Rose M.

Angelsdoor * Penny zei

Dear Ria
Oh my! Your words fill my heart with joy! Thank you so much for visiting.. I am so happy you enjoyed Abby..
Congratulations on your Anniversary... I love this post! Just beautiful!
Enjoy your weekend my friend
Love and blessings,
Penny

Vintage Home zei

oh what wonderful images!...Have a great weekend Ria

Anoniem zei

Wat een heerlijke lentefoto' zo krijgt je er echt al zin in!
Wat een mooie trouwdatum hebben jullie :-)

Groetjes en een fijne zondag,
Esther

Sabine zei

Wat een mooie plaatjes. Kan niet wachten! Hebben, hebben, hebben!!!! Fijne zondag, liefs, Sabine

A Cozy Cottage in the City zei

Oh I love JDL!!! Can't wait until it comes out!!! Wishing you a blessed day!!!


Hugs,
Jessie

Anoniem zei

Přeji hezkou neděli milá Rio.
Jé já už se tak těším na nové číslo časopisu:-)
Žaneta

The Cottage Market {Andrea} ♥ zei

simply beautiful and elegant -- your photos are AMAZING!!!! sending hugs and best wishes!

Martina zei

So lovely the pretty spring atmosphere in these pictures - i so crave whites and pretty pastels now! Een heel gezellige zondag - liefs from germany! xox

Pauline zei

Prachtige plaatjes in het nieuwste nummer.
En, heb je ook zo genoten van een heerlijke dag vandaag? Echt lente-achtig vandaag.
Liefs, Pauline

Pauline zei

O...villa augustus is zo leuk.
Ben er alweer veel te lang niet geweest.
Dus jij zit lekker na te genieten van een heerlijke dag.

Pauline zei

XXX voor jou en een arm om je heen al is het op afstand.

lavendel mio zei

What?? 20 degrees, lucky you :)
This magazine looks so beautiful!
Oh how I'm looking forward to spring :)
Wish you a wonderful week, hugs Hanne

~Lavender Dreamer~ zei

Happy Anniversary to you and your sweet husband! ♥♥♥

Draffin Bears zei

Hi Ria,

Love all the gorgeous photographs in the magazine, each one is so beautiful.
You will be welcoming Spring!

Happy new week
Hugs
Carolyn

Tiff zei

Oh Ria! It looks so beautiful!!! Happy week! X

Keity zei

Hi, Ria
Thank you for sharing a lovely magazine.
I love those images, especially the second one!

And I'm glad to have your warm comment on my last post.
Happy new week!