dinsdag 26 oktober 2010

Daar is ie dan !!!....mijn Give Away......

Mijn 100 ste post !!! en gelijk maar een Give Away..............want ik ben ook al over de 400 volgers heen !!!............

Deze keer een verrassings tas vol met leuke items voor de kerst..........en om een gezellig hoekje te maken..........wat er in zit..........??......dat blijft nog even een verrassing.............


Om eerlijk te zijn weet ik het zelf nog niet !! ........hahahhahah!!...iedereen mag mee doen.......ook als je buiten Nederland woont.........

Het zijn natuurlijk wel weer leuke spulletjes uit onze Winkel ...........en verder verloten we ook nog wat Jeanne D'Arc Magazines.......het gaat hier om het Kerstnummer van vorig jaar.........ik denk dat heel veel mensen die misschien nog niet hebben.........mocht dat wel zo zijn laat het even weten......


Zo ziet ie eruit........en dit staat erin.......


Dus als je het de moeite waard vind...geef dat dan even door!!....in je berichtje.....


Ik zou het leuk vinden als je een link over deze Give Away op je blog wilt plaatsen maar dat hoeft niet !!

Verder is de Give Away bedoeld voor mijn volgers......dus ben je dat niet?? .....dan kun je je alsnog aanmelden........ doe je dat anoniem of in stilte zeg maar mail dan even als je mee wilt doen........dat kan via de Webwinkel ....

Oja de give away loopt tot 21 november............!!!

Ik wil Maureen en Ana nog bedanken voor de Awards die ik heb gekregen ze staan in mijn site bar en als je erop klikt kom je op hun blog......bedankt meiden !!! erg leuk !!!......alleen doe ik er verder niks mee...ik ontvang ze met veel plezier en ben er ook blij mee,maar ga geen vragen beantwoorden oid...sorrry !! ...maar  vind het wel heel bijzonder dat ik hem krijg van jullie !!!! ben er echt blij mee altijd !!!.......

Nou dat was het weer voor deze keer.......ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het volgen van mijn blog !! echt zo leuk,en al die reacties die ik elke keer weer mag ontvangen......echt elke keer weer zoveel........daar word ik wel eens stil van...................liefs fijne dag Ria........

187 opmerkingen:

Unknown zei

Ik doe mee!! ;-)
En ook voor de verloting, want ik ben dol op kerst en ideetjes op doen en ik heb 'm nog niet.
Tjee...over de 400 (bijna 10 keer zoveel als ik..pff) Doe je goed Ria! Maar ja...wat wil je met zo'n gezellig blog.
Liefs,
Karin

Rosemary and thyme zei

Hi, Ria. I would love to join your giveaway.
Have a wonderful evening:)
Hugs, Tove

Anoniem zei

beautiful images!!!

Kiss.

Nicole (MLBV crafting) zei

Al 400 volgers wat geweldig en je 100ste berichtje. Gefeliciteerd. Al die volgers genieten iedere keer weer van je berichtjes en zeker van al je lieve reacties.
En ik wil uiteraard graag meedoen aan je give-away. Ben heel benieuwd wat er in het tasje komt ;-).
Lieve groet, Nicole

Unknown zei

die heb ik al!!!!!:D>...maar ik ben dol op tasjes ;)))))))) Ik(en nog 537 andere volgers denk ik) doe meeheeeeee!!

X

La Maison zei

Ha die Ria,
Ben ik nu de eerste? ai als dat maar geen slecht teken is, want jouw giveaway wil ik wel winnen.
Alles is leuk en natuurlijk zet ik hem op mijn blog.

Lieve groet
hermine

katja-Mariska zei

Ik vind die mariabeelden van je zo mooi en kom echt snel een keer langs in de winkel hoor.
En ik wil je give away wel hoor. Spannend zo'n verassingspakket.
En de jdl ik ben daar helemaal aan verslaafd blijf erin kijken.
Liefs Katja

Carla zei

'Wat leuk!!!
Tuurlijk wil ik graag een kansje wagen.
En de JDL heb ik ook nog niet hoor...altijd leuk.

Gefeliciteerd met je 400ste volger....goed hoor!!(wat er dus inmiddels al 411 zijn zie ik!!)
Ik heb al een link naar hier geplaatst op mijn blog hoor.

fijne avond meis....liefs Carla.

Thamar, zei

hoi Ria

Jeetje wat heb je al veel volgers zeg, iets om trots op te zijn.
Ik geef mij graag op voot je giveaway en die zou ik graag aan anneke van madame moisseletje willen geven als ik hem win. Omdat zij hem verdiend.
Ik ga hem op mijn blog zetten .
heeeeeel veeeeeel succes

gr Thamar

Nicole Claudia zei

Wauw, alweer 400 volgers!! Ik doe héél graag mee en laat me graag verrassen!! Ik zet op mijn blog een fotootje van je give-away, kunnen anderen het ook zien en meedoen...

Fijne avond en groetjes, Collie

Madelief zei

Hoi Ria,

Gefeliciteerd met je awards en je 100e post! Wat een geweldige giveaway. Alleen het oude JDL magazine is al prachtig! De verassingstas spannend!! Ik doe graag mee. Plaats gelijk een linkje op mijn blog.

Lieve groet & fijne avond!

Madelief

Saskia zei

Hallo Ria

Natuurlijk doe ik mee en ik zet even een link op mijn blog.
Je maakt ons wel nieuwsgierig, maar ik vind het leuk zo'n verrassing.
Fijne Avond.
Groetjes Saskia

by kuzz zei

Hoi Ria,
Alweer een mooie give away bij jou!
Dat wordt weer veel reacties lezen want wie wil nou niet een kadootje uit jullie mooie winkel! En al meer dan 400 volgers en 100 posten..gefeliciteerd!
Veel plezier met het lezen van alle reacties!
lieve groet, Erna

marion anderson zei

hai ria, dit is m'n eerste keer dat ik meedoe aan een give-away, leuk idee zeg, mag de winnaar er erg blij mee zijn, ik heb een superklein huisje, ( cottage ) het is 6 meter x 9 meter, dus kleinen spulletjes kunnen er nog wel in, hahaha, dus , IK DOE MEE , liefs marion
ik zal de give-away op m'n blogje zetten en hopefully krijg ik ook wat meer volgers enz.

Pink Princess zei

Gefeliciteerd, en ik probeer het nog maar eens...de aanhouder wint (vanzelf wel een keertje haha).
OH dat JDL magazine lijkt me geweldig! Heb er een paar maar deze nog niet (vind het nu -voor mij- te duur worden dus ik lees steeds de ouwetjes hihi)

Liefs van Marian

All Seasons zei

Een hele goede avond, Ria
Ik wil ook graag mee loten voor dat leuke gevulde tasje. De JDL die heb ik al, mag ik hem dan omruilen voor een andere maand :-)
Enne...400 volgers dat is niet niks, dat zegt wel iets over je gezellige blog!
Fijne avond
Lieve groet,
Patricia

Bizzy @ home zei

Nou, als niemand mij intussen voor is dan ben ik nr. 7, my lucky number!
Ik wil wel meedoen want ik hou wel van verassingen...Proficiat met alle postjes en volgers! De JDL heb ik nog niet....dus daar schrijf ik me ook maar meteen voor in.
Lieve groet, Renny

Jeanette zei

Ik doe graag mee met je give away, ik ben een groot liefhebster van Kerstspullen.
En nog gefeliciteerd met je 100e bericht. En een linkje op mijn blog komt eraan!

Groet,
Jeanette

Carre zei

Ik doe meeeeeeeeeeee:)ik ben dol op Jeanne D'Arc Magazines:)Liefs Karolina

marion anderson zei

hai ria, ik doe heeel graag mee, voor de give-away, wat een leuk idee,zo voor de kerst,liefs marion

Silver Strands zei

All that white is so very pretty!
oxoxox
Denalee

wonen bij de dijk... zei

ik doe heeeeeeel graag mee..
zal reklame maken op mijn blog..
fijne avond..

Thelma Louise zei

Hi.:-) I want to join your giveaway.:-) I have linked your blog on mine.:-) have a nice evening.:-)

Kom Achterom zei

ha Ria
wat zeg je me nou!!! je weet niet wat erin moet!!! met al die fantastisch leuke spullen in je winkel!! Nou dat gaat goed komen ik weet het zeker!! ennuh ik doe natuurlijk mee ik ben gek op verassingen! hihih en ik heb nog nooit een jeantje gehad of gezien dus dat lijkt me ook super leuk! vooral kerst ja daar kun je me altijd blij mee maken. Leuk leuk ik ga je even linken hoor
fijne avond
knuffel Yolanda

Stina zei

Gefeliciteerd hoor met zoveel volgers, super!!!

doe graag mee met je give away en dat blad dat heb ik nog niet, dus bij deze.
Zet de link op mijn blog.

Fijne avond liefs stina

Jacqueline @ HOME zei

Dear Rta,
Many congratulations on your 100h post and all of your followers.... and, for your awards. They are so well deserved. Your blog is beautiful and, if I don't comment all the time, it's because, I am always having trouble with blogger and sometimes it wont work.
.... and, what a wonderful giveaway....everyone loves suprises. I shall put your giveaway on my sidebar. XXXX

basiclabelSweden zei

Ik mail je mijn adres dan weet je waar het heen kan hahaha... ;)

liefs uit Zweden

Theemuts Rommelhoekje. zei

Leuk !!
Ik wil graag mee doen,maar moet dan nog wel evnetjes uitzoeken hoe ik je give away op mijn blog kan plaatsen......
En wat enorm veel volgers heb je ,super leuk.

Fijne avond,groetjes Romkje.

~*~ saskia ~*~ zei

EnJOY your lovely giveaway, sweet friend. It made me smile, you mentioning to do not know exactly what to put in that pretty bag, that's so sooooo YOU.
Fijne avond, welterusten voor heel strakjes en alvast een leuke woensdag! xxxxxxxx

Bij Guusje Thuis zei

Lieve Ria :-)

Natuurlijk doe ik mee aan je give-away; ik ben er dol op, zowel meedoen als zelf weggeven. De kerst JDL van vorig jaar heb ik nog niet, want je stuurt ze me nog maar een paar maandjes toe, dus ik ga nu even een linkje op mijn blog zetten .. en wat een boel volgers heb je zeg, geweldig gewoon!!

Lieve groet,
Colinda

Emmy zei

Nou ik doe mee hoor, ik hou wel van een verrassing. Je maakt het wel spannend hoor zo voor je hele schare fans. Op naar de 500 zal ik maar zeggen. Fijne avond groetjes Emmy

birdie blue zei

thank you for the chance to enter your lovely give-away. love you gals in the netherlands.

xo
~molly

Gewoon Greet zei

Lieve Ria, fantastisch dat je al zoveel
volgers hebt, maar dit is dan ook zo een mooi
plaatske om even tot rust te komen op het www :)
Ik doe graag mee aan de giveaway en zo een
Jeanne D'arc magazine zou ik ook graag eens
doorbladeren.....
het lijkt me zo een mooi blad.
Ik ga de link naar jouw blog op het mijne
zetten maar ben een digibeet, dus zal ik je
linkje zetten met verwijzing naar de giveaway.
liefs....

Huis, Tuin en Quilt zei

Hoi Ria,

Oh ik word al warm bij het idee dat het hier een kerst-give away gaat!!! Ik heb eerder al aan gegeven dat ik kerstfreak ben, ik kan er niks aan doen, dat ik volgens mij genetisch bepaald.. mijn moeder heeft het... mijn oma had het ook...
En natuurlijk lijkt me die kerst jdl helemaal gaaf om te hebben dus probeer ik het nog eens...
Gefeliciteerd met zoveel volgers en je 100 (!!!)ste post, daar kan ik nog een puntje aan zuigen, in de goede zin van het woord, haha!
Ik heb vanmiddag van Antoinette van Twaatjes Diary gehoord hoe ik een link van je give away kan plaatsen op mijn blog dus dat ga ik zo meteen uitproberen.

Lieve groetjes, Susan.

Twa zei

Leuk, leuk, leuk! Ik doe mee hoor!
Wat gezellig zo'n verrassings zak.
Het magazine heb ik al, ik ga helemaal voor de tas.
Succes ermee!!
Groetjes Antoinette

Home and Lifestyle zei

Hoi Ria,

Gefeliciteerd met je 100e post en inmiddels 412 volgers...je gaat als een speer, meid!

En ik doe heel graag mee hoor...laat mij graag verrassen door een tasje van jou!! Ik wacht in spanning af!

Veel succes er mee en geniet van alle leuke, lieve en aardige reakties!

Lieve groet, Ingrid

Romelia's Cottage zei

Hoi Ria,
Tuurlijk doe ik graag mee aan je give-away. Spannend hoor zo'n verassingszak.......

Lieve groet, Wendy

justwendy zei

Lieve Ria,

Meid van harte, 400 volgers echt super.
Jij verbaast je altijd over al die reakties maar ik niet hoor, het is altijd zo gezellie!!!

Ik doe natuurlijk graag mee aan je give away, ben mega nieuwschierig wat er in dat tasje zit.

Heb al een link op mijn blog gezet.

Ik heb een paar maand geleden voor het eerst een JD magazine bij jouw gekocht. Ik vond hem helemaal gewelldig. Dus ik doe graag mee aan deze verloting.

Groetjes wendy

Anoniem zei

JIJ en stil,doeiii dat gaat er bij mij niet in hahahahah,ik kom niet om mee te doen,maar zoo al zo veel volgers,pffff,ik wens je succes met je give-away,fijne avond,lieve groet Joke.

Hannekie(Sisterly) zei

hoi ria
natuurlijk doe ik graag mee. heel erg leuk. het JDL blad heb ik al eens van je mogen ontvangen(helemaal super). ik ga een linkje plaatsen hoor
gr hannie

Unknown zei

Hi Ria!

Natuurlijk doe ik mee, ben veel te nieuwsgierig wat je er allemaal weer van gaat maken... Spppannendddd...
Ik heb meteen een linkje op m'n blog gezet!
Zal ik je meteen een bekentenis doen???
Ik heb nog nooit een JDL gekocht!
Terwijl ik er dolgraag een wil hebben, maar ik ben zo'n muts die altijd liever eerst even doorbladert voordat ze een tijdschrift koopt... tja en uiteindelijk gaan de meeste bladen daarna toch wel mee.
Maf of niet maf?!

Succes met alle reacties lezen, je krijgt het er reuze druk mee, dat weet ik nu al!

Lieve groet,
Monique

Bonjade zei

IIEEEEHHHHHaaahhhhhh!!!!!!
Leuk, leuk!!!! Mag ik nog wel meedoen, want ja ik was al ooit eens één van de gelukkigen....
Zit nog dagelijks te showen op mijn kussentje;)
Of ben ik nu uitgesloten van deelname???

Hoop het niet natuurlijk, want een prijs van Ria en Rein is altijd feest!!!
Dus I love to join in dear!!!!
Nu maar afwachten, maar ach misschien kan Rein straks het winnende nummer trekken......
En dan graag mij....ik degene van wie hij altijd die lieve groetjes krijgt;0)
Nu lieverds dikke knuf van mij.
Ook aan hemmes hè?

Elsina zei

Prachtige plaatjes en gefeliciteerd met zoveel volgers! Ik zou graag meedoen en zal je giveaway op mijn sidebar zetten! Groetjes, Elsina

faire un songe zei

Natuurlijk wil ik graag mee doen aan je Give Away en ik hoop ook een link op mijn blog geplaatst... Ik laat me graag verrassing.. kan momenteel wel wat afleiding gebruiken.. maar gelukkig gaat het met mijn moeder goed dus daar ben ik wel blij mee.. maar wat ben je er druk mee....snel zelf maar weer eens een post plaatsen deze week... als ik er aan toe kom...;-))
Liefs Hetty

Marga zei

Hallo Ria.
Meer dan 400 volgers....super!
Gefeliciteerd en nu op naar de 500.
Wil graag met je give away mee doen. En niet weten wat je krijgt is altijd leuk.
Fijne avond.
Groetjes Marga

Alle mooie dingen zei

ohhhhhhhhhh ja ik doe mee ben al een volger en ik zal een link op mijn bloggie zetten!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Petra zei

Jouw blog is zo supergezellig... geen wonder dat je zoveel volgers hebt. En ik hoop dat je nog veel nieuwe posts gaat neerzetten (met mooie foto's).

Ik doe graag mee voor de give-away (en ben heel nieuwsgierig wat er in het leuke tasje zal komen, hihi).

Fijne avond,
Petra

Unknown zei

Such gorgeous stuff for the holidays, Ria! XX!

Isabella zei

Wat een leuke give-away. Natuurlijk doe ik mee.

koralee zei

Yahoooo my friend..a giveaway from you would be soooo special... thank you sooo much. xoxox

Kim zei

Wow 400 volgers gefeliciteerd. Ik zou willen dat ik de helft al had. Maar ik vind het niet gek hoor, want je hebt altijd erg leuke berichtjes op je blog.
Groetjes van Kim

Muisje zei

Nou spannend hoor, ik doe graag mee.
Ben wel benieuwd waar je ons mee gaat verrassen.
Ik doe dan ook graag mee.

Liefs Herma

Tanja zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers, doe ik mee? Ja ik doe mee omdat ik heel nieuwsgierig ben naar wat er nu in dat zakje komt te zitten.

Groetjes
Tanja

Daniëlle zei

Nu al weer een give away! Wat leuk! Natuurlijk doe ik mee, ben echt reuze benieuwd wat er in komt, maar dat het leuk zal zijn staat vast :-)
Uiteraard plaats ik even een linkje in mijn zijbalk.
Fijne avond!
Groetjes
Dani

G-STYLE zei

Lieve Ria, ik doe mee hoor , dat kerstnummer lijkt me erg mooi .
Je zit al dik boven de 400 volgers zag ik, er volgen er vast meer.....
fijne week meid, lieve groet van Gea

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd, Ria! met je 100. post en ruim 400 volgers (jeetje....kom ik met net 40)!
'Tuurlijk doe ik mee met de give-away! Hardstikke leuk! De JDL van vorig jaar heb ik al, ik vind ze wel nog steeds prachtig!
Wens je nog n fijne week!
Gr. Nicole

Servies en Brocante zei

Ik doe ook voor alles alles alles mee, heb nog nooit een give away gewonnen(loop hier ook al zoooo lang mee ahum) nee serieus, in mijn leven nog nooit iets gewonnen haha..
ik moet nog steeds uitzoeken hoe je dat plaatje aan de zijkant krijgt,, ik heb er nog geen 1 en jjullie allemaal snap echt niet hoe dat moet, maar ik doe mee zkr als het uit jullie winkel komt!!
Fijne avond

Servies en Brocante zei

Yess het is gelukt :P

Ingrid zei

Hey Ria,weer een toffe post van je en zoveel volgers maar daar is niet meer van te verschieten hé meid!bij deze wil ik een gokje wagen voor het mooie tijdschrift of het spannend verrassingspakket,wie weet!!!geniet van je avondje...

liefs..

Jootje zei

hoi ria, ik doe ook mee hoor! en ook met de verloting, want ik zou die jdl heel graag willen hebben. dus ik ga nu heeeeeel hard duimen voor mezelf.... groetjes van jootje.

Angela zei

ja ja ja ik wil meedoen....een echte kerstkadootjes tas....spannend.
groetjes angela

Donna Reyne' zei

Hi Ria!
I would love to be a part of your give-away!
Hugs,
Donna

homemadebysylvia zei

Beste Ria,

Tjee, tot nu toe al 61 berichtjes.
Graag doe ik ook mee met de give-away en ik ben natuurlijk reuze benieuwd wat er in dat zakje wordt gestopt. De kleur van het zakje staat me in elk geval al aan. ;-)
En aan de verloting van het kerstnummer van vorig jaar wil ik natuurlijk ook graag meedoen.

Ik vind je pompoen in je header trouwens zo ontzettend leuk. Daardoor ben ik ook gelijk met oude foto's aan de slag gegaan.
Ik kwam er vandaag achter dat hij uit het jdl tijdschrift komt. Écht super leuk.
Fijne avond!!
Groetjes Sylvia

Josephine zei

Wat een spannend tassie Ria, hihi, leuk hoor met kerstfrutseltjes, en de JDL van vorig jaar kerst heb ik ook niet, dussss.....ik ben benieuwd wie het gaat winnen. Gefeliciteerd met alweer zoveel volgers, maar hopelijk reageer je niet bij allen want dan heb je er wel een dagtaak aan, Pffffff

Fijne avond,
liefs Josephine

Claudia Leertouwer zei

Zeg ik net vandaag dat ik nog in de herfststemming wil blijven om jij met een kerst give-away. Gelukkig duurt het nog even voordat je hem sluit en wie weet ben ik dan al helemaal om...

Lieve Ria ik doe heel erg graag mee. Meer dan 400 volgers, meid hoe hou je het allemaal bij?

Liefs Claudia

Jacqueline zei

Yes Ria, I would love to be part of the giveaway. I thought I was a follower, but it said I wasn't, so now I am! The magazine is lovely. Thanks for all your kind words on my blog. I always love to hear from you.

Lovely Vintage zei

Da gratuliere ich dir von Herzen, liebe Ria!

Bin gerne dabei ... Herzlichst, Bea

Gerreke zei

Hoe kan ik meedoen? Is dit berichtje genoeg?
Lijkt me helemaal geweldig! Ik hou enorm van cadeautjes!

Fijne avond!

Yvonne zei

OOOO Ik wil ook graag meedoen. en ja dat tasje he.... wat zou er voor leuks inzitten???

En J.A.L gids.
Ik heb er zelf nog geen 1 gekocht ook nog nooit gezien.
Kom nooit in een boekenzaak ofzo.
Toch maar eens doen...

Ik wil dit jaar wel iets heel anders gaan doen.
Veel zilver en wit, geen bonte boom dit keer, maar veel kerststukken en schalen opmaken.

Dus tips komen heel goed van pas.
Ja ik wil!
Ga je nu plaatsen op mijn blog.

Gr Yvonne

Con encanto - Ana zei

Hi Ria, Thanks very much for your kind words on my blog. You are a nice blogfriend for me too and I´m happy we met. I want to participate to celebrate your 400 followers. Congratulations!! I will be really happy if I´ve got something from your shop. Kisses, Ana

Pierelantijntjes zei

Hallo Ria,
Wat veel volgers heb je al, en je blijft altijd zo trouw met reageren op nieuwe berichten...vind ik zo bijzonder van je, en ook superlief en gezellig natuurlijk.
Nou ik wil ook graag meedoen met je giveaway hoor. Ook vind ik het leuk om mee te doen met de verloting van de jdl.
Liefs Ester

Pearl zei

Nice give away Ria, I love surprise's! And especially filled with Christmas. I would love to win just like everyone else :) Thanks for the chance. Perl

THE BLACK BARN zei

IK DOE GRAAG MEE.
IK PLAATS OOK EEN LINK.
LIEVE GROET,
MIRANDA

Het Hoogerhuys zei

Hoi Ria,

Het valt me op dat dit berichtje er net op staat en dat er al zoveel mensen hebben gereageerd, ongelofelijk, maar wat wil je met zoveel volgers?!!!! Van harte.
Ik doe ook graag mee met je give away en laat me graag verassen

Groetjes, Sandra

Karin zei

Wat leuk een verrassinggiveaway, hoe kom je erop ;))) lekker spannend. Vooruit ik doe mee, het magazine heb ik al! Het zal hier nog wel drukker worden dus ik ben snel weer weg. Liefs!

alma zei

Ha die Ria,

Ja hoor ik doe ook mee! Ik moet me na een paar uur al door heel wat enthousiaste bloggers heen worstelen! Je wordt goed bekeken en dat is natuurlijk niet voor niets! Je reageert altijd zo trouw en lief!

Ik duim hoor.....

Groetjes
Alma

Taís Marçal Diniz zei

Olá, lindo blog!
Apareça...beijos!

Anoniem zei

Congratulations dear Ria on your blog milestones!! How very sweet of you to have a giveaway! I'm sure I would love whatever you will surprise us with, so count me in! :)
Have a wonderful week!
Hugs ~ Jo

Anoniem zei

Hi again my friend! The translation doesn't make much sense and confuses me sometimes (lol)... just want to make sure you are also giving away the Jeanne d'Arc magazine before I post about it on the sidebar of my blog... is that right?
Love ya... Jo :))

Rosie zei

Oh Ria,
You always have the BEST snappies...
Have you already "Decked the Halls" of your beautiful shop...I am sure it is just breathtaking...Have a HAPPY day dear one...love Rosie

Zuly zei

Hola Ria!
Desde Costa Rica me encantaría participar en tu regalo. Anótame por favor!!
Te mando un abrazo grande desde Costa Rica,
Zuly Castillo
http://pedacitosdetela.blogspot.com/

Jeanet zei

Ik ben al volop bezig met inspiratie opdoen voor de kerst.
Ik zou dan ook graag mee doen met de verloting van je give-away en je tjdschriften.

Ik zal meteen even een link plaatsen naar dit logje

groetjes Jeanet

Unknown zei

Proficiat met je 100ste post !
En wat een pak volgers, dat zal wel iets betekenen. En ja, ook ik maak graag kans op een verassing !
hugs

Annelies zei

Goedemorgen Ria,
Wat een heerlijk bericht zo op de vroege morgen.
Al 400 volgers..poeh poeh maar jij bent dan ook een echt trouwe schrijfster die voor iedereen altijd een lief woord over heeft. Het is je dus van harte gegund meid!
Die give away doe ik graag aan mee. Geen idee hoe zoiets werkt want dit is m'n eerste keer haha. Uiteraard ga ik voor de JDL van kerst vorig jaar! :)
Nu nog even kijken hoe ik een link naar mijn blog maak.
Ik wens je een heerlijke dag.
liefs, Annelies

Het Liefste Thuis zei

Wat een reacties....! Maar het is ook zo'n leuk idee, een verrassings-give-away! Ik doe heel graag mee. Ook voor de kerst JDL trouwens, want die heb ik nog niet en de plaatjes zien er veelbelovend uit! Ik begin steeds vroeger in kerstsferen te komen, vanaf september heb ik er al zin in! Eigenlijk wel erg, maar ja, genieten is goed toch? Dus dan maar zo lang mogelijk :-)
Ik zet een link naar de give-away op mijn blog hoor, ga het meteen even regelen.
Een hele fijne dag!
Lieve groet, Hanneke

Sanneke Panneke zei

Goh ik ben al nr 86....maar ik wil zeker meedoen.
Prachtige foto's.
groetjes Monique

Antonia zei

Heel hartelijk gefeliciteerd met je 415 volgers, je 100ste bericht en je gekregen awards! En wat een reacties al, geniet ervan Ria. Ik doe heel graag mee aan je verrassingskerstgiveaway en natuurlijk ga ik een link plaatsen. Het prachtige kerstnummer van JDL heb ik al. Ben zo benieuwd wat er in het tasje zit :-) Lieve groet, Anja

keuri zei

hoi Ria,

gefeliciteerd met zoveel volgers, ik ben er een van maar heb zelf geen blog.
doe wel graag mee met je give away, zo spannend en leuk!
groetjes Ingrid

WEERspiegeling zei

Wauw Ria, natuurlijk doe ik ook graag mee; superleuk zo'n tas vol verrassingen en die kerst-JDL heb ik niet, dus ik loot ook graag mee.
Veel plezier nog met je mooie blog; ik hoop dat je nog heel lang door blijft bloggen. Ik volg je al een poos, maar heb vaak veel te weinig tijd om te reageren.
Fijne dag!
groetjes, Anita

toves sammensurium zei

Wow,you have a lot to celebrate Ria!!!! Can only say a huge Congratultaions!!!!! How fun:)
Of course I`ll participate in your Give-Away,lovely prices to win.And on a rainy day,ny visit here with you suddenly gave me a colorful day filled with flowers !Aren´t you sweet as usual :)))))
tove

M. zei

Wat leuk een verrassings give away...nou ik doe mee!! ben dol op verrassingen....(wie niet???)
Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd en ga een link op mijn blog plaatsen
nogmaals heel veel plezier...maar dat komt wel goed met zo veel reacties!!
groetjes manuela

Veerle zei

Lieve Ria,
ik ben een stille volger. Ik bezoek je bijna iedere dag. Hopelijk wordt ik eens beloond, ... Kerst vind ik supergezellig ...
ik woon in België maar dit was geen probleem, dacht ik
so long
Veerle

Jolijn zei

Leuk!! Mooi tijdschrift ook! Ik doe natuurlijk graag mee! Spannend...

Groetjes,
Jolijn

Rianne zei

Wow wat leuk, helemaal omdat het nog een verassing is. Super dat je al zo veel volgers hebt. En die JDL heb ik nog niet, dus ben heel benieuwd, ze zijn zo mooi om door te bladeren.
Groetjes

Sem Nome zei

Dear friend Ria, I would love to get that lovely giveaway bag as long as I know it might be full of pretty things!!!!
Be patient about the package, it usually takes some time to arrive there. When I sent a package to Saskia it took almost a month to get The Netherlands...:o((
Love!!! Bela.

DEBBIE zei

Oh! You are the sweetest!
Thanks for your sweet comment... As always!
Please do enter me on your give-away!
So generous of YOU!
MUCH LOVE,

DEBBIE MOSS

Catherine zei

Congratulations on your 100 posts and your 400 followers! How fun to have a Christmas give-a-way. I can hardly wait until I start decorating for Christmas. Very exciting! Wishing you a lovely week! xo Catherine

Gefeliciteerd met je 100 berichten en je 400 volgers! Hoe leuk een kerst give-a-way hebben. Ik kan nauwelijks wachten tot ik begin versieren voor de kerst. Heel spannend! Ik wens u een fijne week! xo Catherine

APO (Bem-Trapilho) zei

WOW lovely blog! congratulations!!!

Bonnie zei

Happy, HAPPY 100!!! :) Love the anticipation of a surprise and this is just fabulous! Thanks so much!! Hope you are having a beautiful day, Ria!

xoxo,
Bonnie

Mark en Magriet zei

Heel mooi Ria, ik doe ook graag mee. ben natuurlijk heel benieuwd naar de kerstverassingen.

Fijne dag,
groetjes Mark

paola zei

Hi Ria! Congratulations for your 400 followers! You are so sweet that you deserve so many friend ;)
I'd like to try to win your giveaway and I'll link it on my blog..
Hugs paola

Janean zei

Mijn zoete ria, ik zou omvat te worden in uw cadeautje bewonderen. :) Alle uw beelden inspireren en het zal opwekken te zien wat u produceert!

Vele omhelzingen. janean

my sweet ria, i would adore being included in your giveaway. :) all your images are inspiring and it will be exciting to see what you come up with!

many hugs. janean

Caatje zei

Hi Ria, van harte hoor met zoveel logjes en volgers. Tuurlijk doe ik mee hartstikke leuk.
Fijne avond en groetjes, ook voor manlief.

Carina

Anoniem zei

Hoi Ria,

ik wil ook bij je giveaway meedoen.Als dat maag...
Ik hou van verrasingen.

groetjes Conny

lavendel mio zei

Dear Ria
I would like to join the giveaway.
I link you to my blog:)
I wish you a beautiful evening, hug Hanne

Dorette zei

Hoihoi,

400 volgers, daar mag je trots op zijn. Ik ben nieuw in blogland en kijk vol verwondering naar al die inspirerende plaats en lees de leuke teksten. Ik meld me meteen aan als volger en doe graag mee voor je give-awyss en Jeanne d'arcmagazines.
Spannnend....

Stina zei

Hello my sweet darling. You are always so kind to me. Love you too.
Nice pictures too.;-) Hug Stina

Shirley zei

Hi Ria, I would love to enter your giveaway. Your blog is so pretty and inspirational - here's to the next 400.
kind regards,
Shirley

Anoniem zei

Thanks for getting back to me about your giveaway, Ria! I'm gonna put it on my sidebar today... hugs, Jo :)

vosgesparis zei

wat spannend deze give away ;)

Van harte met alle mijlpalen en ik doe graag mee (een volger ben ik natuurlijk al lang ;P)

Anoniem zei

Hi Ria! Love surprises so count me in please!~~BeckyThanks for the visit today always nice to see you and read your nice comments.

Jotilie zei

De verleiding om kans te maken in dat tasje te kunnen kijken, is mij te groot. Op diverse blog zie ik plaatjes uit die tijdschriften voorbij komen, dus ook daar ben ik heel nieuwsgierig naar.
Ik doe heel graag mee.

Haikey love of living zei

Ohhh Ria,

Ik doe mee voor het kerstnummer van vorig jaar van Jeanne D'Arc. Zie ze vaak voorbij komen maar heb nog nooit eentje gekocht!

groetjes, Haikey

Inspiration i vitt zei

Hello my dear friend, I am always glad when you've written some nice words to me. Congratulations to all your posts and all your followers, more, it will be you se.Many many hugs to you / Ingela.

Anoniem zei

Ow, een tasje vol mooie spullen uit je winkel, jazeker doe ik daar ook aan mee, ik ga een linkje maken op mijn blog.
Leuk toch om zoiets te organiseren,
fijne dag verder van Sonja

Michaja zei

Lieve Ria
Ik doe met heel veel plezier mee aan je give-away. Ik heb de kerstuitgave van JDL van vorig jaar nog niet dus loot graag mee!
Verder heb ik de tas af. Niet de jouwe hoor maar mijn eerste uitprobeersel. Ik zal je zo even mailen dat is wat makkelijker.
Liefs Michaja en fijne dag

Deb zei

Congrats on your 100th post Ria! Thanks so much for always visiting and leaving the "sweetest" comments...I love it!
hugs, Deb

Unknown zei

Hi...

wat leuk, ben net lid..maar ik lees dit en ik doe natuurlijk ook mee. gezellie..

mooie dag Carolien

Vær våken zei

Hi Ria!! Thanks for your sweet birthday wish:)!!! Everybody can join this giveaway!!! :) Have a lovely day you too!!

Kristin xoxo

Servies en Brocante zei

wooo, het heeft geen zin om mee te doen met jou give away hahaha

Daydream Living zei

Hoi Ria,
Je laat me wel weer lachen hoor! Erg grappig geschreven deze tekst, nou ik wil graag meedoen, verassingen vind ik super! En ik heb wel al die editie (van jou gekregen!), zal straks de give away plaatsen, moet nu snel rennen (auto rijden bedoel ik), dochter nr2 staat straks te wachten, krijg straks schoonfamilie (5 man) hier te logeren en heb nog niks gegeten vandaag (al 12.04 uur), dus lieve Ria, tot later! Groetjes, Maureen

hokje zei

Bedankt voor je reactie op mijn blog en leuk dat je je als volger hebt aangemeld! De papieren (brood)zakken zijn gewoon bij de supermarkt te koop en het stempel heb ik eens op een hobby-beurs gekocht (ook vast te koop bij een hobby-winkel) Spannend wat er in het tasje zit... een verrassing is altijd leuk!

Fijne dag,
Miranda

Jolanda zei

Wat spannend zo'n tasje, vast gezellig gevuld, jou kennende!!! Al heb ik net wat gewonnen vind ik het wel leuk om mee te doen, maar als nr 123......en de JDL van vorige kerst heb ik ook niet:)
Lieve groetjes Jolanda

Susi zei

Oh your blog is sooo lovely... thanks for your very very very lovely words ;O)) I am very very happy...
I come again..
Lieve groet Susi ;O)

Stina zei

Dear Ria, today my back is...maybe on the moon. I have pain and I'll think I'm going crazy...well maybe not crazy, but almost.;-) Hug Stina

Soňa zei

Milá Ria, děkuji za váš krásný komentář u mě na blogu a za návštěvu.Jsem moc šťastná a velmi mě potěšil. Gratuluji vám k 100 příspěvku. Blog je nádherný a ráda chodím nakukovat. Moc pozdravů...Soňa

Draffin Bears zei

Hi Ria,

Congratulations on your 100 posts and on having 400 followers, of your lovely blog. I would love to enter your giveaway, the photos in the Jeanne d'Arc magazine looks so beautiful and full of inspiration. thanks for your visit to my blog.

Have a happy weekend
Hugs
Carolyn

renee zei

wat een aantrekkelijke give away, en een kerst nummer van Jeanne.....oh daar word ik helemaal hebberig van
ik doe dus graag mee

Unknown zei

Mijn hemel wat een hoop reactie,s...
je give-a-way is populair..
Maar je ben met je lieve berichtjes ook altijd gul...
alvast een fijn weekend.
xxKari

astrid zei

nou, ik doe ook graag mee, en ga je meteen volgen, wat een mooi blog, liefs, astrid

Leila zei

Ik kwam toevallig op die blog, wat prachtig.
Ik ga je ook zeker volgen en doe graag mee met je give away.
Wat spannend seg.

Groetjes,
Leila

Geke zei

Ik doe graag mee, ik ben nog een jonkie want heb net sinds een paar dagen m'n eigen blog, ZO LEUK !

Groetjes,
Geke

Kathy @ Sweet Up-North Mornings... zei

Ria...so happy for your blog success...
You are deserving of it!
I would love to be part of your give-a-way.
Love to you both,
xoxo~Kathy @
Sweet Up-North Mornings...

Simple Home zei

You have a wonderful blog. I love visiting here. I'm so sorry my giveaway is only for the U.S. and Canada. It's one of CSN's rules.
I enjoy being a follower of yours!
Blessings,
Marcia

Kind An Huys zei

Oooh wat een enorme lijst met belangstellende voor je give-away!! Maar probeer toch mee te doen...wie niet waagt die niet wint he...
En wat leuk een verrrassingszak...maar de kerstuitgave van JDL lijkt me ook erg gaaf om te hebben, want sinds het voorjaar heb ik de JDL pas ontdekt...maar het zou super zijn om deze ook bij de verzamling te hebben!!
Gezellig weekend, lieve groet, Anne.

Sandi zei

I would be honored to enter your beautiful giveaway! Thank you so much! I am a follower now of your gorgeous blog too!
Blessings~

Sandi zei

I would love to enter your generous giveaway and thank you for the opportunity. I am your newest follower of your lovely blog!
Blessings~

Miss and Mrs. zei

Ik ontdek je blog nu pas, maar ik doe dus ook graag mee! ;-)

little sweet things zei

Jemig wat een reacties heb je al. Ik sluit me er bij aan als nr 138 omdat ik van verrassingen hou. Maar ik wil je natuurlijk ook even feliciteren met je 426 volgers.
En dat kerst nr van vorig jaar heb ik ook nog niet gezien dus je bebrijpt dat ik heel nieuwsgierig ben wat er in staat!
Lieve groetjes Sas

Tara zei

Oh Ria,your pictures are always so serene and lovely..Your giveaway looks beautiful..I'm so happy to be one of your followers..xx

Geke zei

Dag Ria,

Ik heb al gereageerd, maar nog even het volgende; ik heb pas dit jaar JDL ontdekt dus die van vorig jaar heb ik nog niet gezien.

Groetjes,
Geke

Pieternel zei

Ria,

ik doe mee hoor, hij staat al op mijn blogspotje. Nu maar duimen, ik hou van verrassingen.

Groetjes P.ieternel

Daydream Living zei

Hi Ria,
Ik heb een link gemaakt voor de give away, geniet van het (koude) weekend, en ik zal m'n best doen om je in december te vinden (geen belofte hoor, probeer het wel!). Lieve groetjes, Maureen xx

Reginas Cottage zei

dear ria
what a wonderful giveaway!!!
have a nice week,
regina

jose zei

Wat doen er al veel mensen mee!!!! Nou ik sluit me er ook bij aan. Je GIVE AWAY ziet er prachtig uit. Maar eerst nog gefeliciteerd met al die volgers.

Fijne week

Jose

APO (Bem-Trapilho) zei

Hello Ria!
thanks for your visit to my daughter's blog. Mine is http://bom-feeling.blogspot.com/ and there you can read some of the posts in english. sometimes I don't have time to translate but I have automatic translator as well. I hope you like it also.
big hugg from Portugal :)

peet zei

pfffffffff ik kreeg een zere vinger van het scrollen , wat een berichten al !!
Nou Ria ik wil wel mee doen hoor , ik hou van verrassingen !

fijne dag groetjes Peet

Susan zei

Hoi Ria,

Ik ben even een weekje weg geweest maar wil toch nog graag mee doen aan je verrassings give away hoor! Bij deze dus...ik plaats ook nog even een link op mijn blog!

Lieve groet van Susan.

C Pohl zei

I would love to win...thank you for the opportunity!
C

erin's art and gardens zei

what a fabulous give away!!!! i love jeanne d'arc magazine! congratulations on your 100th post and all those followers! wow.......
erin

shabbyloft zei

I would love to be entered in your giveaway. Thanks, Stanna
(shabbyloft@aol.com)

Vær våken zei

Hi Ria!!! I would love to enter!!! i'll put your link on my blog!!

Kristin xx

Heaven's Walk zei

Congrats on your 100th post, Ria! Thanks for offering this great giveaway! Please put my name in the hat! :)

xoxo laurie

Maple Ridge Vintage zei

How exciting....I would love to win...I live in the United States....I posted a link to you on my blog and I am a new follower too...Hugs, Chris

Debbie zei

Hello…….i would so love to be part of your giveaway thankyou
Debbie x

My Shabby Streamside Studio zei

I'm following!



Tootles,

Sandy @ My Shabby Streamside Studio
http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com/

Heidi zei

Hoi Ria,

het is eindelijk gelukt, nu geen foutmeldingen meer: Ik ben een volger.

Graag doe ik mee met de giveaway.

groeten,
Heidi

Unknown zei

Registreer je me in! Love it!
Frenchy

Saartje zei

Ik doe ook graag mee!
Linkje op mijn blog!
Groetjes, Saartje

gabrielle zei

Hallo ria,ik volg je graag maar ik heb nog steeds geen blog graag doe ik mee liefs gabrielle

Inge zei

Jee hoe kan ik dit nu over het hoofd gezien hebben??
Maar ik wil graag een gokje wagen hoor.

Lieve gr Inge

Kat Ibáñez zei

Ria!!!! I nearly missed your wonderful giveaway!!!! Congratulations my sweet friend for so many posts and followers!!!!
I´ll put the giveaway on the sidebar of my blog.

Hugs&Kisses!!!

Unknown zei

I can't miss it!
Laura@RicevereconStile

Bianca zei

Wat leuk een verrassings give-away. En wat een leuk blog! Ik ga je volgen en doe uiteraard graag mee met de give-away of de JD.
Groetjes Bianca ( Pier & Pol Woondecoraties)

The Rustic Victorian zei

What a lovely blog and giveaway! I am so glad to have found you!!!
Marcie

Weermaarssen zei

Hallo Allerliefste Ria van de hele wereld.
Mag ik alsjeblieft meedoen met de Give-away.
Wat ben jij toch fantastisch.
( Ik hoop met veel lieve woorden de Give-away in de wacht te kunnen slepen). En lukt het mij?
Groet,Louis

JAM@Oostende zei

Hallo Ria, aan deze give away kan ik niet weerstaan. You can count me in ;-)
Hele leuke sfeerfoto's en prachtige hebbedingetjes staan er op je blog.Groetjes, Natasja

Catharina Maria zei

Oh , ik wil ook nog zo graag mee doen , mag dat Ria ?
Mijn naam is natuurlijk een speld in die hooiberg van al die volgers die het ook zo graag willen .
Ik ga heel hard duimen .
Lieve groet van ♥RINI♥

Ticking and Toile zei

What a wonderful giveaway Ria! Please enter me :) Have a great day!
xo,
Shellagh

Lara zei

Hi Ria. Congrats to YOU on your blog progression! What a nice giveaway~ please drop my name in the hat.
Lara :)

Heaven's Walk zei

Hi sweet Ria! Congratulations to you on your 100th! Thanks for this great giveaway, too! Please count me in!! :)

xoxo laurie

Rozmeen zei

Gefeliciteerd! Ik doe mee... moet even uitzoeken hoe ik het plaatje op mijn sidebar krijg :-)

Liefs en fijn weekend,
Rozmeen

Rozmeen zei

Yes!!! het is gelukt de eerste keer dat ik een give away op mijn side bar heb kunnen plaatsen :-) Tja techniek staat voor niks hihi

queenieshome zei

Hai Ria
O wat leuk een verassings give-away
Nou ik doe mee hoor
Moet ik m nu op mn blogje zetten ?even kijken hoe dat moet hoor
Doe mn best
Fijn Weekend
lieve gr Amy

Karena zei

So beautiful and the Virgin Mary is so special to me! Wonderful, I would love her.

I hope that you will Come enter my new giveaway from Empress of the Eye!
xoxo
Karena

Art by Karena

Stacey zei

OOoohhh how exciting to have a surprise giveaway!!! Sign me up for sure : ) and I've posted this on my sidebar too. Hugs Stacey

Teesty zei

Hoi Ria! Ik doe natuurlijk mee met deze geweldige verrassingsgive away!
Leuk leuk leuk
Liefs,

Anoniem zei

Hi Rita, congratulations on your 100th post, and thanks for the chance to win your giveaway. I've just found your blog and will be back often. You Neatherland gals are all so inspiring!

Sandra zei

Ik doe graag mee.
Ben volger en heb je give away gelinkt in mijn blog.

afwachten nu,
Sandra

Unknown zei

Hallo Ria,

Ik en helemaal nieuw in de bloggerswereld. Helemaal geen idee dat jullie bestonden!! Ik heb nu ongeveer drie sites helemaal uitgeplozen waaronder die van jou! Fantastisch hoor!! We zijn bezig met een nieuw huis en doe een heleboel ideeën op! Geven jullie ook adviezen als je met een dilemma zit?

Ik doe natuurlijk graag mee met de give-away en vooral voor het JDLblad van vorig jaar. Die zocht ik al!!

Groetjes en ga zo door want ik heb de sleutel nog lang niet!!

Emmy

Faith Hope and Cherrytea zei

thank you for your generosity!
i do not have a jeanne d'arc magazine & have not seen one before. i think it is TOTALLY WORTH IT! everything is VERY lovely !!
i am sooo sorry the follower widget is not available on your site , but you can add me as a follower later please? thank you !!

this is the message it says "We're sorry...

This gadget is configured incorrectly. Webmaster hint: Please ensure that "Friend Connect Settings - Home URL" matches the URL of this site."
so i cannot find it to sign as a follower...

Natasha in Oz zei

I am so very late to join in with your gorgeous give away! I hope that maybe my lateness will bring me good luck!

Thank you so much.

Best wishes,
Natasha.
xo

pippirose zei

Congratulations on your 100th post!
Beautiful!
:o)
pippirose59@gmail.com

Henriëtte zei

OO, ik doe graag mee, al is het natuurlijk maar een klein kansje met zoveel reacties.
I cross my fingers....

Evi zei

Just beautiful!!! Thanks for sharing it with all of us. Love it.

Kreatita T zei

Ik doe ook graag mee (van buiten Nederland ;) )
Leuk zo'n 100ste berichtje en zeker al die volgers

hendrien zei

Ik wil graag mee doen met de give away. ben zeer benieuwd wat er in het tasje zit

Gr Hendrien