zondag 15 januari 2023

Wonderen bestaan echt …Miracles really do exist….

 

Wat een prachtige ontroerende film ,….en inderdaad wonderen bestaan.

Ikzelf wist dat al maar het werd door deze film nog eens bevestigt.

God doet grootse dingen zeker als ik kijk naar mijn eigen leven ,waar ik nu sta ik had dat niet alléén  en zonder zijn kracht kunnen doen.

En vertrouw er ook op dat hij mij niet in de steek laat.

Ik ben zoekende naar een nieuwe kerk waar ik mij weer thuis hoop te gaan voelen en ook hierin gebeuren hele bijzondere dingen.

Ik ben zo dankbaar voor alles wat er op dit moment in mijn leven gebeurt.

En Oja nog even over die film….ik hield het niet droog hoor, heb heel wat traantjes gelaten






What a beautiful film,…and indeed miracles do exist.

I already knew that,but this movie confirmed it once again.

God do great things especially when I look at my own life,where I am now I couldn’t have done that alone and without his strength.

And also trust that he will not let me down.

I am looking for a new church where I hope to feel at home again and very special things are happening here too.

I am so grateful for everything that is happening in my life right now.

And oh yes,about that movie….I couldn’t keep it dry, I shed a lot of tears.


Fijne week liefs van mij en Leaf 🍀🙏🍀🐾

Have a nice week love from me and Leaf🍀🙏🍀🐾






27 opmerkingen:

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Ria,
Wij keken samen nog eens naar de prachtige film van The Bear 1988 die ik ook ingelast had hier onder in mijn post:
https://mariettesbacktobasics.blogspot.com/2023/01/our-stay-at-hyatt-regency-sarasota.html
En thuis nog naar Homeward Bound waar twee honden met een poes de lange weg naar huis aan gaan met allerlei avonturen.
Zulke films vervoeren je gedachten naar een ander plateau—dat is goed om eens echt LOS te komen!
En een nieuwe kerk vinden is ook goed. We zijn immers door ons Geloof allemaal verwant en kunnen dus achter elke kerkdeur die band weer opnieuw aan halen.
Liefs,
Mariette

anja zei

Wat een fijn, positief bericht is dit om te lezen!
Herkenbaar, zonder mijn geloof had ik mijn leven niet volgehouden.
Een kerk waar je je thuis voelt kan daarin zeker een rol spelen.
Voor mij gaat het er niet om naar welk kerkgebouw iemand op zondag gaat, maar om hoe hij/zij de rest van de week handelt en anderen behandelt.
Veel liefs van Anja

La Table De Nana zei

I do remember that movie.And I must always remember miracles do happen:)Take care.. and yes find a place for you where you will feel welcomed and loved:)

Blogzweden zei

Mooi om te lezen. Nog een fijn weekend.

Hilly Nicolay zei

Dag Ria,

Ik zag dat deze film ook te zien is op Netflix.
Dan kan ik hem ook kijken.

Ik ben dankbaar dat ik mocht genezen.
Het is fijn om te weten dat er altijd iemand nabij is.

Lieve groetjes en een knuffel voor leaf.
Hilly

Satu zei

Sounds beautiful movie 🤍 Thank you for your post 🤍 Lovely new week to you 🤍

Josephine zei

Lieve Ria,

Heel mooi te lezen dat je door je geloof zoveel kracht krijgt,
en je gedragen voelt. Op deze manier is het ook vol te houden.
Wens je alle goed toe, en een dikke knuffel voor Leaf.

Liefs
Josephine
🧡🧡🧡


Red Rose Alley zei

Yes, dear Ria, God always makes things right in bad situations. I will have to check this movie out. It sounds like a good one. I hope you and Leaf are having good January days. : )

~Sheri

Nicole Orriëns zei

Die film ga ik zeker op mijn lijstje zetten. Ik ben benieuwd! Hij klinkt heel mooi.

Jeanie zei

Hi Ria, thanks for telling us about the movie. I hope you find a new church home soon.

♥ Łucja-Maria ♥ zei

Dear Ria!
I don't know this movie. I believe God watches over me.
I wish you and Leaf wonderful, unforgettable January days.
Hugs and greetings.

~Lavender Dreamer~ zei

It really is a blessing when God brings something like this into your life to encourage you. Take care my friend. Hugs to you and Leaf!

Lowcarb team member zei

It sounds that good things are beginning to happen in your life right now.
That sounds good :)

I hope you find a new church home soon.

Sending my good wishes.

All the best Jan

lien zei

Fijn dat je vooral dankbaarheid voelt in plaats van boosheid of verdriet. xxxx

Sylvia zei

Ik heb deze film nog niet gezien ... wonderen bestaan echt, heel zeker !
Fijn dat je dankbaarheid kan voelen, Ria, alles komt altijd goed, hoop dat je die plek vindt waar je je weer thuis kan voelen !
Dikke knuffel voor jou en Leaf !
Sylvia

Irene van de Laar zei

Wonderen bestaan altijd Ria, fijn dat je zoveel uit je geloof kan halen, dit voelt altijd goed!
Ik hoop dat je samen met Leaf kan gaan starten aan een eigen zelfstandig leven, heb je al uitzicht op een andere woning?

Donna zei

Haven't seen it yet...Heard it was wonderful!
hugs
Donna

R's Rue zei

Happy Monday my friend.

Louca por porcelana zei

I do believe miracles happens everyday...we are never alone. God and Jesus are always with us. The way. The truth and the life. Love. Maris.

Lowcarb team member zei

Hello Ria
Many thanks for all your lovely comments on the low carb diabetic.

Lots of good wishes to you and Leaf for the new month of February.

All the best Jan

Hilly Nicolay zei

Dag Ria,

ik heb de film inmiddels bekeken.
Vol ontroering soms moet ik zeggen.
Toen ze in de opening van de boom viel, dacht ik nu is het gebeurt.
Maar, ze kwam er genezen uit, een wonder!

Een fijne zondag en lieve groetjes,
Hilly

HWIT BLOGG zei

Oh that movie must I see! We need miracles every day :)
Love from Titti

Betsy zei

We are looking for a church that we enjoy going to. Sounds like a movie we would enjoy seeing here. I must look it up. Thank you for putting it out there to see. Miracles do happen, I am a firm believer in them. Love Betsy

Catherine zei

I have not seen the movie but yes we need miracles in our lives!
Hugs to you and Leaf

Jacqueline @ HOME zei

I haven't seen that film Ria so I shall look out for it. You sound very happy and positive ..... a lovely start to 2023. XXXX

Judy at GoldCountryCottage zei

Hi Ria, looks like a beautiful movie and a tearful one too. Happy weekend to you and Leaf..xxoJudy

Lowcarb team member zei

Can you believe we are almost half way through February, the days seem to pass by quickly.

Many thanks for your recent good wishes.
Sending hugs to you and Leaf :)

All the best Jan