dinsdag 3 maart 2020

Even stil.....Silence for a moment....



Tja...het ergste bericht ooit geplaatst..maar omdat ik zo weinig post dacht ik ik ga het jullie maar vertellen.....teveel verdriet teveel tranen...ik weet even niet hoe nu verder...en terwijl ik dit bericht schrijf kan ik niet stoppen met huilen...

Well ... the worst message ever posted .. but because I Post not much I thought I'll tell you ..... too much sadness too many tears ... I just don't know how to continue ... and while write this message I can not stop crying ...

Maar mijn hemmes is vertrokken.....en wil niet meer verder met mij....nooit gedacht dat dit zal gebeuren...als iemand je na bijna 29 jaar samen ...alles gedeeld te hebben zomaar op een avond vertrekt ...en niet meer thuis komt ...en wil scheiden ....hoe ga je dan verder ?

But my husbunny has left ..... and does not want to continue with me .... never thought this will happen ... if someone leaves you after almost 29 years together ...  shared everything and leaves one evening ....and no longer come home ... and want a divorce .... how do you continue?


Ik weet dat ik door moet...samen met Leaf en echt heel veel lieve vrienden om me heen ....zoveel liefde mogen voelen....dat is zo bijzonder...sluit ik af met de woorden....

I know I have to go on ... together with Leaf and really many dear friends around me .... may feel so much love .... that is so special ... I conclude with the words ....

Het leven is dat wat je overkomt....terwijl je andere plannen maakt...

Life is what happens to you ... while you make other plans....

Liefs Ria en Leaf xx
Love Ria and Leaf xx




35 opmerkingen:

Castles Crowns and Cottages zei

Ria, my heart just sank to my stomach.

I don't understand what is happening in our world. I am truly sorry this has happened but I'm very sad for him because he has lost his way. He has lost his way to continued happiness with a woman I KNOW has given her all.

Ria, I don't know what to say to you but that this awful pain you are feeling, you will find a way to get through it. Oh Ria, email me, OK?

Purperpolletje zei

Ach Ria, wat vreselijk. Weet niet wat ik moet schrijven... Heel veel sterkte en troost gewenst.

Madammeke Ongeduld zei

lieve Ria,
door dit te lezen weet ik hoe zwaar je het hebt
zoals je zegt ik moet verder
gelukkig heb je steun van familie en vrienden in ook van je lieve hond Laef
wens je veel moed

anja zei

Ach lieve Ria, dat dit je nu ook nog moet overkomen.
Ik weet gedeeltelijk hoe je je voelt. Vorige maand zouden we 30 jaar samen zijn geweest, vandaag was ik bij de notaris om de verkoop van mijn woning aan mijn ex-man te ondertekenen. Maar bij ons was het niet opeens over, mijn ex escaleerde in zijn gedrag, het was echt onmogelijk om met hem door te gaan. Onze 5 honden wonen bij hem, eentje overleed vorige maand, maar afscheid nemen van haar maakte hij onmogelijk. Ik zal de andere 4 ook nooit meer zien. Onvoorstelbaar hoe mensen die elkaar ooit lief hadden, elkaar zo veel pijn en verdriet kunnen doen. Ik wens jou en Leaf het aller-, allerbeste voor de toekomst, die er heel anders uit zal zien dan jij verwachtte. Maak er wat moois van, je kunt het, het zal zwaar zijn, maar je kunt het! Dikke knuffel van Anja

La Table De Nana zei

Dear Ria..

Heartbreaking for you.
I am so sorry this has happened to you.
Life sucks sometimes..just have to say.
Keep your lovely nature...we can bounce back from things that seem insurmountable.
We can.♥

Willy zei

Ach Lieve Ria, wat triest. Laat je tranen maar rollen, het is als een rouwproces, dus die moet je niet tegenhouden. Natuurlijk gaat de zon voor jou weer schijnen, maar dat zal tijd nodig hebben. Heel veel sterkte voor jou en Leaf.

Petra zei

Jeetje Ria das heftig helemaal als je het niet heb zien aankomen, en het niet jouw beslissing is. Ik kan me je verdriet heel goed voorstellen, hier gaat eerst heel veel tijd overheen. Gelukkig heb je ook lieve mensen/vrienden die er voor je zijn. Maar je moet het zelf doen, als zij weg zijn zit je toch weer alleen. Heel veel sterkte, een liefdevolle groet Petra

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Ria,
Heel veel sterkte!
Liefs,
Mariette

klaproos zei

och gossie..... Ria, ik had geen idee... ik dacht dat j e nog in de rouw was ... wat een vreselijk bericht...
wat een zware tijd voor jou... ik kan wel zeggen.. aan het eind van de tunnel is het licht, maar je moet er eerst doorheen..
veel naar buiten met leaf, haar vachtje is de beste zakdoek....
heel erg veel sterkte gewenst
dikke knuffel,
xxx

Kukkaiselämää zei

Oh, Ria. I'm so sorry! I can't even imagine, how bad you feel now. I wish you a lot of strength. I'm sure that after this all sorrow there's something good waiting for you. Hugs to you and Leaf.
Satu and Mortti

Sylvia zei

Oh, lieve Ria, ik schrik hier van, dit bericht had ik nooit verwacht ...
ik vind dit zo erg voor je !
Je woorden zijn heel pakkend, heel veel sterkte wens ik je toe !
Ik denk aan je,
Sylvia

Red Rose Alley zei

Oh my dear Ria, I'm so sorry to hear this. Time will definitely heal your heart. You are such a dear person, and what makes it even harder is the fact that you were with him for almost 30 years. Please know that I will keep you close when I say the Rosary, and you are in my heart. I wish I had your e-mail, so that I could send you words of comfort and love. Keep praying, and know that God never leaves us even when the people that we love sometimes do. He is always there listening to us and healing us. : )

love you, ~Sheri

Josephine zei

Lieve Ria, meis wat een ontzettend verdrietig bericht
lees ik hier, vooral omdat je schrijft dat het zo maar
op een avond voorbij was voor je man. Als daar nooit iets
aan vooraf gegaan is is dat natuurlijk vreselijk schokkend.

Vind het wel heel fijn voor je dat er zoveel lieve mensen om
je heen zijn om je te steunen en bij te staan met raad en daad.
Je schrijft het zelf al, natuurlijk weet je dat je door moet
maar het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Het leven is inderdaad wat je overkomt, maar nu komt de tijd
om nieuwe plannen te maken lieverd.

Hou je taai lieve Ria, veel liefs
Josephine en dikke kus...
🧡🧡🧡

Wilma zei

Nee!! Geen woorden... wens je heel veel sterkte en een big hug!!
Love
Wilma

Mapi zei

Ach lieve Ria, onbegrijpelijk!
Heel veel liefs, warmte en sterkte.....

Red Rose Alley zei

I just send you an e-mail, dear Ria.

~Sheri

fiona zei

So Sorry x Take Care x

fiona zei

So Sorry x Take Care x

Saskia zei

Lieve Ria. Wat schrik ik hier van, vol verbazing lees ik het. Ik wens je heel veel sterkte en moed met lieve mensen om je heen om verder te gaan.
Dikke knuffel Saskia.

♥ Łucja-Maria ♥ zei

Dear RIA!
I feel very sorry for you. You lived 29 years together and he crossed out everything. Ria, I wish your husband wrong. Maybe he'll understand his mistake?

Hugs and greetings.

Angelsdoor * Penny zei

My dear friend... There really are no words that can express how very sorry I am that this has happened. But you are a strong woman and I know you will get through this. I am always here if you need to talk.
Keeping you in my thoughts and prayers.
Blessings,
Penny

lien zei

Oh wat verdrietig Ria en dat na zo een lange tijd! Ik kan me voorstellen dat het als een rouwproces voelt, het is een deel van je leven... heel erg veel sterkte gewenst, we denken aan je!!!!

Tante Mali zei

Dear Ria,
rumble in my stomach, sorrow in my heart. A big big big big hug and all the engery you need to find your way out - and it will be a good way - im sure.
All my best
Elisabeth

fiona zei

Thinking of You x

Polly zei

Oh Ria, I don't know what to say, I'm so very sorry to hear this sad news. I only know you through blogging but I feel you are a lovely person who has lots of dear friends to help you get through this, and you will, in time. Look after yourself xx

HWIT BLOGG zei

LOVE from Titti

~Lavender Dreamer~ zei

I am stopping by to tell you I care and hope you stay healthy and happy! Sweet hugs , Diane

R's Rue zei

Sending love.

franca zei

Hallo Ria,
Een tijd lang nauwelijks blogjes gelezen en nu lees ik dit.
Mag ik je heel veel sterkte wensen!
Want wat moet dit een onvoorstelbaar iets zijn.
Zo onwezenlijk.
Lieve groetjes, Franca.

Conny's-blog zei

Wat een vreselijk bericht zeg, had het gemist denk ik.
En dat net in deze angstige en zware tijd.
Dan dit er ook nog bij zeg, knuffel je hond dubbel nu he.
Heel veel sterkte en ja wist ik het maar.
Ooit kijken we hier weer naar terug, maar jij moet er nu wel door heen zeg..............liefs.Conny

Draffin Bears zei

Dear Ria,

Have just seen your message now and words can't express how sad I am for you. Please know that I am thinking and sending you all my love.
Take care of your sweet self and Leaf.
Sending hugs and much love
Carolyn x

Anna zei

Dear Ria, life can be very tough at times.
I'm sorry for what happened, but you try to react and take back your life ... slowly you will make it.
A hug dear friend, be strong!
Anna

Lowcarb team member zei

I am so sorry this has happened to you.

Sending positive thoughts to you and hoping they may help a little.

All the best Jan

Home is where the heart is zei

ik dacht, ik ga eens kijken of er blogs zijn, mn laatste post heb ik een jaar geleden geplaatst en bijna niet meer op blogspot te vinden. Zit op instagram en dan lees ik ineens dit. Lieve Ria, wat verschrikkelijk. Ik wens je heel veel sterkte om het een plek te geven, samen met Leave. Jullie gaan er zeker te weten sterker uitkomen. Het heeft alleen tijd nodig. Virtuele knuffel voor jou en een aai voor Leave xxx

Musje zei

Hoi Ria ik zal naar blogs te kijken,die ik ooit volgde en kom je treurige bericht tegen,wat verschrikkelijk,ik wens je veel sterkte,groet Joke (wonenentuinierenmetmusje)