Ahh wat een verdriet, zelf ooit een New Foundlander in moeten laten slapen lang geleden maar kan het nog zo voelen. Dus ik begrijp zo goed wat je voelt, heeel veel sterkte. Het gemis zal groot zijn helemaal als je zoveel plezier van haar heb gehad. Lieve groet Petra.
ohhhhhh en zó snel.... vreselijk, wat zul je hem missen, maar het siert je dat je niet té lang wacht en hem onnodig pijn hebt laten lijden, een heel dikke knuffel voor jullie, heel veel sterkte gewenst xxx
Dear Ria, I'm so sorry to hear about your beloved Trevor. I know how much you loved her. We will miss seeing her wonderful face. She passed away on my brother's birthday, who is also gone from this world.
Dag lieve, lieve Trevor. Al heb ik je persoonlijk niet gekend, ik las graag over je. Hoe moeilijk moet het zijn, lieve Ria, ik wens jullie heel veel sterkte. Hopelijk troost het jullie dat hij niet al te lang heeft hoeven lijden.
Onze Max was 17 jaar oud toen hij na zo'n aanval maar bleef knokken om bij ons te blijven, een week lang heb ik hem steeds weer verteld dat hij mocht gaan, dat het zo goed was, en toen pas was de dierenarts bereid hem in te laten slapen. Gelukkig stierf hij toen in de armen van mijn man, nog voordat de d.a. kwam.
Heel veel sterkte gewenst de komende tijd! Lieve groet van Anja
It is very sad that your wonderful Trevor is gone. I have a chocolate lablador, so it's not hard to imagine the pain of losing a dog friend ... I feel very sorry for you. Anita
Ach meissie toch, wat een verdriet en wat zal je Trevor missen, hij heeft bij jullie net als alle andere honden een PRACHTIG leven gehad. Lieverd, wens jullie saampjes heel veel STERKTE toe om dit grote verlies te verwerken.
Oh nee... ik was onderaan begonnen met mijn berichten dus lees nu pas dat Trevor het niet heeft gered. Wat erg! Heel erg veel sterkte bij dit grote verlies lieve Ria!!!
Ria, I'm sorry Leaf feels so alone without Trevor. When Nel's dog passed away, her other dog missed him terribly, but in time it got better, and now he is used to being the only doggy in the house. Sending you a big hug Ria.
Hallo
Ik ben Ria getrouwd met Hemmes ,we hebben twee schatten van honden.
Ook hebben we een bloemenwinkel in het midden van het land.
Sinds kort heb we een eigen webwinkel waar we leuke landelijke spulletjes verkopen,jeanne d 'arc ,en meer......
Bloemen ,ons gezellige huis,de honden ,en onze oldtimers maken een deel uit van ons dagelijks leven waar je op deze blog een kijkje mag nemen.
Veel plezier.
23 opmerkingen:
oh nee, Lieve Trevor ik heb je wel niet echt gekend maar dit moet heel veel pijn doen vind het zo erg
Goodbye dear Trecor!
Ria, I feel very sorry for you.
I know this pain very well when our Bellusia is gone.
I kiss.
Ahh wat een verdriet, zelf ooit een New Foundlander in moeten laten slapen lang geleden maar kan het nog zo voelen. Dus ik begrijp zo goed wat je voelt, heeel veel sterkte. Het gemis zal groot zijn helemaal als je zoveel plezier van haar heb gehad. Lieve groet Petra.
ohhhhhh en zó snel....
vreselijk, wat zul je hem missen, maar het siert je dat je niet té lang wacht en hem onnodig pijn hebt laten lijden,
een heel dikke knuffel voor jullie, heel veel sterkte gewenst
xxx
Dear Ria, I'm so sorry to hear about your beloved Trevor. I know how much you loved her. We will miss seeing her wonderful face. She passed away on my brother's birthday, who is also gone from this world.
Sending comfort and love to you today, Ria.
~Sheri
Dag lieve, lieve Trevor. Al heb ik je persoonlijk niet gekend, ik las graag over je. Hoe moeilijk moet het zijn, lieve Ria, ik wens jullie heel veel sterkte. Hopelijk troost het jullie dat hij niet al te lang heeft hoeven lijden.
Onze Max was 17 jaar oud toen hij na zo'n aanval maar bleef knokken om bij ons te blijven, een week lang heb ik hem steeds weer verteld dat hij mocht gaan, dat het zo goed was, en toen pas was de dierenarts bereid hem in te laten slapen. Gelukkig stierf hij toen in de armen van mijn man, nog voordat de d.a. kwam.
Heel veel sterkte gewenst de komende tijd!
Lieve groet van Anja
It is very sad that your wonderful Trevor is gone. I have a chocolate lablador, so it's not hard to imagine the pain of losing a dog friend ...
I feel very sorry for you. Anita
Ach meissie toch, wat een verdriet en wat zal je Trevor missen,
hij heeft bij jullie net als alle andere honden een PRACHTIG
leven gehad. Lieverd, wens jullie saampjes heel veel STERKTE
toe om dit grote verlies te verwerken.
Dikke kus en liefs,
Josephine
💗💗💗
So sorry for your loss.
Oh nee... ik was onderaan begonnen met mijn berichten dus lees nu pas dat Trevor het niet heeft gered. Wat erg! Heel erg veel sterkte bij dit grote verlies lieve Ria!!!
No. NO NO NO.
Ria, I'm so sorry. How I wish I could hug you right now.
So sorry..a beloved pet and friend to you..:(
Sterkte.
Just checking in on you....I hope you are well today.
I'm so sorry Ria!! Sending you big hugs
I'm so sorry, Ria. It's so sad, when you lose your dear friend.
Hugs,
Satu and Mortti
Wat naar Ria en het is zo snel gegaan. Veel sterkte voor jullie.
Dikke knuffel. Lees het nu pas. Heel veel sterkte.
Dikke kus.
Ach wat vreselijk verdrietig, heel veel sterkte♡
Ria, I'm sorry Leaf feels so alone without Trevor. When Nel's dog passed away, her other dog missed him terribly, but in time it got better, and now he is used to being the only doggy in the house. Sending you a big hug Ria.
~Sheri
O wat verdrietig Ria, ik treur ook nog steeds om Beer net zo'n lieverd als Trevor!
Heel veel sterkte!
Lieve groetjes van Marijke
Ochh..
Veel sterkte , want het verlies van een dierbaar huisdier doet pijn.
groetjes, Franca.
I am so sorry to read about the loss of your sweet pup. It is so hard when we loose our pets. You are in my thoughts and prayers.
Een reactie posten