Moeilijk altijd weer hé lieverd, veel sterkte wens ik je, in gedachten sla ik even een arm om je heen. Gelukkig blijven de mooie herinneringen altijd bestaan, ik hoop dat die je troost kunnen geven.....
Oh, I know how much you miss your mama, Ria, as I miss mine so much too. And she loved teddy bears, just like you have on here today. She's adorable. Sending a big hug. You mama raised a wonderful daughter.
~Sheri
ps....just wanted to tell you that was Francesca on my post today. I mentioned Mia, my other grandbaby, cause I'd like to get her a hat also. I don't think I clarified enough, cause others thought it was Mia too. : )
Hallo
Ik ben Ria getrouwd met Hemmes ,we hebben twee schatten van honden.
Ook hebben we een bloemenwinkel in het midden van het land.
Sinds kort heb we een eigen webwinkel waar we leuke landelijke spulletjes verkopen,jeanne d 'arc ,en meer......
Bloemen ,ons gezellige huis,de honden ,en onze oldtimers maken een deel uit van ons dagelijks leven waar je op deze blog een kijkje mag nemen.
Veel plezier.
15 opmerkingen:
Sterkte...mooi zoals je haar elk jaar weer herdenkt..
(((Hugs))) to you lieve Ria. I know the empty feeling. LOVE YOU
Hugs Nina
heel veel sterkte, op een dag als vandaag
ja het gemis wordt nooit minder...
ik denk aan je
xxx
Moeilijk altijd weer hé lieverd, veel sterkte wens ik je,
in gedachten sla ik even een arm om je heen.
Gelukkig blijven de mooie herinneringen altijd bestaan,
ik hoop dat die je troost kunnen geven.....
Liefssssss
Josephine
🧡🧡🧡
Oh, I know how much you miss your mama, Ria, as I miss mine so much too. And she loved teddy bears, just like you have on here today. She's adorable. Sending a big hug. You mama raised a wonderful daughter.
~Sheri
ps....just wanted to tell you that was Francesca on my post today. I mentioned Mia, my other grandbaby, cause I'd like to get her a hat also. I don't think I clarified enough, cause others thought it was Mia too. : )
Sterkte Ria.
Sending hugs and love your way dear Ria.
Carolyn xo
Wat mooi! En wat goed eigenlijk dat je moeder zo waardevol voor je was dat je haar nog zo mist.
er is niets groter dan de onvoorwaardelijke liefde van je moeder...liefs meis...xxx
Dikke knuffel vanuit Groningen XX Esther
wens je heel veel sterkte, hopelijk mag je moed halen uit de mooie herrineringen
That is so sad, I feel so sorry, however I believe those who already left us, they still with us somehow. Have a lovely, happy weekend!
Veel sterkte Ria!!
Weet er helaas alles van. Heel veel sterkte xxx
Een reactie posten