vrijdag 5 januari 2018

Mijmeringen....Musings.....GIVEAWAY !!!


Tja..het nieuwe jaar is een feit,dan besef je dat dit je 9 de blogjaar gaat worden.....8 jaar heb ik er al op zitten....
Nooit gedacht aan stoppen..nu ook niet hoor !...maar waar ga ik het over hebben ...even geen inspiratie zeg maar..
Ik heb zoals iedereen weet het lezen altijd leuker gevonden dan een post maken....maar ik ben nu echt leeg...geen paniek denk wel weer dat het goed komt hoor..
Maar dan ga je denken...ik heb al zoveel met jullie gedeeld..vreugde en verdriet ...de berichten over mijn moeder...haar overlijden....mijn broers die er helaas ook niet meer zijn...Onze hond Iris die er ook niet meer is.....het ongeluk van Hemmes echt een drama in mijn leven...maar ook leuke dingen natuurlijk.....iedere trouwdag bijna 25 jaar... verjaardag... verandering in huis.. de winkel....ook dat kwam allemaal voorbij....en Trevor en onze nieuwste pup Leaf.....allemaal gedeeld en wat fijn al die lieve reacties telkens weer....... dankbaar dat jullie er nog steeds zijn en mijn blog lezen.....
Dus ga ik gewoon door...en vind mijn weg wel weer...


Well ....the new year is a fact...then you realize that this will be your 9th year of bloging..8 years i have done now....
Never thought of stopping ..no do nothear either !...but what i am going to talk about...i must say i have no inspiration  ...
As everyone knows i have always found reading more fun than making a post....but I'am really empty now....no panic i think that it will come again..
But then i start to think...I have shared so much with you...joy and sadness...the report about my mother......her death...my brothers who are unfortunately no longer there...Our dog Iris who is not there anymore....the accident of husbunny really a drama in my life...but also fun things of  course...
every wedding anniversary almost 25 this year )... anniversary.... changes in home and our shop...also that all passed...and Trevor and our newest puppy Leaf...all shared and what nice all those sweet comments  again and again...grateful that you are still there and read my blog
So i just go on..... and find mu way again....







De meiden hebben een luie dag vandaag...zo schattig.... 
The girls have a lazy day today so cute.....


 
En oja omdat mijn blog 31 januari dus 8 jaar bestaat wil ik weer eens een give away doen!!..voor iedereen die een reactie achterlaat op deze post....

And because my blog anniversary is on 31 januari ....  8 year !  ..i will do a give away for all my readers !! so please leave a message on this post....


 
Maakt kans op een mooi kleurrijk boeket ...en het maakt niet uit waar je woont...wij verzenden over de hele wereld bloemen !!

Make a chance to win a colorful bouquet of flowers....and it does not matter where you life..we send worldwide !!

Liefs Ria  ..x love Ria x....

 









30 opmerkingen:

Marga zei

Hopelijk ben je niet te lang somber en heb je weer inspiratie genoeg voor een post, ik lees ze namelijk graag en geniet van de mooie foto's (o.a. van de lieve woeffies).
Alle goeds en veel inspiratie voor 2018 en oh ja ik ding graag mee voor zo'n fleurig boeket.
xx

Madammeke Ongeduld zei

hallo Ria,
wens u een gezond en gelukkig 2018 toe
het is geen makkelijke opgave om je er door te slaan
soms denk je dat het niet stopt
ook ik kom net weer uit het ziekenhuis, maar we moeten verder gaan, en dit op hoop van zege dat het ooit eens beter word
nog veel blog plezier

Le Style zei

& dat persoonlijke delen, alle facetten van het leven, is wat bloggen zo bijzonder maakt! Ik vind je een mooi mens. Soms is even stilstaan, overdenken, bezinning zo goed voor je, om daarna juist weer verder te gaan .....

Mooi hoor, zo'n boeket! Fijn dat je deze eventueel ook naar Groningen stuurt ;-)

Een fijn weekend, Ria!

Liefs!
Yet

lien zei

Jij blogt nog langer dan ik dus. Ik volg je vanaf dat ikzelf blog, nu zes jaar ongeveer....geniet van de foto's van je mooie winkel en je lieve honden. Ik gok een kansje, want ik ben dol op bloemen. Op naar de volgende 8 blogjaar! :-)

Petra zei

Hoi Ria ik wil je allereerst nog de beste wensen geven voor 2018, met heel veel gezondheid, geluk en liefde. Ik geniet altijd enorm van de posten die je hier plaats, en ook van de mooie foto's die je met ons deel. En wilde ik net zeggen wat een prachtig boeket je laat zien en wat lees ik je gaat z'n mooi boeket weggeven. Wat zou het leuk zijn om z'n mooi boeket te winnen ik doe dan ook heel graag mee.
Groetjes Petra.

Pippa's Hus zei

Ik ben blij dat je niet stopt. Veel te gezellig. Enne je kunt hier mooi vertellen dat je zo'n lieverd bent die bloemen uitdeelt. Ik doe nu ook niet mee omdat ik al zo'n prachtig boeket van jou mocht ontvangen. Nu mag iemand anders. XX Esther

Josephine zei

Hi lieverd, op naar een mooi positief nieuwjaar. De inspiratie
gaat zeker weer komen hoor, het is ook een beetje de tijd van
het jaar en het sombere weer denk ik dat tegenwerkt.

En die meiden van jullie zo lief om te zien, die weten wel
wat lekker luieren is.
Hou je taai meis en veel liefssssssssss

Josephine
XXX

Lowcarb team member zei

Blogging can be so good, I always enjoy my visits to yours.
Wishing you a Happy New Year

All the best Jan

PS Please do not include me in your give-away, I just enjoy reading your posts and seeing your lovely photographs.

Red Rose Alley zei

Although I'm not posting for awhile, I will still come by and visit you, Ria. I hope you visit the girls when they post too. I just needed a break, and I'm sure you know how I feel having your blog for eight years, that's wonderful! Give Trevor and Leaf a hug from Sheri, and I hope the new year is being good to you.

ps....I've always loved that woman figurine in aqua. : )

Castles Crowns and Cottages zei

Precious Ria, how I adore you.

I totally understand the joys and disappointments, the highs and the lows of blogging; when we attempt to create, we encounter more obstacles than we do successes, but I've come to learn that success is measured in the joy of friendships and the persistence to seek a new way of creating. My dear friend, we love you. I'm so glad you are still here! LOVE YOU!

Marian zei

Ja..het loopt allemaal wat terug, maar ik weet zeker dat je nog wel inspiratie hebt..al is het over 'jullie meiden'...
En een heel fijn 2018

Home and Lifestyle zei

Ik hoop ondanks je gebrek aan inspiratie dat je toch lekker blijft bloggen hoor. Zelf heb ik meerdere keren geprobeerd het bloggen weer op te pakken maar het programma waarin ik altijd mijn posten maakte werkt niet meer...krijg telkens foutmeldingen die niet eens kloppen. Hoop dat ik er toch een keer in slaag de boel weer op gang te krijgen. En je bloemen...ik ben al een keer een geluksvogel bij jou geweest dus ik gun iemand anders ook van harte zo'n mooie bos!

Liefs, Ingrid

Sylvia zei

Al 8 jaar, Ria, wat vliegt de tijd toch !!
En inderdaad al zoveel gedeeld, de inspiratie kom wel weer ...
Soms is het wat minder, ik vind het rond deze tijd wel wat stilletjes op de blogs.
Trevor en Leaf samen lekker lui ... zo schattig ! :-)
Ik wens jullie het allerbeste voor het nieuwe jaar !
Sylvia

anja zei

Ach, even een schrijfdipje, dat komt wel weer goed hoor. Ik ben blij dat je doorgaat, ik vind je prettig schrijven, ben gek op de foto's van de honden, eigenlijk, nu ik er over nadenk, is het bezoeken van jouw blog altijd een fijn rustmoment. En ik hoop nog jaren je blog te mogen lezen.'
Wat een mooie give-away heb je bedacht, daar ga je iemand heel blij mee maken!
Lieve groet van Anja

Jacqueline @ HOME zei

Happy blogging anniversary Ria ... I am also in my ninth year of blogging and have been your blogging friend for all of that time .... I prefer it to any of the other social media sites so intend to keep on blogging although, like you, I do sometimes find it hard to think of what to write !!!
Here's to many more years of blogging and blogging friendship. XXXX

Connys Cottage zei

Hoi Ria,

bedankt voor je leuk reactie op mijn blog.
Ik ben ook al een aantal jaren aan het bloggen. Nu ik het weven voor mij heb gevonden, weet ik wel over wat ik kan een wil schrijven :O)

groetjes Conny

Tineke zei

Ha Ria, ik denk dat we allemaal wel eens een periode hebben dat we even niet weten waarover te bloggen. Mij helpt het dan altijd om het klein te houden. Iets dichtbij de deur, iets 'onbenulligs'. Door er over na te denken wordt zoiets dan soms ineens speciaal. Ik maak ook wel eens een briefje waar ik dan e.e.a. opschrijf terwijl ik sta te strijken of aan het stofzuigen ben. Soms helpt dat maar net zo vaak denk ik.... wat bedoelde ik daar nou toch in vredesnaam mee, haha? Gefeliciteerd en nog vele jaren (blog) plezier . :-)

Polly zei

I think a lot of bloggers experience a lack of inspiration, I do and I’ve only been blogging for 4 years. I like your aqua shelf and I like seeing all your beautiful photos, and I love reading about Trevor and Leaf. I hope you find your way again soon. Very Best Wishes for 2018 :-)

Marijke zei

Altijd fijn om je blog te lezen en de foto's te bekijken.
Ben helemaal verliefd op het beeldje van de dame wow!
En wat hebben de honden het toch geweldig op de stoel bovenop een vacht een plaatje om te zien!
Fijne dag,
groetjes van Marijke

Joan zei

Ben wel al verschillende keren wel gestopt met een blog en toch weer begonnen ...Mooie gife away ,want van bloemen word ik altijd vrolijk !Groetjes,Joan

HWIT BLOGG zei

You and your lovely, lovely blog Ria! Keep on with your blog :)
Love from Titti

Home is where the heart is zei

De beste wensen ook voor jou en de jouwe.
De dames hebben groot gelijk. 8 jaar alweer bijna.
Ik eind van t jaar als ik me niet vergis.
Wat een kan er gebeuren op 8 jaar tijd. Ik hoop dat t inmiddels wat beter gaat met je
Aai voor de dames en een nieuwjaasknuffel voor jou
Fijn weekend verder
liefs Brigitte

R's Rue zei

Love.

Burlap Luxe zei

Ria, This post rings true, so many highs and lows, hold tight to those that care and find all that you inspire here beautiful. I adore our friendship... as for the beautiful holiday gifting I posted about you on my Instagram and I did write you back through email, but maybe it did not send right through my IPhone, I had no idea that you were not aware of the excitement and shock to see that my beautiful friend? “You” had gifted me the best holiday gift ever. I went around sharing our connection and how you thought of me countries apart.
I still pick them up with a fond love for adding holiday joy to my days.
Ria, your someone to love ...

Love
Xx
Doré

Jacqueline zei

Yes, I enjoy reading, especially Instagram, more than posting! I have been lazy blogging because Instagram is so much easier and quicker and I can follow more people and read what they have to say and are doing. Oh well! I will keep trying.

Draffin Bears zei

Dear Ria,

Always great to come and visit you dear friend and congratulations on all those years.
Look forward to many more.
Sending hugs and hope you are having a lovely week
Carolyn

Angelsdoor * Penny zei

Dear Ria,
I have enjoyed visiting you for years, and have such sweet memories. No worries about a temporary lack of inspiration, I think we all experience this at one point.
Congratulations on your many years here.
blessings,
Penny
p.s. Thank you so much for your visit and kind words about Jane.

Blondie's Journal zei

You are such a treasure to me! I am aways so elated when you visit my blog. I love your dogs, and the creativeness you have in everything you touch.

Happy New Year, dear Ria. And thanks always for your visits to my little blog!

Jane xxx

Sandra zei

Lindas flores. Feliz dia.

♥ Łucja-Maria ♥ zei

Happy weekend, RIA.