maandag 30 mei 2016

Maileg.....



Ik zag haar alweer een tijd geleden.....I saw her again a while ago...


Bij Lia op facebook House of seasons.....At Lia on facebook House of seasons....

Ze heeft een geweldig leuke winkel in Rotterdam...

She has a great fun shop in Rotterdam...



Ze is zo schattig met haar bloem....

She is so cute withe her flower.....


En ze kan zelf vliegen.....hou van engelen......

And she can fly...love angels...




 
Ik wilde haar even met jullie delen.....liefs Ria x..

I wanted to share her with you....love Ria x



36 opmerkingen:

Marian zei

Wat een leukerd!!!

Barbara Lilian in France zei

She's adorable, where can I find her.

Kukkaiselämää zei

She's beautiful! Happy week, Ria!

Jacqueline @ HOME zei

She is so weet Ria ....... have a lovely week. XXXX

La Blomst-Living zei

Heel grappig, zo'n slungelig engeltje!
Liefs, Linda

Pippa's Hus zei

Lief! Ik hou ook van engelen. Ik spaar ze zelfs. ;-)) XX Esther

Red Rose Alley zei

What a darling bunny angel, Ria. I love her! And she's wearing PINK, a happy color.

Have a wonderful week, my dear.

love, ~Sheri

Marga zei

Ach wat is ze leuk!!
Maileg heeft veel meer van die leukerds he. Mijn zus heeft hele mooie adventspoppen!
groetjes

Bonjade zei

Wat een liefie.......nu een engeltje op je weg......

Speciaal voor jou.

Fijne avond

Liefs

Petra zei

Wat een dotje, bedankt voor het delen. Groetjes Petra.

♥ Łucja-Maria ♥ zei

Charming. I fell in love.
Kisses and greetings:)

Mirjam zei

Wat een lieverdje! Ik ga binnenkort naar het land waar Maileg vandaan komt.
Misschien vind ik er daar ook wel een.
Ik wens je een heerlijke avond,
liefs,
Mirjam

Josephine zei

Wat een lief snoesje Ria, ze lijkt me een
beetje verlegen haha. Ze is echt schattig hoor,
en leuk om mee te decoreren.

Heeft Trevor al belangstelling voor de Engel???

Fijne week meis.....

Liefssssssss
Josephine ♥

Jolanda zei

Wat is ze leuk hé. Dit Mailegkonijn maar natuurlijk ook Lia:)

Anneke zei

Ze is zeker schattig. Die gad ik ook niet laten liggen.
Liefs Anneke

Unknown zei

Wat een liefje, dat kan je niet laten liggen natuurlijk.
Groetjes Gea

Castles Crowns and Cottages zei

RIA! GOOD MORNING! I just love her. I too love bunnies, especially those with wings. Oh my friend, her little pink bow is so darling. I hope you continue to have a magical spring and summer. Our flowers are in bloom and it's so fun. Hugs to you and enjoy your bunny!

Anoniem zei

Lief!! Daar is altijd wel een plaatsje voor...een engeltje..al is het in je hart ;-)
Liefs, Peetje

Roelie Steinmann Photography zei

Wat een leuke zeg, ach.

Groetjes Roelie

Home and Lifestyle zei

Ja..ik snap het helemaal dat je hier voor gevallen bent. Ik heb ze zelf niet, maar toch vind ik ze altijd erg leuk om te zien!

Fijne avond, Ria! Liefs, Ingrid

Madelief zei

Begrijp ik het nou goed dat ze bij jou staat Ria. Wat een beauty!

Fijne week verder!

Madelief x

Marijke zei

Wat is ze leuk dat mij herinneringen aan een konijnenfamilie lang geleden...
fijne dag,
groetjes van Marijke

lien zei

Een haasje met vleugels, wat lief!

Sylvia zei

Wat een lief engeltje, zo mooi met het roze jurkje en bloem !
Fijne week, Ria !
Sylvia

prentje zei

Verliefd kun je soms worden op dingen he. De vleugels maken haar!

Marjon zei


Is ook een schatje...met zulke mooie kleuren...geniet van haar...liefs Marjon

Thuis bij Tjits zei

Jaaa ze is echt superleuk!! Ik loop al een tijdje met de gedachte er zelf eentje te gaan maken, maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen;)
Fijne dag Ria!

Liefs, Tjits

john zei

Aw I love her little flower and wings ..she is so pretty ....happy summer days Ria...Gail x

Lowcarb team member zei

Oh Ria ... I just had to come across from Sheri's blog to say that Yes, she is adorable, lovely photo's, they have made me smile.

All the best Jan

TexWisGirl zei

very cute.

Draffin Bears zei

Hi Ria,

Your bunny Angel is very cute and love her flower and wings.
Happy new week
Hugs
Carolyn

francis zei

Het is toch een wonder hoe dat tegenwoordig allemaal mogelijk is
"Kijken"bij elkaar , geinspireerd worden .......
en dat allemaal thuis , op de bank .
De winkel van Lia is echt een BELEVING ......
mijn Maileg-muizen-familie is begonnen doordat mijn dochter voor mij een Maileg-muis kocht bij HOUSE_OF_SEASONS .
Inmiddels is de familie uitgebreid en dat niet alleen .......
het poppenhuis van vroeger is omgedoopt tot muizenhuis en mijn kleindochter vindt het heerlijk om ermee te spelen .
Zo zie je maar .
Het konijn is op haar plaats bij jou !

Marcela Gmd zei

Wow very sweet!!!!
Have a nice day!!!!!:)))

Besos, desde España, Marcela♥

Angelsdoor * Penny zei

Oh Ria, what a sweet Angel Bunny!!!
Looks very much like the one I made my granddaughter when she was young, minus the wings.
Thank you for visiting and your kind words for Clara
blessings,
Penny

Keity zei

She is very cute! I want her to my living room!!! Your posts are inspiring me:) Thank you for sharing! Have a great day!

Wildflowerhouse zei

Oh I am so in love with her!