vrijdag 29 april 2016

Voor jullie......For you....Give Away...




Even laten zien hoe mooi ze zijn.....pioenen..mijn favoriete bloem...

To show you how beautiful they are.....peonies my favorite flower.....

Als dank voor zoveel trouwe lezers op mijn blog ga ik een bos pioenen weggeven.....

As a thank you for so many loyal readers on my blog, I'am going to give away a bunch of peonies...

Laat een berichtje achter op mijn blog....en misschien ben jij wel de gelukkige...

Leave a message on my blog....and maybe you're the lucky...

Het maakt niet uit waar je woont...iedereen mag mee doen!!

It does not matter where you live...everyone can join !!

 

Give away loopt tot vrijdag 13 mei.....Give away runs until friday May 13th.

Liefs Ria..x....Love Ria x...





38 opmerkingen:

Castles Crowns and Cottages zei

OH MY!!!!!!! What an incredible give-away, Ria! You mean, if I would win, you'd send me peonies across the Atlantic? I'm IN! Please!

Thank you Ria, for always being such a dear friend! LOVE!

Blomkje en Wenje zei

Natuurlijk doe ik graag mee :)
Lees je blog met plezier, heb alleen wat minder tijd om reacties te plaatsen ;)

Fijn weekend!

Groetjes, Pietrik

Bij Guusje Thuis zei

Wat lief Ria! Mocht ik winnen, dan mag je mijn bos doorsturen naar blogger Lotus Lilly, die kan vast een bosje "liefs" gebruiken. Groetjes, Colin

Unknown zei

Zelfs zonder je give away zou ik een berichtje achterlaten, maar.........
Wat zijn het mooie planten/bloemen, ik heb ze in het zacht roze in de tuin en geniet er elk jaar weer van!
Fijn Weekend.
Groetjes Gea

Joan zei

Ben pas weer begonnen met een blog en blogs kijken.Pioenrozen zijn mijn lievelingbloemen!

Home and Lifestyle zei

Wie niet waagt, wie niet wint...en pioenen vind ik net als jij ook zulke mooie bloemen. Dus ik doe graag mee!

Fijn weekend, Ria! Liefs, Ingrid

john zei

I just love peonies...they fill the gap also till we get the roses ..I can't bear to cut any out of the garden it would feel too decadent hehe ...have a nice weekend Ria ...Gail x

Corine zei

Ik vind ze prachtig, pioenen. Ik doe dus ook graag mee aan deze leuke give away!

Groet, Corine

Roelie Steinmann Photography zei

Pioenen, zo mooi. Ik wist niet dat ze er al waren. prachtig.

Fijn weekend, groetjes Roelie

Marijke zei

Pioenen ze doen mij denken aan mijn oma had altijd van die zachtroze het waren haar lievelingsbloemen... kreeg ze ook altijd van een buurvrouw verder in de straat... Mooi om ze hier te zien!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Elisabeth zei

Wat zijn ze toch mooi de Pioenen .Ik doe niet mee aan de win actie maar kom je gewoon even een mooi weekend wensen.
Liefs Elisabeth

Pippa's Hus zei

Wat een fijne give-away! Ik doe heel graag mee. XX Esther

Pippa's Hus zei

Mmm nou weet ik niet of ik het goed deed werd even afgeleid.
Dus nog maar een keertje; wat een fijne give-away ik doe heel graag mee. XX Esther

Petra zei

Hola Ria, wat een onwijs gave give away zeg SUPER mooie pioenen ze zijn prachtig. Hoe gaaf zou het zijn als die straks op mijn keukentafel staan te pronken VET GAAF I'll cross my fingers. Gezellig weekend groetjes Petra.

Josephine zei

O ja lieve Ria, het zijn zeker bijzonder mooie
bloemen. Telkens verbaas ik me weer dat uit zo'n
klein hart bolletje zulke grote prachtige bloemen
tevoorschijn komen.

Nou ik maak graag een kansje hoor.....

Geniet van een heerlijk weekend lieverd,

Veel liefssssss
Josephine

Dieneke zei

Ja, prachtig zijn ze!

Fijn weekend,
Lieve groetjes uit Bennekom

Mapi zei

Oh wat ontzettend Lief Ria,
graag waag ik ook een kansje, je weet maar nooit .....
Heel fijn weekend en heel veel zonneschijn.
Mapi

Bonjade zei

Hoe jij toch altijd aan anderen denkt.......
Prachtig boeket zeg die mooie pioenen.....

Maar ben hier om je een fijn weekend te wensen.....

Liefs

xx

Marjon zei


Ze zijn natuurlijk prachtig....en pioenen behoren bij mijn lievelingsbloemen, ik zie ze echter nog weinig hier in de bloemenzaken...ik vind het natuurlijk leuk om mee te doen....fijn weekend en een lieve groet Marjon

Thuis bij Tjits zei

Ohhh pioenen.. zo mooi!! Ze behoren ook tot mijn favoriete bloemen en waag dus heel graag een kansje, wat lief!!

Heel fijn weekend Ria,
liefs Tjits

Tante Mali zei

I love them to!!!
All my best dear Ria
Elisabeth

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een lief idee! Ik denk dat iedereen pioenen wel mooi vind.....dat kan niet anders! Ik vind ze in ieder geval prachtig en doe dus graag mee!!

groetjes Trijnie

Anneke zei

Ja hoor ik doe heel graag mee ik ben gek op pioenen. Wat lief van je.
Liefs Anneke

Mirjam zei

Oh Ria, wat een lieve give-away. Nou ik doe heel erg graag mee hoor.
Ik ben gek op pioenrozen, altijd zo mooi...
Voor nu een heel fijne nieuwe week,
liefs,
Mirjam

Draffin Bears zei

Hi Ria,

Such a sweet giveaway - peonies are so very beautiful.
Happy May dear friend
hugs
Carolyn

Angelsdoor * Penny zei

Dear Ria,
What a WONDERFUL and most generous giveaway... I would love to have a chance to win..
Thank you so much for visiting Bebe.
blessings
Penny

marion anderson zei

dag lieverd, ik doe mee hoor en als ik dan win dan heb ik daar een mooie bestemming voor......lieverd die ze wel kan gebruiken,opstekertje...liefs hoor en dank voor je reacties op mijn blogje altijd...knufjes...xxx

lien zei

Wat ongelooflijk lief! En pioenen zijn mijn favo's! Ik doe mee!

Marcela Gmd zei

Lovely flower!!!!
Have a nice day!!!!:)))
Besos, desde España, Marcela♥

HWIT BLOGG zei

So sweet! Beautiful flowers...
Have a happy friday and take care!
Titti

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Lovely peonies.
Happy sunday dear
Hugs/AM

Marian zei

Wat een leuk idee...en we hebben best wel veel pioenen in de tuin, maar ik vind het altijd zo'n zonde om ze af te knippen, dus daarom wil ik ook meedoen...een bosje voor binnen zou heel fijn zijn...

Marcela Gmd zei

Have a good week!!!:)))

Besos, Marcela♥

Castles Crowns and Cottages zei

RIA!!!!!!! Hallo mijn vriendin! Thank you for coming to visit my lilac post! OH RIA, the perfume of these flowers, the colors! You would love it here. I hope you are well my dear and loving friend!

HWIT BLOGG zei

Oh so beautiful! My favourite flower all time...
Love from Titti

Madelief zei

Wat een leuk cadeau Ria! Ik zie dat ik nog net op tijd ben :-). Wanneer het kan doe ik heel graag mee. Pioenen zijn zulke prachtige bloemen.

Alvast een fijn weekend!

Madelief x

Hos Jorunn zei

I may be to late to join your beautiful giveaway. I would anyway like to wish you a great weekend!
Hugs
Jorunn

TexWisGirl zei

i know someone will really love those.