donderdag 8 oktober 2015

Vandaag.....Today



Alweer de 4 de verjaardag zonder jou ....Already the fourth birthday without you...


"The reality is that you will grieve forever.You will not "get over" the loss of a loved one ;
you will learn to live with it.You will heal and you will rebuild yourself around the loss you have suffered.You will be whole again but you will never be the same.
Nor should you be the same nor would you want to



 Lieve mama nooit meer......Dear mom never again....



Een bijzondere dag voor Trevor en mij.....Hemmes wordt vandaag geopereerd....en de verjaardag van mijn moeder.....zo moeilijk weer...maar we komen er wel doorheen hoor

A special day for Trevor and me...Husbunny is operated today....ans the anniversary of my mother again...so difficult..but we will get there tough through...

Fijne dag allemaal...x..Have a nice day ....x....


38 opmerkingen:

Housebythewaterhole zei

Ria, véél sterkte vandaag...
alle best voor Hemmes...komt wel goed ...denk aan jouw xxx
Liefs Kathy

Unknown zei

Ohh Ria , wat een nare dag weer , veel sterkte , ook voor Hemmes .
Ik hoop dat alles snel weer beter word .
Lieve groetjes
Christel , Garcya's place

Huize Kip Kakel zei

Ria, heel veel sterkte speciaal op deze dag, een moeder blijf je altijd missen...
Hopelijk heeft de operatie het gewenste resultaat voor Hemmes!

Anoniem zei

Heel veel sterkte vandaag! Je moeder zal boven als beschermengel waken over Hemmes...komt goed!
Liefs, Peetje

Jade zei

Oh Ria, send you so much love and all my thoughts! And I hope, that everything will be good! Kisses to sweet Trevor and all my best wishes for you and your husband!

With love and hugs, Jade

Home and Lifestyle zei

Lieve Ria, het gemis van je moeder voel je extra zwaar op een dag als vandaag. Je gedachten gaan dan toch terug naar de verjaardagen die je wel samen met haar hebt mogen vieren.

Ik hoop van harte dat de operatie van je man naar wens verloopt en dat het bijdraagt aan zijn revalidatie.

Ik wens hem een spoedig herstel en jullie beiden heel veel sterkte toe.

Liefs, Ingrid

Pippa's Hus zei

Heel veel sterkte vandaag. XX Esther

Marijke zei

Heel veel sterkte!
Lieve groetjes van Marijke

het moonhuis zei

Zo'n dag blijft altijd moeilijk. Heel veel sterkte ook voor je man!

Liefs Monica

Castles Crowns and Cottages zei

I just had a thought the other day dearest friend, when I was grieving over my mother too.....she has been gone 29 years and I still grieve. But the thought came to me, and here it is:

Grief doesn't go away. It shapes you into who you are to become.

I am becoming the woman I was meant to be through the unknowns that my mother left behind, as well as the great memories. Remember yours, embrace who you have become because of HER.

LOVE YOU!

Elisabeth zei

Wat een heftige dag lieverd Sterkte voor jou en je man
Dikke troostknuffel van mij ,Elisabeth

Things and Thoughts zei

Be strong dearest Ria! You have all my sweetest thoughts
Olympia

Mapi zei

Lieve Ria,
In gedachten bij jullie, zal een kaarsje opsteken !
Heel veel liefs,
Mapi

Petra zei

Ooh Ria lieverd, ik denk aan je heel veel sterkte en kracht stuur ik je. Hopelijk gaat met opereren alles goed, en komt hemmes weer een stapje dichter naar alles weer okay. Een liefdevolle groet Petra

Anoniem zei

Lieve Ria,
Je moeder blijft altijd in je gedachten.
En ik hoop van harte dat Hemmes goed door de operatie heen komt en daarmee verder naar zijn herstel kan werken.
Ik wens jullie beiden heel veel sterkte!

Liefs, Gerry

Thuis bij Tjits zei

Zoveel emoties op één dag.. veel sterkte lieve Ria.. liefs xx

Jacqueline @ HOME zei

Thinking of you and your husband today Ria. Much love to you both. XXXX

Unknown zei


Heel veel sterkte!
Liefs Anita

van alles wat in huis en tuin. zei

Dat verdriet komt ieder jaar een paar keer terug: verjaardag, sterfdag. Maar ik voel het eerder op andere momenten, soms zomaar onverwacht. Bij een stukje muziek, een foto...dan vliegt het je soms ineens aan!
Veel sterkte ook met de operatie van je man! Hoop dat alles goed komt.

groet Trijnie

Marcela Gmd zei

Some difficult days....
Besos, desde España, Marcela♥

♥ Łucja-Maria ♥ zei

Dear RIA, you have to be very strong.
I send good energy.
Greetings.
Lucia

Birgit zei

Liebe Ria,
ich schicke dir Liebe und Stärke.
Liebe Grüße
Birgit

Joke zei

Heel veel sterkte vandaag

Groetjes Joke.

Red Rose Alley zei

Dear Ria, no we're never the same after our loved one passes away. But with the love of each other, it makes it so much easier. I will say a prayer for your husband's operation today, my friend.

Peace and comfort be with you today.

love, ~Sheri

Gewoon Greet zei

Veel sterkte ook van hieruit!

Anneke zei

Wat een nare vervelende dag. Een ouder verliezen blijft een amputatie. Het blijft een lege plek. Toon Hermans schreef eens sterven doe je niet niet ineens , maar af en toe een beetje. En als een geliefde sterft gaat er iets dood in je. Lieverd ik wens je heel veel sterkte en ook beterschap met hemmes.
Liefs Anneke

Sylvia zei

Ria, ik denk aan jullie op deze moeilijke dag ...
sterkte !
Groetjes,
Sylvia

Home is where the heart is zei

Heel veel sterkte vandaag

dikke knuf en kus

liefs Brigitte

lien zei

Sterkte met de sterfdag van je moeder en hopelijk verloopt de operatie voorspoedig!!

La Maison zei

Ha Ria, weer net in het land lees ik dat je man geopereerd moet worden. Hopelijk gaat dat goed. Veel sterkte met alles en lieve groetjes.
Hermine

Unknown zei

Een dag vol herinneringen en dat de operatie van je man ook nog..
Hopelijk is het goed verlopen!
Veel sterkte, Lydia

Josephine zei

Sorry lieverd dat ik zo laat reageer, het
blijven altijd moeilijke dagen telkens weer.
Maar gelukkig zijn er ook veel mooie herinneringen,
jou lieve moedertje is altijd om je heen.

Hoop zo dat de operatie van Hemmes goed geslaagd is,
altijd weer spannend hoe het afloopt allemaal.

Veel sterkte voor jullie beide,
dikke kus.

Liefs,
Josephine

ETT RÖTT MONOGRAM zei

A big hug to you
AnnaMaria

Indruk zei

Wat een moeilijke dag moet dat voor je geweest zijn. Ik hoop dat de operatie van je man goed is verlopen. Pascale x

House of Seasons zei

Het blijven moeilijke dagen waarop de herinnering weer moeilijker is en het gemis groter.
Voor mij is 10 oktober de dag waarop we van Dante 3 jaar geleden en van mijn vader 2 1/2 jaar geleden afscheid moesten nemen.
Maar de mooie en leuke herinneringen zijn er nog steeds volop!
Ik hoop dat het met Rein goed is gegaan en dat is dan weer iets om heel blij over te zijn.
Lieve alle 2 heel veel sterkte en eindelijk weer eens een berichtje van mij, het leven is een wervelstorm hier, al een tijdje, dus te weinig in blogland, wat ik dan ook weer heel erg mis.
Maar ik denk aan jullie! heel veel liefs, Lia

Madelief zei

Ik lees net je berichtje Ria. Jeetje, dat het alweer vier jaar geleden is....Ik wens jullie heel veel sterkte. Koester de herinneringen!

Liefs, Madelief x

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Ria♡ik lees dat je man al geopereerd is en hoop dat hij zich nu veel beter gaat voelen ..sterkte samen met het herstel! !
Bedankt en lief ♡ dat je op visite was ..ja mijn leven is ook wel verandert steek meer tijd in priveleven..elke dag genieten..het bloggen is daardoor wat minder geworden. .lieverd dikke knuffel en hou jullie goed en fijn weekend samen liefssss♡ Gaby..xxx

Crafts 'n' Skills zei

Sorry, I've missed..

XXX!