dinsdag 21 juli 2015

50 ......O nee !!......50... O no !!....



Ja echt waar vandaag is het zover......50 jaar.....!!!

Yeah really what today is the day....50 years !!!





En dat gaan we vieren...heerlijk met zijn tweetjes.....

And we are going to celabrate...the two of us......


We gaan er een gezellig dag van maken ...

We're going to make a nice day....





Neem er een....!!...Take one ..!!


Ga ik een wensje doen voor het komende jaar.....

I am going to do a wish for the coming year....

O nee 50 jaar !!!...O no 50 year !!!..

Liefs Ria...x ...Love  Ria...x..









46 opmerkingen:

Josephine zei

Heeeeeee van harte gefeliciteerd met je
50e verjaardag Lieverd, Geniet met
volle teugen van een onvergetelijke verjaardag
saampjes.

Enne.................ben benieuwd
of Sarah morgen op je balkon staat ;-))))))))))))))))

GENIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

veel liefs, en een dikke verjaardagskus
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Josephine

Crafts 'n' Skills zei

Lieve Ria, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat jij, maar ook jullie samen, nog maar heel veel mooie jaren tegemoet mogen gaan xx

Lieve groet!

Jacqueline @ HOME zei

Happy, happy birthday Ria …… you are a mere baby !!!!
Have a wonderful day. Much love. XXXX

La Table De Nana zei

Happy Birthday ~
You are so young!

Red Rose Alley zei

Happy Birthday, dear Ria!
wow, 50! That is a special one, indeed.
Have a fun day and let's celebrate YOU!

love, ~Sheri

Blondie's Journal zei

Happy Birthday, Ria!! I hope you had a wonderful celebration. I am five years older! I have to say I love being in my fifties---I am so much wiser!! ;-)

Jane x

Linda zei

Happy Birthday, Ria. Oh, you are on vacation! Enjoy! I celebrated that Sara day 17 years ago and have been so busy that I don't even remember what we did to celebrate. Linda@wetcreek Blog

franca zei

van Harte Gefeliciteerd!

Unknown zei

Gefeliciteerd Ria met je 50ste verjaardag , maak er een geweldige dag van samen met hemmes.
Heel toevallig ben ik ook van hetzelfde geboortejaar , een goed bouwjaar zou ik zeggen .;))
Veel plezier
Christel , Garcya's place

marion anderson zei

happy birthdayto youand have a really nice day together xx

Housebythewaterhole zei

Ria, van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag !!!!!!!
Geniet er met zijn 2tjes met volle teugen van ......
Fijne dag
Liefs Kathy

Gewoon Greet zei

Goeie morgen Ria ! Allereerst een gelukkige verjaardag! bijna vier jaar geleden zat ik ook zo in mijn maag met die nieuwe voordeur (de 5)maar uiteindelijk nu bijna vier jaar later voel ik me beter in mijn vel dan ooit....verjaren is nog altijd niet mijn favo bezigheid maar aan de andere kant ben ik vooral blij dat ik er nog altijd bij mag zijn en dat in goede gezondheid!
Dus geniet maar lekker met je ventje van je verjaardag ! maar daar twijfel ik geen moment aan ! laat die kurken maar knallen! en dankjewel dat ik jullie al enkele jaren mag volgen!
Heel veel liefs en een mooie dag!

Paintings by Louise, Maison Louise zei

HIEPERDEPIEP HOERA!

Van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag!

Een hele fijne en gezellige dag voor jullie beiden.

Lieve groet,

Loes

vrouw Hommel zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,geniet er samen maar van. Over 4 weken ben ik ook aan de beurt.

Elisabeth zei

Van harte gefeliciteerd .Een prachtige leeftijd 50 ! ik ben al heel wat jaartjes verder .Ik wens je een fijne dag .
Liefs Elisabeth

Marijke zei

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloooriiia in de gloooriiiaaa HIEPERDEPIEP hoera! Gelukkig is het geschreven beter dan het geluid wat er bij hoort hihi!
Van Harte Gefeliciteerd, hoop dat je een super leuke dag vandaag hebt!
groetjes van Marijke

Martina zei

Oh nee, i can't believe it Ria! 50 years - this is wonderful! I hope you 2 had the most lovely anniversary! Hugs and blessings! xox

ivoorwit.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd! Nog héél veel gelukkige en gezonde jaren toegewenst. Fijne dag, groetjes, Thea

Castles Crowns and Cottages zei

PRECIOUS RIA! HAPPY BIRTHDAY! I love your cake pops, and I wish you and the husband and the doggies a wonderful celebration! My dear friend, I've missed you so much!

HAPPY 50!!!!!!! Anita

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag, lieve Ria! Uit ervaring kan ik zeggen dat het allemaal best meevalt, ik ben er zelf sinds een paar weken zelfs weer één streepje overheen.

Ik wens je een heerlijke dag, samen met je man. Je hebt prachtig weer, dus zoek maar lekker een terrasje op waar jullie van een hapje en een drankje kunnen genieten. Ik zal hier ook het glas op je heffen....proost ;-)!!

Liefs, Ingrid

Lynne zei

The fifth decade is the best!
Enjoy!
Happy Birthday, Ria!
~Lynne
w/L

Jade zei

Happy birthday, dear Ria, my best wishes for you! Have a wonderful day,

With love and hugs, Jade

Linda @ Life and Linda zei

Happy birthday Ria! Enjoy your birthday week. xo

Petra zei

Happy Birthday Ria, een prachtige dag SUPER mooi weer geniet ervan. En weet je het gaat gewoon door hoor er veranderd helemaal niets.
Geniet van je verjaardag, een liefdevolle grote groet Petra.

Things and Thoughts zei

Happy belated wishes for the happiest birthday dear Ria! I'm taking a break, see you at the end of summer.
Enjoy!!!
Olympia

G-STYLE zei

Lieve Ria,

wat een mooie leeftijd .. van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal !!
Ik wens je dan ook nog vele jaren in goede gezondheid toe.

En natuurlijk een hele fijne dag met je man . Fijn dat deze
zich ook beter voelt en het de goede kant op gaat.

Veel liefs van Gea

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Happy birthday dear
Hugs and love/AM

Home is where the heart is zei

Proficiat Sara, geniet er lekker van met zn tweetjes en vele jaren in alle gezondheid

liefssss Brigitte

lien zei

Sarah!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren!!

john zei

Happy birthday young one !! (I too am just turned 50 in May !!) have a good celebration.....Gail x

It Is The way of life zei

Gefeliciteerd met 50e verjaardag Ria, en dat er maar vele mogen volgen!
Liefs Ida

Dieneke zei

Lieve Ria,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Leuk hoor dat jullie dat samen gaan vieren.
Of aan het vieren zijn. ..
Veel liefs Dieneke.

Unknown zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! In december krijg ik er ook een 5 voor!

Groetjes Anita

Sylvia zei

Happy Birthday, Ria !
Geniet samen van een wondermooie verjaardag ...
en dat je wens zeker zal uitkomen !
Sylvia

Unknown zei

Ha Ria, van harte met je verjaardag!
Hopelijk heb je een leuke dag gehad!
En wat zijn die cakepops schattig! ;-)
Liefs, Lydia

Burlap Luxe zei

Happy Birthday all month long Ria,
Celebrate all the beauty you imspire with turning 50,

See you soon dear,

Xox

Dore

Kukkaiselämää zei

Wow! Happy Birthday, Ria!

Room Seventeen zei

Welkom bij de club ;-)))
Van harte gefeliciteerd.

TexWisGirl zei

happy 50th, ria! i am already 52. :)

giovanna zei

I read only now…..happy birthday!
Love!

Magia da Inês zei

ჱ˚° ·.
Parabéns!!! Felicidade sempre!!!

Ótimo fim de semana!!!
Beijinhos.♫° ·.
╰✿ه°

Tante Mali zei

Happy birthday to you, happy birthday to yoooouuu!!! And: Wellcome to the club. It's fun to be 50!!!
All my best
and a big big birthday hug
Elisabeth

Blogoratti zei

Warm Birthday Wishes to you. Greetings!

Zaanse Zolder zei

Ow jee, dit heb ik gemist, geen wifi in de vakantie. Maar alsnog van harte met je 50e verjaardag! Ik was de 18e jarig, nog net geen 50 :-p

Onder de rieten kap zei

Nog van harte gefeliciteerd Ria! Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad en dat jullie veel plezier hebben gehad!
Liefs, Yvonne

Draffin Bears zei

Happy happy birthday Ria and such a special birthday!
Enjoy your holidays also.
hugs
Carolyn