dinsdag 24 februari 2015

Welkom....Tweede gastverkoop......Welcome Second Gueatselling....



De eerste gastverkoop was een groot succes......

The first Guest sale was a great success......


Het was lekker druk....en er werd goed verkocht...

It was verry busy and it was sold well...

Kijk even mee hoe gezellig...  Take a look in how cosy....



En de volgende beloofd ook veel leuks...een echte Brocante dag !!.. And these also promised much fun....a real flea day !!.


Dus voel je welkom op de tweede gast verkoop zaterdag 28 februari... 

So feel welcome to the second guest sale Saterday,February 28 th....





In de gezelligste bloemenwinkel van Maarssen...

In the nicest flowershop Maarssen...



Tot ziens fijne week Ria...x !

Have a nice week Ria...x !



 
Ik had gelukkig de post hierboven al klaar..anders was het me niet gelukt.....

I fortunately had the post above ready otherwise i would not have done it...




Update hemmes :...Twee operaties verder.....dokters zijn tevreden...ik heb de zwaarste week van mijn leven achter de rug wat een spanning....!

Hij heeft door een ongeval twee voeten gebroken..en moet opnieuw leren lopen...eerst 6 weken tot 3 maanden niet belasten dan revalideren en opnieuw leren lopen......dit alles gaat ongeveer een jaar duren.... 


Update husbunny: Two operations on....doctors are satisfied..i have the worst week of my life behind....what a stress !

He has an accident two feet are broken he must learn to walk again...first 6 weeks to 3 months do not burden than rehabilitation  and learning to walk again...all this is going to take about a year....
 

70 opmerkingen:

Mirjam zei

Lieve Ria,
Ik hoop dat je man heel voorspoedig zal herstellen. Het zal een tijd duren, maar dan hopelijk zonder restblessures weer helemaal de oude worden...
Ik bid en duim voor jullie...
Liefs,
Mirjam

Red Rose Alley zei

Oh Ria, that is awful that your husband got into an accident, but I'm glad it all went well, and now he has to heal. You must be exhausted.

And your store looks so sweet with all the Valentine goodies. I bet you had a fun time selling all your lovelies.

Take care of your husband, Ria, and sending you comfort and love.

~Sheri

Marijke zei

Heel veel sterkte voor jullie beiden.
Lieve groetjes van Marijke

Unknown zei

Oh lieve Ria, wat ben ik blij te horen dat de operaties goed zijn verlopen.wat zullen jullie het verschrikkelijk zwaar hebben en dan nog de winkel erbij.
Ik wens jullie veel sterkte toe en een voorspoedig verloop van het herstel.
Dikke knuffel
Liefs, christel
Ps. De tweede verkoopdag word ongetwijfeld een groot succes.

La Blomst-Living zei

Het zal een hele opluchting zijn dat deze week in ieder geval achter de rug is en dat de dokters tevreden zijn. Nu maar flink geduld hebben...Sterkte voor allebei!
Het ziet er gezellig uit in jullie winkel; leuk dat de boeketten een naam hebben. Voor je hondje is het wel knap vermoeiend, zie ik ;-).
Liefs, Linda

Geli zei

Dear Ria!
I wish I could be there in your dreamy shop.
And I wish you and your beloved husband very good luck and that all is getting well again.
With love,
Geli

Housebythewaterhole zei

Ria, in ieder geval een goed teken dat de dokters
tevreden zijn over de operatie,hopelijk verloopt de
revalidatie ook vlot ! Voor jouw en vooral Hemmes
véél sterkte hou jullie goed !
Blij dat de gastverkoop een succes is !
héél fijne dag nog
Liefs Kathy

Gewoon Greet zei

Oei Ria, wat zal je geschrokken zijn! Veel sterkte de komende tijd!
liefs en een warme knuffel!

Unknown zei

Jeetje...allebei de voeten? Ik kan me voorstellen dat jullie heel veel spanningen hebben gehad en nog hebben....gelukkig zijn de artsen tevreden en zal het uiteindelijk ook denk ik weer goed komen!
Wens je man heel veel sterkte met revalideren al is het nog een lange weg te gaan.
Veel sterkte Ria , ook voor jouw!

Liefs Anita

Anoniem zei

Gelukkig dat de operaties goed zijn verlopen. Nu dat lange wachten op herstel en daarna de revalidatie...een zware weg. Ik wens jullie heel veel kracht, dat jullie weten dat 'samen' nu een veel diepere betekenis heeft gekregen. Sterkte!
En de winkel...die gastverkopen worden een groot succes!! Een mooi lichtpuntje waar je misschien wat kracht uit kunt halen...even de zinnen verzetten. Let ook goed op jezelf, meis...Dikke knuffel.
Liefs, Peetje

Sylvia zei

Succes met je tweede gastverkoop, Ria !
Goed dat de operaties al achter de rug en goed gelukt zijn ... veel sterkte voor jullie in deze moeilijke periode !
Ik denk aan jullie,
Sylvia

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Good to hear that your husbands operations went well, it was a nasty accident.
Your guest seller had lovely things.
Hugs to you both/AM

Corine(THUIS) zei

Beide voeten? Dat is heftig Ria! Ik wens Rein natuurlijk van harte een voorspoedig herstel, ik hoop ook dat de winkelzaken goed geregeld kunnen worden zodat jullie je daar geen grote zorgen over hoeven maken.
Pas je ook goed op jezelf??!! Lieve groet.

Home and Lifestyle zei

Dat is wel heftig, twee voeten breken! Afhankelijk zijn van anderen en even weinig meer kunnen, daar word je niet vrolijk van...ook niet met een eigen winkel. Voor jou betekent dat ook nogal wat. Ik wens jullie heel veel sterkte, ik hoop dat de succesvolle gastverkopen in de winkel jou de nodige afleiding geven.

Liefs, Ingrid

het moonhuis zei

Ach Ria wat vervelend zeg, heel veel sterkte ermee. Hier zaten jullie niet op te wachten, zo naar!
Toch heel veel succes aankomende zaterdag!!

Liefs Monica

Huize Kip Kakel zei

Oeff..dat is niet mis..erg heftig!
Sterkte voor jullie beiden, want alles komt nu op jou neer...

Je gastverkopen zien er leuk uit, wie weet stap ik in de auto;)

ivoorwit.blogspot.com zei

Veel sterkte voor jullie beiden
Groetjes, Thea

Willy zei

Dat is een lange weg van herstel, maar gelukkig dat de operaties goed verlopen zijn. Veel sterkte.
Lieve groet,

Unknown zei

Je post over de gastverkoop ziet er prachtig uit! Maar ja wat een spanning zeg! Twee voeten...tjonge..dat is niet niks! Dat niet belasten lijkt me verschrikekkelijk! En dan de winkel erbij...ja dat is niet makkelijk! Ik wens jullie sterkte en afzien dit jaar! Als ik dichtbij woonde kwam ik je spontaan helpen hoor! Ik hoop dat je man staks al zittend misschien iets kan doen achter de schermen...misschien iets op administratie gebied? In ieder geval, nu eerst herstellen, heel veel sterkte Ria, ook voor hemmes! Lieve groet,Jacqueline

Dieneke zei

Lieve Ria,

Wat fijn om dit bericht van je te lezen.
Gelukkig zijn de operaties goed gegaan.
Ik hoop dat je man heel voorspoedig mag herstellen!
Heel veel sterkte hoor!

Lieve groetjes en een knuffel van mij

Castles Crowns and Cottages zei

GOod morning dearest Ria! How delightful it is to see your shop and the fun that you had with others, sharing the art and beauty! I really so wish I could be there, experiencing it all! And I see Trevor....guarding the shop!

I am SO relieved to hear that your husband is recovering, and to hear that it is something that can be repaired. I was so unsure about what was going on, and I became anxious for you, praying.

Thank God, the worst of the stress is over. You are special to me dearest Ria, and I wish you and the husbunny much LOVE and health!!! LOVE, Anita

Inpakken en Uitdelen zei

ooo jemig, dat is heftig zeg. Zal niet meevallen om zo lang rustig aan te moeten doen.. En dan ook nog eens de eigen zaak erbij.

Hopelijk is hij gewoon weer snel thuis en kan je hem heerlijk vertroetelen..

Dikke smakkerd
Pieternel

Thuis bij Tjits zei

Lieve Ria, fijn je bericht te lezen hoe het nu gaat met Rein.. jeetje 2 voeten gebroken, heel heftig! Ook voor jou.. alles is ineens zo anders..
Ik wens jullie veel sterkte en kracht!!

Liefs, Tjits

Crafts 'n' Skills zei

Hemeltje lief.. dat is heel wat Ria! Ik begrijp heel goed dat jullie het beiden (en nog meer mensen om jullie heen) erg zwaar hebben gehad.
Wens jou en Hemmes alle liefde, kracht en sterkte toe in het herstel.

xxx

john zei

Dear Ria, so glad your husband is ok after his operations...good luck with his rehabilitation...
Gail x

Unknown zei

oef! da's geen griepje! Laten we hopen dat de operaties goed zijn gegaan en hij snel aan zijn herstel kan gaan beginnen.....sterkte en succes samen!

X

Petra zei

Jeetje Ria een voet breken lijkt me al vreselijk, maar twee twee voeten breken verschrikkelijk zeg. En dan maar hopen dat het allemaal weer goed komt, heel veel sterkte voor jullie alle twee. Pas goed op jezelf he deze periode, want aan een Ria in de lappemand heb je helemaal niks, vergeet dat niet. Ik denk aan jullie, en zal bidden dat dit alles goed mag komen.
Een liefdevolle groet Petra.

Elisabeth zei

Gelukkig zijn de operaties goed gegaan maar het herstel gaat nog een lange tijd duren .Dus wens ik jullie allebei heel veel sterkte .Heb vertrouwen lieverd ,het komt goed
Een dikke knuffel van mij Elisabeth

Bij Guusje Thuis zei

Fijn dat de operaties geslaagd zijn en Rein na een aantal weken kan gaan revalideren, maar er komen dus nog hele pittige tijden aan voor jullievallebei. Heel veel sterkte!

Bonjade zei

Allebei de voeten....tjee......
Gelukkig zijn de operaties goed verlopen....maar nu......tijd, tijd tijd.......en dat hebben jullie eigenlijk niet.....
Voor jou zal het nu ook super zwaar zijn.....

Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel......

Liefs

All Seasons zei

Wat fijn dat je ons laat weten dat de operaties goed zijn verlopen, Ria. Hoop nu voor jullie dat het herstel voorspoedig zal verlopen.

Knff voor jou, Ria

Lieve groet
Patricia

Judith zei

Fijn te lezen dat de operaties goed verlopen zijn en nu hopen dat het revalideren net zo goed verloopt... Al zal dat wel met vallen en opstaan gaan, als het eindresultaat het maar waard is!

Sterkte voor Rein (en ook voor jou als zijn steun en toeverlaat)

Groetjes Judith

Catherine zei

Nice pictures. I am glad the operations went well. Hugs, catherine

lien zei

Beide voeten gebroken, jeetje! Gelukkig hebben de artsen goede hoop. Sterkte met revalideren! En voor jou, fijn dat je wat afleiding had tussen al die mooie spullen!

Unknown zei

Beide voeten...jee...dat is heftig zeg.
Hoop op een goed herstel...
Sterkte!

Groetjes,
Inge, my choice

Joke zei

Het is ook zo leuk idee gastverkoop bij jou in de winkel het ziet er heel gezellig uit.
Fijn om te horen dat de dokters tevreden zijn over de operatie, het is ook niet mis zeg twee gebroken voeten.
Heel veel liefs.

Groetjes Joke.

Indruk zei

Wat een pech twee voeten gebroken! Wat fijn dat de operaties achter de rug zijn en jullie je nu kunnen richten op herstel en revalidatie. Jullie hebben nog een lange weg te gaan maar het gaat vast en zeker goed komen. Veel geduld zul je wel moeten hebben denk ik. Prachtige boeketten heb je in je winkel staan. Pascale X

Josephine zei

Vreselijk Ria, twee voeten tegelijk gebroken, dan stort je leven in zeg.
Maar wat fijn te lezen dat de doktoren in ieder geval tevreden zijn nu de operatie's achter de rug is. Een lange moeilijke weg die nu voor jullie ligt, waarbij ik hoop dat het steeds een stukje beter zal gaan.

De nieuwe gastverkoop ziet er veelbelovend uit, en heel fijn te lezen dat de vorige zo'n groot succes is geweest.

Hoop zo lieverd, dat het jou ook wat steun kan geven want er komt nu wel heel veel op je af met een druklopende zaak. Heel veel sterkte meis voor jullie beide gewenst En als ik niet aan de ander kant van Nederland zou wonen kwam ik je zeker van tijd tot tijd helpen, maar jammer genoeg kan dat niet.

Veel STERKTE en liefssssssssssss
Josephine

Huize Vizzini zei

Jeetje allebei de voeten....heel veel sterkte met het herstellen.
Liefs Patricia.

Ús hûs ús thús zei

Verschrikkelijk wat er met je man is gebeurd. Fijn dat de operaties goed zijn verlopen. Ik leef met je mee. Al die spanning en dan moet je winkel ook nog gewoon doordraaien. Ik wens jullie veel sterkte met het herstel en pas ook goed op jezelf!
Groetjes van Aleta

Saskia zei

Dat het een zware week was geloof ik direct, wat een schrik ook zo'n ongeluk. Zal een zwaar jaar worden, maar als ik het goed begrijp komt het wel weer helemaal goed. Dan je daar op focussen en elkaar steunen. Ik wens je man maar ook jou heel veel sterkte. Aan de zijlijn staan als ega is heel zwaar weet ik uit ervaring.
Vooral positief blijven denken al zal het moeilijk zijn af en toe.
Groetjes Saskia

SOBERenSTIJL zei

Dat is zeker een zware week geweest, heftig allemaal, hoop dat de revalidatie voorspoedig gaat, veel sterkte allebei!
Liefs Dorine

Unknown zei

Superleuk dat de gast-dagen zo aanslaan! Ben bang dat ik er zelf niet meer aan toekom.

Wat een naar ongeval, daar ben je gelijk zo onthand door dat je zo afhankelijk bent. Heel veel sterkte voor je man en natuurlijk voor jou Ria!

Liefs Marieke
WONEN a la Mar

lia zei

Kan me voorstellen dat dit een zware week was.
En wat hebben jullie nog een lange weg te gaan. Maar samen gaan jullie het redden.
Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs lia en een grote knuffel.

Magia da Inês zei

هჱ⊱
Lindo post, muito bonito mesmo!
Quanto ao acidente, força e paciência e tudo ficará bem.

Ótima quarta-feira!
Beijinhos do Brasil.

ه°·✿✿

Madelief zei

Lieve Ria,

Nogmaals heel veel sterkte voor je man en natuurlijk veel plezier a.s. zaterdag!

Madelief x

Marjon zei


Ik geloof het graag dat je een moeilijke week achter de rug hebt...want jou leventje gaat gewoon door met je winkel en alles wat al georganiseerd is...gelukkig goed bericht over je man en hoewel het nog een lange weg te gaan is...vind ik het toch positief en wens ik jullie heel veel kracht, sterkte en liefde voor elkaar om dit allemaal vol te houden....liefs Marjon

La Maison zei

Lieve Ria, ik leef met jullie mee. En zet goed in je hoofd dat het in orde komt. vooral positief blijven denken hoor.

Liefs
Hermine

eigen thuis zei

Jullie hebben een zware, spannende week achter de rug zeg. En dan ook nog zo'n lange revalidatie voor de boeg, heftig hoor! Heel veel sterkte voor jullie beiden.

Liefs Gonda

Le Style zei

Oh Ria, wat een tijd hebben jullie achter de rug. Gelukkig lees ik dat de operaties goed zijn gegaan. Nu het werken aan herstel. Weer een zware tijd, sterkte voor jullie allebei! Op een heel voorspoedig herstel.

Liefs,
Yet

Le Style zei

O ja, de winkel ziet er top uit! Succes

Unknown zei

Sending prayers for your husband! Hugs to you :)

Unknown zei

So many wonderful photos my friend. I am so glad to hear you husband will be OK..

Hugs, Linda
My Happy Place

MARIANNE zei

Idd gelukkig dat je die foto's al had, want meis daar stond toch zeker deze afgelopen tijd, je hoofd zeker niet naar.
Maar goed te horen dat de operaties nu achter de rug zijn...en nu langzaam herstellen...een lange weg nog te gaan zo te lezen, maar met 'Zijn' hulp gaat het zeker goedkomen hoor!!

Heel veel sterkte, en ik denk aan jullie!

Lieve groetjes, en fijne dag verder! Marianne.

Juliëtte zei

Oeps Ria, twee voeten breken is niet niks! Ik vond een enkel al zo erg!
Nou veel beterschap hoor. Als Rein eenmaal weer mag gaan belasten dan gaat het snel voorwaarts!!
Dikke knuffel uit Noorwegen!!

van alles wat in huis en tuin. zei

Jeetje Ria: dat is heftig! Ik kan me voorstellen dat het lang duurt voor hij weer goed kan lopen!
Ik wens jullie beiden veel sterkte voor de komende tijd: voor allebei zwaar!

groet Trijnie

Carla zei

Ja dan staat je hele leven op z'n kop hè. ..
Kan me voorstellen dat dit een zware week was.
En het eind voorlopig niet in zicht. ... nog een lange weg te gaan dus.
Red je het wel in de winkel nu. ...en de veiling? ?
Lieverd. . Ik wens je heel veel sterkte.
Xxxxx

Elsina zei

Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel gewenst!
hugs, Elsina

Suz zei

I wish I were there. I saw many things I would love to have bought.

Pierelantijntjes zei

Prachtige foto's Ria.Ik hoop dat jullie vandaag ook een fijne dag hadden maar dat zal best wel. Ik hoor het wel.
fijn weekend, liefs Ester

Petra zei

Wat moeilijk zeg twee voeten gebroken, een goed herstel gewenst en niets overbelasten straks. Zelf ook op de been blijven he?

Xx Petra

Marcela Gmd zei

Very pretty!!!
Have a wonderful weekend!!!:)))
Besos, desde España, Marcela♥

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Ria...♥
Ik was zo geschrokken ik wist helemaal niks ..:(..wat erg voor jou/jullie♥ want nu staat je leven op de kop terwijl je zoveel moeite doet voor ons..;)
Ik hoop op een voorspoedig herstel voor Rein en hoop dat je hulp hebt voor in je winkel zou het zo vrijwillig komen doen..lieverd blijf sterk het komt goed allemaal met de tijd..Kom hier geef ik je een dikke knuffel heel veel Liefs♥ Gaby..♥XXX♥

Catherine zei

Wishing your hubby all the best that he gets well soon! Keep strong! Sending you much love and hugs Ria!

So many pretty things to look at.

Let us hope that March gets your hubby healing and you less stressed!

xo Catherine

Roelie Steinmann Photography zei

Ziet er gezellig uit. Ik hoop dat je man snel weer opknapt. Dat is wel schrikken he?

Mijn man ontdekte in december een tumor in zijn arm. Hij wordt binnenkort geopereerd, maar wij zijn ook behoorlijk geschrokken.

Groetjes Roelie

Leslie zei

I am so sorry to hear about your husbands accident. Glad to know that he's going to be ok. : ) I wish him a speedy recovery!!!!


as usual, so many gorgeous things in your shop! I could spend all day there.

Have a great day.

Tante Mali zei

Sounds good, dear Ria, cross my fingers and send you and your husband all my best
Elisabeth

Jade zei

Oh Ria, send you so much love and all my best wishes for you and your husband! Hope he feels better soon!

With love and hugs, Jade

Martina zei

This is tough for you and your man - but he's so lucky to have a wonderful wife like you and a happy home! Surely, b4 you know it, he'll be better again. Spring helps! Love, M.

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Lieve Ria,

Dat bloggen komt wel hoor, we denken aan jullie.
Zorg goed voor jezelf, al is dat soms moeilijk, want alleen dan kan je het allemaal aan.
Wens jou en je man heel veel sterkte en liefde toe.

Lieve groet,

Loes